Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:27:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
454
455
456
457
458
459
460
[
461
]
462
463
464
465
466
467
468
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684489 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23000 Dátum:
2012.12.19 szerda, 10:49:23 »
Idézetet írta: bagocsi - 2012.12.19 szerda, 10:29:28
Sziasztok!
Tanácsot kérnék termosztát ügyben. A vízhőmérő kb 10-15 km után 2C hőmérsékletnél, megy fel 70 fokra. Városi használatnál 60 foknál nem megy feljebb.
Alapjáraton visszaesik 60C -ra. A főköri termosztátot cseréltem (utángyártott) a helyzet ua. A hűtő felé menő cső egyforma meleg a termosztátba belépő csővel 60C-nál.
A cserélt termosztát is rossz lehet, vagy ez normális jelenség. Az olajköri termosztát hibája mit okozhat?
Ha kezdettől levegőt fúvatsz befelé, akkor nem tud melegedni a rendszer, mert elvezeted a hőt. Tudom hogy alap dolog, lehet, hogy figyeltél erre, mégse melegszik - akkor bocsi.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23001 Dátum:
2012.12.19 szerda, 13:48:45 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.19 szerda, 10:39:05
üdv
városi használatnál nem nagyon fog feljebb menni.menj ki valami elkerülö utra és padlozd meg.akkor fel fog menni középre a mutato.városban nálam se megy nagyon 60fok fölé ebben a 0-2 fokban.szerintem no para...
üdv.
az enyémen 16fokra állított, eco állású vezérlés, 2fokozat befújás mellett 5km város alatt eléri a függőlegest a vízhőfok jelző. Olajköri, főköri cseréje együtt érdemes ilyenkor.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
bagocsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23002 Dátum:
2012.12.19 szerda, 14:40:57 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.12.19 szerda, 10:49:23
Ha kezdettől levegőt fúvatsz befelé, akkor nem tud melegedni a rendszer, mert elvezeted a hőt. Tudom hogy alap dolog, lehet, hogy figyeltél erre, mégse melegszik - akkor bocsi.
Bekapcsolás nélkül is ez a helyzet. Az átl fogyi 6,2 jónak mondható. A mutató viszont középen ebben a hidegben még nem volt.
Olajköri cseréjével javulna a helyzet?
Naplózva
2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23003 Dátum:
2012.12.19 szerda, 17:22:59 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.18 kedd, 22:33:11
(EGR jelzés off?, következő nagytalira?)
lesz nálam fekete szigetelőszallag...mindenképp megfogjuk oldani nyugi....
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23004 Dátum:
2012.12.19 szerda, 17:25:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.19 szerda, 17:22:59
lesz nálam fekete szigetelőszallag...mindenképp megfogjuk oldani nyugi....
de szerintem poénosabb lenne lecserélni az ikont ilyenre:
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23005 Dátum:
2012.12.19 szerda, 17:36:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.19 szerda, 17:22:59
lesz nálam fekete szigetelőszallag...mindenképp megfogjuk oldani nyugi....
má'megisnyugodtam
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23006 Dátum:
2012.12.19 szerda, 18:41:43 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.18 kedd, 20:07:13
Rengeteget... ezt meg hogy számoltad ki? Mondjuk volt 10-10 tesztautó, és nagyjából ugyanolyan körülmények között gurultak, 10-ben használtak 2t-t, 10ben meg nem, lementek így 300e kilométert? Nem hát... Akkor mire alapozod? Több autóról tudok, amelyik lement 2-300e kilométert, ugyanazzal a csúccsal/szippanccsal. 2t nélkül.
Na akkor most mi van...?
Ezt a száraz gázolaj elméletet meg honnan veszed? Vannak az eu-ban paraméterek, amiknek meg kell felelnie az üzemanyagnak. És meg is felel.
A múltkor láttam egy kimutatást kb teljes európára a meghibásodások szempontjából. Nincs jelentős különbség a keleti és a nyugati piac között.
Annyi, hogy keleten megy az abrakadabra, míg nyugaton kevésbé.
Ettől még a 2T teljesen jó, ártani nem árt, viszont használhat... tehát indokolt a használata.
nem egy nem kettő adagolós szakival beszéltem akik nem ma kezdték a szakmát! sőt nagynevű dieselszervizek is javasolták. egy nyamvadt előtöltésdugattyú szerinted mitől rágódik be feltéve azt h idegen eredetű anyag nem került bele? de amugy ha megnézel egy adagolót belülről még a nem éppen hozzáértő szemek is láthatják mennyi forgó és kopó alkatrész van benne. nyilván ezeket valami keni. ugy ahogyan a motorodat is belül a motorolaj (mondjuk ez durva összehasonlitás de csak azért irtam h pl egy informatikus is értse) innentől lehet tovább gondolni. lehet szép képeket nézegetni a neten hibás adagolók belsejéből. szoval nemhiszem h problémát jelentene a plusz kenés. a gázolajról meg annyit mennyé mán ki pl németbe magyar gázolajjal, tankold meg egy adagolós dieselt menj vele egy keveset és hallgasd már meg a hangját. ha van egy kis közöd a dieselmotorhoz hallani fogod a különbséget. az más kérdés h vagy eztren mondték h kevesebbet fogyaszt meg jobban megy...ettől függetlenül nem akarok rábeszélni senki sem a plusz olaj használatára mindenki ugy használja ill azt csinál az autójával amit akar, csak egy vélemény volt nem gondoltam volna h ekkora port kavar...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23007 Dátum:
2012.12.19 szerda, 18:46:08 »
Makita 2T olaj full tank üzemanyaghoz 1 dl betöltve, próbajárat indul..
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23008 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:28:24 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2012.12.19 szerda, 18:46:08
Makita 2T olaj full tank üzemanyaghoz 1 dl betöltve, próbajárat indul..
Nekem 8 éve próbajáraton van...bevált! (mondjuk most nem makitát használok, de 2t kötelező) Kb ugyanolyan a motor és befecskendező állapotom mint 8 éve...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23009 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:36:51 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.12.19 szerda, 19:28:24
Nekem 8 éve próbajáraton van...bevált! (mondjuk most nem makitát használok, de 2t kötelező) Kb ugyanolyan a motor és befecskendező állapotom mint 8 éve...
üdv.
annyit kérdeznék hogy a 2t olajbol is van full synth és fél szintetikus?vagy pontosan milyet kell beletenni?
üdv.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23010 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:37:21 »
Idézetet írta: henki - 2012.12.19 szerda, 18:41:43
nem egy nem kettő adagolós szakival beszéltem akik nem ma kezdték a szakmát! sőt nagynevű dieselszervizek is javasolták. egy nyamvadt előtöltésdugattyú szerinted mitől rágódik be feltéve azt h idegen eredetű anyag nem került bele? de amugy ha megnézel egy adagolót belülről még a nem éppen hozzáértő szemek is láthatják mennyi forgó és kopó alkatrész van benne. nyilván ezeket valami keni. ugy ahogyan a motorodat is belül a motorolaj (mondjuk ez durva összehasonlitás de csak azért irtam h pl egy informatikus is értse) innentől lehet tovább gondolni. lehet szép képeket nézegetni a neten hibás adagolók belsejéből. szoval nemhiszem h problémát jelentene a plusz kenés. a gázolajról meg annyit mennyé mán ki pl németbe magyar gázolajjal, tankold meg egy adagolós dieselt menj vele egy keveset és hallgasd már meg a hangját. ha van egy kis közöd a dieselmotorhoz hallani fogod a különbséget. az más kérdés h vagy eztren mondték h kevesebbet fogyaszt meg jobban megy...ettől függetlenül nem akarok rábeszélni senki sem a plusz olaj használatára mindenki ugy használja ill azt csinál az autójával amit akar, csak egy vélemény volt nem gondoltam volna h ekkora port kavar...
henki! nincs értelme magyarázkodni...hidd el...Akik egyszer valamit eldöntöttek az úgy van és pont.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23011 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:41:29 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.19 szerda, 19:36:51
üdv.
annyit kérdeznék hogy a 2t olajbol is van full synth és fél szintetikus?vagy pontosan milyet kell beletenni?
üdv.
Itt a kenést nem nagy hőmérsékletű helyen (nem égési körülmények között) végzi, hanem a szivattyúnál és a csúcsok mozgó alkatrészeinél, szerintem az ásványi is ragyogóan ellátja a feladatát, de én is mindig jó minőségű stihl, makita, valvoline olajat használok.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23012 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:42:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.12.19 szerda, 19:41:29
Itt a kenést nem nagy hőmérsékletű helyen (nem égési körülmények között) végzi, hanem a szivattyúnál és a csúcsok mozgó alkatrészeinél, szerintem az ásványi is ragyogóan ellátja a feladatát, de én is mindig jó minőségű stihl, makita, valvoline olajat használok.
Stihl 2T forrásom van. Mennyit szoktál tenni egy tankba?
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23013 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:44:14 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.12.19 szerda, 10:14:06
Szerintem onnan indultunk ki hogy magyar gázolaj egyesek szerint "száraz". Ehhez képest sosorolod itt fel hogy téged biztos mindenki átver a gázszolgáltatótól kezdve a benzinkutasig. De miért maradt ki a villanyszámlás vagy ezek után bele se merek gondolni hogy mit csinálhat felétek pl a postás?
a.)ha átakarnak baxni akkor akkor előbb utobb találnak rá módot mert ez ilyen ország
b.) A gázszámlán rajta van a fűtőérték. Ez területenként szolgáltatóként változó.
c.) a kutaknál egyébként meg nem úgy csinálják bűvészkedést ahogy írtad
d.)2005 óta ugyanazt tankolod itthon is mint nyugaton. Ez van.
De azért nem úgy kell tankolni mint a kedvenc ruszkijaimnál
1:17-nél egy mondeo
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23014 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:45:40 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.19 szerda, 19:42:58
Stihl 2T forrásom van. Mennyit szoktál tenni egy tankba?
kb 1,25-1,5dl között..kaptam a motorfűrészemhez régen egy 1,25 dl-es flakont, na azt színest rakom és megy a tankba.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23015 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:46:32 »
Idézetet írta: henki - 2012.12.19 szerda, 18:41:43
Én nem aggodom az előtöltés dugyattyum miatt. De szerintem egy TDCi-s sem aggódik miatta.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23016 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:48:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.12.19 szerda, 19:41:29
Itt a kenést nem nagy hőmérsékletű helyen (nem égési körülmények között) végzi, hanem a szivattyúnál és a csúcsok mozgó alkatrészeinél, szerintem az ásványi is ragyogóan ellátja a feladatát, de én is mindig jó minőségű stihl, makita, valvoline olajat használok.
üdv.értem.de ha a gázolajhoz teszem ugyebár akkor valamilyen szinten azt is befecskendezi a g-o-al együtt...szerintem azért van égési körülmény.
és tuti elég rendesen?mert kiprobálnám én is a dolgot.de ha te 8 éve használod és nincs baja a gépnek akkor valami tényleg jo lehet...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23017 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:53:30 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.19 szerda, 19:48:03
üdv.értem.de ha a gázolajhoz teszem ugyebár akkor valamilyen szinten azt is befecskendezi a g-o-al együtt...szerintem azért van égési körülmény.
és tuti elég rendesen?mert kiprobálnám én is a dolgot.de ha te 8 éve használod és nincs baja a gépnek akkor valami tényleg jo lehet...
E miatt ne aggodj, elégni elég rendesen. A benne levő nyomorult bikokomponensnek is javít annyit a viszkozitáson mint a 2T ilyen adalékolt menniységben.
Placebo. De legalább nektek még van miben hinni, ami jó.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23018 Dátum:
2012.12.19 szerda, 20:00:19 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.19 szerda, 19:53:30
E miatt ne aggodj, elégni elég rendesen. A benne levő nyomorult bikokomponensnek is javít annyit a viszkozitáson mint a 2T ilyen adalékolt menniységben.
Placebo. De legalább nektek még van miben hinni, ami jó.
placebo.
ok, akkor süketek is vagyunk, mert ez biza hallatszik is.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23019 Dátum:
2012.12.19 szerda, 20:11:12 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.19 szerda, 20:00:19
placebo.
ok, akkor süketek is vagyunk, mert ez biza hallatszik is.
Nézd én a III mondeot is "0"kn-es korától használtam. Abba se raktam semmi ilyen adalékot és még prémiumot is ha vagy háromszor tankoltam bele. Ennek ellenére most az asszony használja mint 2. auto a családban. Nem adtuk el mert még annyira egyben van pedig 280ekm feletti a futásteljesítmény benne. Minden adalékolás nélkül. Ha a magyar gázolaj száraz akkor valmitől csak egyben maradt. Azt nem hiszem hogy akkor levegő lenne felénk "nedvesebb" mert elég sokfele használtam
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23020 Dátum:
2012.12.19 szerda, 20:11:19 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.19 szerda, 19:48:03
üdv.értem.de ha a gázolajhoz teszem ugyebár akkor valamilyen szinten azt is befecskendezi a g-o-al együtt...szerintem azért van égési körülmény.
és tuti elég rendesen?mert kiprobálnám én is a dolgot.de ha te 8 éve használod és nincs baja a gépnek akkor valami tényleg jo lehet...
Nincs baja és kora ellenére tavaly egésznapos állás után -19-ben izzítás nélkül pöccre indult és egyenletesen járt azonnal, azért annyira nem lehet rossz ez a motor..
a fogyimat meg le sem írom, mert elég kevés ahhoz, hogy biztosítékot verjen..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23021 Dátum:
2012.12.19 szerda, 20:14:33 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.19 szerda, 19:46:32
Én nem aggodom az előtöltés dugyattyum miatt. De szerintem egy TDCi-s sem aggódik miatta.
Van ott aggódni más miatt gazdagon...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23022 Dátum:
2012.12.19 szerda, 20:18:31 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.19 szerda, 19:53:30
E miatt ne aggodj, elégni elég rendesen. A benne levő nyomorult bikokomponensnek is javít annyit a viszkozitáson mint a 2T ilyen adalékolt menniységben.
Placebo. De legalább nektek még van miben hinni, ami jó.
Nem lehet mindent a viszkozitásra fogni, a méznek is van viszkozitása, nagyobb mint a motorolajnak, ezekszerint ha hozzáteszünk 2dl mézet a motorolajhoz nagyobb lesz a viszkozitás és jobb a kenés...hát a végeredményt gondolom tudnád...vagy?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23023 Dátum:
2012.12.19 szerda, 20:26:06 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.12.19 szerda, 20:18:31
Nem lehet mindent a viszkozitásra fogni, a méznek is van viszkozitása, nagyobb mint a motorolajnak, ezekszerint ha hozzáteszünk 2dl mézet a motorolajhoz nagyobb lesz a viszkozitás és jobb a kenés...hát a végeredményt gondolom tudnád...vagy?
Megnyugtatlak, állagában sajnos van méz szerű anyag is a gázolajban csak elkeverve. Pont a bikomponens miatt kell bele némi csírátlanító ami eléggé hasonlít a mézre. Mert képes lenne ugyanúgy megromlani nélküle mint bármely takarmány.
Ráadásul ezzel nagy megujuló energia baromsággal amivel csak felnyomják az élelmiszer árat ugyanaz a helyzet van a gázolajnál is mint a benzinnél az etanollal. A biokomponensnek ugyanugy alacsonyabb az energiatartalma mint benzinnél. De a viszkozítása jobb mint az ásványi eredetűé az viszont előnye, mint az is hogy nincs benne kén.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23024 Dátum:
2012.12.19 szerda, 20:33:09 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.19 szerda, 20:11:12
Nézd én a III mondeot is "0"kn-es korától használtam. Abba se raktam semmi ilyen adalékot és még prémiumot is ha vagy háromszor tankoltam bele. Ennek ellenére most az asszony használja mint 2. auto a családban. Nem adtuk el mert még annyira egyben van pedig 280ekm feletti a futásteljesítmény benne. Minden adalékolás nélkül. Ha a magyar gázolaj száraz akkor valmitől csak egyben maradt. Azt nem hiszem hogy akkor levegő lenne felénk "nedvesebb" mert elég sokfele használtam
Az érvelésed helytálló lenne, de én tudatosan a hallhatósági különbségre alapoztam. A fülem pedig nem szatyor.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23025 Dátum:
2012.12.19 szerda, 20:38:14 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.19 szerda, 20:33:09
Az érvelésed helytálló lenne, de én tudatosan a hallhatósági különbségre alapoztam. A fülem pedig nem szatyor.
Ha ennyire jó a füled gyere hozzánk forgógép diagnosztának
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23026 Dátum:
2012.12.19 szerda, 20:42:39 »
Na
Ma tírták a motorvezérlőmet nekem is.
A kocsi most tátos paripácska lett
Én ilyen olajat használok 3 éve.
http://www.barkacsonline.hu/termek.php?termek_ID=164
Jó vagy nemjó hiszek benne és nekem ez is elég
Én elhiszem ,a motorba belebeszélem hogy jóneki, és ha elhiszi nekem is jó
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23027 Dátum:
2012.12.19 szerda, 20:46:10 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.19 szerda, 20:42:39
Na
Ma tírták a motorvezérlőmet nekem is.
A kocsi most tátos paripácska lett
Én ilyen olajat használok 3 éve.
http://www.barkacsonline.hu/termek.php?termek_ID=164
Jó vagy nemjó hiszek benne és nekem ez is elég
Én elhiszem ,a motorba belebeszélem hogy jóneki, és ha elhiszi nekem is jó
Látod ez egy pozitiv gondolkodás, mert hiszel valamiben. (Abban azért ne higgyél hogy több mint 90ekm viszont kibir elkoszolodás nélkül)
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23028 Dátum:
2012.12.19 szerda, 20:52:34 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.12.19 szerda, 19:28:24
Nekem 8 éve próbajáraton van...bevált! (mondjuk most nem makitát használok, de 2t kötelező) Kb ugyanolyan a motor és befecskendező állapotom mint 8 éve...
Meggyőző válasz !
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23029 Dátum:
2012.12.19 szerda, 22:00:40 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.19 szerda, 20:42:39
Na
Ma tírták a motorvezérlőmet nekem is.
A kocsi most tátos paripácska lett
Én ilyen olajat használok 3 éve.
http://www.barkacsonline.hu/termek.php?termek_ID=164
Jó vagy nemjó hiszek benne és nekem ez is elég
Én elhiszem ,a motorba belebeszélem hogy jóneki, és ha elhiszi nekem is jó
ki irta meg?
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23030 Dátum:
2012.12.19 szerda, 22:09:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.19 szerda, 22:00:40
ki irta meg?
[/quote
Egy Tatai haverom oldotta meg
kiolvasta megirta a cucost vissza írta és tátosparipa lett a gépből
Régóta csinálják már nem sufni tuningosok
Most tárgyalgatok egy komoly rendszerre lehet belekezdek én is ez nagyon jövedelmezőnek tűnik nekem is.
1,3milliobol full rendzsert lehet venni minden kocsihoz
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23031 Dátum:
2012.12.19 szerda, 22:14:14 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.19 szerda, 20:42:39
Na
Ma tírták a motorvezérlőmet nekem is.
A kocsi most tátos paripácska lett
Én ilyen olajat használok 3 éve.
http://www.barkacsonline.hu/termek.php?termek_ID=164
Jó vagy nemjó hiszek benne és nekem ez is elég
Én elhiszem ,a motorba belebeszélem hogy jóneki, és ha elhiszi nekem is jó
Végül Wolf 155 volt eredetileg, vagy sima gyári 130?
A Wolfhoz képest már nem lehet annyival erősebb, legfeljebb akkor ha koromfelhőt húzol magad után.
0-100 vagy esetleg 70-120 időt felvettél vele?
Választ ide pls:
http://mondeo.hu/index.php?topic=19.8850
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23032 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 08:00:50 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.19 szerda, 19:36:51
üdv.
annyit kérdeznék hogy a 2t olajbol is van full synth és fél szintetikus?vagy pontosan milyet kell beletenni?
üdv.
Mindegy.
Okosok azt mondják, hogy a full szintetikus nehezebben ég el a hengerben, de a gyakorlatban szerintem semmilyen módon nem tudnák ezek sem megmondani két motorról, hogy melyikben volt full szint és melyikben ásványi...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23033 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 08:04:01 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.19 szerda, 20:26:06
Megnyugtatlak, állagában sajnos van méz szerű anyag is a gázolajban csak elkeverve. Pont a bikomponens miatt kell bele némi csírátlanító ami eléggé hasonlít a mézre. Mert képes lenne ugyanúgy megromlani nélküle mint bármely takarmány.
Ráadásul ezzel nagy megujuló energia baromsággal amivel csak felnyomják az élelmiszer árat ugyanaz a helyzet van a gázolajnál is mint a benzinnél az etanollal. A biokomponensnek ugyanugy alacsonyabb az energiatartalma mint benzinnél. De a viszkozítása jobb mint az ásványi eredetűé az viszont előnye, mint az is hogy nincs benne kén.
A viszkozitásnak mi a köze a kenési képességhez? Szerintem nem függenek túl szorosan össze...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23034 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 08:16:29 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.19 szerda, 22:09:35
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.19 szerda, 22:00:40
ki irta meg?
[/quote
Egy Tatai haverom oldotta meg
kiolvasta megirta a cucost vissza írta és tátosparipa lett a gépből
Régóta csinálják már nem sufni tuningosok
Most tárgyalgatok egy komoly rendszerre lehet belekezdek én is ez nagyon jövedelmezőnek tűnik nekem is.
1,3milliobol full rendzsert lehet venni minden kocsihoz
Most erre had nem mondjak semmit inkább...
Az a lényeg hogy olyan irta meg akit ismersz és megbizol benne...
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23035 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 09:40:01 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.19 szerda, 22:14:14
Végül Wolf 155 volt eredetileg, vagy sima gyári 130?
A Wolfhoz képest már nem lehet annyival erősebb, legfeljebb akkor ha koromfelhőt húzol magad után.
0-100 vagy esetleg 70-120 időt felvettél vele?
Választ ide pls:
http://mondeo.hu/index.php?topic=19.8850
Padon még nemprobáltam,de majd megakarom méretni.
A srác azt monta őszerinte ez nem sima gyári beálítások de nem is volt totál optimalizálva sem.
A kocsibol most hogy beálogatta még annyi korom sem jön ki mint eddig jött.
A gázpedál olyan érzékeny lett hogy a fordulatszám mutato hamar padlot fog
Amit én észre vettem az ,az hogy 6dikban úgy húz a kocsi mint eddig ötödikben.
Ami még nekem feltünt az az hogy indulásnál 0-rol nekem kicsit szokott nyögdécselni-picit remegni a kocsi,mint mikor meg akar fulladni.
Most viszont ez is eltünt,szépen indul 0-rol is remegés mentesen.
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23036 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 09:48:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.20 csütörtök, 08:16:29
Most erre had nem mondjak semmit inkább...
Az a lényeg hogy olyan irta meg akit ismersz és megbizol benne...
Igen olyan csinálta.
Én eddig csak azt tudtam hogy compikat programoznak átírnak kicserélnek hibás compikat javítanak de nem tuning célból.
Aztán kiderűlt hogy azt is megcsinálják mert hogy az gyerek játék.
Garanciásan dolgoznak,igaz nem voltak a legolcsobbak mert ezért a csekély 30 percér 70k-ba fájt még nekem is haveri alapon
Egy kérdés ,miért chiptuning ha nem is tesztek bele chipet?
Ez inkább egy optimalizálás...
Mikor a mergám optimalizálták akkor azt gyári kütyüvel csinálták és nem chiptuningnak monták csak motor optimalizálásnak
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23037 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 09:59:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.20 csütörtök, 08:04:01
A viszkozitásnak mi a köze a kenési képességhez? Szerintem nem függenek túl szorosan össze...
AndyA
direktben semmi, csak alacsony viszkozitás esetén gyorsan lekúszik a felületről a kenőanyag és akkor kb. mindegy a kenési képesség.
Túl nagy viszkozitásnál meg lassan jut el pl. a turbóba a kenés, ami addig szárazon fut. Ekkor is mindegy a kenési képesség.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23038 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 10:14:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.12.20 csütörtök, 09:59:34
direktben semmi, csak alacsony viszkozitás esetén gyorsan lekúszik a felületről a kenőanyag és akkor kb. mindegy a kenési képesség.
Túl nagy viszkozitásnál meg lassan jut el pl. a turbóba a kenés, ami addig szárazon fut. Ekkor is mindegy a kenési képesség.
Látom van egy szabadonfutod érdekelne.
Privibe írd meg hogyan tudnám átvenni tőled..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23039 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 10:19:43 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.20 csütörtök, 09:48:19
Igen olyan csinálta.
Én eddig csak azt tudtam hogy compikat programoznak átírnak kicserélnek hibás compikat javítanak de nem tuning célból.
Aztán kiderűlt hogy azt is megcsinálják mert hogy az gyerek játék.
Garanciásan dolgoznak,igaz nem voltak a legolcsobbak mert ezért a csekély 30 percér 70k-ba fájt még nekem is haveri alapon
Egy kérdés ,miért chiptuning ha nem is tesztek bele chipet?
Ez inkább egy optimalizálás...
Mikor a mergám optimalizálták akkor azt gyári kütyüvel csinálták és nem chiptuningnak monták csak motor optimalizálásnak
hát nem volt olcsó,viszont jó drága.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23040 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 10:44:42 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.20 csütörtök, 09:48:19
Igen olyan csinálta.
Én eddig csak azt tudtam hogy compikat programoznak átírnak kicserélnek hibás compikat javítanak de nem tuning célból.
Aztán kiderűlt hogy azt is megcsinálják mert hogy az gyerek játék.
Garanciásan dolgoznak,igaz nem voltak a legolcsobbak mert ezért a csekély 30 percér 70k-ba fájt még nekem is haveri alapon
Egy kérdés ,miért chiptuning ha nem is tesztek bele chipet?
Ez inkább egy optimalizálás...
Mikor a mergám optimalizálták akkor azt gyári kütyüvel csinálták és nem chiptuningnak monták csak motor optimalizálásnak
A 70ezer az...drága
Plusz azért chip-tuning a neve,mert régen a kevésbé computerizált időkben,még chipeket forrasztgattak és úgy tuningolták a gépeket,és innen maradt meg a neve
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23041 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 11:18:01 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.20 csütörtök, 10:44:42
A 70ezer az...drága
Plusz azért chip-tuning a neve,mert régen a kevésbé computerizált időkben,még chipeket forrasztgattak és úgy tuningolták a gépeket,és innen maradt meg a neve
Valamilyen szintem chiptuning most is innen nézve,mivel a compi chipjét tuningolod
Más
Az hogy lehet hogy eddig nyomtam egy üresben padlót hirtelen és volt pici füst mostmeg az sincs?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23042 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 12:21:00 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.19 szerda, 19:44:14
Szerintem onnan indultunk ki hogy magyar gázolaj egyesek szerint "száraz". Ehhez képest sosorolod itt fel hogy téged biztos mindenki átver a gázszolgáltatótól kezdve a benzinkutasig. De miért maradt ki a villanyszámlás vagy ezek után bele se merek gondolni hogy mit csinálhat felétek pl a postás?
a.)ha átakarnak baxni akkor akkor előbb utobb találnak rá módot mert ez ilyen ország
b.) A gázszámlán rajta van a fűtőérték. Ez területenként szolgáltatóként változó.
c.) a kutaknál egyébként meg nem úgy csinálják bűvészkedést ahogy írtad
d.)2005 óta ugyanazt tankolod itthon is mint nyugaton. Ez van.
De azért nem úgy kell tankolni mint a kedvenc ruszkijaimnál
1:17-nél egy mondeo
A "C" válasz bővebb kifejtésére kérlek.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23043 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 12:29:31 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.12.20 csütörtök, 12:21:00
A "C" válasz bővebb kifejtésére kérlek.
Szerintem az kicsit sem publikus...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23044 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 12:38:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.20 csütörtök, 12:29:31
Szerintem az kicsit sem publikus...
AndyA
Nekem jöhet privátba, minden ilyen kutas trükkös info, hogy képbe legyek.
Stealt-től és ezsolt-tól és AndyA-tól is, vagy bárkitől.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23045 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 12:53:14 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.20 csütörtök, 12:38:55
Nekem jöhet privátba, minden ilyen kutas trükkös info, hogy képbe legyek.
Stealt-től és ezsolt-tól és AndyA-tól is, vagy bárkitől.
Privátba nekem is.
Vagy egy sör mellett. Jó, ha az ember képben van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23046 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 12:56:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.20 csütörtök, 12:29:31
Szerintem az kicsit sem publikus...
AndyA
Privátba kértem én is, természetesen.
Vagy a legjobb egy talin. De még jobb valami ott alvós bulin, hogy lehessen veletek sörözni egy jót!
Végre már, mert sose lehet.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23047 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 14:58:45 »
Hi,
miért van az, hogy az istennek se akar beállni az alapjáratom 750-re? inkább 850-900 körül van, még akkor is, amikor a vízhőfok mutatóm már elérte a felét. Ez normális télen? Mondjuk az is igaz, ha bekapcsolom a fűtést melegre (24 fokra), elég hamar vissza is hűl a vizem a felérő is akár.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23048 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 14:59:32 »
Idézetet írta: Shad - 2012.12.20 csütörtök, 14:58:45
Hi,
miért van az, hogy az istennek se akar beállni az alapjáratom 750-re? inkább 850-900 körül van, még akkor is, amikor a vízhőfok mutatóm már elérte a felét. Ez normális télen? Mondjuk az is igaz, ha bekapcsolom a fűtést melegre (24 fokra), elég hamar vissza is hűl a vizem a felérő is akár.
Télen normális.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23049 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 15:00:36 »
Idézetet írta: Shad - 2012.12.20 csütörtök, 14:58:45
Hi,
miért van az, hogy az istennek se akar beállni az alapjáratom 750-re? inkább 850-900 körül van, még akkor is, amikor a vízhőfok mutatóm már elérte a felét. Ez normális télen? Mondjuk az is igaz, ha bekapcsolom a fűtést melegre (24 fokra), elég hamar vissza is hűl a vizem a felérő is akár.
normal.hideg a kinti levegő.az ecu ennek megfelelően állítja az alapjáratot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
454
455
456
457
458
459
460
[
461
]
462
463
464
465
466
467
468
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ