Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:46:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
483
484
485
486
487
488
489
[
490
]
491
492
493
494
495
496
497
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14650324 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24450 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 09:26:00 »
150 az az 5 nem?
Idézetet írta: Bunyek - 2013.02.02 szombat, 21:35:42
Szerintem aki teheti vagy tehetné az kannázna....ki az a hülye aki nem? nem?
CR-t PD-t is ugyanugy lehet kannázni csak normálisan megkell szűrni és ülepiteni ne legyen benne viz...
Én csináltam egy aksis cuccot magamnak ami egy gyári tdci go szűrőn át tolja be a tankba egy ac pumpával....szűrés pipa...
plussz festőknek van 5 mikronos szűrőjük azzal is lehet szűrni..30ft kb darabja..
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24451 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 12:43:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.02.02 szombat, 21:35:42
Szerintem aki teheti vagy tehetné az kannázna....ki az a hülye aki nem? nem?
CR-t PD-t is ugyanugy lehet kannázni csak normálisan megkell szűrni és ülepiteni ne legyen benne viz...
Én csináltam egy aksis cuccot magamnak ami egy gyári tdci go szűrőn át tolja be a tankba egy ac pumpával....szűrés pipa...
plussz festőknek van 5 mikronos szűrőjük azzal is lehet szűrni..30ft kb darabja..
Ez a pumpa engem is érdekelne... Esetleg leírnád nekem az alkotórészeit, hogy csináltad, képek?
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24452 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 13:42:19 »
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24453 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 13:50:48 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.02 szombat, 22:49:58
Nem kéne erőltetni az iróniát, nem áll jól.
Mellesleg úgy látom nem csak a múltkori kialakult hibás szót nem értetted, hanem azt sem amiket ezzel kapcsolatban írtam.
HA emlékeznél vagy olvastad volna vagy megértetted volna, akkor leírtam azt is, hogy az eljárással kapcsolatban a talált anyagok és forrásuk, származásuk és összetételükről is beszélgettem a laborban dolgozókkal. Ennek ismeretében csodálkoztam el kicsit....
De neked csak annyi maradt meg, hogy elvittem a mintát és elhoztam az eredményt.
Hányadik általános iskolai anyag a szövegértés?
Nem egy szóval van a baj hanem az egész amit írtál zagyvaság. Ezek után már csak annyit kérek hogy ma is nyomassál már valami hasonló zöldséget, csak ne itt hanem a chat topicban, mert amúgy szórakoztató
Naplózva
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24454 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 13:56:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.02.03 vasárnap, 13:42:19
[img]http://kepfeltoltes.hu/130203/IMAP_009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
A pumpát mivel tudtad elektromosan leszigetelni?
(Esetleg zsugorcső? A képen nem látszik.)
Illetve, milyen cső, ami megy a pumpától a szűrőig?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.04 hétfő, 08:33:06 írta AndyA
»
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24455 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 14:02:42 »
Idézetet írta: stealt link=topic=1456.msg743733#msg743 :wave:733 date=1359895848
Nem egy szóval van a baj hanem az egész amit írtál zagyvaság. Ezek után már csak annyit kérek hogy ma is nyomassál már valami hasonló zöldséget, csak ne itt hanem a chat topicban, mert amúgy szórakoztató
Estétől eddig tartott, hogy kitalálj valami beszólást megint?
Szép eredmény, de azért gyorsulhatnál.
Ó te mindenkinél mindent jobban tudó, te........ Olvashattad tegnap, hogy másokat is zavar a fellengző stílusod. Szóval előbb a gerendát húzd ki a szemedből.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24456 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 18:56:17 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.31 csütörtök, 18:59:15
Az üzemanyag szintjelzőre ne adj, az soha sem volt pontos. A legegyszerűbb, hogy minden tankoláskor nullázod a napi számlálót. A tankolt üzemanyag mennyiséget elosztod a megtett kilométerrel, a kapott eredményt megszorzod 100-zal és megkapod a fogyasztást.
ez már csak azért sem pontos mert azt mondjátok a tankolt mennyiségre is,hogy nem annyi mint amit a kút mutat és fizetsz.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24457 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 18:59:17 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.03 vasárnap, 13:56:15
A pumpát mivel tudtad elektromosan leszigetelni?
(Esetleg zsugorcső? A képen nem látszik.)
Illetve, milyen cső, ami megy a pumpától a szűrőig?
szigetelni? minek? amugy is gázolajban van a tankban...amugy bandázsal van betekerve
sima 10-es üzemanyagcsővel van megcsinálva..
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24458 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 19:15:30 »
Idézetet írta: coboy - 2013.02.03 vasárnap, 18:56:17
ez már csak azért sem pontos mert azt mondjátok a tankolt mennyiségre is,hogy nem annyi mint amit a kút mutat és fizetsz.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24459 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 19:24:44 »
Idézetet írta: coboy - 2013.02.03 vasárnap, 18:56:17
ez már csak azért sem pontos mert azt mondjátok a tankolt mennyiségre is,hogy nem annyi mint amit a kút mutat és fizetsz.
Ezért is írta valaki, hogy ugyanannál a kútfejnél kell visszatankolni is, akkor viszonylag pontos.
Idézetet írta: Bunyek - 2013.02.03 vasárnap, 18:59:17
szigetelni? minek? amugy is gázolajban van a tankban...amugy bandázsal van betekerve
sima 10-es üzemanyagcsővel van megcsinálva..
Köszi, veszek valakitől egy pumpát és megcsinálom!
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24460 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 21:58:29 »
Mit mutat a hibakód???
Nekem is volt ilyen, lehet porlasztó is, és magas nyomású szivattyú nyomás szabályozó szelep, vagy xar üzemanyag..
Idézetet írta: sabixy - 2013.02.03 vasárnap, 07:14:15
Sziasztok !!
Kb egy hete (de lehet kicsit régebben) írtam az autómról.
(( Izzításjelző villogás, utánna teljesítmény csökkenés (biztonsági üzemmód) ))
AZ autóval semmit az ég világon tényleg semmit nem csináltam, a porlasztócúcs-tisztító adalékon és a EVODiesel tankoláson kívül, kicsit meg lett zavarva az igaz, de a probléma egyik napról a máikra megsznűnt. Kb 4-5 napja járok vele jobbra-balra és már egyáltalán nem csinálja amit eddig.
Mi lehet a hirtelen gyógyulás oka szerintetek ?? Mondjuk én ennek csak örülök, hogy megszűnt a hiba de kíváncsi vagyok hogy mi lehetett az.
Egyébként megjegyzem nekem a 2.2 TDCi 8.3-at ezik igaz inkább városba használom.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Mondeos dávidka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24461 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 22:15:31 »
Sziasztok.
Egy 2002 tdci mondeom van és menet kőzben egyszrcsak elkezdett villogni az előizzitás kontrolámpa.
A motor hidegen elég nehezen indul és melegen is elég nehezen veszi fel a fordulatot terhelés alatt.
a gázolajszürő most lett nemrég kicselélve gyárira.
Szerintetek mi lehet a baja.
Előre is köszönöm válaszokokat.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.03 vasárnap, 22:25:16 írta Mondeos dávidka
»
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24462 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 23:04:56 »
Idézetet írta: Mondeos dávidka - 2013.02.03 vasárnap, 22:15:31
Sziasztok.
Egy 2002 tdci mondeom van és menet kőzben egyszrcsak elkezdett villogni az előizzitás kontrolámpa.
A motor hidegen elég nehezen indul és melegen is elég nehezen veszi fel a fordulatot terhelés alatt.
a gázolajszürő most lett nemrég kicselélve gyárira.
Szerintetek mi lehet a baja.
Előre is köszönöm válaszokokat.
hello
szűrőcsere előtt is ilyen volt, azért cseréltétek?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24463 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 23:05:47 »
Idézetet írta: Mondeos dávidka - 2013.02.03 vasárnap, 22:15:31
Sziasztok.
Egy 2002 tdci mondeom van és menet kőzben egyszrcsak elkezdett villogni az előizzitás kontrolámpa.
A motor hidegen elég nehezen indul és melegen is elég nehezen veszi fel a fordulatot terhelés alatt.
a gázolajszürő most lett nemrég kicselélve gyárira.
Szerintetek mi lehet a baja.
Előre is köszönöm válaszokokat.
Ha most felsorolnám mi lehet a hiba és mire kivesézzük akkor eltellik egy kis idő és a kocsi nem lesz jobb.Röviden vidd el egy gyári diagra és olvasstass hibakódot mert akkor könnyebb a találgatás és a tanács hozzá.Ez lehet porlasztó csúcs magasnyomásu szivattyú is motorvezérlő relé is.A hibakódot jegyezd meg és gyere kivesézzük és a legjobb megoldást itt megtaláljuk neked.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24464 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 23:26:18 »
Idézetet írta: Mondeos dávidka - 2013.02.03 vasárnap, 23:23:34
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.02.03 vasárnap, 23:04:56
hello
szűrőcsere előtt is ilyen volt, azért cseréltétek?
Igen azért cseréltük ki a szürőt.
Van "Módosítás" gomb, "előnézet" gomb. A "quote" sor után írd a te mondandódat.
Aláírásba írd be, milyen autód van!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mondeos dávidka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24465 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 23:35:17 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.02.03 vasárnap, 23:04:56
hello
szűrőcsere előtt is ilyen volt, azért cseréltétek?
A szürőcsere előtt is ezt csinálta.
Holnap elviszem kiolvastatni az autot,és irom mi a hibakod.
előre is kőszőnőm segitségeteket.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24466 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 23:56:05 »
Idézetet írta: Mondeos dávidka - 2013.02.03 vasárnap, 23:35:17
A szürőcsere előtt is ezt csinálta.
Holnap elviszem kiolvastatni az autot,és irom mi a hibakod.
előre is kőszőnőm segitségeteket.
A kódot pontossan jegyezd meg.Gyárira vidd el!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24467 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 08:32:30 »
Idézetet írta: sabixy - 2013.02.03 vasárnap, 07:14:15
Sziasztok !!
Kb egy hete (de lehet kicsit régebben) írtam az autómról.
(( Izzításjelző villogás, utánna teljesítmény csökkenés (biztonsági üzemmód) ))
AZ autóval semmit az ég világon tényleg semmit nem csináltam, a porlasztócúcs-tisztító adalékon és a EVODiesel tankoláson kívül, kicsit meg lett zavarva az igaz, de a probléma egyik napról a máikra megsznűnt. Kb 4-5 napja járok vele jobbra-balra és már egyáltalán nem csinálja amit eddig.
Mi lehet a hirtelen gyógyulás oka szerintetek ?? Mondjuk én ennek csak örülök, hogy megszűnt a hiba de kíváncsi vagyok hogy mi lehetett az.
Egyébként megjegyzem nekem a 2.2 TDCi 8.3-at ezik igaz inkább városba használom.
Felmelegedett kicsit az idő, meg a tisztító adalékok kipucolták a GO-szűrőből is a leragadt paraffint.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24468 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 10:27:25 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.03 vasárnap, 19:24:44
Ezért is írta valaki, hogy ugyanannál a kútfejnél kell visszatankolni is, akkor viszonylag pontos.
ilyen alapon "viszonylag" pontos a fedkomp is.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24469 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 11:05:00 »
Idézetet írta: coboy - 2013.02.04 hétfő, 10:27:25
ilyen alapon "viszonylag" pontos a fedkomp is.
Az én fedcompom jelenleg 9,1-et mutat, a mért meg 7,6. (2 tele tank.)
Pedig nyomom neki, hátha odakerülök a "viszonylag pontos" fedcomp érték közelébe...
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24470 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 11:22:33 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.04 hétfő, 11:05:00
Az én fedcompom jelenleg 9,1-et mutat, a mért meg 7,6. (2 tele tank.)
Pedig nyomom neki, hátha odakerülök a "viszonylag pontos" fedcomp érték közelébe...
ne feledd az csak átlagot mér. 1-be induláskor sokszorosa a 6-ban tartós fogyasztásnak.sokan azt hiszik azt mutatja 100 kilométeren mennyi gázolaj fogyott el.
egyébként nekem igy hidegbe 4.8 te tényleg nyomod neki
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24471 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 11:45:57 »
Idézetet írta: coboy - 2013.02.04 hétfő, 11:22:33
ne feledd az csak átlagot mér. 1-be induláskor sokszorosa a 6-ban tartós fogyasztásnak.sokan azt hiszik azt mutatja 100 kilométeren mennyi gázolaj fogyott el.
egyébként nekem igy hidegbe 4.8 te tényleg nyomod neki
Az előző benyáshoz képest ez a nyomaték, ezzel a fogyasztással... Pont nem érdekel, mennyit kajál!
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24472 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 12:17:42 »
hIDEGBEN TÖBB LEVEGŐT KAP emiatt is lehet jobb a fogyi ugye?
Idézetet írta: coboy - 2013.02.04 hétfő, 11:22:33
ne feledd az csak átlagot mér. 1-be induláskor sokszorosa a 6-ban tartós fogyasztásnak.sokan azt hiszik azt mutatja 100 kilométeren mennyi gázolaj fogyott el.
egyébként nekem igy hidegbe 4.8 te tényleg nyomod neki
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24473 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 12:29:50 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.02.04 hétfő, 12:17:42
hIDEGBEN TÖBB LEVEGŐT KAP emiatt is lehet jobb a fogyi ugye?
a fogyasztás téma miatt itt meg fognak ö.ni. (fogyasztástopic.)
neked hidegben jobb a fogyid?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24474 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 12:42:49 »
Jól emlékszem, (talán Stealt írta valamikor.), hogy az mkIII 2.2-es, vagyis az enyém is, delphi vezérléses?
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24475 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 12:54:48 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.04 hétfő, 12:42:49
Jól emlékszem, (talán Stealt írta valamikor.), hogy az mkIII 2.2-es, vagyis az enyém is, delphi vezérléses?
Igen, de nem pont ugyanaz a rendszer van benne, mint a 2 literesben. Állítólag, legalábbis a mondák szerint a 2.2-es jobban bírja a gyűrődést. 202 ezer km-ig valóban, ezt bizton állíthatom.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24476 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 12:55:19 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.04 hétfő, 12:42:49
Jól emlékszem, (talán Stealt írta valamikor.), hogy az mkIII 2.2-es, vagyis az enyém is, delphi vezérléses?
Mk3-ban az összes TDCI Delphis. Mk4 tudtommal már nem.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24477 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 13:42:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.02.04 hétfő, 12:54:48
Igen, de nem pont ugyanaz a rendszer van benne, mint a 2 literesben. Állítólag, legalábbis a mondák szerint a 2.2-es jobban bírja a gyűrődést. 202 ezer km-ig valóban, ezt bizton állíthatom.
AndyA
Az enyémben nem tudom mennyi van gyakorlatilag, (elméletileg 137000), a kettőstömegű, kuplung rendben van, igazából az üzemanyag rendszer is, egyben van, nincs lelakva, szétkopva, (a pedálok se.), de ettől még lehet benne 200 is.
Amiért kérdeztem, az egr-t kellene offolni, (SW.), de első körben úgy néz ki, nehéz fába vágtam a fejszémet...
Az első "hírdető" azt mondta, hogy nem tudja, mert ez már elektromos...
Mondom neki, ha nem lenne elektromos, akkor mit akarna elektromosan kiiktatni?
Na meg egy kis optimalizálás is jól esne, hogy alsóbb tartományokban is kicsit jobban húzzon.
Nem mintha így nem menne...
Amúgy jól emlékszem, te használsz redstuff fékeket?
Mit bírnak ezek, mondjuk a gyáriakhoz képest? És ott kint hogyé mennek?
Itteni árak, amit találtam:
http://ebcbrakes.hu/auto-modellek/ebc-brakes-auto-ford/ebc-brakes-auto-ford-mondeo-estate-22-td-2004-2007.html
(Lassan esedékes a fékcsere.)
Idézetet írta: NemTom - 2013.02.04 hétfő, 12:55:19
Mk3-ban az összes TDCI Delphis. Mk4 tudtommal már nem.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.04 hétfő, 13:57:25 írta dadan
»
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
sabixy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24478 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 14:15:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.02.04 hétfő, 08:32:30
Felmelegedett kicsit az idő, meg a tisztító adalékok kipucolták a GO-szűrőből is a leragadt paraffint.
AndyA
Köszi.
Hát remélem mostmár nem lesz vele baj. Mondjuk így kicsit gazdaságosabb volt mintha egyből porlasztókat cseréltem volna. (amit a szervízbe mondtak
)
Naplózva
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24479 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 16:47:25 »
Sziasztok! Asszem ma beütött a krah! Ma hazafele megtorpant az autó majd elkezdett villogni az izzításjelző. Nagyon finoman de hazajöttem vele, de végig villogott az a fránya izzításjelző. Persze egyik szerelőmet se tudtam utolérni... Szerintetek mi lehet a baj?? A segítséget előre is köszönöm!!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24480 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 16:53:26 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.02.04 hétfő, 16:47:25
Sziasztok! Asszem ma beütött a krah! Ma hazafele megtorpant az autó majd elkezdett villogni az izzításjelző. Nagyon finoman de hazajöttem vele, de végig villogott az a fránya izzításjelző. Persze egyik szerelőmet se tudtam utolérni... Szerintetek mi lehet a baj?? A segítséget előre is köszönöm!!
Hibakódolvasás megmondja. Utána gyere vissza ide a kódokkal (nem a szerelő szerinti értelmezésükkel, hanem a
ténylegesen kiolvasott kódok kellenek!
), és meglátjuk.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24481 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 17:12:53 »
Oké. A baj csak az hogy nem tudom el merjek e menni vele holnap dolgozni. Szerintetek?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24482 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 17:52:52 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.02.04 hétfő, 17:12:53
Oké. A baj csak az hogy nem tudom el merjek e menni vele holnap dolgozni. Szerintetek?
Milyen messzire? Amúgy nem esélytelen, hogy holnap pont simán fog indulni. Azért csak óvattal.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24483 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 18:09:35 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.02.04 hétfő, 17:12:53
Oké. A baj csak az hogy nem tudom el merjek e menni vele holnap dolgozni. Szerintetek?
Megpróbáltad leállítani, újraindítani? Az sokszor ismét használhatóvá teszi a kocsit (a következő vészüzemig).
Naplózva
sabixy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24484 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 18:18:43 »
Úgylátom ez az izzításjelző villogás sok embernek okoz gondot.
Nem tudom mitől csinálhatja a kocsi de nekem egyik napról a másikra megszűnt. Kíváncsi vagyok, hogy neked milyen hibakód fog kijönni.
Szerintem nem nagy problémára utalhat, nekem egy kis adaléktól meg "jobb minőségű" gázolajtól, abbahagyta és tökéletes az autó.
Naplózva
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24485 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 18:26:37 »
Nos a munkahelyem 35 km.-re van. Egyébként próbáltam többször is hogy leállít picit vár ujraindít, de sajnos most nem segített. nem tudom mi tévő legyek. ha el tudok vele menni holnap akkor napközbe keritek valakit aki meg tudja nézni mi lehet a baj. valahol csak sikerül egy diagnosztikát csináltatnom. monjuk én speciel a Györi Interdízelhez szeretném vinni, ( www. interdiesel.hu ) eddíg csak jókat hallottam róluk. Remélem tudnak fogadni. Esetleg van aki már járt náluk és tudna véleményt írni??
Naplózva
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24486 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 18:28:40 »
Mindenesetre egy hibakódolvasásra csak tudnak fogadni remélem. Az nem tart sokáig.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24487 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 19:01:22 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.02.04 hétfő, 18:26:37
Nos a munkahelyem 35 km.-re van. Egyébként próbáltam többször is hogy leállít picit vár ujraindít, de sajnos most nem segített. nem tudom mi tévő legyek. ha el tudok vele menni holnap akkor napközbe keritek valakit aki meg tudja nézni mi lehet a baj. valahol csak sikerül egy diagnosztikát csináltatnom. monjuk én speciel a Györi Interdízelhez szeretném vinni, ( www. interdiesel.hu ) eddíg csak jókat hallottam róluk. Remélem tudnak fogadni. Esetleg van aki már járt náluk és tudna véleményt írni??
Itt Győrben nincs vkinek esetleg kódolvasója?? lehet h be kéne ruházni egybe
mennyibe is fájna megtudja vki mondani??
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24488 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 19:11:52 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.02.04 hétfő, 19:01:22
Itt Győrben nincs vkinek esetleg kódolvasója?? lehet h be kéne ruházni egybe
mennyibe is fájna megtudja vki mondani??
Van a győri Ford+1 független ,ha kell a száma küldöm pü-be(ha rád villantanak illik vissza inteni
)
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24489 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 19:14:25 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.02.04 hétfő, 18:26:37
Nos a munkahelyem 35 km.-re van. Egyébként próbáltam többször is hogy leállít picit vár ujraindít, de sajnos most nem segített. nem tudom mi tévő legyek. ha el tudok vele menni holnap akkor napközbe keritek valakit aki meg tudja nézni mi lehet a baj. valahol csak sikerül egy diagnosztikát csináltatnom. monjuk én speciel a Györi Interdízelhez szeretném vinni, ( www. interdiesel.hu ) eddíg csak jókat hallottam róluk. Remélem tudnak fogadni. Esetleg van aki már járt náluk és tudna véleményt írni??
Inkább vidd a filep dieselhez Székesfehérvárra,a legjobbak szerintem dunántulon,én is ott csináltattam van gari +számla
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24490 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 19:14:50 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.02.04 hétfő, 19:01:22
Itt Győrben nincs vkinek esetleg kódolvasója?? lehet h be kéne ruházni egybe
mennyibe is fájna megtudja vki mondani??
2-3 ezerből megvan postával együtt egy ELM327, F-super olyan 6 ezer körül.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24491 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 19:15:29 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.02.04 hétfő, 19:11:52
Van a győri Ford+1 független ,ha kell a száma küldöm pü-be(ha rád villantanak illik vissza inteni
)
Uppsz, mikor hol hogy volt?? nem emléxem
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24492 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 19:16:56 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.04 hétfő, 19:14:50
2-3 ezerből megvan postával együtt egy ELM327, F-super olyan 6 ezer körül.
Olyan érdekelne, ami úgymond kommunikál az enyémmel is, Fl előtti DI-s, és azért ismerje a CI-eket is konkrétan MK3ast ismerje fel mképpen
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24493 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 19:19:25 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.02.04 hétfő, 19:15:29
Uppsz, mikor hol hogy volt?? nem emléxem
Ma kb 5 előtt pár perccel mentem haza a jumboval :laugh:ipari parknál körförgo.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.04 hétfő, 19:21:14 írta Huszár Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24494 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 19:21:43 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.02.04 hétfő, 19:19:25
Ma kb 5 előtt pár perccel mentem haza a jumboval
Akk azé, me nem Mondival voltál
Sorry
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24495 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 19:24:24 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.02.04 hétfő, 19:21:43
Akk azé, me nem Mondival voltál
Sorry
Otthon pihent a garázsba a mondeo,amugy hétvegén teljes folyadék csere volt+berohaddt a kézifék
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24496 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 19:28:25 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.02.04 hétfő, 19:24:24
Otthon pihent a garázsba a mondeo,amugy hétvegén teljes folyadék csere volt+berohaddt a kézifék
Nekem már nem rohad be, Ervinnel megoldottuk a gondot, a kézifékkar cserével (ST 220-asból való)
Most meg épp vadászok vmi kommunikációs egységre, olyan kellene ami laptophoz való
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24497 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 19:28:57 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.02.04 hétfő, 18:26:37
Nos a munkahelyem 35 km.-re van. Egyébként próbáltam többször is hogy leállít picit vár ujraindít, de sajnos most nem segített. nem tudom mi tévő legyek. ha el tudok vele menni holnap akkor napközbe keritek valakit aki meg tudja nézni mi lehet a baj. valahol csak sikerül egy diagnosztikát csináltatnom. monjuk én speciel a Györi Interdízelhez szeretném vinni, ( www. interdiesel.hu ) eddíg csak jókat hallottam róluk. Remélem tudnak fogadni. Esetleg van aki már járt náluk és tudna véleményt írni??
Az interdieselben egyszer voltam, de csak résolajat méretni. Persze egyből rá akartak beszélni a porlasztó felújításra, mert kopognak. Azóta mentem 20ezret, és még csak izzitólámpa gondom se volt... Lekopogom...
Amugy jónak tűnik az a hely, csak ugye az ő érdekük, hogy egyből csináltasd meg a kocsit, holott lehet nem is kell...
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24498 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 19:29:50 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.02.04 hétfő, 19:01:22
Itt Győrben nincs vkinek esetleg kódolvasója?? lehet h be kéne ruházni egybe
mennyibe is fájna megtudja vki mondani??
Nekem van elm-em.... Csak valami normális progi kellene hozzá
Mondjuk azt nemtudom hogy a Tiéddel is kommunikál-e, de én az egr hibákat ezzel szoktam az enyémből kivenni
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.04 hétfő, 19:31:31 írta Doby
»
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24499 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 19:31:14 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.02.04 hétfő, 19:16:56
Olyan érdekelne, ami úgymond kommunikál az enyémmel is, Fl előtti DI-s, és azért ismerje a CI-eket is konkrétan MK3ast ismerje fel mképpen
ELM327 nem tudom mennyire ismeri DI-t, F-super-nek vinnie kell.
Idézetet írta: Doby - 2013.02.04 hétfő, 19:28:57
Az interdieselben egyszer voltam, de csak résolajat méretni. Persze egyből rá akartak beszélni a porlasztó felújításra, mert kopognak. Azóta mentem 20ezret, és még csak izzitólámpa gondom se volt... Lekopogom...
Amugy jónak tűnik az a hely, csak ugye az ő érdekük, hogy egyből csináltasd meg a kocsit, holott lehet nem is kell...
Minket a márkaszervizben nagyjából 160ezer km-rel ezelőtt akartak teljes ü.a-rendszer cserére rábeszélni. Azóta is vészüzem nélkül teszi a dolgát.
Naplózva
Oldalak:
1
...
483
484
485
486
487
488
489
[
490
]
491
492
493
494
495
496
497
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ