Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 08:23:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 454 455 456 457 458 459 460 [461] 462 463 464 465 466 467 468 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14380456 alkalommal)
0 Felhasználó és 301 vendég van a témában
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #23000 Dátum: 2012.12.19 szerda, 10:49:23 »

Sziasztok!

Tanácsot kérnék termosztát ügyben. A vízhőmérő kb 10-15 km után 2C hőmérsékletnél, megy fel 70 fokra. Városi használatnál 60 foknál nem megy feljebb.
Alapjáraton visszaesik 60C -ra. A főköri termosztátot cseréltem (utángyártott) a helyzet ua. A hűtő felé menő cső egyforma meleg a termosztátba belépő csővel 60C-nál.
A cserélt termosztát is rossz lehet, vagy ez normális jelenség. Az olajköri termosztát hibája mit okozhat?
Ha kezdettől levegőt fúvatsz befelé, akkor nem tud melegedni a rendszer, mert elvezeted a hőt. Tudom hogy alap dolog, lehet, hogy figyeltél erre, mégse melegszik - akkor bocsi.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23001 Dátum: 2012.12.19 szerda, 13:48:45 »

üdv
városi használatnál nem nagyon fog feljebb menni.menj ki valami elkerülö utra és padlozd meg.akkor fel fog menni középre a mutato.városban nálam se megy nagyon 60fok fölé ebben a 0-2 fokban.szerintem no para...
üdv.
az enyémen 16fokra állított, eco állású vezérlés, 2fokozat befújás mellett 5km város alatt eléri a függőlegest a vízhőfok jelző. Olajköri, főköri cseréje együtt érdemes ilyenkor.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
bagocsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #23002 Dátum: 2012.12.19 szerda, 14:40:57 »

Ha kezdettől levegőt fúvatsz befelé, akkor nem tud melegedni a rendszer, mert elvezeted a hőt. Tudom hogy alap dolog, lehet, hogy figyeltél erre, mégse melegszik - akkor bocsi.

Bekapcsolás nélkül is ez a helyzet. Az átl fogyi 6,2 jónak mondható. A mutató viszont középen ebben a hidegben még nem volt.
Olajköri cseréjével javulna a helyzet?
Naplózva

2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23003 Dátum: 2012.12.19 szerda, 17:22:59 »

(EGR jelzés off?, következő nagytalira?)

lesz nálam fekete szigetelőszallag...mindenképp megfogjuk oldani nyugi.... eplus2 eplus2 integet2
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23004 Dátum: 2012.12.19 szerda, 17:25:52 »

lesz nálam fekete szigetelőszallag...mindenképp megfogjuk oldani nyugi.... eplus2 eplus2 integet2
nyes eljen
de szerintem poénosabb lenne lecserélni az ikont ilyenre:  vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23005 Dátum: 2012.12.19 szerda, 17:36:29 »

lesz nálam fekete szigetelőszallag...mindenképp megfogjuk oldani nyugi.... eplus2 eplus2 integet2
má'megisnyugodtam vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #23006 Dátum: 2012.12.19 szerda, 18:41:43 »

Rengeteget... ezt meg hogy számoltad ki? Mondjuk volt 10-10 tesztautó, és nagyjából ugyanolyan körülmények között gurultak, 10-ben használtak 2t-t, 10ben meg nem, lementek így 300e kilométert? Nem hát... Akkor mire alapozod? Több autóról tudok, amelyik lement 2-300e kilométert, ugyanazzal a csúccsal/szippanccsal. 2t nélkül.
Na akkor most mi van...?
Ezt a száraz gázolaj elméletet meg honnan veszed? Vannak az eu-ban paraméterek, amiknek meg kell felelnie az üzemanyagnak. És meg is felel.
A múltkor láttam egy kimutatást kb teljes európára a meghibásodások szempontjából. Nincs jelentős különbség a keleti és a nyugati piac között.
Annyi, hogy keleten megy az abrakadabra, míg nyugaton kevésbé.
Ettől még a 2T teljesen jó, ártani nem árt, viszont használhat... tehát indokolt a használata.


nem egy nem kettő adagolós szakival beszéltem akik nem ma kezdték a szakmát! sőt nagynevű dieselszervizek is javasolták. egy nyamvadt előtöltésdugattyú szerinted mitől rágódik be feltéve azt h idegen eredetű anyag nem került bele? de amugy ha megnézel egy adagolót belülről még a nem éppen hozzáértő szemek is láthatják mennyi forgó és kopó alkatrész van benne. nyilván ezeket valami keni. ugy ahogyan a motorodat is belül a motorolaj (mondjuk ez durva összehasonlitás de csak azért irtam h pl egy informatikus is értse) innentől lehet tovább gondolni. lehet szép képeket nézegetni a neten hibás adagolók belsejéből. szoval nemhiszem h problémát jelentene a plusz kenés. a gázolajról meg annyit mennyé mán ki pl németbe magyar gázolajjal, tankold meg egy adagolós dieselt menj vele egy keveset és hallgasd már meg a hangját. ha van egy kis közöd a dieselmotorhoz hallani fogod a különbséget. az más kérdés h vagy eztren mondték h kevesebbet fogyaszt meg jobban megy...ettől függetlenül nem akarok rábeszélni senki sem a plusz olaj használatára mindenki ugy használja ill azt csinál az autójával amit akar, csak egy vélemény volt nem gondoltam volna h ekkora port kavar...   
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #23007 Dátum: 2012.12.19 szerda, 18:46:08 »

Makita 2T olaj full tank üzemanyaghoz 1 dl betöltve, próbajárat indul.. Huh?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23008 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:28:24 »

Makita 2T olaj full tank üzemanyaghoz 1 dl betöltve, próbajárat indul.. Huh?
Nekem 8 éve próbajáraton van...bevált! (mondjuk most nem makitát használok, de 2t kötelező) Kb ugyanolyan a motor és befecskendező állapotom mint 8 éve... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23009 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:36:51 »

Nekem 8 éve próbajáraton van...bevált! (mondjuk most nem makitát használok, de 2t kötelező) Kb ugyanolyan a motor és befecskendező állapotom mint 8 éve... vigyor3

üdv.
annyit kérdeznék hogy a 2t olajbol is van full synth és fél szintetikus?vagy pontosan milyet kell beletenni?
üdv.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23010 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:37:21 »

nem egy nem kettő adagolós szakival beszéltem akik nem ma kezdték a szakmát! sőt nagynevű dieselszervizek is javasolták. egy nyamvadt előtöltésdugattyú szerinted mitől rágódik be feltéve azt h idegen eredetű anyag nem került bele? de amugy ha megnézel egy adagolót belülről még a nem éppen hozzáértő szemek is láthatják mennyi forgó és kopó alkatrész van benne. nyilván ezeket valami keni. ugy ahogyan a motorodat is belül a motorolaj (mondjuk ez durva összehasonlitás de csak azért irtam h pl egy informatikus is értse) innentől lehet tovább gondolni. lehet szép képeket nézegetni a neten hibás adagolók belsejéből. szoval nemhiszem h problémát jelentene a plusz kenés. a gázolajról meg annyit mennyé mán ki pl németbe magyar gázolajjal, tankold meg egy adagolós dieselt menj vele egy keveset és hallgasd már meg a hangját. ha van egy kis közöd a dieselmotorhoz hallani fogod a különbséget. az más kérdés h vagy eztren mondték h kevesebbet fogyaszt meg jobban megy...ettől függetlenül nem akarok rábeszélni senki sem a plusz olaj használatára mindenki ugy használja ill azt csinál az autójával amit akar, csak egy vélemény volt nem gondoltam volna h ekkora port kavar...   

henki!  nincs értelme magyarázkodni...hidd el...Akik egyszer valamit eldöntöttek az úgy van és pont.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23011 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:41:29 »

üdv.
annyit kérdeznék hogy a 2t olajbol is van full synth és fél szintetikus?vagy pontosan milyet kell beletenni?
üdv.
Itt a kenést nem nagy hőmérsékletű helyen (nem égési körülmények között) végzi, hanem a szivattyúnál és a csúcsok mozgó alkatrészeinél, szerintem az ásványi is ragyogóan ellátja a feladatát, de én is mindig jó minőségű stihl, makita, valvoline olajat használok.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23012 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:42:58 »

Itt a kenést nem nagy hőmérsékletű helyen (nem égési körülmények között) végzi, hanem a szivattyúnál és a csúcsok mozgó alkatrészeinél, szerintem az ásványi is ragyogóan ellátja a feladatát, de én is mindig jó minőségű stihl, makita, valvoline olajat használok.
eljen Stihl 2T forrásom van. Mennyit szoktál tenni egy tankba?
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23013 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:44:14 »

Szerintem onnan indultunk ki hogy  magyar gázolaj egyesek szerint "száraz". Ehhez képest sosorolod itt fel hogy téged biztos mindenki átver a gázszolgáltatótól kezdve a benzinkutasig. De miért maradt ki a villanyszámlás vagy ezek után bele se merek gondolni hogy mit csinálhat felétek pl a postás?

a.)ha átakarnak baxni akkor akkor előbb utobb találnak rá módot mert ez ilyen ország
b.) A gázszámlán rajta van a fűtőérték. Ez területenként szolgáltatóként változó.
c.) a kutaknál egyébként meg nem úgy csinálják bűvészkedést ahogy írtad
d.)2005 óta ugyanazt tankolod itthon is mint nyugaton. Ez van.

De azért nem úgy kell tankolni mint a kedvenc ruszkijaimnál 1:17-nél egy mondeo
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23014 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:45:40 »

eljen Stihl 2T forrásom van. Mennyit szoktál tenni egy tankba?
kb 1,25-1,5dl között..kaptam a motorfűrészemhez régen egy 1,25 dl-es flakont, na azt színest rakom és megy a tankba.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23015 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:46:32 »

Én nem aggodom az előtöltés dugyattyum miatt. De szerintem egy TDCi-s sem aggódik miatta.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23016 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:48:03 »

Itt a kenést nem nagy hőmérsékletű helyen (nem égési körülmények között) végzi, hanem a szivattyúnál és a csúcsok mozgó alkatrészeinél, szerintem az ásványi is ragyogóan ellátja a feladatát, de én is mindig jó minőségű stihl, makita, valvoline olajat használok.

üdv.értem.de ha a gázolajhoz teszem ugyebár akkor valamilyen szinten azt is befecskendezi a g-o-al együtt...szerintem azért van égési körülmény. Smiley és tuti elég rendesen?mert kiprobálnám én is a dolgot.de ha te 8 éve használod és nincs baja a gépnek akkor valami tényleg jo lehet...  worship worship worship
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23017 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:53:30 »

üdv.értem.de ha a gázolajhoz teszem ugyebár akkor valamilyen szinten azt is befecskendezi a g-o-al együtt...szerintem azért van égési körülmény. Smiley és tuti elég rendesen?mert kiprobálnám én is a dolgot.de ha te 8 éve használod és nincs baja a gépnek akkor valami tényleg jo lehet...  worship worship worship
E miatt ne aggodj, elégni elég rendesen. A benne levő nyomorult bikokomponensnek is javít annyit a viszkozitáson mint a 2T ilyen adalékolt menniységben.
Placebo. De legalább nektek még van miben hinni, ami jó.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23018 Dátum: 2012.12.19 szerda, 20:00:19 »

E miatt ne aggodj, elégni elég rendesen. A benne levő nyomorult bikokomponensnek is javít annyit a viszkozitáson mint a 2T ilyen adalékolt menniységben.
Placebo. De legalább nektek még van miben hinni, ami jó.
placebo. fejvakaras
ok, akkor süketek is vagyunk, mert ez biza hallatszik is.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23019 Dátum: 2012.12.19 szerda, 20:11:12 »

placebo. fejvakaras
ok, akkor süketek is vagyunk, mert ez biza hallatszik is.
Nézd én a III mondeot is "0"kn-es korától használtam. Abba se raktam semmi ilyen adalékot és még prémiumot is ha vagy háromszor tankoltam bele. Ennek ellenére most az asszony használja mint 2. auto a családban. Nem adtuk el mert még annyira egyben van pedig 280ekm feletti a futásteljesítmény benne. Minden adalékolás nélkül. Ha a magyar gázolaj száraz akkor valmitől csak egyben maradt. Azt nem hiszem hogy akkor levegő lenne felénk "nedvesebb" mert elég sokfele használtam  wave
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23020 Dátum: 2012.12.19 szerda, 20:11:19 »

üdv.értem.de ha a gázolajhoz teszem ugyebár akkor valamilyen szinten azt is befecskendezi a g-o-al együtt...szerintem azért van égési körülmény. Smiley és tuti elég rendesen?mert kiprobálnám én is a dolgot.de ha te 8 éve használod és nincs baja a gépnek akkor valami tényleg jo lehet...  worship worship worship
Nincs baja és kora ellenére tavaly egésznapos állás után -19-ben izzítás nélkül pöccre indult és egyenletesen járt azonnal, azért annyira nem lehet rossz ez a motor.. vigyor3 a fogyimat meg le sem írom, mert elég kevés ahhoz, hogy biztosítékot verjen.. vigyor3 Cool
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23021 Dátum: 2012.12.19 szerda, 20:14:33 »

Én nem aggodom az előtöltés dugyattyum miatt. De szerintem egy TDCi-s sem aggódik miatta.
Van ott aggódni más miatt gazdagon... eplus2  hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23022 Dátum: 2012.12.19 szerda, 20:18:31 »

E miatt ne aggodj, elégni elég rendesen. A benne levő nyomorult bikokomponensnek is javít annyit a viszkozitáson mint a 2T ilyen adalékolt menniységben.
Placebo. De legalább nektek még van miben hinni, ami jó.
Nem lehet mindent a viszkozitásra fogni, a méznek is van viszkozitása, nagyobb mint a motorolajnak, ezekszerint ha hozzáteszünk 2dl mézet a motorolajhoz nagyobb lesz a viszkozitás és jobb a kenés...hát a végeredményt gondolom tudnád...vagy?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23023 Dátum: 2012.12.19 szerda, 20:26:06 »

Nem lehet mindent a viszkozitásra fogni, a méznek is van viszkozitása, nagyobb mint a motorolajnak, ezekszerint ha hozzáteszünk 2dl mézet a motorolajhoz nagyobb lesz a viszkozitás és jobb a kenés...hát a végeredményt gondolom tudnád...vagy?
Megnyugtatlak, állagában sajnos van méz szerű anyag is a gázolajban csak elkeverve. Pont a bikomponens miatt kell bele némi csírátlanító ami eléggé hasonlít a mézre.  Mert képes lenne ugyanúgy megromlani nélküle mint bármely takarmány.  Undecided
Ráadásul ezzel  nagy megujuló energia baromsággal amivel csak felnyomják az élelmiszer árat ugyanaz a helyzet van a gázolajnál is mint a benzinnél az etanollal. A biokomponensnek ugyanugy alacsonyabb az energiatartalma  mint benzinnél. De a viszkozítása jobb mint az ásványi eredetűé az viszont előnye, mint az is hogy nincs benne kén.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23024 Dátum: 2012.12.19 szerda, 20:33:09 »

Nézd én a III mondeot is "0"kn-es korától használtam. Abba se raktam semmi ilyen adalékot és még prémiumot is ha vagy háromszor tankoltam bele. Ennek ellenére most az asszony használja mint 2. auto a családban. Nem adtuk el mert még annyira egyben van pedig 280ekm feletti a futásteljesítmény benne. Minden adalékolás nélkül. Ha a magyar gázolaj száraz akkor valmitől csak egyben maradt. Azt nem hiszem hogy akkor levegő lenne felénk "nedvesebb" mert elég sokfele használtam  wave
Az érvelésed helytálló lenne, de én tudatosan a hallhatósági különbségre alapoztam. A fülem pedig nem szatyor. taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23025 Dátum: 2012.12.19 szerda, 20:38:14 »

Az érvelésed helytálló lenne, de én tudatosan a hallhatósági különbségre alapoztam. A fülem pedig nem szatyor. taps
Ha ennyire jó a füled gyere hozzánk forgógép diagnosztának  vigyor3 wave
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23026 Dátum: 2012.12.19 szerda, 20:42:39 »

Na
Ma tírták a motorvezérlőmet nekem is.
A kocsi most tátos paripácska lett  taps

Én ilyen olajat használok 3 éve.

http://www.barkacsonline.hu/termek.php?termek_ID=164

Jó vagy nemjó hiszek benne és nekem ez is elég Smiley
Én elhiszem ,a motorba belebeszélem hogy jóneki, és ha elhiszi nekem is jó  nyes
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23027 Dátum: 2012.12.19 szerda, 20:46:10 »

Na
Ma tírták a motorvezérlőmet nekem is.
A kocsi most tátos paripácska lett  taps

Én ilyen olajat használok 3 éve.

http://www.barkacsonline.hu/termek.php?termek_ID=164

Jó vagy nemjó hiszek benne és nekem ez is elég Smiley
Én elhiszem ,a motorba belebeszélem hogy jóneki, és ha elhiszi nekem is jó  nyes
Látod ez egy pozitiv gondolkodás, mert hiszel valamiben. (Abban azért ne higgyél hogy több mint 90ekm viszont kibir elkoszolodás nélkül)  wave
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #23028 Dátum: 2012.12.19 szerda, 20:52:34 »

Nekem 8 éve próbajáraton van...bevált! (mondjuk most nem makitát használok, de 2t kötelező) Kb ugyanolyan a motor és befecskendező állapotom mint 8 éve... vigyor3

Meggyőző válasz ! worship taps
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23029 Dátum: 2012.12.19 szerda, 22:00:40 »

Na
Ma tírták a motorvezérlőmet nekem is.
A kocsi most tátos paripácska lett  taps

Én ilyen olajat használok 3 éve.

http://www.barkacsonline.hu/termek.php?termek_ID=164

Jó vagy nemjó hiszek benne és nekem ez is elég Smiley
Én elhiszem ,a motorba belebeszélem hogy jóneki, és ha elhiszi nekem is jó  nyes

ki irta meg?
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23030 Dátum: 2012.12.19 szerda, 22:09:35 »

ki irta meg?
[/quote
Egy Tatai haverom oldotta meg
kiolvasta  megirta a cucost vissza írta és tátosparipa lett a gépből  nyes
Régóta csinálják már nem sufni tuningosok
Most tárgyalgatok egy komoly rendszerre lehet belekezdek én is ez nagyon jövedelmezőnek tűnik nekem is.
1,3milliobol full rendzsert lehet venni minden kocsihoz  taps
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #23031 Dátum: 2012.12.19 szerda, 22:14:14 »

Na
Ma tírták a motorvezérlőmet nekem is.
A kocsi most tátos paripácska lett  taps

Én ilyen olajat használok 3 éve.

http://www.barkacsonline.hu/termek.php?termek_ID=164

Jó vagy nemjó hiszek benne és nekem ez is elég Smiley
Én elhiszem ,a motorba belebeszélem hogy jóneki, és ha elhiszi nekem is jó  nyes

Végül Wolf 155 volt eredetileg, vagy sima gyári 130?
A Wolfhoz képest már nem lehet annyival erősebb, legfeljebb akkor ha koromfelhőt húzol magad után.
0-100 vagy esetleg 70-120 időt felvettél vele?

Választ ide pls:
http://mondeo.hu/index.php?topic=19.8850
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #23032 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 08:00:50 »

üdv.
annyit kérdeznék hogy a 2t olajbol is van full synth és fél szintetikus?vagy pontosan milyet kell beletenni?
üdv.

Mindegy.

Okosok azt mondják, hogy a full szintetikus nehezebben ég el a hengerben, de a gyakorlatban szerintem semmilyen módon nem tudnák ezek sem megmondani két motorról, hogy melyikben volt full szint és melyikben ásványi...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #23033 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 08:04:01 »

Megnyugtatlak, állagában sajnos van méz szerű anyag is a gázolajban csak elkeverve. Pont a bikomponens miatt kell bele némi csírátlanító ami eléggé hasonlít a mézre.  Mert képes lenne ugyanúgy megromlani nélküle mint bármely takarmány.  Undecided
Ráadásul ezzel  nagy megujuló energia baromsággal amivel csak felnyomják az élelmiszer árat ugyanaz a helyzet van a gázolajnál is mint a benzinnél az etanollal. A biokomponensnek ugyanugy alacsonyabb az energiatartalma  mint benzinnél. De a viszkozítása jobb mint az ásványi eredetűé az viszont előnye, mint az is hogy nincs benne kén.

A viszkozitásnak mi a köze a kenési képességhez? Szerintem nem függenek túl szorosan össze...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23034 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 08:16:29 »

ki irta meg?
[/quote
Egy Tatai haverom oldotta meg
kiolvasta  megirta a cucost vissza írta és tátosparipa lett a gépből  nyes
Régóta csinálják már nem sufni tuningosok
Most tárgyalgatok egy komoly rendszerre lehet belekezdek én is ez nagyon jövedelmezőnek tűnik nekem is.
1,3milliobol full rendzsert lehet venni minden kocsihoz  taps

Most erre had nem mondjak semmit inkább... eplus2
Az a lényeg hogy olyan irta meg akit ismersz és megbizol benne... eljen
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23035 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 09:40:01 »

Végül Wolf 155 volt eredetileg, vagy sima gyári 130?
A Wolfhoz képest már nem lehet annyival erősebb, legfeljebb akkor ha koromfelhőt húzol magad után.
0-100 vagy esetleg 70-120 időt felvettél vele?

Választ ide pls:
http://mondeo.hu/index.php?topic=19.8850


Padon még nemprobáltam,de majd megakarom méretni.
A srác azt monta őszerinte ez nem sima gyári beálítások de nem is volt totál optimalizálva sem.
A kocsibol most hogy beálogatta még annyi korom sem jön ki mint eddig jött.
A gázpedál olyan érzékeny lett hogy a fordulatszám mutato hamar padlot fog  nyes
Amit én észre vettem az ,az hogy 6dikban úgy húz a kocsi mint eddig ötödikben.
Ami még nekem feltünt az az hogy indulásnál 0-rol nekem kicsit szokott nyögdécselni-picit remegni a kocsi,mint mikor meg akar fulladni.
Most viszont ez is eltünt,szépen indul 0-rol is remegés mentesen.
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23036 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 09:48:19 »

Most erre had nem mondjak semmit inkább... eplus2
Az a lényeg hogy olyan irta meg akit ismersz és megbizol benne... eljen

Igen olyan csinálta.
Én eddig csak azt tudtam hogy compikat programoznak átírnak kicserélnek hibás compikat javítanak de nem tuning célból.
Aztán kiderűlt hogy azt is megcsinálják mert hogy az gyerek játék.
Garanciásan dolgoznak,igaz nem voltak a legolcsobbak mert ezért a csekély 30 percér 70k-ba fájt még nekem is haveri alapon  wow1

Egy kérdés ,miért chiptuning ha nem is tesztek bele chipet?  eplus2
Ez inkább egy optimalizálás...

Mikor a mergám optimalizálták akkor azt gyári kütyüvel csinálták és nem chiptuningnak monták csak motor optimalizálásnak Roll Eyes
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23037 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 09:59:34 »

A viszkozitásnak mi a köze a kenési képességhez? Szerintem nem függenek túl szorosan össze...

AndyA
direktben semmi, csak alacsony viszkozitás esetén gyorsan lekúszik a felületről a kenőanyag és akkor kb. mindegy a kenési képesség. Smiley
Túl nagy viszkozitásnál meg lassan jut el pl. a turbóba a kenés, ami addig szárazon fut. Ekkor is mindegy a kenési képesség.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23038 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 10:14:29 »

direktben semmi, csak alacsony viszkozitás esetén gyorsan lekúszik a felületről a kenőanyag és akkor kb. mindegy a kenési képesség. Smiley
Túl nagy viszkozitásnál meg lassan jut el pl. a turbóba a kenés, ami addig szárazon fut. Ekkor is mindegy a kenési képesség.  eplus2
Látom van egy szabadonfutod érdekelne.
Privibe írd meg hogyan tudnám átvenni tőled.. worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #23039 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 10:19:43 »

Igen olyan csinálta.
Én eddig csak azt tudtam hogy compikat programoznak átírnak kicserélnek hibás compikat javítanak de nem tuning célból.
Aztán kiderűlt hogy azt is megcsinálják mert hogy az gyerek játék.
Garanciásan dolgoznak,igaz nem voltak a legolcsobbak mert ezért a csekély 30 percér 70k-ba fájt még nekem is haveri alapon  wow1

Egy kérdés ,miért chiptuning ha nem is tesztek bele chipet?  eplus2
Ez inkább egy optimalizálás...

Mikor a mergám optimalizálták akkor azt gyári kütyüvel csinálták és nem chiptuningnak monták csak motor optimalizálásnak Roll Eyes
hát nem volt olcsó,viszont jó drága.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23040 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 10:44:42 »

Igen olyan csinálta.
Én eddig csak azt tudtam hogy compikat programoznak átírnak kicserélnek hibás compikat javítanak de nem tuning célból.
Aztán kiderűlt hogy azt is megcsinálják mert hogy az gyerek játék.
Garanciásan dolgoznak,igaz nem voltak a legolcsobbak mert ezért a csekély 30 percér 70k-ba fájt még nekem is haveri alapon  wow1

Egy kérdés ,miért chiptuning ha nem is tesztek bele chipet?  eplus2
Ez inkább egy optimalizálás...

Mikor a mergám optimalizálták akkor azt gyári kütyüvel csinálták és nem chiptuningnak monták csak motor optimalizálásnak Roll Eyes

A 70ezer az...drága Smiley Plusz azért chip-tuning a neve,mert régen a kevésbé computerizált időkben,még chipeket forrasztgattak és úgy tuningolták a gépeket,és innen maradt meg a neve Smiley
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23041 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 11:18:01 »

A 70ezer az...drága Smiley Plusz azért chip-tuning a neve,mert régen a kevésbé computerizált időkben,még chipeket forrasztgattak és úgy tuningolták a gépeket,és innen maradt meg a neve Smiley
Valamilyen szintem chiptuning most is innen nézve,mivel a compi chipjét tuningolod Smiley

Más
Az hogy lehet hogy eddig nyomtam egy üresben padlót hirtelen és volt pici füst mostmeg az sincs?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #23042 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 12:21:00 »

Szerintem onnan indultunk ki hogy  magyar gázolaj egyesek szerint "száraz". Ehhez képest sosorolod itt fel hogy téged biztos mindenki átver a gázszolgáltatótól kezdve a benzinkutasig. De miért maradt ki a villanyszámlás vagy ezek után bele se merek gondolni hogy mit csinálhat felétek pl a postás?

a.)ha átakarnak baxni akkor akkor előbb utobb találnak rá módot mert ez ilyen ország
b.) A gázszámlán rajta van a fűtőérték. Ez területenként szolgáltatóként változó.
c.) a kutaknál egyébként meg nem úgy csinálják bűvészkedést ahogy írtad
d.)2005 óta ugyanazt tankolod itthon is mint nyugaton. Ez van.

De azért nem úgy kell tankolni mint a kedvenc ruszkijaimnál 1:17-nél egy mondeo

A "C" válasz bővebb kifejtésére kérlek.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #23043 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 12:29:31 »

A "C" válasz bővebb kifejtésére kérlek.

Szerintem az kicsit sem publikus...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23044 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 12:38:55 »

Szerintem az kicsit sem publikus...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Nekem jöhet privátba, minden ilyen kutas trükkös info, hogy képbe legyek.

Stealt-től és ezsolt-tól és AndyA-tól is, vagy bárkitől.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #23045 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 12:53:14 »

Nekem jöhet privátba, minden ilyen kutas trükkös info, hogy képbe legyek.

Stealt-től és ezsolt-tól és AndyA-tól is, vagy bárkitől.

Privátba nekem is.

Vagy egy sör mellett. Jó, ha az ember képben van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #23046 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 12:56:02 »

Szerintem az kicsit sem publikus...  falbav falbav falbav falbav falbav
AndyA
Privátba kértem én is, természetesen.
Vagy a legjobb egy talin. De még jobb valami ott alvós bulin, hogy lehessen veletek sörözni egy jót!
Végre már, mert sose lehet.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #23047 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 14:58:45 »

Hi,

miért van az, hogy az istennek se akar beállni az alapjáratom 750-re? inkább 850-900 körül van, még akkor is, amikor a vízhőfok mutatóm már elérte a felét. Ez normális télen? Mondjuk az is igaz, ha bekapcsolom a fűtést melegre (24 fokra), elég hamar vissza is hűl a vizem a felérő is akár.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #23048 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 14:59:32 »

Hi,

miért van az, hogy az istennek se akar beállni az alapjáratom 750-re? inkább 850-900 körül van, még akkor is, amikor a vízhőfok mutatóm már elérte a felét. Ez normális télen? Mondjuk az is igaz, ha bekapcsolom a fűtést melegre (24 fokra), elég hamar vissza is hűl a vizem a felérő is akár.

Télen normális.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #23049 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:00:36 »

Hi,

miért van az, hogy az istennek se akar beállni az alapjáratom 750-re? inkább 850-900 körül van, még akkor is, amikor a vízhőfok mutatóm már elérte a felét. Ez normális télen? Mondjuk az is igaz, ha bekapcsolom a fűtést melegre (24 fokra), elég hamar vissza is hűl a vizem a felérő is akár.
normal.hideg a kinti levegő.az ecu ennek megfelelően állítja az alapjáratot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 454 455 456 457 458 459 460 [461] 462 463 464 465 466 467 468 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.497 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.