Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:08:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 427 428 429 430 431 432 433 [434] 435 436 437 438 439 440 441 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684329 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21650 Dátum: 2012.11.09 péntek, 09:53:39 »

Akkor a legtöbb emberé mérnem csattan? köztük az enyém sem...ott valami nem jó tuti... nemtudom
mert neked fix van, nem?
Amúgy az enyémben gyanús, hogy a bal oldali kihajtás is csattan.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21651 Dátum: 2012.11.09 péntek, 11:09:44 »

hehe, nem idegesítelek, de az enyém azóta csinál ilyet 3-4-5-6-ban, amióta új lendkerék van rajta. Smiley
Terhelésváltásnál csattan. kész. ez van. ilyen. Vik mondta. integet2

Nekem meg mk4, 20e km-el vettem és azóta szintén ezt csinálja...  vigyor3

De már lexarom, csere akkor, majd ha széthullik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #21652 Dátum: 2012.11.09 péntek, 12:01:06 »

hehe, nem idegesítelek, de az enyém azóta csinál ilyet 3-4-5-6-ban, amióta új lendkerék van rajta. Smiley
Terhelésváltásnál csattan. kész. ez van. ilyen. Vik mondta. integet2
Az enyém is csattog mióta megvettem... Azóta 30ezret mentem vele, ugyan úgy csattog, de szét még nem esett  vigyor3
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21653 Dátum: 2012.11.09 péntek, 12:01:47 »

mert neked fix van, nem?
Amúgy az enyémben gyanús, hogy a bal oldali kihajtás is csattan.
Nalam az miota megvan a kocsi recseg ropog hidegen ugyhogy lehet azis szhar meg a lendkerek is...
Elkertem amit kiszedtek belole majd jol megvizsgalom!

Ja es igen Dentcraft! Kuplung közepezőjük nincs!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21654 Dátum: 2012.11.09 péntek, 13:05:17 »

Nalam az miota megvan a kocsi recseg ropog hidegen ugyhogy lehet azis szhar meg a lendkerek is...
Elkertem amit kiszedtek belole majd jol megvizsgalom!

Ja es igen Dentcraft! Kuplung közepezőjük nincs!
Régen az őskorban a rossz váltóról levágták és azt használták. De szerintem van már ilyen készlet. Há milyen "műhely" ez   hehe
Nem fogsz látni semmit.  Azért cserélték ki mert gázelvételkor csattan? Nekem is csattan mint a állat, de lehet a váltó is mert sok a méter.  Leállításkor is csörömpölt ha nem benyomott kuplunggal állítottad le?  
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #21655 Dátum: 2012.11.09 péntek, 13:32:33 »

Régen az őskorban a rossz váltóról levágták és azt használták. De szerintem van már ilyen készlet. Há milyen "műhely" ez   hehe
Nem fogsz látni semmit.  Azért cserélték ki mert gázelvételkor csattan? Nekem is csattan mint a állat, de lehet a váltó is mert sok a méter.  Leállításkor is csörömpölt ha nem benyomott kuplunggal állítottad le?  
Asszem ED is így csinálta valamelyik epizódban  smile
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #21656 Dátum: 2012.11.09 péntek, 13:40:39 »

Asszem ED is így csinálta valamelyik epizódban  smile

Edd Chinára gondolsz?

Vagy Paul Brackley-re, aki a sorozatban valójában szereli az autókat, amikor a kamera nem néz oda? Smiley

Bár Eddnek is van gépész végzettsége, az igaz.

Ja, és érdemes ezt az eBay accountot figyelni, itt jelenik meg, amit éppen felújítottak. Ez Paul accountja:

http://myworld.ebay.co.uk/pdb61

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #21657 Dátum: 2012.11.09 péntek, 13:44:01 »

Edd Chinára gondolsz?

Vagy Paul Brackley-re, aki a sorozatban valójában szereli az autókat, amikor a kamera nem néz oda? Smiley

Bár Eddnek is van gépész végzettsége, az igaz.

Ja, és érdemes ezt az eBay accountot figyelni, itt jelenik meg, amit éppen felújítottak. Ez Paul accountja:

http://myworld.ebay.co.uk/pdb61

AndyA
igen, a kócoskára. Pált is szokták mutatni időnként, de láttam már idegen arcot is ott bütykölni.(Talán régi évadban?!)

Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21658 Dátum: 2012.11.09 péntek, 14:35:06 »

Régen az őskorban a rossz váltóról levágták és azt használták. De szerintem van már ilyen készlet. Há milyen "műhely" ez   hehe
Nem fogsz látni semmit.  Azért cserélték ki mert gázelvételkor csattan? Nekem is csattan mint a állat, de lehet a váltó is mert sok a méter.  Leállításkor is csörömpölt ha nem benyomott kuplunggal állítottad le?  
ha nem volt benyomva a kuplung akkor nyekergett meg olyan volt mint amikor megfullasztom a 80as MTZ-t, de egyébként nem volt különösebb gondja!
Fater is mondta hogy ők is seprűnyélből csináltak közepezőt...csak azt neki se mondták hogy mi kell hozzá...ő meg nem kérdezte  falbav
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #21659 Dátum: 2012.11.09 péntek, 17:24:26 »

Sziasztok márkatársak! Segítsetek nekem egy kicsit légyszi!

Zörgő, csattogó hangot hallok a motor felől indítás után.  szomoru1 Az utastérből is jól hallható. Aztán 1-2 perc alatt elhallgat. Később meleg motornál sose csinálja. Ha leállítom és melegen indítom, akkor se. Csak ha hideg a motor. És az alapjáratom is meg-meg emelkedik, mikor hallom a zörgést.
Nem tudtam a pontos helyét betájolni, de úgy hallom a vezérlési oldal felől jön.
Olvastam itt a gyakori problémát a generátor szíjtárcsával, az okozhat ilyet? "Beleszólhat" ez az alapjáratba? Töltéskimaradást nem észleltem egyébként.
Előre is köszi a segítséget!
(2.0 TDCi, 2004-es)
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21660 Dátum: 2012.11.09 péntek, 18:46:23 »

Sziasztok márkatársak! Segítsetek nekem egy kicsit légyszi!

Zörgő, csattogó hangot hallok a motor felől indítás után.  szomoru1 Az utastérből is jól hallható. Aztán 1-2 perc alatt elhallgat. Később meleg motornál sose csinálja. Ha leállítom és melegen indítom, akkor se. Csak ha hideg a motor. És az alapjáratom is meg-meg emelkedik, mikor hallom a zörgést.
Nem tudtam a pontos helyét betájolni, de úgy hallom a vezérlési oldal felől jön.
Olvastam itt a gyakori problémát a generátor szíjtárcsával, az okozhat ilyet? "Beleszólhat" ez az alapjáratba? Töltéskimaradást nem észleltem egyébként.
Előre is köszi a segítséget!
(2.0 TDCi, 2004-es)
Kérj meg bvalakit indítsa be a motort neked mikor kinyitott motorháztetőnél hallgatod.Amúgy ha bevan indítva ránézel a főtengely ékszíjtárcsára,hogy milyen a futása egyenletes vagy mocorog jobbra-balra.Aztán még a feszítő is lehet rosszalkodik.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21661 Dátum: 2012.11.09 péntek, 18:55:08 »

Sziasztok márkatársak! Segítsetek nekem egy kicsit légyszi!

Zörgő, csattogó hangot hallok a motor felől indítás után.  szomoru1 Az utastérből is jól hallható. Aztán 1-2 perc alatt elhallgat. Később meleg motornál sose csinálja. Ha leállítom és melegen indítom, akkor se. Csak ha hideg a motor. És az alapjáratom is meg-meg emelkedik, mikor hallom a zörgést.
Nem tudtam a pontos helyét betájolni, de úgy hallom a vezérlési oldal felől jön.
Olvastam itt a gyakori problémát a generátor szíjtárcsával, az okozhat ilyet? "Beleszólhat" ez az alapjáratba? Töltéskimaradást nem észleltem egyébként.
Előre is köszi a segítséget!
(2.0 TDCi, 2004-es)
a generátor beleszólhat az alapjáratba.De a zörgészt a főtengelyszíjtárcsa vagy a feszítő okozza.Szabadonfutósíts a javítás után.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21662 Dátum: 2012.11.09 péntek, 18:55:58 »

Akkor a legtöbb emberé mérnem csattan? köztük az enyém sem...ott valami nem jó tuti... nemtudom
pedig de!Új kora óta ilyen.az enyém is csattan.a hiba nem itt kezdődik.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #21663 Dátum: 2012.11.09 péntek, 19:20:09 »

Köszönöm a segítséget!
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #21664 Dátum: 2012.11.09 péntek, 19:21:08 »

a generátor beleszólhat az alapjáratba.De a zörgészt a főtengelyszíjtárcsa vagy a feszítő okozza.Szabadonfutósíts a javítás után.

De miért hallgat el melegen?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21665 Dátum: 2012.11.09 péntek, 19:23:11 »

De miért hallgat el melegen?
mert induláskor még a generátor befolyásolhatja a hatalmas töltőárrammal az alapjáratot.Később ez is csökken,és nem fogja a generátor rángatni a szíjat és emelgetni a fordulatot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21666 Dátum: 2012.11.09 péntek, 22:15:58 »

pedig de!Új kora óta ilyen.az enyém is csattan.a hiba nem itt kezdődik.... vigyor3

Amikor megvettem kettőstömegű volt sose csattogot a váltó, lendkerék kezdett szétmenni...5-ös váltó akkor se csattant.....átraktuk fixre nincs csatt...átraktam fix szettel 6-os váltóra most se csattan egyszer se pedig ha valaminek akkor ennek kéne csattogni, mert ilyen nemigen van még egy sehol a világon szerintem,de hogy kis országunkban nincs az tuti.....akkor nem értem? vagy az enyém rossz mert nem csattan?
lendkerék akkor csattan ha sz@r...csillapitás roty benne.....ennyi

« Utoljára szerkesztve: 2012.11.09 péntek, 22:19:47 írta Bunyek » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21667 Dátum: 2012.11.09 péntek, 22:20:48 »

Amikor megvettem kettőstömegű volt sose csattogot a váltó, lendkerék kezdett szétmenni...5-ös váltó akkor se csattant.....átraktuk fixre nincs csatt...átraktam fix szettel 6-os váltóra most se csattan egyszer se pedig ha valaminek akkor ennek kéne csattogni, mert ilyen nemigen van még egy sehol a világon szerintem,de hogy kis országunkban nincs az tuti.....akkor nem értem? vagy az enyém rossz mert nem csattan?


szerintem csak nem hiba,ha terheles valtasnal csattan! ha a lendkerek xar az mindig xar.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21668 Dátum: 2012.11.09 péntek, 22:25:06 »

szerintem csak nem hiba,ha terheles valtasnal csattan! ha a lendkerek xar az mindig xar.

Hogyne lenne hiba...egyéb alkatrészek annyira nem dijjazzák,gondold el nem kis fordulaton fém a fémmel összecsattan......nem véletlenül kell cserélni ha szétmegy a lendkerék...azt kéne fejberugni aki kitalálta ezt a sz@rt....
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #21669 Dátum: 2012.11.09 péntek, 22:53:31 »

Hogyne lenne hiba...egyéb alkatrészek annyira nem dijjazzák,gondold el nem kis fordulaton fém a fémmel összecsattan......nem véletlenül kell cserélni ha szétmegy a lendkerék...azt kéne fejberugni aki kitalálta ezt a sz@rt....
Ennyi erővel a kuplungtárcsát is kellene minden erősebb indulás után cserélni, mert a fix keréknél az is kijár teljesen olyankor...de azt sem kell, meg ezt sem, egy kutya, csillapítás kell, vagy a tárcsában, vagy a l.kerékben.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21670 Dátum: 2012.11.09 péntek, 22:59:49 »

Ennyi erővel a kuplungtárcsát is kellene minden erősebb indulás után cserélni, mert a fix keréknél az is kijár teljesen olyankor...de azt sem kell, meg ezt sem, egy kutya, csillapítás kell, vagy a tárcsában, vagy a l.kerékben.
Nade mégis mióta létezik ez a kéttömegű kerék??
Merthogy régen is voltak ennél nagyobb teljesítményű autók és biztos hogy nem volt bennük ilyen lendkerék, nem?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #21671 Dátum: 2012.11.09 péntek, 23:04:47 »

Nade mégis mióta létezik ez a kéttömegű kerék??
Merthogy régen is voltak ennél nagyobb teljesítményű autók és biztos hogy nem volt bennük ilyen lendkerék, nem?
régóta Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21672 Dátum: 2012.11.09 péntek, 23:16:14 »

Nade mégis mióta létezik ez a kéttömegű kerék??
Merthogy régen is voltak ennél nagyobb teljesítményű autók és biztos hogy nem volt bennük ilyen lendkerék, nem?

De. Sőt, szerintem a 2,5-3 literes kisteherautók se nagyon kettőssel készülnek.
Pedig ott is van ám nyomaték. No meg, jóval nagyobb tömeget kell megmozdítani.
Pl: nálunk, 4.5t-ás páncélautókat is, sima kuplunggal használjuk.
Egyikbe-másikba 500-700e van, de nem a kuplung v a lendkerék a gyenge pont.
A motor, vezérlés, turbócsövek több fejtörést okoznak. Meg a futómű (a + terhelés miatt). De, az más tészta.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21673 Dátum: 2012.11.09 péntek, 23:30:02 »

Ennyi erővel a kuplungtárcsát is kellene minden erősebb indulás után cserélni, mert a fix keréknél az is kijár teljesen olyankor...de azt sem kell, meg ezt sem, egy kutya, csillapítás kell, vagy a tárcsában, vagy a l.kerékben.

hát sajna nem nyert, azt kb akkor cseréled amikor elkopott, vagy nem rendeltetésszerű használat(extrém) esetén széttörik a közepe....kuplungtárcsa kb 20e ft....kéttömegű hányszorosa?
Ezt keményen pénzre játszák....és nem a felhasználó zsebére....persze rengeteg szép marketing dumával kilehet ezt magyarázni, de nagyon nemis kell ez van ezt használod azt kész....
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.09 péntek, 23:34:20 írta Bunyek » Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #21674 Dátum: 2012.11.10 szombat, 08:11:17 »

mert induláskor még a generátor befolyásolhatja a hatalmas töltőárrammal az alapjáratot.Később ez is csökken,és nem fogja a generátor rángatni a szíjat és emelgetni a fordulatot.
illetve melegen egyenletesebben jár a motor  Smiley
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #21675 Dátum: 2012.11.10 szombat, 10:24:03 »

szerintem csak nem hiba,ha terheles valtasnal csattan! ha a lendkerek xar az mindig xar.
csatlakozom. 50e km-óta csattan és nem ment még szét ennyi alatt?! akkor tényleg nem lehet akkora hiba, csak vannak itt mumusok, akik bolhából elefántot csinálnak. azért jó érzés, hogy van tartalékba lendkerekem és szettem is, ha netán már tényleg csörögne is. eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21676 Dátum: 2012.11.10 szombat, 10:30:03 »

csatlakozom. 50e km-óta csattan és nem ment még szét ennyi alatt?! akkor tényleg nem lehet akkora hiba, csak vannak itt mumusok, akik bolhából elefántot csinálnak. azért jó érzés, hogy van tartalékba lendkerekem és szettem is, ha netán már tényleg csörögne is. eplus2
szerintem az csörögni nemfog, majd szétesik  vigyor3
De ne aggódj én több mint 100ekm-t mentem csattogósan mostmeg átbasztak hogy kell egy másik! Nem megy az olyan könnyen tönkre...én meg nem is kíméltem...amit ez kapott jó hogy egyáltalán beindul!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21677 Dátum: 2012.11.10 szombat, 11:36:43 »

szerintem az csörögni nemfog, majd szétesik  vigyor3
De ne aggódj én több mint 100ekm-t mentem csattogósan mostmeg átbasztak hogy kell egy másik! Nem megy az olyan könnyen tönkre...én meg nem is kíméltem...amit ez kapott jó hogy egyáltalán beindul!
mégsem olyan xar ez a kur.va ford! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21678 Dátum: 2012.11.10 szombat, 11:57:59 »

mégsem olyan xar ez a kur.va ford! eplus2
ilyen szempontból annyira végülis nem, az octaviát megöltem egyszer 1hét alatt, ezt már 2éve nem sikerült  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #21679 Dátum: 2012.11.10 szombat, 16:46:40 »

a generátor beleszólhat az alapjáratba.De a zörgészt a főtengelyszíjtárcsa vagy a feszítő okozza.Szabadonfutósíts a javítás után.

Nah, elment a töltés. Így akkor gondolom egyértelmű, hogy generátor szíjtárcsa. Jól gondolom, hogy akkor ez már szabadonfutósítva lett?
Honnan tudnék beszerezni jó áron szíjtárcsát? És ehhez kell valami célszerszám is?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21680 Dátum: 2012.11.10 szombat, 18:08:45 »

Nah, elment a töltés. Így akkor gondolom egyértelmű, hogy generátor szíjtárcsa. Jól gondolom, hogy akkor ez már szabadonfutósítva lett?
Honnan tudnék beszerezni jó áron szíjtárcsát? És ehhez kell valami célszerszám is?

Realhist árul szabadonfutót.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #21681 Dátum: 2012.11.10 szombat, 18:23:47 »

Realhist árul szabadonfutót.

Köszi! Már írtam is neki priviben!
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21682 Dátum: 2012.11.10 szombat, 19:49:54 »

Nah, elment a töltés. Így akkor gondolom egyértelmű, hogy generátor szíjtárcsa. Jól gondolom, hogy akkor ez már szabadonfutósítva lett?
Honnan tudnék beszerezni jó áron szíjtárcsát? És ehhez kell valami célszerszám is?
szabadonfutósítva szerintem csak akkor lehet,ha fórumtárstól vetted a verdát,és nem olyan régen..... nyes nyes

azt most neked kell majd megcsinálni,de előtte javíttasd meg a generátort! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #21683 Dátum: 2012.11.10 szombat, 19:54:52 »

szabadonfutósítva szerintem csak akkor lehet,ha fórumtárstól vetted a verdát,és nem olyan régen..... nyes nyes

azt most neked kell majd megcsinálni,de előtte javíttasd meg a generátort! Wink

Úgy van ahogy mondod. Fórumtárstól vettem és nem olyan régen!  nyes
Már beszéltem is vele telefonon. Relhist-től vette, ZEN típusú. Kb. 60-70e van benne.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21684 Dátum: 2012.11.10 szombat, 19:55:53 »

Úgy van ahogy mondod. Fórumtárstól vettem és nem olyan régen!  nyes
Már beszéltem is vele telefonon. Relhist-től vette, ZEN típusú. Kb. 60-70e van benne.
eljen szuper! nem semmi az a 60-70! taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
patigyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #21685 Dátum: 2012.11.10 szombat, 22:03:34 »

Sziasztok Új vagyok a TDCI-sek táborában!Vettem egy 2002-es TDCI-t és következő problémám van vele! Megyek az autópályán,egyszer csak kigyullad az izzitás jelző és megáll a motor.Félreállok gyujtás le inditok pöcre indul, és megy tovább mintha semmi nem történt volna.Hosszú utakon járok az autóval 1200km kb 430 km után kezdte el és utána legalább 15-ször állt meg.Minden esetben a gyujtás levétele után pöcre indult,úgy hogy félre sem kellett állnom.Azért elég ijesztő mikor előzés közben 140-nél történik a belső sávban.Már előre rezgek a hazauttól!
Segitségeteket előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 131PS
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21686 Dátum: 2012.11.10 szombat, 22:09:13 »

Sziasztok Új vagyok a TDCI-sek táborában!Vettem egy 2002-es TDCI-t és következő problémám van vele! Megyek az autópályán,egyszer csak kigyullad az izzitás jelző és megáll a motor.Félreállok gyujtás le inditok pöcre indul, és megy tovább mintha semmi nem történt volna.Hosszú utakon járok az autóval 1200km kb 430 km után kezdte el és utána legalább 15-ször állt meg.Minden esetben a gyujtás levétele után pöcre indult,úgy hogy félre sem kellett állnom.Azért elég ijesztő mikor előzés közben 140-nél történik a belső sávban.Már előre rezgek a hazauttól!
Segitségeteket előre is köszönöm!
Belefutottál a legrosszabba egyből.Üdv a klubban!Elkell vinni gyári diagra  akkor tudnak hiba kódot olvasni.Sajnos készülj fel a legrosszabbra mert ez sajnos úgynézki pcsúcs esetleg még magasnyomásu szivattyú is lehet.nekem sajna ugyan ilyen tünetet produkált az enyém és tudom milyen rossz mikor ez történik.Addig amíg nincs hiba kód addig csak találgatás úgymond minden.Az évjárat miatt csak gyári diagra vidd mert ezzel a kocsival csak az tud 100%-ban komunikálni.Nézess velük át mindent és jegyezd meg a hiba kódot majd gyere vissza és kivesézzük.Hova valósi vagy???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21687 Dátum: 2012.11.10 szombat, 22:10:15 »

Sziasztok Új vagyok a TDCI-sek táborában!Vettem egy 2002-es TDCI-t és következő problémám van vele! Megyek az autópályán,egyszer csak kigyullad az izzitás jelző és megáll a motor.Félreállok gyujtás le inditok pöcre indul, és megy tovább mintha semmi nem történt volna.Hosszú utakon járok az autóval 1200km kb 430 km után kezdte el és utána legalább 15-ször állt meg.Minden esetben a gyujtás levétele után pöcre indult,úgy hogy félre sem kellett állnom.Azért elég ijesztő mikor előzés közben 140-nél történik a belső sávban.Már előre rezgek a hazauttól!
Segitségeteket előre is köszönöm!
Hello
Ha le is áll, okozhatja CMP jeladó is, az nem drága dolog 10e környéke. De fogsz kapni majd pontos választ is a többiektől. 1 diagnosztikán kapott hibakód ide beírva sokat segítene!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21688 Dátum: 2012.11.10 szombat, 22:12:05 »

Belefutottál a legrosszabba egyből.Üdv a klubban!Elkell vinni gyári diagra  akkor tudnak hiba kódot olvasni.Sajnos készülj fel a legrosszabbra mert ez sajnos úgynézki pcsúcs esetleg még magasnyomásu szivattyú is lehet.nekem sajna ugyan ilyen tünetet produkált az enyém és tudom milyen rossz mikor ez történik.Addig amíg nincs hiba kód addig csak találgatás úgymond minden.Az évjárat miatt csak gyári diagra vidd mert ezzel a kocsival csak az tud 100%-ban komunikálni.Nézess velük át mindent és jegyezd meg a hiba kódot majd gyere vissza és kivesézzük.Hova valósi vagy???
De azt írja leáll, nem vészüzem.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21689 Dátum: 2012.11.10 szombat, 22:14:23 »

De azt írja leáll, nem vészüzem.
Igen azért írtam én is mert az enyém is leállt és a hibakód a szivattyúra jött sajnos vele meg ment az összes csúcs.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21690 Dátum: 2012.11.10 szombat, 22:14:40 »

Belefutottál a legrosszabba egyből.Üdv a klubban!Elkell vinni gyári diagra  akkor tudnak hiba kódot olvasni.Sajnos készülj fel a legrosszabbra mert ez sajnos úgynézki pcsúcs esetleg még magasnyomásu szivattyú is lehet.nekem sajna ugyan ilyen tünetet produkált az enyém és tudom milyen rossz mikor ez történik.Addig amíg nincs hiba kód addig csak találgatás úgymond minden.Az évjárat miatt csak gyári diagra vidd mert ezzel a kocsival csak az tud 100%-ban komunikálni.Nézess velük át mindent és jegyezd meg a hiba kódot majd gyere vissza és kivesézzük.Hova valósi vagy???
De különben ha ő megvette egy kereskedőtől és rossz az autója akkor a kereskedőnek nincs kötelessége garanciát vállalni ideig/óráig??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21691 Dátum: 2012.11.10 szombat, 22:15:10 »

Igen azért írtam én is mert az enyém is leállt és a hibakód a szivattyúra jött sajnos vele meg ment az összes csúcs.
Nem raksz bele 2T olajat tankoláskor?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21692 Dátum: 2012.11.10 szombat, 22:16:20 »

Nem raksz bele 2T olajat tankoláskor?
Nem mert tudod mondtam én amióta kicserélték a szivattyú+pcsúcs azóta prémiummal járok.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21693 Dátum: 2012.11.10 szombat, 22:17:45 »

Nem mert tudod mondtam én amióta kicserélték a szivattyú+pcsúcs azóta prémiummal járok.
Igen! Tankoltam már én is OMW-nél, de ez a motor még sosem járt ilyen szépen és finoman mióta nyakonöntöm 2-3deci olajjal tankoláskor!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21694 Dátum: 2012.11.10 szombat, 22:17:55 »

Nem raksz bele 2T olajat tankoláskor?
az nem jó, ez nem kétütemű  eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21695 Dátum: 2012.11.10 szombat, 22:38:31 »

az nem jó, ez nem kétütemű  eplus2
ez biztos! mert azoknak jobb a hangja olaj nélkül is  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21696 Dátum: 2012.11.10 szombat, 22:57:47 »

Sziasztok Új vagyok a TDCI-sek táborában!Vettem egy 2002-es TDCI-t és következő problémám van vele! Megyek az autópályán,egyszer csak kigyullad az izzitás jelző és megáll a motor.Félreállok gyujtás le inditok pöcre indul, és megy tovább mintha semmi nem történt volna.Hosszú utakon járok az autóval 1200km kb 430 km után kezdte el és utána legalább 15-ször állt meg.Minden esetben a gyujtás levétele után pöcre indult,úgy hogy félre sem kellett állnom.Azért elég ijesztő mikor előzés közben 140-nél történik a belső sávban.Már előre rezgek a hazauttól!
Segitségeteket előre is köszönöm!
2002-es dual modul rendszernél a CMP hiba mellett lehet probléma az injektorvezérlő egység vezetékelése is.
A leállás miatt a CMP esélyes, de ha az nem, akkor valamelyik vezérlő (ICU, ECU) is lehet ludas.
Érdemes még a főrelét megnézni, az is tud vicces hibákat (igaz, az nem gyújt izzítót)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21697 Dátum: 2012.11.10 szombat, 23:00:51 »

Úgy van ahogy mondod. Fórumtárstól vettem és nem olyan régen!  nyes
Már beszéltem is vele telefonon. Relhist-től vette, ZEN típusú. Kb. 60-70e van benne.
eljen
nem csoda, hogy hullanak a ZEN-ek, kb. erről beszéltünk 2 éve, hogy ennyit fog menni.
A kérdés az, hogy milyen állapotban van a szíjrendszer, azaz a szabadonfutó megtette-e azt, amit vártunk tőle, megvédte a rendszert.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21698 Dátum: 2012.11.10 szombat, 23:17:14 »

2002-es dual modul rendszernél a CMP hiba mellett lehet probléma az injektorvezérlő egység vezetékelése is.
A leállás miatt a CMP esélyes, de ha az nem, akkor valamelyik vezérlő (ICU, ECU) is lehet ludas.
Érdemes még a főrelét megnézni, az is tud vicces hibákat (igaz, az nem gyújt izzítót)
Csak a CMP hiba mellett melegen nem indul egyből TZS-nek sem ment
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21699 Dátum: 2012.11.10 szombat, 23:26:52 »

Csak a CMP hiba mellett melegen nem indul egyből TZS-nek sem ment
viszont porlasztó hibával meg egyáltalán nem indul be.
nyomásgondál csak vészüzem van, leállítás nincs. Leállhat a motor, ha annyira nincs nyomás, hogy nem elegendő a működéshez.
Az ecu csak a cmp-ckp rendszer hibájára reagál leállítással.
Tehát azt kell kitalálni, hogy leáll vagy leállítja az ecu. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 427 428 429 430 431 432 433 [434] 435 436 437 438 439 440 441 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.