Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:46:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 516 517 518 519 520 521 522 [523] 524 525 526 527 528 529 530 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683623 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26100 Dátum: 2013.04.27 szombat, 20:52:12 »

Szia engem is érdekelne valami képet honnan lehetne le vadászni, hogy nézzki és hova kell bekötni? Köszi

A légszűrőtől a turbo felé megy egy vaskos gégecső, aminek van egy kis oldalsó csövecskéje a motorblokk (szelepfedél) sarkához vezetve. Azt kell elvágni alkalmas helyen, és kétfelé elvezetve közé bekötni a leválasztótartályt.

Hely sok van, ahol elfér, de rögzítési lehetőség sajnos kevesebb.

Majd minitalin csinálunk képeket, úgyis meg kell mutassam, mit és hogyan ügyködtem össze. Smiley

Addig meg olvasd el László fórumtárs FAQtyáját a témában.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
akela
Vendég
« Új hozzászólás #26101 Dátum: 2013.04.27 szombat, 20:56:13 »

van 1 hengerfej hőmérséklet érzékelő,asszem a szervoszivattyú felett,de nem hiszem,hogy az lenne a baj.azt hibakódként hozná,és gyújtana minimum 1 csekk endzsint.
Neked 2 ventid van ugye?
2 relé van a motortérben a K45-46os.ezek lehetnek pl xarok.
Vagy a ventik alsó sarkában egy kis dobozka,amiben van 1 rezisztor,az még lehet xar vagy összeégett.
valamint van 1 V33as dióda a motortéri biztitáblában,ami xar lehet.
és van egy F8as 60A-es bizti a ventiknek.
És a ventire menő csati is össze szokott égni,amit sima autós sarukkal kitudsz váltani.

ezeket csekkold le!
Ezen csak egy venti van.
A lényeg ezen is azomos mint amit leirtál?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26102 Dátum: 2013.04.27 szombat, 20:58:32 »

Ezen csak egy venti van.
A lényeg ezen is azomos mint amit leirtál?
nézem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26103 Dátum: 2013.04.27 szombat, 21:00:32 »

Ezen csak egy venti van.
A lényeg ezen is azomos mint amit leirtál?
a rezisztort kivéve minden ugyan ott van.mert az nincs a rendszerben.
és csak K45ös relé van.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
MOSTOHA
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #26104 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 08:01:15 »

Feltámadt a gépsárkány hála és köszönet érte Ervinnek!!!    worship(A probléma nagyon egyszerű volt kellet bele egy belevaló turbó és máris kész. )
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #26105 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 12:18:17 »

Akkor jó, most végeztem a beszereléssel. Aligha ez lesz a végleges formája, de addig is lehet tesztelni, mit bír.

Első fülre nem kopog annyira traktorosan, mint eddig, még feleségem szerint is kicsit nyugodtabban jár.

Meglátjuk.  worship worship worship worship worship

AndyA
mit is szereltél be?
karterleválasztót vagy katiiktatót?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26106 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 14:09:33 »

Akkor jó, most végeztem a beszereléssel. Aligha ez lesz a végleges formája, de addig is lehet tesztelni, mit bír.

Első fülre nem kopog annyira traktorosan, mint eddig, még feleségem szerint is kicsit nyugodtabban jár.

Meglátjuk.  worship worship worship worship worship

AndyA
Kedves Fórumtás!
Ezt a fajta hozzá állást a témához nagyon szeretem. taps taps taps Sok sikert a további beépítésekhez. eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26107 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 14:27:20 »

Szia engem is érdekelne valami képet honnan lehetne le vadászni, hogy nézzki és hova kell bekötni? Köszi
Tisztelt Fórumtárs!
Ebben a topikban 2012. 10. 25-én 14 db képet tettem fel a fórumra ami ma is megtekinthető. A képek magukért beszélnek. Egyébként javaslom még, hogy ebben a topikban a keresőbe üsd be a kartergáz leválasztó szavakat és kiadja a témával kapcsolatos hsz-eket.
Ha bár mi érdekel a témával kapcsolatban, irj privátban. Szívesen segítek. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.28 vasárnap, 14:38:32 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26108 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 16:57:45 »

mit is szereltél be?
karterleválasztót vagy katiiktatót?
Tisztelt Fórumtárs!
AndyA, kartergáz leválasztót szerelt be.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Nokko
Vendég
« Új hozzászólás #26109 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 17:02:31 »

Sziasztok!

2.0 TDCI-s automata Mondeomnál ma vettem észre, hogy gázadásnál fura, zúgó, suhogó hang hallatszik a motortér felől.
Ha szépen lassan gyorsítok, akkor semmi, de ha picit erősebben nyomom, akkor rögtön jön és amíg gyorsítok hallatszik Sad
Elég zavaró, olyan mintha bekapcsoltak volna egy ventillátort a motortérben...
Eddig nem volt ilyen gond. És könnyen lehet, hogy csak beképzelem, de mintha gyengült is volna egy picit ezzel együtt a járgány.

Szerintetek mi lehet a gond, valaki találkozott ilyesmivel?
(Teljesen láma vagyok a témában, ezért az is lehet, hogy pl. a meleg miatt van, de fura, hogy nem egy idő után jön elő és onnantól folyamatosan megy, hanem akár rögtön az indulás után és csak akkor, ha gázt adok.)

Előre is köszönöm szépen a segítségetek!

üdv,
Nokko
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26110 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 17:28:13 »

Sziasztok!

2.0 TDCI-s automata Mondeomnál ma vettem észre, hogy gázadásnál fura, zúgó, suhogó hang hallatszik a motortér felől.
Ha szépen lassan gyorsítok, akkor semmi, de ha picit erősebben nyomom, akkor rögtön jön és amíg gyorsítok hallatszik Sad
Elég zavaró, olyan mintha bekapcsoltak volna egy ventillátort a motortérben...
Eddig nem volt ilyen gond. És könnyen lehet, hogy csak beképzelem, de mintha gyengült is volna egy picit ezzel együtt a járgány.

Szerintetek mi lehet a gond, valaki találkozott ilyesmivel?
(Teljesen láma vagyok a témában, ezért az is lehet, hogy pl. a meleg miatt van, de fura, hogy nem egy idő után jön elő és onnantól folyamatosan megy, hanem akár rögtön az indulás után és csak akkor, ha gázt adok.)

Előre is köszönöm szépen a segítségetek!

üdv,
Nokko
Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben leellenőrizném az összes turbó csövet. Nagy valószinűséggel valamelyik csöved kifúj. De az is lehet hogy csak egy bilincs fellezult. Könnyen megtalálod a hibás csövet mert csak olaj kifújást kell keresni. A legtöbbször az EGR szelepre menő függőleges cső szokot kirepedni. Ha szembe állsz a motorházzal akkor a motor baloldalán találod. A turbócső repedés még erős füstölést is okozhat, és nagyobb repedés esetén gyengül a motor is.
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.28 vasárnap, 17:33:43 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26111 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 19:31:06 »

mit is szereltél be?
karterleválasztót vagy katiiktatót?

Kartergázleválasztót.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26112 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 19:44:32 »

Kartergázleválasztót.

AndyA

Az olajról?
Inkább olajkiválasztót a kartergázból.

Nem hagyhattam ki.....  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #26113 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 20:35:26 »

Kartergázleválasztót.

AndyA
eljen taps

ha te mondod, hogy halkabb, akkor biztos halkabb.
lehet el kellene gondolkodnom egy ilyen beszerzésén.
ebből a termékből véletlen nincs túlrendelésed?   smile
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #26114 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 20:59:26 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ebben a topikban 2012. 10. 25-én 14 db képet tettem fel a fórumra ami ma is megtekinthető. A képek magukért beszélnek. Egyébként javaslom még, hogy ebben a topikban a keresőbe üsd be a kartergáz leválasztó szavakat és kiadja a témával kapcsolatos hsz-eket.
Ha bár mi érdekel a témával kapcsolatban, irj privátban. Szívesen segítek. wave
Tisztelettel László! worship

Szia,

A "katalizátort" hányas átmérőjű rézcsövek alkotják? És kb. milyen hosszú, 25-30cm?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26115 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 21:15:40 »

eljen taps

ha te mondod, hogy halkabb, akkor biztos halkabb.
lehet el kellene gondolkodnom egy ilyen beszerzésén.
ebből a termékből véletlen nincs túlrendelésed?   smile
Szia most akarok egy ilyet rendelni   
 http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-BLACK-/140591765843?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bbec1953
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #26116 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 21:42:00 »

annyira nincs rossz árban végülis. viszont én még lehet várok vele egy kicsit.

most rengeteg pénz ment el a kocsira. és még fog is egy kevés.  szomoru1
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26117 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 22:48:55 »

Hú, ilyen nekem is kell!


annyira nincs rossz árban végülis. viszont én még lehet várok vele egy kicsit.

most rengeteg pénz ment el a kocsira. és még fog is egy kevés.  szomoru1
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #26118 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 23:04:07 »

Kár hogy nincs személyes átvétel.
Hazavihetnék párat. Itt van a szomszédban.

Hú, ilyen nekem is kell!


Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26119 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 23:06:13 »

Kár hogy nincs személyes átvétel.
Hazavihetnék párat. Itt van a szomszédban.

Postáztasd át a szomszédba.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #26120 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 23:07:01 »

6-tól 20-ig dolgozok úgyhogy nincs aki átvegye.

Postáztasd át a szomszédba.  vigyor3
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26121 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 09:27:21 »

eljen taps

ha te mondod, hogy halkabb, akkor biztos halkabb.
lehet el kellene gondolkodnom egy ilyen beszerzésén.
ebből a termékből véletlen nincs túlrendelésed?   smile

Ilyen nincs. De bármikor lehet rendelni, és írt valaki hazai beszerzési forrást is.

Kijöttem vele Bécsbe, szerintem nyerő a dolog. Hazafelé klímával súlyosbítva 6,8-as fogyit mutatott a computer, ami a városi szaladgálósban felment 7,0-ra összesen 331 km alatt. Mire visszalrtem, újabb 265 km után 6,4-et mutatott - klíma nélkül -, mert elfelejtettem otthon lenullázni. Smiley

De sacc/kb. alapon olyan 5,8-as vagy inkább még annál is alacsonyabb fogyasztásnak kellett lennie, hogy így le tudja húzni az átlagot.

Majd hazafelé meglátjuk. Smiley

A halkabb és egyenletesebb járáson kívül még kellemes meglepetésként ért, hogy alacsony fordulatról - 1200-1400 - sokkal élénkebben reagál a gázadásra, mint korábban. Eddig gázra lépésre elindult úgy, ahogy, majd a turbonyomás megjelenésére kilőtt. Most sokkal simábban közlekedik az egész, alacsony fordulaton is sokkal indulósabb, és így nincs olyan hátbarúgós élménye a turbonak sem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26122 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 14:24:24 »

Szia,

A "katalizátort" hányas átmérőjű rézcsövek alkotják? És kb. milyen hosszú, 25-30cm?
Tisztelt Fórumtárs!
A katalizátor rézcsöveinek külső átmérője 6mm. A csövek hoszza 250mm.
Rövidesen kész vagyok a cikkel a FAQ-ba mely fotókkal ilusztrálva tartalmazza, egy mindenki által könnyen elkészithető, és már bevált kipróbált olajleválasztó tank, és a hozzá külön megépített vörösréz katalizátor teljes leirását, a beszereléssel együtt. A májusi nagy talin a gépsárkányomban mindez megtekinhető  wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26123 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 14:45:37 »

Ilyen nincs. De bármikor lehet rendelni, és írt valaki hazai beszerzési forrást is.

Kijöttem vele Bécsbe, szerintem nyerő a dolog. Hazafelé klímával súlyosbítva 6,8-as fogyit mutatott a computer, ami a városi szaladgálósban felment 7,0-ra összesen 331 km alatt. Mire visszalrtem, újabb 265 km után 6,4-et mutatott - klíma nélkül -, mert elfelejtettem otthon lenullázni. Smiley

De sacc/kb. alapon olyan 5,8-as vagy inkább még annál is alacsonyabb fogyasztásnak kellett lennie, hogy így le tudja húzni az átlagot.

Majd hazafelé meglátjuk. Smiley

A halkabb és egyenletesebb járáson kívül még kellemes meglepetésként ért, hogy alacsony fordulatról - 1200-1400 - sokkal élénkebben reagál a gázadásra, mint korábban. Eddig gázra lépésre elindult úgy, ahogy, majd a turbonyomás megjelenésére kilőtt. Most sokkal simábban közlekedik az egész, alacsony fordulaton is sokkal indulósabb, és így nincs olyan hátbarúgós élménye a turbonak sem.

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon örülök a pozitiv tapasztalataidnak a leválasztóval kapcsolatban. eljen eljen eljen Amit irtál az tökéletesen megfelel az én korábbi 6-7 hónappal ezelőtti tapasztalataimnak. Bisztos vagyok benne, hogy a tankba általad beépitett vörösréz katalizátor is hozzá járul a kedvező fogyasztáshoz. Én tapasztalatból mondom, igen csak megéri külön megépiteni a katalizátort, mert jobb hatásfokkal képes igy üzemelni a rendszer. Nálam a katalizátor külön beépítése  min 0.5 liter/100 Km üzemynyag megtakaritást erdményezett. Ami azt bizonyitja hogy az egyébbként nem igazán éghető kartergáz, katalizálás után táplálja az égést, evvel is kimélve a környezeti légszennyeződést. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26124 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 15:01:12 »

Tisztelt Fórumtárs!
A katalizátor rézcsöveinek külső átmérője 6mm. A csövek hoszza 250mm.
Rövidesen kész vagyok a cikkel a FAQ-ba mely fotókkal ilusztrálva tartalmazza, egy mindenki által könnyen elkészithető, és már bevált kipróbált olajleválasztó tank, és a hozzá külön megépített vörösréz katalizátor teljes leirását, a beszereléssel együtt. A májusi nagy talin a gépsárkányomban mindez megtekinhető  wave
Tisztelettel László! worship

Én itt egyszerűsítettem egy kicsit, meglátjuk majd, milyen eredménnyel.

Mivel a leválasztóhoz adott szilikoncső nem bírta jól a szűk kanyarokat és a hajéítgatást, betörött a kanyarokban, összecsukódott a cső, ezért betétként 10 mm-es külső átmérőjű rézcsövet (klímás lágy rézcső) raktam bele a kanyarokba merevítésnek. Ezenkívül sodrott rézvezetéket bontottam, és elemi szálaira szedve laza "gubancot" csináltam belőle, amit beleraktam magába a tartályba. Egyelőre úgy néz ki, jól működik. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26125 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 15:27:12 »

Én itt egyszerűsítettem egy kicsit, meglátjuk majd, milyen eredménnyel.

Mivel a leválasztóhoz adott szilikoncső nem bírta jól a szűk kanyarokat és a hajéítgatást, betörött a kanyarokban, összecsukódott a cső, ezért betétként 10 mm-es külső átmérőjű rézcsövet (klímás lágy rézcső) raktam bele a kanyarokba merevítésnek. Ezenkívül sodrott rézvezetéket bontottam, és elemi szálaira szedve laza "gubancot" csináltam belőle, amit beleraktam magába a tartályba. Egyelőre úgy néz ki, jól működik. Smiley

AndyA

Tisztelt Fórumtárs!
Én a leválasztó tankhoz csatlakozó csővet 12mm belső átmérőlyű és 2.5 mm falvastagságú OBI-ban kapható technikai csőből alakitottam ki. Ez a cső megfelelően stabil, és a hőtűrő képessége is megfelelő,(120°C) és az ára is igen kedvező.wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26126 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 15:47:56 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én a leválasztó tankhoz csatlakozó csővet 12mm belső átmérőlyű és 2.5 mm falvastagságú OBI-ban kapható technikai csőből alakitottam ki. Ez a cső megfelelően stabil, és a hőtűrő képessége is megfelelő,(120°C) és az ára is igen kedvező.wave
Tisztelettel László! worship
szerintem az a 120°C elég karcsú oda...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26127 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 16:13:39 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én a leválasztó tankhoz csatlakozó csővet 12mm belső átmérőlyű és 2.5 mm falvastagságú OBI-ban kapható technikai csőből alakitottam ki. Ez a cső megfelelően stabil, és a hőtűrő képessége is megfelelő,(120°C) és az ára is igen kedvező.wave
Tisztelettel László! worship

Az mennyire olajálló? Meg a 120 fokban sem vagyok biztos, hogy elég lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #26128 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 16:59:14 »

Sziasztok!
Van egy problémám a kis kedvencemmel  amikor gyorsítok 3000-es fordulatnál egy kicsit megtorpan az autó majd újból húzni kezd, de már nem olyan vehemenciával mint 2-3000 fordulat között! Tud valaki nekem ebben segiteni ?
Üdv Mikhail
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26129 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 17:29:19 »

Sziasztok!
Van egy problémám a kis kedvencemmel  amikor gyorsítok 3000-es fordulatnál egy kicsit megtorpan az autó majd újból húzni kezd, de már nem olyan vehemenciával mint 2-3000 fordulat között! Tud valaki nekem ebben segiteni ?
Üdv Mikhail
volt már az sw frissítve?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26130 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 18:25:44 »

Az mennyire olajálló? Meg a 120 fokban sem vagyok biztos, hogy elég lesz.

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Ha nekem 7 hónap alatt nem olvadt szét, és nem porladt el az olajtól akkor nektek is pontosan meg fog felelni. A nagytalira ezzel a csövekkel megyek. Higyétek el tökéletesen megfelel. eljen Ráadásul én a katalizátort és a szűrőt a motor elé épitettem be a bölcsőre felfogatva, és elég hosszan van felvezetve a motor és a sebváltó felett és még sincs semmi probléma. De nézzétek vissza a fotókon. Amit észre vettem a csöveken, az csupán annyi, hogy a karterból jövö cső egy kicsit besárgult az olajtól. Épitsétek be nyugodtan. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #26131 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 18:47:27 »

Ilyen nincs. De bármikor lehet rendelni, és írt valaki hazai beszerzési forrást is.

Kijöttem vele Bécsbe, szerintem nyerő a dolog. Hazafelé klímával súlyosbítva 6,8-as fogyit mutatott a computer, ami a városi szaladgálósban felment 7,0-ra összesen 331 km alatt. Mire visszalrtem, újabb 265 km után 6,4-et mutatott - klíma nélkül -, mert elfelejtettem otthon lenullázni. Smiley

De sacc/kb. alapon olyan 5,8-as vagy inkább még annál is alacsonyabb fogyasztásnak kellett lennie, hogy így le tudja húzni az átlagot.

Majd hazafelé meglátjuk. Smiley

A halkabb és egyenletesebb járáson kívül még kellemes meglepetésként ért, hogy alacsony fordulatról - 1200-1400 - sokkal élénkebben reagál a gázadásra, mint korábban. Eddig gázra lépésre elindult úgy, ahogy, majd a turbonyomás megjelenésére kilőtt. Most sokkal simábban közlekedik az egész, alacsony fordulaton is sokkal indulósabb, és így nincs olyan hátbarúgós élménye a turbonak sem.

AndyA
köszi a választ.  worship worship

te az ebayest tuningoltad meg, vagy full saját szerkezet?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26132 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 18:54:29 »

köszi a választ.  worship worship

te az ebayest tuningoltad meg, vagy full saját szerkezet?

Az eBay-est, a hozzá adott szilikoncsővel. Egy réz fűtéscsőhöz való 18/15-ös szűkítő pont jó oda, hogy a szívócsövön lévő kis gumitoldalékot kettévágva abba pont beleillik a 18-as fele, míg a 15-ös felére kis szuszakolással, de gond nélkül fel lehet tolni az eBay-es szűrőhöz kapott szilkoncsövet. Plusz pár AWAB-bilincs, oszt' jó' van. Smiley

Meg ahogy mondtam, a meredekebb hajlításokhoz egy kis belső erősítés a szilikoncsőbe, és a rézdrótgubanc a szűrőbe. Azután meglátjuk.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #26133 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 19:31:48 »

volt már az sw frissítve?

Az micsoda ? Smiley nem értek még az autómhoz Smiley
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26134 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 19:36:49 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha nekem 7 hónap alatt nem olvadt szét, és nem porladt el az olajtól akkor nektek is pontosan meg fog felelni. A nagytalira ezzel a csövekkel megyek. Higyétek el tökéletesen megfelel. eljen Ráadásul én a katalizátort és a szűrőt a motor elé épitettem be a bölcsőre felfogatva, és elég hosszan van felvezetve a motor és a sebváltó felett és még sincs semmi probléma. De nézzétek vissza a fotókon. Amit észre vettem a csöveken, az csupán annyi, hogy a karterból jövö cső egy kicsit besárgult az olajtól. Épitsétek be nyugodtan. wave
Tisztelettel László! worship

Nekem is szilikoncsővel volt a szelepfedélről...semmi baja..hőre kicsit belágyul és ennyi.
120fok kicsit sok lessz azért ott hőmérsékletre....mikor a turbót löttem be akkor méregettem hőmérsékletet kemény parkettázások után és a turbó kompresszor oldalán,labdánál volt kb 80-fok...tettem be a gyári(amugy egy vicc) hővédő lemez alá mazda hajlitható turbóhővédő lemezt és mindjárt 40 fok lett csak... eplus2
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #26135 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 20:34:30 »

Az micsoda ? Smiley nem értek még az autómhoz Smiley
SoftWare  Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #26136 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 20:35:57 »

Az eBay-est, a hozzá adott szilikoncsővel. Egy réz fűtéscsőhöz való 18/15-ös szűkítő pont jó oda, hogy a szívócsövön lévő kis gumitoldalékot kettévágva abba pont beleillik a 18-as fele, míg a 15-ös felére kis szuszakolással, de gond nélkül fel lehet tolni az eBay-es szűrőhöz kapott szilkoncsövet. Plusz pár AWAB-bilincs, oszt' jó' van. Smiley

Meg ahogy mondtam, a meredekebb hajlításokhoz egy kis belső erősítés a szilikoncsőbe, és a rézdrótgubanc a szűrőbe. Azután meglátjuk.

AndyA
köszi szépen az infókat. muszáj lesz nekiugranom.   smile vigyor3
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #26137 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 20:44:12 »

SoftWare  Wink

És hol tudják ezt megnézni?
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26138 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 20:48:22 »

És hol tudják ezt megnézni?

Ford szervizben vagy olyan valaki, akinek van gyári diagja és hozzáférése a központi ford adatbázishoz (eTis) vagy ilyesmi. Ha nem így van úgyis kijavítanak, de szerintem ez a szitu.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26139 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 23:21:38 »

Szia!

Nekem ugyan ilyen volt, míg ki nem kötöttük az EGR-t, és Ervin ki nem pucolta a turbót!
Smiley
A katalizátort pedig szintén kukázd ki!

Sziasztok!
Van egy problémám a kis kedvencemmel  amikor gyorsítok 3000-es fordulatnál egy kicsit megtorpan az autó majd újból húzni kezd, de már nem olyan vehemenciával mint 2-3000 fordulat között! Tud valaki nekem ebben segiteni ?
Üdv Mikhail
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26140 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 23:34:27 »

Sziasztok!

Az olaj leválasztó beszereléséről valaki csinált már leírást, és talán publikálta?
Meszi

UI.  nem sokára, lehet, hogy diesel + CNG hybrid lesz a kocsim, talán a mondeósok körében először! Ha bejön az üzlet, és kész a verda, azonnal megosztom Veletek  a tapasztalataimat!

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26141 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 23:47:38 »

Sziasztok!

Az olaj leválasztó beszereléséről valaki csinált már leírást, és talán publikálta?
Meszi

UI.  nem sokára, lehet, hogy diesel + CNG hybrid lesz a kocsim, talán a mondeósok körében először! Ha bejön az üzlet, és kész a verda, azonnal megosztom Veletek  a tapasztalataimat!


László csinált és fényképekkel is van illusztrálva.keresd a FAQ topicban.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26142 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 23:50:29 »

:-( Béna vagyok, nem találom, valaki tudja, hol keressem?
link?

László csinált és fényképekkel is van illusztrálva.keresd a FAQ topicban.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26143 Dátum: 2013.04.30 kedd, 07:07:57 »

Tisztelt Fórumtársak!
A félre értések elkerülése végett. Én csak megcsináltam és fotókkal ilusztráltam az olaj leválasztó beépítését a topikban, Bunyek Fórumtárs ötlete alapján. Utánna én egy saját kirérlet sorba fogtam, ami alapján készitettem egy saját fejlesztésű, kipróbált, és bevált leválasztót.  A TDCI topikban vissza keresve a fotók is fenn vannak. Az elkészitésről és a beépítésről a cikk megirása folyamatban van, amit rövidesen megosztok a mélyen tisztelt publikummal. A cikk egy mindenki által könnyen és olcsón megcsinálható és beszerelhető leválasztóról szól, ami nem ugyanaz a fennt lévő fotókon látható leválasztóval. A fent lévő képeken látható leválasztó, kisérleti példány és elég bonyolult a kivitelezése. Ezért irom a cikket.  wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.30 kedd, 16:37:00 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26144 Dátum: 2013.04.30 kedd, 07:20:44 »

:-( Béna vagyok, nem találom, valaki tudja, hol keressem?
link?


Fórum, FAQ...

http://mondeo.hu/index.php?board=30.0

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #26145 Dátum: 2013.04.30 kedd, 08:08:42 »

Szia!

Nekem ugyan ilyen volt, míg ki nem kötöttük az EGR-t, és Ervin ki nem pucolta a turbót!
Smiley
A katalizátort pedig szintén kukázd ki!


Az a szitú, hogy egy autószerelöjé volt a gép és ö ledugozta az Egr-t a turbót felújította , de a katalizátort nem emlitette:( legalább is a saját elmondása és a munkalapja szerint amin a cége (ahol dolgozik) hivatalos pecsétje is rajta van.

Itt egy link ahova feltöltöttem a munkalapot, ezeket csinálta meg :
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/img003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.30 kedd, 08:15:28 írta Mikhail Mondeo Ghia » Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26146 Dátum: 2013.04.30 kedd, 08:19:09 »

Szia!

Nekem ugyan ilyen volt, míg ki nem kötöttük az EGR-t, és Ervin ki nem pucolta a turbót!
Smiley
A katalizátort pedig szintén kukázd ki!


A katalizátort azért mégsem kellene kikukázni...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26147 Dátum: 2013.04.30 kedd, 08:28:16 »

A katalizátort azért mégsem kellene kikukázni...

AndyA

Nem bizony.....el is lehet adni. 20ezerért simán átveszik  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #26148 Dátum: 2013.04.30 kedd, 13:06:29 »

Szisztok!

Csináltam pár képet a motorról! Mi a véleményetek? Láttok rajta valami nem normális dolgot? Nekem jó olajosnak tűnik-itt ott, meg mintha az EGR szelep nem teljesen egytengelyűen illeszkedne a szívósorhoz (ha jól azonosítottam be az alaktrészeket  Wink ). Eléggé füstöl a kocsi, ezért kerestem repedést a turbó csöveken, de itt minden dzsuvásnak tűnik... Alapjáraton nagyon kerreg, nézegettem a szíjat forgás közben de nem tűnt úgy, hogy berezonálna.

képek:
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1415__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1416__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1417__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1418__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1419__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1420__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1422__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1423__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1425__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1426__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26149 Dátum: 2013.04.30 kedd, 13:10:27 »


Ezen a képen a szerotartály mellett az a Torx-ra nyíló fekete kupak a cső végén az minek a mije?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 516 517 518 519 520 521 522 [523] 524 525 526 527 528 529 530 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.