Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:26:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
490
491
492
493
494
495
496
[
497
]
498
499
500
501
502
503
504
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14645231 alkalommal)
0 Felhasználó és 67 vendég van a témában
Jani001
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24800 Dátum:
2013.02.22 péntek, 09:52:06 »
Üdv mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Egy hete vettem egy 2005 évjáratú 2000 Tdci Mondeot és hideg motornál nem mindíg indul elsőre, ha beindult akkor ingadozik az alapjárat, és elég rendesen füstöl.
Melegen már nincs ilyen probléma, és menet közben is minden rendese működik. Van valakinek tippje, hogy mi okozza ezt?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24801 Dátum:
2013.02.22 péntek, 09:53:53 »
Idézetet írta: Jani001 - 2013.02.22 péntek, 09:52:06
Üdv mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Egy hete vettem egy 2005 évjáratú 2000 Tdci Mondeot és hideg motornál nem mindíg indul elsőre, ha beindult akkor ingadozik az alapjárat, és elég rendesen füstöl.
Melegen már nincs ilyen probléma, és menet közben is minden rendese működik. Van valakinek tippje, hogy mi okozza ezt?
CMP jeladó ellenőrzés/csere, MAF-szenzor pucolás, azután kódolvasás. Utána gyere vissza az eredménnyel, és megmondjuk, hogyan tovább.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24802 Dátum:
2013.02.22 péntek, 11:26:29 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.02.21 csütörtök, 20:54:03
Kire gondoltál Békésben?
Szia
Uhrin Györgyre probáld meg ott ha nem jön be neked tudok még egy helyet de az hozzád messze van egy kicsit nekem ott csinálték
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
BraunB
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24803 Dátum:
2013.02.22 péntek, 12:53:35 »
Sziasztok!
Most vettem egy Mondeot, átnézettem szervizben vásárlás előtt, minden úgy tűnt, mintha rendben is lenne. Az info gombja nem működött, de sikerült mostanra kicserélnem. Majd jött a szörnyű igazság, az autó 11-12 litert fogyaszt. 2.0 TDCI Automata.
Az lenne a kérdésem van e ötlete valakinek, hogy nem vagyonokból mit lehet ezzel a fogyasztással kezdeni.
Előre is köszi a segítséget!
Név nélkül a 7. kerületi auto + doki nevű cégnél nézettem a kocsit, az igazsághoz hozzátartozik, hogy az eladó előbb ért a szervizhez mint én.
Indításkor a motor egy hajszállal 1000 fölé felpörög, de utána szépen jár, a legnagyobb hidegben is szépen indult. Lejtőn lefelé motorfékkel kicsit ingadozik a fordulatszám, nagyságrendileg kb 250-et fel le folyamatosan. Ezen kívül nem füstöl, nem kormol, és amennyire meg tudom állapítani, nem lyukas a tank.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24804 Dátum:
2013.02.22 péntek, 14:41:41 »
Megy rendesen?
Azért nem értem, mert ha a MAP akkor tényleg fogyaszthat ennyit, de akkor az érződik a teljesítményen.
Kb mintha nem lenne turbo.
Egyszer mikor elfelejtettem a MAP-ra visszadugni a csatlakozót nekem volt ilyen.
Persze 10km-en észrevettem mert nem ment úgy, ezért a fogyasztásról nem tudok nyilatkozni, de nyilván megemeli.
Idézetet írta: BraunB - 2013.02.22 péntek, 12:53:35
Sziasztok!
Most vettem egy Mondeot, átnézettem szervizben vásárlás előtt, minden úgy tűnt, mintha rendben is lenne. Az info gombja nem működött, de sikerült mostanra kicserélnem. Majd jött a szörnyű igazság, az autó 11-12 litert fogyaszt. 2.0 TDCI Automata.
Az lenne a kérdésem van e ötlete valakinek, hogy nem vagyonokból mit lehet ezzel a fogyasztással kezdeni.
Előre is köszi a segítséget!
Név nélkül a 7. kerületi auto + doki nevű cégnél nézettem a kocsit, az igazsághoz hozzátartozik, hogy az eladó előbb ért a szervizhez mint én.
Indításkor a motor egy hajszállal 1000 fölé felpörög, de utána szépen jár, a legnagyobb hidegben is szépen indult. Lejtőn lefelé motorfékkel kicsit ingadozik a fordulatszám, nagyságrendileg kb 250-et fel le folyamatosan. Ezen kívül nem füstöl, nem kormol, és amennyire meg tudom állapítani, nem lyukas a tank.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
BraunB
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24805 Dátum:
2013.02.22 péntek, 14:54:31 »
Újra köszi a törődést!!
Nem tudom, hogy kellene mennie, soha nem volt diesel autóm, csak teher. Szerintem 130 lovas létére egyáltalán nem egy fürge szarvas, de azt sem tudom megállapítani, hogy az automata miatt nem olyan a húzása, vagy egyébként sem, de élek a gyanúval, hogy erőtlen. Elsőre eszközök és hely híján maradok a MAP tisztításánál, hátha az használ neki valamit is.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24806 Dátum:
2013.02.22 péntek, 14:57:37 »
MAP != MAF
A MAP-ot nem kell tisztítani. Az vagy kontakt hibás vagy rossz. (vagy egyik sem és akkor más baja van az autónak)
A MAF-ot lehet tisztítani, de az meg nem tud csodákat művelni.
Idézetet írta: BraunB - 2013.02.22 péntek, 14:54:31
Újra köszi a törődést!!
Nem tudom, hogy kellene mennie, soha nem volt diesel autóm, csak teher. Szerintem 130 lovas létére egyáltalán nem egy fürge szarvas, de azt sem tudom megállapítani, hogy az automata miatt nem olyan a húzása, vagy egyébként sem, de élek a gyanúval, hogy erőtlen. Elsőre eszközök és hely híján maradok a MAP tisztításánál, hátha az használ neki valamit is.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24807 Dátum:
2013.02.22 péntek, 16:12:04 »
Üdv.Problémám van.Az TDCI-mintha meg makacsolta volna magát az autópályán mert egy szeriben nem ment mintha meg döglöttek volna benne a lovak.Nem gyorsult úgy mint szokott. Nyomaték hiányát éreztem
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24808 Dátum:
2013.02.22 péntek, 16:18:39 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.02.22 péntek, 16:12:04
Üdv.Problémám van.Az TDCI-mintha meg makacsolta volna magát az autópályán mert egy szeriben nem ment mintha meg döglöttek volna benne a lovak.Nem gyorsult úgy mint szokott. Nyomaték hiányát éreztem
Vészüzemmód. Izzítás jelző vagy a check engine nem jött be?
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24809 Dátum:
2013.02.22 péntek, 16:23:07 »
Nem.De olyat már tapasztaltam aTDDI-nél is hogy egyszer csak nem megy.Be álltam egy parkolóba leállítottam kulcs ki pici várakozás és mint az óra működött rendesen.Ezt most is meg próbáltam de nem jött be.
Idézetet írta: stealt - 2013.02.22 péntek, 16:18:39
Vészüzemmód. Izzítás jelző vagy a check engine nem jött be?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.22 péntek, 16:28:23 írta tuza35
»
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24810 Dátum:
2013.02.22 péntek, 16:28:19 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.02.22 péntek, 16:23:07
Nem
Újraindítás után eltűnik az erőtlenség?
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24811 Dátum:
2013.02.22 péntek, 16:29:28 »
Hát mint írtam egyszer próbáltam de nem jött be
Idézetet írta: stealt - 2013.02.22 péntek, 16:28:19
Újraindítás után eltűnik az erőtlenség?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24812 Dátum:
2013.02.22 péntek, 17:06:31 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.02.22 péntek, 09:05:50
Ez annyira brutális különbség a normális fogyasztáshoz képest, hogy kizárt, hogy egy rendes szervízben ne találják meg a hiba okát.
Egyébként meg ennyiből nem fogjuk tudni neked megmondani mi a hiba. Ha semmi más tünet nincs (füstölés, erőtlenség, egyenetlen alapjárat) akkor lyukas a tank.
Nem annyira brutális. Vik-nek is 10-et fogyaszt az automata városban. És amikor ezt mondta szeptember volt. Erre még rászámoljuk a telet, akkor akár reális is lehet a 11-12l.
Városban sok rövid, be sem melegszik mindíg, forgalom, lámpák, stb, megnövelik a fogyasztást.
Nekem az utolsó fogyasztás 9,5l/100km volt ilyen körülmények között (BP). Relhist is írta, hogy most télen 10 körül fogyaszt a gépe. Mindkettőnké 6-os váltós. Automatanál meg plusz1,5-2l és hoppá már ott is vagyunk a 11-12l fogyasztásnál.
Persze kérdés, hogy ő milyen körülmények között használja.
Ne higgyük, hogy a dízel Mondeo mindig 5-6 litert fogyaszt!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24813 Dátum:
2013.02.22 péntek, 17:15:57 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.22 péntek, 17:06:31
Nem annyira brutális. Vik-nek is 10-et fogyaszt az automata városban. És amikor ezt mondta szeptember volt. Erre még rászámoljuk a telet, akkor akár reális is lehet a 11-12l.
Városban sok rövid, be sem melegszik mindíg, forgalom, lámpák, stb, megnövelik a fogyasztást.
Nekem az utolsó fogyasztás 9,5l/100km volt ilyen körülmények között (BP). Relhist is írta, hogy most télen 10 körül fogyaszt a gépe. Mindkettőnké 6-os váltós. Automatanál meg plusz1,5-2l és hoppá már ott is vagyunk a 11-12l fogyasztásnál.
Persze kérdés, hogy ő milyen körülmények között használja.
Ne higgyük, hogy a dízel Mondeo mindig 5-6 litert fogyaszt!
Akkor az enyém valami különleges állatfajta.
Ma voltam Tapolcán. 438 km-re tankoltam 24,9l gázolajat. (5,68l/100km) Reggel nem tudtam menni rendesen a havazás és a car M7-es miatt, de hazafelé csak vizes volt az út és 130-150-el jöttünk a pályán.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24814 Dátum:
2013.02.22 péntek, 17:27:35 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.02.22 péntek, 17:15:57
Akkor az enyém valami különleges állatfajta.
Ma voltam Tapolcán. 438 km-re tankoltam 24,9l gázolajat. (5,68l/100km) Reggel nem tudtam menni rendesen a havazás és a car M7-es miatt, de hazafelé csak vizes volt az út és 130-150-el jöttünk a pályán.
Mitől különleges? Bármelyik nem automata, hibamentes Tdci-vel meg lehet csinálni. Tök más körülményekről írsz, mint amit én írtam.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24815 Dátum:
2013.02.22 péntek, 17:28:49 »
Hát nekem ez a második Mk3 TDCi, és 8 liter fölé vinni lehetetlen.
De legalább is nem életszerű.
Bár akkor nálatok lehet, hogy nem is a motorral van baj hanem a kézifékkel.
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.22 péntek, 17:06:31
Nem annyira brutális. Vik-nek is 10-et fogyaszt az automata városban. És amikor ezt mondta szeptember volt. Erre még rászámoljuk a telet, akkor akár reális is lehet a 11-12l.
Városban sok rövid, be sem melegszik mindíg, forgalom, lámpák, stb, megnövelik a fogyasztást.
Nekem az utolsó fogyasztás 9,5l/100km volt ilyen körülmények között (BP). Relhist is írta, hogy most télen 10 körül fogyaszt a gépe. Mindkettőnké 6-os váltós. Automatanál meg plusz1,5-2l és hoppá már ott is vagyunk a 11-12l fogyasztásnál.
Persze kérdés, hogy ő milyen körülmények között használja.
Ne higgyük, hogy a dízel Mondeo mindig 5-6 litert fogyaszt!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24816 Dátum:
2013.02.22 péntek, 17:29:59 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.22 péntek, 17:27:35
Mitől különleges? Bármelyik nem automata, hibamentes Tdci-vel meg lehet csinálni. Tök más körülményekről írsz, mint amit én írtam.
Ezt írtad!
"Ne higgyük, hogy a dízel Mondeo mindig 5-6 litert fogyaszt!"
A válaszom erre szólt!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24817 Dátum:
2013.02.22 péntek, 17:31:24 »
És ezt nem úgy kell érteni, hogy volt már nekem ez alatt, hanem hogy 10 év alatt még SOHA nem volt ennyi felett.
Hogy őszinte legyek 7.8 felett nem volt még.
Idézetet írta: DomeSL - 2013.02.22 péntek, 17:28:49
Hát nekem ez a második Mk3 TDCi, és 8 liter fölé vinni lehetetlen.
De legalább is nem életszerű.
Bár akkor nálatok lehet, hogy nem is a motorral van baj hanem a kézifékkel.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24818 Dátum:
2013.02.22 péntek, 17:35:53 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.02.22 péntek, 17:29:59
Ezt írtad!
"Ne higgyük, hogy a dízel Mondeo mindig 5-6 litert fogyaszt!"
A válaszom erre szólt!
Ott van a "mindig" szó! Átugrottad?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24819 Dátum:
2013.02.22 péntek, 17:42:01 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.22 péntek, 17:35:53
Ott van a "mindig" szó! Átugrottad?
Át!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24820 Dátum:
2013.02.22 péntek, 17:42:59 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.02.22 péntek, 17:28:49
Hát nekem ez a második Mk3 TDCi, és 8 liter fölé vinni lehetetlen.
De legalább is nem életszerű.
Bár akkor nálatok lehet, hogy nem is a motorral van baj hanem a kézifékkel.
BüdösPesten autózol? Majd ha Szegeden autózom nekem sem lesz több.
Nem télen BP 7,5-8,3 szokott lenni. MKIII EUR4 kombinál a gyár által megadott városi fogyastás: 8,3
EUR3 kombinál 1/2 literrel kevesebb.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24821 Dátum:
2013.02.22 péntek, 17:50:31 »
Bejártam már vele országot világot, de jó.
Ha annyi akkor annyi. 9 liter még akkor sem 12 liter.
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.22 péntek, 17:42:59
BüdösPesten autózol? Majd ha Szegeden autózom nekem sem lesz több.
Nem télen BP 7,5-8,3 szokott lenni. MKIII EUR4 kombinál a gyár által megadott városi fogyastás: 8,3
EUR3 kombinál 1/2 literrel kevesebb.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24822 Dátum:
2013.02.22 péntek, 17:59:52 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.02.22 péntek, 17:50:31
Bejártam már vele országot világot, de jó.
Ha annyi akkor annyi. 9 liter még akkor sem 12 liter.
Nem szeretném újra leírni, olvasd újra.
Tél manuális=9-10l. Automata plusz 1,5-2l.
Tehát kijöhet, a kérdés hol és hogyan autózik.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
pic-úr
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24823 Dátum:
2013.02.22 péntek, 18:01:09 »
Sziasztok. nekem olyan kis problémám lenne hogy néha az alapjáratom el kezd ingadozni.rendesen jár, gondol egyet, aztán el kezdi.hidegen, melegen egyaránt.viszont a töltés lámpám néha ki villan. Újra inditom elalszik. Lehetséges hogy valami áram ellátással lenne problémám? az okozhat valami vezérlési gondot? a nagynyomású, és a porlasztó kb fél éve lett újitva.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24824 Dátum:
2013.02.22 péntek, 18:15:58 »
Rendben. Várjuk tehát a választ, hogy hol autózik.
Igaz. Álló helyzetben is el lehet használni az egész tankot.
Styleair! Neked van olyan, hogy 5-6 litert fogyaszt a kocsid? Mondjuk amikor autópályán mész vele mondjuk 600km-et?
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.22 péntek, 17:59:52
Nem szeretném újra leírni, olvasd újra.
Tél manuális=9-10l. Automata plusz 1,5-2l.
Tehát kijöhet, a kérdés hol és hogyan autózik.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24825 Dátum:
2013.02.22 péntek, 18:25:32 »
Idézetet írta: pic-úr - 2013.02.22 péntek, 18:01:09
Sziasztok. nekem olyan kis problémám lenne hogy néha az alapjáratom el kezd ingadozni.rendesen jár, gondol egyet, aztán el kezdi.hidegen, melegen egyaránt.viszont a töltés lámpám néha ki villan. Újra inditom elalszik. Lehetséges hogy valami áram ellátással lenne problémám? az okozhat valami vezérlési gondot? a nagynyomású, és a porlasztó kb fél éve lett újitva.
Szia!
A válasz igen, a döglődő generátor miatt a PCM játszhat az alapjárattal. A felvillanó töltés lámpa is megerősíti, hogy a generátorod kuka. Vidd el szerintem felújítani.
Naplózva
pic-úr
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24826 Dátum:
2013.02.22 péntek, 18:33:16 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.22 péntek, 18:25:32
Szia!
A válasz igen, a döglődő generátor miatt a PCM játszhat az alapjárattal. A felvillanó töltés lámpa is megerősíti, hogy a generátorod kuka. Vidd el szerintem felújítani.
Köszönöm az infót. Nagyon sokat segitettél. már több szerelő mondta hogy megint porlasztó. De bíztam benne hogy ez lehet. Még egyszer köszi
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24827 Dátum:
2013.02.22 péntek, 18:50:12 »
Idézetet írta: pic-úr - 2013.02.22 péntek, 18:01:09
Sziasztok. nekem olyan kis problémám lenne hogy néha az alapjáratom el kezd ingadozni.rendesen jár, gondol egyet, aztán el kezdi.hidegen, melegen egyaránt.viszont a töltés lámpám néha ki villan. Újra inditom elalszik. Lehetséges hogy valami áram ellátással lenne problémám? az okozhat valami vezérlési gondot? a nagynyomású, és a porlasztó kb fél éve lett újitva.
Ha van szabadon futód az is xarakodhat.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24828 Dátum:
2013.02.22 péntek, 18:50:38 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.02.22 péntek, 18:15:58
Rendben. Várjuk tehát a választ, hogy hol autózik.
Igaz. Álló helyzetben is el lehet használni az egész tankot.
Styleair! Neked van olyan, hogy 5-6 litert fogyaszt a kocsid? Mondjuk amikor autópályán mész vele mondjuk 600km-et?
Mennyivel megyek az autópályán?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.22 péntek, 18:56:28 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
pic-úr
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24829 Dátum:
2013.02.22 péntek, 18:52:24 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.22 péntek, 18:50:12
Ha van szabadon futód az is xarakodhat.
azt honnan is tudom meg hogy van e?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24830 Dátum:
2013.02.22 péntek, 18:52:47 »
Amennyivel szoktál.
Gondolom 130-150, de tök mindegy mert nekem 7.5 a német autópályán.
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.22 péntek, 18:50:38
Mennyivel megyek az autópályán?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24831 Dátum:
2013.02.22 péntek, 18:56:44 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.02.22 péntek, 18:52:47
Amennyivel szoktál.
Gondolom 130-150, de tök mindegy mert nekem 7.5 a német autópályán.
130-140-nél 6,5re tippelek.
Országúton 5-6 között is lehet 90-es tempónál.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5252.msg705560#msg705560
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24832 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:04:37 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.22 péntek, 18:56:44
130-140-nél 6,5re tippelek.
Országúton 5-6 között is lehet 90-es tempónál.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5252.msg705560#msg705560
Ilyenek nálam is előfordulnak! 228 megtett kilométer után a hátralévő kilométer 1117km!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24833 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:12:28 »
Idézetet írta: pic-úr - 2013.02.22 péntek, 18:52:24
azt honnan is tudom meg hogy van e?
Gyárilag nem volt, akkor lehet rajta, ha utólag valaki felszerelte.
Naplózva
pic-úr
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24834 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:13:57 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.22 péntek, 19:12:28
Gyárilag nem volt, akkor lehet rajta, ha utólag valaki felszerelte.
de az látszik a generátoron?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24835 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:15:35 »
Igen, ha felülről benézel.
Idézetet írta: pic-úr - 2013.02.22 péntek, 19:13:57
de az látszik a generátoron?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24836 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:15:50 »
Idézetet írta: pic-úr - 2013.02.22 péntek, 19:13:57
de az látszik a generátoron?
A wiki-ben van cikk a szabadonfutósításról, ott látszik a különbség.
Naplózva
pic-úr
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24837 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:21:48 »
nem
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.22 péntek, 19:15:50
A wiki-ben van cikk a szabadonfutósításról, ott látszik a különbség.
nem szabadonfutós, mert tegnap cseréltem főtengely szíjtárcsát. akkor láttam. akkor marad a generátor generál
Naplózva
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24838 Dátum:
2013.02.22 péntek, 20:19:40 »
Az én gépem is csinál furcsaságokat, mióta beleöntöttem a tankba azt az üzemanyagrendszer tisztítót.
Hol füstöl, hol nem, egyszer, amikor toltam neki vészüzemre állt, villogott a malacfarok, újraindítom, semmi.
Azután megy, úgy ahogy eddig, félállásban, ma indulok haza, indítok, megint malacfarok, újraindítok, eltűnik.
Azután megy, mint a barom, semmi tiltás, (pedig toltam...
), remélem, ha kimegy ez a tank, rátankolok tisztát, kicserélem a szűrőket, akkor rendbe jön, olyan lesz, mint előtte.
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24839 Dátum:
2013.02.22 péntek, 20:20:54 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.22 péntek, 20:19:40
Az én gépem is csinál furcsaságokat, mióta beleöntöttem a tankba azt az üzemanyagrendszer tisztítót.
Hol füstöl, hol nem, egyszer, amikor toltam neki vészüzemre állt, villogott a malacfarok, újraindítom, semmi.
Azután megy, úgy ahogy eddig, félállásban, ma indulok haza, indítok, megint malacfarok, újraindítok, eltűnik.
Azután megy, mint a barom, semmi tiltás, (pedig toltam...
), remélem, ha kimegy ez a tank, rátankolok tisztát, kicserélem a szűrőket, akkor rendbe jön, olyan lesz, mint előtte.
A tisztító dolgozik.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24840 Dátum:
2013.02.22 péntek, 23:16:55 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.22 péntek, 17:59:52
Nem szeretném újra leírni, olvasd újra.
Tél manuális=9-10l. Automata plusz 1,5-2l.
Tehát kijöhet, a kérdés hol és hogyan autózik.
Azért sírnék ha manuélias váltóval nekem a városi forgalomban télen 9 liter lenne.Pedig reggel ami cammogás van Pécsen,amúgy is unom de nem tudod elkerülni.Nos a hideg ami most van 7-7.4-nél nincs több.Csak város és már régóta voltam kint városon kívül.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24841 Dátum:
2013.02.22 péntek, 23:21:58 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.22 péntek, 20:19:40
Az én gépem is csinál furcsaságokat, mióta beleöntöttem a tankba azt az üzemanyagrendszer tisztítót.
Hol füstöl, hol nem, egyszer, amikor toltam neki vészüzemre állt, villogott a malacfarok, újraindítom, semmi.
Azután megy, úgy ahogy eddig, félállásban, ma indulok haza, indítok, megint malacfarok, újraindítok, eltűnik.
Azután megy, mint a barom, semmi tiltás, (pedig toltam...
), remélem, ha kimegy ez a tank, rátankolok tisztát, kicserélem a szűrőket, akkor rendbe jön, olyan lesz, mint előtte.
Én azért írtam már közvetlen az olajcsere előtt negyed tankhoz teszed akkor töményebb és mire kijelez,hogy tankolnod kell kicserélsz mindent és ok.Akkor nincs ez a gond.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.22 péntek, 23:25:27 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24842 Dátum:
2013.02.22 péntek, 23:23:50 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.02.22 péntek, 19:04:37
Ilyenek nálam is előfordulnak! 228 megtett kilométer után a hátralévő kilométer 1117km!
ezt meg hogyan csinálod?:)1117km még?
durva:)nekem is ilyen paripám van,de hasonlót még nem láttam miután mentem 200km-t...még lakott területen kívül sem:)
Naplózva
Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24843 Dátum:
2013.02.23 szombat, 06:41:56 »
Idézetet írta: Zoza - 2013.02.22 péntek, 23:23:50
ezt meg hogyan csinálod?:)1117km még?
durva:)nekem is ilyen paripám van,de hasonlót még nem láttam miután mentem 200km-t...még lakott területen kívül sem:)
Azért a valóságban nem ennyire szép a menyasszony!
Tényleg ennyit mutatott, de ez köszönhető annak, hogy a megtehető kilométer mérése nem pontos az MK3-nál.
Mindenesetre jó volt látni, és eljátszani a gondolattal, hogy tényleg akár fogyaszthatna is 4 liter környékén.
A valós fogyasztás 5,5 liter körül volt.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.23 szombat, 06:45:13 írta BDWTeam
»
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24844 Dátum:
2013.02.23 szombat, 06:49:10 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.02.22 péntek, 23:16:55
Azért sírnék ha manuélias váltóval nekem a városi forgalomban télen 9 liter lenne.Pedig reggel ami cammogás van Pécsen,amúgy is unom de nem tudod elkerülni.Nos a hideg ami most van 7-7.4-nél nincs több.Csak város és már régóta voltam kint városon kívül.
Akkor ne költözzél Pestre, és ne vegyél EUR4-est, és ne autózz vele rövideket hidegben (1km, 2km)!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24845 Dátum:
2013.02.23 szombat, 08:33:00 »
Idézetet írta: BraunB - 2013.02.22 péntek, 12:53:35
Sziasztok!
Most vettem egy Mondeot, átnézettem szervizben vásárlás előtt, minden úgy tűnt, mintha rendben is lenne. Az info gombja nem működött, de sikerült mostanra kicserélnem. Majd jött a szörnyű igazság, az autó 11-12 litert fogyaszt. 2.0 TDCI Automata.
Az lenne a kérdésem van e ötlete valakinek, hogy nem vagyonokból mit lehet ezzel a fogyasztással kezdeni.
Előre is köszi a segítséget!
Név nélkül a 7. kerületi auto + doki nevű cégnél nézettem a kocsit, az igazsághoz hozzátartozik, hogy az eladó előbb ért a szervizhez mint én.
Indításkor a motor egy hajszállal 1000 fölé felpörög, de utána szépen jár, a legnagyobb hidegben is szépen indult. Lejtőn lefelé motorfékkel kicsit ingadozik a fordulatszám, nagyságrendileg kb 250-et fel le folyamatosan. Ezen kívül nem füstöl, nem kormol, és amennyire meg tudom állapítani, nem lyukas a tank.
Erősen használat függő a fogyasztás. Ld fogyasztás topic.
A motorfékes hullámzás generátor, egr probléma lehet. Egr/szívósor tisztítás ajánlott, az elkoszolodas okozhat motor járási problémákat is, talán túlfogyasztást is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24846 Dátum:
2013.02.23 szombat, 10:36:10 »
Idézetet írta: virag - 2013.02.22 péntek, 11:26:29
Szia
Uhrin Györgyre probáld meg ott ha nem jön be neked tudok még egy helyet de az hozzád messze van egy kicsit nekem ott csinálték
Ismerem őket. Egyszer náluk olvastattam hibakódot. Korrektnek tűnnek. A gond csak az, h jelenleg pesten élek de lehet legurulok hozzájuk. Köszi.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Titánium X
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24847 Dátum:
2013.02.23 szombat, 11:04:01 »
Sziasztok Fórumtársak!
Véleményetekre lennék kíváncsi. A vas a következőt műveli:-2fok indítás mintha az egyik henger nem indulna el rendesen be-be dadog pár másodpercig szürke büdös füst elindulok hidegen 1000-1200 as fordulatnál rángat majd bemelegszik, és kb mikor a turbó kapcsol fekete korom és lehet hogy egy kicsit erőtlenebb is(de ezt lehet hogy csak beképzelem) viszont semmi hiba üzenet mármint a műszerfalon.
Véleményekért előre is köszi!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24848 Dátum:
2013.02.23 szombat, 11:28:48 »
Idézetet írta: Titánium X - 2013.02.23 szombat, 11:04:01
Sziasztok Fórumtársak!
Véleményetekre lennék kíváncsi. A vas a következőt műveli:-2fok indítás mintha az egyik henger nem indulna el rendesen be-be dadog pár másodpercig szürke büdös füst elindulok hidegen 1000-1200 as fordulatnál rángat majd bemelegszik, és kb mikor a turbó kapcsol fekete korom és lehet hogy egy kicsit erőtlenebb is(de ezt lehet hogy csak beképzelem) viszont semmi hiba üzenet mármint a műszerfalon.
Véleményekért előre is köszi!
Azért nézesd meg,hátha van hibakód...a büdi füst az lehet porlasztó-halál.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24849 Dátum:
2013.02.23 szombat, 13:05:46 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.02.23 szombat, 10:36:10
Ismerem őket. Egyszer náluk olvastattam hibakódot. Korrektnek tűnnek. A gond csak az, h jelenleg pesten élek de lehet legurulok hozzájuk. Köszi.
Pesten Nagy Viktor, Lurdyval szemben a Ford kereskedésben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
490
491
492
493
494
495
496
[
497
]
498
499
500
501
502
503
504
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ