Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 18:01:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 450 451 452 453 454 455 456 [457] 458 459 460 461 462 463 464 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14682172 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22800 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 00:09:09 »

Nekem is nőtt a fogyi ebben a hidegben,meg amiot reggelente totyogunk a városba.Ez van.Majd jön a jobb idő.
Én jó keveset vagyok városban! Fura is hogy sokat fogyaszt... Már otthon vannak a termoszok kicserélem aztán meglátjuk!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22801 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 01:18:19 »

Na akkor enis letakarom a motrot! Te mennyire burkoltad le??
Nekem most alig megy el 900km-t egy tankkal. Pedig palyan is csak 150-160-al jarok meg a havas utak miatt amugy is joval lassabb vagyok...
én eltakartam az egészet teljesen.  semmi nem változott. mondjuk a termoszok akkor már jók voltak.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #22802 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 03:25:28 »

Hali!

Ma történt egy olyan probléma a barátnőmék mondeojukal TDCI 2002 es 130lovas. Hogy menet közben egyszer csak elkezdett kerregni a motor erő elszállt füstöl és folyamatosan villog az izzításjelző. Már volt előtte is olyan hogy egy adott fordulaton 1800-2000 5ikben elkezdett rángatni, lassításra gyorsításra abba hagyta. Nem tudom hogy van e összefüggés. Lehet hogy egyik porlasztó meg adta magát?

Köszi a segítséget előre is!
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22803 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 09:05:13 »

hali.ha már box,akor ez:
http://www.powertuning.hu/192-dizel-chip-tuningdoboz/329-kuberl-v-cr-delphi-12v-chip-tuningdoboz.html?honnan=1

nekem ilyen van lassan 2 éve és erröl tudom hogy jo.boxban a küberl a király.ilyen neve sincs izééket ne vegyél meg.
és az oriási kamu hogy egy 330 nm es nyomatékbol 420at csinál egy box!a küberl max 370et tud kihozni.de ez legalább nem nyirja ki a motorod!
üdv.
ha már szóba került a tuningbox, a rail nyomást csekkoltad ezzel a típussal?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22804 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 10:17:44 »

én eltakartam az egészet teljesen.  semmi nem változott. mondjuk a termoszok akkor már jók voltak.
Marmint az egesz racsot? Vagy a huto ele raktal valamit?
Nekem a futesem is eleg gyer es emellett sajnalom is a kocsit meg tobbet is fogyaszt...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22805 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 11:42:02 »

Marmint az egesz racsot? Vagy a huto ele raktal valamit?
Nekem a futesem is eleg gyer es emellett sajnalom is a kocsit meg tobbet is fogyaszt...
a felső grill nekem is le van takarva.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22806 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 11:56:14 »

Na akkor enis letakarom a motrot! Te mennyire burkoltad le??
Nekem most alig megy el 900km-t egy tankkal. Pedig palyan is csak 150-160-al jarok meg a havas utak miatt amugy is joval lassabb vagyok...
Levettem a kocsi elejéről a krom diszrácsot (két csavar két szélén)
Aztán adja magát meddig tudod letakarni lefele felfele meg totál.
vagyis az egész rácsot letakartam a merevitön felül.
Alul maradt kb 15x teljes hosszba ami kap levegőt.
10 perc után kánikulát tol be a kocsi 15perc után fixen áll 90 fokon a müszer.
termoszt kicseréltem nekem nemjavúlt semmit és a fogyim is 8 felett járt nyugis menetben.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22807 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 12:04:14 »

Jobb!

AndyA
van akinek mindkettő bal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22808 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 12:04:51 »

Nalatod egy jo csipsztuning tobbet is hozhat akar es nem nyirja ki a motorod Wink

üdv.
lehet hogy sokkal többet is ki lehet hozni belöle,de a lelkiismeretemnek jobb hogy nincs maxra huzva a motor.sajnos van olyan ismerösöm akinek egy jónak igért csipsztuning megette a porlasztoit meg a turbóját...
aztán hogy most attol vagy sem azt nem firtattam.ő azt állitotta hogy attol.azota a gyári 130loval mászkál...
azért kiprobálnék egy olyat ami szépen meg van csippelve hogy milyen az enyémhez képest...igazábol volt olyan vélemény az enyémröl amikor egy srác ment az enyémmel holott az ö gépe csippelve volt és azt mondta hogy mi van az enyémbe mert az övé pl 4.ben sose huz igy! Smiley meg is lepödtem.
itt mifelénk a kollárchip-et rakatják sokam a gépükre...
http://www.kollarchiptuning.hu/?Chiptuning

erröl vannak jo véleménnyel itt mifelénk.
üdv.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22809 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 12:07:13 »

ha már szóba került a tuningbox, a rail nyomást csekkoltad ezzel a típussal?

üdv.
igen figyeltem.emeli szépen alapjáraton is.28000kpa helyett olyan 32000kpa...asszem.
ez most jo vagy sem? Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22810 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 12:08:13 »

üdv.
lehet hogy sokkal többet is ki lehet hozni belöle,de a lelkiismeretemnek jobb hogy nincs maxra huzva a motor.sajnos van olyan ismerösöm akinek egy jónak igért csipsztuning megette a porlasztoit meg a turbóját...
aztán hogy most attol vagy sem azt nem firtattam.ő azt állitotta hogy attol.azota a gyári 130loval mászkál...
azért kiprobálnék egy olyat ami szépen meg van csippelve hogy milyen az enyémhez képest...igazábol volt olyan vélemény az enyémröl amikor egy srác ment az enyémmel holott az ö gépe csippelve volt és azt mondta hogy mi van az enyémbe mert az övé pl 4.ben sose huz igy! Smiley meg is lepödtem.
itt mifelénk a kollárchip-et rakatják sokam a gépükre...
http://www.kollarchiptuning.hu/?Chiptuning

erröl vannak jo véleménnyel itt mifelénk.
üdv.
az enyémet kéne kiprobalnod,vagy Victore-ét. :-)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22811 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 12:09:49 »

üdv.
igen figyeltem.emeli szépen alapjáraton is.28000kpa helyett olyan 32000kpa...asszem.
ez most jo vagy sem? Smiley
a maximálist merd meg!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22812 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 13:09:16 »

a maximálist merd meg!

kiprobálnám a tiéteket szivesen de kanizsátol elég messze laktok ha jol tudom...
a maxot hogy tudom mérni? modiag-om van az mutatja.de gondolom 1es fokozat és padlo... Smiley akkor megmutatja a max railnyomást? Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22813 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 13:12:30 »

kiprobálnám a tiéteket szivesen de kanizsátol elég messze laktok ha jol tudom...
a maxot hogy tudom mérni? modiag-om van az mutatja.de gondolom 1es fokozat és padlo... Smiley akkor megmutatja a max railnyomást? Smiley

scanXL es abban van min-max rögzítve.nyomszegy padlogazast 4ig.abban benne lesz a maxi érték.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22814 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 13:38:12 »

scanXL es abban van min-max rögzítve.nyomszegy padlogazast 4ig.abban benne lesz a maxi érték.

mármint 4es fokozatig felpakolom padlo gyorsitással? Smiley nah majd kiprobálom és megirom a végeredményt. Smiley
amugy hétvégén kocsikáztam egy olyan 150km-t városon kivül,elötte fogyi mérö kinullázva és mikor hazaértem szépen állt a kijelzön hogy 4.9 Smiley semmi extra gyorsitgatás 90-100as tempo.
Naplózva
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #22815 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 14:25:14 »

Üdv új fórumtagként. Kérdésem lenne kettő mostanában előforduló jelenséggel kapcsolatban.
Mióta beköszöntöttek a hideg idők, inditás után az alapjáratom 5-10 mp-ig ingadozik. Ma végre sikerült meglelnem a jelenség feltételezhető forrását, mégpedig a változó geometriájú turbó elektronika okozhatja. Mivel látni ahogy az elktronikát a turbóval összekötő rudazat minimálisan oda vissza mozog az az alpjátat ingadozásával megegyező ütemben. Az a kérdésem, hogy ez mennyire normális ill. ha nem akkor gondolom az elktronika előbb-utóbb javitásra vagy cserére szorul, érdemes, leht ezt javittatni vagy inkább újat beszerezni. Árat és szakembert tudna valaki a javitásról, ujonnan mennyi lehet az ára. A másik tünet, hogy hidegen a váltás nehézkes 1, 2, il.. hátramenetbe. miután bemelgszik a gép könnyebb a váltás. Váltóba nemrég lett olaj cserálve szakszervizben. Lehetséges, hogy a kuplung cserére fog szorulni? Elöre is köszönöm a válaszokat, ötleteket.
Tisztelettel: sly70
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22816 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 14:41:34 »

mármint 4es fokozatig felpakolom padlo gyorsitással? Smiley nah majd kiprobálom és megirom a végeredményt. Smiley
amugy hétvégén kocsikáztam egy olyan 150km-t városon kivül,elötte fogyi mérö kinullázva és mikor hazaértem szépen állt a kijelzön hogy 4.9 Smiley semmi extra gyorsitgatás 90-100as tempo.
ja,a modiag is tudja rögzíteni a maxi értéket! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22817 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 14:44:37 »

Üdv új fórumtagként. Kérdésem lenne kettő mostanában előforduló jelenséggel kapcsolatban.
Mióta beköszöntöttek a hideg idők, inditás után az alapjáratom 5-10 mp-ig ingadozik. Ma végre sikerült meglelnem a jelenség feltételezhető forrását, mégpedig a változó geometriájú turbó elektronika okozhatja. Mivel látni ahogy az elktronikát a turbóval összekötő rudazat minimálisan oda vissza mozog az az alpjátat ingadozásával megegyező ütemben. Az a kérdésem, hogy ez mennyire normális ill. ha nem akkor gondolom az elktronika előbb-utóbb javitásra vagy cserére szorul, érdemes, leht ezt javittatni vagy inkább újat beszerezni. Árat és szakembert tudna valaki a javitásról, ujonnan mennyi lehet az ára. A másik tünet, hogy hidegen a váltás nehézkes 1, 2, il.. hátramenetbe. miután bemelgszik a gép könnyebb a váltás. Váltóba nemrég lett olaj cserálve szakszervizben. Lehetséges, hogy a kuplung cserére fog szorulni? Elöre is köszönöm a válaszokat, ötleteket.
Tisztelettel: sly70
az  alapjárat ingadozását az akku,töltés,és elektromos terhelés okozza.ellenőrizd az akku feszültség és savsűrűségének a szintjét,a töltöfeszt,és áramot.Nagyobb fogyasztókat zárlatra ellenőrizni pl. ha van kiegfűtésed,akkor abban az izzítógyertyákat.A turbónak ehhez semmi köze.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #22818 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 15:16:40 »

A generátor tölt rendesen megmértem, ha kikapcsolok minden fogyasztót és igy inditom hidegen akkor is ezt produkálja. Akkor elképzelhető, hogy az akkumulátor lesza a ludas, de mitől áll helyre 5-10 mp után, inditás előtt 12,5 az akku feszültség, inditáskor leesik 10 körülire, de gondolom ez ilyenkor normális. Egyből elkezd tölteni a generátor is inditás után 14,5-14,6 v-ig
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22819 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 15:17:36 »

Marmint az egesz racsot? Vagy a huto ele raktal valamit?
Nekem a futesem is eleg gyer es emellett sajnalom is a kocsit meg tobbet is fogyaszt...
én a ráccsal nem foglalkoztam.  a motortérből nyomtam le a hűtő méretére vágott papírt a hűtő elé, fentről.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22820 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 15:26:39 »

A generátor tölt rendesen megmértem, ha kikapcsolok minden fogyasztót és igy inditom hidegen akkor is ezt produkálja. Akkor elképzelhető, hogy az akkumulátor lesza a ludas, de mitől áll helyre 5-10 mp után, inditás előtt 12,5 az akku feszültség, inditáskor leesik 10 körülire, de gondolom ez ilyenkor normális. Egyből elkezd tölteni a generátor is inditás után 14,5-14,6 v-ig
Még nézd meg a MAF szenzort és pucold ki továbbá izzító gyertyáid jók mert az elindulás után a sima járásban nagy szerepük van.Tedd ki aláírásban a kocsid paramétereid mert könnyebb a tanácsadás!!!! wave
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #22821 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 15:33:37 »

MAF szenzort is kipucoltam EGR szelp is kitakaritva, izzitó gyertyákat milyen módszerrel lehetne ellenőrizni, hogy milyen állapotban vannak, vagy csak egyszerüen csere. Ha az izzitó gyertya okozza és igy használom hosszú távon okozhat valami problémát? THX!
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22822 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 15:39:07 »

MAF szenzort is kipucoltam EGR szelp is kitakaritva, izzitó gyertyákat milyen módszerrel lehetne ellenőrizni, hogy milyen állapotban vannak, vagy csak egyszerüen csere. Ha az izzitó gyertya okozza és igy használom hosszú távon okozhat valami problémát? THX!
leveszed az izzítógyertyákról az áram vezetéket és az akksiról egy vezetékkel a plusszra rátéve hozzá érinted egyenként akkor szikrázik és jó,vagy bemész egy villanyászhoz és megméri.Még egy tanács,ha válaszolsz egy írásra akkor kattints rá a válasz gombra és a quote felirat után írd amit szeretnél akkor nem kell mindig új hozzászólás továbbá tudjuk miről beszélünk.Ilyenkor jó volna ha az izzító gyertyák jó lenne.Én minnél előbb cserélném ha kell.Amúgy beindulni nélkülük is beindul de utána csúnyán jár.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #22823 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 15:52:32 »

leveszed az izzítógyertyákról az áram vezetéket és az akksiról egy vezetékkel a plusszra rátéve hozzá érinted egyenként akkor szikrázik és jó,vagy bemész egy villanyászhoz és megméri.Még egy tanács,ha válaszolsz egy írásra akkor kattints rá a válasz gombra és a quote felirat után írd amit szeretnél akkor nem kell mindig új hozzászólás továbbá tudjuk miről beszélünk.Ilyenkor jó volna ha az izzító gyertyák jó lenne.Én minnél előbb cserélném ha kell.Amúgy beindulni nélkülük is beindul de utána csúnyán jár.
Az izzitó gyertya az vagy jó vagy rossz köztes állapot nem lehet mondjuk, hogy halgoklik. Inditás után szépen egyenletesen jár. Valsz akkor csere lesz. THX a segitséget!
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22824 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 16:00:27 »

a maximálist merd meg!


hali.
megnéztem az értékeket igaz a modiag-al.de szerintem ez is ugyanazt mutatja.
alapjáraton 35000kPa ami visszaesik ha bemelegszik a motor 26500kPa-ra.a lényeg hogy a max az 166500 kPa!
ez jo? Smiley
üdv.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22825 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 16:17:04 »

Egy jó dieselnek izzítás nélkül is azonnal indulnia kellene, és szépen járni. Így kell kocsit venni.

Nem lehet, hogy Nálad más lehet a baj?
Gondolok itt ilyenre: ÜA szűrő, levegős a rendszer, stb??

Az izzitó gyertya az vagy jó vagy rossz köztes állapot nem lehet mondjuk, hogy halgoklik. Inditás után szépen egyenletesen jár. Valsz akkor csere lesz. THX a segitséget!
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22826 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 16:19:02 »

Épp gofrti sütök Bibibiii.

Mondeo felirattal.  nyes
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #22827 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 16:27:00 »

Egy jó dieselnek izzítás nélkül is azonnal indulnia kellene, és szépen járni. Így kell kocsit venni.

Nem lehet, hogy Nálad más lehet a baj?
Gondolok itt ilyenre: ÜA szűrő, levegős a rendszer, stb??

Go szűrő is most lett cserélve gyári lett berakva, előtte is ez a tünet meg volt, nem javult meg tőle.
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22828 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 16:28:38 »

A generátor tölt rendesen megmértem, ha kikapcsolok minden fogyasztót és igy inditom hidegen akkor is ezt produkálja. Akkor elképzelhető, hogy az akkumulátor lesza a ludas, de mitől áll helyre 5-10 mp után, inditás előtt 12,5 az akku feszültség, inditáskor leesik 10 körülire, de gondolom ez ilyenkor normális. Egyből elkezd tölteni a generátor is inditás után 14,5-14,6 v-ig

Nekem is ezt csinálja, de ahogy mondod kb 10 mp után abbahagyja. Még én sem jöttem rá hogy miért csinálja. Én cseréltem anno izzítókat, most meg aksit, de ugyan ez a helyzet. Nálam meleg motornál 800 f/perc az alapjárat. Amikor indítok akkor talán 850-900 és ez ugrik fel max 950-1000-ig. Nálam is elektromos a turbó. Lehet, hogy ez EU4 sajátosság. Legalább is nekem még nem sikerült járjönnöm, hogy mi okozza.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22829 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 16:29:16 »

Épp gofrti sütök Bibibiii.

Mondeo felirattal.  nyes

Küldhetnél belőle mintát:)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #22830 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 16:31:32 »

A másik tünetre tudna valki tanácsot adni . Hidegen mig nem melgszik be a gép nehezen veszi az 1. 2. lükverc fokozatot, főleg a 2. fokozatba nehéz berakni. Lehet a kinyomócsapágy gyengélkedése okozza. A kuplung pedál lenyomásakor semmi eltérő nem észlelhető. Váltóban most volt olajcsetre ford szervizben
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22831 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 16:32:14 »

A másik tünetre tudna valki tanácsot adni . Hidegen mig nem melgszik be a gép nehezen veszi az 1. 2. lükverc fokozatot, főleg a 2. fokozatba nehéz berakni. Lehet a kinyomócsapágy gyengélkedése okozza. A kuplung pedál lenyomásakor semmi eltérő nem észlelhető. Váltóban most volt olajcsetre ford szervizben
ez ilyen sajna Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #22832 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 16:35:03 »

Nekem is ezt csinálja, de ahogy mondod kb 10 mp után abbahagyja. Még én sem jöttem rá hogy miért csinálja. Én cseréltem anno izzítókat, most meg aksit, de ugyan ez a helyzet. Nálam meleg motornál 800 f/perc az alapjárat. Amikor indítok akkor talán 850-900 és ez ugrik fel max 950-1000-ig. Nálam is elektromos a turbó. Lehet, hogy ez EU4 sajátosság. Legalább is nekem még nem sikerült járjönnöm, hogy mi okozza.
Majd akkor tavasszal megjavul mert úgy tűnik, hogy csak bizonyos hőmérséklet alatt csinálja.
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22833 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 16:40:09 »

Majd akkor tavasszal megjavul mert úgy tűnik, hogy csak bizonyos hőmérséklet alatt csinálja.
Én azt vettem észre, hogy kb. 3-4C vagy alatta csinálja.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #22834 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 16:45:01 »

Én azt vettem észre, hogy kb. 3-4C vagy alatta csinálja.
nálam szintúgy
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22835 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 16:48:25 »

Ez teljesen normális dolog az ilyen rendszerrel felszerelt dízelmotoroknál.
+5°C alatt történik izzítás és kizárt, hogy minden hengernél minden körülmény azonos lenne. Pár másodperc és elmúlik....ennyi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #22836 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 16:51:20 »

Én azt vettem észre, hogy kb. 3-4C vagy alatta csinálja.
Az enyém Di,és ugyan ezt csinálja 10 fok alatti hőmérsékletnél! Tettem bele új akksit,új generátort,új izzítókat és mégis csinálja!  falbav Így még eladni sem lehet! Pedig szívesen eladnám!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #22837 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 16:51:34 »

Én azt vettem észre, hogy kb. 3-4C vagy alatta csinálja.
4 fok alatt bekapcsol két komoly fogyasztó, az elsô és hátsó fûtés, legalábbis nálam. Egy hidegindítás is szépen megterheli az akksit, pláne izzítás után, és egybôl rákapcsol a két nagyfogyasztó is, valszeg ezt kompenzálja a Smartcharge a magasabb fordulatszámmal.
Naplózva
tézé
Vendég
« Új hozzászólás #22838 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:01:56 »

A másik tünetre tudna valki tanácsot adni . Hidegen mig nem melgszik be a gép nehezen veszi az 1. 2. lükverc fokozatot, főleg a 2. fokozatba nehéz berakni. Lehet a kinyomócsapágy gyengélkedése okozza. A kuplung pedál lenyomásakor semmi eltérő nem észlelhető. Váltóban most volt olajcsetre ford szervizben
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22839 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:04:06 »

4 fok alatt bekapcsol két komoly fogyasztó, az elsô és hátsó fûtés, legalábbis nálam. Egy hidegindítás is szépen megterheli az akksit, pláne izzítás után, és egybôl rákapcsol a két nagyfogyasztó is, valszeg ezt kompenzálja a Smartcharge a magasabb fordulatszámmal.

Én is ilyesmire gondolnék, habár nállam semmi nem indul el autómatikusan. Nekem csak gombnyomásra indulnak be az ablak fűtések. Sőt nállam még a kiegészítő fűtés sem játszat benne szerepet. Szerintem ez ilyen, ez nem bug hanem feature.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22840 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:04:26 »


És a koplung milyen állapotban van,lendkerék??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22841 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:06:16 »

Nekem is ezt csinálja, de ahogy mondod kb 10 mp után abbahagyja. Még én sem jöttem rá hogy miért csinálja. Én cseréltem anno izzítókat, most meg aksit, de ugyan ez a helyzet. Nálam meleg motornál 800 f/perc az alapjárat. Amikor indítok akkor talán 850-900 és ez ugrik fel max 950-1000-ig. Nálam is elektromos a turbó. Lehet, hogy ez EU4 sajátosság. Legalább is nekem még nem sikerült járjönnöm, hogy mi okozza.
Nekem tavaly is csinálta, idén is csinálja. Nem durván, csak olyan kb 500 rpm-et hullámzik (vagy 6-700-t, már nem is figyelem). Mintha próbálgatná Smiley
kis gázfröccsre abbahagyja. illetve magától is elmúlik kis időn belül. feszkó rendben van. szerintem ti se hajoljatok szablyába emiatt!  eljen
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22842 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:06:50 »

A másik tünetre tudna valki tanácsot adni . Hidegen mig nem melgszik be a gép nehezen veszi az 1. 2. lükverc fokozatot, főleg a 2. fokozatba nehéz berakni. Lehet a kinyomócsapágy gyengélkedése okozza. A kuplung pedál lenyomásakor semmi eltérő nem észlelhető. Váltóban most volt olajcsetre ford szervizben

http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0
Talán ez segít. Nálam nem oldotta meg problémát, de jobb lett. Viszont miután kicserélték a teljes kuplungot, azóta nincs ilyen bajom.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #22843 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:07:33 »

Ez teljesen normális dolog az ilyen rendszerrel felszerelt dízelmotoroknál.
+5°C alatt történik izzítás és kizárt, hogy minden hengernél minden körülmény azonos lenne. Pár másodperc és elmúlik....ennyi.
Hát azért szerintem ez nem teljesen normális!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22844 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:11:37 »

Hát azért szerintem ez nem teljesen normális!
Nem normális.Ha beindítottam a mostani hidegben és a tavalyi -13 fokban pöcc röff és egyenletessen megy.Továbbá nincs rosszul vett sebességi fokozat nálam.Ha nott jó minden akkor ilyen nincs.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #22845 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:12:37 »

Nekem tavaly is csinálta, idén is csinálja. Nem durván, csak olyan kb 500 rpm-et hullámzik (vagy 6-700-t, már nem is figyelem). Mintha próbálgatná Smiley
kis gázfröccsre abbahagyja. illetve magától is elmúlik kis időn belül. feszkó rendben van. szerintem ti se hajoljatok szablyába emiatt!  eljen

500-at? :-)
 Az elég komoly, ha 800-1300 között ugrál, nekem max 1000-ig megy fel mínuszokban, és akkor sem ingadozva.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22846 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:12:43 »

Hát azért szerintem ez nem teljesen normális!
ez pedig ilyen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22847 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:14:45 »

500-at? :-)
 Az elég komoly, ha 800-1300 között ugrál, nekem max 1000-ig megy fel mínuszokban, és akkor sem ingadozva.
Ebben a hidegben indítás után egyből 900-ra beáll de nincs ingadozás
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22848 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:19:56 »

500-at? :-)
 Az elég komoly, ha 800-1300 között ugrál, nekem max 1000-ig megy fel mínuszokban, és akkor sem ingadozva.
ja igen, egy helyi értékkel idébb Smiley
Lázasan várjuk a Jézust, tessék megbocsájtani. Smiley
Tehát korrigálva: 50-60 rpm  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22849 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:21:04 »

a maximálist merd meg!

hali.
megnéztem az értékeket igaz a modiag-al.de szerintem ez is ugyanazt mutatja.
alapjáraton 35000kPa ami visszaesik ha bemelegszik a motor 26500kPa-ra.a lényeg hogy a max az 166500 kPa!
ez jo? Smiley
üdv.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 450 451 452 453 454 455 456 [457] 458 459 460 461 462 463 464 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.185 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.