Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:25:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 431 432 433 434 435 436 437 [438] 439 440 441 442 443 444 445 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14636309 alkalommal)
0 Felhasználó és 94 vendég van a témában
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #21850 Dátum: 2012.11.17 szombat, 15:19:03 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, 130 Le az autóm és most elkezdett rosszalkodni 2500 fordulatszám felett leáll az autó izzításjelző villog. Gyújtás levesz újraindítás minden rendben a motor egyenletesen jár. Ez a szitu előzésnél igencsak kellemetlen tud lenni.
Ha valaki tudja mi lehet a baj az kérem jelezze.
Ez jellemzően üzemanyagrendszeri hiba. Rossz minőségű gázolajtól is lehet. De lehet kopott porlasztócsúcs, vagy akár haldokló magasnyomású szivattyú is. Üres tankra tankolj prémium go-t, vagy tegyél bele protec-et, ha ez sem oldja meg, el kell vinni egy poharazós tesztre amivel a résolaj veszteséget mérik meg. A CMP jeladó hiba simán leálítja a motort és csak nehezen idítható újra.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #21851 Dátum: 2012.11.17 szombat, 15:40:20 »

üdv! a problémám a következő indítás után néha felvillan a izzitásjelző ilettve hidegben rángat 1400 körül! esetleg vmi tipp megnézem holnap a go szűrőt abban kb 10000 van! mi lehet a gond?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21852 Dátum: 2012.11.17 szombat, 15:48:07 »

üdv! a problémám a következő indítás után néha felvillan a izzitásjelző ilettve hidegben rángat 1400 körül! esetleg vmi tipp megnézem holnap a go szűrőt abban kb 10000 van! mi lehet a gond?
Kiindulásnak jó de ha többször felvillan akkor én már elvinném egy gyári diagra mit mutat.És indul könnyen vagy ha villog akkor utána nem???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21853 Dátum: 2012.11.17 szombat, 15:53:34 »

El kell menned hibakódot olvastatni, és a kapott kódot írd be ide. Vagy fordba, vagy 1 jól felszerelt műhelybe. De a fórumon is van pár srácnak diag cucca. Milyen évjáratú?  Sokminden lehet. Gázolaj szűrő mikor volt cserélve?   Amit Tisler19 fog írni azt ne olvasd el mert rosszul leszel, és nem is biztos, h az lesz a baja.  Wink
akkor majd én mumuskodok !!!
180.000 ezerér csinálják a porlasztóim +120.000 ért a nagynyomásum
ebből az összegből megvehetném az anyósom 7éves seiccentóját  meg erre az összegre már ezerfölött dob ki kocsikat a használtautó
és igen tudom hogy ezt az autót be szoptam  és lehet normálisat ki fogni de ebben az országban szerintem olyan nincs  mert ahogy ezt a topicot olvasom kb minden 3.4. kérdező üzemanyagrendszeri meghibásodásra utaló jeleket produkál . jah és ha ez most jó is lesz attól még a turbóm és a kettőstömegűlendkerekem a gyári marad
és ha az is beszarik akkor az autó vételi árát rá költöttem szerelési díjba . igazából szeretem az autóm  meg kényelmes megminden de jelenleg a tököm televan vele a pénztárcám meg rohadt üres .(azt hiszem kipanaszkodtam magam mert a barátnőmnek ebből csak annyi jön le hogy megint csak pénzbe került és mértkellett ezt megvenni )
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21854 Dátum: 2012.11.17 szombat, 15:59:58 »

akkor majd én mumuskodok !!!
180.000 ezerér csinálják a porlasztóim +120.000 ért a nagynyomásum
ebből az összegből megvehetném az anyósom 7éves seiccentóját  meg erre az összegre már ezerfölött dob ki kocsikat a használtautó
és igen tudom hogy ezt az autót be szoptam  és lehet normálisat ki fogni de ebben az országban szerintem olyan nincs  mert ahogy ezt a topicot olvasom kb minden 3.4. kérdező üzemanyagrendszeri meghibásodásra utaló jeleket produkál . jah és ha ez most jó is lesz attól még a turbóm és a kettőstömegűlendkerekem a gyári marad
és ha az is beszarik akkor az autó vételi árát rá költöttem szerelési díjba . igazából szeretem az autóm  meg kényelmes megminden de jelenleg a tököm televan vele a pénztárcám meg rohadt üres .(azt hiszem kipanaszkodtam magam mert a barátnőmnek ebből csak annyi jön le hogy megint csak pénzbe került és mértkellett ezt megvenni )
Akkor már nem oszt nem szoroz a mondani valóm.A felújításért nem sok!!!nekem 512 e ft volt a Ford-tól  minden.Azért nefeledd a kopó alkatrészeket mindegyikben kikell cserélni.Ha a kuplungom tönkre megy csere lesz nem tudok én se mit tenni.Eladod és amit veszel kezded előről?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21855 Dátum: 2012.11.17 szombat, 16:07:42 »

Akkor már nem oszt nem szoroz a mondani valóm.A felújításért nem sok!!!nekem 512 e ft volt a Ford-tól  minden.Azért nefeledd a kopó alkatrészeket mindegyikben kikell cserélni.Ha a kuplungom tönkre megy csere lesz nem tudok én se mit tenni.Eladod és amit veszel kezded előről?
hát ez az evvel szekálnak ki a világból itthon is meg a haverjaim is !!! ADD el !!!! és mit vegyek helyette Huh?? na erre még senki nem tudott válaszolni !
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #21856 Dátum: 2012.11.17 szombat, 16:08:32 »

Akkor már nem oszt nem szoroz a mondani valóm.A felújításért nem sok!!!nekem 512 e ft volt a Ford-tól  minden.Azért nefeledd a kopó alkatrészeket mindegyikben kikell cserélni.Ha a kuplungom tönkre megy csere lesz nem tudok én se mit tenni.Eladod és amit veszel kezded előről?

Vesz 300.000ért egy 7éves Seicentot amiben életveszély 90 felett menni,se eleje,se segge,se oldalsó vastagsága...Smiley
Naplózva
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21857 Dátum: 2012.11.17 szombat, 16:16:58 »

Vesz 300.000ért egy 7éves Seicentot amiben életveszély 90 felett menni,se eleje,se segge,se oldalsó vastagsága...Smiley
2 méter és 110 kiló vagyok ! azt csak viccnek szántam !
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #21858 Dátum: 2012.11.17 szombat, 16:21:42 »

2 méter és 110 kiló vagyok ! azt csak viccnek szántam !

Smiley  integet2
Rendben. Amúgy ha így nézzük,a használt dízel lutri,legyen az NépAutó,Jappán autó,Franszia autó,stb...A Mondeo a legjobb ár/érték arányú autó. Vannak hibái,ahogy másik dízeleknek is. A többiben is kell porlasztót,turbót,stb. cserélni,csak nem kavar olyan nagy port,mint a Mondeonál. Mert ebből sok van,sokat hoztak be kintről,és szerintem az itthoni Mondeo-park átlagfutása 200ezer km körül,ha nem fölött van.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #21859 Dátum: 2012.11.17 szombat, 16:40:21 »

Kiindulásnak jó de ha többször felvillan akkor én már elvinném egy gyári diagra mit mutat.És indul könnyen vagy ha villog akkor utána nem???
semmi gond nincs az indulással mindig indul elsőre
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #21860 Dátum: 2012.11.17 szombat, 17:19:43 »

Smiley  integet2
Rendben. Amúgy ha így nézzük,a használt dízel lutri,legyen az NépAutó,Jappán autó,Franszia autó,stb...A Mondeo a legjobb ár/érték arányú autó. Vannak hibái,ahogy másik dízeleknek is. A többiben is kell porlasztót,turbót,stb. cserélni,csak nem kavar olyan nagy port,mint a Mondeonál. Mert ebből sok van,sokat hoztak be kintről,és szerintem az itthoni Mondeo-park átlagfutása 200ezer km körül,ha nem fölött van.
Így van!  worship Én 250ezer km-nél járok, volt kuplung (és tartozékai) meg porlasztó cserém is már. Ha így nézzük én is beleraktam egy szejcsentó árát. Az asszonynak egy 13 éves 1.3-as, fapados, Skoda Feliciája van 58ezer km-el. Még a fékbetétet sem kellet rajta soha sem cserélni! Lehet így is nézni. Persze rengeteg szempont van. Pl.: Van aki csak megveszi a vasat, hajtja egy darabig, aztán amikor valamit cserélni kéne rajta, eladja. Én hosszú távra terveztem, melóra is használtam a Mondeo-t, ezért fontosnak tartom, hogy rendben legyen. Beletettem amit kellett, de be is hozta az árát. Ha melóztam vele, fizették a kiszállást, de nem ez a lényeg! Soha nem kellett fuvarost fizetnem, eljárok 6 liter gázolajal és inkább ezzel utazik a család, nem a Skodával. Szerintem az ár/érék arány a döntő. Nem?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #21861 Dátum: 2012.11.17 szombat, 17:49:24 »

Így van!  worship Én 250ezer km-nél járok, volt kuplung (és tartozékai) meg porlasztó cserém is már. Ha így nézzük én is beleraktam egy szejcsentó árát. Az asszonynak egy 13 éves 1.3-as, fapados, Skoda Feliciája van 58ezer km-el. Még a fékbetétet sem kellet rajta soha sem cserélni! Lehet így is nézni. Persze rengeteg szempont van. Pl.: Van aki csak megveszi a vasat, hajtja egy darabig, aztán amikor valamit cserélni kéne rajta, eladja. Én hosszú távra terveztem, melóra is használtam a Mondeo-t, ezért fontosnak tartom, hogy rendben legyen. Beletettem amit kellett, de be is hozta az árát. Ha melóztam vele, fizették a kiszállást, de nem ez a lényeg! Soha nem kellett fuvarost fizetnem, eljárok 6 liter gázolajal és inkább ezzel utazik a család, nem a Skodával. Szerintem az ár/érék arány a döntő. Nem?

Én a Skoda Felicia 1.9D -t cseréltem le a Mondeóra.
Már megbántam 100x
Abban 240.000 Km volt mikor, amikor megváltam tőle legnagyobb összeg amit rá kellett költenem az a kulpung szett volt.
Olyan autót szerettem volna aminek nagy csomagtartója van a melóm miatt és mindegy neki, ha meg van pakolva és fel kell menni bármilyen emelkedőn.
Na ez felmegy!
Eddig 220.000 Km-t mentem vele 6 év alatt, de azt nem merem ideírni, hogy mennyit költöttem rá. Legnagyobb érvágás a porlasztócsúcsok 2x és a szivattyú cseréje volt amit már megint cserélni kellene és a lendkerék is oda van már megint.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21862 Dátum: 2012.11.17 szombat, 17:54:00 »

hát ez az evvel szekálnak ki a világból itthon is meg a haverjaim is !!! ADD el !!!! és mit vegyek helyette Huh?? na erre még senki nem tudott válaszolni !
Ha van rá pénz, akkor fiatal (pár éves) és kis km-es(100 alatt), mind1 mi a neve, nagyon átnézetve. Ha nincs rá, akkor így is úgy is szívás lesz a vége. Ha mindenáron elakarjuk kerülni, akkor igény/elvárás jóval lentebb, és eccerű benzines, pl Astra, ott nincs drága dolog. Én erre jutottam. Enyém is pénznyelő.  hehe 
 Van azért jó pár amivel nincs gond, ők átnézték/nézették rendesen, vagy biztos forrásból vették.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.17 szombat, 17:59:45 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21863 Dátum: 2012.11.17 szombat, 17:56:28 »

Én a Skoda Felicia 1.9D -t cseréltem le a Mondeóra.
Már megbántam 100x
Abban 240.000 Km volt mikor, amikor megváltam tőle legnagyobb összeg amit rá kellett költenem az a kulpung szett volt.
Olyan autót szerettem volna aminek nagy csomagtartója van a melóm miatt és mindegy neki, ha meg van pakolva és fel kell menni bármilyen emelkedőn.
Na ez felmegy!
Eddig 220.000 Km-t mentem vele 6 év alatt, de azt nem merem ideírni, hogy mennyit költöttem rá. Legnagyobb érvágás a porlasztócsúcsok 2x és a szivattyú cseréje volt amit már megint cserélni kellene és a lendkerék is oda van már megint.

valami nem jó, ha 2x cseréltél csúcsokat. meg már 1x lendkerék és most megint odavan
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21864 Dátum: 2012.11.17 szombat, 17:58:26 »

Te rendes vagy köszi.Beállítottál mumusnak.Mintha én mindenkinek rosszat írnék.Én ezen átestem nem tehetek róla.Amúgy meg ha leírom ami ilyenkor a legrosszabb legalább ha az a baja nem éri váratlanul.Amúgy meg ha kérdeznek válaszolok.
Dehogy!  Mi lett volna ha vigyorgást sem teszek  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #21865 Dátum: 2012.11.17 szombat, 18:15:09 »

Én a Skoda Felicia 1.9D -t cseréltem le a Mondeóra.
Már megbántam 100x
Abban 240.000 Km volt mikor, amikor megváltam tőle legnagyobb összeg amit rá kellett költenem az a kulpung szett volt.
Olyan autót szerettem volna aminek nagy csomagtartója van a melóm miatt és mindegy neki, ha meg van pakolva és fel kell menni bármilyen emelkedőn.
Na ez felmegy!
Eddig 220.000 Km-t mentem vele 6 év alatt, de azt nem merem ideírni, hogy mennyit költöttem rá. Legnagyobb érvágás a porlasztócsúcsok 2x és a szivattyú cseréje volt amit már megint cserélni kellene és a lendkerék is oda van már megint.

Azért a vw 1.9D motorja faék bonyolultságú a Tdci-hez képest, és a két autó sem hasonlítható így össze.
Nekem is kevesebbet kellett költeni a szívó dízel off autómra régen, de nem hasonlítom ehhez, mert alma-körte lenne legalább.
Tény, hogy azt olcsóbb volt fenntartani
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #21866 Dátum: 2012.11.17 szombat, 18:28:24 »

valami nem jó, ha 2x cseréltél csúcsokat. meg már 1x lendkerék és most megint odavan

Az tényleg nem normális...nekünk a csúcsok sokkal többet bírnak. És lendkereket is egyszer kellett cserélni a régi Mondeoban 260-270ezer körül...
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #21867 Dátum: 2012.11.17 szombat, 18:38:13 »

Az tényleg nem normális...nekünk a csúcsok sokkal többet bírnak. És lendkereket is egyszer kellett cserélni a régi Mondeoban 260-270ezer körül...
Én 1 év alatt 3szor cseréltem és hozzáteszem,hogy pesten az MP DIESEL-nél újíttattam fel a nagynyomásuval eggyütt.
Semmi garancia mert azt mondták,hogy *** üzemanyag vágta haza.Ja és semmi mutyis gázolajat nem tankoltam.
Csak kút és ha tehettem azt is megszűrtem.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21868 Dátum: 2012.11.17 szombat, 18:46:52 »

Én 1 év alatt 3szor cseréltem és hozzáteszem,hogy pesten az MP DIESEL-nél újíttattam fel a nagynyomásuval eggyütt.
Semmi garancia mert azt mondták,hogy *** üzemanyag vágta haza.
És ezt Te elhiszed?  Ne csináld már... Azért nincs, mert szarul  csinálja meg, és ezt tudja is.  De bejött neki, mert 3x megcsináltattad... Olyan nincs, h számla ellenében valamire nem adnak garanciát/szavatosságot. Van olyan, h vállalási szabályzat, abban meg van határozva ez is meg sok más is.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #21869 Dátum: 2012.11.17 szombat, 18:57:46 »

És ezt Te elhiszed?  Ne csináld már... Azért nincs, mert szarul  csinálja meg, és ezt tudja is.  De bejött neki, mert 3x megcsináltattad... Olyan nincs, h számla ellenében valamire nem adnak garanciát/szavatosságot. Van olyan, h vállalási szabályzat, abban meg van határozva ez is meg sok más is.
Akkor leirom.
Mindig postai úton ment a dolog.A másodiknál amikor beraktuk 1700-2000fordulat közt recsegett,feljöttem a kocsival
hozzájuk hogy nézzék meg saját szemükkel,hát igen ezt mondták,még menjek kb 500-1000km-t mert még nem tanultak be a csúcsok
hát én mentem vele bőven annyit és nem javult,sőt elkezdett villogni a nem kivánt lámpa,na és mi volt gond,hát a csúcs.
Fémreszeléket találtak bent ami a rossz üzemanyag,ja és még annyi,hogy a szivattyút is megnézettem és nem volt semmi baja
csak valami tömítést csaréltek benne.És nem vagyok egy nyámnyila gyerek hogy 2-3szor átvágjanak de nem tudtam semmit csinálni.
mondjuk most a 3-ik csere után talán nincs baj de valami miatt megint rángat az autó egy kicsit egyenletes gázon.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #21870 Dátum: 2012.11.17 szombat, 19:03:44 »


Fémreszeléket találtak bent ami a rossz üzemanyag,ja és még annyi,hogy a szivattyút is megnézettem és nem volt semmi baja


MP Diesel? Legalább kiderült, hogy hozzájuk nem szabad vinni.  levele
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #21871 Dátum: 2012.11.17 szombat, 19:04:33 »

Akkor leirom.
Mindig postai úton ment a dolog.A másodiknál amikor beraktuk 1700-2000fordulat közt recsegett,feljöttem a kocsival
hozzájuk hogy nézzék meg saját szemükkel,hát igen ezt mondták,még menjek kb 500-1000km-t mert még nem tanultak be a csúcsok
hát én mentem vele bőven annyit és nem javult,sőt elkezdett villogni a nem kivánt lámpa,na és mi volt gond,hát a csúcs.
Fémreszeléket találtak bent ami a rossz üzemanyag,ja és még annyi,hogy a szivattyút is megnézettem és nem volt semmi baja
csak valami tömítést csaréltek benne.És nem vagyok egy nyámnyila gyerek hogy 2-3szor átvágjanak de nem tudtam semmit csinálni.
mondjuk most a 3-ik csere után talán nincs baj de valami miatt megint rángat az autó egy kicsit egyenletes gázon.

A fémreszelék nem az üzemanyagban van. Hanem a nagynyomásúból jött. Legalábbis nagy a valószínűsége. Ilyenkor meg kell nézni a gázolajszűrőt,ha abban van fémreszelék,akkor a nagynyomású is kuka. Ha rossz nagynyomású mellé raksz új csúcsokat,azokat is tönkre fogja tenni. Amúgy ahol egyszer szarul csinálták meg,én oda többet nem vinném a kocsimat.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21872 Dátum: 2012.11.17 szombat, 19:20:28 »

Akkor leirom.
Mindig postai úton ment a dolog.A másodiknál amikor beraktuk 1700-2000fordulat közt recsegett,feljöttem a kocsival
hozzájuk hogy nézzék meg saját szemükkel,hát igen ezt mondták,még menjek kb 500-1000km-t mert még nem tanultak be a csúcsok
hát én mentem vele bőven annyit és nem javult,sőt elkezdett villogni a nem kivánt lámpa,na és mi volt gond,hát a csúcs.
Fémreszeléket találtak bent ami a rossz üzemanyag,ja és még annyi,hogy a szivattyút is megnézettem és nem volt semmi baja
csak valami tömítést csaréltek benne.És nem vagyok egy nyámnyila gyerek hogy 2-3szor átvágjanak de nem tudtam semmit csinálni.
mondjuk most a 3-ik csere után talán nincs baj de valami miatt megint rángat az autó egy kicsit egyenletes gázon.
És a nagynyomásút hogy vizsgálták meg az első felújítás előtt?  Hogy olvastak hibakódot? Hogy próbálták ki a kocsit?  Postán?
Nem idegesíteni akarlak, félre ne értsd mert volt elég bajod ezekkel. Látom közben írtad, h ez a legolcsóbb.  A végére is ez jött ki legolcsóbban?   Nem így kellett volna ezt az egészet csinálni... Nem kérdeztél itt előtte?  A szerelődet remélem lecserélted
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.17 szombat, 19:24:38 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #21873 Dátum: 2012.11.17 szombat, 19:20:41 »

A fémreszelék nem az üzemanyagban van. Hanem a nagynyomásúból jött. Legalábbis nagy a valószínűsége. Ilyenkor meg kell nézni a gázolajszűrőt,ha abban van fémreszelék,akkor a nagynyomású is kuka. Ha rossz nagynyomású mellé raksz új csúcsokat,azokat is tönkre fogja tenni. Amúgy ahol egyszer szarul csinálták meg,én oda többet nem vinném a kocsimat.
Így van épp ezért írtam,hogy a nagynyomásuba érdekes nem találtak reszeléket pont ez volt érdekes számomra is.
A válasz a kérdésedre,ők voltak a leg olcsobbak meg könnyen és hamar ment a postai dolog mert a szerelőm
régóta kapcsolatban volt velük.Pl.állták a postai köldség felét,mondjuk utána jól le is rántották rólam az árát a porlasztók miatt.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #21874 Dátum: 2012.11.17 szombat, 19:23:59 »

Így van épp ezért írtam,hogy a nagynyomásuba érdekes nem találtak reszeléket pont ez volt érdekes számomra is.
A válasz a kérdésedre,ők voltak a leg olcsobbak meg könnyen és hamar ment a postai dolog mert a szerelőm
régóta kapcsolatban volt velük.Pl.állták a postai köldség felét,mondjuk utána jól le is rántották rólam az árát a porlasztók miatt.

Nem a nagynyomásúban kell a reszeléket keresni,hanem a gázolajszűrőben...Smiley Legalábbis itt mindig azt mondják. És akkor postán adtad nekik a nagynyomásút meg a pcs-ket is?
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #21875 Dátum: 2012.11.17 szombat, 19:25:16 »

És a nagynyomásút hogy vizsgálták meg az első felújítás előtt?  Hogy olvastak hibakódot? Hogy próbálták ki a kocsit?  Postán?
Nem akarok hülyeséget írni,tíltott terhelésnél az autó.Megnézte a szerelő motordiagnosztika,kiírta a hibakodokat,ne kérdezd mi volt az.
Azt mondta csúcs de ha felküldjük az MP-hez akkor a szivattyút is nézessük meg.Megnézték és fémreszelék mindenben.Ez volt az első.
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #21876 Dátum: 2012.11.17 szombat, 19:27:47 »

Nem a nagynyomásúban kell a reszeléket keresni,hanem a gázolajszűrőben...Smiley Legalábbis itt mindig azt mondják. És akkor postán adtad nekik a nagynyomásút meg a pcs-ket is?

Igen postán.Ha azt akarod kérdezni akkor nem ők méregették hanem a szerelőm.
Megnézték és mondták mi a baj.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21877 Dátum: 2012.11.17 szombat, 19:34:15 »

A fémreszelék nem az üzemanyagban van. Hanem a nagynyomásúból jött. Legalábbis nagy a valószínűsége. Ilyenkor meg kell nézni a gázolajszűrőt,ha abban van fémreszelék,akkor a nagynyomású is kuka. Ha rossz nagynyomású mellé raksz új csúcsokat,azokat is tönkre fogja tenni. Amúgy ahol egyszer szarul csinálták meg,én oda többet nem vinném a kocsimat.

Ha az üzemanyagtankban van egy bögre fémpor, az szépen leül az aljára, és onnan nagyon kevés jut ki.
A következő szűrő maga az üa szűrő... az valami 2 mikronos, szóval fémpor nem jut át rajta.
Ha a szűrőben van fémpor, ez belül van, a visszatérő ágban, és szerintem a magasnyomású szippancson kívül máshonnan nem jöhet.
Ha a tankból mégis jönne fémpor, az kívül lenne, magán a szűrő anyagán.
Tehát - ahogy írod - pcsúcs csere alkalmával biz ezt is le kell ellenőrizni. Amíg ki nem cserélték/fel nem újították a szippancsot, tök felesleges csúcsokat cserélni,
mert újra tönkre fog menni. Olyan nincs, hogy 2-3 hónap után ismét cserélni kell a csúcsot... ott valami nagy baj van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #21878 Dátum: 2012.11.17 szombat, 19:41:28 »

Ha az üzemanyagtankban van egy bögre fémpor, az szépen leül az aljára, és onnan nagyon kevés jut ki.
A következő szűrő maga az üa szűrő... az valami 2 mikronos, szóval fémpor nem jut át rajta.
Ha a szűrőben van fémpor, ez belül van, a visszatérő ágban, és szerintem a magasnyomású szippancson kívül máshonnan nem jöhet.
Ha a tankból mégis jönne fémpor, az kívül lenne, magán a szűrő anyagán.
Tehát - ahogy írod - pcsúcs csere alkalmával biz ezt is le kell ellenőrizni. Amíg ki nem cserélték/fel nem újították a szippancsot, tök felesleges csúcsokat cserélni,
mert újra tönkre fog menni. Olyan nincs, hogy 2-3 hónap után ismét cserélni kell a csúcsot... ott valami nagy baj van.
Így van a második után mostuk ki a tankot,tudom én voltam hülye,hogy csak akkor,
De először a szivattyú is újjítva volt és mégis találtak másodjára fémreszeléket.
ja és mind a 3szor cseréltem szűrőt hiába csak pár ezer km volt benne.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #21879 Dátum: 2012.11.17 szombat, 20:12:15 »

Így van a második után mostuk ki a tankot,tudom én voltam hülye,hogy csak akkor,
De először a szivattyú is újjítva volt és mégis találtak másodjára fémreszeléket.
ja és mind a 3szor cseréltem szűrőt hiába csak pár ezer km volt benne.

A szűrő belsejét kell csekkolni,hogy van-e benne fémreszelék.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #21880 Dátum: 2012.11.17 szombat, 20:16:12 »

Igen postán.Ha azt akarod kérdezni akkor nem ők méregették hanem a szerelőm.
Megnézték és mondták mi a baj.

Amúgy nekem ez a postás cucc annyira nem szimpi...inkább odaviszem a kocsit,és ők szedjék ki,rakják be,stb... szomoru1
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #21881 Dátum: 2012.11.17 szombat, 20:32:34 »

Amúgy nekem ez a postás cucc annyira nem szimpi...inkább odaviszem a kocsit,és ők szedjék ki,rakják be,stb... szomoru1
Én is így vagyok vele csak veszprém pest 120km.Ha elkezd villogni az hibalámpa nem hiszem,hogy te meg mered kockáztatni az utat.
Ezért maradt a posta.Mondjuk van tréler csak hát annak se kevés az ára.De amúgy igazad van.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21882 Dátum: 2012.11.17 szombat, 21:19:52 »

Dunaujváros felé laksz?
MP-nél ujjitották fel nekem is a nagynyomásút és a porlasztókat...3.-dik berakás után is mikor 3 hengerezett szerelőm szólt nekik hogy ez már kicsit azért gáz műsor és szedjék már össze magukat..Beletettek egy vadi uj porlasztót ingyen és azóta jó...3 hétig állt a kocsim...azóta 100.000-et beleraktam és nincs baja.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21883 Dátum: 2012.11.17 szombat, 22:07:32 »

Akkor leirom.
Mindig postai úton ment a dolog.A másodiknál amikor beraktuk 1700-2000fordulat közt recsegett,feljöttem a kocsival
hozzájuk hogy nézzék meg saját szemükkel,hát igen ezt mondták,még menjek kb 500-1000km-t mert még nem tanultak be a csúcsok
hát én mentem vele bőven annyit és nem javult,sőt elkezdett villogni a nem kivánt lámpa,na és mi volt gond,hát a csúcs.
Fémreszeléket találtak bent ami a rossz üzemanyag,ja és még annyi,hogy a szivattyút is megnézettem és nem volt semmi baja
csak valami tömítést csaréltek benne.És nem vagyok egy nyámnyila gyerek hogy 2-3szor átvágjanak de nem tudtam semmit csinálni.
mondjuk most a 3-ik csere után talán nincs baj de valami miatt megint rángat az autó egy kicsit egyenletes gázon.
Bocs, de ez nettó szop@tás.
A filep pl. nem hogy postán nem vállalja a javítást, de még akkor sem, ha nem ők szerzik be az alkatrészeket.
A porlasztók cseréjének megvan a technológiai szabálya, pl. cserélni kell a rail és a porlasztók közötti fém csőszakaszokat, résolajcsöveket, szűrőt.
A fém csőszakaszoknak állítólag volt olyan szériája, ami belülről "vedlett", telenyomva a rendszert spénnel. 
Az enyémbe például az előző tulajnak a Ford autóház keszthely nevű márkaszerviz sufni felújított, nem bele való, kalibráció nélküli porlasztókat szerelt, 103eKm-es futásnál (számlával...). Szerinted jó lett?  gun Ezzel én is beszoptam, mert 200+eFtomba került a 4 új porlasztó + körítés + szerelés.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #21884 Dátum: 2012.11.17 szombat, 22:32:26 »

valami nem jó, ha 2x cseréltél csúcsokat. meg már 1x lendkerék és most megint odavan
Az első új csúcs szett beszerelése után 20e km-el ismét behalt a rendszer. Mivel 1 év már eltelt nem tudtam semmit se tenni.
Utána már tevékenykedtem a fótumon és akkor már vik-hez vittem a gépet. Kiderült a gázolajszűrő tartalmából a szivattyú betegsége. Akkor vettem egy állítólag új szivattyút és a csúcsokat felújíttattam, természetesen komplett rendszer tisztítással, mosással.
Ezek elmentek ideáig 170.000km-t bár már tavaly ujra kellett 2x progizni az egyik csúcsot, de sajna nem volt már pénzem ismét rendbe tenni a rendszert.
Sajnos naponta többször kell le és újraindítanom az autót szerintem ennek tudható be az "idő" előtti elhasználódás a lendkeréknél.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21885 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 08:44:56 »

Az első új csúcs szett beszerelése után 20e km-el ismét behalt a rendszer. Mivel 1 év már eltelt nem tudtam semmit se tenni.
Utána már tevékenykedtem a fótumon és akkor már vik-hez vittem a gépet. Kiderült a gázolajszűrő tartalmából a szivattyú betegsége. Akkor vettem egy állítólag új szivattyút és a csúcsokat felújíttattam, természetesen komplett rendszer tisztítással, mosással.
Ezek elmentek ideáig 170.000km-t bár már tavaly ujra kellett 2x progizni az egyik csúcsot, de sajna nem volt már pénzem ismét rendbe tenni a rendszert.
Sajnos naponta többször kell le és újraindítanom az autót szerintem ennek tudható be az "idő" előtti elhasználódás a lendkeréknél.
szomoru1 szomoru1  A kút jó ahol tankolsz?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21886 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 08:48:55 »

Bocs, de ez nettó ***@tás.
A filep pl. nem hogy postán nem vállalja a javítást, de még akkor sem, ha nem ők szerzik be az alkatrészeket.
A porlasztók cseréjének megvan a technológiai szabálya, pl. cserélni kell a rail és a porlasztók közötti fém csőszakaszokat, résolajcsöveket, szűrőt.
A fém csőszakaszoknak állítólag volt olyan szériája, ami belülről "vedlett", telenyomva a rendszert spénnel.  
Az enyémbe például az előző tulajnak a Ford autóház keszthely nevű márkaszerviz sufni felújított, nem bele való, kalibráció nélküli porlasztókat szerelt, 103eKm-es futásnál (számlával...). Szerinted jó lett?  gun Ezzel én is beszoptam, mert 200+eFtomba került a 4 új porlasztó + körítés + szerelés.
Én is így gondolom.
Mert ők  vállalják is a felelősséget a munkájukért. Ez megint 1 példa arra, h az olcsó javítás a végére mindig drága+sok szívás.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.18 vasárnap, 08:57:31 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #21887 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 09:22:05 »

Bocs, de ez nettó ***@tás.
A filep pl. nem hogy postán nem vállalja a javítást, de még akkor sem, ha nem ők szerzik be az alkatrészeket.
A porlasztók cseréjének megvan a technológiai szabálya, pl. cserélni kell a rail és a porlasztók közötti fém csőszakaszokat, résolajcsöveket, szűrőt.
A fém csőszakaszoknak állítólag volt olyan szériája, ami belülről "vedlett", telenyomva a rendszert spénnel. 
Az enyémbe például az előző tulajnak a Ford autóház keszthely nevű márkaszerviz sufni felújított, nem bele való, kalibráció nélküli porlasztókat szerelt, 103eKm-es futásnál (számlával...). Szerinted jó lett?  gun Ezzel én is beszoptam, mert 200+eFtomba került a 4 új porlasztó + körítés + szerelés.
Márt én is sokkal okosabb vagyok e téren mert mi csak a csúcsokat meg a szivattyút küldtük fel és a csöveket meg
mi takarítottuk ki féktisztítóval.Állítólag ez jó,hát ennyire jó! falbav
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #21888 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 09:37:03 »

Márt én is sokkal okosabb vagyok e téren mert mi csak a csúcsokat meg a szivattyút küldtük fel és a csöveket meg
mi takarítottuk ki féktisztítóval.Állítólag ez jó,hát ennyire jó! falbav
Voltam egy szervizben még a kérek agy cserén ott monda a fickó hogy ezeknek a tdci moneonál amikor megbontják a nagynyomású csöveket elvileg cserélni kellene mert belül teflon bevonat sérül és telenyomja a csúcsokat szmötyivel. Mondtam az enyém tddi erre azt mondta akkor nem lessz sok bajom veleazok bírják.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #21889 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 09:41:53 »

Sziasztok!

Látom volt itt egy kis eszmefuttatás milyen drága a TDCi-s Mondeo, mennyire *** stb.

És volt az is, hogy a Mondeo a legjobb ár/érték arányú autó. Ezzel egyet kell értsek, ha nem is egyedül az.
Nem akarok tovább offolni, de én mindezen hibák/gyengeségek tudatában vásároltam meg nemrég az autómat, tudom hogy a kifizetett pénzemért mit ad, és higgyétek el, más márkáknál is megvan a pénztárcanyitogató hiba Wink

Viszont, hogy on legyek, látom volt itt szó adalékokról, télire javasoltok valamit, hogy biztosan mindig induljon, vagy ezek az adalékok, mint az a Protech is, csak az üzemanyagrendszert tisztítják?

Köszi a választ

Üdv,
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21890 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 09:42:04 »

Márt én is sokkal okosabb vagyok e téren mert mi csak a csúcsokat meg a szivattyút küldtük fel és a csöveket meg
mi takarítottuk ki féktisztítóval.Állítólag ez jó,hát ennyire jó! falbav
A ford előírása szerint a nagynyomású csöveket kérdés nélkül cserélni kell megbontás után-ill. csúcs csere során.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21891 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 10:01:45 »

Sziasztok!

Látom volt itt egy kis eszmefuttatás milyen drága a TDCi-s Mondeo, mennyire *** stb.

És volt az is, hogy a Mondeo a legjobb ár/érték arányú autó. Ezzel egyet kell értsek, ha nem is egyedül az.
Nem akarok tovább offolni, de én mindezen hibák/gyengeségek tudatában vásároltam meg nemrég az autómat, tudom hogy a kifizetett pénzemért mit ad, és higgyétek el, más márkáknál is megvan a pénztárcanyitogató hiba Wink

Viszont, hogy on legyek, látom volt itt szó adalékokról, télire javasoltok valamit, hogy biztosan mindig induljon, vagy ezek az adalékok, mint az a Protech is, csak az üzemanyagrendszert tisztítják?

Köszi a választ

Üdv,
Ez nem általános minden mondira.Csak azokra amelyikek nagyon sokat futottak már,de még mindig alig 100e fölött mutat az órájuk.A nagyszámok törvénye alapján,a sok mondiból sok hibásodik meg.
Itt van ellenpéldának az én autóm.Már több mint 6éve használom-idén múlt 8éves.Igaz nem megyek vele év/km-ben sokat,mégsem omlott (még) össze az üzarendszer,nem hullott szét a lendkerék.Most van benne 123e km.Én mondhatom,hogy megbízható autót vettem és nem pénznyelőt.
Nem akarom borzolni az idegeket,tudom,hogy sokak sok pénzt ráfizettek már az autójukra,de részben köszönhető ez a tekergetett xaroknak,az ember tudatlanságának,a szervizek lehúzásának és szintén tudatlanságának.
Vagyunk jópáran akik azt mondják,hogy jó választás volt a tdci,akármennyire sok rosszat lehet olvasni-hallani róla.Nem ez a lényeg.Kikell választani-kikell fogni,meg kell szűrni.Ha kell,segítséget kell kérni hozzáértőtől.Még így is mellé lehet fogni,mert elborítják a piacot a romok,de az előélete meghatározó lehet a használt autónak.Aztán már a benzines sincs akkora előnyben,mint korábban azt sokan gondolták.Ugyan olcsóbb a vételára,de hosszú távon sajnos arra is nagyonsok pénzt rá lehet költeni-akár motorgenerál,mint jónéhány példa mutatja itt a fórumon.
Viszont bármelyik használtautóra igazak ezek az álláspontok.Erre szokták írni,hogy ár/érték arányban a mondi jó választás lehet.Amelyik sokak szerint jobb,az drágább.Amelyik meg sokak szerint olcsóbb,az viszont xarabb.
Lényeg a lényeg,én nem panaszkodhatom,és biztos vagyok benne,hogy sokkal jobban jártam a mondival,mint bármi mással tettem volna.Hidd el,van összehasonlítási alapom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21892 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 10:10:31 »

Ez nem általános minden mondira.Csak azokra amelyikek nagyon sokat futottak már,de még mindig alig 100e fölött mutat az órájuk.A nagyszámok törvénye alapján,a sok mondiból sok hibásodik meg.
Itt van ellenpéldának az én autóm.Már több mint 6éve használom-idén múlt 8éves.Igaz nem megyek vele év/km-ben sokat,mégsem omlott (még) össze az üzarendszer,nem hullott szét a lendkerék.Most van benne 123e km.Én mondhatom,hogy megbízható autót vettem és nem pénznyelőt.
Nem akarom borzolni az idegeket,tudom,hogy sokak sok pénzt ráfizettek már az autójukra,de részben köszönhető ez a tekergetett xaroknak,az ember tudatlanságának,a szervizek lehúzásának és szintén tudatlanságának.
Vagyunk jópáran akik azt mondják,hogy jó választás volt a tdci,akármennyire sok rosszat lehet olvasni-hallani róla.Nem ez a lényeg.Kikell választani-kikell fogni,meg kell szűrni.Ha kell,segítséget kell kérni hozzáértőtől.Még így is mellé lehet fogni,mert elborítják a piacot a romok,de az előélete meghatározó lehet a használt autónak.Aztán már a benzines sincs akkora előnyben,mint korábban azt sokan gondolták.Ugyan olcsóbb a vételára,de hosszú távon sajnos arra is nagyonsok pénzt rá lehet költeni-akár motorgenerál,mint jónéhány példa mutatja itt a fórumon.
Viszont bármelyik használtautóra igazak ezek az álláspontok.Erre szokták írni,hogy ár/érték arányban a mondi jó választás lehet.Amelyik sokak szerint jobb,az drágább.Amelyik meg sokak szerint olcsóbb,az viszont xarabb.
Szerintem is. Bár először nem így gondoltam, de be kellett látnom, h így van.   
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #21893 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 10:12:39 »

Ez nem általános minden mondira.Csak azokra amelyikek nagyon sokat futottak már,de még mindig alig 100e fölött mutat az órájuk.A nagyszámok törvénye alapján,a sok mondiból sok hibásodik meg.
Itt van ellenpéldának az én autóm.Már több mint 6éve használom-idén múlt 8éves.Igaz nem megyek vele év/km-ben sokat,mégsem omlott (még) össze az üzarendszer,nem hullott szét a lendkerék.Most van benne 123e km.Én mondhatom,hogy megbízható autót vettem és nem pénznyelőt.
Nem akarom borzolni az idegeket,tudom,hogy sokak sok pénzt ráfizettek már az autójukra,de részben köszönhető ez a tekergetett xaroknak,az ember tudatlanságának,a szervizek lehúzásának és szintén tudatlanságának.
Vagyunk jópáran akik azt mondják,hogy jó választás volt a tdci,akármennyire sok rosszat lehet olvasni-hallani róla.Nem ez a lényeg.Kikell választani-kikell fogni,meg kell szűrni.Ha kell,segítséget kell kérni hozzáértőtől.Még így is mellé lehet fogni,mert elborítják a piacot a romok,de az előélete meghatározó lehet a használt autónak.Aztán már a benzines sincs akkora előnyben,mint korábban azt sokan gondolták.Ugyan olcsóbb a vételára,de hosszú távon sajnos arra is nagyonsok pénzt rá lehet költeni-akár motorgenerál,mint jónéhány példa mutatja itt a fórumon.
Viszont bármelyik használtautóra igazak ezek az álláspontok.Erre szokták írni,hogy ár/érték arányban a mondi jó választás lehet.Amelyik sokak szerint jobb,az drágább.Amelyik meg sokak szerint olcsóbb,az viszont xarabb.
Lényeg a lényeg,én nem panaszkodhatom,és biztos vagyok benne,hogy sokkal jobban jártam a mondival,mint bármi mással tettem volna.Hidd el,van összehasonlítási alapom.

A te véleményedet osztom Smiley

Esetleg az adalékos kérdésemhez valami hozzászólni valód nincs? Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21894 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 10:17:57 »

A te véleményedet osztom Smiley

Esetleg az adalékos kérdésemhez valami hozzászólni valód nincs? Smiley
É használok folyamatosan Dízel Injektor tisztító adalékot!És a Kétütemű motorolaj adalékolása is jó lehet.Mindenképpen adalék párti vagyok! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #21895 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 10:20:35 »

É használok folyamatosan Dízel Injektor tisztító adalékot!És a Kétütemű motorolaj adalékolása is jó lehet.Mindenképpen adalék párti vagyok! eljen
ha nem titok elárulod mit használsz?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21896 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 10:24:37 »

Esetleg az adalékos kérdésemhez valami hozzászólni valód nincs? Smiley
Gázolajszűrő legyen rendben, és megbízható kúton tankolj, mind1 mi a neve a sima gázolaj mindenhol mol+a kút saját adalékja(elvileg).  Többen tankolunk télire "prémium" go-t, többen meg azt mondják felesleges.  

A protec és hasonlók tisztításra vannak, és szerintem megelőzésre.  Az adalékolós tisztításban van kockázat is, mert felodja a trutyit itt-ott, és küldi át a porlasztókon. Ezt úgy értem, h évekig nincs használva, aztán eccer meg igen. Ebből lehet probléma is. Nekem volt olyan kerregős hangja+füst, h azt hittem itt a vég.  Én inkább az ultrahangos tisztítást választanám ezek után.
Lehet olyat is, h nem a tankba öntöd, hanem szétkötöd a go csöveket a motor jobb oldalán, és onnan szivatod fel vele(flakonból jár a motor)  Én az Autochem direkt tisztítójával meg csináltam ezt is, mert már csak nyerni tudok. Bunyek tett erről fel cikket valahova.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.18 vasárnap, 10:28:47 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #21897 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 10:28:35 »

Gázolajszűrő legyen rendben, és megbízható kúton tankolj, mind1 mi a neve a sima gázolaj mindenhol mol+a kút saját adalékja.  Többen tankolunk télire "prémium" go-t, többen meg azt mondják felesleges. 

A protec és hasonlók tisztításra vannak, és szerintem megelőzésre.  Az adalékolós tisztításban van kockázat is, mert felodja a trutyit itt-ott, és küldi át a porlasztókon. Ebből lehet probléma is. Nekem volt olyan kerregős hangja+füst, h azt hittem itt a vég.  Én inkább az ultrahangos tisztítást választanám ezek után.
Lehet olyat is, h nem a tankba öntöd, hanem szétkötöd a go csöveket a motor jobb oldalán, és onnan szivatod fel vele(flakonból jár a motor)  Én az Autochem direkt tisztítójával meg csináltam ezt is, mert már csak nyerni tudok. Bunyek tett erről fel cikket valahova.

Köszi. A megbízható kút jó kérdés, nem volt dízelem már 10 éve, az meg olyan volt, hogy abba bármit tankolhattam... Shellen, meg ÖMV-n tankolok...
Prémiumot még nem tankoltam bele... a főnök az E merciébe szokott, ha messzire megy, de különben ő se azt tankolja
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21898 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 10:30:50 »

Köszi. A megbízható kút jó kérdés, nem volt dízelem már 10 éve, az meg olyan volt, hogy abba bármit tankolhattam... Shellen, meg ÖMV-n tankolok...
Prémiumot még nem tankoltam bele... a főnök az E merciébe szokott, ha messzire megy, de különben ő se azt tankolja
olyat keress ahol mindig sokan vannak. olyan mint az étterem  Wink   meg keress ismerőst aki évek óta ilyesmi dízel kocsit tankol és nincs gondja az üza-al. mint írtam a név mind1, ki vannak adva a kutak bérbe. az üzemeltető ne legyen sumák.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21899 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 10:31:32 »

ha nem titok elárulod mit használsz?
Amit éppen jóáron lehet kapni.STP,Wynns,Spuri,stb....A protec is jó választás,csak magasabb árszínvonal.Jellemzően alkoholszármazékokat és kerozint tartalmaznak.És használok minden tankhoz szintetikus olajat.kb 2 dl.
Ja.én sosem tankoltam prémiumot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 431 432 433 434 435 436 437 [438] 439 440 441 442 443 444 445 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.