Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:59:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
517
518
519
520
521
522
523
[
524
]
525
526
527
528
529
530
531
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684698 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26150 Dátum:
2013.04.30 kedd, 13:15:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.30 kedd, 13:10:27
Ezen a képen a szerotartály mellett az a Torx-ra nyíló fekete kupak a cső végén az minek a mije?
AndyA
Én csak egyszerű felhasználó vagyok, a tévét is nézem mégsem tudom hogyan működik. De csinálhatok arról is képet ha az ott egy nem normális alkatrész.
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26151 Dátum:
2013.04.30 kedd, 13:19:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.30 kedd, 13:10:27
Ezen a képen a szerotartály mellett az a Torx-ra nyíló fekete kupak a cső végén az minek a mije?
AndyA
Klímát nem ott kell ellenörizni?
?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26152 Dátum:
2013.04.30 kedd, 13:34:44 »
Idézetet írta: balko - 2013.04.30 kedd, 13:19:26
Klímát nem ott kell ellenörizni?
?
Nem tudom, mi az. Egy fix csőből jövő elágazás, tőlem akármi is lehet... Azért kérdezem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26153 Dátum:
2013.04.30 kedd, 13:37:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.30 kedd, 13:34:44
Nem tudom, mi az. Egy fix csőből jövő elágazás, tőlem akármi is lehet... Azért kérdezem.
AndyA
klima egyik töltő helye
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26154 Dátum:
2013.04.30 kedd, 13:37:43 »
Neked is FMBA motorod van?
Idézetet írta: ntamas - 2013.04.30 kedd, 13:06:29
Szisztok!
Csináltam pár képet a motorról! Mi a véleményetek? Láttok rajta valami nem normális dolgot? Nekem jó olajosnak tűnik-itt ott, meg mintha az EGR szelep nem teljesen egytengelyűen illeszkedne a szívósorhoz (ha jól azonosítottam be az alaktrészeket
). Eléggé füstöl a kocsi, ezért kerestem repedést a turbó csöveken, de itt minden dzsuvásnak tűnik... Alapjáraton nagyon kerreg, nézegettem a szíjat forgás közben de nem tűnt úgy, hogy berezonálna.
képek:
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1415__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1416__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1417__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1418__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1419__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1420__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1422__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1423__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1425__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1426__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26155 Dátum:
2013.04.30 kedd, 13:50:24 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.04.30 kedd, 13:37:43
Neked is FMBA motorod van?
N7BA
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26156 Dátum:
2013.04.30 kedd, 16:15:30 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.04.30 kedd, 13:06:29
Szisztok!
Csináltam pár képet a motorról! Mi a véleményetek? Láttok rajta valami nem normális dolgot? Nekem jó olajosnak tűnik-itt ott, meg mintha az EGR szelep nem teljesen egytengelyűen illeszkedne a szívósorhoz (ha jól azonosítottam be az alaktrészeket
). Eléggé füstöl a kocsi, ezért kerestem repedést a turbó csöveken, de itt minden dzsuvásnak tűnik... Alapjáraton nagyon kerreg, nézegettem a szíjat forgás közben de nem tűnt úgy, hogy berezonálna.
képek:
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1415__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1416__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1417__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1418__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1419__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1420__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1422__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1423__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1425__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130430/IMG_1426__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szerintem az Egr es a szívó sor közötti tömítést cseréld ki. 2000 volt 1 éve és 5 perc munka.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26157 Dátum:
2013.04.30 kedd, 17:01:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.30 kedd, 07:20:44
Fórum, FAQ...
http://mondeo.hu/index.php?board=30.0
AndyA
Andy,nem a szervó szürőről érdeklődött,hanem a kartergáz leválasztóról.Elküldtem neki a László féle képeket és a tőle kapott leírást róla.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26158 Dátum:
2013.04.30 kedd, 17:06:52 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.04.30 kedd, 13:50:24
N7BA
Aláírásba tedd ki az adatokat mert így nem tudjuk milyen a kocsid.Továbbá féktisztítóval pucold át sok helyen mert azt lehet látni olajos sok helyen de lehet,hogy máshonnan is mehet oda olaj.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26159 Dátum:
2013.04.30 kedd, 17:13:19 »
És a máshonnan odakerült olaj az normális? Mármint normális dolog?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26160 Dátum:
2013.04.30 kedd, 17:15:53 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.04.30 kedd, 17:13:19
És a máshonnan odakerült olaj az normális? Mármint normális dolog?
Nem mert úgy értem pl,hogy nekem is lukas volt a szívósorra menő turbo cső és a szervó szorta szanaszét.na ezért mondtam mosd le féktisztítóval a foltokat és meglátod pontossan honnan és mi könnyezik.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26161 Dátum:
2013.04.30 kedd, 17:23:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.30 kedd, 13:10:27
Ezen a képen a szerotartály mellett az a Torx-ra nyíló fekete kupak a cső végén az minek a mije?
AndyA
Klima "LP" szerviz csati..
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26162 Dátum:
2013.04.30 kedd, 19:38:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.30 kedd, 17:23:06
Klima "LP" szerviz csati..
Ja. Klímások biztos nagyon szoktak örülni, hogy dobbetétet kell bontani
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26163 Dátum:
2013.04.30 kedd, 19:43:37 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.30 kedd, 19:38:08
Ja. Klímások biztos nagyon szoktak örülni, hogy dobbetétet kell bontani
Én kibontom, mert van rajta egy könnyített rész...ablak szerűség.
De egyébként fel tudom tölteni egy csövön is a rendszert. (Több márkánál..pl. rönó gyárilag csak egy csatlakozó van.)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26164 Dátum:
2013.04.30 kedd, 19:49:25 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.30 kedd, 19:38:08
Ja. Klímások biztos nagyon szoktak örülni, hogy dobbetétet kell bontani
2db csavar és hozzáférsz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26165 Dátum:
2013.04.30 kedd, 20:01:24 »
Hazudtam figyel e valaki..
"HP" csati mivel a komresszor után a magasnyomású oldalon van...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26166 Dátum:
2013.04.30 kedd, 20:05:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.30 kedd, 20:01:24
Hazudtam figyel e valaki..
"HP" csati mivel a komresszor után a magasnyomású oldalon van...
Valóban, de nem mertem kijavítani..... mert így is mindenki azt hiszi, hogy ellentmondok mindenkinek.
A nagyobb van fent, az a HP és a kisebb a tartálynál, az LP.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26167 Dátum:
2013.04.30 kedd, 20:33:05 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.30 kedd, 19:38:08
Ja. Klímások biztos nagyon szoktak örülni, hogy dobbetétet kell bontani
Nekem úgy töltötték fel,hogy vákuumot csinált a rendszerbe,a gázt meg berántotta magának...És nem kell bontani.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26168 Dátum:
2013.04.30 kedd, 20:34:20 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.30 kedd, 17:01:06
Andy,nem a szervó szürőről érdeklődött,hanem a kartergáz leválasztóról.Elküldtem neki a László féle képeket és a tőle kapott leírást róla.
Abból nincs FAQtya? Mert akkor sürgősen csinálni kellene.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26169 Dátum:
2013.04.30 kedd, 20:39:36 »
No megjöttem Bécsországból a frissen szerelt leválasztóval.
6,0 lett a vége úgy, hogy az osztrák részen szembeszelem volt, Komárom körül meg derékszögben oldalról, és még tömörögtem is egy jót Bécsben, mire kievickéltem az A4-re.
Rendesen 6,2-6,3 körül szokott lenni a 225-ös nyári gumikon, szembeszélben meg még több. Szóval tényleg lehet, hogy tud valamit a szerkezet...
Még figyelem tovább, azután idővel úgyis meglátjuk.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26170 Dátum:
2013.04.30 kedd, 20:47:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.30 kedd, 20:39:36
No megjöttem Bécsországból a frissen szerelt leválasztóval.
6,0 lett a vége úgy, hogy az osztrák részen szembeszelem volt, Komárom körül meg derékszögben oldalról, és még tömörögtem is egy jót Bécsben, mire kievickéltem az A4-re.
Rendesen 6,2-6,3 körül szokott lenni a 225-ös nyári gumikon, szembeszélben meg még több. Szóval tényleg lehet, hogy tud valamit a szerkezet...
Még figyelem tovább, azután idővel úgyis meglátjuk.
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Hidd el, egy rendes katalizátorral benne van a min 0.5 liter megtakaritás 100Km-en a rendszerben.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26171 Dátum:
2013.04.30 kedd, 21:03:11 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.30 kedd, 20:05:11
Valóban, de nem mertem kijavítani..... mert így is mindenki azt hiszi, hogy ellentmondok mindenkinek.
A nagyobb van fent, az a HP és a kisebb a tartálynál, az LP.
Mondeot is simán meglehet csinálni csak HP csatin...mikor lusta vagyok igy szoktam sajátomat is megcsinálni..
Tegnap MAN-nál tanittottam be klimázást...Holnap egy mercit,opelt,fiat-ot,sajátomat kellene megcsinálnom.....Franconero nem tud jönni...de már látom nem nagyon lessz ebből semmi, inkább pihizek....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26172 Dátum:
2013.04.30 kedd, 21:14:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.30 kedd, 21:03:11
Mondeot is simán meglehet csinálni csak HP csatin...mikor lusta vagyok igy szoktam sajátomat is megcsinálni..
Tegnap MAN-nál tanittottam be klimázást...Holnap egy mercit,opelt,fiat-ot,sajátomat kellene megcsinálnom.....Franconero nem tud jönni...de már látom nem nagyon lessz ebből semmi, inkább pihizek....
Ezt hamar megbeszélted magaddal.
Persze, hogy meg lehet a Mondeo-t is egy csövön, de mégis van kettő.
Viszont van, hogy csak egy van.....na ott meg csak egy csövön lehet
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26173 Dátum:
2013.04.30 kedd, 21:24:41 »
Mondeo kapilláris rendszerű itt még oké.....de expanziós szelepesnél már nem biztos hogy összejön a buli....
És hogy milyen idióta helyekre tudnak csatlakozókat rakni...de hogy miért? lásd pl mondeo..
Tuti hogy 2 mérnök összebalhézik és direkt olyan helyre tervez ,hogy a másikat lesz@cumiztassa...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26174 Dátum:
2013.04.30 kedd, 21:28:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.30 kedd, 21:24:41
Mondeo kapilláris rendszerű itt még oké.....de expanziós szelepesnél már nem biztos hogy összejön a buli....
És hogy milyen idióta helyekre tudnak csatlakozókat rakni...de hogy miért? lásd pl mondeo..
Tuti hogy 2 mérnök összebalhézik és direkt olyan helyre tervez ,hogy a másikat lesz@cumiztassa...
Persze, a szelepesek 2 csatlakozósak. De ott nem is teszik mindig idióta helyekre! Ha viszont igen, akkor cumi.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26175 Dátum:
2013.04.30 kedd, 23:46:18 »
Nekem a HHO generátor hoz 0.7 litert, nem sok, de azért észrevehető, sokan pedig szkeptikusak. No majd a CNG!
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.30 kedd, 20:39:36
No megjöttem Bécsországból a frissen szerelt leválasztóval.
6,0 lett a vége úgy, hogy az osztrák részen szembeszelem volt, Komárom körül meg derékszögben oldalról, és még tömörögtem is egy jót Bécsben, mire kievickéltem az A4-re.
Rendesen 6,2-6,3 körül szokott lenni a 225-ös nyári gumikon, szembeszélben meg még több. Szóval tényleg lehet, hogy tud valamit a szerkezet...
Még figyelem tovább, azután idővel úgyis meglátjuk.
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26176 Dátum:
2013.04.30 kedd, 23:54:14 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.04.30 kedd, 23:46:18
Nekem a HHO generátor hoz 0.7 litert, nem sok, de azért észrevehető, sokan pedig szkeptikusak. No majd a CNG!
Mennyi a CNG-s átalakítás? Hol csinálják? Otthoni "átfejtőd" is lesz?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26177 Dátum:
2013.05.01 szerda, 07:50:37 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.04.30 kedd, 23:46:18
Nekem a HHO generátor hoz 0.7 litert, nem sok, de azért észrevehető, sokan pedig szkeptikusak. No majd a CNG!
nem LPG-t szoktak a dízelbe?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26178 Dátum:
2013.05.01 szerda, 12:10:52 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.04.30 kedd, 23:54:14
Mennyi a CNG-s átalakítás? Hol csinálják? Otthoni "átfejtőd" is lesz?
Tisztelt Fórumtárs!
Ismereteim szerint, a diesel gépek gázositása alsó hangon megközeliti vagy meghaladja a 400.000 Ft. Személy autó esetében nem tudsz annyit menni a kocsival, hogy a beépitési költség megtérüljön. Szerintem felejtős a dolog. Csak kifejezetten haszongépjárműveknél kamionoknál kifizetődő.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26179 Dátum:
2013.05.01 szerda, 14:53:51 »
Idézetet írta: László - 2013.05.01 szerda, 12:10:52
Tisztelt Fórumtárs!
Ismereteim szerint, a diesel gépek gázositása alsó hangon megközeliti vagy meghaladja a 400.000 Ft. Személy autó esetében nem tudsz annyit menni a kocsival, hogy a beépitési költség megtérüljön. Szerintem felejtős a dolog. Csak kifejezetten haszongépjárműveknél kamionoknál kifizetődő.
Tisztelettel László!
Nyugta. Köszi, az infót!
Azért kíváncsi vagyok, Meszike válaszára is (hogy neki, mi, mennyi?).
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26180 Dátum:
2013.05.01 szerda, 15:43:24 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.05.01 szerda, 14:53:51
Nyugta. Köszi, az infót!
Azért kíváncsi vagyok, Meszike válaszára is (hogy neki, mi, mennyi?).
Tisztelt Fórumtárs!
Természetesen én is kiváncs vagyok, mennyi is lessz az annyi?
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26181 Dátum:
2013.05.01 szerda, 19:44:59 »
Idézetet írta: László - 2013.05.01 szerda, 15:43:24
Tisztelt Fórumtárs!
Természetesen én is kiváncs vagyok, mennyi is lessz az annyi?
Tisztelettel László!
http://www.dieselgas.hu/gyakori-kerdesek/
- Milyen gépjárművekbe ajánljuk a vegyes üzemű rendszer beszerelését?
- Csak olyan gépjárműbe, ami 10Liter dízelolajtól többet fogyaszt, valamint az éves futásteljesítmény 50.000km felett van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sabixy
Vendég
.
«
Új hozzászólás #26182 Dátum:
2013.05.01 szerda, 22:50:16 »
Sziasztok !!
Lenne egy kérdésem hozzátok.
Valamiért nem megy úgy az autóm ahogy annak kéne.
Lomhán gyorsul és olyan 140 km/h - nál többet az istenér se akar menni.
Elősször azt hittem hogy a turbó ment ki, de voltam szerelőnél, megnéztük és a turbó hibátlan.
Résolajszintet is mértünk a porlasztókban, ott van egy icipici eltérés az 1. és a többi között de minimális.
Mi lehet a probléma?? Találkoztatok már ilyennel ??
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: .
«
Új hozzászólás #26183 Dátum:
2013.05.01 szerda, 23:07:01 »
Idézetet írta: sabixy - 2013.05.01 szerda, 22:50:16
Sziasztok !!
Lenne egy kérdésem hozzátok.
Valamiért nem megy úgy az autóm ahogy annak kéne.
Lomhán gyorsul és olyan 140 km/h - nál többet az istenér se akar menni.
Elősször azt hittem hogy a turbó ment ki, de voltam szerelőnél, megnéztük és a turbó hibátlan.
Résolajszintet is mértünk a porlasztókban, ott van egy icipici eltérés az 1. és a többi között de minimális.
Mi lehet a probléma?? Találkoztatok már ilyennel ??
Turbócső? A motor előtti függőleges szokta megadni magát. Ha olajos-trutyis, akkor cseréses.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: .
«
Új hozzászólás #26184 Dátum:
2013.05.01 szerda, 23:11:39 »
Idézetet írta: sabixy - 2013.05.01 szerda, 22:50:16
Sziasztok !!
Lenne egy kérdésem hozzátok.
Valamiért nem megy úgy az autóm ahogy annak kéne.
Lomhán gyorsul és olyan 140 km/h - nál többet az istenér se akar menni.
Elősször azt hittem hogy a turbó ment ki, de voltam szerelőnél, megnéztük és a turbó hibátlan.
Résolajszintet is mértünk a porlasztókban, ott van egy icipici eltérés az 1. és a többi között de minimális.
Mi lehet a probléma?? Találkoztatok már ilyennel ??
Valami hiba jeltés izzító jel villogás mil lámpa???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26185 Dátum:
2013.05.01 szerda, 23:43:30 »
Sziasztok.
Miutan Vik ledugozott
most neztem eloszor fogyasztast.
Utoljara nem szenvedtem fullra telitankolni, csak elso kattanasig toltottem es kesz. Azota 745 km-t mentem, sokat varosban, de volt tetocsomagtartos autopalya is. Az eredmeny 6,2 lett ugy, hogy most full csurig toltottem.
Biztos a meleg idojaras is szamit valamit, de mindenestre a mutaton is latszott a javulas... meg kozel sem volt a piroshoz...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.02 csütörtök, 09:14:08 írta mendoza
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26186 Dátum:
2013.05.01 szerda, 23:57:16 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.05.01 szerda, 23:43:30
Sziasztok.
Miutan Vik ledugozott
most neztem eloszor fogyasztast.
Utoljara nem szenvedtem teli--teli tanolni, csak elso kattanasig toltottem es kesz. Azota 745 km-t mentem, sokat varosban, de volt tetocsomagtartos autopalya is. Az eredmeny 6,2 lett.
Biztos a meleg idojaras is szamit valamit, de mindenestre a mutaton is latszott a jvaulas... meg kozel sem volt a piroshoz...
Szívosort is tisztitottátok,mert ha nem akkor azt is!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26187 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 00:00:41 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.05.01 szerda, 23:57:16
Szívosort is tisztitottátok,mert ha nem akkor azt is!!!!
Azt meg nem.
Azt mondotta Vik, hogy hasznaljam 2-3000 km-t, aztan meglatjuk mi legyen.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26188 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 07:42:51 »
Sziasztok!
A CNG átalakítás sokkal jobban megéri, én most pont ebben az üzletben ügyködök, szóval nemsokára lesz referencia.
itt is 400.000 az átalakítás, de ha számoltok a megtérülés sokkal jobb, kb 20.000 km-nél bejön.
Meszi
Idézetet írta: László - 2013.05.01 szerda, 12:10:52
Tisztelt Fórumtárs!
Ismereteim szerint, a diesel gépek gázositása alsó hangon megközeliti vagy meghaladja a 400.000 Ft. Személy autó esetében nem tudsz annyit menni a kocsival, hogy a beépitési költség megtérüljön. Szerintem felejtős a dolog. Csak kifejezetten haszongépjárműveknél kamionoknál kifizetődő.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.02 csütörtök, 09:46:51 írta Meszike007
»
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26189 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 10:13:46 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.05.02 csütörtök, 07:42:51
A CNG átalakítás sokkal jobban megéri, én most pont ebben az üzletben ügyködök, szóval nemsokára lesz referencia.
itt is 400.000 az átalakítás, de ha számoltok a megtérülés sokkal jobb, kb 20.000 km-nél bejön.
http://www.cngport.hu/tudastar/a-cng-megterulese-gepjarmutulajdonosoknak.html
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26190 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 10:27:14 »
Nemsokára lesz egy benzines kocsim, ott nem kérdés, hogy CNG-s lesz.
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.02 csütörtök, 10:13:46
http://www.cngport.hu/tudastar/a-cng-megterulese-gepjarmutulajdonosoknak.html
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26191 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 11:18:15 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.05.02 csütörtök, 10:27:14
Nemsokára lesz egy benzines kocsim, ott nem kérdés, hogy CNG-s lesz.
Dízelbe is érdemes belerakni, úgy tűnik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sabixy
Vendég
Válasz: .
«
Új hozzászólás #26192 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 11:18:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.05.01 szerda, 23:11:39
Valami hiba jeltés izzító jel villogás mil lámpa???
Semmilyen lámpa nem villog. :S
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26193 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 11:30:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.02 csütörtök, 11:18:15
Dízelbe is érdemes belerakni, úgy tűnik.
AndyA
majd addig amíg úgy nem jár mint az etanol hogy felbasszák az árát!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
Válasz: .
«
Új hozzászólás #26194 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 11:34:19 »
Idézetet írta: sabixy - 2013.05.02 csütörtök, 11:18:55
Semmilyen lámpa nem villog. :S
Lehet, hogy volt vllogás korábban, csak nem vetted észre, most meg vészüzemen van. Azért a turbócsöveket nézd át. Ha trutyis, akkor az lehet a rossz. Mint írtam korábban az EGR előtti függőleges szokta megadni magát. A hűtő mögött van ha szembe állsz az autóval akkor a bal oldalon.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26195 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 12:17:45 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.02 csütörtök, 11:30:32
majd addig amíg úgy nem jár mint az etanol hogy felbasszák az árát!
Tisztelt Fórumtárs!
Egyetértek. Nálunk nem szabad ilyen nagy beruházásba belevágni, ahol a törvények és az árak, óráról-órára megváltozhatnak. Volt egy ideig egy alternativ üzemanyag a benzines autóknál, lásd etanol. Az ember még felsem ocsudott és már nem érte meg átalakitani a gépet, pedig az csak egy 40-50 ezer Ft beruházást jelentett. Sajnos, hogy itt tartunk, és kitudja meddig.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.03 péntek, 06:29:17 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sabixy
Vendég
Válasz: .
«
Új hozzászólás #26196 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 13:02:49 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.02 csütörtök, 11:34:19
Lehet, hogy volt vllogás korábban, csak nem vetted észre, most meg vészüzemen van. Azért a turbócsöveket nézd át. Ha trutyis, akkor az lehet a rossz. Mint írtam korábban az EGR előtti függőleges szokta megadni magát. A hűtő mögött van ha szembe állsz az autóval akkor a bal oldalon.
Egy darabig villogott az izzításjelző lámpám ezelőtt, és akor nem is indult be csak 2.jára. de ez elmúlt.
nemtom mi lehet a baja.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: .
«
Új hozzászólás #26197 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 13:53:37 »
Idézetet írta: sabixy - 2013.05.02 csütörtök, 13:02:49
Egy darabig villogott az izzításjelző lámpám ezelőtt, és akor nem is indult be csak 2.jára. de ez elmúlt.
nemtom mi lehet a baja.
Szerintem vészüzemen van az autód, szerintem. Egy hibakód olvasás nem árt neki. Ha nem csal az emlékezetem csak gyári diaggal tudják normálisan kiolvasni. Amikor vik csinálta a tempomatom, akkor kérdezte, hogy volt-e vészüzemem, mert benne van a gépben. Mondtam, hogy igen, de abbahagyta. Ő meg fogta és kitörölte. Se az ELM-el e az F-superrel nem láttam.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26198 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 13:55:20 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.05.02 csütörtök, 00:00:41
Azt meg nem.
Azt mondotta Vik, hogy hasznaljam 2-3000 km-t, aztan meglatjuk mi legyen.
Mi lenne? Ki tisztul magától? pffff
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26199 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 14:30:02 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.05.02 csütörtök, 13:55:20
Mi lenne? Ki tisztul magától? pffff
nem tudom... nekem ezt mondta.
De lehet mindjart racsorgok, hogy hetvegen takaritsuk ki... ha belefer neki...
elvegre mar lassan 2000 km-t beleraktam, ha jol emlekszem...
Naplózva
Oldalak:
1
...
517
518
519
520
521
522
523
[
524
]
525
526
527
528
529
530
531
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ