Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:16:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 483 484 485 486 487 488 489 [490] 491 492 493 494 495 496 497 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14649407 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24450 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 09:26:00 »

150 az az 5 nem?

Szerintem aki teheti vagy tehetné az kannázna....ki az a hülye aki nem? nem?
CR-t PD-t is ugyanugy lehet kannázni csak normálisan megkell szűrni és ülepiteni ne legyen benne viz...
Én csináltam egy aksis cuccot magamnak ami egy gyári tdci go szűrőn át tolja be a tankba egy ac pumpával....szűrés pipa... eplus2
plussz festőknek van 5 mikronos szűrőjük azzal is lehet szűrni..30ft kb darabja..
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24451 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 12:43:52 »

Szerintem aki teheti vagy tehetné az kannázna....ki az a hülye aki nem? nem?
CR-t PD-t is ugyanugy lehet kannázni csak normálisan megkell szűrni és ülepiteni ne legyen benne viz...
Én csináltam egy aksis cuccot magamnak ami egy gyári tdci go szűrőn át tolja be a tankba egy ac pumpával....szűrés pipa... eplus2
plussz festőknek van 5 mikronos szűrőjük azzal is lehet szűrni..30ft kb darabja..

Ez a pumpa engem is érdekelne... Esetleg leírnád nekem az alkotórészeit, hogy csináltad, képek?  worship
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24452 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 13:42:19 »

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #24453 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 13:50:48 »

Nem kéne erőltetni az iróniát, nem áll jól.
Mellesleg úgy látom nem csak a múltkori kialakult hibás szót nem értetted, hanem azt sem amiket ezzel kapcsolatban írtam.
HA emlékeznél vagy olvastad volna vagy megértetted volna, akkor leírtam azt is, hogy az eljárással kapcsolatban a talált anyagok és forrásuk, származásuk és összetételükről is beszélgettem a laborban dolgozókkal. Ennek ismeretében csodálkoztam el kicsit....
De neked csak annyi maradt meg, hogy elvittem a mintát és elhoztam az eredményt.  taps
Hányadik általános iskolai anyag a szövegértés? worship wave
Nem egy szóval van a baj hanem az egész amit írtál zagyvaság. Ezek után már csak annyit kérek hogy ma is nyomassál már valami hasonló zöldséget, csak ne itt hanem a chat topicban, mert amúgy szórakoztató  vigyor3 wave
Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24454 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 13:56:15 »

[img]http://kepfeltoltes.hu/130203/IMAP_009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

 worship worship worship
A pumpát mivel tudtad elektromosan leszigetelni?
(Esetleg zsugorcső? A képen nem látszik.)
Illetve, milyen cső, ami megy a pumpától a szűrőig?
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.04 hétfő, 08:33:06 írta AndyA » Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24455 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 14:02:42 »

Idézetet írta: stealt link=topic=1456.msg743733#msg743 :wave:733 date=1359895848
Nem egy szóval van a baj hanem az egész amit írtál zagyvaság. Ezek után már csak annyit kérek hogy ma is nyomassál már valami hasonló zöldséget, csak ne itt hanem a chat topicban, mert amúgy szórakoztató  vigyor3 wave
Estétől eddig tartott, hogy kitalálj valami beszólást megint?
Szép eredmény, de azért gyorsulhatnál.  wave
Ó te mindenkinél mindent jobban tudó, te........ Olvashattad tegnap, hogy másokat is zavar a fellengző stílusod. Szóval előbb a gerendát húzd ki a szemedből.
 integet2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #24456 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 18:56:17 »

Az üzemanyag szintjelzőre ne adj, az soha sem volt pontos. A legegyszerűbb, hogy minden tankoláskor nullázod a napi számlálót. A tankolt üzemanyag mennyiséget elosztod a megtett kilométerrel, a kapott eredményt megszorzod 100-zal és megkapod a fogyasztást.  Grin
ez már csak azért sem pontos mert azt mondjátok a tankolt mennyiségre is,hogy nem annyi mint amit a kút mutat és fizetsz.  fejvakaras
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24457 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 18:59:17 »

worship worship worship
A pumpát mivel tudtad elektromosan leszigetelni?
(Esetleg zsugorcső? A képen nem látszik.)
Illetve, milyen cső, ami megy a pumpától a szűrőig?

szigetelni? minek? amugy is gázolajban van a tankban...amugy bandázsal van betekerve
sima 10-es üzemanyagcsővel van megcsinálva..
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #24458 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 19:15:30 »

 integet2 eljen
ez már csak azért sem pontos mert azt mondjátok a tankolt mennyiségre is,hogy nem annyi mint amit a kút mutat és fizetsz.  fejvakaras
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24459 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 19:24:44 »

ez már csak azért sem pontos mert azt mondjátok a tankolt mennyiségre is,hogy nem annyi mint amit a kút mutat és fizetsz.  fejvakaras
Ezért is írta valaki, hogy ugyanannál a kútfejnél kell visszatankolni is, akkor viszonylag pontos.


szigetelni? minek? amugy is gázolajban van a tankban...amugy bandázsal van betekerve
sima 10-es üzemanyagcsővel van megcsinálva..

Köszi, veszek valakitől egy pumpát és megcsinálom!  nyes
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24460 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 21:58:29 »

Mit mutat a hibakód???
Nekem is volt ilyen, lehet porlasztó is, és magas nyomású szivattyú nyomás szabályozó szelep, vagy xar üzemanyag..

Sziasztok !!

Kb egy hete (de lehet kicsit régebben) írtam az autómról.

(( Izzításjelző villogás, utánna teljesítmény csökkenés (biztonsági üzemmód)  ))

AZ autóval semmit az ég világon tényleg semmit nem csináltam, a porlasztócúcs-tisztító adalékon és a EVODiesel tankoláson kívül, kicsit meg lett zavarva az igaz, de a probléma egyik napról a máikra megsznűnt. Kb 4-5 napja járok vele jobbra-balra és már egyáltalán nem csinálja amit eddig.

Mi lehet a hirtelen gyógyulás oka szerintetek ??  Mondjuk én ennek csak örülök, hogy megszűnt a hiba de kíváncsi vagyok hogy mi lehetett az.

Egyébként megjegyzem nekem a 2.2 TDCi 8.3-at ezik igaz inkább városba használom.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Mondeos dávidka
Vendég
« Új hozzászólás #24461 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 22:15:31 »

Sziasztok.

Egy 2002 tdci mondeom van és menet kőzben egyszrcsak elkezdett villogni az előizzitás kontrolámpa.
A motor hidegen elég nehezen indul és melegen is elég nehezen veszi fel a fordulatot terhelés alatt.
a gázolajszürő most lett nemrég kicselélve gyárira.
Szerintetek mi lehet a baja.
Előre is köszönöm válaszokokat.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.03 vasárnap, 22:25:16 írta Mondeos dávidka » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24462 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 23:04:56 »

Sziasztok.

Egy 2002 tdci mondeom van és menet kőzben egyszrcsak elkezdett villogni az előizzitás kontrolámpa.
A motor hidegen elég nehezen indul és melegen is elég nehezen veszi fel a fordulatot terhelés alatt.
a gázolajszürő most lett nemrég kicselélve gyárira.
Szerintetek mi lehet a baja.
Előre is köszönöm válaszokokat.
hello

szűrőcsere előtt is ilyen volt, azért cseréltétek?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24463 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 23:05:47 »

Sziasztok.

Egy 2002 tdci mondeom van és menet kőzben egyszrcsak elkezdett villogni az előizzitás kontrolámpa.
A motor hidegen elég nehezen indul és melegen is elég nehezen veszi fel a fordulatot terhelés alatt.
a gázolajszürő most lett nemrég kicselélve gyárira.
Szerintetek mi lehet a baja.
Előre is köszönöm válaszokokat.
Ha most felsorolnám mi lehet a hiba és mire kivesézzük akkor eltellik egy kis idő és a kocsi nem lesz jobb.Röviden vidd el egy gyári diagra és olvasstass hibakódot mert akkor könnyebb a találgatás és a tanács hozzá.Ez lehet porlasztó csúcs magasnyomásu szivattyú is motorvezérlő relé is.A hibakódot jegyezd meg és gyere kivesézzük és a legjobb megoldást itt megtaláljuk neked.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24464 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 23:26:18 »

hello

szűrőcsere előtt is ilyen volt, azért cseréltétek?

Igen azért cseréltük ki a szürőt.

Van "Módosítás" gomb, "előnézet" gomb. A "quote" sor után írd a te mondandódat.
Aláírásba írd be, milyen autód van!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mondeos dávidka
Vendég
« Új hozzászólás #24465 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 23:35:17 »

hello

szűrőcsere előtt is ilyen volt, azért cseréltétek?

A szürőcsere előtt is ezt csinálta.
Holnap elviszem kiolvastatni az autot,és irom mi a hibakod.
előre is kőszőnőm segitségeteket.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24466 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 23:56:05 »

A szürőcsere előtt is ezt csinálta.
Holnap elviszem kiolvastatni az autot,és irom mi a hibakod.
előre is kőszőnőm segitségeteket.
A kódot pontossan  jegyezd meg.Gyárira vidd el!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #24467 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 08:32:30 »

Sziasztok !!

Kb egy hete (de lehet kicsit régebben) írtam az autómról.

(( Izzításjelző villogás, utánna teljesítmény csökkenés (biztonsági üzemmód)  ))

AZ autóval semmit az ég világon tényleg semmit nem csináltam, a porlasztócúcs-tisztító adalékon és a EVODiesel tankoláson kívül, kicsit meg lett zavarva az igaz, de a probléma egyik napról a máikra megsznűnt. Kb 4-5 napja járok vele jobbra-balra és már egyáltalán nem csinálja amit eddig.

Mi lehet a hirtelen gyógyulás oka szerintetek ??  Mondjuk én ennek csak örülök, hogy megszűnt a hiba de kíváncsi vagyok hogy mi lehetett az.

Egyébként megjegyzem nekem a 2.2 TDCi 8.3-at ezik igaz inkább városba használom.

Felmelegedett kicsit az idő, meg a tisztító adalékok kipucolták a GO-szűrőből is a leragadt paraffint. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #24468 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 10:27:25 »

Ezért is írta valaki, hogy ugyanannál a kútfejnél kell visszatankolni is, akkor viszonylag pontos.



ilyen alapon "viszonylag"  pontos a fedkomp is.   vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24469 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 11:05:00 »

ilyen alapon "viszonylag"  pontos a fedkomp is.   vigyor3


Az én fedcompom jelenleg 9,1-et mutat, a mért meg 7,6. (2 tele tank.)
Pedig nyomom neki, hátha odakerülök a "viszonylag pontos" fedcomp érték közelébe...  2funny
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #24470 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 11:22:33 »

Az én fedcompom jelenleg 9,1-et mutat, a mért meg 7,6. (2 tele tank.)
Pedig nyomom neki, hátha odakerülök a "viszonylag pontos" fedcomp érték közelébe...  2funny
ne feledd az csak átlagot mér. 1-be induláskor sokszorosa a 6-ban tartós fogyasztásnak.sokan azt hiszik azt mutatja 100 kilométeren mennyi gázolaj fogyott el.
egyébként nekem igy hidegbe 4.8 te tényleg nyomod neki  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24471 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 11:45:57 »

ne feledd az csak átlagot mér. 1-be induláskor sokszorosa a 6-ban tartós fogyasztásnak.sokan azt hiszik azt mutatja 100 kilométeren mennyi gázolaj fogyott el.
egyébként nekem igy hidegbe 4.8 te tényleg nyomod neki  eplus2

Az előző benyáshoz képest ez a nyomaték, ezzel a fogyasztással... Pont nem érdekel, mennyit kajál!  nyes
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24472 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 12:17:42 »

hIDEGBEN TÖBB LEVEGŐT KAP emiatt is lehet jobb a fogyi ugye?

ne feledd az csak átlagot mér. 1-be induláskor sokszorosa a 6-ban tartós fogyasztásnak.sokan azt hiszik azt mutatja 100 kilométeren mennyi gázolaj fogyott el.
egyébként nekem igy hidegbe 4.8 te tényleg nyomod neki  eplus2
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #24473 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 12:29:50 »

hIDEGBEN TÖBB LEVEGŐT KAP emiatt is lehet jobb a fogyi ugye?

a fogyasztás téma miatt itt meg fognak ö.ni. (fogyasztástopic.)  wave
neked hidegben jobb a fogyid?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24474 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 12:42:49 »

Jól emlékszem, (talán Stealt írta valamikor.), hogy az mkIII 2.2-es, vagyis az enyém is, delphi vezérléses?
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #24475 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 12:54:48 »

Jól emlékszem, (talán Stealt írta valamikor.), hogy az mkIII 2.2-es, vagyis az enyém is, delphi vezérléses?

Igen, de nem pont ugyanaz a rendszer van benne, mint a 2 literesben. Állítólag, legalábbis a mondák szerint a 2.2-es jobban bírja a gyűrődést. 202 ezer km-ig valóban, ezt bizton állíthatom. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #24476 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 12:55:19 »

Jól emlékszem, (talán Stealt írta valamikor.), hogy az mkIII 2.2-es, vagyis az enyém is, delphi vezérléses?
Mk3-ban az összes TDCI Delphis. Mk4 tudtommal már nem.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24477 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 13:42:18 »

Igen, de nem pont ugyanaz a rendszer van benne, mint a 2 literesben. Állítólag, legalábbis a mondák szerint a 2.2-es jobban bírja a gyűrődést. 202 ezer km-ig valóban, ezt bizton állíthatom. Smiley

AndyA

Az enyémben nem tudom mennyi van gyakorlatilag, (elméletileg 137000), a kettőstömegű, kuplung rendben van, igazából az üzemanyag rendszer is, egyben van, nincs lelakva, szétkopva, (a pedálok se.), de ettől még lehet benne 200 is.  smile
Amiért kérdeztem, az egr-t kellene offolni, (SW.), de első körben úgy néz ki, nehéz fába vágtam a fejszémet...
Az első "hírdető" azt mondta, hogy nem tudja, mert ez már elektromos...  2funny 2funny 2funny
Mondom neki, ha nem lenne elektromos, akkor mit akarna elektromosan kiiktatni?  falbav
Na meg egy kis optimalizálás is jól esne, hogy alsóbb tartományokban is kicsit jobban húzzon.
Nem mintha így nem menne...  eplus2

Amúgy jól emlékszem, te használsz redstuff fékeket?
Mit bírnak ezek, mondjuk a gyáriakhoz képest? És ott kint hogyé mennek?  smile
Itteni árak, amit találtam:
http://ebcbrakes.hu/auto-modellek/ebc-brakes-auto-ford/ebc-brakes-auto-ford-mondeo-estate-22-td-2004-2007.html
(Lassan esedékes a fékcsere.)

Mk3-ban az összes TDCI Delphis. Mk4 tudtommal már nem.
worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.04 hétfő, 13:57:25 írta dadan » Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24478 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 14:15:08 »

Felmelegedett kicsit az idő, meg a tisztító adalékok kipucolták a GO-szűrőből is a leragadt paraffint. Smiley

AndyA

Köszi.

Hát remélem mostmár nem lesz vele baj. Mondjuk így kicsit gazdaságosabb volt mintha egyből porlasztókat cseréltem volna. (amit a szervízbe mondtak  szomoru1 Cheesy )
Naplózva
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #24479 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 16:47:25 »

Sziasztok! Asszem ma beütött a krah! Ma hazafele megtorpant az autó majd elkezdett villogni az izzításjelző. Nagyon finoman de hazajöttem vele, de végig villogott az a fránya izzításjelző. Persze egyik szerelőmet se tudtam utolérni... Szerintetek mi lehet a baj?? A segítséget előre is köszönöm!!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #24480 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 16:53:26 »

Sziasztok! Asszem ma beütött a krah! Ma hazafele megtorpant az autó majd elkezdett villogni az izzításjelző. Nagyon finoman de hazajöttem vele, de végig villogott az a fránya izzításjelző. Persze egyik szerelőmet se tudtam utolérni... Szerintetek mi lehet a baj?? A segítséget előre is köszönöm!!

Hibakódolvasás megmondja. Utána gyere vissza ide a kódokkal (nem a szerelő szerinti értelmezésükkel, hanem a ténylegesen kiolvasott kódok kellenek!), és meglátjuk.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #24481 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 17:12:53 »

Oké. A baj csak az hogy nem tudom el merjek e menni vele holnap dolgozni. Szerintetek?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #24482 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 17:52:52 »

Oké. A baj csak az hogy nem tudom el merjek e menni vele holnap dolgozni. Szerintetek?

Milyen messzire? Amúgy nem esélytelen, hogy holnap pont simán fog indulni. Azért csak óvattal.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #24483 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 18:09:35 »

Oké. A baj csak az hogy nem tudom el merjek e menni vele holnap dolgozni. Szerintetek?

Megpróbáltad leállítani, újraindítani? Az sokszor ismét használhatóvá teszi a kocsit (a következő vészüzemig).
Naplózva
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24484 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 18:18:43 »

Úgylátom ez az izzításjelző villogás sok embernek okoz gondot.

Nem tudom mitől csinálhatja a kocsi de nekem egyik napról a másikra megszűnt. Kíváncsi vagyok, hogy neked milyen hibakód fog kijönni.

Szerintem nem nagy problémára utalhat, nekem egy kis adaléktól meg "jobb minőségű" gázolajtól, abbahagyta és tökéletes az autó.
Naplózva
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #24485 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 18:26:37 »

Nos a munkahelyem 35 km.-re van. Egyébként próbáltam többször is hogy leállít picit vár ujraindít, de sajnos most nem segített. nem tudom mi tévő legyek. ha el tudok vele menni holnap akkor napközbe keritek valakit aki meg tudja nézni mi lehet a baj. valahol csak sikerül egy diagnosztikát csináltatnom. monjuk én speciel a Györi Interdízelhez szeretném vinni, ( www. interdiesel.hu ) eddíg csak jókat hallottam róluk. Remélem tudnak fogadni. Esetleg van aki már járt náluk és tudna véleményt írni??
Naplózva
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #24486 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 18:28:40 »

Mindenesetre egy hibakódolvasásra csak tudnak fogadni remélem. Az nem tart sokáig.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #24487 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 19:01:22 »

Nos a munkahelyem 35 km.-re van. Egyébként próbáltam többször is hogy leállít picit vár ujraindít, de sajnos most nem segített. nem tudom mi tévő legyek. ha el tudok vele menni holnap akkor napközbe keritek valakit aki meg tudja nézni mi lehet a baj. valahol csak sikerül egy diagnosztikát csináltatnom. monjuk én speciel a Györi Interdízelhez szeretném vinni, ( www. interdiesel.hu ) eddíg csak jókat hallottam róluk. Remélem tudnak fogadni. Esetleg van aki már járt náluk és tudna véleményt írni??
Itt Győrben nincs vkinek esetleg kódolvasója?? lehet h be kéne ruházni egybe Cheesy mennyibe is fájna megtudja vki mondani??  help
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #24488 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 19:11:52 »

Itt Győrben nincs vkinek esetleg kódolvasója?? lehet h be kéne ruházni egybe Cheesy mennyibe is fájna megtudja vki mondani??  help
Van a győri Ford+1 független ,ha kell a száma küldöm pü-be(ha rád villantanak illik vissza inteni eplus2)
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #24489 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 19:14:25 »

Nos a munkahelyem 35 km.-re van. Egyébként próbáltam többször is hogy leállít picit vár ujraindít, de sajnos most nem segített. nem tudom mi tévő legyek. ha el tudok vele menni holnap akkor napközbe keritek valakit aki meg tudja nézni mi lehet a baj. valahol csak sikerül egy diagnosztikát csináltatnom. monjuk én speciel a Györi Interdízelhez szeretném vinni, ( www. interdiesel.hu ) eddíg csak jókat hallottam róluk. Remélem tudnak fogadni. Esetleg van aki már járt náluk és tudna véleményt írni??
Inkább vidd a filep dieselhez Székesfehérvárra,a legjobbak szerintem dunántulon,én is ott csináltattam van gari +számla integet2
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #24490 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 19:14:50 »

Itt Győrben nincs vkinek esetleg kódolvasója?? lehet h be kéne ruházni egybe Cheesy mennyibe is fájna megtudja vki mondani??  help

2-3 ezerből megvan postával együtt egy ELM327, F-super olyan 6 ezer körül.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #24491 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 19:15:29 »

Van a győri Ford+1 független ,ha kell a száma küldöm pü-be(ha rád villantanak illik vissza inteni eplus2)
Uppsz, mikor hol hogy volt?? nem emléxem Sad
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #24492 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 19:16:56 »

2-3 ezerből megvan postával együtt egy ELM327, F-super olyan 6 ezer körül.
Olyan érdekelne, ami úgymond kommunikál az enyémmel is, Fl előtti DI-s, és azért ismerje a CI-eket is  konkrétan MK3ast ismerje fel mképpen  hehe hehe
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #24493 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 19:19:25 »

Uppsz, mikor hol hogy volt?? nem emléxem Sad
Ma kb 5 előtt pár perccel mentem haza a jumboval :laugh:ipari parknál körförgo.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.04 hétfő, 19:21:14 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #24494 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 19:21:43 »

Ma kb 5 előtt pár perccel mentem haza a jumboval laugh
Akk azé, me nem Mondival voltál  hehe eplus2 Sorry  szomoru1
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #24495 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 19:24:24 »

Akk azé, me nem Mondival voltál  hehe eplus2 Sorry  szomoru1
Otthon pihent a garázsba a mondeo,amugy hétvegén teljes folyadék csere volt+berohaddt a kézifék hehe
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #24496 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 19:28:25 »

Otthon pihent a garázsba a mondeo,amugy hétvegén teljes folyadék csere volt+berohaddt a kézifék hehe
Nekem már nem rohad be, Ervinnel megoldottuk a gondot, a kézifékkar cserével (ST 220-asból való)  hehe eljen Most meg épp vadászok vmi kommunikációs egységre, olyan kellene ami laptophoz való  hehe hehe
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #24497 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 19:28:57 »

Nos a munkahelyem 35 km.-re van. Egyébként próbáltam többször is hogy leállít picit vár ujraindít, de sajnos most nem segített. nem tudom mi tévő legyek. ha el tudok vele menni holnap akkor napközbe keritek valakit aki meg tudja nézni mi lehet a baj. valahol csak sikerül egy diagnosztikát csináltatnom. monjuk én speciel a Györi Interdízelhez szeretném vinni, ( www. interdiesel.hu ) eddíg csak jókat hallottam róluk. Remélem tudnak fogadni. Esetleg van aki már járt náluk és tudna véleményt írni??

Az interdieselben egyszer voltam, de csak résolajat méretni. Persze egyből rá akartak beszélni a porlasztó felújításra, mert kopognak. Azóta mentem 20ezret, és még csak izzitólámpa gondom se volt... Lekopogom...  Wink
Amugy jónak tűnik az a hely, csak ugye az ő érdekük, hogy egyből csináltasd meg a kocsit, holott lehet nem is kell...
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #24498 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 19:29:50 »

Itt Győrben nincs vkinek esetleg kódolvasója?? lehet h be kéne ruházni egybe Cheesy mennyibe is fájna megtudja vki mondani??  help
Nekem van elm-em.... Csak valami normális progi kellene hozzá  Wink Mondjuk azt nemtudom hogy a Tiéddel is kommunikál-e, de én az egr hibákat ezzel szoktam az enyémből kivenni  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.04 hétfő, 19:31:31 írta Doby » Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #24499 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 19:31:14 »

Olyan érdekelne, ami úgymond kommunikál az enyémmel is, Fl előtti DI-s, és azért ismerje a CI-eket is  konkrétan MK3ast ismerje fel mképpen  hehe hehe

ELM327 nem tudom mennyire ismeri DI-t, F-super-nek vinnie kell.

Az interdieselben egyszer voltam, de csak résolajat méretni. Persze egyből rá akartak beszélni a porlasztó felújításra, mert kopognak. Azóta mentem 20ezret, és még csak izzitólámpa gondom se volt... Lekopogom...  Wink
Amugy jónak tűnik az a hely, csak ugye az ő érdekük, hogy egyből csináltasd meg a kocsit, holott lehet nem is kell...

Minket a márkaszervizben nagyjából 160ezer km-rel ezelőtt akartak teljes ü.a-rendszer cserére rábeszélni. Azóta is vészüzem nélkül teszi a dolgát.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 483 484 485 486 487 488 489 [490] 491 492 493 494 495 496 497 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.