Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:12:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 513 514 515 516 517 518 519 [520] 521 522 523 524 525 526 527 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14635788 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25950 Dátum: 2013.04.16 kedd, 15:46:32 »

gyujtáskor mindig asszem.melegen utoizzitas nincs.
ki kell próbalámpázni vigyor3

azt tudom, hogy kb 0-3°-os garázsban még 5 perc után is volt áram az izzítóknál.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25951 Dátum: 2013.04.16 kedd, 15:49:25 »

Akkor miért is kell izzítani? Mivel az első sűrítés után a levegő több száz fokra felhevül. Mire is jó az izzítás?
azért, mert ha gázt engedsz a tenyeredbe és meggyújtod még csak meleget sem fogsz érezni. vagy akkor miért nem melegszik be mondjuk 10ilyen gyújtás után??

amúgy meg egyeletesebb járást biztosít
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25952 Dátum: 2013.04.16 kedd, 16:03:56 »

azért, mert ha gázt engedsz a tenyeredbe és meggyújtod még csak meleget sem fogsz érezni. vagy akkor miért nem melegszik be mondjuk 10ilyen gyújtás után??

amúgy meg egyeletesebb járást biztosít

Egyszer láttam egy olyan videót amiben egy kémcsőbe volt egy kis gázolajjal itatott vatta. Felülről - ha jól emlékszem - parafadugót nyomtak bele és amikor elért egy hőmérsékletet berobbant.

Szóval akkor a lényeg az egyenletesebb járás!
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25953 Dátum: 2013.04.16 kedd, 18:00:56 »

Egyszer láttam egy olyan videót amiben egy kémcsőbe volt egy kis gázolajjal itatott vatta. Felülről - ha jól emlékszem - parafadugót nyomtak bele és amikor elért egy hőmérsékletet berobbant.

Szóval akkor a lényeg az egyenletesebb járás!

Mert a motor még nincs üzemi hőfokon, tehát nem elég meleg a motor, mert ha elég meleg, akkor már nem izzít, de mégis "jól jár".
Tehát, azért kell, mert még hideg a motor, hiába több száz fokos a "levegő", nem?
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25954 Dátum: 2013.04.16 kedd, 19:28:43 »

ki kell próbalámpázni vigyor3

azt tudom, hogy kb 0-3°-os garázsban még 5 perc után is volt áram az izzítóknál.

Hát az ugy nem igen jó....kb fél percig izzit talán...annak úgy elégnek is kell lennie.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25955 Dátum: 2013.04.16 kedd, 19:57:26 »

Hát az ugy nem igen jó....kb fél percig izzit talán...annak úgy elégnek is kell lennie.
hát én is csak pislogtam vigyor3 mondjuk azt el felejtettem írni, hogy csak gyújtás volt ráadva, és gyújtás levétel után is kb még 30mp-ig izzított
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25956 Dátum: 2013.04.16 kedd, 20:03:46 »

hát én is csak pislogtam vigyor3 mondjuk azt el felejtettem írni, hogy csak gyújtás volt ráadva, és gyújtás levétel után is kb még 30mp-ig izzított
indításkor pont 30másodpercig izzít.Utána meg az alapjárat simánjárása miatt-időnként bebe kapcsol.ezt hagyja abba amikor már 75fok felett van a hf.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #25957 Dátum: 2013.04.16 kedd, 20:16:12 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni tölletek turbó beállításával kapscolatban.Egy 130lovas tdci mondeom van ,turbótengely törés után bontott turbót kapott a gép amin pechemre vákumdobot is kellet cserélni,megkapta a régiét mivel annak adig semi baja nem volt.A problémám a következő: késik a turbónyomás érzésem szerint úgy 2500-as fordulaton vagy a felett érkezik meg.Kérdés az hogy lehete a kocsin állítani a turbót vagy lekell szerelni,és ha lehet akkor ki az aki tudna nekem ebben Pesten segíteni?Vállaszokat elörre is köszönöm.
Üdv: Zsolt worship

Budapesten Vik (Németh Viktor)a Lurdy háznál AutoFort-nál,vagy van Ervin fórumtag, Ő turbóspec,viszont Ő Székesfehérvár környékén van valahol.
Honnan van a bontott turbó,geo-ja működik?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25958 Dátum: 2013.04.16 kedd, 20:20:16 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni tölletek turbó beállításával kapscolatban.Egy 130lovas tdci mondeom van ,turbótengely törés után bontott turbót kapott a gép amin pechemre vákumdobot is kellet cserélni,megkapta a régiét mivel annak adig semi baja nem volt.A problémám a következő: késik a turbónyomás érzésem szerint úgy 2500-as fordulaton vagy a felett érkezik meg.Kérdés az hogy lehete a kocsin állítani a turbót vagy lekell szerelni,és ha lehet akkor ki az aki tudna nekem ebben Pesten segíteni?Vállaszokat elörre is köszönöm.
Üdv: Zsolt worship
Nem kell leszerelni.A vákuumlabda rudazatát kell rövidíteni az állítócsavarral.Egészen pontosan 3900as fordulaton maximális kitérésben(a vákumlabdára értem)1,9bar nyomásnak kell lennie a turbócsőben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25959 Dátum: 2013.04.16 kedd, 20:22:57 »

Nem kell leszerelni.A vákuumlabda rudazatát kell rövidíteni az állítócsavarral.Egészen pontosan 3900as fordulaton maximális kitérésben(a vákumlabdára értem)1,9bar nyomásnak kell lennie a turbócsőben.
de légkörivel együtt 1,9, nem??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25960 Dátum: 2013.04.16 kedd, 20:23:53 »

de légkörivel együtt 1,9, nem??
persze.diaggal ennyit kell mérni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
MOSTOHA
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #25961 Dátum: 2013.04.16 kedd, 20:29:39 »

A turbó alapjában véve  működik szerintem mivel 2500-as fordulattól megindul a kocsi. Sajnos valószínűleg az utólagosan kicserélt vákumdob lett rosszul felrakva mivel a menetes csavart sikeresen eltekerték rajta.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
MOSTOHA
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #25962 Dátum: 2013.04.16 kedd, 20:34:07 »

Ennek a beállításában Vik tud segíteni vagy keressek mást esetleg tudtok valakit?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25963 Dátum: 2013.04.16 kedd, 20:35:31 »

Ennek a beállításában Vik tud segíteni vagy keressek mást esetleg tudtok valakit?
én beállítottam magamnak,de Vik tutira tud neked ebben segíteni.Etisben van javítási metódus a beállítására!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
MOSTOHA
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #25964 Dátum: 2013.04.16 kedd, 20:40:36 »

Köszönöm a válaszokat megpróbálom felvenni Vikkel a kapcsolatot .
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25965 Dátum: 2013.04.16 kedd, 20:41:49 »

Ennek a beállításában Vik tud segíteni vagy keressek mást esetleg tudtok valakit?
Hátra nyomod a kart ütközésig, ekkor kell rámenni oldalról a rúdnak mozdítás nélkül...ez a gyári beállítás!
Menni fog!  Wink Ha túltekered akkor sem megy rá mert nincs szembe a furat a csappal, ha rövid akkor sem...nem lehet elhibázni.  wave
De annyira nagyon nehéz elállítani, hogy csak 2500-nál induljon meg, ott más baj is van.. Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.16 kedd, 20:45:59 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
MOSTOHA
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #25966 Dátum: 2013.04.16 kedd, 21:00:57 »

Holnap megpróbálom a leírtak szerint beállítani. Nem tudom hogy mi baja lehet még mert a tengelytörés előtt szépen ment.A turbó felrakása közben átnézték a csöveket de nem találtak semmi hibát.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25967 Dátum: 2013.04.16 kedd, 21:35:02 »

hát én is csak pislogtam vigyor3 mondjuk azt el felejtettem írni, hogy csak gyújtás volt ráadva, és gyújtás levétel után is kb még 30mp-ig izzított

aszem pont gyújtástól 30mp....nem 5 perc... eplus2 gyújtás levétel után még izzit az még gázabb... eplus2 Ott nagyon összekeveredtek a delejek.. eplus2
Naplózva
zsomy
Vendég
« Új hozzászólás #25968 Dátum: 2013.04.16 kedd, 22:15:42 »

Tanácsot kérnék! Van egy 2006 2,2 TDCi mondeom  és 120 000 km.-nél az EGR szelep feladta... a tisztítás sem javított rajta. Egy új szelep, elektromos majd 100 000 Ft a Cromaxnál. Ha ledugózom több szerelő mondta, hogy folyamatosan hibakódot fog kiírni! Ezt megtudjátok erősíteni?
Előre is köszönöm a tanácsokat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #25969 Dátum: 2013.04.16 kedd, 22:28:13 »

Tanácsot kérnék! Van egy 2006 2,2 TDCi mondeom  és 120 000 km.-nél az EGR szelep feladta... a tisztítás sem javított rajta. Egy új szelep, elektromos majd 100 000 Ft a Cromaxnál. Ha ledugózom több szerelő mondta, hogy folyamatosan hibakódot fog kiírni! Ezt megtudjátok erősíteni?
Előre is köszönöm a tanácsokat.

És akkor mi van? Nem tetszik a malacfarok a műszerfalon? eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2

Az enyém is kiteszi időnként, hogy EGR nyomás alacsony, olyankor kitörlöm, és pár ezer km-ig megint csend van.  worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25970 Dátum: 2013.04.17 szerda, 00:25:03 »

Tanácsot kérnék! Van egy 2006 2,2 TDCi mondeom  és 120 000 km.-nél az EGR szelep feladta... a tisztítás sem javított rajta. Egy új szelep, elektromos majd 100 000 Ft a Cromaxnál. Ha ledugózom több szerelő mondta, hogy folyamatosan hibakódot fog kiírni! Ezt megtudjátok erősíteni?
Előre is köszönöm a tanácsokat.

Dugózd le nyugodtan. Attól függ, hogy milyen EGR-ed van. Nekem elektromos és 30-300 km-ként dobja a hibakódot. Amikor megunom, akkor törlöm. Valószínű, hogy neked is ilyen van. Mielőtt megcsinálod, a szívósort takarítsd vagy takaríttasd ki.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.17 szerda, 08:54:45 írta Lacika71 » Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25971 Dátum: 2013.04.17 szerda, 00:25:24 »

Kell egy ELM327 ford modullal, amivel tudod törölni a kódot. Sajna a 2.2 tdci EURO 4 -es, és hibát dob ha ledugózzák az EGR-t, de ennyi..
Azon felül, hogy ég a Check engine, semmit nem jelent. Az EGR egy szükséges rossz, ki kell kötni (dobni) a francba!

Smiley
Tanácsot kérnék! Van egy 2006 2,2 TDCi mondeom  és 120 000 km.-nél az EGR szelep feladta... a tisztítás sem javított rajta. Egy új szelep, elektromos majd 100 000 Ft a Cromaxnál. Ha ledugózom több szerelő mondta, hogy folyamatosan hibakódot fog kiírni! Ezt megtudjátok erősíteni?
Előre is köszönöm a tanácsokat.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #25972 Dátum: 2013.04.17 szerda, 08:52:46 »

Tanácsot kérnék! Van egy 2006 2,2 TDCi mondeom  és 120 000 km.-nél az EGR szelep feladta... a tisztítás sem javított rajta. Egy új szelep, elektromos majd 100 000 Ft a Cromaxnál. Ha ledugózom több szerelő mondta, hogy folyamatosan hibakódot fog kiírni! Ezt megtudjátok erősíteni?
Előre is köszönöm a tanácsokat.
Ha 2.2-es, akkor előbb vegyél bele használtat, kérdezz rá Motorcraft fórumtársnál és mk2-nél. Mert hiába dugózod így le, most alapvető funkcionalitási hibával fog tárolódni a kód és nem elégtelen áramlással.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
MOSTOHA
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #25973 Dátum: 2013.04.17 szerda, 10:53:04 »

Sikeresen megtörtént a vákumdob beállítása de sajnos nemjavultmeg az auto rinya. Viszont észrevettem hogy az új és a régi turbónak nem ugyanaz a száma tehát lehet hogy itt a hiba. Ennek a beazonosításában tudd valaki segiteni? Az újnak a száma: 704226-7s/n eg3 06485A ,1S7Q-6K682-BH de lehet a számokban hiba mert nemmindegyik látszott jól.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #25974 Dátum: 2013.04.17 szerda, 11:14:45 »

Sikeresen megtörtént a vákumdob beállítása de sajnos nemjavultmeg az auto rinya. Viszont észrevettem hogy az új és a régi turbónak nem ugyanaz a száma tehát lehet hogy itt a hiba. Ennek a beazonosításában tudd valaki segiteni? Az újnak a száma: 704226-7s/n eg3 06485A ,1S7Q-6K682-BH de lehet a számokban hiba mert nemmindegyik látszott jól.


Egy gyors keresés azt mondja, hogy az a 115 lóerős TDDi turbója, nem pedig 130 lóerős TDCi-é.
Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25975 Dátum: 2013.04.17 szerda, 12:42:17 »

Dugózd le nyugodtan. Attól függ, hogy milyen EGR-ed van. Nekem elektromos és 30-300 km-ként dobja a hibakódot. Amikor megunom, akkor törlöm. Valószínű, hogy neked is ilyen van. Mielőtt megcsinálod, a szívósort takarítsd vagy takaríttasd ki.

Én pont egy órája végeztem a takarítással, dugózással. Ha küld hibát, hát küld, hogy is mondtad? "Ez így fog megroh@dni..."  wave

Kell egy ELM327 ford modullal, amivel tudod törölni a kódot. Sajna a 2.2 tdci EURO 4 -es, és hibát dob ha ledugózzák az EGR-t, de ennyi..
Azon felül, hogy ég a Check engine, semmit nem jelent. Az EGR egy szükséges rossz, ki kell kötni (dobni) a francba!

Smiley

Hogy pontosítsunk, az EU4-es, elektromos 2.2 tdci-k dobnak hibát, az EU3-asok nem, ha jól rémlik.  Smiley
(Ha nem jól, akkor majd kijavítanak... )
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #25976 Dátum: 2013.04.17 szerda, 13:09:26 »

Én pont egy órája végeztem a takarítással, dugózással. Ha küld hibát, hát küld, hogy is mondtad? "Ez így fog megroh@dni..."  wave

Hogy pontosítsunk, az EU4-es, elektromos 2.2 tdci-k dobnak hibát, az EU3-asok nem, ha jól rémlik.  Smiley
(Ha nem jól, akkor majd kijavítanak... )

A 3-as is, csak ritkábban. Pedig elvileg nem lenne szabad neki, de mégis.

A 4-es gyakrabban kiteszi a malacfarkincát, de ettől eltekintve nem lesz semmi baja. Időnként törölni kell, oszt' jó' van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25977 Dátum: 2013.04.17 szerda, 13:38:56 »

A 3-as is, csak ritkábban. Pedig elvileg nem lenne szabad neki, de mégis.

A 4-es gyakrabban kiteszi a malacfarkincát, de ettől eltekintve nem lesz semmi baja. Időnként törölni kell, oszt' jó' van.

AndyA

És ha ritkán törlöm, gondolom akkor sincs semmi, azon kívül, hogy esetleg más hibákat nem látok?
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #25978 Dátum: 2013.04.17 szerda, 13:46:10 »

És ha ritkán törlöm, gondolom akkor sincs semmi, azon kívül, hogy esetleg más hibákat nem látok?

Legjobb tudomásom szerint a világító malacfarkon kívül nem okoz hibát, nincs vészüzem vagy hasonló miatta még a 4-esnél sem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25979 Dátum: 2013.04.17 szerda, 15:49:25 »

Legjobb tudomásom szerint a világító malacfarkon kívül nem okoz hibát, nincs vészüzem vagy hasonló miatta még a 4-esnél sem.

AndyA

A malacfarkinca nem az izzításjelző? A csek endzsin lámpa a kicsi moci.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25980 Dátum: 2013.04.17 szerda, 15:51:21 »

Én pont egy órája végeztem a takarítással, dugózással. Ha küld hibát, hát küld, hogy is mondtad? "Ez így fog megroh@dni..."  wave

Nekem már vagy egy hete világít. Majd holnap törlöm, amikor rakom vissza a lököst. A t.kömnek sincs kedve naponta törölgetni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #25981 Dátum: 2013.04.17 szerda, 16:15:32 »

A malacfarkinca nem az izzításjelző? A csek endzsin lámpa a kicsi moci.

Mindegy, a lényeg, hogy nyugodtan lehet dugózni az EGR-t. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
MOSTOHA
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #25982 Dátum: 2013.04.17 szerda, 17:17:59 »

Sajnos teljesen igazad van. rinya Felvettem a kapcsolatot az illetékesekkel. gun
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25983 Dátum: 2013.04.17 szerda, 17:55:00 »

Nekem már vagy egy hete világít. Majd holnap törlöm, amikor rakom vissza a lököst. A t.kömnek sincs kedve naponta törölgetni.

Most már az enyém is világít, de határozottan jobb lett a gép, úgyhogy lesza...   nyes

Mindegy, a lényeg, hogy nyugodtan lehet dugózni az EGR-t. Smiley

AndyA

Már az első válaszban is malacfarkinca volt, de értettem a lényeget.  Wink  wave
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25984 Dátum: 2013.04.17 szerda, 18:10:49 »

üdv! felprogramoztattam a csúcsokat és azóta amikor áll kb 20-30 percet csak másodikra vagy harmadikra indul be az autó akkor is csak pici gázzal! mi lehet a gond?vagy majd beáll ez?kb 30 km mentem azóta.előre is köszi a segítséget! worship worship worship worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25985 Dátum: 2013.04.17 szerda, 19:21:00 »

Nekem már vagy egy hete világít. Majd holnap törlöm, amikor rakom vissza a lököst. A t.kömnek sincs kedve naponta törölgetni.
hogyan törlöd?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #25986 Dátum: 2013.04.17 szerda, 19:22:20 »

hogyan törlöd?

ELM327 Blueetooth + Android telo + Torque.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25987 Dátum: 2013.04.17 szerda, 19:33:12 »

hogyan törlöd?

Két lehetőségem van

ELM-327+laptop
F-super+laptop

Mikor, melyikkel van kedvem.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25988 Dátum: 2013.04.17 szerda, 20:08:08 »

üdv! felprogramoztattam a csúcsokat és azóta amikor áll kb 20-30 percet csak másodikra vagy harmadikra indul be az autó akkor is csak pici gázzal! mi lehet a gond?vagy majd beáll ez?kb 30 km mentem azóta.előre is köszi a segítséget! worship worship worship worship
És dob hibát a rossz indulás után,nem lehet,hogy levegős a rendszer?Annak ha jó indulni kell egyből
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25989 Dátum: 2013.04.17 szerda, 20:36:12 »

És dob hibát a rossz indulás után,nem lehet,hogy levegős a rendszer?Annak ha jó indulni kell egyből
nem dob hibát! de eddig nem csinálta csak mióta felprogramozták a csúcsokat!ha elindul utána egyből jó indul csak ha áll 1 picit utána csinálja
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25990 Dátum: 2013.04.17 szerda, 20:41:44 »

nem dob hibát! de eddig nem csinálta csak mióta felprogramozták a csúcsokat!ha elindul utána egyből jó indul csak ha áll 1 picit utána csinálja
Akkor szerintem a programozás nem jó,ha előtte nem csinálta.Vidd vissza és mond el és újra csináljátok meg.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25991 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 07:54:58 »

Jó sorrendben programoztad fel a csúcsokat?

üdv! felprogramoztattam a csúcsokat és azóta amikor áll kb 20-30 percet csak másodikra vagy harmadikra indul be az autó akkor is csak pici gázzal! mi lehet a gond?vagy majd beáll ez?kb 30 km mentem azóta.előre is köszi a segítséget! worship worship worship worship
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25992 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 08:13:49 »

Jó sorrendben programoztad fel a csúcsokat?

nem én csináltam a ford szervízben csinálta a gyerek mondjuk nem nagyon vágta hogy mi van!most reggel indult szépen bár kb90nél nyomtam padlót picit torpant és utána indult meg!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
waver
Vendég
« Új hozzászólás #25993 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 09:00:50 »

üdv mindenki!

egy kérdéssel fordulnék hozzátok.felvettem a kapcsolatot egy chiptuning-ossal.itt kanizsán a kollárchip-et ajánlják páran hogy jo ami kikerül onnan. http://kollarchip.hu/

irtam neki hogy mivel lenne másabb a gépem ha a boxot lecserélném..

ezt irta vissza:
"A tuningdoboz sajnos 1-3 literrel átveri a fedélzeti a fogyasztást, mert csak a Rail nyomást emeli meg, ami miatt időegység alatt több üzemanyagot juttat be, de ebből következően elnyújtott égés lesz belőle, ami a tartós terhelésnél megnő a kipufogógáz hőmérséklete, és abból  a kipufogó lapátozásának a leolvadása lehet.
Amíg a tuningdoboz csak a RAil nyomást módosíja, addig a tényleg jó tuning majd 15 helyen módosítja a programot.

Nálam minden program tényleg németországban kerül módosításra nem gagyi
magyar chiptuning. Ha egy autógyár kifejleszt egy motort arra rákölt 2-300
millio Eurot, és dolgozik rajta 80-100 mérnök éveken keresztül, és jön egy
magyar Chippes, aki otthon asztal mögött jobbat csinál, mint a gyár, az
VICC. Ezt csak agyár, és a TÜV tudja, hogy hol van a motor kifáradási határa
(turbó, égési csúcsnyomás, csapágyak), ami még nem megy a motor élettartam
rovására. Ezt nem lehet, úgy, hogy a rutin meg az évek. (A magyar Chippes ad
neki plusz 0,3-0,4 turbónyomást, így alulról kap az autó egy jó nagy
lórugást, és fent meg elfogy, ezt nem lehet, mert nem bírja a turbó sem, meg
a hajtáslánc sem)
Ezért minden teljesítményérték, ami fent van a honlapomon az 3%-os
pontossággal igaz is. Németországban lóerőadó van, ott minden egyes autót
kötelező megmérni, mert aszerint fizetnek adót. Eleinte mértük, de tényleg
annyi volt.

Így a program 65.000Ft-ba kerül

1-1,5 óra alatt fordul meg a program németországból

Én kiskanizsáról származom. Általában kéthetente hétvégente vagyok, de most szerintem csak a pünkösdi szünetben megyek haza.
Én azt javaslom, hogy jöjjön el és próbálja ki. Azért még nem kell fizetnie.

Tisztelettel
Kollár Szabolcs
autógépészmérnök"


erröl kinek mi a véleménye?

üdv.

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #25994 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 09:13:12 »

üdv mindenki!

egy kérdéssel fordulnék hozzátok.felvettem a kapcsolatot egy chiptuning-ossal.itt kanizsán a kollárchip-et ajánlják páran hogy jo ami kikerül onnan. http://kollarchip.hu/

Kocogj át Pécsre, ott van ismerten és jól dolgozó tuningos kifejezetten Mondeokhoz... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25995 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 09:58:20 »

Szia!

Vigyázz a tuning boxxal, kiverte nekem a magas nyomású szelepemet, szal akkor már csip tuning! Összegezve 25 volt a box, 30 a szelep, és 55-ért már pár fórumos tud csippelni..

Ha kell nekem van egy tuning boxom ingyen odaadom, de nem ajánlom!
Meszi

üdv mindenki!

egy kérdéssel fordulnék hozzátok.felvettem a kapcsolatot egy chiptuning-ossal.itt kanizsán a kollárchip-et ajánlják páran hogy jo ami kikerül onnan. http://kollarchip.hu/

irtam neki hogy mivel lenne másabb a gépem ha a boxot lecserélném..

ezt irta vissza:
"A tuningdoboz sajnos 1-3 literrel átveri a fedélzeti a fogyasztást, mert csak a Rail nyomást emeli meg, ami miatt időegység alatt több üzemanyagot juttat be, de ebből következően elnyújtott égés lesz belőle, ami a tartós terhelésnél megnő a kipufogógáz hőmérséklete, és abból  a kipufogó lapátozásának a leolvadása lehet.
Amíg a tuningdoboz csak a RAil nyomást módosíja, addig a tényleg jó tuning majd 15 helyen módosítja a programot.

Nálam minden program tényleg németországban kerül módosításra nem gagyi
magyar chiptuning. Ha egy autógyár kifejleszt egy motort arra rákölt 2-300
millio Eurot, és dolgozik rajta 80-100 mérnök éveken keresztül, és jön egy
magyar Chippes, aki otthon asztal mögött jobbat csinál, mint a gyár, az
VICC. Ezt csak agyár, és a TÜV tudja, hogy hol van a motor kifáradási határa
(turbó, égési csúcsnyomás, csapágyak), ami még nem megy a motor élettartam
rovására. Ezt nem lehet, úgy, hogy a rutin meg az évek. (A magyar Chippes ad
neki plusz 0,3-0,4 turbónyomást, így alulról kap az autó egy jó nagy
lórugást, és fent meg elfogy, ezt nem lehet, mert nem bírja a turbó sem, meg
a hajtáslánc sem)
Ezért minden teljesítményérték, ami fent van a honlapomon az 3%-os
pontossággal igaz is. Németországban lóerőadó van, ott minden egyes autót
kötelező megmérni, mert aszerint fizetnek adót. Eleinte mértük, de tényleg
annyi volt.

Így a program 65.000Ft-ba kerül

1-1,5 óra alatt fordul meg a program németországból

Én kiskanizsáról származom. Általában kéthetente hétvégente vagyok, de most szerintem csak a pünkösdi szünetben megyek haza.
Én azt javaslom, hogy jöjjön el és próbálja ki. Azért még nem kell fizetnie.

Tisztelettel
Kollár Szabolcs
autógépészmérnök"


erröl kinek mi a véleménye?

üdv.


Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25996 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 10:14:21 »

üdv mindenki!

egy kérdéssel fordulnék hozzátok.felvettem a kapcsolatot egy chiptuning-ossal.itt kanizsán a kollárchip-et ajánlják páran hogy jo ami kikerül onnan. http://kollarchip.hu/

irtam neki hogy mivel lenne másabb a gépem ha a boxot lecserélném..

ezt irta vissza:
"A tuningdoboz sajnos 1-3 literrel átveri a fedélzeti a fogyasztást, mert csak a Rail nyomást emeli meg, ami miatt időegység alatt több üzemanyagot juttat be, de ebből következően elnyújtott égés lesz belőle, ami a tartós terhelésnél megnő a kipufogógáz hőmérséklete, és abból  a kipufogó lapátozásának a leolvadása lehet.
Amíg a tuningdoboz csak a RAil nyomást módosíja, addig a tényleg jó tuning majd 15 helyen módosítja a programot.

Nálam minden program tényleg németországban kerül módosításra nem gagyi
magyar chiptuning. Ha egy autógyár kifejleszt egy motort arra rákölt 2-300
millio Eurot, és dolgozik rajta 80-100 mérnök éveken keresztül, és jön egy
magyar Chippes, aki otthon asztal mögött jobbat csinál, mint a gyár, az
VICC. Ezt csak agyár, és a TÜV tudja, hogy hol van a motor kifáradási határa
(turbó, égési csúcsnyomás, csapágyak), ami még nem megy a motor élettartam
rovására. Ezt nem lehet, úgy, hogy a rutin meg az évek. (A magyar Chippes ad
neki plusz 0,3-0,4 turbónyomást, így alulról kap az autó egy jó nagy
lórugást, és fent meg elfogy, ezt nem lehet, mert nem bírja a turbó sem, meg
a hajtáslánc sem)
Ezért minden teljesítményérték, ami fent van a honlapomon az 3%-os
pontossággal igaz is. Németországban lóerőadó van, ott minden egyes autót
kötelező megmérni, mert aszerint fizetnek adót. Eleinte mértük, de tényleg
annyi volt.

Így a program 65.000Ft-ba kerül

1-1,5 óra alatt fordul meg a program németországból

Én kiskanizsáról származom. Általában kéthetente hétvégente vagyok, de most szerintem csak a pünkösdi szünetben megyek haza.
Én azt javaslom, hogy jöjjön el és próbálja ki. Azért még nem kell fizetnie.

Tisztelettel
Kollár Szabolcs
autógépészmérnök"


erröl kinek mi a véleménye?

üdv.


üdv! Bunyeket kell keresni ezügyben úgy tudom!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25997 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 10:30:18 »

üdv! Bunyeket kell keresni ezügyben úgy tudom!

A nagytalálkozó topikban kérdezte is, hogy kinek kell.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25998 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 10:55:53 »

A nagytalálkozó topikban kérdezte is, hogy kinek kell.
ha jó lesz az ár én is megcsináltatom!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #25999 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 10:59:18 »

ha jó lesz az ár én is megcsináltatom!

...és mennyi is lesz az ár?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 513 514 515 516 517 518 519 [520] 521 522 523 524 525 526 527 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.