Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:56:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 452 453 454 455 456 457 458 [459] 460 461 462 463 464 465 466 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14635091 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22900 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 23:22:20 »

Azért ez viccnek is durva.
Nézd a jó oldalát
94 ezer Km után is megy a kocsi vele  eplus2
Jobb idő lesz egyszere akarok olajat szüröket cserélni benne .
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22901 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 23:35:01 »

Nézd a jó oldalát
94 ezer Km után is megy a kocsi vele  eplus2
Jobb idő lesz egyszere akarok olajat szüröket cserélni benne .
Nálad amióta van még olajat sem cseréltél???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #22902 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 23:40:21 »

Nézd a jó oldalát
94 ezer Km után is megy a kocsi vele  eplus2
Jobb idő lesz egyszere akarok olajat szüröket cserélni benne .
szerintem ne várd meg a jobb időt.  Wink
sőt még a következő hétvégét se.
nem akarásnak nyögés a vége. legrosszabb esetben, súlyos 100 ezrek csatlakoznak a nyögéshez.  szomoru1
nem akarok okoskodni, de tedd össze a két kezed egy pár pillanatra, hogy még nem volt belőle probléma.  smile rinya
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22903 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 08:29:46 »

szerintem ne várd meg a jobb időt.  Wink
sőt még a következő hétvégét se.
nem akarásnak nyögés a vége. legrosszabb esetben, súlyos 100 ezrek csatlakoznak a nyögéshez.  szomoru1
nem akarok okoskodni, de tedd össze a két kezed egy pár pillanatra, hogy még nem volt belőle probléma.  smile rinya
Azért az a rendszer már kapott rendesen.. szomoru1 Mondjuk úgy, ha a porlasztók és szivattyú így elmegy 200 ezret akkor rendesen karbantartva 400-at is mehetett volna..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #22904 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 08:44:31 »



Viszont szürőt kéne cserélnem mert szerintem ez még gyári rajt és 94 ezer van benne  nyes
Olyan nem lehet,hogy mikor cserélték a go.szűröt ugyan olyan gyárit tettek bele? Én is mindig MOTORCRAFT szűrőt szoktam venni!  vigyor3
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22905 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 09:36:58 »

Olyan nem lehet,hogy mikor cserélték a go.szűröt ugyan olyan gyárit tettek bele? Én is mindig MOTORCRAFT szűrőt szoktam venni!  vigyor3
Normálissan mindig gyárit rakunk bele de ha a légszürője olyan volt amit leírt a fene se tudja mi milyen abban a kocsiban
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #22906 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 09:44:52 »

Sziasztok!
Termosztát cseréhez készülök. Kicserélem mindkettőt. Van valami spéci dolog amire figyelnem kell?
Tömítő paszta, hűtőfolyadék, bármi!
Köszönettel és a legjobbakat, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22907 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 09:48:17 »

Nálad amióta van még olajat sem cseréltél???
2 hónapja van meg
én nemhiszek benne de álítólag mikor megvettem akkor tettek bele oljat a motorba.
Én vettem bele egy adag kerámia adalékot hogy a motor részeit felujitsa és ezzel mennem kell 10 ezret akármilyen is az olaj benne maga az adaléktól olaj nélkül sem sülne meg a motor soha Smiley
már tettem bele 7 ezret azért montam hogy nemsokára olaj csere lesz benne.
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22908 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 09:52:10 »

Sziasztok!
Termosztát cseréhez készülök. Kicserélem mindkettőt. Van valami spéci dolog amire figyelnem kell?
Tömítő paszta, hűtőfolyadék, bármi!
Köszönettel és a legjobbakat, bb
Én a vizest most cseréltem ki.
3 csavar fogja torx tán 5-ős ha jólemléxem.
Az alsót én egy nagyon hoszú toldóval birtam kiszedni.
Ha tudod mencsd ki a tartályban lévő folyadékot mert pontosan 1 liter fagyálod fog kifolyni ha széthúzod a csóvat
Trmoszt kiveszed lesz rajt egy tőmítő gyűrű,arra vigyázz.
Én a motor felüli részbe toltam be elsőnek csere után,és ugy rá a csövet.
Az alsót majd más vázolja neked azt nemcseréltem még ki de álítolag a vízpumpa mellett van!?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #22909 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 10:01:53 »


Én vettem bele egy adag kerámia adalékot hogy a motor részeit felujitsa és ezzel mennem kell 10 ezret akármilyen is az olaj benne maga az adaléktól olaj nélkül sem sülne meg a motor soha Smiley


Azért remélem ezt nem gondolod komolyan.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22910 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 10:07:03 »

ki melyik izzítógyertyát venné??

Beru
Bosch
Febi
NGK

kb egy árkategória...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22911 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 10:07:42 »

Sziasztok!
Termosztát cseréhez készülök. Kicserélem mindkettőt. Van valami spéci dolog amire figyelnem kell?
Tömítő paszta, hűtőfolyadék, bármi!
Köszönettel és a legjobbakat, bb
semmi.vegyél egy liter fagyállót.ha nem veszed le a szívósort,akkor csak jó szerszámok kellenek.Ha viszont igen,akkor a tömítéseket ne mosd le semmivel,csak töröld meg ronggyal vagy papírral és mehetnek vissza.
A főkörit pozícióba kell betenni.felül legyen a levegőztető golyó vagy szelep.
én az olajkörit is kicseréltem a szívósor levétele nélkül,de úgy rendesen macerás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22912 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 10:09:15 »

Azért remélem ezt nem gondolod komolyan.
nyes miért ne?bárki bármit gondolhat.ebből élnek a javítóműhelyek! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22913 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 10:09:40 »

ki melyik izzítógyertyát venné??

Beru
Bosch
Febi
NGK

kb egy árkategória...
akkor bosch vagy beru
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22914 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 10:58:34 »

semmi.vegyél egy liter fagyállót.ha nem veszed le a szívósort,akkor csak jó szerszámok kellenek.Ha viszont igen,akkor a tömítéseket ne mosd le semmivel,csak töröld meg ronggyal vagy papírral és mehetnek vissza.
A főkörit pozícióba kell betenni.felül legyen a levegőztető golyó vagy szelep.
én az olajkörit is kicseréltem a szívósor levétele nélkül,de úgy rendesen macerás.
Azt elfelejtetted hogy azért egy kicsit várjon, ha előtte használta az autót, mert hallottam olyanról aki ilynekor állítólag itt ott kicsit túlzottan megtudta melengetni a pici kacsóját.  Roll Eyes
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22915 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 11:05:42 »

Azért remélem ezt nem gondolod komolyan.
Ezt azért érdemes megnézni .
Én évek óta használom,de még soha nemvolt problémám a motorral.
Minőségi olajba egy tubussal beletolok és hiszek benne hogy jó  nyes

http://www.youtube.com/watch?v=muIycLgqBLY
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #22916 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 11:15:34 »

Ezt azért érdemes megnézni .
Én évek óta használom,de még soha nemvolt problémám a motorral.
Minőségi olajba egy tubussal beletolok és hiszek benne hogy jó  nyes

http://www.youtube.com/watch?v=muIycLgqBLY

Én meg minőségi olajba nem teszek semmit, és hiszek benne, hogy jó (eddig igazol a tapasztalat). Azt elhiszem, hogy problémát nem okoz a motorban, de azt nem, hogy az olaj nélkül futó motoron bármit is tudná segíteni.

A videóra inkább nem mondok semmit...
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.17 hétfő, 11:32:49 írta tpmportal » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22917 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 11:55:15 »

Ezt azért érdemes megnézni .
Én évek óta használom,de még soha nemvolt problémám a motorral.
Minőségi olajba egy tubussal beletolok és hiszek benne hogy jó  nyes

http://www.youtube.com/watch?v=muIycLgqBLY
Nácik laknak a hold túlsó oldalán ugye akkor azt is elhiszed hisz van róla video  vigyor3
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22918 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 12:41:49 »

Nácik laknak a hold túlsó oldalán ugye akkor azt is elhiszed hisz van róla video  vigyor3
Azt a gépet a saját kezemmel húztam bemutató alatt.
Nemhiszek el semmit amit nem saját magam probálok/látok / tesztelek
A saját szememnek hiszek másnak nem Smiley
Miután megpucolhattam egy darab papiral azt a kutyüt olaj nélkül sem tudtam leszorítani.
Én ezt elhiszem mivel tapasztaltam.
Amiről itt nincs szó hogy kerámia felületet húz a hengerfalára,és kitömíti a kis csiszolásokat a falon
Halkabb lesz a motor stb...
Én használom pár éve és csak jót mondhatok Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22919 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 12:45:32 »

Azt a gépet a saját kezemmel húztam bemutató alatt.
Nemhiszek el semmit amit nem saját magam probálok/látok / tesztelek
A saját szememnek hiszek másnak nem Smiley
Miután megpucolhattam egy darab papiral azt a kutyüt olaj nélkül sem tudtam leszorítani.
Én ezt elhiszem mivel tapasztaltam.
Amiről itt nincs szó hogy kerámia felületet húz a hengerfalára,és kitömíti a kis csiszolásokat a falon
Halkabb lesz a motor stb...
Én használom pár éve és csak jót mondhatok Smiley
Jó akkor használd egészséggel. Én inkább maradok az olajnál.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22920 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 14:13:59 »

Azt a gépet a saját kezemmel húztam bemutató alatt.
Nemhiszek el semmit amit nem saját magam probálok/látok / tesztelek
A saját szememnek hiszek másnak nem Smiley
Miután megpucolhattam egy darab papiral azt a kutyüt olaj nélkül sem tudtam leszorítani.
Én ezt elhiszem mivel tapasztaltam.
Amiről itt nincs szó hogy kerámia felületet húz a hengerfalára,és kitömíti a kis csiszolásokat a falon
Halkabb lesz a motor stb...
Én használom pár éve és csak jót mondhatok Smiley

Ha ez ennyire faca lenne, kicsivel többen használnánk, és az autógyártók is már rég vadásszezont nyitottak volna a forgalmazók ellen...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22921 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 14:17:19 »

ki melyik izzítógyertyát venné??

Beru
Bosch
Febi
NGK

kb egy árkategória...
Tisztelt Fórumtárs!
Én mindenképp a BERU mellett voksolok. Én az első 120.000 Km-nél cseréltem mind a 4 gyertyát, és az eredeti ami benne volt, BERU volt. Azonkivűl ez a gyertya kifejezetten alkalmas az után izzitó üzemre is. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22922 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 14:36:49 »

Tisztelt Fórumtársak!
Jut eszembe. Amikor Szili Fórumtárs izzitó gyertyáit cseréltem, ő  Ford gyári csomagolásu izzitókat hozott, és kibontva az is BERU volt.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22923 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 14:46:27 »

Azt elfelejtetted hogy azért egy kicsit várjon, ha előtte használta az autót, mert hallottam olyanról aki ilynekor állítólag itt ott kicsit túlzottan megtudta melengetni a pici kacsóját.  Roll Eyes
vigyor3 valóban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22924 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 15:04:50 »

Ha ez ennyire faca lenne, kicsivel többen használnánk, és az autógyártók is már rég vadásszezont nyitottak volna a forgalmazók ellen...

AndyA
Versenyautókba csak ezt használják F1
De 2,5dl ért azért 10-12ezer nem kevés ám és ha ebből kéne 6l venni a haját kitépné mindenki Smiley
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22925 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 15:33:09 »

Én meg minőségi olajba nem teszek semmit, és hiszek benne, hogy jó (eddig igazol a tapasztalat). Azt elhiszem, hogy problémát nem okoz a motorban, de azt nem, hogy az olaj nélkül futó motoron bármit is tudná segíteni.
Csak, hogy szítsam a tüzet én is egy kicsit!  eplus2
Előző életemben autójavító vállalkozásom volt és néhány száz vagy ezer autó megfordult a kezeim között. Én sem hittem ezeknek az úri huncutságoknak úgymint Slick50, Metabond, és kül. hasonló kegyszerek. Mígnem egyszer egy ügyfél hozott egy kocka Ladához Shell Helix olajat (akkortájt kezdték el forgalmazni) és egy flakon Slick50 adalékot. Beöntöttem a szokásos szöveggel kísérve, hogy "inkább ezt a pénzt kocsmára költené, vagy adná nekem, minthogy ilyen hülyeségekre költi a pénzét!" . eplus2
Lényeg, hogy egy pár hónap múlva megérkezett az ember a műhelyem elé, iszonyú csapágyas motorhanggal. "Na, ennek a motornak harangoztak!" Szokásos olajpumpa meghajtó kerék megszakadt, és olajnyomás nélkül eljött az ügyfél a műhelyemig, cca. 25 kilométert.
Szétszedés után derült ki, hogy mindössze a hajtókarcsapágyak olvadtak ki. Sem a főtengelynek, sem egyéb szerkezeti résznek nem lett semmi baja. A főtengelyen szépen látszott a szürke teflon bevonat. Lefényképeztem a szétszedett motort, de sajnos a képek elkeveredtek valahová a húsz év alatt.A motor csapágyazás után még elment vagy négy évet és utána kellett csak felújítani.
A lényeg, hogy azóta egy kicsit más szemmel nézem ezeket a "haszontalan" adalékokat.


Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22926 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 15:48:23 »

Csak, hogy szítsam a tüzet én is egy kicsit!  eplus2
Előző életemben autójavító vállalkozásom volt és néhány száz vagy ezer autó megfordult a kezeim között. Én sem hittem ezeknek az úri huncutságoknak úgymint Slick50, Metabond, és kül. hasonló kegyszerek. Mígnem egyszer egy ügyfél hozott egy kocka Ladához Shell Helix olajat (akkortájt kezdték el forgalmazni) és egy flakon Slick50 adalékot. Beöntöttem a szokásos szöveggel kísérve, hogy "inkább ezt a pénzt kocsmára költené, vagy adná nekem, minthogy ilyen hülyeségekre költi a pénzét!" . eplus2
Lényeg, hogy egy pár hónap múlva megérkezett az ember a műhelyem elé, iszonyú csapágyas motorhanggal. "Na, ennek a motornak harangoztak!" Szokásos olajpumpa meghajtó kerék megszakadt, és olajnyomás nélkül eljött az ügyfél a műhelyemig, cca. 25 kilométert.
Szétszedés után derült ki, hogy mindössze a hajtókarcsapágyak olvadtak ki. Sem a főtengelynek, sem egyéb szerkezeti résznek nem lett semmi baja. A főtengelyen szépen látszott a szürke teflon bevonat. Lefényképeztem a szétszedett motort, de sajnos a képek elkeveredtek valahová a húsz év alatt.A motor csapágyazás után még elment vagy négy évet és utána kellett csak felújítani.
A lényeg, hogy azóta egy kicsit más szemmel nézem ezeket a "haszontalan" adalékokat.

Pont a Slick-50-ről azt hallottam anno, hogy egyrészt a teflonrészecskék hő hatására elég jelentősen megdagadnak, és ha ezt nem jó helyen teszik, akkor baj van. A másik az, hogy itt szilárd anyagot kevertek az olajhoz, és bizonyos helyeken, ahol az olajvezeték leszűkült, kanyarodott stb. ki tudott rakódni belőle a szilárd adalék, és el tudta zárni az olajvezetéket a blokkban, ami az Álmoskönyv szerint nem sok jóval kecsegtet hosszú távon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22927 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 15:59:15 »

Pont a Slick-50-ről azt hallottam anno, hogy egyrészt a teflonrészecskék hő hatására elég jelentősen megdagadnak, és ha ezt nem jó helyen teszik, akkor baj van. A másik az, hogy itt szilárd anyagot kevertek az olajhoz, és bizonyos helyeken, ahol az olajvezeték leszűkült, kanyarodott stb. ki tudott rakódni belőle a szilárd adalék, és el tudta zárni az olajvezetéket a blokkban, ami az Álmoskönyv szerint nem sok jóval kecsegtet hosszú távon.

AndyA

Persze, lehet! Egy mai motorba nem biztos, hogy jó szívvel tennék Slick-et, de ahogy írtam is, egy Ladáról volt szó, ahol sok mindenről beszélhetünk, de precíziós furatokról nem annyira. Smiley Tény, hogy  adalék nélkül 25 kilométer alatt úgy megállt volna még egy Lada is, hogy egy egysége olvadt volna minden.......de az is lehet, hogy a Shell Helixben volt valami okosság.  hehe
Szóval ez is olyan, mint a placebó! Ha hisz valaki benne akkor még az is lehet, hogy jobb eredmények születnek, de ha nem, akkor mondhat akárki akármit....
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #22928 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 16:02:40 »

Sziasztok
jövőre lecserélném a mostani 2.0 TDDi mondeomat egy 2.2Tdci-re. Tudom itt jön az h te hülye vagy ne csináld mert a tdci egy sz*r. ezt tudom és egyet is értek vele, de nem tehetek róla kicsit "autóbolond" vagyok, mindenképp dízelpárti és az ST mondeoért vagyok megőrülve.  Szoval ha összejön akkor mindenképp egy 2.2 TDCI kombi Titanium-X full ST paket lesz Cool
a kínálat nagyon szűkös, az árak elégé durvák(itt magyarban alig van ilyen autó szoval valszeg német lesz) van ismerősi körben 2.0 Tdci szoval nagyjából ismerem mik a lehetséges hibák, mire kell figyelni ezért inkább azt szeretném tudni miben külömbözik a 2.2 a 2.0 tól? Gondolok itt szíjfeszítő rendszerre kettőstömegű lendkerékre porlasztókra nagynyomású szivattyúra. mivel szinte 100% h kinti autó lesz ugy tudom h 2006 tól a motor Euro 4 es besorolású, előtte meg Euro 3. mit változtattak esetleg melyik a jobb? bár EU4 es gyári st paketos mint a fehér holló. köszönöm a válaszokat előre is!  

jah olvastam h az adalékokról van közbe szó. egyértelmüen a jelenlegi legjobb a Xeramic nevű a piacon! ez személyes tapasztalat is!!!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22929 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 16:19:06 »

Sziasztok
jövőre lecserélném a mostani 2.0 TDDi mondeomat egy 2.2Tdci-re. Tudom itt jön az h te hülye vagy ne csináld mert a tdci egy sz*r. ezt tudom és egyet is értek vele, de nem tehetek róla kicsit "autóbolond" vagyok, mindenképp dízelpárti és az ST mondeoért vagyok megőrülve.  Szoval ha összejön akkor mindenképp egy 2.2 TDCI kombi Titanium-X full ST paket lesz Cool
a kínálat nagyon szűkös, az árak elégé durvák(itt magyarban alig van ilyen autó szoval valszeg német lesz) van ismerősi körben 2.0 Tdci szoval nagyjából ismerem mik a lehetséges hibák, mire kell figyelni ezért inkább azt szeretném tudni miben külömbözik a 2.2 a 2.0 tól? Gondolok itt szíjfeszítő rendszerre kettőstömegű lendkerékre porlasztókra nagynyomású szivattyúra. mivel szinte 100% h kinti autó lesz ugy tudom h 2006 tól a motor Euro 4 es besorolású, előtte meg Euro 3. mit változtattak esetleg melyik a jobb? bár EU4 es gyári st paketos mint a fehér holló. köszönöm a válaszokat előre is!  

jah olvastam h az adalékokról van közbe szó. egyértelmüen a jelenlegi legjobb a Xeramic nevű a piacon! ez személyes tapasztalat is!!!
Uram isten! Ezt találtam a Xeramic-ot keresve:

Na voltam a cégnél. A fickó hozott két poharat, meg éppen a hűtőben egy körtelevet talált. Töltött az egyik pohárba, majd a másikba a mágneskarikán át töltötte a körtelevet, és megkérte, hogy kóstoljam meg mindkettőt. Amit a mágneskarikán át töltött bele, az tényleg olyan volt, mint ha szódával felöntötte volna, és az ízek is jobban kijöttek, rostosabbnak éreztem. Nem gondoltam volna. Megmondom őszintén, nem hiszek benne, de kíváncsian várom. Rákerült a gépre, elmentem már 15 km-et, de eddig nem éreztem semmit.

Azért ez kemény!

A 2.2est más csúcsokkal szerelték,de minden más ugyan az.Még a turbó is,csak magasabb fordulaton pörög.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #22930 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 16:31:11 »

 vigyor3
http://www.xeramic.hu/termek.html

és drágább egy csucsfelujitás a 2.2 be???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22931 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 16:37:45 »

vigyor3
http://www.xeramic.hu/termek.html

és drágább egy csucsfelujitás a 2.2 be???


 Huh?
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #22932 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 16:39:54 »

<támadó oldal képe>

 Huh?

Ugyanezt dobta nekem is.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #22933 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 16:49:41 »

dobta nekem is de régebben még működött nemtudom mi lett vele, itt a nem magyar oldal
http://www.xeramic.com/
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22934 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 17:24:19 »

vigyor3
http://www.xeramic.hu/termek.html

és drágább egy csucsfelujitás a 2.2 be???

Hát egy picit...drágább ha berottyan..
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22935 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 18:30:17 »

az euro X szám az hol van vagy megvan adva hogy pl az én kocsi típusom 3-mas besorolásba van és kész? Forgalmin ez rajta van?

Nekem van a motorhoz mindenből egy pót alkatrészem,de nemerek megválni tőlik
mőrfi apánk tőrvényét érzem amég van alkatrészem addig nemegy tönkre,ha eladnám 3 hét mulva vehetnék egyet tutira.Pedig egy komplett motor minden körítésel tutira eladható lenne most is nem? Smiley
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #22936 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 18:39:11 »

magyar forgalmiban asszem nincs semmi a károsanyag kibocsátásra vonatkozólag, a rendszámtáblán a cimke szinéből megtudod. dieselnél a kék eu2 zöld eu3 a 4 et nemtudom...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #22937 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 18:39:47 »

Hát egy picit...drágább ha berottyan..

az a pici mennyire pici???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22938 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 19:03:07 »

az a pici mennyire pici???
ha a 2.0ásé 70e/db,akkor a 2.2é 90/db....nagyjából ez az arány.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22939 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 19:04:47 »

magyar forgalmiban asszem nincs semmi a károsanyag kibocsátásra vonatkozólag, a rendszámtáblán a cimke szinéből megtudod. dieselnél a kék eu2 zöld eu3 a 4 et nemtudom...
hogyne lenne! A V9-es kód alatt találod! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22940 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 19:06:29 »

hogyne lenne! A V9-es kód alatt találod! Wink
igen megtaláltam..

Fekete színű plakett - korszerűtlen, nem környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 0, 1, 3.
Piros színű plakett - korszerűtlen, kevésbé környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 2.
Kék színű plakett - korszerű, környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 4, 6, 7, 8.
Zöld színű plakett - korszerű, kiemelten környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 9 és az e fölöttiek.

Nekem kék és 8-cas besorolású a motorom.
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #22941 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 19:11:20 »

az euro X szám az hol van vagy megvan adva hogy pl az én kocsi típusom 3-mas besorolásba van és kész? Forgalmin ez rajta van?

Nekem van a motorhoz mindenből egy pót alkatrészem,de nemerek megválni tőlik
mőrfi apánk tőrvényét érzem amég van alkatrészem addig nemegy tönkre,ha eladnám 3 hét mulva vehetnék egyet tutira.Pedig egy komplett motor minden körítésel tutira eladható lenne most is nem? Smiley

Illetve az ETIS-en is meg tudod nézni, hogy elvileg mivel és mikor gyártották a kocsidat. Bár, ha jól emlékszem mintha azt is mondtad volna hogy kicserélték a motort.
Ide üsd be az alváz számát.
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=C02447D3668C013B90EF8F6BEBAF3C33.fcvas505



Stage IV = EUR4


Amúgy nem azt mondtad, hogy 2007-es gyártású a motorod? Az elvileg csakis EUR4-es lehet
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.17 hétfő, 19:13:49 írta Victore » Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22942 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 19:19:11 »

Illetve az ETIS-en is meg tudod nézni, hogy elvileg mivel és mikor gyártották a kocsidat. Bár, ha jól emlékszem mintha azt is mondtad volna hogy kicserélték a motort.
Ide üsd be az alváz számát.
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=C02447D3668C013B90EF8F6BEBAF3C33.fcvas505



Stage IV = EUR4


Amúgy nem azt mondtad, hogy 2007-es gyártású a motorod? Az elvileg csakis EUR4-es lehet


Igen 2007 12 havi a motor benne legalább is az évgyürűk szerint.

Alvázszámot ha beütöm akkor a 2006-os motorom adatai fog kijönni,de ahogy látom akkor is eu4 lenne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22943 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 19:20:31 »

Igen 2007 12 havi a motor benne legalább is az évgyürűk szerint.

Alvázszámot ha beütöm akkor a 2006-os motorom adatai fog kijönni,de ahogy látom akkor is eu4 lenne.
hogy lehet 2007 12havi?Akoor már a 4est gyártották.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22944 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 19:31:31 »

hogy lehet 2007 12havi?Akoor már a 4est gyártották.....[/quote




Tudom ezen már meglepődtük mi is mivel elvileg 2007 2-3 hóban végeztek ezel a motorral
Ez a motor egy holland autóba volt és a poén kedvéért 2008 volt a kocsi.
Mi is mikor szereztük a motort 20x rákrdeztünk nem e MK4 -es
de monta hogy nem ez MK3 motor hát az volt Smiley
Mikor megnéztük valóban a motorből kidudorodó évgyürün 2007 12 hó volt.
Ami érdekes volt az én 2006 motorom kábelkötege nemvolt kompatibilis az elvileg ugyan azon motorral,de szerencsére elhoztuk azt is és a fő csati már jó volt.
Arrol nem is beszélve hogy annak a kocsinak a KW értéke nem 98 hanem 115Kw de nem is létezik ebből 115Kw motor szal az biztos hülyeség volt ott  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.17 hétfő, 19:33:36 írta f27 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22945 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 19:52:36 »

Tudom ezen már meglepődtük mi is mivel elvileg 2007 2-3 hóban végeztek ezel a motorral
Ez a motor egy holland autóba volt és a poén kedvéért 2008 volt a kocsi.
Mi is mikor szereztük a motort 20x rákrdeztünk nem e MK4 -es
de monta hogy nem ez MK3 motor hát az volt Smiley
Mikor megnéztük valóban a motorből kidudorodó évgyürün 2007 12 hó volt.
Ami érdekes volt az én 2006 motorom kábelkötege nemvolt kompatibilis az elvileg ugyan azon motorral,de szerencsére elhoztuk azt is és a fő csati már jó volt.
Arrol nem is beszélve hogy annak a kocsinak a KW értéke nem 98 hanem 115Kw de nem is létezik ebből 115Kw motor szal az biztos hülyeség volt ott  eplus2

de volt 115kw-os mk3as motor.A Wolf tuning cég készítette gyári tuningként.Jellemzően a németeknél fordult elő mint a fehér holló.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22946 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 20:08:23 »

de volt 115kw-os mk3as motor.A Wolf tuning cég készítette gyári tuningként.Jellemzően a németeknél fordult elő mint a fehér holló.

 wow1
Akkor lehet hogy mégis valósak az adatok abba a forgalmiban?  wow1

na várjunk, tegyük fel ha ez már gyárilag húzott akkor mit érnék egy chiptuningal?

a 115Kw 150-155Le nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22947 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 20:13:02 »

wow1
Akkor lehet hogy mégis valósak az adatok abba a forgalmiban?  wow1

na várjunk, tegyük fel ha ez már gyárilag húzott akkor mit érnék egy chiptuningal?

a 115Kw 150-155Le nem?
155le.megkell kérdezni a csippmestert!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22948 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 20:25:40 »

wow1
Akkor lehet hogy mégis valósak az adatok abba a forgalmiban?  wow1

na várjunk, tegyük fel ha ez már gyárilag húzott akkor mit érnék egy chiptuningal?

a 115Kw 150-155Le nem?
semmit. sokkal több nem fér ki a gyári turbon
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22949 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 22:49:26 »

ha a 2.0ásé 70e/db,akkor a 2.2é 90/db....nagyjából ez az arány.
vagy 86/db (a 2.0-é)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 452 453 454 455 456 457 458 [459] 460 461 462 463 464 465 466 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.