Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:20:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
514
515
516
517
518
519
520
[
521
]
522
523
524
525
526
527
528
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14636101 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26000 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 11:02:04 »
Helló.A kérdés mi van akkor ha be indítás után világítani kezd az olaj nyomás lámpa.A kocsi garázsban áll már 3 hete mert meg törtem ma indítottam be.Már csinálta ezt menet közben egyszer de újra indítottam és el aludt.De most vissza jön egy 15mp után.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26001 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 11:05:42 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.04.18 csütörtök, 11:02:04
Helló.A kérdés mi van akkor ha be indítás után világítani kezd az olaj nyomás lámpa.A kocsi garázsban áll már 3 hete mert meg törtem ma indítottam be.Már csinálta ezt menet közben egyszer de újra indítottam és el aludt.De most vissza jön egy 15mp után.
Azt, hogy nincs olajnyomás.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26002 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 11:08:24 »
De a motor szépen jár nem kopog.
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.04.18 csütörtök, 11:05:42
Azt, hogy nincs olajnyomás.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26003 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 11:10:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.18 csütörtök, 10:59:18
...és mennyi is lesz az ár?
AndyA
az érdekel engem is!csak tud felvilágosítást adni.
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26004 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 11:15:50 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.04.18 csütörtök, 11:08:24
De a motor szépen jár nem kopog.
Olajszintet ellenőriztél?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26005 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 11:21:13 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.18 csütörtök, 11:10:59
az érdekel engem is!csak tud felvilágosítást adni.
Majd a nagytalis fórumban felteszem a kérdést.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26006 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 11:32:56 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.18 csütörtök, 10:14:21
üdv! Bunyeket kell keresni ezügyben úgy tudom!
Igen. A szakember Sásdon üzemel. MKIII 45k volt eddig. Turbónyomást Mondeonál nem lehet emelni. A befecskendezett üa mennyiséget változtatják meg.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26007 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 11:36:18 »
Még az olaj beöntő sapkát is le vettem és látom,hogy az olaj verődik vagy is van olaj nyomás.De esetleg contact hiba?Ha el árulná valaki hol van az olaj gomba?
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.04.18 csütörtök, 11:15:50
Olajszintet ellenőriztél?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26008 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 11:50:45 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.04.18 csütörtök, 09:58:20
Szia!
Vigyázz a tuning boxxal, kiverte nekem a magas nyomású szelepemet, szal akkor már csip tuning! Összegezve 25 volt a box, 30 a szelep, és 55-ért már pár fórumos tud csippelni..
Ha kell nekem van egy tuning boxom ingyen odaadom, de nem ajánlom!
Meszi
üdv.nekem jelenleg is boxom van és nincs vele bajom (küberl) nem gagyi szerintem.de a mondeo tali nagyon messze van nekem.nem éri meg azért elautoznim 20000 üzemanyagot mert akkor ott vagyok mintha itt csináltatnám meg.csak kiváncsi vagyok mennyi a különbség a 2 fajta chip között.itt kanizsán 65 ért megcsinálják és nincs rossz hire...
pécsen ki csinál ilyet?és menyiért?
üdv.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26009 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 12:20:42 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.04.18 csütörtök, 11:36:18
Még az olaj beöntő sapkát is le vettem és látom,hogy az olaj verődik vagy is van olaj nyomás.De esetleg contact hiba?Ha el árulná valaki hol van az olaj gomba?
Attól, hogy veri az olajat, még lehet benne kevés. Ha nem csalnak az emlékeim, akkor az olajnyomást a szivattyútól legmesszebb eső ponton méri. (ezáltal valószínűsíthető, hogy mindenhova eljutott az olaj). tehát a legfontosabb első teendő, hogy indítás előtt nívópálca ki és megnézni, mennyi olaj van benne. (pálca ki->letöröl->pálca vissza->pálca ki-> megnéz.)
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26010 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 12:30:11 »
Azt még indítás előtt meg néztem.Maximumon van.Már 8 éve ellenőrzöm az olaj szintet.Csak azt nem tudom hol a gomba.Azt mond meg.Köszönöm elöreis.AZ autóra be volt csukva az ajtó csöpögött róla a víz ezért gondolom,hogy contact hibás.A múltkor is esőben jelzett a lámpa.
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.18 csütörtök, 12:20:42
Attól, hogy veri az olajat, még lehet benne kevés. Ha nem csalnak az emlékeim, akkor az olajnyomást a szivattyútól legmesszebb eső ponton méri. (ezáltal valószínűsíthető, hogy mindenhova eljutott az olaj). tehát a legfontosabb első teendő, hogy indítás előtt nívópálca ki és megnézni, mennyi olaj van benne. (pálca ki->letöröl->pálca vissza->pálca ki-> megnéz.)
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26011 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 12:46:10 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.04.18 csütörtök, 12:30:11
Azt még indítás előtt meg néztem.Maximumon van.Már 8 éve ellenőrzöm az olaj szintet.Csak azt nem tudom hol a gomba.Azt mond meg.Köszönöm elöreis.AZ autóra be volt csukva az ajtó csöpögött róla a víz ezért gondolom,hogy contact hibás.A múltkor is esőben jelzett a lámpa.
Akkor inkább zárlat lehet valahol, amit a víz okoz. Lehet, hogy valahol megsérült a szigetelése a vezetéknek és ott okozza a víz a zárlatot.Egyébként fogalmam sincs hol van. Nézz körül a hengerfejen vagy motor oldalán a főtengely magasságában.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26012 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 12:48:33 »
Ha hiba kiolvasót rá csatlakoztatunk az meg mondja hol a hiba kb?
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.18 csütörtök, 12:46:10
Akkor inkább zárlat lehet valahol, amit a víz okoz. Lehet, hogy valahol megsérült a szigetelése a vezetéknek és ott okozza a víz a zárlatot.Egyébként fogalmam sincs hol van. Nézz körül a hengerfejen vagy motor oldalán a főtengely magasságában.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26013 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 13:07:00 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.04.18 csütörtök, 12:48:33
Ha hiba kiolvasót rá csatlakoztatunk az meg mondja hol a hiba kb?
Az max. megmondja, hogy szakadás/zárlat van.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26014 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 16:45:24 »
Kicserélem az olaj gombát holnap és majd meg látjuk.
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.18 csütörtök, 13:07:00
Az max. megmondja, hogy szakadás/zárlat van.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26015 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 17:10:52 »
Idézetet írta: waver - 2013.04.18 csütörtök, 11:50:45
üdv.nekem jelenleg is boxom van és nincs vele bajom (küberl) nem gagyi szerintem.de a mondeo tali nagyon messze van nekem.nem éri meg azért elautoznim 20000 üzemanyagot mert akkor ott vagyok mintha itt csináltatnám meg.csak kiváncsi vagyok mennyi a különbség a 2 fajta chip között.itt kanizsán 65 ért megcsinálják és nincs rossz hire...
pécsen ki csinál ilyet?és menyiért?
üdv.
2 hsz-el előtted írtam a választ.!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26016 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 17:20:46 »
Az olaj gomba a motor olaj szűrőház fölött van közvetlenül.
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.18 csütörtök, 13:07:00
Az max. megmondja, hogy szakadás/zárlat van.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26017 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 20:02:02 »
Üdv!
Úgy 1 hónapja 1250 és 1500 közötti fordulaton kicsit morgós lett a moci!!!Se elötte se utána(fordulat) nem hallom!!!
És mintha keményebb lenne a kuplung......
Okozhatja a lendkerék?
?
A fent írt fordulaton(1200 körül)be-be ráz üresbe(de még alig vehető észre),leállitásnál nem csörög de 1 pici hangja már van!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26018 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 20:42:00 »
Idézetet írta: waver - 2013.04.18 csütörtök, 09:00:50
üdv mindenki!
egy kérdéssel fordulnék hozzátok.felvettem a kapcsolatot egy chiptuning-ossal.itt kanizsán a kollárchip-et ajánlják páran hogy jo ami kikerül onnan.
http://kollarchip.hu/
irtam neki hogy mivel lenne másabb a gépem ha a boxot lecserélném..
ezt irta vissza:
"A tuningdoboz sajnos 1-3 literrel átveri a fedélzeti a fogyasztást, mert csak a Rail nyomást emeli meg, ami miatt időegység alatt több üzemanyagot juttat be, de ebből következően elnyújtott égés lesz belőle, ami a tartós terhelésnél megnő a kipufogógáz hőmérséklete, és abból a kipufogó lapátozásának a leolvadása lehet.
Amíg a tuningdoboz csak a RAil nyomást módosíja, addig a tényleg jó tuning majd 15 helyen módosítja a programot.
Nálam minden program tényleg németországban kerül módosításra nem gagyi
magyar chiptuning. Ha egy autógyár kifejleszt egy motort arra rákölt 2-300
millio Eurot, és dolgozik rajta 80-100 mérnök éveken keresztül, és jön egy
magyar Chippes, aki otthon asztal mögött jobbat csinál, mint a gyár, az
VICC. Ezt csak agyár, és a TÜV tudja, hogy hol van a motor kifáradási határa
(turbó, égési csúcsnyomás, csapágyak), ami még nem megy a motor élettartam
rovására. Ezt nem lehet, úgy, hogy a rutin meg az évek. (A magyar Chippes ad
neki plusz 0,3-0,4 turbónyomást, így alulról kap az autó egy jó nagy
lórugást, és fent meg elfogy, ezt nem lehet, mert nem bírja a turbó sem, meg
a hajtáslánc sem)
Ezért minden teljesítményérték, ami fent van a honlapomon az 3%-os
pontossággal igaz is. Németországban lóerőadó van, ott minden egyes autót
kötelező megmérni, mert aszerint fizetnek adót. Eleinte mértük, de tényleg
annyi volt.
Így a program 65.000Ft-ba kerül
1-1,5 óra alatt fordul meg a program németországból
Én kiskanizsáról származom. Általában kéthetente hétvégente vagyok, de most szerintem csak a pünkösdi szünetben megyek haza.
Én azt javaslom, hogy jöjjön el és próbálja ki. Azért még nem kell fizetnie.
Tisztelettel
Kollár Szabolcs
autógépészmérnök"
erröl kinek mi a véleménye?
üdv.
Csak egy példát tudnék mondani leginkább "RRR" mondeóját is kollár irta többször is....Majd szólt hogy nem jó a kocsi, ledagod és sokat eszik kb 12L-t mondott aszem....nézzük meg...lejött meglett irva, fogyi 6L lett átlag és azt mondta hogy Kib@szott jó lett a gép....és tényleg az volt,mentem vele énis.
Na most megkérdezem milyen chippes az aki ilyen dumát nyom hogy Németországban irják a sablon chipet a kocsidra és az mindegyikre jó, mint aki leveszi a programot ,elmondod mit szeretnél és előtted megirja olyanra....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26019 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 20:43:29 »
Idézetet írta: balko - 2013.04.18 csütörtök, 20:02:02
Üdv!
Úgy 1 hónapja 1250 és 1500 közötti fordulaton kicsit morgós lett a moci!!!Se elötte se utána(fordulat) nem hallom!!!
És mintha keményebb lenne a kuplung......
Okozhatja a lendkerék?
?
A fent írt fordulaton(1200 körül)be-be ráz üresbe(de még alig vehető észre),leállitásnál nem csörög de 1 pici hangja már van!!
Az 1200-nál rázni kezd az jó eséllyel lehet egy leragadt porlasztócsúcs. Alapjáraton nem szállít jól, feljebb meg megy, de amíg "ki nem szabadul" a magasabb railnyomás hatására, addig bizonytalanul működik. Tegyél bele Liqui Moly 5139-et (vagy valami hasonló tisztítószert) az utolsó negyed tank GO-hoz, és járd el majdnem üresre, mielőtt rátankolsz. Nekem legalábbis segített.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26020 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 22:19:18 »
Lehet az a turbó cső bilincs is, nekem is volt ilyen.
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.18 csütörtök, 20:43:29
Az 1200-nál rázni kezd az jó eséllyel lehet egy leragadt porlasztócsúcs. Alapjáraton nem szállít jól, feljebb meg megy, de amíg "ki nem szabadul" a magasabb railnyomás hatására, addig bizonytalanul működik. Tegyél bele Liqui Moly 5139-et (vagy valami hasonló tisztítószert) az utolsó negyed tank GO-hoz, és járd el majdnem üresre, mielőtt rátankolsz. Nekem legalábbis segített.
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26021 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 22:47:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.18 csütörtök, 20:42:00
Na most megkérdezem milyen chippes az aki ilyen dumát nyom hogy Németországban irják a sablon chipet a kocsidra és az mindegyikre jó, mint aki leveszi a programot ,elmondod mit szeretnél és előtted megirja olyanra....
De ő gépészmérnök
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26022 Dátum:
2013.04.19 péntek, 00:21:31 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.04.18 csütörtök, 22:47:02
De ő gépészmérnök
És attól még nem biztos,hogy jó.A tavalyi nagy talin én is láttam mikor KOTTA CSABA autóját MKIV-est írta.Még azt is megkérdezte,hogy az automata váltót is hozzá igazítsa a chiphez.Amúgy meg Franconero a megmondhatója milyen a sásdi tuning mert ő igazán rugja neki.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26023 Dátum:
2013.04.19 péntek, 07:21:38 »
Egy Ervin telefonszámot tud nekem mondani valaki? Fel kéne hívjam turbo ügyben, de nem találom a számát.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26024 Dátum:
2013.04.19 péntek, 07:28:03 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.04.18 csütörtök, 11:32:56
Igen. A szakember Sásdon üzemel. MKIII 45k volt eddig. Turbónyomást Mondeonál nem lehet emelni. A befecskendezett üa mennyiséget változtatják meg.
üdv.
Sásd az nincs is messze tőlem.odáig még elkocsikázok.meg tudnád adni az elérhetőségét?köszi.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26025 Dátum:
2013.04.19 péntek, 07:55:08 »
Idézetet írta: waver - 2013.04.19 péntek, 07:28:03
üdv.
Sásd az nincs is messze tőlem.odáig még elkocsikázok.meg tudnád adni az elérhetőségét?köszi.
Kérdezd meg Bunyeket! Ő tudja tutira.
Szerintem róla van szó:
http://szaboautoszerviz.hu/index_elemei/Page323.html
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26026 Dátum:
2013.04.19 péntek, 12:43:20 »
Pár millió és így lesz az emberből chiptuningos.
Pénz, műszer, kiolvas, elküld, visszakap, beír és az extraprofitot elteszi.
Már meg se merem kérdezni, hogy számlát adna-e.
Nagyon vagány.. Na most Bunyekről vagy jót vagy semmit.., de én így is (ha kellene) az ő kontaktjához mennék chippeltetni, nem a kalóriatuninghoz.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26027 Dátum:
2013.04.19 péntek, 13:30:38 »
Idézetet írta: GiN - 2013.04.19 péntek, 12:43:20
Pár millió és így lesz az emberből chiptuningos.
Pénz, műszer, kiolvas, elküld, visszakap, beír és az extraprofitot elteszi.
Már meg se merem kérdezni, hogy számlát adna-e.
Nagyon vagány.. Na most Bunyekről vagy jót vagy semmit.., de én így is (ha kellene) az ő kontaktjához mennék chippeltetni, nem a kalóriatuninghoz.
Ezt most kire reagáltad? És ki írt Bunyekról rosszat? Róla nem is lehet!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26028 Dátum:
2013.04.19 péntek, 17:42:22 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.04.19 péntek, 13:30:38
Ezt most kire reagáltad? És ki írt Bunyekról rosszat? Róla nem is lehet!
Kolláriatuningra reagálván fogantatott meg eme eszmefuttatás. De nem voltam elég kritikus és egyértelmű, mert még nem ittam eleget.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26029 Dátum:
2013.04.19 péntek, 20:18:06 »
Én nem kritizáltam senkit...leirtam egy konkrét példát....és feltettem egy kérdést...
Rólam meg mindenki azt ir amit akar...MIND igaz amit irnak...azt jóvan akkor jóvan...
Számla van természetesen(akinek kell)...kért már fórumos is pl talin.
Naplózva
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26030 Dátum:
2013.04.20 szombat, 21:13:40 »
Sziasztok!
Meleg motornál újraindításnál van hogy csak 3.-ra indul be a motor és akkor is van hogy elég furcsán jár pár másodpercig.
Olvasgattam a fórumon és valahol porlasztó csúcsra utaló hibának írták a jelenséget.
Valaki megtudja erősíteni vagy valami más ötlet ?
Segítségeteket előre is köszönöm
Jasper
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26031 Dátum:
2013.04.20 szombat, 21:16:04 »
Idézetet írta: jasper - 2013.04.20 szombat, 21:13:40
Sziasztok!
Meleg motornál újraindításnál van hogy csak 3.-ra indul be a motor és akkor is van hogy elég furcsán jár pár másodpercig.
Olvasgattam a fórumon és valahol porlasztó csúcsra utaló hibának írták a jelenséget.
Valaki megtudja erősíteni vagy valami más ötlet ?
Segítségeteket előre is köszönöm
Jasper
...esetleg akku,vagy töltés-generator gond is lehet...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26032 Dátum:
2013.04.20 szombat, 21:18:22 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.20 szombat, 21:16:04
...esetleg akku,vagy töltés-generator gond is lehet...
itt is köszi
Esetleg van amit ki tudok zárni ?
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26033 Dátum:
2013.04.20 szombat, 21:21:21 »
Idézetet írta: jasper - 2013.04.20 szombat, 21:18:22
itt is köszi
Esetleg van amit ki tudok zárni ?
otthon nem sokat.villamossági kiméri neked egy sörért.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26034 Dátum:
2013.04.20 szombat, 21:44:08 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.19 péntek, 00:21:31
És attól még nem biztos,hogy jó.A tavalyi nagy talin én is láttam mikor KOTTA CSABA autóját MKIV-est írta.Még azt is megkérdezte,hogy az automata váltót is hozzá igazítsa a chiphez.Amúgy meg Franconero a megmondhatója milyen a sásdi tuning mert ő igazán rugja neki.
szerinted miért írtam?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26035 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 11:05:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.18 csütörtök, 20:43:29
Az 1200-nál rázni kezd az jó eséllyel lehet egy leragadt porlasztócsúcs. Alapjáraton nem szállít jól, feljebb meg megy, de amíg "ki nem szabadul" a magasabb railnyomás hatására, addig bizonytalanul működik. Tegyél bele Liqui Moly 5139-et (vagy valami hasonló tisztítószert) az utolsó negyed tank GO-hoz, és járd el majdnem üresre, mielőtt rátankolsz. Nekem legalábbis segített.
AndyA
Sziasztok!
Nemrég vettük a kocsit, 2.0 TDCi, 130 LE. Vittem olaj és szűrőcserére és egymástól függetlenül ketten is megjegyezték, hogy szörnyű hangja van alapjáraton. Az egyik szerint kopogásos égés. Tényleg jó traktoros, a igaz. 83-as tranzitokkal összemérhető.
Azt mondták, hogy porlasztó gyanús, mérjünk résolaj veszteséget. Mondam jó, visszaviszem hamarosan. Viszont megy rendesen (szerintem) és ha gyorsítok vagy tartom a gázt, teljesen jó hangja van, csak alapjáraton traktor, de meleg motornál is. Aki beállt vele a műhelybe azt is mondta, hogy kicsi rángatása van. Lehet, de nekem alacsony sebességben és tartva a gázt vagy motorféknél jelentkezett párszor talán, és akkor is alig észrevezetően. Viszont rohadtul füstöl a kocsi, bár állítólag az előző tulaj jórészt városban járt vele, tele lehet trutyival. kb. 70-ről 5-ben padlógáz és a mögöttem jövő nem lát semmit. EGR eredeti állapotú biztos, végig márkaszervízbe hordták. Most öntöttem bele STP injektortisztítót, majd meglátom mi lesz. Lehet, hogy nekem is valami leragadó porlasztócsúcs vagy a fölhalmozódott mocsok okoz ilyet? Esetleg ezek a jelenségek tényleg utalhatnak porlasztócsúcs hibára?
üdv.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26036 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 11:09:51 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.04.21 vasárnap, 11:05:03
Sziasztok!
Nemrég vettük a kocsit, 2.0 TDCi, 130 LE. Vittem olaj és szűrőcserére és egymástól függetlenül ketten is megjegyezték, hogy szörnyű hangja van alapjáraton. Az egyik szerint kopogásos égés. Tényleg jó traktoros, a igaz. 83-as tranzitokkal összemérhető.
Azt mondták, hogy porlasztó gyanús, mérjünk résolaj veszteséget. Mondam jó, visszaviszem hamarosan. Viszont megy rendesen (szerintem) és ha gyorsítok vagy tartom a gázt, teljesen jó hangja van, csak alapjáraton traktor, de meleg motornál is. Aki beállt vele a műhelybe azt is mondta, hogy kicsi rángatása van. Lehet, de nekem alacsony sebességben és tartva a gázt vagy motorféknél jelentkezett párszor talán, és akkor is alig észrevezetően. Viszont rohadtul füstöl a kocsi, bár állítólag az előző tulaj jórészt városban járt vele, tele lehet trutyival. kb. 70-ről 5-ben padlógáz és a mögöttem jövő nem lát semmit. EGR eredeti állapotú biztos, végig márkaszervízbe hordták. Most öntöttem bele STP injektortisztítót, majd meglátom mi lesz. Lehet, hogy nekem is valami leragadó porlasztócsúcs vagy a fölhalmozódott mocsok okoz ilyet? Esetleg ezek a jelenségek tényleg utalhatnak porlasztócsúcs hibára?
üdv.
ha feketén füstöl akkor nem kap elég levegőt! összes turbócsövet átnézni, bilincseknél is. ki szokott lyukadni/repedni. olajos dzsuvás részt keress. a rosszat cserélni. meg le kell venni a szívósort és kitakarítani. ha ezek meglesznek, sokkal jobban fog menni és kevesebbet enni.
a csúnya alapjárati járás lehet a halott főtengely szíjtárcsa-feszítő páros, vagy egyik a kettő közül. beremeg tőle a hosszbordás szíj, és olyan a hangja mintha szét akarna esni a motor. nekem 1x ezért kettőstömegűt akart cserélni 1 okos szerelő.. mondom, nem is arról az oldalról jön a hang
úgyhogy csak óvatosan a porlasztózással
70 ről inkább 4. ben padlózd, és sokkal jobban fog menni+nem fog füstölni.(rendberakás után is érvényes)
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.21 vasárnap, 11:16:17 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26037 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 11:19:39 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.04.21 vasárnap, 11:09:51
ha feketén füstöl akkor nem kap elég levegőt! összes turbócsövet átnézni, bilincseknél is. ki szokott lyukadni/repedni. olajos dzsuvás részt keress. a rosszat cserélni. meg le kell venni a szívósort és kitakarítani. ha ezek meglesznek, sokkal jobban fog menni és kevesebbet enni.
a csúnya alapjárati járás lehet a halott főtengely szíjtárcsa-feszítő páros, vagy egyik a kettő közül. beremeg tőle a hosszbordás szíj, és olyan a hangja mintha szét akarna esni a motor. nekem 1x ezért kettőstömegűt akart cserélni 1 okos szerelő.. mondom, nem is arról az oldalról jön a hang
úgyhogy csak óvatosan a porlasztózással
70 ről inkább 4. ben padlózd, és sokkal jobban fog menni+nem fog füstölni.(rendberakás után is érvényes)
Nem vagyok az a padlózós, üveghangig pörgetős fajta, csak kipróbáltam. Én általában a fogyasztásra gyúrok, meg ésszel megyek. Ezt a szíjtárcsa-feszítő párost tudom én valahogy ellenőrizni vagy ehhez csak szakember ért?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26038 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 11:23:55 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.04.21 vasárnap, 11:19:39
Nem vagyok az a padlózós, üveghangig pörgetős fajta, csak kipróbáltam. Én általában a fogyasztásra gyúrok, meg ésszel megyek. Ezt a szíjtárcsa-feszítő párost tudom én valahogy ellenőrizni vagy ehhez csak szakember ért?
Beindítod a kocsit és jobb oldalt nézve ha a tárcsa rossz akkor nem jár szépen.Akkor meg a szíjat is látod,hogy remeg.Ha meg leveszitek és eldöléskor csattan akkor rossz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26039 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 11:30:37 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.21 vasárnap, 11:23:55
Beindítod a kocsit és jobb oldalt nézve ha a tárcsa rossz akkor nem jár szépen.Akkor meg a szíjat is látod,hogy remeg.Ha meg leveszitek és eldöléskor csattan akkor rossz.
Köszi. Megnézem. Meg a turbócsöveket is ellenőrzöm.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26040 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 11:41:50 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.04.21 vasárnap, 11:30:37
Köszi. Megnézem. Meg a turbócsöveket is ellenőrzöm.
általában az interculertől felfelé jövő(egérre menő) cső szokott bibis lenni. nézd a szíjat alapjáraton, és ha nem simán fut, hanem fel-le jár/rezonál akkor ott biztos nem jó valami.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26041 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 12:03:50 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.21 vasárnap, 11:23:55
Beindítod a kocsit és jobb oldalt nézve ha a tárcsa rossz akkor nem jár szépen.Akkor meg a szíjat is látod,hogy remeg.Ha meg leveszitek és eldöléskor csattan akkor rossz.
Mármint a főtengely szíjtárcsát kell levenni a főtengelyről, és élére állítva feldönteni. Ha akkor csattan, akkor a belseje már széthullott.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26042 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 16:07:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.21 vasárnap, 12:03:50
Mármint a főtengely szíjtárcsát kell levenni a főtengelyről, és élére állítva feldönteni. Ha akkor csattan, akkor a belseje már széthullott.
AndyA
Igen erre gondoltam.Bocs ha nem volt valakinek egyértelmü de aválasz erre irányult.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
jaxi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 200
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26043 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 17:17:12 »
Tisztelt fórumtársak!
Mi lehet az oka annak ,hogy hideg indításnál ugrál az alapjárat,850,és 1100 között,kb 1/2 percig.
Télen még tovább is,meg nagy fehér füst jött ki belőle, és kopogott,de amint egy kicsit bemelegedett már szépen járt.
Most hogy szinte nyári meleg van,az első indításnál 2x felugrik az alapjárat 1000 ig,és máris beáll 850 re.
Ha meleg a motor és úgy indítom be akkor szépen indul.
Naplózva
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26044 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 17:28:23 »
Idézetet írta: jaxi - 2013.04.21 vasárnap, 17:17:12
Tisztelt fórumtársak!
Mi lehet az oka annak ,hogy hideg indításnál ugrál az alapjárat,850,és 1100 között,kb 1/2 percig.
Télen még tovább is,meg nagy fehér füst jött ki belőle, és kopogott,de amint egy kicsit bemelegedett már szépen járt.
Most hogy szinte nyári meleg van,az első indításnál 2x felugrik az alapjárat 1000 ig,és máris beáll 850 re.
Ha meleg a motor és úgy indítom be akkor szépen indul.
Izzítógyertya rosszalkodik,esetleg maf szenzort kikellene pucolni,de a generátor is okozhat ingadozást,
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
jaxi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 200
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26045 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 17:55:18 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.21 vasárnap, 17:28:23
Izzítógyertya rosszalkodik,esetleg maf szenzort kikellene pucolni,de a generátor is okozhat ingadozást,
Köszi holnap Vik megnézi hogy mi a baj.
Naplózva
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26046 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 19:08:00 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.04.21 vasárnap, 11:05:03
Sziasztok!
Nemrég vettük a kocsit, 2.0 TDCi, 130 LE. Vittem olaj és szűrőcserére és egymástól függetlenül ketten is megjegyezték, hogy szörnyű hangja van alapjáraton. Az egyik szerint kopogásos égés. Tényleg jó traktoros, a igaz. 83-as tranzitokkal összemérhető.
Azt mondták, hogy porlasztó gyanús, mérjünk résolaj veszteséget. Mondam jó, visszaviszem hamarosan. Viszont megy rendesen (szerintem) és ha gyorsítok vagy tartom a gázt, teljesen jó hangja van, csak alapjáraton traktor, de meleg motornál is. Aki beállt vele a műhelybe azt is mondta, hogy kicsi rángatása van. Lehet, de nekem alacsony sebességben és tartva a gázt vagy motorféknél jelentkezett párszor talán, és akkor is alig észrevezetően. Viszont rohadtul füstöl a kocsi, bár állítólag az előző tulaj jórészt városban járt vele, tele lehet trutyival. kb. 70-ről 5-ben padlógáz és a mögöttem jövő nem lát semmit. EGR eredeti állapotú biztos, végig márkaszervízbe hordták. Most öntöttem bele STP injektortisztítót, majd meglátom mi lesz. Lehet, hogy nekem is valami leragadó porlasztócsúcs vagy a fölhalmozódott mocsok okoz ilyet? Esetleg ezek a jelenségek tényleg utalhatnak porlasztócsúcs hibára?
üdv.
Nekem is hasonló gondom volt. Hidegen kicsit traktoros, melegen inkább ciripelős alapjárat és persze fordulatszám ugrálás. Elvittem adagolóshoz, megnézték és a 3-as porlasztómnak alapjáraton konkrétan 0 volt a szállítása. Porlasztócsúcs+kapcsolószelep csere lett belőle, azóta szépen ketyeg. Amit korábban ide is leírt valaki, minden tankoláskor megy egy tankhoz 1 dl Repsol 2T olaj, csak, hogy legyen kenése a szivattyúnak. Az adagolós azt mondta, az nem árt neki.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26047 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 19:56:29 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.21 vasárnap, 16:07:53
Igen erre gondoltam.Bocs ha nem volt valakinek egyértelmü de aválasz erre irányult.
Nem tudom, mennyire hozzáértő a kérdező kolléga, azért írtam be a biztonság kedvéért...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26048 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 21:13:14 »
üdv a kollegához hasonlóan nekem is fekete füst jön ki 1000-2000ig hidegen melegen nekem mondjuk nem traktoros de alcsonyabb fordulatról nehezen indul meg.nekem is turbócső v hasonló?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26049 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 21:35:08 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.21 vasárnap, 21:13:14
üdv a kollegához hasonlóan nekem is fekete füst jön ki 1000-2000ig hidegen melegen nekem mondjuk nem traktoros de alcsonyabb fordulatról nehezen indul meg.nekem is turbócső v hasonló?
igen, azt kellene kideríteni miért nem kap elég levegőt. ki szoktad huzatni vagy hamar elváltogatsz?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Oldalak:
1
...
514
515
516
517
518
519
520
[
521
]
522
523
524
525
526
527
528
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ