Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:09:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 512 513 514 515 516 517 518 [519] 520 521 522 523 524 525 526 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14682930 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #25900 Dátum: 2013.04.12 péntek, 17:58:37 »

Sziasztok, nemrég elkezdet hidegen és melegen is, alapjáraton rázkódni a motor (130Le, 150ezer mérföld - 240ezer KM), bár nem mindig csinálja. Úgy vettem észre, ha finoman járok vele, akkor kevésbe jön elő a jelenség. Nagy terhelésnél izzító jelző villog, majd leáll a motor, ezt tavaly nyár óta csinálja. Szerelő azt mondja, hogy csak a 4 injektort kell cserélni es megint jó a gép. Viszont a kocsit most 500 font körul tudnám eladnia ha jól mukődik, a 4 injektor felújítása 400 font plusz 120 font az berakás és programozás összesen 520 font ami már több mint a kocsi mostani értéke. Gyári injektor darabja 250 font/db ez felejtös. Kérdésem a kővetkező lenne: biztos, hogy csak a 4 injektort kell cserélni? Mert akkor lehet megéri költeni rá, máskulönben megy a szemet telepre. Köszi  help

Ha haza hozod átveszem ingyen Smiley
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25901 Dátum: 2013.04.12 péntek, 20:20:52 »

Sziasztok, nemrég elkezdet hidegen és melegen is, alapjáraton rázkódni a motor (130Le, 150ezer mérföld - 240ezer KM), bár nem mindig csinálja. Úgy vettem észre, ha finoman járok vele, akkor kevésbe jön elő a jelenség. Nagy terhelésnél izzító jelző villog, majd leáll a motor, ezt tavaly nyár óta csinálja. Szerelő azt mondja, hogy csak a 4 injektort kell cserélni es megint jó a gép. Viszont a kocsit most 500 font körul tudnám eladnia ha jól mukődik, a 4 injektor felújítása 400 font plusz 120 font az berakás és programozás összesen 520 font ami már több mint a kocsi mostani értéke. Gyári injektor darabja 250 font/db ez felejtös. Kérdésem a kővetkező lenne: biztos, hogy csak a 4 injektort kell cserélni? Mert akkor lehet megéri költeni rá, máskulönben megy a szemet telepre. Köszi  help

Lehet, hogy egy poharazás után kiderül, hogy csak egyetkell javítani/cserélni.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25902 Dátum: 2013.04.12 péntek, 23:00:41 »

Örülj, hogy ennyit kibírtak az injektorok!!!!
Smiley

Lehet, hogy egy poharazás után kiderül, hogy csak egyetkell javítani/cserélni.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25903 Dátum: 2013.04.12 péntek, 23:02:01 »

Hát ez ettól függ, hogy hány colos a felni szélessége..

A tizenhetes úgy tudom 205/50 R17.
[/quote]
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25904 Dátum: 2013.04.12 péntek, 23:03:42 »

Örülj, hogy ennyit kibírtak az injektorok!!!!
Smiley


Szerintem ezt nem nekem szántad.  vigyor3
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25905 Dátum: 2013.04.12 péntek, 23:05:19 »

Én újra tudom programozni a csúcsokat, ha jársz Székesfehérváron vagy Gárdonyban!

Lehet, hogy egy poharazás után kiderül, hogy csak egyetkell javítani/cserélni.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25906 Dátum: 2013.04.12 péntek, 23:05:59 »

Szerintem sem, bocsi!

Szerintem ezt nem nekem szántad.  vigyor3
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25907 Dátum: 2013.04.12 péntek, 23:07:37 »

Én újra tudom programozni a csúcsokat, ha jársz Székesfehérváron vagy Gárdonyban!


Ezt se. Nekem minden OK a gépemmel. Valószínű, hogy klali fórumtársunknak szántad. Ő viszont Angolországban leledzik.  vigyor3
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25908 Dátum: 2013.04.13 szombat, 04:26:32 »

Szerintem sem, bocsi!

Olvas figyelmesebben, használd a módosít és a törlés gombokat is!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #25909 Dátum: 2013.04.13 szombat, 10:16:00 »

Hát ez ettól függ, hogy hány colos a felni szélessége..



Gyári mondeo mk3 méretről volt szó.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25910 Dátum: 2013.04.13 szombat, 10:46:44 »

Tisztelt Fórumtársak!
a mai napon az autó megállt menet közben nem volt terhelés kb 30al mentem, egyszer még elindult de rá 50 méterre megint megállt és utána már nem indult el!
fszuperrel az alábbi kódokat olvastam:
U1900 ,P0100,P1665,P1664
kérek titeket segítsetek mi lehet a gond?
(az kimarad hogy mostanában hallok egy kicsi süvítő hangon a gépből 2000-es fordulat körül de csak nagy gázadásnál inkább, ha nagyon megforgatom akkor ilyen pici durranás szerű is van néha!)
előre is köszi
üdv Attila worship worship worship worship
Tisztelt Fórumtársak!
kicseréltem a testkábelt mert mikor megmozgattam közben közben elindult!befujkáltam kontakt sprayvel de a hiba továbbra is fennáll hibakódot(p0100 eltűnt) törölni sem tudok semmi egyből ez van!a szivattyún a csatlakozókat befújtam kontakt sprayvel! mi lehet gond ?mit nézzek még meg?
üdv Attila
Tisztelt Fórumtársak! úgy néz ki megoldódott a probléma a balesetem után a szerelő szarul rakta össze a sárvédőben lévő vezérlőt és bejutott a víz ezért oxidálódott!és ezért nem indult,átcserélte a vezérlőt azóta indul ment vele próbakört is semmi gond nem volt!remélem így is marad!ez tanulság aki Devecserben Kapcsos Gábor nevű szerelőhöz akarja vinni az autóját ne tegye ennyire igénytelen a munkája!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #25911 Dátum: 2013.04.13 szombat, 14:02:09 »

Jo napot! Ma olajat akartam cserelni es meglett a baj.Az olajszuro plasztik fedelet nem birtam levenni egyben,nagyon odagyogyult.Elrepedt. Kellene a kod hogy tudjak rendelni. Koszi
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #25912 Dátum: 2013.04.13 szombat, 14:38:46 »

Jo napot! Ma olajat akartam cserelni es meglett a baj.Az olajszuro plasztik fedelet nem birtam levenni egyben,nagyon odagyogyult.Elrepedt. Kellene a kod hogy tudjak rendelni. Koszi
Szevasz
Ha minden igaz ez lessz az 1303477
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #25913 Dátum: 2013.04.13 szombat, 14:56:00 »

KOSZONOM!!!
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25914 Dátum: 2013.04.13 szombat, 16:26:26 »

Tisztelt Fórumtársak! úgy néz ki megoldódott a probléma a balesetem után a szerelő szarul rakta össze a sárvédőben lévő vezérlőt és bejutott a víz ezért oxidálódott!és ezért nem indult,átcserélte a vezérlőt azóta indul ment vele próbakört is semmi gond nem volt!remélem így is marad!ez tanulság aki Devecserben Kapcsos Gábor nevű szerelőhöz akarja vinni az autóját ne tegye ennyire igénytelen a munkája!
Tisztelt Fóriumtársak!
a szerelő átcserélte a sárvédőben lévő vezérlést és most megy az autó mint állat de mintha folyamatosan menne a klíma.ez mitől lehet valamit mondott hogy más a száma attól lehet?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #25915 Dátum: 2013.04.13 szombat, 16:28:02 »

Egr szelepet ledugóztam.Sörösdobozból vágtam ki ollóval.Átolvad vajon hamarosan?Vagy mennyi hő van ott kb?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25916 Dátum: 2013.04.13 szombat, 16:29:23 »

Tisztelt Fóriumtársak!
a szerelő átcserélte a sárvédőben lévő vezérlést és most megy az autó mint állat de mintha folyamatosan menne a klíma.ez mitől lehet valamit mondott hogy más a száma attól lehet?

Akkor is megy, ha kikapcsolod?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25917 Dátum: 2013.04.13 szombat, 16:31:22 »

Tisztelt Fórumtársak! úgy néz ki megoldódott a probléma a balesetem után a szerelő szarul rakta össze a sárvédőben lévő vezérlőt és bejutott a víz ezért oxidálódott!és ezért nem indult,átcserélte a vezérlőt azóta indul ment vele próbakört is semmi gond nem volt!remélem így is marad!ez tanulság aki Devecserben Kapcsos Gábor nevű szerelőhöz akarja vinni az autóját ne tegye ennyire igénytelen a munkája!

Aki dolgozik az tud csak hibázni.
Azért mert véletlenül hibázott még nem szép dolog ellen kampányt indítani vele szemben.
Biztosan nem szándékosan csinálta.
Ez nem igénytelenség, ez hiba. Ennyi, bár csak a te véleményed ismerjük.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25918 Dátum: 2013.04.13 szombat, 16:32:26 »

Egr szelepet ledugóztam.Sörösdobozból vágtam ki ollóval.Átolvad vajon hamarosan?Vagy mennyi hő van ott kb?

Vékony, át fog égni.
Cseréld ki min. 2 mm-es lemezre.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #25919 Dátum: 2013.04.13 szombat, 16:34:33 »

Vékony, át fog égni.
Cseréld ki min. 2 mm-es lemezre.
Értem.Csak sajnos nem tudok szerezni.Majd vágatok valakivel.Köszi
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25920 Dátum: 2013.04.13 szombat, 16:53:23 »

Értem.Csak sajnos nem tudok szerezni.Majd vágatok valakivel.Köszi

A keres-kínálban nézelődj....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25921 Dátum: 2013.04.13 szombat, 17:13:07 »

Akkor is megy, ha kikapcsolod?
igen
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25922 Dátum: 2013.04.13 szombat, 17:14:37 »

Aki dolgozik az tud csak hibázni.
Azért mert véletlenül hibázott még nem szép dolog ellen kampányt indítani vele szemben.
Biztosan nem szándékosan csinálta.
Ez nem igénytelenség, ez hiba. Ennyi, bár csak a te véleményed ismerjük.
az a baj h ez már nem az első dolog ami a hanyg munkája miatt lett
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25923 Dátum: 2013.04.13 szombat, 17:19:14 »

igen


Akkor ott valami nagyon össze lett kavarva. Szerintem keresd meg vik-et és nézesd át vele az autód.
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #25924 Dátum: 2013.04.13 szombat, 17:41:54 »

A keres-kínálban nézelődj....  Cool
Nincs senkinek eladó,úgyhogy rám marad a faragás.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #25925 Dátum: 2013.04.13 szombat, 21:20:05 »

Sziasztok
Lenne egy kérdésem mert ma tűnt fel és pedig a gázolaj szűrő elé beraktam egy műanyag szűrőt és azt vettem észre hogy elég nehézkesen telítödött igaz alapjáraton és ahogy leálítottam utána vissza is esett a gázolaj .Normális dolog vagy valahól levegőt szív?
Még azt szeretném megtudni hogy ha döglödik a szivattyum akkor elképzelhető hogyy visszaenged ?
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.14 vasárnap, 12:56:10 írta virag » Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #25926 Dátum: 2013.04.13 szombat, 21:37:50 »

Nincs senkinek eladó,úgyhogy rám marad a faragás.
dehogynem.
ezsolt nevű fórumtárs árul. én is tőle vettem 2db-ot valami nevetséges áron. formára vágva, savállóból.

 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #25927 Dátum: 2013.04.13 szombat, 21:47:15 »

Jo napot! Ma olajat akartam cserelni es meglett a baj.Az olajszuro plasztik fedelet nem birtam levenni egyben,nagyon odagyogyult.Elrepedt. Kellene a kod hogy tudjak rendelni. Koszi

Erre gondolsz?
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-olajozorendszer-a20.html
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #25928 Dátum: 2013.04.13 szombat, 21:56:47 »

Nincs senkinek eladó,úgyhogy rám marad a faragás.
konkrétan itt tes...
http://mondeo.hu/index.php?topic=10575.0
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25929 Dátum: 2013.04.13 szombat, 21:57:29 »

Nincs senkinek eladó,úgyhogy rám marad a faragás.
Kered meg EZSOLT fórumtársat neki van és küld neked.Addig ami benne van kibírja azt a kis időt,de ne húzd sokáig
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zsomy
Vendég
« Új hozzászólás #25930 Dátum: 2013.04.13 szombat, 22:53:44 »

Sziasztok segítséget szeretnék kérni.menetközben hideg meleg motornál megáll a turbó ha elkezdem nyomni neki olyan 2500 as fordulatnál és villog az izzátás jelző mi lehet a baj?Huh??előrre is köszi üdv

Nekem is ugyan ez a  diagnózis, igaz a motor újraindítása átmenetileg megoldja a problémát. A hibakódkiolvasó EGR szelepre utal!
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #25931 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 08:17:01 »

dehogynem.
ezsolt nevű fórumtárs árul. én is tőle vettem 2db-ot valami nevetséges áron. formára vágva, savállóból.

 integet2 integet2
Már kértem tőle,de nem készültek még el.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #25932 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 09:11:14 »

Már kértem tőle,de nem készültek még el.

elsétálsz 1 autóalkatrészesbe és veszel 1,5 - 2mm vastag klingeritet. az bírja jól és tömít is. nincs elfújás mellette, és fals szívás sem.
akár körömollóval is kivágható kb 10 perc alatt.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
tipli66
Vendég
« Új hozzászólás #25933 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 11:25:50 »

Sziasztok

Lenne egy olyan problémám, hogy székesfehérváron keresnék vagy fehérvárhoz közel olyan diesel specialistát aki a porlasztokat meg a magas nyomásut ki is szereli és úgy javítja garanciával és nem pedig kiszerelve kell neki vinni sajna Filep diesel csak kiszerelve javítja.

Válaszotokat előre is köszönöm
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25934 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 18:28:18 »

Sziasztok

Lenne egy olyan problémám, hogy székesfehérváron keresnék vagy fehérvárhoz közel olyan diesel specialistát aki a porlasztokat meg a magas nyomásut ki is szereli és úgy javítja garanciával és nem pedig kiszerelve kell neki vinni sajna Filep diesel csak kiszerelve javítja.

Válaszotokat előre is köszönöm
Ne haragudj,de a szerelőd nem szereli ki,és intézi el neked,Vagy szerelőd sincs még?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tipli66
Vendég
« Új hozzászólás #25935 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 20:11:15 »

Ha a szerelőm szedné ki akkor ő nem vállal rá garanciát, ezért keresek egy olyan helyet, ahol megcsinálnak mindent és garanciát is vállalnak rá, mert azért nem két fillérről beszélünk.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25936 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 20:21:55 »

Ha a szerelőm szedné ki akkor ő nem vállal rá garanciát, ezért keresek egy olyan helyet, ahol megcsinálnak mindent és garanciát is vállalnak rá, mert azért nem két fillérről beszélünk.

Nem a szerelőnek kell garanciát vállalnia a kicserélt/felújított befecskendezőkre.
Neki csak a szerelésre kell, ha valami szerelési hiba történne.
A befecskendezőkre a felújító vállal garanciát, ha szakszervizben történik a beszerelés és ezt igazolni is tudod. Valamint el van végezve a technológia által előírt egyéb alkatrészek cserélje, rendszer tisztítása.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25937 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 22:30:52 »

Nem a szerelőnek kell garanciát vállalnia a kicserélt/felújított befecskendezőkre.
Neki csak a szerelésre kell, ha valami szerelési hiba történne.
A befecskendezőkre a felújító vállal garanciát, ha szakszervizben történik a beszerelés és ezt igazolni is tudod. Valamint el van végezve a technológia által előírt egyéb alkatrészek cserélje, rendszer tisztítása.

És erről mint annak idején én is kaptam számlát,mert anélkül maga a szerelő be se rakta volna.A többi meg ahogy te is írtad nálam is így volt,csak annyi,hogy nekem felujítva volt ,de a féléves garancia számlával a FORD-tól  jött.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25938 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 21:02:44 »

Tisztelt Fórumtársak!
Olyan szakmai kérdésem lenne, hogy az izzítógyertya minden indulásnál, és minden hőmérsékleten izzít?
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #25939 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 21:08:54 »

Tisztelt Fórumtársak!
Olyan szakmai kérdésem lenne, hogy az izzítógyertya minden indulásnál, és minden hőmérsékleten izzít?

Szerintem az üzemi hőmérséklethez képest a legnagyobb kánikula is "jéghideg"... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25940 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 21:24:46 »

Tisztelt Fórumtársak!
Olyan szakmai kérdésem lenne, hogy az izzítógyertya minden indulásnál, és minden hőmérsékleten izzít?
persze
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25941 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 21:33:37 »

persze
Szerintem az üzemi hőmérséklethez képest a legnagyobb kánikula is "jéghideg"... Smiley

AndyA

Csak mert olyat mondtak ma nekem, hogy bizonyos hőmérséklet illetve a hűtőfolyadék bizonyos hőmérséklete felett nincs izzítás.
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25942 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 22:25:02 »

persze
szerintem x motorhőfok felett nem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25943 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 23:00:56 »

Szia!

Nekem van egy szerelőm, nekem is ő szereli a kocsit.
Smiley

Sziasztok

Lenne egy olyan problémám, hogy székesfehérváron keresnék vagy fehérvárhoz közel olyan diesel specialistát aki a porlasztokat meg a magas nyomásut ki is szereli és úgy javítja garanciával és nem pedig kiszerelve kell neki vinni sajna Filep diesel csak kiszerelve javítja.

Válaszotokat előre is köszönöm
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25944 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 23:01:35 »

Ha még aktuális, küldj egy PÜ-t. és küldöm a számát!
Meszi

Sziasztok

Lenne egy olyan problémám, hogy székesfehérváron keresnék vagy fehérvárhoz közel olyan diesel specialistát aki a porlasztokat meg a magas nyomásut ki is szereli és úgy javítja garanciával és nem pedig kiszerelve kell neki vinni sajna Filep diesel csak kiszerelve javítja.

Válaszotokat előre is köszönöm
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Pisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #25945 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 23:31:16 »

Sziasztok!

Kecskeméten vagy a környékén keresek megbízható szerelőt aki ért a mondeohoz, tud valaki segiteni vagy ajánlani valakit. Előre is köszönöm.
Naplózva

2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25946 Dátum: 2013.04.16 kedd, 05:07:45 »

szerintem x motorhőfok felett nem
gyujtáskor mindig asszem.melegen utoizzitas nincs.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #25947 Dátum: 2013.04.16 kedd, 09:52:41 »

Csak mert olyat mondtak ma nekem, hogy bizonyos hőmérséklet illetve a hűtőfolyadék bizonyos hőmérséklete felett nincs izzítás.

Persze, ha már meleg a motor, tíz perc állás után újraindítva. De ha hideg, értsd, környezeti hőmérsékleten van minden alkatrésze, beleértve a hűtúfolyadékot is, akkor fog izzítani, meg a Szaharában is, mert még az is "hideg" az üzemi hőmérséklethez képest.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
MOSTOHA
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #25948 Dátum: 2013.04.16 kedd, 11:17:30 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni tölletek turbó beállításával kapscolatban.Egy 130lovas tdci mondeom van ,turbótengely törés után bontott turbót kapott a gép amin pechemre vákumdobot is kellet cserélni,megkapta a régiét mivel annak adig semi baja nem volt.A problémám a következő: késik a turbónyomás érzésem szerint úgy 2500-as fordulaton vagy a felett érkezik meg.Kérdés az hogy lehete a kocsin állítani a turbót vagy lekell szerelni,és ha lehet akkor ki az aki tudna nekem ebben Pesten segíteni?Vállaszokat elörre is köszönöm.
Üdv: Zsolt worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25949 Dátum: 2013.04.16 kedd, 15:38:43 »

Persze, ha már meleg a motor, tíz perc állás után újraindítva. De ha hideg, értsd, környezeti hőmérsékleten van minden alkatrésze, beleértve a hűtúfolyadékot is, akkor fog izzítani, meg a Szaharában is, mert még az is "hideg" az üzemi hőmérséklethez képest.

AndyA

Akkor miért is kell izzítani? Mivel az első sűrítés után a levegő több száz fokra felhevül. Mire is jó az izzítás?
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Oldalak: 1 ... 512 513 514 515 516 517 518 [519] 520 521 522 523 524 525 526 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.