Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:31:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
431
432
433
434
435
436
437
[
438
]
439
440
441
442
443
444
445
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14636555 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21850 Dátum:
2012.11.17 szombat, 15:19:03 »
Idézetet írta: Pisti - 2012.11.17 szombat, 13:03:41
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, 130 Le az autóm és most elkezdett rosszalkodni 2500 fordulatszám felett leáll az autó izzításjelző villog. Gyújtás levesz újraindítás minden rendben a motor egyenletesen jár. Ez a szitu előzésnél igencsak kellemetlen tud lenni.
Ha valaki tudja mi lehet a baj az kérem jelezze.
Ez jellemzően üzemanyagrendszeri hiba. Rossz minőségű gázolajtól is lehet. De lehet kopott porlasztócsúcs, vagy akár haldokló magasnyomású szivattyú is. Üres tankra tankolj prémium go-t, vagy tegyél bele protec-et, ha ez sem oldja meg, el kell vinni egy poharazós tesztre amivel a résolaj veszteséget mérik meg. A CMP jeladó hiba simán leálítja a motort és csak nehezen idítható újra.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21851 Dátum:
2012.11.17 szombat, 15:40:20 »
üdv! a problémám a következő indítás után néha felvillan a izzitásjelző ilettve hidegben rángat 1400 körül! esetleg vmi tipp megnézem holnap a go szűrőt abban kb 10000 van! mi lehet a gond?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21852 Dátum:
2012.11.17 szombat, 15:48:07 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.11.17 szombat, 15:40:20
üdv! a problémám a következő indítás után néha felvillan a izzitásjelző ilettve hidegben rángat 1400 körül! esetleg vmi tipp megnézem holnap a go szűrőt abban kb 10000 van! mi lehet a gond?
Kiindulásnak jó de ha többször felvillan akkor én már elvinném egy gyári diagra mit mutat.És indul könnyen vagy ha villog akkor utána nem???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21853 Dátum:
2012.11.17 szombat, 15:53:34 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.17 szombat, 13:25:11
El kell menned hibakódot olvastatni, és a kapott kódot írd be ide. Vagy fordba, vagy 1 jól felszerelt műhelybe. De a fórumon is van pár srácnak diag cucca. Milyen évjáratú? Sokminden lehet. Gázolaj szűrő mikor volt cserélve? Amit Tisler19 fog írni azt ne olvasd el mert rosszul leszel, és nem is biztos, h az lesz a baja.
akkor majd én mumuskodok !!!
180.000 ezerér csinálják a porlasztóim +120.000 ért a nagynyomásum
ebből az összegből megvehetném az anyósom 7éves seiccentóját meg erre az összegre már ezerfölött dob ki kocsikat a használtautó
és igen tudom hogy ezt az autót be szoptam és lehet normálisat ki fogni de ebben az országban szerintem olyan nincs mert ahogy ezt a topicot olvasom kb minden 3.4. kérdező üzemanyagrendszeri meghibásodásra utaló jeleket produkál . jah és ha ez most jó is lesz attól még a turbóm és a kettőstömegűlendkerekem a gyári marad
és ha az is beszarik akkor az autó vételi árát rá költöttem szerelési díjba . igazából szeretem az autóm meg kényelmes megminden de jelenleg a tököm televan vele a pénztárcám meg rohadt üres .(azt hiszem kipanaszkodtam magam mert a barátnőmnek ebből csak annyi jön le hogy megint csak pénzbe került és mértkellett ezt megvenni )
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21854 Dátum:
2012.11.17 szombat, 15:59:58 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.11.17 szombat, 15:53:34
akkor majd én mumuskodok !!!
180.000 ezerér csinálják a porlasztóim +120.000 ért a nagynyomásum
ebből az összegből megvehetném az anyósom 7éves seiccentóját meg erre az összegre már ezerfölött dob ki kocsikat a használtautó
és igen tudom hogy ezt az autót be szoptam és lehet normálisat ki fogni de ebben az országban szerintem olyan nincs mert ahogy ezt a topicot olvasom kb minden 3.4. kérdező üzemanyagrendszeri meghibásodásra utaló jeleket produkál . jah és ha ez most jó is lesz attól még a turbóm és a kettőstömegűlendkerekem a gyári marad
és ha az is beszarik akkor az autó vételi árát rá költöttem szerelési díjba . igazából szeretem az autóm meg kényelmes megminden de jelenleg a tököm televan vele a pénztárcám meg rohadt üres .(azt hiszem kipanaszkodtam magam mert a barátnőmnek ebből csak annyi jön le hogy megint csak pénzbe került és mértkellett ezt megvenni )
Akkor már nem oszt nem szoroz a mondani valóm.A felújításért nem sok!!!nekem 512 e ft volt a Ford-tól minden.Azért nefeledd a kopó alkatrészeket mindegyikben kikell cserélni.Ha a kuplungom tönkre megy csere lesz nem tudok én se mit tenni.Eladod és amit veszel kezded előről?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21855 Dátum:
2012.11.17 szombat, 16:07:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.17 szombat, 15:59:58
Akkor már nem oszt nem szoroz a mondani valóm.A felújításért nem sok!!!nekem 512 e ft volt a Ford-tól minden.Azért nefeledd a kopó alkatrészeket mindegyikben kikell cserélni.Ha a kuplungom tönkre megy csere lesz nem tudok én se mit tenni.Eladod és amit veszel kezded előről?
hát ez az evvel szekálnak ki a világból itthon is meg a haverjaim is !!! ADD el !!!! és mit vegyek helyette
? na erre még senki nem tudott válaszolni !
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21856 Dátum:
2012.11.17 szombat, 16:08:32 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.17 szombat, 15:59:58
Akkor már nem oszt nem szoroz a mondani valóm.A felújításért nem sok!!!nekem 512 e ft volt a Ford-tól minden.Azért nefeledd a kopó alkatrészeket mindegyikben kikell cserélni.Ha a kuplungom tönkre megy csere lesz nem tudok én se mit tenni.Eladod és amit veszel kezded előről?
Vesz 300.000ért egy 7éves Seicentot amiben életveszély 90 felett menni,se eleje,se segge,se oldalsó vastagsága...
Naplózva
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21857 Dátum:
2012.11.17 szombat, 16:16:58 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.11.17 szombat, 16:08:32
Vesz 300.000ért egy 7éves Seicentot amiben életveszély 90 felett menni,se eleje,se segge,se oldalsó vastagsága...
2 méter és 110 kiló vagyok ! azt csak viccnek szántam !
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21858 Dátum:
2012.11.17 szombat, 16:21:42 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.11.17 szombat, 16:16:58
2 méter és 110 kiló vagyok ! azt csak viccnek szántam !
Rendben. Amúgy ha így nézzük,a használt dízel lutri,legyen az NépAutó,Jappán autó,Franszia autó,stb...A Mondeo a legjobb ár/érték arányú autó. Vannak hibái,ahogy másik dízeleknek is. A többiben is kell porlasztót,turbót,stb. cserélni,csak nem kavar olyan nagy port,mint a Mondeonál. Mert ebből sok van,sokat hoztak be kintről,és szerintem az itthoni Mondeo-park átlagfutása 200ezer km körül,ha nem fölött van.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21859 Dátum:
2012.11.17 szombat, 16:40:21 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.17 szombat, 15:48:07
Kiindulásnak jó de ha többször felvillan akkor én már elvinném egy gyári diagra mit mutat.És indul könnyen vagy ha villog akkor utána nem???
semmi gond nincs az indulással mindig indul elsőre
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21860 Dátum:
2012.11.17 szombat, 17:19:43 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.11.17 szombat, 16:21:42
Rendben. Amúgy ha így nézzük,a használt dízel lutri,legyen az NépAutó,Jappán autó,Franszia autó,stb...A Mondeo a legjobb ár/érték arányú autó. Vannak hibái,ahogy másik dízeleknek is. A többiben is kell porlasztót,turbót,stb. cserélni,csak nem kavar olyan nagy port,mint a Mondeonál. Mert ebből sok van,sokat hoztak be kintről,és szerintem az itthoni Mondeo-park átlagfutása 200ezer km körül,ha nem fölött van.
Így van!
Én 250ezer km-nél járok, volt kuplung (és tartozékai) meg porlasztó cserém is már. Ha így nézzük én is beleraktam egy szejcsentó árát. Az asszonynak egy 13 éves 1.3-as, fapados, Skoda Feliciája van 58ezer km-el. Még a fékbetétet sem kellet rajta soha sem cserélni! Lehet így is nézni. Persze rengeteg szempont van. Pl.: Van aki csak megveszi a vasat, hajtja egy darabig, aztán amikor valamit cserélni kéne rajta, eladja. Én hosszú távra terveztem, melóra is használtam a Mondeo-t, ezért fontosnak tartom, hogy rendben legyen. Beletettem amit kellett, de be is hozta az árát. Ha melóztam vele, fizették a kiszállást, de nem ez a lényeg! Soha nem kellett fuvarost fizetnem, eljárok 6 liter gázolajal és inkább ezzel utazik a család, nem a Skodával. Szerintem az ár/érék arány a döntő. Nem?
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21861 Dátum:
2012.11.17 szombat, 17:49:24 »
Idézetet írta: TZS - 2012.11.17 szombat, 17:19:43
Így van!
Én 250ezer km-nél járok, volt kuplung (és tartozékai) meg porlasztó cserém is már. Ha így nézzük én is beleraktam egy szejcsentó árát. Az asszonynak egy 13 éves 1.3-as, fapados, Skoda Feliciája van 58ezer km-el. Még a fékbetétet sem kellet rajta soha sem cserélni! Lehet így is nézni. Persze rengeteg szempont van. Pl.: Van aki csak megveszi a vasat, hajtja egy darabig, aztán amikor valamit cserélni kéne rajta, eladja. Én hosszú távra terveztem, melóra is használtam a Mondeo-t, ezért fontosnak tartom, hogy rendben legyen. Beletettem amit kellett, de be is hozta az árát. Ha melóztam vele, fizették a kiszállást, de nem ez a lényeg! Soha nem kellett fuvarost fizetnem, eljárok 6 liter gázolajal és inkább ezzel utazik a család, nem a Skodával. Szerintem az ár/érék arány a döntő. Nem?
Én a Skoda Felicia 1.9D -t cseréltem le a Mondeóra.
Már megbántam 100x
Abban 240.000 Km volt mikor, amikor megváltam tőle legnagyobb összeg amit rá kellett költenem az a kulpung szett volt.
Olyan autót szerettem volna aminek nagy csomagtartója van a melóm miatt és mindegy neki, ha meg van pakolva és fel kell menni bármilyen emelkedőn.
Na ez felmegy!
Eddig 220.000 Km-t mentem vele 6 év alatt, de azt nem merem ideírni, hogy mennyit költöttem rá. Legnagyobb érvágás a porlasztócsúcsok 2x és a szivattyú cseréje volt amit már megint cserélni kellene és a lendkerék is oda van már megint.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21862 Dátum:
2012.11.17 szombat, 17:54:00 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.11.17 szombat, 16:07:42
hát ez az evvel szekálnak ki a világból itthon is meg a haverjaim is !!! ADD el !!!! és mit vegyek helyette
? na erre még senki nem tudott válaszolni !
Ha van rá pénz, akkor fiatal (pár éves) és kis km-es(100 alatt), mind1 mi a neve, nagyon átnézetve. Ha nincs rá, akkor így is úgy is szívás lesz a vége. Ha mindenáron elakarjuk kerülni, akkor igény/elvárás jóval lentebb, és eccerű benzines, pl Astra, ott nincs drága dolog. Én erre jutottam. Enyém is pénznyelő.
Van azért jó pár amivel nincs gond, ők átnézték/nézették rendesen, vagy biztos forrásból vették.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.17 szombat, 17:59:45 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21863 Dátum:
2012.11.17 szombat, 17:56:28 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.11.17 szombat, 17:49:24
Én a Skoda Felicia 1.9D -t cseréltem le a Mondeóra.
Már megbántam 100x
Abban 240.000 Km volt mikor, amikor megváltam tőle legnagyobb összeg amit rá kellett költenem az a kulpung szett volt.
Olyan autót szerettem volna aminek nagy csomagtartója van a melóm miatt és mindegy neki, ha meg van pakolva és fel kell menni bármilyen emelkedőn.
Na ez felmegy!
Eddig 220.000 Km-t mentem vele 6 év alatt, de azt nem merem ideírni, hogy mennyit költöttem rá. Legnagyobb érvágás a porlasztócsúcsok 2x és a szivattyú cseréje volt amit már megint cserélni kellene és a lendkerék is oda van már megint.
valami nem jó, ha 2x cseréltél csúcsokat. meg már 1x lendkerék és most megint odavan
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21864 Dátum:
2012.11.17 szombat, 17:58:26 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.17 szombat, 14:00:43
Te rendes vagy köszi.Beállítottál mumusnak.Mintha én mindenkinek rosszat írnék.Én ezen átestem nem tehetek róla.Amúgy meg ha leírom ami ilyenkor a legrosszabb legalább ha az a baja nem éri váratlanul.Amúgy meg ha kérdeznek válaszolok.
Dehogy! Mi lett volna ha vigyorgást sem teszek
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21865 Dátum:
2012.11.17 szombat, 18:15:09 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.11.17 szombat, 17:49:24
Én a Skoda Felicia 1.9D -t cseréltem le a Mondeóra.
Már megbántam 100x
Abban 240.000 Km volt mikor, amikor megváltam tőle legnagyobb összeg amit rá kellett költenem az a kulpung szett volt.
Olyan autót szerettem volna aminek nagy csomagtartója van a melóm miatt és mindegy neki, ha meg van pakolva és fel kell menni bármilyen emelkedőn.
Na ez felmegy!
Eddig 220.000 Km-t mentem vele 6 év alatt, de azt nem merem ideírni, hogy mennyit költöttem rá. Legnagyobb érvágás a porlasztócsúcsok 2x és a szivattyú cseréje volt amit már megint cserélni kellene és a lendkerék is oda van már megint.
Azért a vw 1.9D motorja faék bonyolultságú a Tdci-hez képest, és a két autó sem hasonlítható így össze.
Nekem is kevesebbet kellett költeni a szívó dízel off autómra régen, de nem hasonlítom ehhez, mert alma-körte lenne legalább.
Tény, hogy azt olcsóbb volt fenntartani
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21866 Dátum:
2012.11.17 szombat, 18:28:24 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.17 szombat, 17:56:28
valami nem jó, ha 2x cseréltél csúcsokat. meg már 1x lendkerék és most megint odavan
Az tényleg nem normális...nekünk a csúcsok sokkal többet bírnak. És lendkereket is egyszer kellett cserélni a régi Mondeoban 260-270ezer körül...
Naplózva
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21867 Dátum:
2012.11.17 szombat, 18:38:13 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.11.17 szombat, 18:28:24
Az tényleg nem normális...nekünk a csúcsok sokkal többet bírnak. És lendkereket is egyszer kellett cserélni a régi Mondeoban 260-270ezer körül...
Én 1 év alatt 3szor cseréltem és hozzáteszem,hogy pesten az MP DIESEL-nél újíttattam fel a nagynyomásuval eggyütt.
Semmi garancia mert azt mondták,hogy *** üzemanyag vágta haza.Ja és semmi mutyis gázolajat nem tankoltam.
Csak kút és ha tehettem azt is megszűrtem.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21868 Dátum:
2012.11.17 szombat, 18:46:52 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.11.17 szombat, 18:38:13
Én 1 év alatt 3szor cseréltem és hozzáteszem,hogy pesten az MP DIESEL-nél újíttattam fel a nagynyomásuval eggyütt.
Semmi garancia mert azt mondták,hogy *** üzemanyag vágta haza.
És ezt Te elhiszed? Ne csináld már... Azért nincs, mert szarul csinálja meg, és ezt tudja is. De bejött neki, mert 3x megcsináltattad... Olyan nincs, h számla ellenében valamire nem adnak garanciát/szavatosságot. Van olyan, h vállalási szabályzat, abban meg van határozva ez is meg sok más is.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21869 Dátum:
2012.11.17 szombat, 18:57:46 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.17 szombat, 18:46:52
És ezt Te elhiszed? Ne csináld már... Azért nincs, mert szarul csinálja meg, és ezt tudja is. De bejött neki, mert 3x megcsináltattad... Olyan nincs, h számla ellenében valamire nem adnak garanciát/szavatosságot. Van olyan, h vállalási szabályzat, abban meg van határozva ez is meg sok más is.
Akkor leirom.
Mindig postai úton ment a dolog.A másodiknál amikor beraktuk 1700-2000fordulat közt recsegett,feljöttem a kocsival
hozzájuk hogy nézzék meg saját szemükkel,hát igen ezt mondták,még menjek kb 500-1000km-t mert még nem tanultak be a csúcsok
hát én mentem vele bőven annyit és nem javult,sőt elkezdett villogni a nem kivánt lámpa,na és mi volt gond,hát a csúcs.
Fémreszeléket találtak bent ami a rossz üzemanyag,ja és még annyi,hogy a szivattyút is megnézettem és nem volt semmi baja
csak valami tömítést csaréltek benne.És nem vagyok egy nyámnyila gyerek hogy 2-3szor átvágjanak de nem tudtam semmit csinálni.
mondjuk most a 3-ik csere után talán nincs baj de valami miatt megint rángat az autó egy kicsit egyenletes gázon.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21870 Dátum:
2012.11.17 szombat, 19:03:44 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.11.17 szombat, 18:57:46
Fémreszeléket találtak bent ami a rossz üzemanyag,ja és még annyi,hogy a szivattyút is megnézettem és nem volt semmi baja
MP Diesel? Legalább kiderült, hogy hozzájuk nem szabad vinni.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21871 Dátum:
2012.11.17 szombat, 19:04:33 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.11.17 szombat, 18:57:46
Akkor leirom.
Mindig postai úton ment a dolog.A másodiknál amikor beraktuk 1700-2000fordulat közt recsegett,feljöttem a kocsival
hozzájuk hogy nézzék meg saját szemükkel,hát igen ezt mondták,még menjek kb 500-1000km-t mert még nem tanultak be a csúcsok
hát én mentem vele bőven annyit és nem javult,sőt elkezdett villogni a nem kivánt lámpa,na és mi volt gond,hát a csúcs.
Fémreszeléket találtak bent ami a rossz üzemanyag,ja és még annyi,hogy a szivattyút is megnézettem és nem volt semmi baja
csak valami tömítést csaréltek benne.És nem vagyok egy nyámnyila gyerek hogy 2-3szor átvágjanak de nem tudtam semmit csinálni.
mondjuk most a 3-ik csere után talán nincs baj de valami miatt megint rángat az autó egy kicsit egyenletes gázon.
A fémreszelék nem az üzemanyagban van. Hanem a nagynyomásúból jött. Legalábbis nagy a valószínűsége. Ilyenkor meg kell nézni a gázolajszűrőt,ha abban van fémreszelék,akkor a nagynyomású is kuka. Ha rossz nagynyomású mellé raksz új csúcsokat,azokat is tönkre fogja tenni. Amúgy ahol egyszer szarul csinálták meg,én oda többet nem vinném a kocsimat.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21872 Dátum:
2012.11.17 szombat, 19:20:28 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.11.17 szombat, 18:57:46
Akkor leirom.
Mindig postai úton ment a dolog.A másodiknál amikor beraktuk 1700-2000fordulat közt recsegett,feljöttem a kocsival
hozzájuk hogy nézzék meg saját szemükkel,hát igen ezt mondták,még menjek kb 500-1000km-t mert még nem tanultak be a csúcsok
hát én mentem vele bőven annyit és nem javult,sőt elkezdett villogni a nem kivánt lámpa,na és mi volt gond,hát a csúcs.
Fémreszeléket találtak bent ami a rossz üzemanyag,ja és még annyi,hogy a szivattyút is megnézettem és nem volt semmi baja
csak valami tömítést csaréltek benne.És nem vagyok egy nyámnyila gyerek hogy 2-3szor átvágjanak de nem tudtam semmit csinálni.
mondjuk most a 3-ik csere után talán nincs baj de valami miatt megint rángat az autó egy kicsit egyenletes gázon.
És a nagynyomásút hogy vizsgálták meg az első felújítás előtt? Hogy olvastak hibakódot? Hogy próbálták ki a kocsit? Postán?
Nem idegesíteni akarlak, félre ne értsd mert volt elég bajod ezekkel. Látom közben írtad, h ez a legolcsóbb. A végére is ez jött ki legolcsóbban? Nem így kellett volna ezt az egészet csinálni... Nem kérdeztél itt előtte? A szerelődet remélem lecserélted
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.17 szombat, 19:24:38 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21873 Dátum:
2012.11.17 szombat, 19:20:41 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.11.17 szombat, 19:04:33
A fémreszelék nem az üzemanyagban van. Hanem a nagynyomásúból jött. Legalábbis nagy a valószínűsége. Ilyenkor meg kell nézni a gázolajszűrőt,ha abban van fémreszelék,akkor a nagynyomású is kuka. Ha rossz nagynyomású mellé raksz új csúcsokat,azokat is tönkre fogja tenni. Amúgy ahol egyszer szarul csinálták meg,én oda többet nem vinném a kocsimat.
Így van épp ezért írtam,hogy a nagynyomásuba érdekes nem találtak reszeléket pont ez volt érdekes számomra is.
A válasz a kérdésedre,ők voltak a leg olcsobbak meg könnyen és hamar ment a postai dolog mert a szerelőm
régóta kapcsolatban volt velük.Pl.állták a postai köldség felét,mondjuk utána jól le is rántották rólam az árát a porlasztók miatt.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21874 Dátum:
2012.11.17 szombat, 19:23:59 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.11.17 szombat, 19:20:41
Így van épp ezért írtam,hogy a nagynyomásuba érdekes nem találtak reszeléket pont ez volt érdekes számomra is.
A válasz a kérdésedre,ők voltak a leg olcsobbak meg könnyen és hamar ment a postai dolog mert a szerelőm
régóta kapcsolatban volt velük.Pl.állták a postai köldség felét,mondjuk utána jól le is rántották rólam az árát a porlasztók miatt.
Nem a nagynyomásúban kell a reszeléket keresni,hanem a gázolajszűrőben...
Legalábbis itt mindig azt mondják. És akkor postán adtad nekik a nagynyomásút meg a pcs-ket is?
Naplózva
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21875 Dátum:
2012.11.17 szombat, 19:25:16 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.17 szombat, 19:20:28
És a nagynyomásút hogy vizsgálták meg az első felújítás előtt? Hogy olvastak hibakódot? Hogy próbálták ki a kocsit? Postán?
Nem akarok hülyeséget írni,tíltott terhelésnél az autó.Megnézte a szerelő motordiagnosztika,kiírta a hibakodokat,ne kérdezd mi volt az.
Azt mondta csúcs de ha felküldjük az MP-hez akkor a szivattyút is nézessük meg.Megnézték és fémreszelék mindenben.Ez volt az első.
Naplózva
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21876 Dátum:
2012.11.17 szombat, 19:27:47 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.11.17 szombat, 19:23:59
Nem a nagynyomásúban kell a reszeléket keresni,hanem a gázolajszűrőben...
Legalábbis itt mindig azt mondják. És akkor postán adtad nekik a nagynyomásút meg a pcs-ket is?
Igen postán.Ha azt akarod kérdezni akkor nem ők méregették hanem a szerelőm.
Megnézték és mondták mi a baj.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21877 Dátum:
2012.11.17 szombat, 19:34:15 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.11.17 szombat, 19:04:33
A fémreszelék nem az üzemanyagban van. Hanem a nagynyomásúból jött. Legalábbis nagy a valószínűsége. Ilyenkor meg kell nézni a gázolajszűrőt,ha abban van fémreszelék,akkor a nagynyomású is kuka. Ha rossz nagynyomású mellé raksz új csúcsokat,azokat is tönkre fogja tenni. Amúgy ahol egyszer szarul csinálták meg,én oda többet nem vinném a kocsimat.
Ha az üzemanyagtankban van egy bögre fémpor, az szépen leül az aljára, és onnan nagyon kevés jut ki.
A következő szűrő maga az üa szűrő... az valami 2 mikronos, szóval fémpor nem jut át rajta.
Ha a szűrőben van fémpor, ez belül van, a visszatérő ágban, és szerintem a magasnyomású szippancson kívül máshonnan nem jöhet.
Ha a tankból mégis jönne fémpor, az kívül lenne, magán a szűrő anyagán.
Tehát - ahogy írod - pcsúcs csere alkalmával biz ezt is le kell ellenőrizni. Amíg ki nem cserélték/fel nem újították a szippancsot, tök felesleges csúcsokat cserélni,
mert újra tönkre fog menni. Olyan nincs, hogy 2-3 hónap után ismét cserélni kell a csúcsot... ott valami nagy baj van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21878 Dátum:
2012.11.17 szombat, 19:41:28 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.17 szombat, 19:34:15
Ha az üzemanyagtankban van egy bögre fémpor, az szépen leül az aljára, és onnan nagyon kevés jut ki.
A következő szűrő maga az üa szűrő... az valami 2 mikronos, szóval fémpor nem jut át rajta.
Ha a szűrőben van fémpor, ez belül van, a visszatérő ágban, és szerintem a magasnyomású szippancson kívül máshonnan nem jöhet.
Ha a tankból mégis jönne fémpor, az kívül lenne, magán a szűrő anyagán.
Tehát - ahogy írod - pcsúcs csere alkalmával biz ezt is le kell ellenőrizni. Amíg ki nem cserélték/fel nem újították a szippancsot, tök felesleges csúcsokat cserélni,
mert újra tönkre fog menni. Olyan nincs, hogy 2-3 hónap után ismét cserélni kell a csúcsot... ott valami nagy baj van.
Így van a második után mostuk ki a tankot,tudom én voltam hülye,hogy csak akkor,
De először a szivattyú is újjítva volt és mégis találtak másodjára fémreszeléket.
ja és mind a 3szor cseréltem szűrőt hiába csak pár ezer km volt benne.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21879 Dátum:
2012.11.17 szombat, 20:12:15 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.11.17 szombat, 19:41:28
Így van a második után mostuk ki a tankot,tudom én voltam hülye,hogy csak akkor,
De először a szivattyú is újjítva volt és mégis találtak másodjára fémreszeléket.
ja és mind a 3szor cseréltem szűrőt hiába csak pár ezer km volt benne.
A szűrő belsejét kell csekkolni,hogy van-e benne fémreszelék.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21880 Dátum:
2012.11.17 szombat, 20:16:12 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.11.17 szombat, 19:27:47
Igen postán.Ha azt akarod kérdezni akkor nem ők méregették hanem a szerelőm.
Megnézték és mondták mi a baj.
Amúgy nekem ez a postás cucc annyira nem szimpi...inkább odaviszem a kocsit,és ők szedjék ki,rakják be,stb...
Naplózva
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21881 Dátum:
2012.11.17 szombat, 20:32:34 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.11.17 szombat, 20:16:12
Amúgy nekem ez a postás cucc annyira nem szimpi...inkább odaviszem a kocsit,és ők szedjék ki,rakják be,stb...
Én is így vagyok vele csak veszprém pest 120km.Ha elkezd villogni az hibalámpa nem hiszem,hogy te meg mered kockáztatni az utat.
Ezért maradt a posta.Mondjuk van tréler csak hát annak se kevés az ára.De amúgy igazad van.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21882 Dátum:
2012.11.17 szombat, 21:19:52 »
Dunaujváros felé laksz?
MP-nél ujjitották fel nekem is a nagynyomásút és a porlasztókat...3.-dik berakás után is mikor 3 hengerezett szerelőm szólt nekik hogy ez már kicsit azért gáz műsor és szedjék már össze magukat..Beletettek egy vadi uj porlasztót ingyen és azóta jó...3 hétig állt a kocsim...azóta 100.000-et beleraktam és nincs baja.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21883 Dátum:
2012.11.17 szombat, 22:07:32 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.11.17 szombat, 18:57:46
Akkor leirom.
Mindig postai úton ment a dolog.A másodiknál amikor beraktuk 1700-2000fordulat közt recsegett,feljöttem a kocsival
hozzájuk hogy nézzék meg saját szemükkel,hát igen ezt mondták,még menjek kb 500-1000km-t mert még nem tanultak be a csúcsok
hát én mentem vele bőven annyit és nem javult,sőt elkezdett villogni a nem kivánt lámpa,na és mi volt gond,hát a csúcs.
Fémreszeléket találtak bent ami a rossz üzemanyag,ja és még annyi,hogy a szivattyút is megnézettem és nem volt semmi baja
csak valami tömítést csaréltek benne.És nem vagyok egy nyámnyila gyerek hogy 2-3szor átvágjanak de nem tudtam semmit csinálni.
mondjuk most a 3-ik csere után talán nincs baj de valami miatt megint rángat az autó egy kicsit egyenletes gázon.
Bocs, de ez nettó szop@tás.
A filep pl. nem hogy postán nem vállalja a javítást, de még akkor sem, ha nem ők szerzik be az alkatrészeket.
A porlasztók cseréjének megvan a technológiai szabálya, pl. cserélni kell a rail és a porlasztók közötti fém csőszakaszokat, résolajcsöveket, szűrőt.
A fém csőszakaszoknak állítólag volt olyan szériája, ami belülről "vedlett", telenyomva a rendszert spénnel.
Az enyémbe például az előző tulajnak a Ford autóház keszthely nevű márkaszerviz sufni felújított, nem bele való, kalibráció nélküli porlasztókat szerelt, 103eKm-es futásnál (számlával...). Szerinted jó lett?
Ezzel én is beszoptam, mert 200+eFtomba került a 4 új porlasztó + körítés + szerelés.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21884 Dátum:
2012.11.17 szombat, 22:32:26 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.17 szombat, 17:56:28
valami nem jó, ha 2x cseréltél csúcsokat. meg már 1x lendkerék és most megint odavan
Az első új csúcs szett beszerelése után 20e km-el ismét behalt a rendszer. Mivel 1 év már eltelt nem tudtam semmit se tenni.
Utána már tevékenykedtem a fótumon és akkor már vik-hez vittem a gépet. Kiderült a gázolajszűrő tartalmából a szivattyú betegsége. Akkor vettem egy állítólag új szivattyút és a csúcsokat felújíttattam, természetesen komplett rendszer tisztítással, mosással.
Ezek elmentek ideáig 170.000km-t bár már tavaly ujra kellett 2x progizni az egyik csúcsot, de sajna nem volt már pénzem ismét rendbe tenni a rendszert.
Sajnos naponta többször kell le és újraindítanom az autót szerintem ennek tudható be az "idő" előtti elhasználódás a lendkeréknél.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21885 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 08:44:56 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.11.17 szombat, 22:32:26
Az első új csúcs szett beszerelése után 20e km-el ismét behalt a rendszer. Mivel 1 év már eltelt nem tudtam semmit se tenni.
Utána már tevékenykedtem a fótumon és akkor már vik-hez vittem a gépet. Kiderült a gázolajszűrő tartalmából a szivattyú betegsége. Akkor vettem egy állítólag új szivattyút és a csúcsokat felújíttattam, természetesen komplett rendszer tisztítással, mosással.
Ezek elmentek ideáig 170.000km-t bár már tavaly ujra kellett 2x progizni az egyik csúcsot, de sajna nem volt már pénzem ismét rendbe tenni a rendszert.
Sajnos naponta többször kell le és újraindítanom az autót szerintem ennek tudható be az "idő" előtti elhasználódás a lendkeréknél.
A kút jó ahol tankolsz?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21886 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 08:48:55 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.11.17 szombat, 22:07:32
Bocs, de ez nettó ***@tás.
A filep pl. nem hogy postán nem vállalja a javítást, de még akkor sem, ha nem ők szerzik be az alkatrészeket.
A porlasztók cseréjének megvan a technológiai szabálya, pl. cserélni kell a rail és a porlasztók közötti fém csőszakaszokat, résolajcsöveket, szűrőt.
A fém csőszakaszoknak állítólag volt olyan szériája, ami belülről "vedlett", telenyomva a rendszert spénnel.
Az enyémbe például az előző tulajnak a Ford autóház keszthely nevű márkaszerviz sufni felújított, nem bele való, kalibráció nélküli porlasztókat szerelt, 103eKm-es futásnál (számlával...). Szerinted jó lett?
Ezzel én is beszoptam, mert 200+eFtomba került a 4 új porlasztó + körítés + szerelés.
Én is így gondolom.
Mert ők vállalják is a felelősséget a munkájukért. Ez megint 1 példa arra, h az olcsó javítás a végére mindig drága+sok szívás.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.18 vasárnap, 08:57:31 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21887 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 09:22:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.11.17 szombat, 22:07:32
Bocs, de ez nettó ***@tás.
A filep pl. nem hogy postán nem vállalja a javítást, de még akkor sem, ha nem ők szerzik be az alkatrészeket.
A porlasztók cseréjének megvan a technológiai szabálya, pl. cserélni kell a rail és a porlasztók közötti fém csőszakaszokat, résolajcsöveket, szűrőt.
A fém csőszakaszoknak állítólag volt olyan szériája, ami belülről "vedlett", telenyomva a rendszert spénnel.
Az enyémbe például az előző tulajnak a Ford autóház keszthely nevű márkaszerviz sufni felújított, nem bele való, kalibráció nélküli porlasztókat szerelt, 103eKm-es futásnál (számlával...). Szerinted jó lett?
Ezzel én is beszoptam, mert 200+eFtomba került a 4 új porlasztó + körítés + szerelés.
Márt én is sokkal okosabb vagyok e téren mert mi csak a csúcsokat meg a szivattyút küldtük fel és a csöveket meg
mi takarítottuk ki féktisztítóval.Állítólag ez jó,hát ennyire jó!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21888 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 09:37:03 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.11.18 vasárnap, 09:22:05
Márt én is sokkal okosabb vagyok e téren mert mi csak a csúcsokat meg a szivattyút küldtük fel és a csöveket meg
mi takarítottuk ki féktisztítóval.Állítólag ez jó,hát ennyire jó!
Voltam egy szervizben még a kérek agy cserén ott monda a fickó hogy ezeknek a tdci moneonál amikor megbontják a nagynyomású csöveket elvileg cserélni kellene mert belül teflon bevonat sérül és telenyomja a csúcsokat szmötyivel. Mondtam az enyém tddi erre azt mondta akkor nem lessz sok bajom veleazok bírják.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21889 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 09:41:53 »
Sziasztok!
Látom volt itt egy kis eszmefuttatás milyen drága a TDCi-s Mondeo, mennyire *** stb.
És volt az is, hogy a Mondeo a legjobb ár/érték arányú autó. Ezzel egyet kell értsek, ha nem is egyedül az.
Nem akarok tovább offolni, de én mindezen hibák/gyengeségek tudatában vásároltam meg nemrég az autómat, tudom hogy a kifizetett pénzemért mit ad, és higgyétek el, más márkáknál is megvan a pénztárcanyitogató hiba
Viszont, hogy on legyek, látom volt itt szó adalékokról, télire javasoltok valamit, hogy biztosan mindig induljon, vagy ezek az adalékok, mint az a Protech is, csak az üzemanyagrendszert tisztítják?
Köszi a választ
Üdv,
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21890 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 09:42:04 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.11.18 vasárnap, 09:22:05
Márt én is sokkal okosabb vagyok e téren mert mi csak a csúcsokat meg a szivattyút küldtük fel és a csöveket meg
mi takarítottuk ki féktisztítóval.Állítólag ez jó,hát ennyire jó!
A ford előírása szerint a nagynyomású csöveket kérdés nélkül cserélni kell megbontás után-ill. csúcs csere során.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21891 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 10:01:45 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.18 vasárnap, 09:41:53
Sziasztok!
Látom volt itt egy kis eszmefuttatás milyen drága a TDCi-s Mondeo, mennyire *** stb.
És volt az is, hogy a Mondeo a legjobb ár/érték arányú autó. Ezzel egyet kell értsek, ha nem is egyedül az.
Nem akarok tovább offolni, de én mindezen hibák/gyengeségek tudatában vásároltam meg nemrég az autómat, tudom hogy a kifizetett pénzemért mit ad, és higgyétek el, más márkáknál is megvan a pénztárcanyitogató hiba
Viszont, hogy on legyek, látom volt itt szó adalékokról, télire javasoltok valamit, hogy biztosan mindig induljon, vagy ezek az adalékok, mint az a Protech is, csak az üzemanyagrendszert tisztítják?
Köszi a választ
Üdv,
Ez nem általános minden mondira.Csak azokra amelyikek nagyon sokat futottak már,de még mindig alig 100e fölött mutat az órájuk.A nagyszámok törvénye alapján,a sok mondiból sok hibásodik meg.
Itt van ellenpéldának az én autóm.Már több mint 6éve használom-idén múlt 8éves.Igaz nem megyek vele év/km-ben sokat,mégsem omlott (még) össze az üzarendszer,nem hullott szét a lendkerék.Most van benne 123e km.Én mondhatom,hogy megbízható autót vettem és nem pénznyelőt.
Nem akarom borzolni az idegeket,tudom,hogy sokak sok pénzt ráfizettek már az autójukra,de részben köszönhető ez a tekergetett xaroknak,az ember tudatlanságának,a szervizek lehúzásának és szintén tudatlanságának.
Vagyunk jópáran akik azt mondják,hogy jó választás volt a tdci,akármennyire sok rosszat lehet olvasni-hallani róla.Nem ez a lényeg.Kikell választani-kikell fogni,meg kell szűrni.Ha kell,segítséget kell kérni hozzáértőtől.Még így is mellé lehet fogni,mert elborítják a piacot a romok,de az előélete meghatározó lehet a használt autónak.Aztán már a benzines sincs akkora előnyben,mint korábban azt sokan gondolták.Ugyan olcsóbb a vételára,de hosszú távon sajnos arra is nagyonsok pénzt rá lehet költeni-akár motorgenerál,mint jónéhány példa mutatja itt a fórumon.
Viszont bármelyik használtautóra igazak ezek az álláspontok.Erre szokták írni,hogy ár/érték arányban a mondi jó választás lehet.Amelyik sokak szerint jobb,az drágább.Amelyik meg sokak szerint olcsóbb,az viszont xarabb.
Lényeg a lényeg,én nem panaszkodhatom,és biztos vagyok benne,hogy sokkal jobban jártam a mondival,mint bármi mással tettem volna.Hidd el,van összehasonlítási alapom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21892 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 10:10:31 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.18 vasárnap, 10:01:45
Ez nem általános minden mondira.Csak azokra amelyikek nagyon sokat futottak már,de még mindig alig 100e fölött mutat az órájuk.A nagyszámok törvénye alapján,a sok mondiból sok hibásodik meg.
Itt van ellenpéldának az én autóm.Már több mint 6éve használom-idén múlt 8éves.Igaz nem megyek vele év/km-ben sokat,mégsem omlott (még) össze az üzarendszer,nem hullott szét a lendkerék.Most van benne 123e km.Én mondhatom,hogy megbízható autót vettem és nem pénznyelőt.
Nem akarom borzolni az idegeket,tudom,hogy sokak sok pénzt ráfizettek már az autójukra,de részben köszönhető ez a tekergetett xaroknak,az ember tudatlanságának,a szervizek lehúzásának és szintén tudatlanságának.
Vagyunk jópáran akik azt mondják,hogy jó választás volt a tdci,akármennyire sok rosszat lehet olvasni-hallani róla.Nem ez a lényeg.Kikell választani-kikell fogni,meg kell szűrni.Ha kell,segítséget kell kérni hozzáértőtől.Még így is mellé lehet fogni,mert elborítják a piacot a romok,de az előélete meghatározó lehet a használt autónak.Aztán már a benzines sincs akkora előnyben,mint korábban azt sokan gondolták.Ugyan olcsóbb a vételára,de hosszú távon sajnos arra is nagyonsok pénzt rá lehet költeni-akár motorgenerál,mint jónéhány példa mutatja itt a fórumon.
Viszont bármelyik használtautóra igazak ezek az álláspontok.Erre szokták írni,hogy ár/érték arányban a mondi jó választás lehet.Amelyik sokak szerint jobb,az drágább.Amelyik meg sokak szerint olcsóbb,az viszont xarabb.
Szerintem is. Bár először nem így gondoltam, de be kellett látnom, h így van.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21893 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 10:12:39 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.18 vasárnap, 10:01:45
Ez nem általános minden mondira.Csak azokra amelyikek nagyon sokat futottak már,de még mindig alig 100e fölött mutat az órájuk.A nagyszámok törvénye alapján,a sok mondiból sok hibásodik meg.
Itt van ellenpéldának az én autóm.Már több mint 6éve használom-idén múlt 8éves.Igaz nem megyek vele év/km-ben sokat,mégsem omlott (még) össze az üzarendszer,nem hullott szét a lendkerék.Most van benne 123e km.Én mondhatom,hogy megbízható autót vettem és nem pénznyelőt.
Nem akarom borzolni az idegeket,tudom,hogy sokak sok pénzt ráfizettek már az autójukra,de részben köszönhető ez a tekergetett xaroknak,az ember tudatlanságának,a szervizek lehúzásának és szintén tudatlanságának.
Vagyunk jópáran akik azt mondják,hogy jó választás volt a tdci,akármennyire sok rosszat lehet olvasni-hallani róla.Nem ez a lényeg.Kikell választani-kikell fogni,meg kell szűrni.Ha kell,segítséget kell kérni hozzáértőtől.Még így is mellé lehet fogni,mert elborítják a piacot a romok,de az előélete meghatározó lehet a használt autónak.Aztán már a benzines sincs akkora előnyben,mint korábban azt sokan gondolták.Ugyan olcsóbb a vételára,de hosszú távon sajnos arra is nagyonsok pénzt rá lehet költeni-akár motorgenerál,mint jónéhány példa mutatja itt a fórumon.
Viszont bármelyik használtautóra igazak ezek az álláspontok.Erre szokták írni,hogy ár/érték arányban a mondi jó választás lehet.Amelyik sokak szerint jobb,az drágább.Amelyik meg sokak szerint olcsóbb,az viszont xarabb.
Lényeg a lényeg,én nem panaszkodhatom,és biztos vagyok benne,hogy sokkal jobban jártam a mondival,mint bármi mással tettem volna.Hidd el,van összehasonlítási alapom.
A te véleményedet osztom
Esetleg az adalékos kérdésemhez valami hozzászólni valód nincs?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21894 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 10:17:57 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.18 vasárnap, 10:12:39
A te véleményedet osztom
Esetleg az adalékos kérdésemhez valami hozzászólni valód nincs?
É használok folyamatosan Dízel Injektor tisztító adalékot!És a Kétütemű motorolaj adalékolása is jó lehet.Mindenképpen adalék párti vagyok!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21895 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 10:20:35 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.18 vasárnap, 10:17:57
É használok folyamatosan Dízel Injektor tisztító adalékot!És a Kétütemű motorolaj adalékolása is jó lehet.Mindenképpen adalék párti vagyok!
ha nem titok elárulod mit használsz?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21896 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 10:24:37 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.18 vasárnap, 10:12:39
Esetleg az adalékos kérdésemhez valami hozzászólni valód nincs?
Gázolajszűrő legyen rendben, és megbízható kúton tankolj, mind1 mi a neve a sima gázolaj mindenhol mol+a kút saját adalékja(elvileg). Többen tankolunk télire "prémium" go-t, többen meg azt mondják felesleges.
A protec és hasonlók tisztításra vannak, és szerintem megelőzésre. Az adalékolós tisztításban van kockázat is, mert felodja a trutyit itt-ott, és küldi át a porlasztókon. Ezt úgy értem, h évekig nincs használva, aztán eccer meg igen. Ebből lehet probléma is. Nekem volt olyan kerregős hangja+füst, h azt hittem itt a vég. Én inkább az ultrahangos tisztítást választanám ezek után.
Lehet olyat is, h nem a tankba öntöd, hanem szétkötöd a go csöveket a motor jobb oldalán, és onnan szivatod fel vele(flakonból jár a motor) Én az Autochem direkt tisztítójával meg csináltam ezt is, mert már csak nyerni tudok. Bunyek tett erről fel cikket valahova.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.18 vasárnap, 10:28:47 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21897 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 10:28:35 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.18 vasárnap, 10:24:37
Gázolajszűrő legyen rendben, és megbízható kúton tankolj, mind1 mi a neve a sima gázolaj mindenhol mol+a kút saját adalékja. Többen tankolunk télire "prémium" go-t, többen meg azt mondják felesleges.
A protec és hasonlók tisztításra vannak, és szerintem megelőzésre. Az adalékolós tisztításban van kockázat is, mert felodja a trutyit itt-ott, és küldi át a porlasztókon. Ebből lehet probléma is. Nekem volt olyan kerregős hangja+füst, h azt hittem itt a vég. Én inkább az ultrahangos tisztítást választanám ezek után.
Lehet olyat is, h nem a tankba öntöd, hanem szétkötöd a go csöveket a motor jobb oldalán, és onnan szivatod fel vele(flakonból jár a motor) Én az Autochem direkt tisztítójával meg csináltam ezt is, mert már csak nyerni tudok. Bunyek tett erről fel cikket valahova.
Köszi. A megbízható kút jó kérdés, nem volt dízelem már 10 éve, az meg olyan volt, hogy abba bármit tankolhattam... Shellen, meg ÖMV-n tankolok...
Prémiumot még nem tankoltam bele... a főnök az E merciébe szokott, ha messzire megy, de különben ő se azt tankolja
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21898 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 10:30:50 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.18 vasárnap, 10:28:35
Köszi. A megbízható kút jó kérdés, nem volt dízelem már 10 éve, az meg olyan volt, hogy abba bármit tankolhattam... Shellen, meg ÖMV-n tankolok...
Prémiumot még nem tankoltam bele... a főnök az E merciébe szokott, ha messzire megy, de különben ő se azt tankolja
olyat keress ahol mindig sokan vannak. olyan mint az étterem
meg keress ismerőst aki évek óta ilyesmi dízel kocsit tankol és nincs gondja az üza-al. mint írtam a név mind1, ki vannak adva a kutak bérbe. az üzemeltető ne legyen sumák.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21899 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 10:31:32 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.18 vasárnap, 10:20:35
ha nem titok elárulod mit használsz?
Amit éppen jóáron lehet kapni.STP,Wynns,Spuri,stb....A protec is jó választás,csak magasabb árszínvonal.Jellemzően alkoholszármazékokat és kerozint tartalmaznak.És használok minden tankhoz szintetikus olajat.kb 2 dl.
Ja.én sosem tankoltam prémiumot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
431
432
433
434
435
436
437
[
438
]
439
440
441
442
443
444
445
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ