Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:05:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
489
490
491
492
493
494
495
[
496
]
497
498
499
500
501
502
503
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14649047 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24750 Dátum:
2013.02.16 szombat, 12:17:49 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.02.16 szombat, 11:19:06
Egyszer én is megszívtam az üzemanyag tisztítóval.
Beöntöttem, mentem.
Legközelebbi tankolástól füstölt, nem ment és 2 literrel többet fogyasztott.
Kicseréltem a gázolaj szűrőt és minden megjavult.
Nem 100%, de ha jól emlékszem utána megkaptam itt a forumon, hogy ez hülyeség, mert nincs köze egymáshoz.
Nem erőltettem, de szerintem volt köze.
Szóval cserélj szűrőt.
Én olaj csere előtt teszek bele üzemanyag tisztítót negyed tankhoz,hogy töményen tisztítson és ahogy bejelez tankolásra már megyek is olajcserére ahol természetessen egyből a szürő csere is megvan.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24751 Dátum:
2013.02.16 szombat, 12:26:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.02.16 szombat, 12:17:49
Én olaj csere előtt teszek bele üzemanyag tisztítót negyed tankhoz,hogy töményen tisztítson és ahogy bejelez tankolásra már megyek is olajcserére ahol természetessen egyből a szürő csere is megvan.
Minek az üzemanyagot tisztítani?
(Értem...
)
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24752 Dátum:
2013.02.16 szombat, 12:29:39 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.16 szombat, 12:26:19
Minek az üzemanyagot tisztítani?
(Értem...
)
Vettem
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24753 Dátum:
2013.02.16 szombat, 12:31:22 »
Én is vettem.
Pukkadj meg.
Idézetet írta: dadan - 2013.02.16 szombat, 12:26:19
Minek az üzemanyagot tisztítani?
(Értem...
)
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24754 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 11:54:15 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2009.09.03 csütörtök, 20:04:01
szevasztok.
Olyan gondom van hogy kb 2600 fordulattol kicsit hullámzik a gyorsulásom.Ezt úgy értem mint ha hullámzó szembe szelet kapnék 200 -as fordulat különbségeknél.Tehát nem sima a gyorsulás.Nem rángat,nem szaggat a legjobb szó hogy hullámzik.Mondtak olyasmit hogy a vákumvezérlő mágnesszelep közzül a jobb oldali a turbóé lehet a ludas.kimérhető-e ez valahogy ?
Szia !Ki lyukadt valamelyik turbó csöved.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24755 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 12:01:20 »
Idézetet írta: cseresznye - 2013.02.17 vasárnap, 11:54:15
Szia !Ki lyukadt valamelyik turbó csöved.
Hát erről a problémáról nem mostanában írt az illető. (2009)
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24756 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 12:43:24 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.17 vasárnap, 12:01:20
Hát erről a problémáról nem mostanában írt az illető. (2009)
Kösz kicsit szét vagyok,nem jártam a forumon vagy 2 hónapja!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24757 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 14:21:03 »
Olvastam itt pár hozzászólással visszább, hogy üzemanyag tisztító folyadékot tesznek hozzá. Hát én a németeknél szoktam a Liqui Molly Super Diesel Additiv nevű folyadékot venni. Egy tank gázolajhoz kell hozzátölteni a flakont. Kb. 8 euró az ára. Amit én értettem a leírásából az annyi hogy keni az inyektorokat, tisztítja az égésteret, simább alapjárat, és a lényeget most írom: emeli az üzemanyag cetánszámát. Na és ez a lényeg!!! Hát tisztelt fórumtársak ettől a cucctól olyan szinten megy a gép hogy az valami félelmetes! Nem én találtam ki tényleg! Érezhetően jobban húz. Egyik haver meg is kérdezte hogy megpiszkáltam e az autót mert piszkosul megy. Mondom neki hogy nem, csak öntöttem bele valamit. Ha valaki jár németországba próbálja ki, a Kauflandban szoktam venni, de máshol is kapni. Sajnos itthon nem kapható.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24758 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 14:29:54 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.02.17 vasárnap, 14:21:03
Olvastam itt pár hozzászólással visszább, hogy üzemanyag tisztító folyadékot tesznek hozzá. Hát én a németeknél szoktam a Liqui Molly Super Diesel Additiv nevű folyadékot venni. Egy tank gázolajhoz kell hozzátölteni a flakont. Kb. 8 euró az ára. Amit én értettem a leírásából az annyi hogy keni az inyektorokat, tisztítja az égésteret, simább alapjárat, és a lényeget most írom: emeli az üzemanyag cetánszámát. Na és ez a lényeg!!! Hát tisztelt fórumtársak ettől a cucctól olyan szinten megy a gép hogy az valami félelmetes! Nem én találtam ki tényleg! Érezhetően jobban húz. Egyik haver meg is kérdezte hogy megpiszkáltam e az autót mert piszkosul megy. Mondom neki hogy nem, csak öntöttem bele valamit. Ha valaki jár németországba próbálja ki, a Kauflandban szoktam venni, de máshol is kapni. Sajnos itthon nem kapható.
http://shop2.auto-doktor.hu/index.php?termeklap=799&honnan=kat
Ha erre gondolsz akkor lehet itthon is kapni...
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24759 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 14:47:02 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.02.17 vasárnap, 14:21:03
Olvastam itt pár hozzászólással visszább, hogy üzemanyag tisztító folyadékot tesznek hozzá. Hát én a németeknél szoktam a Liqui Molly Super Diesel Additiv nevű folyadékot venni. Egy tank gázolajhoz kell hozzátölteni a flakont. Kb. 8 euró az ára. Amit én értettem a leírásából az annyi hogy keni az inyektorokat, tisztítja az égésteret, simább alapjárat, és a lényeget most írom: emeli az üzemanyag cetánszámát. Na és ez a lényeg!!! Hát tisztelt fórumtársak ettől a cucctól olyan szinten megy a gép hogy az valami félelmetes! Nem én találtam ki tényleg! Érezhetően jobban húz. Egyik haver meg is kérdezte hogy megpiszkáltam e az autót mert piszkosul megy. Mondom neki hogy nem, csak öntöttem bele valamit. Ha valaki jár németországba próbálja ki, a Kauflandban szoktam venni, de máshol is kapni. Sajnos itthon nem kapható.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/
Üzemanyagrendszer_tisztítás_Liqui_Moly-val
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24760 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 20:43:10 »
Igen, erre gondoltam, de németeknél teljesen más a címke rajta.
Naplózva
balabatyo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24761 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 21:03:14 »
Kedves Fórumtársak!
Tavasszal eladó egy 2004-es Ford Mondeo Kombi.
Elég jó állapot, anyagi okokból vált eladóvá, egyébként nem adnám semmi pénzért.
Az ára 1.1 M Ft, ami fix, minimálisan alkuképes.
Akit érdekel írjon vagy hívjon a 06-20-407-07-35 számon.
Kérésre képeket küldök és minden részletet megírok.
Az ár, amit kérek korrekt, nyilván nem új autó, van 1-2 kisebb esztétikai hiba, ami szinte nem is észrevehető.
Meglátásom szerint nagyon jó formában van, motorikusan fantasztikus, akksi, 4 lengéscsillapító és első rugópár nemrég lett cserélve.
Üdv, Balabátyó
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24762 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 21:05:25 »
Idézetet írta: balabatyo - 2013.02.17 vasárnap, 21:03:14
Kedves Fórumtársak!
Tavasszal eladó egy 2004-es Ford Mondeo Kombi.
Elég jó állapot, anyagi okokból vált eladóvá, egyébként nem adnám semmi pénzért.
Az ára 1.1 M Ft, ami fix, minimálisan alkuképes.
Akit érdekel írjon vagy hívjon a 06-20-407-07-35 számon.
Kérésre képeket küldök és minden részletet megírok.
Az ár, amit kérek korrekt, nyilván nem új autó, van 1-2 kisebb esztétikai hiba, ami szinte nem is észrevehető.
Meglátásom szerint nagyon jó formában van, motorikusan fantasztikus, akksi, 4 lengéscsillapító és első rugópár nemrég lett cserélve.
Üdv, Balabátyó
Ezt inkább
ide
kellett volna rakni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24763 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 10:40:29 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.02.17 vasárnap, 14:29:54
http://shop2.auto-doktor.hu/index.php?termeklap=799&honnan=kat
Ha erre gondolsz akkor lehet itthon is kapni...
De nem 5,04 Euróért.
Németországból tudok rendelni, 5,04 Euro darabja, plusz 9,95 Euro átalány-postaköltség. Már 3 darabnál is csak 2440 Ft, többnél még olcsóbb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24764 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 12:12:47 »
Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem a kormány szervó olajszűrő beépitésével a Mondeomba. A rendszer kiválóan üzemel.
Néhány fotó a beépitésről. Napokon belül fent lessz a teljes leirás a FAQ-ban.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.18 hétfő, 12:43:33 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24765 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 12:15:51 »
Minden tiszteletem azoknak akik hozzájárulnak szakmailag a forumhoz.
A FAQ részleg a legnagyobb értéke a fórumnak.
Idézetet írta: László - 2013.02.18 hétfő, 12:12:47
Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem a kormány szervó olajszűrő beépítésévél a Mondeomba. A rendszer kiválóan üzemel.
Néhány fotó a beépítésről. Napokon belül fent lesz a teljes leírás a FAQ-ban.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.18 hétfő, 12:23:31 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24766 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 12:24:05 »
Idézetet írta: László - 2013.02.18 hétfő, 12:12:47
Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem a kormány szervó olajszűrő beépitésével a Mondeomba. A rendszer kiválóan üzemel.
Néhány fotó a beépitésről. Napokon belül fent lessz a teljes leirás a FAQ-ban.
[img]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/130218/K_p_246_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/130218/K_p_249_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/130218/K_p_251_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]
Tisztelettel László!
Látom nem 1-2 évig lesz nálad a kocsi
kormánymű/szervószivattyú tönkremenést akadályozza ez meg?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24767 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 12:29:06 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.02.18 hétfő, 12:15:51
Minden tiszteletem azoknak akik hozzájárulnak szakmailag a forumhoz.
A FAQ részleg a legnagyobb értéke a fórumnak.
Kedves DomeSL!
Köszönöm az elismerő szavakat.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Villast
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24768 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 12:29:52 »
Sziasztok!
Orosháza környékén tud Valaki motorvezérlőt feltanítani?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24769 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 12:35:49 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.02.18 hétfő, 12:24:05
Látom nem 1-2 évig lesz nálad a kocsi
kormánymű/szervószivattyú tönkremenést akadályozza ez meg?
Tisztelt Fórumtárs!
A beépített szűrő, megakadályozza a kopásokból adodó mikron nagyságú fémszemcsék áramlását az olajban, ezzel kiküszöbölve a további kopásokat, és a szervo vezérlő szelepek és a kormánymű megszorulását. Egy szűrő csere mindössze 980Ft a kormánymű felújjitás KB 120 ezer Ft szemben.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24770 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 12:42:36 »
Idézetet írta: László - 2013.02.18 hétfő, 12:12:47
Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem a kormány szervó olajszűrő beépitésével a Mondeomba. A rendszer kiválóan üzemel.
Néhány fotó a beépitésről. Napokon belül fent lessz a teljes leirás a FAQ-ban.
Tisztelettel László!
Gratulálok
, szép munka - mint mindig
Kb. milyen költségből sikerült kivitelezni? Esetleg a cikkben kitérhetnél a felhasznált anyagokra és a hozzávetőleges árra.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24771 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 12:48:59 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.02.18 hétfő, 12:42:36
Gratulálok
, szép munka - mint mindig
Kb. milyen költségből sikerült kivitelezni? Esetleg a cikkben kitérhetnél a felhasznált anyagokra és a hozzávetőleges árra.
Tisztelt Fórumtárs!
A cikkben minden adat, cikkszám, beszerzési forrás, ár, megtalálható. A teljes költség nem számoltam össze de nem több mint 10 ezer Ft.
A cikkben a képek magukért beszélnek az alapján bárki elkészitheti, ha egy kicsit is törödik a szervo rendszerrel.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24772 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 16:15:36 »
Üdv Mindenki!
Kérdésem lenne: egy éve cseréltem p.csúcsokat és kapcsolószelepet, a szivattyúra akkor azt mondták jó, most viszont behalt minden (szivattyú, porlasztó). Szerintetek megint cseréltessek kapcsolószelepet is vagy elég a csúcs meg a szivattyú? Normális ez, hogy 30 e km után megint dobós?
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24773 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 17:39:21 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.02.18 hétfő, 16:15:36
Üdv Mindenki!
Kérdésem lenne: egy éve cseréltem p.csúcsokat és kapcsolószelepet, a szivattyúra akkor azt mondták jó, most viszont behalt minden (szivattyú, porlasztó). Szerintetek megint cseréltessek kapcsolószelepet is vagy elég a csúcs meg a szivattyú? Normális ez, hogy 30 e km után megint dobós?
Egy éve újakat rakattál be? Mert ha felújítottat, akkor akár lehet "normális" is.
Ha újakat, akkor meg cserélni kellett volna a szivattyút is, sőt mindent cakk-pakk, tankmosással, ahogy a nagykönyvben, (Itt a fórumon.
), meg van írva. Legalábbis én megcsináltam volna ezeket is.
De biztos, hogy behaltak?
Mert ha ugyanoda vitted megnézetni, ahol előtte csinálták, akkor nem, de szerintem írd le a hibákat és a hozzáértőbbek tudnak biztosabbat mondani, én még csak óvodás vagyok a fórumon.
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24774 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 17:45:27 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.18 hétfő, 17:39:21
Egy éve újakat rakattál be? Mert ha felújítottat, akkor akár lehet "normális" is.
Ha újakat, akkor meg cserélni kellett volna a szivattyút is, sőt mindent cakk-pakk, tankmosással, ahogy a nagykönyvben, (Itt a fórumon.
), meg van írva. Legalábbis én megcsináltam volna ezeket is.
De biztos, hogy behaltak?
Mert ha ugyanoda vitted megnézetni, ahol előtte csinálták, akkor nem, de szerintem írd le a hibákat és a hozzáértőbbek tudnak biztosabbat mondani, én még csak óvodás vagyok a fórumon.
akkor egy csoportba jártok(runk)
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24775 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 17:50:49 »
Idézetet írta: coboy - 2013.02.18 hétfő, 17:45:27
akkor egy csoportba jártok(runk)
Csak én nagycsoportos vagyok, mert végigolvastam az egész fórumot.
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24776 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 18:00:07 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.18 hétfő, 17:50:49
Csak én nagycsoportos vagyok, mert végigolvastam az egész fórumot.
akkor mostmár ha kérdezel tudod,hogy miröl is akarsz több infot.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24777 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 18:56:33 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.02.18 hétfő, 12:15:51
Minden tiszteletem azoknak akik hozzájárulnak szakmailag a forumhoz.
A FAQ részleg a legnagyobb értéke a fórumnak.
http://mondeo.hu/index.php?topic=12238.msg747944#msg747944
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24778 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 18:57:34 »
Idézetet írta: virag - 2013.02.18 hétfő, 18:53:06
Ezek teljesen normális kérdések egy hozzá nem értő ovistól.
Szerencsére kaptam is rájuk megfelelő választ.
Már ha valamiféle célzás akart volna lenni...
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24779 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 19:00:14 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.16 szombat, 10:20:21
Üdv!
Kitisztítottam a MAF szenzort, sokat javult a hideg alapjáratom, de picit még így is ugrál.
Ezúton szeretném megköszönni a fórumlakók, szerkesztők áldozatos munkáját, mely cikkekkel lehetővé teszik az ilyen és hasonló dolgok házi barkácsolását!!!
Nekifogtam az EGR dugózásnak is, de a belső csavar olyan hülye helyen van, hogy szinte egyből feladtam...
Nézegetem, látom, hogy a jobb fele menő fémcső és az EGR között van egy vékony fémlemez, most nem tudom, hogy az gyárilag ilyen, kell ott lenni ilyennek, vagy elképzelhető, hogy már dugózva van és ki van iktatva, mert nem küld hibakódot!?
Aharmadik. Úgy vettem észre, mintha csökkent volna a turbóm, ahol eddig megindult, onnan most érezhetően csak a motor húz. Lyukas turbócsövet nem találtam, (amit megtaláltam, attól még lehet.), ez a jelenség azóta van, hogy kapott üzemanyag rendszer tisztító folyadékot, azóta füstöl is.
http://www.formula3000.hu/shop/protec-protec-diesel-%C3%BCzemanyagrendszer-tiszt%C3%ADt%C3%B3common-rail-375ml-p-3299.html
Kisebb fordulaton egyre jobb a motor, de közben ez a jelenség jelentkezett.
Nem logikus, hogy a kettőnek köze lenne egymáshoz, de ettől elképzelhető, hogy ha kijárom ezt a tankot és tankolok bele tiszta üzemanyagot, akkor rendbejön ez a dolog?
Esetleg békés megyében van valaki hozzáértő, (velem ellentétben...
), aki alkalomadtán rápillantana?
Szia
Én békés megyei vagyok szívesen segítek ha tudok nekem már rég le van dugozva
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24780 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 19:03:55 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.18 hétfő, 18:56:33
http://mondeo.hu/index.php?topic=12238.msg747944#msg747944
Kedves Tamás!
Nagyon köszönöm fórumtársaim nevében is a cikk, ilyen gyors szerkesztését.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.18 hétfő, 19:06:08 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24781 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 19:04:25 »
Idézetet írta: László - 2013.02.18 hétfő, 19:03:55
Kedves Tamás!
Nagyon köszönöm fórumtársaim nevében is a cikk, ilyen gyors szerkesztését.
Tisztelettel László!
Tudod, hogy bármikor!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24782 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 19:07:30 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.18 hétfő, 19:04:25
Tudod, hogy bármikor!
Tudom , de az ember ne csak az orráig lásson.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24783 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 19:08:24 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.18 hétfő, 18:56:33
http://mondeo.hu/index.php?topic=12238.msg747944#msg747944
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24784 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 19:08:51 »
Idézetet írta: virag - 2013.02.18 hétfő, 19:00:14
Szia
Én békés megyei vagyok szívesen segítek ha tudok nekem már rég le van dugozva
Remélem ezt én is meg tudom oldani, de ha véletlenül nem, akkor összefutunk!
Addig is köszönöm a segítséged!
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24785 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 19:11:11 »
Elvileg utángyártott csúcsokat és kapcs.szelepet kapott. A tank nem volt takarítva, mert nem volt fémforgács és más sem a szűrőben. Így utólag már bánom, hátha nem így alakult volna.
Elég jó nevű helyen volt, korrektnek tűnnek, bár a résolaj cső O-gyűrűjét nem cserélték ki, ezt nem is értettem, ezen már csak nem spórolnak. Amúgy a tünetek a szokásosak: nehezen indul, max nyomatéknál letilt, traktorhang stb. Valamint most még alacsony fordulaton(1500) is letilt ha a gázra lépek (gondolom) a szivattyú miatt.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24786 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 19:19:30 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.18 hétfő, 18:56:33
http://mondeo.hu/index.php?topic=12238.msg747944#msg747944
Idézetet írta: Vadász - 2013.02.18 hétfő, 19:11:11
Elvileg utángyártott csúcsokat és kapcs.szelepet kapott. A tank nem volt takarítva, mert nem volt fémforgács és más sem a szűrőben. Így utólag már bánom, hátha nem így alakult volna.
Elég jó nevű helyen volt, korrektnek tűnnek, bár a résolaj cső O-gyűrűjét nem cserélték ki, ezt nem is értettem, ezen már csak nem spórolnak. Amúgy a tünetek a szokásosak: nehezen indul, max nyomatéknál letilt, traktorhang stb. Valamint most még alacsony fordulaton(1500) is letilt ha a gázra lépek (gondolom) a szivattyú miatt.
Hibakódot olvastattál? Az lenne a biztos.
De elég valószínűek a tünetek.
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24787 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 19:23:19 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.02.18 hétfő, 19:11:11
Elvileg utángyártott csúcsokat és kapcs.szelepet kapott. A tank nem volt takarítva, mert nem volt fémforgács és más sem a szűrőben. Így utólag már bánom, hátha nem így alakult volna.
Elég jó nevű helyen volt, korrektnek tűnnek, bár a résolaj cső O-gyűrűjét nem cserélték ki, ezt nem is értettem, ezen már csak nem spórolnak. Amúgy a tünetek a szokásosak: nehezen indul, max nyomatéknál letilt, traktorhang stb. Valamint most még alacsony fordulaton(1500) is letilt ha a gázra lépek (gondolom) a szivattyú miatt.
És,hogy tilt le vészüzem,vagy le is áll?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24788 Dátum:
2013.02.19 kedd, 11:51:43 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.02.18 hétfő, 19:23:19
És,hogy tilt le vészüzem,vagy le is áll?
Nem olvastattam még hibakódot, de biztos vagyok benne, hogy ugyan az lesz mint tavaly, mivel a tünetek egyértelműek. Amúgy a letiltás attól függ mekkora gázt nyomok. Ha kicsit akkor vészüzem, ha nagyot akkor le is áll. Azt tervezem, hogy veszek egy jó használt szivattyút és rakatok bele új csúcsokat, ezt megúszom kb. 150-ből. Gyári új porlasztókat és új szivattyút tuti nem veszek. Jó ha 800-at ér a gép, nem fogok 500-at rákölteni, akkor inkább gyufa.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24789 Dátum:
2013.02.19 kedd, 12:07:18 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.02.19 kedd, 11:51:43
Nem olvastattam még hibakódot, de biztos vagyok benne, hogy ugyan az lesz mint tavaly, mivel a tünetek egyértelműek. Amúgy a letiltás attól függ mekkora gázt nyomok. Ha kicsit akkor vészüzem, ha nagyot akkor le is áll. Azt tervezem, hogy veszek egy jó használt szivattyút és rakatok bele új csúcsokat, ezt megúszom kb. 150-ből. Gyári új porlasztókat és új szivattyút tuti nem veszek. Jó ha 800-at ér a gép, nem fogok 500-at rákölteni, akkor inkább gyufa.
Az, hogy mennyit ér, illetve mennyit akarsz rákölteni, az attól függ, hogy meddig akarod használni.
Többen ajánlották a filep dieselt, azt mondják jól dolgoznak, még mindig olcsóbb, min az új.
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24790 Dátum:
2013.02.19 kedd, 12:49:17 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.19 kedd, 12:07:18
Az, hogy mennyit ér, illetve mennyit akarsz rákölteni, az attól függ, hogy meddig akarod használni.
Többen ajánlották a filep dieselt, azt mondják jól dolgoznak, még mindig olcsóbb, min az új.
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg
Nem kell azért olyan messzire menni van béké megyében jó adagólós is elég jó híre is van közel is van hozzátok.
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24791 Dátum:
2013.02.19 kedd, 15:53:44 »
Idézetet írta: virag - 2013.02.19 kedd, 12:49:17
Nem kell azért olyan messzire menni van béké megyében jó adagólós is elég jó híre is van közel is van hozzátok.
Na, ezt se tudtam!
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24792 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:08:57 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.02.18 hétfő, 19:11:11
Elvileg utángyártott csúcsokat és kapcs.szelepet kapott. A tank nem volt takarítva, mert nem volt fémforgács és más sem a szűrőben. Így utólag már bánom, hátha nem így alakult volna.
Elég jó nevű helyen volt, korrektnek tűnnek, bár a résolaj cső O-gyűrűjét nem cserélték ki, ezt nem is értettem, ezen már csak nem spórolnak. Amúgy a tünetek a szokásosak: nehezen indul, max nyomatéknál letilt, traktorhang stb. Valamint most még alacsony fordulaton(1500) is letilt ha a gázra lépek (gondolom) a szivattyú miatt.
Ezt te gondolod így én nem.De ez az én véleményem.Ha leáll az nagyon gáz saját tapasztalaz.HA veszel használtat akkor már 2 lesz belőle mert azt sem tudod majd előre milyen állapotban van.Ha így gondolkodsz akkor Filep diesel ujítasd fel igaz 250 körül van.Csak ha tavaly is így jártál akkor a felujítás sem sikerült jól,Én a FORDTÓL vettem mindent és 24e km óta semmi gond vele.De mégegyszer mondom te tudod csak ha jövőre megint nejárj így mert akkor ha összeadod már kijött volna az új.Járj sikerrel
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24793 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:52:05 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.02.19 kedd, 22:08:57
Ezt te gondolod így én nem.De ez az én véleményem.Ha leáll az nagyon gáz saját tapasztalaz.HA veszel használtat akkor már 2 lesz belőle mert azt sem tudod majd előre milyen állapotban van.Ha így gondolkodsz akkor Filep diesel ujítasd fel igaz 250 körül van.Csak ha tavaly is így jártál akkor a felujítás sem sikerült jól,Én a FORDTÓL vettem mindent és 24e km óta semmi gond vele.De mégegyszer mondom te tudod csak ha jövőre megint nejárj így mert akkor ha összeadod már kijött volna az új.Járj sikerrel
Azt tervezem, hogy megnézetem a használt szivattyút beszerelés előtt. Elvileg 70e km-ig hajtott angol gépekből bontják. Kuplungot is ott vettem és szinte új volt. A csúcsokat ismét újra cseréltetem, azután ha kész és rendben lesz:
helló TDCI.
Jut eszembe, a haverom szervízben cseréltette újakra és a 3. porlasztó sor cseréje után feladta. Én nem fogom ezt játszani évente...
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24794 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:54:03 »
Idézetet írta: virag - 2013.02.19 kedd, 12:49:17
Nem kell azért olyan messzire menni van béké megyében jó adagólós is elég jó híre is van közel is van hozzátok.
Kire gondoltál Békésben?
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24795 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:30:05 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.02.21 csütörtök, 20:52:05
Azt tervezem, hogy megnézetem a használt szivattyút beszerelés előtt. Elvileg 70e km-ig hajtott angol gépekből bontják. Kuplungot is ott vettem és szinte új volt. A csúcsokat ismét újra cseréltetem, azután ha kész és rendben lesz:
helló TDCI.
Jut eszembe, a haverom szervízben cseréltette újakra és a 3. porlasztó sor cseréje után feladta. Én nem fogom ezt játszani évente...
Vagy nem is az volt a baja, csak lehúzták...
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
feltaláló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24796 Dátum:
2013.02.22 péntek, 07:17:58 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.02.21 csütörtök, 20:54:03
Kire gondoltál Békésben?
Szerintem Uhrin Gyuriékra gondolt!
Naplózva
2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
BraunB
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24797 Dátum:
2013.02.22 péntek, 08:53:27 »
Sziasztok!
Most vettem egy Mondeot, átnézettem szervizben vásárlás előtt, minden úgy tűnt, mintha rendben is lenne. Az info gombja nem működött, de sikerült mostanra kicserélnem. Majd jött a szörnyű igazság, az autó 11-12 litert fogyaszt. 2.0 TDCI Automata.
Az lenne a kérdésem van e ötlete valakinek, hogy nem vagyonokból mit lehet ezzel a fogyasztással kezdeni.
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24798 Dátum:
2013.02.22 péntek, 09:05:50 »
Ez annyira brutális különbség a normális fogyasztáshoz képest, hogy kizárt, hogy egy rendes szervízben ne találják meg a hiba okát.
Egyébként meg ennyiből nem fogjuk tudni neked megmondani mi a hiba. Ha semmi más tünet nincs (füstölés, erőtlenség, egyenetlen alapjárat) akkor lyukas a tank.
Idézetet írta: BraunB - 2013.02.22 péntek, 08:53:27
Sziasztok!
Most vettem egy Mondeot, átnézettem szervizben vásárlás előtt, minden úgy tűnt, mintha rendben is lenne. Az info gombja nem működött, de sikerült mostanra kicserélnem. Majd jött a szörnyű igazság, az autó 11-12 litert fogyaszt. 2.0 TDCI Automata.
Az lenne a kérdésem van e ötlete valakinek, hogy nem vagyonokból mit lehet ezzel a fogyasztással kezdeni.
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24799 Dátum:
2013.02.22 péntek, 09:13:21 »
Idézetet írta: BraunB - 2013.02.22 péntek, 08:53:27
Sziasztok!
Most vettem egy Mondeot, átnézettem szervizben vásárlás előtt, minden úgy tűnt, mintha rendben is lenne. Az info gombja nem működött, de sikerült mostanra kicserélnem. Majd jött a szörnyű igazság, az autó 11-12 litert fogyaszt. 2.0 TDCI Automata.
Az lenne a kérdésem van e ötlete valakinek, hogy nem vagyonokból mit lehet ezzel a fogyasztással kezdeni.
Előre is köszi a segítséget!
először is hibakódolvasás, utána törlés, és megint megnézni hogy mi jön vissza.
igaz nekem tddi, jelenleg nem látja a map, maf jelet és így eszik 10-12l között. igaz nem is kormol
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
489
490
491
492
493
494
495
[
496
]
497
498
499
500
501
502
503
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ