Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:05:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
427
428
429
430
431
432
433
[
434
]
435
436
437
438
439
440
441
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14644180 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21650 Dátum:
2012.11.09 péntek, 09:53:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.09 péntek, 07:41:04
Akkor a legtöbb emberé mérnem csattan? köztük az enyém sem...ott valami nem jó tuti...
mert neked fix van, nem?
Amúgy az enyémben gyanús, hogy a bal oldali kihajtás is csattan.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21651 Dátum:
2012.11.09 péntek, 11:09:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.11.09 péntek, 00:25:11
hehe, nem idegesítelek, de az enyém azóta csinál ilyet 3-4-5-6-ban, amióta új lendkerék van rajta.
Terhelésváltásnál csattan. kész. ez van. ilyen. Vik mondta.
Nekem meg mk4, 20e km-el vettem és azóta szintén ezt csinálja...
De már lexarom, csere akkor, majd ha széthullik...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21652 Dátum:
2012.11.09 péntek, 12:01:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.11.09 péntek, 00:25:11
hehe, nem idegesítelek, de az enyém azóta csinál ilyet 3-4-5-6-ban, amióta új lendkerék van rajta.
Terhelésváltásnál csattan. kész. ez van. ilyen. Vik mondta.
Az enyém is csattog mióta megvettem... Azóta 30ezret mentem vele, ugyan úgy csattog, de szét még nem esett
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21653 Dátum:
2012.11.09 péntek, 12:01:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.11.09 péntek, 09:53:39
mert neked fix van, nem?
Amúgy az enyémben gyanús, hogy a bal oldali kihajtás is csattan.
Nalam az miota megvan a kocsi recseg ropog hidegen ugyhogy lehet azis szhar meg a lendkerek is...
Elkertem amit kiszedtek belole majd jol megvizsgalom!
Ja es igen Dentcraft! Kuplung közepezőjük nincs!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21654 Dátum:
2012.11.09 péntek, 13:05:17 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.09 péntek, 12:01:47
Nalam az miota megvan a kocsi recseg ropog hidegen ugyhogy lehet azis szhar meg a lendkerek is...
Elkertem amit kiszedtek belole majd jol megvizsgalom!
Ja es igen Dentcraft! Kuplung közepezőjük nincs!
Régen az őskorban a rossz váltóról levágták és azt használták. De szerintem van már ilyen készlet. Há milyen "műhely" ez
Nem fogsz látni semmit. Azért cserélték ki mert gázelvételkor csattan? Nekem is csattan mint a állat, de lehet a váltó is mert sok a méter. Leállításkor is csörömpölt ha nem benyomott kuplunggal állítottad le?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21655 Dátum:
2012.11.09 péntek, 13:32:33 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.09 péntek, 13:05:17
Régen az őskorban a rossz váltóról levágták és azt használták. De szerintem van már ilyen készlet. Há milyen "műhely" ez
Nem fogsz látni semmit. Azért cserélték ki mert gázelvételkor csattan? Nekem is csattan mint a állat, de lehet a váltó is mert sok a méter. Leállításkor is csörömpölt ha nem benyomott kuplunggal állítottad le?
Asszem ED is így csinálta valamelyik epizódban
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21656 Dátum:
2012.11.09 péntek, 13:40:39 »
Idézetet írta: GiN - 2012.11.09 péntek, 13:32:33
Asszem ED is így csinálta valamelyik epizódban
Edd Chinára gondolsz?
Vagy Paul Brackley-re, aki a sorozatban valójában szereli az autókat, amikor a kamera nem néz oda?
Bár Eddnek is van gépész végzettsége, az igaz.
Ja, és érdemes ezt az eBay accountot figyelni, itt jelenik meg, amit éppen felújítottak. Ez Paul accountja:
http://myworld.ebay.co.uk/pdb61
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21657 Dátum:
2012.11.09 péntek, 13:44:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.09 péntek, 13:40:39
Edd Chinára gondolsz?
Vagy Paul Brackley-re, aki a sorozatban valójában szereli az autókat, amikor a kamera nem néz oda?
Bár Eddnek is van gépész végzettsége, az igaz.
Ja, és érdemes ezt az eBay accountot figyelni, itt jelenik meg, amit éppen felújítottak. Ez Paul accountja:
http://myworld.ebay.co.uk/pdb61
AndyA
igen, a kócoskára. Pált is szokták mutatni időnként, de láttam már idegen arcot is ott bütykölni.(Talán régi évadban?!)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21658 Dátum:
2012.11.09 péntek, 14:35:06 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.09 péntek, 13:05:17
Régen az őskorban a rossz váltóról levágták és azt használták. De szerintem van már ilyen készlet. Há milyen "műhely" ez
Nem fogsz látni semmit. Azért cserélték ki mert gázelvételkor csattan? Nekem is csattan mint a állat, de lehet a váltó is mert sok a méter. Leállításkor is csörömpölt ha nem benyomott kuplunggal állítottad le?
ha nem volt benyomva a kuplung akkor nyekergett meg olyan volt mint amikor megfullasztom a 80as MTZ-t, de egyébként nem volt különösebb gondja!
Fater is mondta hogy ők is seprűnyélből csináltak közepezőt...csak azt neki se mondták hogy mi kell hozzá...ő meg nem kérdezte
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21659 Dátum:
2012.11.09 péntek, 17:24:26 »
Sziasztok márkatársak! Segítsetek nekem egy kicsit légyszi!
Zörgő, csattogó hangot hallok a motor felől indítás után.
Az utastérből is jól hallható. Aztán 1-2 perc alatt elhallgat. Később meleg motornál sose csinálja. Ha leállítom és melegen indítom, akkor se. Csak ha hideg a motor. És az alapjáratom is meg-meg emelkedik, mikor hallom a zörgést.
Nem tudtam a pontos helyét betájolni, de úgy hallom a vezérlési oldal felől jön.
Olvastam itt a gyakori problémát a generátor szíjtárcsával, az okozhat ilyet? "Beleszólhat" ez az alapjáratba? Töltéskimaradást nem észleltem egyébként.
Előre is köszi a segítséget!
(2.0 TDCi, 2004-es)
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21660 Dátum:
2012.11.09 péntek, 18:46:23 »
Idézetet írta: Pogesz - 2012.11.09 péntek, 17:24:26
Sziasztok márkatársak! Segítsetek nekem egy kicsit légyszi!
Zörgő, csattogó hangot hallok a motor felől indítás után.
Az utastérből is jól hallható. Aztán 1-2 perc alatt elhallgat. Később meleg motornál sose csinálja. Ha leállítom és melegen indítom, akkor se. Csak ha hideg a motor. És az alapjáratom is meg-meg emelkedik, mikor hallom a zörgést.
Nem tudtam a pontos helyét betájolni, de úgy hallom a vezérlési oldal felől jön.
Olvastam itt a gyakori problémát a generátor szíjtárcsával, az okozhat ilyet? "Beleszólhat" ez az alapjáratba? Töltéskimaradást nem észleltem egyébként.
Előre is köszi a segítséget!
(2.0 TDCi, 2004-es)
Kérj meg bvalakit indítsa be a motort neked mikor kinyitott motorháztetőnél hallgatod.Amúgy ha bevan indítva ránézel a főtengely ékszíjtárcsára,hogy milyen a futása egyenletes vagy mocorog jobbra-balra.Aztán még a feszítő is lehet rosszalkodik.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21661 Dátum:
2012.11.09 péntek, 18:55:08 »
Idézetet írta: Pogesz - 2012.11.09 péntek, 17:24:26
Sziasztok márkatársak! Segítsetek nekem egy kicsit légyszi!
Zörgő, csattogó hangot hallok a motor felől indítás után.
Az utastérből is jól hallható. Aztán 1-2 perc alatt elhallgat. Később meleg motornál sose csinálja. Ha leállítom és melegen indítom, akkor se. Csak ha hideg a motor. És az alapjáratom is meg-meg emelkedik, mikor hallom a zörgést.
Nem tudtam a pontos helyét betájolni, de úgy hallom a vezérlési oldal felől jön.
Olvastam itt a gyakori problémát a generátor szíjtárcsával, az okozhat ilyet? "Beleszólhat" ez az alapjáratba? Töltéskimaradást nem észleltem egyébként.
Előre is köszi a segítséget!
(2.0 TDCi, 2004-es)
a generátor beleszólhat az alapjáratba.De a zörgészt a főtengelyszíjtárcsa vagy a feszítő okozza.Szabadonfutósíts a javítás után.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21662 Dátum:
2012.11.09 péntek, 18:55:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.09 péntek, 07:41:04
Akkor a legtöbb emberé mérnem csattan? köztük az enyém sem...ott valami nem jó tuti...
pedig de!Új kora óta ilyen.az enyém is csattan.a hiba nem itt kezdődik....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21663 Dátum:
2012.11.09 péntek, 19:20:09 »
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21664 Dátum:
2012.11.09 péntek, 19:21:08 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.09 péntek, 18:55:08
a generátor beleszólhat az alapjáratba.De a zörgészt a főtengelyszíjtárcsa vagy a feszítő okozza.Szabadonfutósíts a javítás után.
De miért hallgat el melegen?
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21665 Dátum:
2012.11.09 péntek, 19:23:11 »
Idézetet írta: Pogesz - 2012.11.09 péntek, 19:21:08
De miért hallgat el melegen?
mert induláskor még a generátor befolyásolhatja a hatalmas töltőárrammal az alapjáratot.Később ez is csökken,és nem fogja a generátor rángatni a szíjat és emelgetni a fordulatot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21666 Dátum:
2012.11.09 péntek, 22:15:58 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.09 péntek, 18:55:58
pedig de!Új kora óta ilyen.az enyém is csattan.a hiba nem itt kezdődik....
Amikor megvettem kettőstömegű volt sose csattogot a váltó, lendkerék kezdett szétmenni...5-ös váltó akkor se csattant.....átraktuk fixre nincs csatt...átraktam fix szettel 6-os váltóra most se csattan egyszer se pedig ha valaminek akkor ennek kéne csattogni, mert ilyen nemigen van még egy sehol a világon szerintem,de hogy kis országunkban nincs az tuti.....akkor nem értem? vagy az enyém rossz mert nem csattan?
lendkerék akkor csattan ha
sz@r...csillapitás
roty benne.....ennyi
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.09 péntek, 22:19:47 írta Bunyek
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21667 Dátum:
2012.11.09 péntek, 22:20:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.09 péntek, 22:15:58
Amikor megvettem kettőstömegű volt sose csattogot a váltó, lendkerék kezdett szétmenni...5-ös váltó akkor se csattant.....átraktuk fixre nincs csatt...átraktam fix szettel 6-os váltóra most se csattan egyszer se pedig ha valaminek akkor ennek kéne csattogni, mert ilyen nemigen van még egy sehol a világon szerintem,de hogy kis országunkban nincs az tuti.....akkor nem értem? vagy az enyém rossz mert nem csattan?
szerintem csak nem hiba,ha terheles valtasnal csattan! ha a lendkerek xar az mindig xar.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21668 Dátum:
2012.11.09 péntek, 22:25:06 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.09 péntek, 22:20:48
szerintem csak nem hiba,ha terheles valtasnal csattan! ha a lendkerek xar az mindig xar.
Hogyne lenne hiba...egyéb alkatrészek annyira nem dijjazzák,gondold el nem kis fordulaton fém a fémmel összecsattan......nem véletlenül kell cserélni ha szétmegy a lendkerék...azt kéne fejberugni aki kitalálta ezt a sz@rt....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21669 Dátum:
2012.11.09 péntek, 22:53:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.09 péntek, 22:25:06
Hogyne lenne hiba...egyéb alkatrészek annyira nem dijjazzák,gondold el nem kis fordulaton fém a fémmel összecsattan......nem véletlenül kell cserélni ha szétmegy a lendkerék...azt kéne fejberugni aki kitalálta ezt a sz@rt....
Ennyi erővel a kuplungtárcsát is kellene minden erősebb indulás után cserélni, mert a fix keréknél az is kijár teljesen olyankor...de azt sem kell, meg ezt sem, egy kutya, csillapítás kell, vagy a tárcsában, vagy a l.kerékben.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21670 Dátum:
2012.11.09 péntek, 22:59:49 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.09 péntek, 22:53:31
Ennyi erővel a kuplungtárcsát is kellene minden erősebb indulás után cserélni, mert a fix keréknél az is kijár teljesen olyankor...de azt sem kell, meg ezt sem, egy kutya, csillapítás kell, vagy a tárcsában, vagy a l.kerékben.
Nade mégis mióta létezik ez a kéttömegű kerék??
Merthogy régen is voltak ennél nagyobb teljesítményű autók és biztos hogy nem volt bennük ilyen lendkerék, nem?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21671 Dátum:
2012.11.09 péntek, 23:04:47 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.09 péntek, 22:59:49
Nade mégis mióta létezik ez a kéttömegű kerék??
Merthogy régen is voltak ennél nagyobb teljesítményű autók és biztos hogy nem volt bennük ilyen lendkerék, nem?
régóta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21672 Dátum:
2012.11.09 péntek, 23:16:14 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.09 péntek, 22:59:49
Nade mégis mióta létezik ez a kéttömegű kerék??
Merthogy régen is voltak ennél nagyobb teljesítményű autók és biztos hogy nem volt bennük ilyen lendkerék, nem?
De. Sőt, szerintem a 2,5-3 literes kisteherautók se nagyon kettőssel készülnek.
Pedig ott is van ám nyomaték. No meg, jóval nagyobb tömeget kell megmozdítani.
Pl: nálunk, 4.5t-ás páncélautókat is, sima kuplunggal használjuk.
Egyikbe-másikba 500-700e van, de nem a kuplung v a lendkerék a gyenge pont.
A motor, vezérlés, turbócsövek több fejtörést okoznak. Meg a futómű (a + terhelés miatt). De, az más tészta.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21673 Dátum:
2012.11.09 péntek, 23:30:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.09 péntek, 22:53:31
Ennyi erővel a kuplungtárcsát is kellene minden erősebb indulás után cserélni, mert a fix keréknél az is kijár teljesen olyankor...de azt sem kell, meg ezt sem, egy kutya, csillapítás kell, vagy a tárcsában, vagy a l.kerékben.
hát sajna nem nyert, azt kb akkor cseréled amikor elkopott, vagy nem rendeltetésszerű használat(extrém) esetén széttörik a közepe....kuplungtárcsa kb 20e ft....kéttömegű hányszorosa?
Ezt keményen pénzre játszák....és nem a felhasználó zsebére....persze rengeteg szép marketing dumával kilehet ezt magyarázni, de nagyon nemis kell ez van ezt használod azt kész....
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.09 péntek, 23:34:20 írta Bunyek
»
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21674 Dátum:
2012.11.10 szombat, 08:11:17 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.09 péntek, 19:23:11
mert induláskor még a generátor befolyásolhatja a hatalmas töltőárrammal az alapjáratot.Később ez is csökken,és nem fogja a generátor rángatni a szíjat és emelgetni a fordulatot.
illetve melegen egyenletesebben jár a motor
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21675 Dátum:
2012.11.10 szombat, 10:24:03 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.09 péntek, 22:20:48
szerintem csak nem hiba,ha terheles valtasnal csattan! ha a lendkerek xar az mindig xar.
csatlakozom. 50e km-óta csattan és nem ment még szét ennyi alatt?! akkor tényleg nem lehet akkora hiba, csak vannak itt mumusok, akik bolhából elefántot csinálnak. azért jó érzés, hogy van tartalékba lendkerekem és szettem is, ha netán már tényleg csörögne is.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21676 Dátum:
2012.11.10 szombat, 10:30:03 »
Idézetet írta: GiN - 2012.11.10 szombat, 10:24:03
csatlakozom. 50e km-óta csattan és nem ment még szét ennyi alatt?! akkor tényleg nem lehet akkora hiba, csak vannak itt mumusok, akik bolhából elefántot csinálnak. azért jó érzés, hogy van tartalékba lendkerekem és szettem is, ha netán már tényleg csörögne is.
szerintem az csörögni nemfog, majd szétesik
De ne aggódj én több mint 100ekm-t mentem csattogósan mostmeg átbasztak hogy kell egy másik! Nem megy az olyan könnyen tönkre...én meg nem is kíméltem...amit ez kapott jó hogy egyáltalán beindul!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21677 Dátum:
2012.11.10 szombat, 11:36:43 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.10 szombat, 10:30:03
szerintem az csörögni nemfog, majd szétesik
De ne aggódj én több mint 100ekm-t mentem csattogósan mostmeg átbasztak hogy kell egy másik! Nem megy az olyan könnyen tönkre...én meg nem is kíméltem...amit ez kapott jó hogy egyáltalán beindul!
mégsem olyan xar ez a kur.va ford!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21678 Dátum:
2012.11.10 szombat, 11:57:59 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.10 szombat, 11:36:43
mégsem olyan xar ez a kur.va ford!
ilyen szempontból annyira végülis nem, az octaviát megöltem egyszer 1hét alatt, ezt már 2éve nem sikerült
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21679 Dátum:
2012.11.10 szombat, 16:46:40 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.09 péntek, 18:55:08
a generátor beleszólhat az alapjáratba.De a zörgészt a főtengelyszíjtárcsa vagy a feszítő okozza.Szabadonfutósíts a javítás után.
Nah, elment a töltés. Így akkor gondolom egyértelmű, hogy generátor szíjtárcsa. Jól gondolom, hogy akkor ez már szabadonfutósítva lett?
Honnan tudnék beszerezni jó áron szíjtárcsát? És ehhez kell valami célszerszám is?
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21680 Dátum:
2012.11.10 szombat, 18:08:45 »
Idézetet írta: Pogesz - 2012.11.10 szombat, 16:46:40
Nah, elment a töltés. Így akkor gondolom egyértelmű, hogy generátor szíjtárcsa. Jól gondolom, hogy akkor ez már szabadonfutósítva lett?
Honnan tudnék beszerezni jó áron szíjtárcsát? És ehhez kell valami célszerszám is?
Realhist árul szabadonfutót.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21681 Dátum:
2012.11.10 szombat, 18:23:47 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.10 szombat, 18:08:45
Realhist árul szabadonfutót.
Köszi! Már írtam is neki priviben!
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21682 Dátum:
2012.11.10 szombat, 19:49:54 »
Idézetet írta: Pogesz - 2012.11.10 szombat, 16:46:40
Nah, elment a töltés. Így akkor gondolom egyértelmű, hogy generátor szíjtárcsa. Jól gondolom, hogy akkor ez már szabadonfutósítva lett?
Honnan tudnék beszerezni jó áron szíjtárcsát? És ehhez kell valami célszerszám is?
szabadonfutósítva szerintem csak akkor lehet,ha fórumtárstól vetted a verdát,és nem olyan régen.....
azt most neked kell majd megcsinálni,de előtte javíttasd meg a generátort!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21683 Dátum:
2012.11.10 szombat, 19:54:52 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.10 szombat, 19:49:54
szabadonfutósítva szerintem csak akkor lehet,ha fórumtárstól vetted a verdát,és nem olyan régen.....
azt most neked kell majd megcsinálni,de előtte javíttasd meg a generátort!
Úgy van ahogy mondod. Fórumtárstól vettem és nem olyan régen!
Már beszéltem is vele telefonon. Relhist-től vette, ZEN típusú. Kb. 60-70e van benne.
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21684 Dátum:
2012.11.10 szombat, 19:55:53 »
Idézetet írta: Pogesz - 2012.11.10 szombat, 19:54:52
Úgy van ahogy mondod. Fórumtárstól vettem és nem olyan régen!
Már beszéltem is vele telefonon. Relhist-től vette, ZEN típusú. Kb. 60-70e van benne.
szuper! nem semmi az a 60-70!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
patigyula
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21685 Dátum:
2012.11.10 szombat, 22:03:34 »
Sziasztok Új vagyok a TDCI-sek táborában!Vettem egy 2002-es TDCI-t és következő problémám van vele! Megyek az autópályán,egyszer csak kigyullad az izzitás jelző és megáll a motor.Félreállok gyujtás le inditok pöcre indul, és megy tovább mintha semmi nem történt volna.Hosszú utakon járok az autóval 1200km kb 430 km után kezdte el és utána legalább 15-ször állt meg.Minden esetben a gyujtás levétele után pöcre indult,úgy hogy félre sem kellett állnom.Azért elég ijesztő mikor előzés közben 140-nél történik a belső sávban.Már előre rezgek a hazauttól!
Segitségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 131PS
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21686 Dátum:
2012.11.10 szombat, 22:09:13 »
Idézetet írta: patigyula - 2012.11.10 szombat, 22:03:34
Sziasztok Új vagyok a TDCI-sek táborában!Vettem egy 2002-es TDCI-t és következő problémám van vele! Megyek az autópályán,egyszer csak kigyullad az izzitás jelző és megáll a motor.Félreállok gyujtás le inditok pöcre indul, és megy tovább mintha semmi nem történt volna.Hosszú utakon járok az autóval 1200km kb 430 km után kezdte el és utána legalább 15-ször állt meg.Minden esetben a gyujtás levétele után pöcre indult,úgy hogy félre sem kellett állnom.Azért elég ijesztő mikor előzés közben 140-nél történik a belső sávban.Már előre rezgek a hazauttól!
Segitségeteket előre is köszönöm!
Belefutottál a legrosszabba egyből.Üdv a klubban!Elkell vinni gyári diagra akkor tudnak hiba kódot olvasni.Sajnos készülj fel a legrosszabbra mert ez sajnos úgynézki pcsúcs esetleg még magasnyomásu szivattyú is lehet.nekem sajna ugyan ilyen tünetet produkált az enyém és tudom milyen rossz mikor ez történik.Addig amíg nincs hiba kód addig csak találgatás úgymond minden.Az évjárat miatt csak gyári diagra vidd mert ezzel a kocsival csak az tud 100%-ban komunikálni.Nézess velük át mindent és jegyezd meg a hiba kódot majd gyere vissza és kivesézzük.Hova valósi vagy???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21687 Dátum:
2012.11.10 szombat, 22:10:15 »
Idézetet írta: patigyula - 2012.11.10 szombat, 22:03:34
Sziasztok Új vagyok a TDCI-sek táborában!Vettem egy 2002-es TDCI-t és következő problémám van vele! Megyek az autópályán,egyszer csak kigyullad az izzitás jelző és megáll a motor.Félreállok gyujtás le inditok pöcre indul, és megy tovább mintha semmi nem történt volna.Hosszú utakon járok az autóval 1200km kb 430 km után kezdte el és utána legalább 15-ször állt meg.Minden esetben a gyujtás levétele után pöcre indult,úgy hogy félre sem kellett állnom.Azért elég ijesztő mikor előzés közben 140-nél történik a belső sávban.Már előre rezgek a hazauttól!
Segitségeteket előre is köszönöm!
Hello
Ha le is áll, okozhatja CMP jeladó is, az nem drága dolog 10e környéke. De fogsz kapni majd pontos választ is a többiektől. 1 diagnosztikán kapott hibakód ide beírva sokat segítene!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21688 Dátum:
2012.11.10 szombat, 22:12:05 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.10 szombat, 22:09:13
Belefutottál a legrosszabba egyből.Üdv a klubban!Elkell vinni gyári diagra akkor tudnak hiba kódot olvasni.Sajnos készülj fel a legrosszabbra mert ez sajnos úgynézki pcsúcs esetleg még magasnyomásu szivattyú is lehet.nekem sajna ugyan ilyen tünetet produkált az enyém és tudom milyen rossz mikor ez történik.Addig amíg nincs hiba kód addig csak találgatás úgymond minden.Az évjárat miatt csak gyári diagra vidd mert ezzel a kocsival csak az tud 100%-ban komunikálni.Nézess velük át mindent és jegyezd meg a hiba kódot majd gyere vissza és kivesézzük.Hova valósi vagy???
De azt írja leáll, nem vészüzem.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21689 Dátum:
2012.11.10 szombat, 22:14:23 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.10 szombat, 22:12:05
De azt írja leáll, nem vészüzem.
Igen azért írtam én is mert az enyém is leállt és a hibakód a szivattyúra jött sajnos vele meg ment az összes csúcs.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21690 Dátum:
2012.11.10 szombat, 22:14:40 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.10 szombat, 22:09:13
Belefutottál a legrosszabba egyből.Üdv a klubban!Elkell vinni gyári diagra akkor tudnak hiba kódot olvasni.Sajnos készülj fel a legrosszabbra mert ez sajnos úgynézki pcsúcs esetleg még magasnyomásu szivattyú is lehet.nekem sajna ugyan ilyen tünetet produkált az enyém és tudom milyen rossz mikor ez történik.Addig amíg nincs hiba kód addig csak találgatás úgymond minden.Az évjárat miatt csak gyári diagra vidd mert ezzel a kocsival csak az tud 100%-ban komunikálni.Nézess velük át mindent és jegyezd meg a hiba kódot majd gyere vissza és kivesézzük.Hova valósi vagy???
De különben ha ő megvette egy kereskedőtől és rossz az autója akkor a kereskedőnek nincs kötelessége garanciát vállalni ideig/óráig??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21691 Dátum:
2012.11.10 szombat, 22:15:10 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.10 szombat, 22:14:23
Igen azért írtam én is mert az enyém is leállt és a hibakód a szivattyúra jött sajnos vele meg ment az összes csúcs.
Nem raksz bele 2T olajat tankoláskor?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21692 Dátum:
2012.11.10 szombat, 22:16:20 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.10 szombat, 22:15:10
Nem raksz bele 2T olajat tankoláskor?
Nem mert tudod mondtam én amióta kicserélték a szivattyú+pcsúcs azóta prémiummal járok.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21693 Dátum:
2012.11.10 szombat, 22:17:45 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.10 szombat, 22:16:20
Nem mert tudod mondtam én amióta kicserélték a szivattyú+pcsúcs azóta prémiummal járok.
Igen! Tankoltam már én is OMW-nél, de ez a motor még sosem járt ilyen szépen és finoman mióta nyakonöntöm 2-3deci olajjal tankoláskor!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21694 Dátum:
2012.11.10 szombat, 22:17:55 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.10 szombat, 22:15:10
Nem raksz bele 2T olajat tankoláskor?
az nem jó, ez nem kétütemű
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21695 Dátum:
2012.11.10 szombat, 22:38:31 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.10 szombat, 22:17:55
az nem jó, ez nem kétütemű
ez biztos! mert azoknak jobb a hangja olaj nélkül is
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21696 Dátum:
2012.11.10 szombat, 22:57:47 »
Idézetet írta: patigyula - 2012.11.10 szombat, 22:03:34
Sziasztok Új vagyok a TDCI-sek táborában!Vettem egy 2002-es TDCI-t és következő problémám van vele! Megyek az autópályán,egyszer csak kigyullad az izzitás jelző és megáll a motor.Félreállok gyujtás le inditok pöcre indul, és megy tovább mintha semmi nem történt volna.Hosszú utakon járok az autóval 1200km kb 430 km után kezdte el és utána legalább 15-ször állt meg.Minden esetben a gyujtás levétele után pöcre indult,úgy hogy félre sem kellett állnom.Azért elég ijesztő mikor előzés közben 140-nél történik a belső sávban.Már előre rezgek a hazauttól!
Segitségeteket előre is köszönöm!
2002-es dual modul rendszernél a CMP hiba mellett lehet probléma az injektorvezérlő egység vezetékelése is.
A leállás miatt a CMP esélyes, de ha az nem, akkor valamelyik vezérlő (ICU, ECU) is lehet ludas.
Érdemes még a főrelét megnézni, az is tud vicces hibákat (igaz, az nem gyújt izzítót)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21697 Dátum:
2012.11.10 szombat, 23:00:51 »
Idézetet írta: Pogesz - 2012.11.10 szombat, 19:54:52
Úgy van ahogy mondod. Fórumtárstól vettem és nem olyan régen!
Már beszéltem is vele telefonon. Relhist-től vette, ZEN típusú. Kb. 60-70e van benne.
nem csoda, hogy hullanak a ZEN-ek, kb. erről beszéltünk 2 éve, hogy ennyit fog menni.
A kérdés az, hogy milyen állapotban van a szíjrendszer, azaz a szabadonfutó megtette-e azt, amit vártunk tőle, megvédte a rendszert.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21698 Dátum:
2012.11.10 szombat, 23:17:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.11.10 szombat, 22:57:47
2002-es dual modul rendszernél a CMP hiba mellett lehet probléma az injektorvezérlő egység vezetékelése is.
A leállás miatt a CMP esélyes, de ha az nem, akkor valamelyik vezérlő (ICU, ECU) is lehet ludas.
Érdemes még a főrelét megnézni, az is tud vicces hibákat (igaz, az nem gyújt izzítót)
Csak a CMP hiba mellett melegen nem indul egyből TZS-nek sem ment
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21699 Dátum:
2012.11.10 szombat, 23:26:52 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.10 szombat, 23:17:14
Csak a CMP hiba mellett melegen nem indul egyből TZS-nek sem ment
viszont porlasztó hibával meg egyáltalán nem indul be.
nyomásgondál csak vészüzem van, leállítás nincs. Leállhat a motor, ha annyira nincs nyomás, hogy nem elegendő a működéshez.
Az ecu csak a cmp-ckp rendszer hibájára reagál leállítással.
Tehát azt kell kitalálni, hogy leáll vagy leállítja az ecu.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
427
428
429
430
431
432
433
[
434
]
435
436
437
438
439
440
441
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ