Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 18:01:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
450
451
452
453
454
455
456
[
457
]
458
459
460
461
462
463
464
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14682172 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22800 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 00:09:09 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.16 vasárnap, 00:05:29
Nekem is nőtt a fogyi ebben a hidegben,meg amiot reggelente totyogunk a városba.Ez van.Majd jön a jobb idő.
Én jó keveset vagyok városban! Fura is hogy sokat fogyaszt... Már otthon vannak a termoszok kicserélem aztán meglátjuk!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22801 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 01:18:19 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.16 vasárnap, 00:03:18
Na akkor enis letakarom a motrot! Te mennyire burkoltad le??
Nekem most alig megy el 900km-t egy tankkal. Pedig palyan is csak 150-160-al jarok meg a havas utak miatt amugy is joval lassabb vagyok...
én eltakartam az egészet teljesen. semmi nem változott. mondjuk a termoszok akkor már jók voltak.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
turpy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22802 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 03:25:28 »
Hali!
Ma történt egy olyan probléma a barátnőmék mondeojukal TDCI 2002 es 130lovas. Hogy menet közben egyszer csak elkezdett kerregni a motor erő elszállt füstöl és folyamatosan villog az izzításjelző. Már volt előtte is olyan hogy egy adott fordulaton 1800-2000 5ikben elkezdett rángatni, lassításra gyorsításra abba hagyta. Nem tudom hogy van e összefüggés. Lehet hogy egyik porlasztó meg adta magát?
Köszi a segítséget előre is!
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22803 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 09:05:13 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.15 szombat, 16:57:42
hali.ha már box,akor ez:
http://www.powertuning.hu/192-dizel-chip-tuningdoboz/329-kuberl-v-cr-delphi-12v-chip-tuningdoboz.html?honnan=1
nekem ilyen van lassan 2 éve és erröl tudom hogy jo.boxban a küberl a király.ilyen neve sincs izééket ne vegyél meg.
és az oriási kamu hogy egy 330 nm es nyomatékbol 420at csinál egy box!a küberl max 370et tud kihozni.de ez legalább nem nyirja ki a motorod!
üdv.
ha már szóba került a tuningbox, a rail nyomást csekkoltad ezzel a típussal?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22804 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 10:17:44 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.16 vasárnap, 01:18:19
én eltakartam az egészet teljesen. semmi nem változott. mondjuk a termoszok akkor már jók voltak.
Marmint az egesz racsot? Vagy a huto ele raktal valamit?
Nekem a futesem is eleg gyer es emellett sajnalom is a kocsit meg tobbet is fogyaszt...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22805 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 11:42:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.16 vasárnap, 10:17:44
Marmint az egesz racsot? Vagy a huto ele raktal valamit?
Nekem a futesem is eleg gyer es emellett sajnalom is a kocsit meg tobbet is fogyaszt...
a felső grill nekem is le van takarva.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22806 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 11:56:14 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.16 vasárnap, 00:03:18
Na akkor enis letakarom a motrot! Te mennyire burkoltad le??
Nekem most alig megy el 900km-t egy tankkal. Pedig palyan is csak 150-160-al jarok meg a havas utak miatt amugy is joval lassabb vagyok...
Levettem a kocsi elejéről a krom diszrácsot (két csavar két szélén)
Aztán adja magát meddig tudod letakarni lefele felfele meg totál.
vagyis az egész rácsot letakartam a merevitön felül.
Alul maradt kb 15x teljes hosszba ami kap levegőt.
10 perc után kánikulát tol be a kocsi 15perc után fixen áll 90 fokon a müszer.
termoszt kicseréltem nekem nemjavúlt semmit és a fogyim is 8 felett járt nyugis menetben.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22807 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 12:04:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.15 szombat, 20:34:51
Jobb!
AndyA
van akinek mindkettő bal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22808 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 12:04:51 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.16 vasárnap, 00:00:19
Nalatod egy jo csipsztuning tobbet is hozhat akar es nem nyirja ki a motorod
üdv.
lehet hogy sokkal többet is ki lehet hozni belöle,de a lelkiismeretemnek jobb hogy nincs maxra huzva a motor.sajnos van olyan ismerösöm akinek egy jónak igért csipsztuning megette a porlasztoit meg a turbóját...
aztán hogy most attol vagy sem azt nem firtattam.ő azt állitotta hogy attol.azota a gyári 130loval mászkál...
azért kiprobálnék egy olyat ami szépen meg van csippelve hogy milyen az enyémhez képest...igazábol volt olyan vélemény az enyémröl amikor egy srác ment az enyémmel holott az ö gépe csippelve volt és azt mondta hogy mi van az enyémbe mert az övé pl 4.ben sose huz igy!
meg is lepödtem.
itt mifelénk a kollárchip-et rakatják sokam a gépükre...
http://www.kollarchiptuning.hu/?Chiptuning
erröl vannak jo véleménnyel itt mifelénk.
üdv.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22809 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 12:07:13 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.16 vasárnap, 09:05:13
ha már szóba került a tuningbox, a rail nyomást csekkoltad ezzel a típussal?
üdv.
igen figyeltem.emeli szépen alapjáraton is.28000kpa helyett olyan 32000kpa...asszem.
ez most jo vagy sem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22810 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 12:08:13 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.16 vasárnap, 12:04:51
üdv.
lehet hogy sokkal többet is ki lehet hozni belöle,de a lelkiismeretemnek jobb hogy nincs maxra huzva a motor.sajnos van olyan ismerösöm akinek egy jónak igért csipsztuning megette a porlasztoit meg a turbóját...
aztán hogy most attol vagy sem azt nem firtattam.ő azt állitotta hogy attol.azota a gyári 130loval mászkál...
azért kiprobálnék egy olyat ami szépen meg van csippelve hogy milyen az enyémhez képest...igazábol volt olyan vélemény az enyémröl amikor egy srác ment az enyémmel holott az ö gépe csippelve volt és azt mondta hogy mi van az enyémbe mert az övé pl 4.ben sose huz igy!
meg is lepödtem.
itt mifelénk a kollárchip-et rakatják sokam a gépükre...
http://www.kollarchiptuning.hu/?Chiptuning
erröl vannak jo véleménnyel itt mifelénk.
üdv.
az enyémet kéne kiprobalnod,vagy Victore-ét. :-)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22811 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 12:09:49 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.16 vasárnap, 12:07:13
üdv.
igen figyeltem.emeli szépen alapjáraton is.28000kpa helyett olyan 32000kpa...asszem.
ez most jo vagy sem?
a maximálist merd meg!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22812 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 13:09:16 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.16 vasárnap, 12:09:49
a maximálist merd meg!
kiprobálnám a tiéteket szivesen de kanizsátol elég messze laktok ha jol tudom...
a maxot hogy tudom mérni? modiag-om van az mutatja.de gondolom 1es fokozat és padlo...
akkor megmutatja a max railnyomást?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22813 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 13:12:30 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.16 vasárnap, 13:09:16
kiprobálnám a tiéteket szivesen de kanizsátol elég messze laktok ha jol tudom...
a maxot hogy tudom mérni? modiag-om van az mutatja.de gondolom 1es fokozat és padlo...
akkor megmutatja a max railnyomást?
scanXL es abban van min-max rögzítve.nyomszegy padlogazast 4ig.abban benne lesz a maxi érték.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22814 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 13:38:12 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.16 vasárnap, 13:12:30
scanXL es abban van min-max rögzítve.nyomszegy padlogazast 4ig.abban benne lesz a maxi érték.
mármint 4es fokozatig felpakolom padlo gyorsitással?
nah majd kiprobálom és megirom a végeredményt.
amugy hétvégén kocsikáztam egy olyan 150km-t városon kivül,elötte fogyi mérö kinullázva és mikor hazaértem szépen állt a kijelzön hogy 4.9
semmi extra gyorsitgatás 90-100as tempo.
Naplózva
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22815 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 14:25:14 »
Üdv új fórumtagként. Kérdésem lenne kettő mostanában előforduló jelenséggel kapcsolatban.
Mióta beköszöntöttek a hideg idők, inditás után az alapjáratom 5-10 mp-ig ingadozik. Ma végre sikerült meglelnem a jelenség feltételezhető forrását, mégpedig a változó geometriájú turbó elektronika okozhatja. Mivel látni ahogy az elktronikát a turbóval összekötő rudazat minimálisan oda vissza mozog az az alpjátat ingadozásával megegyező ütemben. Az a kérdésem, hogy ez mennyire normális ill. ha nem akkor gondolom az elktronika előbb-utóbb javitásra vagy cserére szorul, érdemes, leht ezt javittatni vagy inkább újat beszerezni. Árat és szakembert tudna valaki a javitásról, ujonnan mennyi lehet az ára. A másik tünet, hogy hidegen a váltás nehézkes 1, 2, il.. hátramenetbe. miután bemelgszik a gép könnyebb a váltás. Váltóba nemrég lett olaj cserálve szakszervizben. Lehetséges, hogy a kuplung cserére fog szorulni? Elöre is köszönöm a válaszokat, ötleteket.
Tisztelettel: sly70
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22816 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 14:41:34 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.16 vasárnap, 13:38:12
mármint 4es fokozatig felpakolom padlo gyorsitással?
nah majd kiprobálom és megirom a végeredményt.
amugy hétvégén kocsikáztam egy olyan 150km-t városon kivül,elötte fogyi mérö kinullázva és mikor hazaértem szépen állt a kijelzön hogy 4.9
semmi extra gyorsitgatás 90-100as tempo.
ja,a modiag is tudja rögzíteni a maxi értéket!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22817 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 14:44:37 »
Idézetet írta: sly70 - 2012.12.16 vasárnap, 14:25:14
Üdv új fórumtagként. Kérdésem lenne kettő mostanában előforduló jelenséggel kapcsolatban.
Mióta beköszöntöttek a hideg idők, inditás után az alapjáratom 5-10 mp-ig ingadozik. Ma végre sikerült meglelnem a jelenség feltételezhető forrását, mégpedig a változó geometriájú turbó elektronika okozhatja. Mivel látni ahogy az elktronikát a turbóval összekötő rudazat minimálisan oda vissza mozog az az alpjátat ingadozásával megegyező ütemben. Az a kérdésem, hogy ez mennyire normális ill. ha nem akkor gondolom az elktronika előbb-utóbb javitásra vagy cserére szorul, érdemes, leht ezt javittatni vagy inkább újat beszerezni. Árat és szakembert tudna valaki a javitásról, ujonnan mennyi lehet az ára. A másik tünet, hogy hidegen a váltás nehézkes 1, 2, il.. hátramenetbe. miután bemelgszik a gép könnyebb a váltás. Váltóba nemrég lett olaj cserálve szakszervizben. Lehetséges, hogy a kuplung cserére fog szorulni? Elöre is köszönöm a válaszokat, ötleteket.
Tisztelettel: sly70
az alapjárat ingadozását az akku,töltés,és elektromos terhelés okozza.ellenőrizd az akku feszültség és savsűrűségének a szintjét,a töltöfeszt,és áramot.Nagyobb fogyasztókat zárlatra ellenőrizni pl. ha van kiegfűtésed,akkor abban az izzítógyertyákat.A turbónak ehhez semmi köze.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22818 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 15:16:40 »
A generátor tölt rendesen megmértem, ha kikapcsolok minden fogyasztót és igy inditom hidegen akkor is ezt produkálja. Akkor elképzelhető, hogy az akkumulátor lesza a ludas, de mitől áll helyre 5-10 mp után, inditás előtt 12,5 az akku feszültség, inditáskor leesik 10 körülire, de gondolom ez ilyenkor normális. Egyből elkezd tölteni a generátor is inditás után 14,5-14,6 v-ig
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22819 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 15:17:36 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.16 vasárnap, 10:17:44
Marmint az egesz racsot? Vagy a huto ele raktal valamit?
Nekem a futesem is eleg gyer es emellett sajnalom is a kocsit meg tobbet is fogyaszt...
én a ráccsal nem foglalkoztam. a motortérből nyomtam le a hűtő méretére vágott papírt a hűtő elé, fentről.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22820 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 15:26:39 »
Idézetet írta: sly70 - 2012.12.16 vasárnap, 15:16:40
A generátor tölt rendesen megmértem, ha kikapcsolok minden fogyasztót és igy inditom hidegen akkor is ezt produkálja. Akkor elképzelhető, hogy az akkumulátor lesza a ludas, de mitől áll helyre 5-10 mp után, inditás előtt 12,5 az akku feszültség, inditáskor leesik 10 körülire, de gondolom ez ilyenkor normális. Egyből elkezd tölteni a generátor is inditás után 14,5-14,6 v-ig
Még nézd meg a MAF szenzort és pucold ki továbbá izzító gyertyáid jók mert az elindulás után a sima járásban nagy szerepük van.Tedd ki aláírásban a kocsid paramétereid mert könnyebb a tanácsadás!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22821 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 15:33:37 »
MAF szenzort is kipucoltam EGR szelp is kitakaritva, izzitó gyertyákat milyen módszerrel lehetne ellenőrizni, hogy milyen állapotban vannak, vagy csak egyszerüen csere. Ha az izzitó gyertya okozza és igy használom hosszú távon okozhat valami problémát? THX!
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22822 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 15:39:07 »
Idézetet írta: sly70 - 2012.12.16 vasárnap, 15:33:37
MAF szenzort is kipucoltam EGR szelp is kitakaritva, izzitó gyertyákat milyen módszerrel lehetne ellenőrizni, hogy milyen állapotban vannak, vagy csak egyszerüen csere. Ha az izzitó gyertya okozza és igy használom hosszú távon okozhat valami problémát? THX!
leveszed az izzítógyertyákról az áram vezetéket és az akksiról egy vezetékkel a plusszra rátéve hozzá érinted egyenként akkor szikrázik és jó,vagy bemész egy villanyászhoz és megméri.Még egy tanács,ha válaszolsz egy írásra akkor kattints rá a válasz gombra és a quote felirat után írd amit szeretnél akkor nem kell mindig új hozzászólás továbbá tudjuk miről beszélünk.Ilyenkor jó volna ha az izzító gyertyák jó lenne.Én minnél előbb cserélném ha kell.Amúgy beindulni nélkülük is beindul de utána csúnyán jár.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22823 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 15:52:32 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.16 vasárnap, 15:39:07
leveszed az izzítógyertyákról az áram vezetéket és az akksiról egy vezetékkel a plusszra rátéve hozzá érinted egyenként akkor szikrázik és jó,vagy bemész egy villanyászhoz és megméri.Még egy tanács,ha válaszolsz egy írásra akkor kattints rá a válasz gombra és a quote felirat után írd amit szeretnél akkor nem kell mindig új hozzászólás továbbá tudjuk miről beszélünk.Ilyenkor jó volna ha az izzító gyertyák jó lenne.Én minnél előbb cserélném ha kell.Amúgy beindulni nélkülük is beindul de utána csúnyán jár.
Az izzitó gyertya az vagy jó vagy rossz köztes állapot nem lehet mondjuk, hogy halgoklik. Inditás után szépen egyenletesen jár. Valsz akkor csere lesz. THX a segitséget!
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22824 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 16:00:27 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.16 vasárnap, 12:09:49
a maximálist merd meg!
hali.
megnéztem az értékeket igaz a modiag-al.de szerintem ez is ugyanazt mutatja.
alapjáraton 35000kPa ami visszaesik ha bemelegszik a motor 26500kPa-ra.a lényeg hogy a max az 166500 kPa!
ez jo?
üdv.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22825 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 16:17:04 »
Egy jó dieselnek izzítás nélkül is azonnal indulnia kellene, és szépen járni. Így kell kocsit venni.
Nem lehet, hogy Nálad más lehet a baj?
Gondolok itt ilyenre: ÜA szűrő, levegős a rendszer, stb??
Idézetet írta: sly70 - 2012.12.16 vasárnap, 15:52:32
Az izzitó gyertya az vagy jó vagy rossz köztes állapot nem lehet mondjuk, hogy halgoklik. Inditás után szépen egyenletesen jár. Valsz akkor csere lesz. THX a segitséget!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22826 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 16:19:02 »
Épp gofrti sütök Bibibiii.
Mondeo felirattal.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22827 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 16:27:00 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.16 vasárnap, 16:17:04
Egy jó dieselnek izzítás nélkül is azonnal indulnia kellene, és szépen járni. Így kell kocsit venni.
Nem lehet, hogy Nálad más lehet a baj?
Gondolok itt ilyenre: ÜA szűrő, levegős a rendszer, stb??
Go szűrő is most lett cserélve gyári lett berakva, előtte is ez a tünet meg volt, nem javult meg tőle.
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22828 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 16:28:38 »
Idézetet írta: sly70 - 2012.12.16 vasárnap, 15:16:40
A generátor tölt rendesen megmértem, ha kikapcsolok minden fogyasztót és igy inditom hidegen akkor is ezt produkálja. Akkor elképzelhető, hogy az akkumulátor lesza a ludas, de mitől áll helyre 5-10 mp után, inditás előtt 12,5 az akku feszültség, inditáskor leesik 10 körülire, de gondolom ez ilyenkor normális. Egyből elkezd tölteni a generátor is inditás után 14,5-14,6 v-ig
Nekem is ezt csinálja, de ahogy mondod kb 10 mp után abbahagyja. Még én sem jöttem rá hogy miért csinálja. Én cseréltem anno izzítókat, most meg aksit, de ugyan ez a helyzet. Nálam meleg motornál 800 f/perc az alapjárat. Amikor indítok akkor talán 850-900 és ez ugrik fel max 950-1000-ig. Nálam is elektromos a turbó. Lehet, hogy ez EU4 sajátosság. Legalább is nekem még nem sikerült járjönnöm, hogy mi okozza.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22829 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 16:29:16 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.16 vasárnap, 16:19:02
Épp gofrti sütök Bibibiii.
Mondeo felirattal.
Küldhetnél belőle mintát:)
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22830 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 16:31:32 »
A másik tünetre tudna valki tanácsot adni . Hidegen mig nem melgszik be a gép nehezen veszi az 1. 2. lükverc fokozatot, főleg a 2. fokozatba nehéz berakni. Lehet a kinyomócsapágy gyengélkedése okozza. A kuplung pedál lenyomásakor semmi eltérő nem észlelhető. Váltóban most volt olajcsetre ford szervizben
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22831 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 16:32:14 »
Idézetet írta: sly70 - 2012.12.16 vasárnap, 16:31:32
A másik tünetre tudna valki tanácsot adni . Hidegen mig nem melgszik be a gép nehezen veszi az 1. 2. lükverc fokozatot, főleg a 2. fokozatba nehéz berakni. Lehet a kinyomócsapágy gyengélkedése okozza. A kuplung pedál lenyomásakor semmi eltérő nem észlelhető. Váltóban most volt olajcsetre ford szervizben
ez ilyen sajna
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22832 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 16:35:03 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.12.16 vasárnap, 16:28:38
Nekem is ezt csinálja, de ahogy mondod kb 10 mp után abbahagyja. Még én sem jöttem rá hogy miért csinálja. Én cseréltem anno izzítókat, most meg aksit, de ugyan ez a helyzet. Nálam meleg motornál 800 f/perc az alapjárat. Amikor indítok akkor talán 850-900 és ez ugrik fel max 950-1000-ig. Nálam is elektromos a turbó. Lehet, hogy ez EU4 sajátosság. Legalább is nekem még nem sikerült járjönnöm, hogy mi okozza.
Majd akkor tavasszal megjavul mert úgy tűnik, hogy csak bizonyos hőmérséklet alatt csinálja.
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22833 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 16:40:09 »
Idézetet írta: sly70 - 2012.12.16 vasárnap, 16:35:03
Majd akkor tavasszal megjavul mert úgy tűnik, hogy csak bizonyos hőmérséklet alatt csinálja.
Én azt vettem észre, hogy kb. 3-4C vagy alatta csinálja.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22834 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 16:45:01 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.12.16 vasárnap, 16:40:09
Én azt vettem észre, hogy kb. 3-4C vagy alatta csinálja.
nálam szintúgy
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22835 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 16:48:25 »
Ez teljesen normális dolog az ilyen rendszerrel felszerelt dízelmotoroknál.
+5°C alatt történik izzítás és kizárt, hogy minden hengernél minden körülmény azonos lenne. Pár másodperc és elmúlik....ennyi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22836 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 16:51:20 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.12.16 vasárnap, 16:40:09
Én azt vettem észre, hogy kb. 3-4C vagy alatta csinálja.
Az enyém Di,és ugyan ezt csinálja 10 fok alatti hőmérsékletnél! Tettem bele új akksit,új generátort,új izzítókat és mégis csinálja!
Így még eladni sem lehet! Pedig szívesen eladnám!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22837 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 16:51:34 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.12.16 vasárnap, 16:40:09
Én azt vettem észre, hogy kb. 3-4C vagy alatta csinálja.
4 fok alatt bekapcsol két komoly fogyasztó, az elsô és hátsó fûtés, legalábbis nálam. Egy hidegindítás is szépen megterheli az akksit, pláne izzítás után, és egybôl rákapcsol a két nagyfogyasztó is, valszeg ezt kompenzálja a Smartcharge a magasabb fordulatszámmal.
Naplózva
tézé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22838 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:01:56 »
Idézetet írta: sly70 - 2012.12.16 vasárnap, 16:31:32
A másik tünetre tudna valki tanácsot adni . Hidegen mig nem melgszik be a gép nehezen veszi az 1. 2. lükverc fokozatot, főleg a 2. fokozatba nehéz berakni. Lehet a kinyomócsapágy gyengélkedése okozza. A kuplung pedál lenyomásakor semmi eltérő nem észlelhető. Váltóban most volt olajcsetre ford szervizben
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22839 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:04:06 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.16 vasárnap, 16:51:34
4 fok alatt bekapcsol két komoly fogyasztó, az elsô és hátsó fûtés, legalábbis nálam. Egy hidegindítás is szépen megterheli az akksit, pláne izzítás után, és egybôl rákapcsol a két nagyfogyasztó is, valszeg ezt kompenzálja a Smartcharge a magasabb fordulatszámmal.
Én is ilyesmire gondolnék, habár nállam semmi nem indul el autómatikusan. Nekem csak gombnyomásra indulnak be az ablak fűtések. Sőt nállam még a kiegészítő fűtés sem játszat benne szerepet. Szerintem ez ilyen, ez nem bug hanem feature.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22840 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:04:26 »
Idézetet írta: tézé - 2012.12.16 vasárnap, 17:01:56
És a koplung milyen állapotban van,lendkerék??
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22841 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:06:16 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.12.16 vasárnap, 16:28:38
Nekem is ezt csinálja, de ahogy mondod kb 10 mp után abbahagyja. Még én sem jöttem rá hogy miért csinálja. Én cseréltem anno izzítókat, most meg aksit, de ugyan ez a helyzet. Nálam meleg motornál 800 f/perc az alapjárat. Amikor indítok akkor talán 850-900 és ez ugrik fel max 950-1000-ig. Nálam is elektromos a turbó. Lehet, hogy ez EU4 sajátosság. Legalább is nekem még nem sikerült járjönnöm, hogy mi okozza.
Nekem tavaly is csinálta, idén is csinálja. Nem durván, csak olyan kb 500 rpm-et hullámzik (vagy 6-700-t, már nem is figyelem). Mintha próbálgatná
kis gázfröccsre abbahagyja. illetve magától is elmúlik kis időn belül. feszkó rendben van. szerintem ti se hajoljatok szablyába emiatt!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22842 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:06:50 »
Idézetet írta: sly70 - 2012.12.16 vasárnap, 16:31:32
A másik tünetre tudna valki tanácsot adni . Hidegen mig nem melgszik be a gép nehezen veszi az 1. 2. lükverc fokozatot, főleg a 2. fokozatba nehéz berakni. Lehet a kinyomócsapágy gyengélkedése okozza. A kuplung pedál lenyomásakor semmi eltérő nem észlelhető. Váltóban most volt olajcsetre ford szervizben
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0
Talán ez segít. Nálam nem oldotta meg problémát, de jobb lett. Viszont miután kicserélték a teljes kuplungot, azóta nincs ilyen bajom.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22843 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:07:33 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.16 vasárnap, 16:48:25
Ez teljesen normális dolog az ilyen rendszerrel felszerelt dízelmotoroknál.
+5°C alatt történik izzítás és kizárt, hogy minden hengernél minden körülmény azonos lenne. Pár másodperc és elmúlik....ennyi.
Hát azért szerintem ez nem teljesen normális!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22844 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:11:37 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.16 vasárnap, 17:07:33
Hát azért szerintem ez nem teljesen normális!
Nem normális.Ha beindítottam a mostani hidegben és a tavalyi -13 fokban pöcc röff és egyenletessen megy.Továbbá nincs rosszul vett sebességi fokozat nálam.Ha nott jó minden akkor ilyen nincs.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22845 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:12:37 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.16 vasárnap, 17:06:16
Nekem tavaly is csinálta, idén is csinálja. Nem durván, csak olyan kb 500 rpm-et hullámzik (vagy 6-700-t, már nem is figyelem). Mintha próbálgatná
kis gázfröccsre abbahagyja. illetve magától is elmúlik kis időn belül. feszkó rendben van. szerintem ti se hajoljatok szablyába emiatt!
500-at? :-)
Az elég komoly, ha 800-1300 között ugrál, nekem max 1000-ig megy fel mínuszokban, és akkor sem ingadozva.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22846 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:12:43 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.16 vasárnap, 17:07:33
Hát azért szerintem ez nem teljesen normális!
ez pedig ilyen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22847 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:14:45 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.16 vasárnap, 17:12:37
500-at? :-)
Az elég komoly, ha 800-1300 között ugrál, nekem max 1000-ig megy fel mínuszokban, és akkor sem ingadozva.
Ebben a hidegben indítás után egyből 900-ra beáll de nincs ingadozás
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22848 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:19:56 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.16 vasárnap, 17:12:37
500-at? :-)
Az elég komoly, ha 800-1300 között ugrál, nekem max 1000-ig megy fel mínuszokban, és akkor sem ingadozva.
ja igen, egy helyi értékkel idébb
Lázasan várjuk a Jézust, tessék megbocsájtani.
Tehát korrigálva: 50-60 rpm
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22849 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:21:04 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.16 vasárnap, 12:09:49
a maximálist merd meg!
hali.
megnéztem az értékeket igaz a modiag-al.de szerintem ez is ugyanazt mutatja.
alapjáraton 35000kPa ami visszaesik ha bemelegszik a motor 26500kPa-ra.a lényeg hogy a max az 166500 kPa!
ez jo? Smiley
üdv.
Naplózva
Oldalak:
1
...
450
451
452
453
454
455
456
[
457
]
458
459
460
461
462
463
464
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ