Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:17:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
513
514
515
516
517
518
519
[
520
]
521
522
523
524
525
526
527
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14635969 alkalommal)
0 Felhasználó és 104 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25950 Dátum:
2013.04.16 kedd, 15:46:32 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.16 kedd, 05:07:45
gyujtáskor mindig asszem.melegen utoizzitas nincs.
ki kell próbalámpázni
azt tudom, hogy kb 0-3°-os garázsban még 5 perc után is volt áram az izzítóknál.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25951 Dátum:
2013.04.16 kedd, 15:49:25 »
Idézetet írta: GG - 2013.04.16 kedd, 15:38:43
Akkor miért is kell izzítani? Mivel az első sűrítés után a levegő több száz fokra felhevül. Mire is jó az izzítás?
azért, mert ha gázt engedsz a tenyeredbe és meggyújtod még csak meleget sem fogsz érezni. vagy akkor miért nem melegszik be mondjuk 10ilyen gyújtás után??
amúgy meg egyeletesebb járást biztosít
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GG
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25952 Dátum:
2013.04.16 kedd, 16:03:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.16 kedd, 15:49:25
azért, mert ha gázt engedsz a tenyeredbe és meggyújtod még csak meleget sem fogsz érezni. vagy akkor miért nem melegszik be mondjuk 10ilyen gyújtás után??
amúgy meg egyeletesebb járást biztosít
Egyszer láttam egy olyan videót amiben egy kémcsőbe volt egy kis gázolajjal itatott vatta. Felülről - ha jól emlékszem - parafadugót nyomtak bele és amikor elért egy hőmérsékletet berobbant.
Szóval akkor a lényeg az egyenletesebb járás!
Naplózva
diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25953 Dátum:
2013.04.16 kedd, 18:00:56 »
Idézetet írta: GG - 2013.04.16 kedd, 16:03:56
Egyszer láttam egy olyan videót amiben egy kémcsőbe volt egy kis gázolajjal itatott vatta. Felülről - ha jól emlékszem - parafadugót nyomtak bele és amikor elért egy hőmérsékletet berobbant.
Szóval akkor a lényeg az egyenletesebb járás!
Mert a motor még nincs üzemi hőfokon, tehát nem elég meleg a motor, mert ha elég meleg, akkor már nem izzít, de mégis "jól jár".
Tehát, azért kell, mert még hideg a motor, hiába több száz fokos a "levegő", nem?
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25954 Dátum:
2013.04.16 kedd, 19:28:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.16 kedd, 15:46:32
ki kell próbalámpázni
azt tudom, hogy kb 0-3°-os garázsban még 5 perc után is volt áram az izzítóknál.
Hát az ugy nem igen jó....kb fél percig izzit talán...annak úgy elégnek is kell lennie.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25955 Dátum:
2013.04.16 kedd, 19:57:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.16 kedd, 19:28:43
Hát az ugy nem igen jó....kb fél percig izzit talán...annak úgy elégnek is kell lennie.
hát én is csak pislogtam
mondjuk azt el felejtettem írni, hogy csak gyújtás volt ráadva, és gyújtás levétel után is kb még 30mp-ig izzított
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25956 Dátum:
2013.04.16 kedd, 20:03:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.16 kedd, 19:57:26
hát én is csak pislogtam
mondjuk azt el felejtettem írni, hogy csak gyújtás volt ráadva, és gyújtás levétel után is kb még 30mp-ig izzított
indításkor pont 30másodpercig izzít.Utána meg az alapjárat simánjárása miatt-időnként bebe kapcsol.ezt hagyja abba amikor már 75fok felett van a hf.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tschikosch
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25957 Dátum:
2013.04.16 kedd, 20:16:12 »
Idézetet írta: MOSTOHA - 2013.04.16 kedd, 11:17:30
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni tölletek turbó beállításával kapscolatban.Egy 130lovas tdci mondeom van ,turbótengely törés után bontott turbót kapott a gép amin pechemre vákumdobot is kellet cserélni,megkapta a régiét mivel annak adig semi baja nem volt.A problémám a következő: késik a turbónyomás érzésem szerint úgy 2500-as fordulaton vagy a felett érkezik meg.Kérdés az hogy lehete a kocsin állítani a turbót vagy lekell szerelni,és ha lehet akkor ki az aki tudna nekem ebben Pesten segíteni?Vállaszokat elörre is köszönöm.
Üdv: Zsolt
Budapesten Vik (Németh Viktor)a Lurdy háznál AutoFort-nál,vagy van Ervin fórumtag, Ő turbóspec,viszont Ő Székesfehérvár környékén van valahol.
Honnan van a bontott turbó,geo-ja működik?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25958 Dátum:
2013.04.16 kedd, 20:20:16 »
Idézetet írta: MOSTOHA - 2013.04.16 kedd, 11:17:30
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni tölletek turbó beállításával kapscolatban.Egy 130lovas tdci mondeom van ,turbótengely törés után bontott turbót kapott a gép amin pechemre vákumdobot is kellet cserélni,megkapta a régiét mivel annak adig semi baja nem volt.A problémám a következő: késik a turbónyomás érzésem szerint úgy 2500-as fordulaton vagy a felett érkezik meg.Kérdés az hogy lehete a kocsin állítani a turbót vagy lekell szerelni,és ha lehet akkor ki az aki tudna nekem ebben Pesten segíteni?Vállaszokat elörre is köszönöm.
Üdv: Zsolt
Nem kell leszerelni.A vákuumlabda rudazatát kell rövidíteni az állítócsavarral.Egészen pontosan 3900as fordulaton maximális kitérésben(a vákumlabdára értem)1,9bar nyomásnak kell lennie a turbócsőben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25959 Dátum:
2013.04.16 kedd, 20:22:57 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.16 kedd, 20:20:16
Nem kell leszerelni.A vákuumlabda rudazatát kell rövidíteni az állítócsavarral.Egészen pontosan 3900as fordulaton maximális kitérésben(a vákumlabdára értem)1,9bar nyomásnak kell lennie a turbócsőben.
de légkörivel együtt 1,9, nem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25960 Dátum:
2013.04.16 kedd, 20:23:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.16 kedd, 20:22:57
de légkörivel együtt 1,9, nem??
persze.diaggal ennyit kell mérni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
MOSTOHA
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25961 Dátum:
2013.04.16 kedd, 20:29:39 »
A turbó alapjában véve működik szerintem mivel 2500-as fordulattól megindul a kocsi. Sajnos valószínűleg az utólagosan kicserélt vákumdob lett rosszul felrakva mivel a menetes csavart sikeresen eltekerték rajta.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
MOSTOHA
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25962 Dátum:
2013.04.16 kedd, 20:34:07 »
Ennek a beállításában Vik tud segíteni vagy keressek mást esetleg tudtok valakit?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25963 Dátum:
2013.04.16 kedd, 20:35:31 »
Idézetet írta: MOSTOHA - 2013.04.16 kedd, 20:34:07
Ennek a beállításában Vik tud segíteni vagy keressek mást esetleg tudtok valakit?
én beállítottam magamnak,de Vik tutira tud neked ebben segíteni.Etisben van javítási metódus a beállítására!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
MOSTOHA
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25964 Dátum:
2013.04.16 kedd, 20:40:36 »
Köszönöm a válaszokat megpróbálom felvenni Vikkel a kapcsolatot .
Naplózva
Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25965 Dátum:
2013.04.16 kedd, 20:41:49 »
Idézetet írta: MOSTOHA - 2013.04.16 kedd, 20:34:07
Ennek a beállításában Vik tud segíteni vagy keressek mást esetleg tudtok valakit?
Hátra nyomod a kart ütközésig, ekkor kell rámenni oldalról a rúdnak mozdítás nélkül...ez a gyári beállítás!
Menni fog!
Ha túltekered akkor sem megy rá mert nincs szembe a furat a csappal, ha rövid akkor sem...nem lehet elhibázni.
De annyira nagyon nehéz elállítani, hogy csak 2500-nál induljon meg, ott más baj is van..
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.16 kedd, 20:45:59 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
MOSTOHA
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25966 Dátum:
2013.04.16 kedd, 21:00:57 »
Holnap megpróbálom a leírtak szerint beállítani. Nem tudom hogy mi baja lehet még mert a tengelytörés előtt szépen ment.A turbó felrakása közben átnézték a csöveket de nem találtak semmi hibát.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25967 Dátum:
2013.04.16 kedd, 21:35:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.16 kedd, 19:57:26
hát én is csak pislogtam
mondjuk azt el felejtettem írni, hogy csak gyújtás volt ráadva, és gyújtás levétel után is kb még 30mp-ig izzított
aszem pont gyújtástól 30mp....nem 5 perc...
gyújtás levétel után még izzit az még gázabb...
Ott nagyon összekeveredtek a delejek..
Naplózva
zsomy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25968 Dátum:
2013.04.16 kedd, 22:15:42 »
Tanácsot kérnék! Van egy 2006 2,2 TDCi mondeom és 120 000 km.-nél az EGR szelep feladta... a tisztítás sem javított rajta. Egy új szelep, elektromos majd 100 000 Ft a Cromaxnál. Ha ledugózom több szerelő mondta, hogy folyamatosan hibakódot fog kiírni! Ezt megtudjátok erősíteni?
Előre is köszönöm a tanácsokat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25969 Dátum:
2013.04.16 kedd, 22:28:13 »
Idézetet írta: zsomy - 2013.04.16 kedd, 22:15:42
Tanácsot kérnék! Van egy 2006 2,2 TDCi mondeom és 120 000 km.-nél az EGR szelep feladta... a tisztítás sem javított rajta. Egy új szelep, elektromos majd 100 000 Ft a Cromaxnál. Ha ledugózom több szerelő mondta, hogy folyamatosan hibakódot fog kiírni! Ezt megtudjátok erősíteni?
Előre is köszönöm a tanácsokat.
És akkor mi van? Nem tetszik a malacfarok a műszerfalon?
Az enyém is kiteszi időnként, hogy EGR nyomás alacsony, olyankor kitörlöm, és pár ezer km-ig megint csend van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25970 Dátum:
2013.04.17 szerda, 00:25:03 »
Idézetet írta: zsomy - 2013.04.16 kedd, 22:15:42
Tanácsot kérnék! Van egy 2006 2,2 TDCi mondeom és 120 000 km.-nél az EGR szelep feladta... a tisztítás sem javított rajta. Egy új szelep, elektromos majd 100 000 Ft a Cromaxnál. Ha ledugózom több szerelő mondta, hogy folyamatosan hibakódot fog kiírni! Ezt megtudjátok erősíteni?
Előre is köszönöm a tanácsokat.
Dugózd le nyugodtan. Attól függ, hogy milyen EGR-ed van. Nekem elektromos és 30-300 km-ként dobja a hibakódot. Amikor megunom, akkor törlöm. Valószínű, hogy neked is ilyen van. Mielőtt megcsinálod, a szívósort takarítsd vagy takaríttasd ki.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.17 szerda, 08:54:45 írta Lacika71
»
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25971 Dátum:
2013.04.17 szerda, 00:25:24 »
Kell egy ELM327 ford modullal, amivel tudod törölni a kódot. Sajna a 2.2 tdci EURO 4 -es, és hibát dob ha ledugózzák az EGR-t, de ennyi..
Azon felül, hogy ég a Check engine, semmit nem jelent. Az EGR egy szükséges rossz, ki kell kötni (dobni) a francba!
Idézetet írta: zsomy - 2013.04.16 kedd, 22:15:42
Tanácsot kérnék! Van egy 2006 2,2 TDCi mondeom és 120 000 km.-nél az EGR szelep feladta... a tisztítás sem javított rajta. Egy új szelep, elektromos majd 100 000 Ft a Cromaxnál. Ha ledugózom több szerelő mondta, hogy folyamatosan hibakódot fog kiírni! Ezt megtudjátok erősíteni?
Előre is köszönöm a tanácsokat.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25972 Dátum:
2013.04.17 szerda, 08:52:46 »
Idézetet írta: zsomy - 2013.04.16 kedd, 22:15:42
Tanácsot kérnék! Van egy 2006 2,2 TDCi mondeom és 120 000 km.-nél az EGR szelep feladta... a tisztítás sem javított rajta. Egy új szelep, elektromos majd 100 000 Ft a Cromaxnál. Ha ledugózom több szerelő mondta, hogy folyamatosan hibakódot fog kiírni! Ezt megtudjátok erősíteni?
Előre is köszönöm a tanácsokat.
Ha 2.2-es, akkor előbb vegyél bele használtat, kérdezz rá Motorcraft fórumtársnál és mk2-nél. Mert hiába dugózod így le, most alapvető funkcionalitási hibával fog tárolódni a kód és nem elégtelen áramlással.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
MOSTOHA
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25973 Dátum:
2013.04.17 szerda, 10:53:04 »
Sikeresen megtörtént a vákumdob beállítása de sajnos nemjavultmeg az auto
. Viszont észrevettem hogy az új és a régi turbónak nem ugyanaz a száma tehát lehet hogy itt a hiba. Ennek a beazonosításában tudd valaki segiteni? Az újnak a száma: 704226-7s/n eg3 06485A ,1S7Q-6K682-BH de lehet a számokban hiba mert nemmindegyik látszott jól.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25974 Dátum:
2013.04.17 szerda, 11:14:45 »
Idézetet írta: MOSTOHA - 2013.04.17 szerda, 10:53:04
Sikeresen megtörtént a vákumdob beállítása de sajnos nemjavultmeg az auto
. Viszont észrevettem hogy az új és a régi turbónak nem ugyanaz a száma tehát lehet hogy itt a hiba. Ennek a beazonosításában tudd valaki segiteni? Az újnak a száma: 704226-7s/n eg3 06485A ,1S7Q-6K682-BH de lehet a számokban hiba mert nemmindegyik látszott jól.
Egy gyors keresés azt mondja, hogy az a 115 lóerős TDDi turbója, nem pedig 130 lóerős TDCi-é.
Naplózva
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25975 Dátum:
2013.04.17 szerda, 12:42:17 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.17 szerda, 00:25:03
Dugózd le nyugodtan. Attól függ, hogy milyen EGR-ed van. Nekem elektromos és 30-300 km-ként dobja a hibakódot. Amikor megunom, akkor törlöm. Valószínű, hogy neked is ilyen van. Mielőtt megcsinálod, a szívósort takarítsd vagy takaríttasd ki.
Én pont egy órája végeztem a takarítással, dugózással. Ha küld hibát, hát küld, hogy is mondtad? "Ez így fog megroh@dni..."
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.04.17 szerda, 00:25:24
Kell egy ELM327 ford modullal, amivel tudod törölni a kódot. Sajna a 2.2 tdci EURO 4 -es, és hibát dob ha ledugózzák az EGR-t, de ennyi..
Azon felül, hogy ég a Check engine, semmit nem jelent. Az EGR egy szükséges rossz, ki kell kötni (dobni) a francba!
Hogy pontosítsunk, az EU4-es, elektromos 2.2 tdci-k dobnak hibát, az EU3-asok nem, ha jól rémlik.
(Ha nem jól, akkor majd kijavítanak... )
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25976 Dátum:
2013.04.17 szerda, 13:09:26 »
Idézetet írta: dadan - 2013.04.17 szerda, 12:42:17
Én pont egy órája végeztem a takarítással, dugózással. Ha küld hibát, hát küld, hogy is mondtad? "Ez így fog megroh@dni..."
Hogy pontosítsunk, az EU4-es, elektromos 2.2 tdci-k dobnak hibát, az EU3-asok nem, ha jól rémlik.
(Ha nem jól, akkor majd kijavítanak... )
A 3-as is, csak ritkábban. Pedig elvileg nem lenne szabad neki, de mégis.
A 4-es gyakrabban kiteszi a malacfarkincát, de ettől eltekintve nem lesz semmi baja. Időnként törölni kell, oszt' jó' van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25977 Dátum:
2013.04.17 szerda, 13:38:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.17 szerda, 13:09:26
A 3-as is, csak ritkábban. Pedig elvileg nem lenne szabad neki, de mégis.
A 4-es gyakrabban kiteszi a malacfarkincát, de ettől eltekintve nem lesz semmi baja. Időnként törölni kell, oszt' jó' van.
AndyA
És ha ritkán törlöm, gondolom akkor sincs semmi, azon kívül, hogy esetleg más hibákat nem látok?
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25978 Dátum:
2013.04.17 szerda, 13:46:10 »
Idézetet írta: dadan - 2013.04.17 szerda, 13:38:56
És ha ritkán törlöm, gondolom akkor sincs semmi, azon kívül, hogy esetleg más hibákat nem látok?
Legjobb tudomásom szerint a világító malacfarkon kívül nem okoz hibát, nincs vészüzem vagy hasonló miatta még a 4-esnél sem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25979 Dátum:
2013.04.17 szerda, 15:49:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.17 szerda, 13:46:10
Legjobb tudomásom szerint a világító malacfarkon kívül nem okoz hibát, nincs vészüzem vagy hasonló miatta még a 4-esnél sem.
AndyA
A malacfarkinca nem az izzításjelző? A csek endzsin lámpa a kicsi moci.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25980 Dátum:
2013.04.17 szerda, 15:51:21 »
Idézetet írta: dadan - 2013.04.17 szerda, 12:42:17
Én pont egy órája végeztem a takarítással, dugózással. Ha küld hibát, hát küld, hogy is mondtad? "Ez így fog megroh@dni..."
Nekem már vagy egy hete világít. Majd holnap törlöm, amikor rakom vissza a lököst. A t.kömnek sincs kedve naponta törölgetni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25981 Dátum:
2013.04.17 szerda, 16:15:32 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.17 szerda, 15:49:25
A malacfarkinca nem az izzításjelző? A csek endzsin lámpa a kicsi moci.
Mindegy, a lényeg, hogy nyugodtan lehet dugózni az EGR-t.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
MOSTOHA
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25982 Dátum:
2013.04.17 szerda, 17:17:59 »
Sajnos teljesen igazad van.
Felvettem a kapcsolatot az illetékesekkel.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25983 Dátum:
2013.04.17 szerda, 17:55:00 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.17 szerda, 15:51:21
Nekem már vagy egy hete világít. Majd holnap törlöm, amikor rakom vissza a lököst. A t.kömnek sincs kedve naponta törölgetni.
Most már az enyém is világít, de határozottan jobb lett a gép, úgyhogy lesza...
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.17 szerda, 16:15:32
Mindegy, a lényeg, hogy nyugodtan lehet dugózni az EGR-t.
AndyA
Már az első válaszban is malacfarkinca volt, de értettem a lényeget.
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25984 Dátum:
2013.04.17 szerda, 18:10:49 »
üdv! felprogramoztattam a csúcsokat és azóta amikor áll kb 20-30 percet csak másodikra vagy harmadikra indul be az autó akkor is csak pici gázzal! mi lehet a gond?vagy majd beáll ez?kb 30 km mentem azóta.előre is köszi a segítséget!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25985 Dátum:
2013.04.17 szerda, 19:21:00 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.17 szerda, 15:51:21
Nekem már vagy egy hete világít. Majd holnap törlöm, amikor rakom vissza a lököst. A t.kömnek sincs kedve naponta törölgetni.
hogyan törlöd?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25986 Dátum:
2013.04.17 szerda, 19:22:20 »
Idézetet írta: coboy - 2013.04.17 szerda, 19:21:00
hogyan törlöd?
ELM327 Blueetooth + Android telo + Torque.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25987 Dátum:
2013.04.17 szerda, 19:33:12 »
Idézetet írta: coboy - 2013.04.17 szerda, 19:21:00
hogyan törlöd?
Két lehetőségem van
ELM-327+laptop
F-super+laptop
Mikor, melyikkel van kedvem.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25988 Dátum:
2013.04.17 szerda, 20:08:08 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.17 szerda, 18:10:49
üdv! felprogramoztattam a csúcsokat és azóta amikor áll kb 20-30 percet csak másodikra vagy harmadikra indul be az autó akkor is csak pici gázzal! mi lehet a gond?vagy majd beáll ez?kb 30 km mentem azóta.előre is köszi a segítséget!
És dob hibát a rossz indulás után,nem lehet,hogy levegős a rendszer?Annak ha jó indulni kell egyből
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25989 Dátum:
2013.04.17 szerda, 20:36:12 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.17 szerda, 20:08:08
És dob hibát a rossz indulás után,nem lehet,hogy levegős a rendszer?Annak ha jó indulni kell egyből
nem dob hibát! de eddig nem csinálta csak mióta felprogramozták a csúcsokat!ha elindul utána egyből jó indul csak ha áll 1 picit utána csinálja
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25990 Dátum:
2013.04.17 szerda, 20:41:44 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.17 szerda, 20:36:12
nem dob hibát! de eddig nem csinálta csak mióta felprogramozták a csúcsokat!ha elindul utána egyből jó indul csak ha áll 1 picit utána csinálja
Akkor szerintem a programozás nem jó,ha előtte nem csinálta.Vidd vissza és mond el és újra csináljátok meg.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25991 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 07:54:58 »
Jó sorrendben programoztad fel a csúcsokat?
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.17 szerda, 18:10:49
üdv! felprogramoztattam a csúcsokat és azóta amikor áll kb 20-30 percet csak másodikra vagy harmadikra indul be az autó akkor is csak pici gázzal! mi lehet a gond?vagy majd beáll ez?kb 30 km mentem azóta.előre is köszi a segítséget!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25992 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 08:13:49 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.04.18 csütörtök, 07:54:58
Jó sorrendben programoztad fel a csúcsokat?
nem én csináltam a ford szervízben csinálta a gyerek mondjuk nem nagyon vágta hogy mi van!most reggel indult szépen bár kb90nél nyomtam padlót picit torpant és utána indult meg!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25993 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 09:00:50 »
üdv mindenki!
egy kérdéssel fordulnék hozzátok.felvettem a kapcsolatot egy chiptuning-ossal.itt kanizsán a kollárchip-et ajánlják páran hogy jo ami kikerül onnan.
http://kollarchip.hu/
irtam neki hogy mivel lenne másabb a gépem ha a boxot lecserélném..
ezt irta vissza:
"A tuningdoboz sajnos 1-3 literrel átveri a fedélzeti a fogyasztást, mert csak a Rail nyomást emeli meg, ami miatt időegység alatt több üzemanyagot juttat be, de ebből következően elnyújtott égés lesz belőle, ami a tartós terhelésnél megnő a kipufogógáz hőmérséklete, és abból a kipufogó lapátozásának a leolvadása lehet.
Amíg a tuningdoboz csak a RAil nyomást módosíja, addig a tényleg jó tuning majd 15 helyen módosítja a programot.
Nálam minden program tényleg németországban kerül módosításra nem gagyi
magyar chiptuning. Ha egy autógyár kifejleszt egy motort arra rákölt 2-300
millio Eurot, és dolgozik rajta 80-100 mérnök éveken keresztül, és jön egy
magyar Chippes, aki otthon asztal mögött jobbat csinál, mint a gyár, az
VICC. Ezt csak agyár, és a TÜV tudja, hogy hol van a motor kifáradási határa
(turbó, égési csúcsnyomás, csapágyak), ami még nem megy a motor élettartam
rovására. Ezt nem lehet, úgy, hogy a rutin meg az évek. (A magyar Chippes ad
neki plusz 0,3-0,4 turbónyomást, így alulról kap az autó egy jó nagy
lórugást, és fent meg elfogy, ezt nem lehet, mert nem bírja a turbó sem, meg
a hajtáslánc sem)
Ezért minden teljesítményérték, ami fent van a honlapomon az 3%-os
pontossággal igaz is. Németországban lóerőadó van, ott minden egyes autót
kötelező megmérni, mert aszerint fizetnek adót. Eleinte mértük, de tényleg
annyi volt.
Így a program 65.000Ft-ba kerül
1-1,5 óra alatt fordul meg a program németországból
Én kiskanizsáról származom. Általában kéthetente hétvégente vagyok, de most szerintem csak a pünkösdi szünetben megyek haza.
Én azt javaslom, hogy jöjjön el és próbálja ki. Azért még nem kell fizetnie.
Tisztelettel
Kollár Szabolcs
autógépészmérnök"
erröl kinek mi a véleménye?
üdv.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25994 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 09:13:12 »
Idézetet írta: waver - 2013.04.18 csütörtök, 09:00:50
üdv mindenki!
egy kérdéssel fordulnék hozzátok.felvettem a kapcsolatot egy chiptuning-ossal.itt kanizsán a kollárchip-et ajánlják páran hogy jo ami kikerül onnan.
http://kollarchip.hu/
Kocogj át Pécsre, ott van ismerten és jól dolgozó tuningos kifejezetten Mondeokhoz...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25995 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 09:58:20 »
Szia!
Vigyázz a tuning boxxal, kiverte nekem a magas nyomású szelepemet, szal akkor már csip tuning! Összegezve 25 volt a box, 30 a szelep, és 55-ért már pár fórumos tud csippelni..
Ha kell nekem van egy tuning boxom ingyen odaadom, de nem ajánlom!
Meszi
Idézetet írta: waver - 2013.04.18 csütörtök, 09:00:50
üdv mindenki!
egy kérdéssel fordulnék hozzátok.felvettem a kapcsolatot egy chiptuning-ossal.itt kanizsán a kollárchip-et ajánlják páran hogy jo ami kikerül onnan.
http://kollarchip.hu/
irtam neki hogy mivel lenne másabb a gépem ha a boxot lecserélném..
ezt irta vissza:
"A tuningdoboz sajnos 1-3 literrel átveri a fedélzeti a fogyasztást, mert csak a Rail nyomást emeli meg, ami miatt időegység alatt több üzemanyagot juttat be, de ebből következően elnyújtott égés lesz belőle, ami a tartós terhelésnél megnő a kipufogógáz hőmérséklete, és abból a kipufogó lapátozásának a leolvadása lehet.
Amíg a tuningdoboz csak a RAil nyomást módosíja, addig a tényleg jó tuning majd 15 helyen módosítja a programot.
Nálam minden program tényleg németországban kerül módosításra nem gagyi
magyar chiptuning. Ha egy autógyár kifejleszt egy motort arra rákölt 2-300
millio Eurot, és dolgozik rajta 80-100 mérnök éveken keresztül, és jön egy
magyar Chippes, aki otthon asztal mögött jobbat csinál, mint a gyár, az
VICC. Ezt csak agyár, és a TÜV tudja, hogy hol van a motor kifáradási határa
(turbó, égési csúcsnyomás, csapágyak), ami még nem megy a motor élettartam
rovására. Ezt nem lehet, úgy, hogy a rutin meg az évek. (A magyar Chippes ad
neki plusz 0,3-0,4 turbónyomást, így alulról kap az autó egy jó nagy
lórugást, és fent meg elfogy, ezt nem lehet, mert nem bírja a turbó sem, meg
a hajtáslánc sem)
Ezért minden teljesítményérték, ami fent van a honlapomon az 3%-os
pontossággal igaz is. Németországban lóerőadó van, ott minden egyes autót
kötelező megmérni, mert aszerint fizetnek adót. Eleinte mértük, de tényleg
annyi volt.
Így a program 65.000Ft-ba kerül
1-1,5 óra alatt fordul meg a program németországból
Én kiskanizsáról származom. Általában kéthetente hétvégente vagyok, de most szerintem csak a pünkösdi szünetben megyek haza.
Én azt javaslom, hogy jöjjön el és próbálja ki. Azért még nem kell fizetnie.
Tisztelettel
Kollár Szabolcs
autógépészmérnök"
erröl kinek mi a véleménye?
üdv.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25996 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 10:14:21 »
Idézetet írta: waver - 2013.04.18 csütörtök, 09:00:50
üdv mindenki!
egy kérdéssel fordulnék hozzátok.felvettem a kapcsolatot egy chiptuning-ossal.itt kanizsán a kollárchip-et ajánlják páran hogy jo ami kikerül onnan.
http://kollarchip.hu/
irtam neki hogy mivel lenne másabb a gépem ha a boxot lecserélném..
ezt irta vissza:
"A tuningdoboz sajnos 1-3 literrel átveri a fedélzeti a fogyasztást, mert csak a Rail nyomást emeli meg, ami miatt időegység alatt több üzemanyagot juttat be, de ebből következően elnyújtott égés lesz belőle, ami a tartós terhelésnél megnő a kipufogógáz hőmérséklete, és abból a kipufogó lapátozásának a leolvadása lehet.
Amíg a tuningdoboz csak a RAil nyomást módosíja, addig a tényleg jó tuning majd 15 helyen módosítja a programot.
Nálam minden program tényleg németországban kerül módosításra nem gagyi
magyar chiptuning. Ha egy autógyár kifejleszt egy motort arra rákölt 2-300
millio Eurot, és dolgozik rajta 80-100 mérnök éveken keresztül, és jön egy
magyar Chippes, aki otthon asztal mögött jobbat csinál, mint a gyár, az
VICC. Ezt csak agyár, és a TÜV tudja, hogy hol van a motor kifáradási határa
(turbó, égési csúcsnyomás, csapágyak), ami még nem megy a motor élettartam
rovására. Ezt nem lehet, úgy, hogy a rutin meg az évek. (A magyar Chippes ad
neki plusz 0,3-0,4 turbónyomást, így alulról kap az autó egy jó nagy
lórugást, és fent meg elfogy, ezt nem lehet, mert nem bírja a turbó sem, meg
a hajtáslánc sem)
Ezért minden teljesítményérték, ami fent van a honlapomon az 3%-os
pontossággal igaz is. Németországban lóerőadó van, ott minden egyes autót
kötelező megmérni, mert aszerint fizetnek adót. Eleinte mértük, de tényleg
annyi volt.
Így a program 65.000Ft-ba kerül
1-1,5 óra alatt fordul meg a program németországból
Én kiskanizsáról származom. Általában kéthetente hétvégente vagyok, de most szerintem csak a pünkösdi szünetben megyek haza.
Én azt javaslom, hogy jöjjön el és próbálja ki. Azért még nem kell fizetnie.
Tisztelettel
Kollár Szabolcs
autógépészmérnök"
erröl kinek mi a véleménye?
üdv.
üdv! Bunyeket kell keresni ezügyben úgy tudom!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25997 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 10:30:18 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.18 csütörtök, 10:14:21
üdv! Bunyeket kell keresni ezügyben úgy tudom!
A nagytalálkozó topikban kérdezte is, hogy kinek kell.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25998 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 10:55:53 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.18 csütörtök, 10:30:18
A nagytalálkozó topikban kérdezte is, hogy kinek kell.
ha jó lesz az ár én is megcsináltatom!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25999 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 10:59:18 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.18 csütörtök, 10:55:53
ha jó lesz az ár én is megcsináltatom!
...és mennyi is lesz az ár?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
513
514
515
516
517
518
519
[
520
]
521
522
523
524
525
526
527
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ