Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:47:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 489 490 491 492 493 494 495 [496] 497 498 499 500 501 502 503 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14648517 alkalommal)
0 Felhasználó és 128 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24750 Dátum: 2013.02.16 szombat, 12:17:49 »

Egyszer én is megszívtam az üzemanyag tisztítóval.
Beöntöttem, mentem.
Legközelebbi tankolástól füstölt, nem ment és 2 literrel többet fogyasztott.
Kicseréltem a gázolaj szűrőt és minden megjavult.

Nem 100%, de ha jól emlékszem utána megkaptam itt a forumon, hogy ez hülyeség, mert nincs köze egymáshoz.
Nem erőltettem, de szerintem volt köze.
Szóval cserélj szűrőt.

Én olaj csere előtt teszek bele üzemanyag tisztítót negyed tankhoz,hogy töményen tisztítson és ahogy bejelez tankolásra már megyek is olajcserére ahol természetessen egyből a szürő csere is megvan.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24751 Dátum: 2013.02.16 szombat, 12:26:19 »

Én olaj csere előtt teszek bele üzemanyag tisztítót negyed tankhoz,hogy töményen tisztítson és ahogy bejelez tankolásra már megyek is olajcserére ahol természetessen egyből a szürő csere is megvan.

Minek az üzemanyagot tisztítani?  2funny
(Értem...  nyes )
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24752 Dátum: 2013.02.16 szombat, 12:29:39 »

Minek az üzemanyagot tisztítani?  2funny
(Értem...  nyes )
Vettem falbav
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24753 Dátum: 2013.02.16 szombat, 12:31:22 »

Én is vettem.
Pukkadj meg.

Minek az üzemanyagot tisztítani?  2funny
(Értem...  nyes )
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #24754 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 11:54:15 »

szevasztok.
Olyan gondom van hogy kb 2600 fordulattol kicsit hullámzik a gyorsulásom.Ezt úgy értem mint ha hullámzó szembe szelet kapnék 200 -as fordulat különbségeknél.Tehát nem sima a gyorsulás.Nem rángat,nem szaggat a legjobb szó hogy hullámzik.Mondtak olyasmit hogy a vákumvezérlő mágnesszelep közzül a jobb oldali a turbóé lehet a ludas.kimérhető-e ez valahogy ?
Szia !Ki lyukadt valamelyik turbó csöved.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24755 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 12:01:20 »

Szia !Ki lyukadt valamelyik turbó csöved.


Hát erről a problémáról nem mostanában írt az illető. (2009)  Grin
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #24756 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 12:43:24 »

Hát erről a problémáról nem mostanában írt az illető. (2009)  Grin
Kösz kicsit szét vagyok,nem jártam a forumon vagy 2 hónapja!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #24757 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 14:21:03 »

Olvastam itt pár hozzászólással visszább, hogy üzemanyag tisztító folyadékot tesznek hozzá. Hát én a németeknél szoktam a Liqui Molly Super Diesel Additiv nevű folyadékot venni. Egy tank gázolajhoz kell hozzátölteni a flakont. Kb. 8 euró az ára. Amit én értettem a leírásából az annyi hogy keni az inyektorokat, tisztítja az égésteret, simább alapjárat, és a lényeget most írom: emeli az üzemanyag cetánszámát. Na és ez a lényeg!!! Hát tisztelt fórumtársak ettől a cucctól olyan szinten megy a gép hogy az valami félelmetes! Nem én találtam ki tényleg! Érezhetően jobban húz. Egyik haver meg is kérdezte hogy megpiszkáltam e az autót mert piszkosul megy. Mondom neki hogy nem, csak öntöttem bele valamit. Ha valaki jár németországba próbálja ki, a Kauflandban szoktam venni, de máshol is kapni. Sajnos itthon nem kapható.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24758 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 14:29:54 »

Olvastam itt pár hozzászólással visszább, hogy üzemanyag tisztító folyadékot tesznek hozzá. Hát én a németeknél szoktam a Liqui Molly Super Diesel Additiv nevű folyadékot venni. Egy tank gázolajhoz kell hozzátölteni a flakont. Kb. 8 euró az ára. Amit én értettem a leírásából az annyi hogy keni az inyektorokat, tisztítja az égésteret, simább alapjárat, és a lényeget most írom: emeli az üzemanyag cetánszámát. Na és ez a lényeg!!! Hát tisztelt fórumtársak ettől a cucctól olyan szinten megy a gép hogy az valami félelmetes! Nem én találtam ki tényleg! Érezhetően jobban húz. Egyik haver meg is kérdezte hogy megpiszkáltam e az autót mert piszkosul megy. Mondom neki hogy nem, csak öntöttem bele valamit. Ha valaki jár németországba próbálja ki, a Kauflandban szoktam venni, de máshol is kapni. Sajnos itthon nem kapható.
http://shop2.auto-doktor.hu/index.php?termeklap=799&honnan=kat
Ha erre gondolsz akkor lehet itthon is kapni...
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24759 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 14:47:02 »

Olvastam itt pár hozzászólással visszább, hogy üzemanyag tisztító folyadékot tesznek hozzá. Hát én a németeknél szoktam a Liqui Molly Super Diesel Additiv nevű folyadékot venni. Egy tank gázolajhoz kell hozzátölteni a flakont. Kb. 8 euró az ára. Amit én értettem a leírásából az annyi hogy keni az inyektorokat, tisztítja az égésteret, simább alapjárat, és a lényeget most írom: emeli az üzemanyag cetánszámát. Na és ez a lényeg!!! Hát tisztelt fórumtársak ettől a cucctól olyan szinten megy a gép hogy az valami félelmetes! Nem én találtam ki tényleg! Érezhetően jobban húz. Egyik haver meg is kérdezte hogy megpiszkáltam e az autót mert piszkosul megy. Mondom neki hogy nem, csak öntöttem bele valamit. Ha valaki jár németországba próbálja ki, a Kauflandban szoktam venni, de máshol is kapni. Sajnos itthon nem kapható.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Üzemanyagrendszer_tisztítás_Liqui_Moly-val
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #24760 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 20:43:10 »

Igen, erre gondoltam, de németeknél teljesen más a címke rajta.
Naplózva
balabatyo
Vendég
« Új hozzászólás #24761 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 21:03:14 »

Kedves Fórumtársak!

Tavasszal eladó egy 2004-es Ford Mondeo Kombi.
Elég jó állapot, anyagi okokból vált eladóvá, egyébként nem adnám semmi pénzért.
Az ára 1.1 M Ft, ami fix, minimálisan alkuképes.
Akit érdekel írjon vagy hívjon a 06-20-407-07-35 számon.
Kérésre képeket küldök és minden részletet megírok.
Az ár, amit kérek korrekt, nyilván nem új autó, van 1-2 kisebb esztétikai hiba, ami szinte nem is észrevehető.
Meglátásom szerint nagyon jó formában van, motorikusan fantasztikus, akksi, 4 lengéscsillapító és első rugópár nemrég lett cserélve.

Üdv, Balabátyó
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24762 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 21:05:25 »

Kedves Fórumtársak!

Tavasszal eladó egy 2004-es Ford Mondeo Kombi.
Elég jó állapot, anyagi okokból vált eladóvá, egyébként nem adnám semmi pénzért.
Az ára 1.1 M Ft, ami fix, minimálisan alkuképes.
Akit érdekel írjon vagy hívjon a 06-20-407-07-35 számon.
Kérésre képeket küldök és minden részletet megírok.
Az ár, amit kérek korrekt, nyilván nem új autó, van 1-2 kisebb esztétikai hiba, ami szinte nem is észrevehető.
Meglátásom szerint nagyon jó formában van, motorikusan fantasztikus, akksi, 4 lengéscsillapító és első rugópár nemrég lett cserélve.

Üdv, Balabátyó

Ezt inkább ide  kellett volna rakni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #24763 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 10:40:29 »

http://shop2.auto-doktor.hu/index.php?termeklap=799&honnan=kat
Ha erre gondolsz akkor lehet itthon is kapni...

De nem 5,04 Euróért. Smiley

Németországból tudok rendelni, 5,04 Euro darabja, plusz 9,95 Euro átalány-postaköltség. Már 3 darabnál is csak 2440 Ft, többnél még olcsóbb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #24764 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 12:12:47 »

Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem a kormány szervó olajszűrő beépitésével a Mondeomba. A rendszer kiválóan üzemel.
Néhány fotó a beépitésről. Napokon belül fent lessz a teljes leirás a FAQ-ban.









Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.18 hétfő, 12:43:33 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24765 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 12:15:51 »

Minden tiszteletem azoknak akik hozzájárulnak szakmailag a forumhoz.
A FAQ részleg a legnagyobb értéke a fórumnak.

Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem a kormány szervó olajszűrő beépítésévél a Mondeomba. A rendszer kiválóan üzemel.
Néhány fotó a beépítésről. Napokon belül fent lesz a teljes leírás a FAQ-ban.





Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.18 hétfő, 12:23:31 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24766 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 12:24:05 »

Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem a kormány szervó olajszűrő beépitésével a Mondeomba. A rendszer kiválóan üzemel.
Néhány fotó a beépitésről. Napokon belül fent lessz a teljes leirás a FAQ-ban.
[img]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/130218/K_p_246_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/130218/K_p_249_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/130218/K_p_251_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]
Tisztelettel László! worship
eljen Látom nem 1-2 évig lesz nálad a kocsi  smile   kormánymű/szervószivattyú tönkremenést akadályozza ez meg?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #24767 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 12:29:06 »

Minden tiszteletem azoknak akik hozzájárulnak szakmailag a forumhoz.
A FAQ részleg a legnagyobb értéke a fórumnak.

Kedves DomeSL!
Köszönöm az elismerő szavakat.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Villast
Vendég
« Új hozzászólás #24768 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 12:29:52 »

Sziasztok!

Orosháza környékén tud Valaki motorvezérlőt feltanítani?


Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #24769 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 12:35:49 »

eljen Látom nem 1-2 évig lesz nálad a kocsi  smile   kormánymű/szervószivattyú tönkremenést akadályozza ez meg?
Tisztelt Fórumtárs!
A beépített szűrő, megakadályozza a kopásokból adodó mikron nagyságú fémszemcsék áramlását az olajban, ezzel kiküszöbölve a további kopásokat, és a szervo vezérlő szelepek és a kormánymű megszorulását. Egy szűrő csere mindössze 980Ft a kormánymű felújjitás KB 120 ezer Ft szemben.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #24770 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 12:42:36 »

Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem a kormány szervó olajszűrő beépitésével a Mondeomba. A rendszer kiválóan üzemel.
Néhány fotó a beépitésről. Napokon belül fent lessz a teljes leirás a FAQ-ban.






Tisztelettel László! worship

Gratulálok  taps, szép munka - mint mindig eljen Kb. milyen költségből sikerült kivitelezni? Esetleg a cikkben kitérhetnél a felhasznált anyagokra és a hozzávetőleges árra.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #24771 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 12:48:59 »

Gratulálok  taps, szép munka - mint mindig eljen Kb. milyen költségből sikerült kivitelezni? Esetleg a cikkben kitérhetnél a felhasznált anyagokra és a hozzávetőleges árra.
Tisztelt Fórumtárs!
A cikkben minden adat, cikkszám, beszerzési forrás, ár, megtalálható. A teljes költség nem számoltam össze de nem több mint 10 ezer Ft.
A cikkben a képek magukért beszélnek az alapján bárki elkészitheti, ha egy kicsit is törödik a szervo rendszerrel.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #24772 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 16:15:36 »

Üdv Mindenki!
Kérdésem lenne: egy éve cseréltem p.csúcsokat és kapcsolószelepet, a szivattyúra akkor azt mondták jó, most viszont behalt minden (szivattyú, porlasztó). Szerintetek megint cseréltessek kapcsolószelepet is vagy elég a csúcs meg a szivattyú? Normális ez, hogy 30 e km után megint dobós?
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24773 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 17:39:21 »

Üdv Mindenki!
Kérdésem lenne: egy éve cseréltem p.csúcsokat és kapcsolószelepet, a szivattyúra akkor azt mondták jó, most viszont behalt minden (szivattyú, porlasztó). Szerintetek megint cseréltessek kapcsolószelepet is vagy elég a csúcs meg a szivattyú? Normális ez, hogy 30 e km után megint dobós?

Egy éve újakat rakattál be? Mert ha felújítottat, akkor akár lehet "normális" is.
Ha újakat, akkor meg cserélni kellett volna a szivattyút is, sőt mindent cakk-pakk, tankmosással, ahogy a nagykönyvben, (Itt a fórumon.  worship ), meg van írva. Legalábbis én megcsináltam volna ezeket is.

De biztos, hogy behaltak?  Huh?
Mert ha ugyanoda vitted megnézetni, ahol előtte csinálták, akkor nem, de szerintem írd le a hibákat és a hozzáértőbbek tudnak biztosabbat mondani, én még csak óvodás vagyok a fórumon.  Wink
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #24774 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 17:45:27 »

Egy éve újakat rakattál be? Mert ha felújítottat, akkor akár lehet "normális" is.
Ha újakat, akkor meg cserélni kellett volna a szivattyút is, sőt mindent cakk-pakk, tankmosással, ahogy a nagykönyvben, (Itt a fórumon.  worship ), meg van írva. Legalábbis én megcsináltam volna ezeket is.

De biztos, hogy behaltak?  Huh?
Mert ha ugyanoda vitted megnézetni, ahol előtte csinálták, akkor nem, de szerintem írd le a hibákat és a hozzáértőbbek tudnak biztosabbat mondani, én még csak óvodás vagyok a fórumon.  Wink
akkor egy csoportba jártok(runk)  taps  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24775 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 17:50:49 »

akkor egy csoportba jártok(runk)  taps  integet2

Csak én nagycsoportos vagyok, mert végigolvastam az egész fórumot.  nyes integet2
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #24776 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 18:00:07 »

Csak én nagycsoportos vagyok, mert végigolvastam az egész fórumot.  nyes integet2
akkor mostmár ha kérdezel tudod,hogy miröl is akarsz több infot.  eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24777 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 18:56:33 »

Minden tiszteletem azoknak akik hozzájárulnak szakmailag a forumhoz.
A FAQ részleg a legnagyobb értéke a fórumnak.

http://mondeo.hu/index.php?topic=12238.msg747944#msg747944  eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24778 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 18:57:34 »



Ezek teljesen normális kérdések egy hozzá nem értő ovistól. Cheesy
Szerencsére kaptam is rájuk megfelelő választ.  nyes

Már ha valamiféle célzás akart volna lenni... Smiley
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #24779 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 19:00:14 »

Üdv!

Kitisztítottam a MAF szenzort, sokat javult a hideg alapjáratom, de picit még így is ugrál.
Ezúton szeretném megköszönni a fórumlakók, szerkesztők áldozatos munkáját, mely cikkekkel lehetővé teszik az ilyen és hasonló dolgok házi barkácsolását!!!  worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship

Nekifogtam az EGR dugózásnak is, de a belső csavar olyan hülye helyen van, hogy szinte egyből feladtam...  nyes
Nézegetem, látom, hogy a jobb fele menő fémcső és az EGR között van egy vékony fémlemez, most nem tudom, hogy az gyárilag ilyen, kell ott lenni ilyennek, vagy elképzelhető, hogy már dugózva van és ki van iktatva, mert nem küld hibakódot!?  Huh?

Aharmadik. Úgy vettem észre, mintha csökkent volna a turbóm, ahol eddig megindult, onnan most érezhetően csak a motor húz. Lyukas turbócsövet nem találtam, (amit megtaláltam, attól még lehet.), ez a jelenség azóta van, hogy kapott üzemanyag rendszer tisztító folyadékot, azóta füstöl is.
http://www.formula3000.hu/shop/protec-protec-diesel-%C3%BCzemanyagrendszer-tiszt%C3%ADt%C3%B3common-rail-375ml-p-3299.html
Kisebb fordulaton egyre jobb a motor, de közben ez a jelenség jelentkezett.
Nem logikus, hogy a kettőnek köze lenne egymáshoz, de ettől elképzelhető, hogy ha kijárom ezt a tankot és tankolok bele tiszta üzemanyagot, akkor rendbejön ez a dolog?

Esetleg békés megyében van valaki hozzáértő, (velem ellentétben...  vigyor3 ), aki alkalomadtán rápillantana?
Szia
Én békés megyei vagyok szívesen segítek ha tudok nekem már rég le van dugozva
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #24780 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 19:03:55 »

Kedves Tamás!
Nagyon köszönöm fórumtársaim nevében is a cikk, ilyen gyors szerkesztését.
Tisztelettel László! worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.18 hétfő, 19:06:08 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24781 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 19:04:25 »

Kedves Tamás!
Nagyon köszönöm fórumtársaim nevében is a cikk, ilyen gyors szerkesztését.
Tisztelettel László! worship
Tudod, hogy bármikor! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #24782 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 19:07:30 »

Tudod, hogy bármikor! Wink wave
Tudom , de az ember ne csak az orráig lásson.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #24783 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 19:08:24 »

integet2 taps eljen wave
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24784 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 19:08:51 »

Szia
Én békés megyei vagyok szívesen segítek ha tudok nekem már rég le van dugozva

Remélem ezt én is meg tudom oldani, de ha véletlenül nem, akkor összefutunk! Smiley
Addig is köszönöm a segítséged!  worship worship worship
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #24785 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 19:11:11 »

Elvileg utángyártott csúcsokat és kapcs.szelepet kapott. A tank nem volt takarítva, mert nem volt fémforgács és más sem a szűrőben. Így utólag már bánom, hátha nem így alakult volna. falbav Elég jó nevű helyen volt, korrektnek tűnnek, bár a résolaj cső O-gyűrűjét nem cserélték ki, ezt nem is értettem, ezen már csak nem spórolnak. Amúgy a tünetek a szokásosak: nehezen indul, max nyomatéknál letilt, traktorhang stb. Valamint most még alacsony fordulaton(1500) is letilt ha a gázra lépek (gondolom) a szivattyú miatt.
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24786 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 19:19:30 »


 eljen taps taps taps

Elvileg utángyártott csúcsokat és kapcs.szelepet kapott. A tank nem volt takarítva, mert nem volt fémforgács és más sem a szűrőben. Így utólag már bánom, hátha nem így alakult volna. falbav Elég jó nevű helyen volt, korrektnek tűnnek, bár a résolaj cső O-gyűrűjét nem cserélték ki, ezt nem is értettem, ezen már csak nem spórolnak. Amúgy a tünetek a szokásosak: nehezen indul, max nyomatéknál letilt, traktorhang stb. Valamint most még alacsony fordulaton(1500) is letilt ha a gázra lépek (gondolom) a szivattyú miatt.

Hibakódot olvastattál? Az lenne a biztos.
De elég valószínűek a tünetek.
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24787 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 19:23:19 »

Elvileg utángyártott csúcsokat és kapcs.szelepet kapott. A tank nem volt takarítva, mert nem volt fémforgács és más sem a szűrőben. Így utólag már bánom, hátha nem így alakult volna. falbav Elég jó nevű helyen volt, korrektnek tűnnek, bár a résolaj cső O-gyűrűjét nem cserélték ki, ezt nem is értettem, ezen már csak nem spórolnak. Amúgy a tünetek a szokásosak: nehezen indul, max nyomatéknál letilt, traktorhang stb. Valamint most még alacsony fordulaton(1500) is letilt ha a gázra lépek (gondolom) a szivattyú miatt.
És,hogy tilt le vészüzem,vagy le is áll?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #24788 Dátum: 2013.02.19 kedd, 11:51:43 »

És,hogy tilt le vészüzem,vagy le is áll?Huh?

Nem olvastattam még hibakódot, de biztos vagyok benne, hogy ugyan az lesz mint tavaly, mivel a tünetek egyértelműek. Amúgy a letiltás attól függ mekkora gázt nyomok. Ha kicsit akkor vészüzem, ha nagyot akkor le is áll. Azt tervezem, hogy veszek egy jó használt szivattyút és rakatok bele új csúcsokat, ezt megúszom kb. 150-ből. Gyári új porlasztókat és új szivattyút tuti nem veszek. Jó ha 800-at ér a gép, nem fogok 500-at rákölteni, akkor inkább gyufa. vigyor3
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24789 Dátum: 2013.02.19 kedd, 12:07:18 »

Nem olvastattam még hibakódot, de biztos vagyok benne, hogy ugyan az lesz mint tavaly, mivel a tünetek egyértelműek. Amúgy a letiltás attól függ mekkora gázt nyomok. Ha kicsit akkor vészüzem, ha nagyot akkor le is áll. Azt tervezem, hogy veszek egy jó használt szivattyút és rakatok bele új csúcsokat, ezt megúszom kb. 150-ből. Gyári új porlasztókat és új szivattyút tuti nem veszek. Jó ha 800-at ér a gép, nem fogok 500-at rákölteni, akkor inkább gyufa. vigyor3

Az, hogy mennyit ér, illetve mennyit akarsz rákölteni, az attól függ, hogy meddig akarod használni. Smiley
Többen ajánlották a filep dieselt, azt mondják jól dolgoznak, még mindig olcsóbb, min az új.
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #24790 Dátum: 2013.02.19 kedd, 12:49:17 »

Az, hogy mennyit ér, illetve mennyit akarsz rákölteni, az attól függ, hogy meddig akarod használni. Smiley
Többen ajánlották a filep dieselt, azt mondják jól dolgoznak, még mindig olcsóbb, min az új.
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg
Nem kell azért olyan messzire menni van béké megyében jó adagólós is elég jó híre is van közel is van hozzátok.
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24791 Dátum: 2013.02.19 kedd, 15:53:44 »

Nem kell azért olyan messzire menni van béké megyében jó adagólós is elég jó híre is van közel is van hozzátok.

 wow1 Na, ezt se tudtam!  smile
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24792 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:08:57 »

Elvileg utángyártott csúcsokat és kapcs.szelepet kapott. A tank nem volt takarítva, mert nem volt fémforgács és más sem a szűrőben. Így utólag már bánom, hátha nem így alakult volna. falbav Elég jó nevű helyen volt, korrektnek tűnnek, bár a résolaj cső O-gyűrűjét nem cserélték ki, ezt nem is értettem, ezen már csak nem spórolnak. Amúgy a tünetek a szokásosak: nehezen indul, max nyomatéknál letilt, traktorhang stb. Valamint most még alacsony fordulaton(1500) is letilt ha a gázra lépek (gondolom) a szivattyú miatt.
Ezt te gondolod így én nem.De ez az én véleményem.Ha leáll az nagyon gáz saját tapasztalaz.HA veszel használtat akkor már 2 lesz belőle mert azt sem tudod majd előre milyen állapotban van.Ha így gondolkodsz akkor Filep diesel ujítasd fel igaz 250 körül van.Csak ha tavaly is így jártál akkor a felujítás sem sikerült jól,Én a FORDTÓL vettem mindent és 24e km óta semmi gond vele.De mégegyszer mondom te tudod csak ha jövőre megint nejárj így mert akkor ha összeadod már kijött volna az új.Járj sikerrel
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #24793 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 20:52:05 »

Ezt te gondolod így én nem.De ez az én véleményem.Ha leáll az nagyon gáz saját tapasztalaz.HA veszel használtat akkor már 2 lesz belőle mert azt sem tudod majd előre milyen állapotban van.Ha így gondolkodsz akkor Filep diesel ujítasd fel igaz 250 körül van.Csak ha tavaly is így jártál akkor a felujítás sem sikerült jól,Én a FORDTÓL vettem mindent és 24e km óta semmi gond vele.De mégegyszer mondom te tudod csak ha jövőre megint nejárj így mert akkor ha összeadod már kijött volna az új.Járj sikerrel
Azt tervezem, hogy megnézetem a használt szivattyút beszerelés előtt. Elvileg 70e km-ig hajtott angol gépekből bontják. Kuplungot is ott vettem és szinte új volt. A csúcsokat ismét újra cseréltetem, azután ha kész és rendben lesz:  wave helló TDCI.
Jut eszembe, a haverom szervízben cseréltette újakra és a 3. porlasztó sor cseréje után feladta. Én nem fogom ezt játszani évente...
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #24794 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 20:54:03 »

Nem kell azért olyan messzire menni van béké megyében jó adagólós is elég jó híre is van közel is van hozzátok.

Kire gondoltál Békésben?
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24795 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 21:30:05 »

Azt tervezem, hogy megnézetem a használt szivattyút beszerelés előtt. Elvileg 70e km-ig hajtott angol gépekből bontják. Kuplungot is ott vettem és szinte új volt. A csúcsokat ismét újra cseréltetem, azután ha kész és rendben lesz:  wave helló TDCI.
Jut eszembe, a haverom szervízben cseréltette újakra és a 3. porlasztó sor cseréje után feladta. Én nem fogom ezt játszani évente...

Vagy nem is az volt a baja, csak lehúzták... Undecided
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #24796 Dátum: 2013.02.22 péntek, 07:17:58 »

Kire gondoltál Békésben?
Szerintem Uhrin Gyuriékra gondolt!
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
BraunB
Vendég
« Új hozzászólás #24797 Dátum: 2013.02.22 péntek, 08:53:27 »

Sziasztok!

Most vettem egy Mondeot, átnézettem szervizben vásárlás előtt, minden úgy tűnt, mintha rendben is lenne. Az info gombja nem működött, de sikerült mostanra kicserélnem. Majd jött a szörnyű igazság, az autó 11-12 litert fogyaszt. 2.0 TDCI Automata.

Az lenne a kérdésem van e ötlete valakinek, hogy nem vagyonokból mit lehet ezzel a fogyasztással kezdeni.

Előre is köszi a segítséget!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24798 Dátum: 2013.02.22 péntek, 09:05:50 »

Ez annyira brutális különbség a normális fogyasztáshoz képest, hogy kizárt, hogy egy rendes szervízben ne találják meg a hiba okát.
Egyébként meg ennyiből nem fogjuk tudni neked megmondani mi a hiba. Ha semmi más tünet nincs (füstölés, erőtlenség, egyenetlen alapjárat) akkor lyukas a tank.

Sziasztok!

Most vettem egy Mondeot, átnézettem szervizben vásárlás előtt, minden úgy tűnt, mintha rendben is lenne. Az info gombja nem működött, de sikerült mostanra kicserélnem. Majd jött a szörnyű igazság, az autó 11-12 litert fogyaszt. 2.0 TDCI Automata.

Az lenne a kérdésem van e ötlete valakinek, hogy nem vagyonokból mit lehet ezzel a fogyasztással kezdeni.

Előre is köszi a segítséget!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24799 Dátum: 2013.02.22 péntek, 09:13:21 »

Sziasztok!

Most vettem egy Mondeot, átnézettem szervizben vásárlás előtt, minden úgy tűnt, mintha rendben is lenne. Az info gombja nem működött, de sikerült mostanra kicserélnem. Majd jött a szörnyű igazság, az autó 11-12 litert fogyaszt. 2.0 TDCI Automata.

Az lenne a kérdésem van e ötlete valakinek, hogy nem vagyonokból mit lehet ezzel a fogyasztással kezdeni.

Előre is köszi a segítséget!
először is hibakódolvasás, utána törlés, és megint megnézni hogy mi jön vissza.

igaz nekem tddi, jelenleg nem látja a map, maf jelet és így eszik 10-12l között. igaz nem is kormol vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 489 490 491 492 493 494 495 [496] 497 498 499 500 501 502 503 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.