Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:35:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
516
517
518
519
520
521
522
[
523
]
524
525
526
527
528
529
530
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14641218 alkalommal)
0 Felhasználó és 142 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26100 Dátum:
2013.04.27 szombat, 20:52:12 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.04.27 szombat, 20:35:22
Szia engem is érdekelne valami képet honnan lehetne le vadászni, hogy nézzki és hova kell bekötni? Köszi
A légszűrőtől a turbo felé megy egy vaskos gégecső, aminek van egy kis oldalsó csövecskéje a motorblokk (szelepfedél) sarkához vezetve. Azt kell elvágni alkalmas helyen, és kétfelé elvezetve közé bekötni a leválasztótartályt.
Hely sok van, ahol elfér, de rögzítési lehetőség sajnos kevesebb.
Majd minitalin csinálunk képeket, úgyis meg kell mutassam, mit és hogyan ügyködtem össze.
Addig meg olvasd el László fórumtárs FAQtyáját a témában.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
akela
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26101 Dátum:
2013.04.27 szombat, 20:56:13 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.27 szombat, 20:44:23
van 1 hengerfej hőmérséklet érzékelő,asszem a szervoszivattyú felett,de nem hiszem,hogy az lenne a baj.azt hibakódként hozná,és gyújtana minimum 1 csekk endzsint.
Neked 2 ventid van ugye?
2 relé van a motortérben a K45-46os.ezek lehetnek pl xarok.
Vagy a ventik alsó sarkában egy kis dobozka,amiben van 1 rezisztor,az még lehet xar vagy összeégett.
valamint van 1 V33as dióda a motortéri biztitáblában,ami xar lehet.
és van egy F8as 60A-es bizti a ventiknek.
És a ventire menő csati is össze szokott égni,amit sima autós sarukkal kitudsz váltani.
ezeket csekkold le!
Ezen csak egy venti van.
A lényeg ezen is azomos mint amit leirtál?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26102 Dátum:
2013.04.27 szombat, 20:58:32 »
Idézetet írta: akela - 2013.04.27 szombat, 20:56:13
Ezen csak egy venti van.
A lényeg ezen is azomos mint amit leirtál?
nézem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26103 Dátum:
2013.04.27 szombat, 21:00:32 »
Idézetet írta: akela - 2013.04.27 szombat, 20:56:13
Ezen csak egy venti van.
A lényeg ezen is azomos mint amit leirtál?
a rezisztort kivéve minden ugyan ott van.mert az nincs a rendszerben.
és csak K45ös relé van.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
MOSTOHA
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26104 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 08:01:15 »
Feltámadt a gépsárkány hála és köszönet érte Ervinnek!!!
(A probléma nagyon egyszerű volt kellet bele egy belevaló turbó és máris kész. )
Naplózva
Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26105 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 12:18:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.27 szombat, 20:18:01
Akkor jó, most végeztem a beszereléssel. Aligha ez lesz a végleges formája, de addig is lehet tesztelni, mit bír.
Első fülre nem kopog annyira traktorosan, mint eddig, még feleségem szerint is kicsit nyugodtabban jár.
Meglátjuk.
AndyA
mit is szereltél be?
karterleválasztót vagy katiiktatót?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26106 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 14:09:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.27 szombat, 20:18:01
Akkor jó, most végeztem a beszereléssel. Aligha ez lesz a végleges formája, de addig is lehet tesztelni, mit bír.
Első fülre nem kopog annyira traktorosan, mint eddig, még feleségem szerint is kicsit nyugodtabban jár.
Meglátjuk.
AndyA
Kedves Fórumtás!
Ezt a fajta hozzá állást a témához nagyon szeretem.
Sok sikert a további beépítésekhez.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26107 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 14:27:20 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.04.27 szombat, 20:35:22
Szia engem is érdekelne valami képet honnan lehetne le vadászni, hogy nézzki és hova kell bekötni? Köszi
Tisztelt Fórumtárs!
Ebben a topikban 2012. 10. 25-én 14 db képet tettem fel a fórumra ami ma is megtekinthető. A képek magukért beszélnek. Egyébként javaslom még, hogy ebben a topikban a keresőbe üsd be a kartergáz leválasztó szavakat és kiadja a témával kapcsolatos hsz-eket.
Ha bár mi érdekel a témával kapcsolatban, irj privátban. Szívesen segítek.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.28 vasárnap, 14:38:32 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26108 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 16:57:45 »
Idézetet írta: zolas - 2013.04.28 vasárnap, 12:18:17
mit is szereltél be?
karterleválasztót vagy katiiktatót?
Tisztelt Fórumtárs!
AndyA, kartergáz leválasztót szerelt be.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Nokko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26109 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 17:02:31 »
Sziasztok!
2.0 TDCI-s automata Mondeomnál ma vettem észre, hogy gázadásnál fura, zúgó, suhogó hang hallatszik a motortér felől.
Ha szépen lassan gyorsítok, akkor semmi, de ha picit erősebben nyomom, akkor rögtön jön és amíg gyorsítok hallatszik
Elég zavaró, olyan mintha bekapcsoltak volna egy ventillátort a motortérben...
Eddig nem volt ilyen gond. És könnyen lehet, hogy csak beképzelem, de mintha gyengült is volna egy picit ezzel együtt a járgány.
Szerintetek mi lehet a gond, valaki találkozott ilyesmivel?
(Teljesen láma vagyok a témában, ezért az is lehet, hogy pl. a meleg miatt van, de fura, hogy nem egy idő után jön elő és onnantól folyamatosan megy, hanem akár rögtön az indulás után és csak akkor, ha gázt adok.)
Előre is köszönöm szépen a segítségetek!
üdv,
Nokko
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26110 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 17:28:13 »
Idézetet írta: Nokko - 2013.04.28 vasárnap, 17:02:31
Sziasztok!
2.0 TDCI-s automata Mondeomnál ma vettem észre, hogy gázadásnál fura, zúgó, suhogó hang hallatszik a motortér felől.
Ha szépen lassan gyorsítok, akkor semmi, de ha picit erősebben nyomom, akkor rögtön jön és amíg gyorsítok hallatszik
Elég zavaró, olyan mintha bekapcsoltak volna egy ventillátort a motortérben...
Eddig nem volt ilyen gond. És könnyen lehet, hogy csak beképzelem, de mintha gyengült is volna egy picit ezzel együtt a járgány.
Szerintetek mi lehet a gond, valaki találkozott ilyesmivel?
(Teljesen láma vagyok a témában, ezért az is lehet, hogy pl. a meleg miatt van, de fura, hogy nem egy idő után jön elő és onnantól folyamatosan megy, hanem akár rögtön az indulás után és csak akkor, ha gázt adok.)
Előre is köszönöm szépen a segítségetek!
üdv,
Nokko
Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben leellenőrizném az összes turbó csövet. Nagy valószinűséggel valamelyik csöved kifúj. De az is lehet hogy csak egy bilincs fellezult. Könnyen megtalálod a hibás csövet mert csak olaj kifújást kell keresni. A legtöbbször az EGR szelepre menő függőleges cső szokot kirepedni. Ha szembe állsz a motorházzal akkor a motor baloldalán találod. A turbócső repedés még erős füstölést is okozhat, és nagyobb repedés esetén gyengül a motor is.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.28 vasárnap, 17:33:43 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26111 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 19:31:06 »
Idézetet írta: zolas - 2013.04.28 vasárnap, 12:18:17
mit is szereltél be?
karterleválasztót vagy katiiktatót?
Kartergázleválasztót.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26112 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 19:44:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.28 vasárnap, 19:31:06
Kartergázleválasztót.
AndyA
Az olajról?
Inkább olajkiválasztót a kartergázból.
Nem hagyhattam ki.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26113 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 20:35:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.28 vasárnap, 19:31:06
Kartergázleválasztót.
AndyA
ha te mondod, hogy halkabb, akkor biztos halkabb.
lehet el kellene gondolkodnom egy ilyen beszerzésén.
ebből a termékből véletlen nincs túlrendelésed?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26114 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 20:59:26 »
Idézetet írta: László - 2013.04.28 vasárnap, 14:27:20
Tisztelt Fórumtárs!
Ebben a topikban 2012. 10. 25-én 14 db képet tettem fel a fórumra ami ma is megtekinthető. A képek magukért beszélnek. Egyébként javaslom még, hogy ebben a topikban a keresőbe üsd be a kartergáz leválasztó szavakat és kiadja a témával kapcsolatos hsz-eket.
Ha bár mi érdekel a témával kapcsolatban, irj privátban. Szívesen segítek.
Tisztelettel László!
Szia,
A "katalizátort" hányas átmérőjű rézcsövek alkotják? És kb. milyen hosszú, 25-30cm?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26115 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 21:15:40 »
Idézetet írta: zolas - 2013.04.28 vasárnap, 20:35:26
ha te mondod, hogy halkabb, akkor biztos halkabb.
lehet el kellene gondolkodnom egy ilyen beszerzésén.
ebből a termékből véletlen nincs túlrendelésed?
Szia most akarok egy ilyet rendelni
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-BLACK-/140591765843?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bbec1953
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26116 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 21:42:00 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.04.28 vasárnap, 21:15:40
Szia most akarok egy ilyet rendelni
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-BLACK-/140591765843?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bbec1953
annyira nincs rossz árban végülis. viszont én még lehet várok vele egy kicsit.
most rengeteg pénz ment el a kocsira. és még fog is egy kevés.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26117 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 22:48:55 »
Hú, ilyen nekem is kell!
Idézetet írta: zolas - 2013.04.28 vasárnap, 21:42:00
annyira nincs rossz árban végülis. viszont én még lehet várok vele egy kicsit.
most rengeteg pénz ment el a kocsira. és még fog is egy kevés.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26118 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 23:04:07 »
Kár hogy nincs személyes átvétel.
Hazavihetnék párat. Itt van a szomszédban.
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.04.28 vasárnap, 22:48:55
Hú, ilyen nekem is kell!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26119 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 23:06:13 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.04.28 vasárnap, 23:04:07
Kár hogy nincs személyes átvétel.
Hazavihetnék párat. Itt van a szomszédban.
Postáztasd át a szomszédba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26120 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 23:07:01 »
6-tól 20-ig dolgozok úgyhogy nincs aki átvegye.
Idézetet írta: GSR - 2013.04.28 vasárnap, 23:06:13
Postáztasd át a szomszédba.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26121 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 09:27:21 »
Idézetet írta: zolas - 2013.04.28 vasárnap, 20:35:26
ha te mondod, hogy halkabb, akkor biztos halkabb.
lehet el kellene gondolkodnom egy ilyen beszerzésén.
ebből a termékből véletlen nincs túlrendelésed?
Ilyen nincs. De bármikor lehet rendelni, és írt valaki hazai beszerzési forrást is.
Kijöttem vele Bécsbe, szerintem nyerő a dolog. Hazafelé klímával súlyosbítva 6,8-as fogyit mutatott a computer, ami a városi szaladgálósban felment 7,0-ra összesen 331 km alatt. Mire visszalrtem, újabb 265 km után 6,4-et mutatott - klíma nélkül -, mert elfelejtettem otthon lenullázni.
De sacc/kb. alapon olyan 5,8-as vagy inkább még annál is alacsonyabb fogyasztásnak kellett lennie, hogy így le tudja húzni az átlagot.
Majd hazafelé meglátjuk.
A halkabb és egyenletesebb járáson kívül még kellemes meglepetésként ért, hogy alacsony fordulatról - 1200-1400 - sokkal élénkebben reagál a gázadásra, mint korábban. Eddig gázra lépésre elindult úgy, ahogy, majd a turbonyomás megjelenésére kilőtt. Most sokkal simábban közlekedik az egész, alacsony fordulaton is sokkal indulósabb, és így nincs olyan hátbarúgós élménye a turbonak sem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26122 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 14:24:24 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.04.28 vasárnap, 20:59:26
Szia,
A "katalizátort" hányas átmérőjű rézcsövek alkotják? És kb. milyen hosszú, 25-30cm?
Tisztelt Fórumtárs!
A katalizátor rézcsöveinek külső átmérője 6mm. A csövek hoszza 250mm.
Rövidesen kész vagyok a cikkel a FAQ-ba mely fotókkal ilusztrálva tartalmazza, egy mindenki által könnyen elkészithető, és már bevált kipróbált olajleválasztó tank, és a hozzá külön megépített vörösréz katalizátor teljes leirását, a beszereléssel együtt. A májusi nagy talin a gépsárkányomban mindez megtekinhető
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26123 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 14:45:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.29 hétfő, 09:27:21
Ilyen nincs. De bármikor lehet rendelni, és írt valaki hazai beszerzési forrást is.
Kijöttem vele Bécsbe, szerintem nyerő a dolog. Hazafelé klímával súlyosbítva 6,8-as fogyit mutatott a computer, ami a városi szaladgálósban felment 7,0-ra összesen 331 km alatt. Mire visszalrtem, újabb 265 km után 6,4-et mutatott - klíma nélkül -, mert elfelejtettem otthon lenullázni.
De sacc/kb. alapon olyan 5,8-as vagy inkább még annál is alacsonyabb fogyasztásnak kellett lennie, hogy így le tudja húzni az átlagot.
Majd hazafelé meglátjuk.
A halkabb és egyenletesebb járáson kívül még kellemes meglepetésként ért, hogy alacsony fordulatról - 1200-1400 - sokkal élénkebben reagál a gázadásra, mint korábban. Eddig gázra lépésre elindult úgy, ahogy, majd a turbonyomás megjelenésére kilőtt. Most sokkal simábban közlekedik az egész, alacsony fordulaton is sokkal indulósabb, és így nincs olyan hátbarúgós élménye a turbonak sem.
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon örülök a pozitiv tapasztalataidnak a leválasztóval kapcsolatban.
Amit irtál az tökéletesen megfelel az én korábbi 6-7 hónappal ezelőtti tapasztalataimnak. Bisztos vagyok benne, hogy a tankba általad beépitett vörösréz katalizátor is hozzá járul a kedvező fogyasztáshoz. Én tapasztalatból mondom, igen csak megéri külön megépiteni a katalizátort, mert jobb hatásfokkal képes igy üzemelni a rendszer. Nálam a katalizátor külön beépítése min 0.5 liter/100 Km üzemynyag megtakaritást erdményezett. Ami azt bizonyitja hogy az egyébbként nem igazán éghető kartergáz, katalizálás után táplálja az égést, evvel is kimélve a környezeti légszennyeződést.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26124 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 15:01:12 »
Idézetet írta: László - 2013.04.29 hétfő, 14:24:24
Tisztelt Fórumtárs!
A katalizátor rézcsöveinek külső átmérője 6mm. A csövek hoszza 250mm.
Rövidesen kész vagyok a cikkel a FAQ-ba mely fotókkal ilusztrálva tartalmazza, egy mindenki által könnyen elkészithető, és már bevált kipróbált olajleválasztó tank, és a hozzá külön megépített vörösréz katalizátor teljes leirását, a beszereléssel együtt. A májusi nagy talin a gépsárkányomban mindez megtekinhető
Tisztelettel László!
Én itt egyszerűsítettem egy kicsit, meglátjuk majd, milyen eredménnyel.
Mivel a leválasztóhoz adott szilikoncső nem bírta jól a szűk kanyarokat és a hajéítgatást, betörött a kanyarokban, összecsukódott a cső, ezért betétként 10 mm-es külső átmérőjű rézcsövet (klímás lágy rézcső) raktam bele a kanyarokba merevítésnek. Ezenkívül sodrott rézvezetéket bontottam, és elemi szálaira szedve laza "gubancot" csináltam belőle, amit beleraktam magába a tartályba. Egyelőre úgy néz ki, jól működik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26125 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 15:27:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.29 hétfő, 15:01:12
Én itt egyszerűsítettem egy kicsit, meglátjuk majd, milyen eredménnyel.
Mivel a leválasztóhoz adott szilikoncső nem bírta jól a szűk kanyarokat és a hajéítgatást, betörött a kanyarokban, összecsukódott a cső, ezért betétként 10 mm-es külső átmérőjű rézcsövet (klímás lágy rézcső) raktam bele a kanyarokba merevítésnek. Ezenkívül sodrott rézvezetéket bontottam, és elemi szálaira szedve laza "gubancot" csináltam belőle, amit beleraktam magába a tartályba. Egyelőre úgy néz ki, jól működik.
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Én a leválasztó tankhoz csatlakozó csővet 12mm belső átmérőlyű és 2.5 mm falvastagságú OBI-ban kapható technikai csőből alakitottam ki. Ez a cső megfelelően stabil, és a hőtűrő képessége is megfelelő,(120°C) és az ára is igen kedvező.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26126 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 15:47:56 »
Idézetet írta: László - 2013.04.29 hétfő, 15:27:12
Tisztelt Fórumtárs!
Én a leválasztó tankhoz csatlakozó csővet 12mm belső átmérőlyű és 2.5 mm falvastagságú OBI-ban kapható technikai csőből alakitottam ki. Ez a cső megfelelően stabil, és a hőtűrő képessége is megfelelő,(120°C) és az ára is igen kedvező.
Tisztelettel László!
szerintem az a 120°C elég karcsú oda...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26127 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 16:13:39 »
Idézetet írta: László - 2013.04.29 hétfő, 15:27:12
Tisztelt Fórumtárs!
Én a leválasztó tankhoz csatlakozó csővet 12mm belső átmérőlyű és 2.5 mm falvastagságú OBI-ban kapható technikai csőből alakitottam ki. Ez a cső megfelelően stabil, és a hőtűrő képessége is megfelelő,(120°C) és az ára is igen kedvező.
Tisztelettel László!
Az mennyire olajálló? Meg a 120 fokban sem vagyok biztos, hogy elég lesz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26128 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 16:59:14 »
Sziasztok!
Van egy problémám a kis kedvencemmel amikor gyorsítok 3000-es fordulatnál egy kicsit megtorpan az autó majd újból húzni kezd, de már nem olyan vehemenciával mint 2-3000 fordulat között! Tud valaki nekem ebben segiteni ?
Üdv Mikhail
Naplózva
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26129 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 17:29:19 »
Idézetet írta: Mikhail Mondeo Ghia - 2013.04.29 hétfő, 16:59:14
Sziasztok!
Van egy problémám a kis kedvencemmel amikor gyorsítok 3000-es fordulatnál egy kicsit megtorpan az autó majd újból húzni kezd, de már nem olyan vehemenciával mint 2-3000 fordulat között! Tud valaki nekem ebben segiteni ?
Üdv Mikhail
volt már az sw frissítve?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26130 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 18:25:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.29 hétfő, 16:13:39
Az mennyire olajálló? Meg a 120 fokban sem vagyok biztos, hogy elég lesz.
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Ha nekem 7 hónap alatt nem olvadt szét, és nem porladt el az olajtól akkor nektek is pontosan meg fog felelni. A nagytalira ezzel a csövekkel megyek. Higyétek el tökéletesen megfelel.
Ráadásul én a katalizátort és a szűrőt a motor elé épitettem be a bölcsőre felfogatva, és elég hosszan van felvezetve a motor és a sebváltó felett és még sincs semmi probléma. De nézzétek vissza a fotókon. Amit észre vettem a csöveken, az csupán annyi, hogy a karterból jövö cső egy kicsit besárgult az olajtól. Épitsétek be nyugodtan.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26131 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 18:47:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.29 hétfő, 09:27:21
Ilyen nincs. De bármikor lehet rendelni, és írt valaki hazai beszerzési forrást is.
Kijöttem vele Bécsbe, szerintem nyerő a dolog. Hazafelé klímával súlyosbítva 6,8-as fogyit mutatott a computer, ami a városi szaladgálósban felment 7,0-ra összesen 331 km alatt. Mire visszalrtem, újabb 265 km után 6,4-et mutatott - klíma nélkül -, mert elfelejtettem otthon lenullázni.
De sacc/kb. alapon olyan 5,8-as vagy inkább még annál is alacsonyabb fogyasztásnak kellett lennie, hogy így le tudja húzni az átlagot.
Majd hazafelé meglátjuk.
A halkabb és egyenletesebb járáson kívül még kellemes meglepetésként ért, hogy alacsony fordulatról - 1200-1400 - sokkal élénkebben reagál a gázadásra, mint korábban. Eddig gázra lépésre elindult úgy, ahogy, majd a turbonyomás megjelenésére kilőtt. Most sokkal simábban közlekedik az egész, alacsony fordulaton is sokkal indulósabb, és így nincs olyan hátbarúgós élménye a turbonak sem.
AndyA
köszi a választ.
te az ebayest tuningoltad meg, vagy full saját szerkezet?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26132 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 18:54:29 »
Idézetet írta: zolas - 2013.04.29 hétfő, 18:47:27
köszi a választ.
te az ebayest tuningoltad meg, vagy full saját szerkezet?
Az eBay-est, a hozzá adott szilikoncsővel. Egy réz fűtéscsőhöz való 18/15-ös szűkítő pont jó oda, hogy a szívócsövön lévő kis gumitoldalékot kettévágva abba pont beleillik a 18-as fele, míg a 15-ös felére kis szuszakolással, de gond nélkül fel lehet tolni az eBay-es szűrőhöz kapott szilkoncsövet. Plusz pár AWAB-bilincs, oszt' jó' van.
Meg ahogy mondtam, a meredekebb hajlításokhoz egy kis belső erősítés a szilikoncsőbe, és a rézdrótgubanc a szűrőbe. Azután meglátjuk.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26133 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 19:31:48 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.29 hétfő, 17:29:19
volt már az sw frissítve?
Az micsoda ?
nem értek még az autómhoz
Naplózva
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26134 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 19:36:49 »
Idézetet írta: László - 2013.04.29 hétfő, 18:25:44
Tisztelt Fórumtárs!
Ha nekem 7 hónap alatt nem olvadt szét, és nem porladt el az olajtól akkor nektek is pontosan meg fog felelni. A nagytalira ezzel a csövekkel megyek. Higyétek el tökéletesen megfelel.
Ráadásul én a katalizátort és a szűrőt a motor elé épitettem be a bölcsőre felfogatva, és elég hosszan van felvezetve a motor és a sebváltó felett és még sincs semmi probléma. De nézzétek vissza a fotókon. Amit észre vettem a csöveken, az csupán annyi, hogy a karterból jövö cső egy kicsit besárgult az olajtól. Épitsétek be nyugodtan.
Tisztelettel László!
Nekem is szilikoncsővel volt a szelepfedélről...semmi baja..hőre kicsit belágyul és ennyi.
120fok kicsit sok lessz azért ott hőmérsékletre....mikor a turbót löttem be akkor méregettem hőmérsékletet kemény parkettázások után és a turbó kompresszor oldalán,labdánál volt kb 80-fok...tettem be a gyári(amugy egy vicc) hővédő lemez alá mazda hajlitható turbóhővédő lemezt és mindjárt 40 fok lett csak...
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26135 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 20:34:30 »
Idézetet írta: Mikhail Mondeo Ghia - 2013.04.29 hétfő, 19:31:48
Az micsoda ?
nem értek még az autómhoz
SoftWare
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26136 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 20:35:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.29 hétfő, 18:54:29
Az eBay-est, a hozzá adott szilikoncsővel. Egy réz fűtéscsőhöz való 18/15-ös szűkítő pont jó oda, hogy a szívócsövön lévő kis gumitoldalékot kettévágva abba pont beleillik a 18-as fele, míg a 15-ös felére kis szuszakolással, de gond nélkül fel lehet tolni az eBay-es szűrőhöz kapott szilkoncsövet. Plusz pár AWAB-bilincs, oszt' jó' van.
Meg ahogy mondtam, a meredekebb hajlításokhoz egy kis belső erősítés a szilikoncsőbe, és a rézdrótgubanc a szűrőbe. Azután meglátjuk.
AndyA
köszi szépen az infókat. muszáj lesz nekiugranom.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26137 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 20:44:12 »
Idézetet írta: zolas - 2013.04.29 hétfő, 20:34:30
SoftWare
És hol tudják ezt megnézni?
Naplózva
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26138 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 20:48:22 »
Idézetet írta: Mikhail Mondeo Ghia - 2013.04.29 hétfő, 20:44:12
És hol tudják ezt megnézni?
Ford szervizben vagy olyan valaki, akinek van gyári diagja és hozzáférése a központi ford adatbázishoz (eTis) vagy ilyesmi. Ha nem így van úgyis kijavítanak, de szerintem ez a szitu.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26139 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 23:21:38 »
Szia!
Nekem ugyan ilyen volt, míg ki nem kötöttük az EGR-t, és Ervin ki nem pucolta a turbót!
A katalizátort pedig szintén kukázd ki!
Idézetet írta: Mikhail Mondeo Ghia - 2013.04.29 hétfő, 16:59:14
Sziasztok!
Van egy problémám a kis kedvencemmel amikor gyorsítok 3000-es fordulatnál egy kicsit megtorpan az autó majd újból húzni kezd, de már nem olyan vehemenciával mint 2-3000 fordulat között! Tud valaki nekem ebben segiteni ?
Üdv Mikhail
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26140 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 23:34:27 »
Sziasztok!
Az olaj leválasztó beszereléséről valaki csinált már leírást, és talán publikálta?
Meszi
UI. nem sokára, lehet, hogy diesel + CNG hybrid lesz a kocsim, talán a mondeósok körében először! Ha bejön az üzlet, és kész a verda, azonnal megosztom Veletek a tapasztalataimat!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26141 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 23:47:38 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.04.29 hétfő, 23:34:27
Sziasztok!
Az olaj leválasztó beszereléséről valaki csinált már leírást, és talán publikálta?
Meszi
UI. nem sokára, lehet, hogy diesel + CNG hybrid lesz a kocsim, talán a mondeósok körében először! Ha bejön az üzlet, és kész a verda, azonnal megosztom Veletek a tapasztalataimat!
László csinált és fényképekkel is van illusztrálva.keresd a FAQ topicban.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26142 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 23:50:29 »
:-( Béna vagyok, nem találom, valaki tudja, hol keressem?
link?
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.29 hétfő, 23:47:38
László csinált és fényképekkel is van illusztrálva.keresd a FAQ topicban.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26143 Dátum:
2013.04.30 kedd, 07:07:57 »
Tisztelt Fórumtársak!
A félre értések elkerülése végett. Én csak megcsináltam és fotókkal ilusztráltam az olaj leválasztó beépítését a topikban, Bunyek Fórumtárs ötlete alapján. Utánna én egy saját kirérlet sorba fogtam, ami alapján készitettem egy saját fejlesztésű, kipróbált, és bevált leválasztót. A TDCI topikban vissza keresve a fotók is fenn vannak. Az elkészitésről és a beépítésről a cikk megirása folyamatban van, amit rövidesen megosztok a mélyen tisztelt publikummal. A cikk egy mindenki által könnyen és olcsón megcsinálható és beszerelhető leválasztóról szól, ami nem ugyanaz a fennt lévő fotókon látható leválasztóval. A fent lévő képeken látható leválasztó, kisérleti példány és elég bonyolult a kivitelezése. Ezért irom a cikket.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.30 kedd, 16:37:00 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26144 Dátum:
2013.04.30 kedd, 07:20:44 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.04.29 hétfő, 23:50:29
:-( Béna vagyok, nem találom, valaki tudja, hol keressem?
link?
Fórum, FAQ...
http://mondeo.hu/index.php?board=30.0
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26145 Dátum:
2013.04.30 kedd, 08:08:42 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.04.29 hétfő, 23:21:38
Szia!
Nekem ugyan ilyen volt, míg ki nem kötöttük az EGR-t, és Ervin ki nem pucolta a turbót!
A katalizátort pedig szintén kukázd ki!
Az a szitú, hogy egy autószerelöjé volt a gép és ö ledugozta az Egr-t a turbót felújította , de a katalizátort nem emlitette:( legalább is a saját elmondása és a munkalapja szerint amin a cége (ahol dolgozik) hivatalos pecsétje is rajta van.
Itt egy link ahova feltöltöttem a munkalapot, ezeket csinálta meg :
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/img003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.30 kedd, 08:15:28 írta Mikhail Mondeo Ghia
»
Naplózva
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26146 Dátum:
2013.04.30 kedd, 08:19:09 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.04.29 hétfő, 23:21:38
Szia!
Nekem ugyan ilyen volt, míg ki nem kötöttük az EGR-t, és Ervin ki nem pucolta a turbót!
A katalizátort pedig szintén kukázd ki!
A katalizátort azért mégsem kellene kikukázni...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26147 Dátum:
2013.04.30 kedd, 08:28:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.30 kedd, 08:19:09
A katalizátort azért mégsem kellene kikukázni...
AndyA
Nem bizony.....el is lehet adni. 20ezerért simán átveszik
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26148 Dátum:
2013.04.30 kedd, 13:06:29 »
Szisztok!
Csináltam pár képet a motorról! Mi a véleményetek? Láttok rajta valami nem normális dolgot? Nekem jó olajosnak tűnik-itt ott, meg mintha az EGR szelep nem teljesen egytengelyűen illeszkedne a szívósorhoz (ha jól azonosítottam be az alaktrészeket
). Eléggé füstöl a kocsi, ezért kerestem repedést a turbó csöveken, de itt minden dzsuvásnak tűnik... Alapjáraton nagyon kerreg, nézegettem a szíjat forgás közben de nem tűnt úgy, hogy berezonálna.
képek:
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1415__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1416__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1417__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1418__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1419__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1420__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1422__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1423__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1425__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1426__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26149 Dátum:
2013.04.30 kedd, 13:10:27 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.04.30 kedd, 13:06:29
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1425__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezen a képen a szerotartály mellett az a Torx-ra nyíló fekete kupak a cső végén az minek a mije?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
516
517
518
519
520
521
522
[
523
]
524
525
526
527
528
529
530
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ