Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:09:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
518
519
520
521
522
523
524
[
525
]
526
527
528
529
530
531
532
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14644316 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26200 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 20:43:03 »
helló !
az autóm olyan dolgot produkál, hogy ,
alapjáraton "huppög "
a normál motorhangnál mélyebb hang halható de csak időszakosan ( egyszer csinálja egyszer elhalgat ) de ha alapjáraton megy akkor mindig hideg meleg mind1
köszi fubu88
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26201 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 21:02:56 »
Idézetet írta: fubu88 - 2013.05.02 csütörtök, 20:43:03
helló !
az autóm olyan dolgot produkál, hogy ,
alapjáraton "huppög "
szomoru...
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26202 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 21:14:27 »
Idézetet írta: László - 2013.05.02 csütörtök, 12:17:45
Tisztelt Fórumtárs!
Egyetértek. Nálunk nem szabad ilyen nagy beruházásba belevágni, ahol a törvényekés az árak, óráról-órára megváltozhatnak. Volt egy ideig egy alternativ üzemanyag a benzines autóknál, lásd etanol. Az ember még felsem ocsudott és már nem érte meg átalakitani a gépet, pedig az csak egy 40-50 ezer Ft beruházást jelentett. Sajnos, hogy itt tartunk, és kitudja meddig.
Tisztelettel László!
ez magyarország sajna! mindenből pénzt kell csinálni a kisembernek nehogy maradjon!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26203 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 21:25:25 »
Idézetet írta: fubu88 - 2013.05.02 csütörtök, 20:43:03
helló !
az autóm olyan dolgot produkál, hogy ,
alapjáraton "huppög "
a normál motorhangnál mélyebb hang halható de csak időszakosan ( egyszer csinálja egyszer elhalgat ) de ha alapjáraton megy akkor mindig hideg meleg mind1
köszi fubu88
http://www.youtube.com/watch?v=rR3FMO_Qjqk
Generátor oldali szíjrendszer milyen állapotban van?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26204 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 21:26:05 »
Idézetet írta: fubu88 - 2013.05.02 csütörtök, 20:43:03
helló !
az autóm olyan dolgot produkál, hogy ,
alapjáraton "huppög "
a normál motorhangnál mélyebb hang halható de csak időszakosan ( egyszer csinálja egyszer elhalgat ) de ha alapjáraton megy akkor mindig hideg meleg mind1
köszi fubu88
Siratja az előző gazdáját!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26205 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 21:33:03 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.02 csütörtök, 21:25:25
http://www.youtube.com/watch?v=rR3FMO_Qjqk
Generátor oldali szíjrendszer milyen állapotban van?
föttögésgátló ..LOL
herere herere... LOL
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
sabixy
Vendég
Válasz: .
«
Új hozzászólás #26206 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 23:45:32 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.02 csütörtök, 13:53:37
Szerintem vészüzemen van az autód, szerintem. Egy hibakód olvasás nem árt neki. Ha nem csal az emlékezetem csak gyári diaggal tudják normálisan kiolvasni. Amikor vik csinálta a tempomatom, akkor kérdezte, hogy volt-e vészüzemem, mert benne van a gépben. Mondtam, hogy igen, de abbahagyta. Ő meg fogta és kitörölte. Se az ELM-el e az F-superrel nem láttam.
Nemtudom, itt a körynéken már 3 szervízbe jártam mindenhol csak találgatnak.
Magasnyomású szivattyúra gyanakodnak, de vhol már porlasztót is cseréltettek volna.
Nyírteleken vagy egy jóhírű diesel szervíz még oda elviszem, hátha hozzátudnak vmit szólni.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: .
«
Új hozzászólás #26207 Dátum:
2013.05.03 péntek, 00:11:10 »
Idézetet írta: sabixy - 2013.05.02 csütörtök, 23:45:32
Nemtudom, itt a körynéken már 3 szervízbe jártam mindenhol csak találgatnak.
Magasnyomású szivattyúra gyanakodnak, de vhol már porlasztót is cseréltettek volna.
Nyírteleken vagy egy jóhírű diesel szervíz még oda elviszem, hátha hozzátudnak vmit szólni.
Találomra ne cseréltess alkatrészt. Vidd el egy gyári Ford-szervízbe,olvastass egy hibakódot,írd le egy papírra,pötyögd be ide a fórumra,és az okosok majd megmondják,mi a gebasz
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: .
«
Új hozzászólás #26208 Dátum:
2013.05.03 péntek, 04:31:43 »
Idézetet írta: sabixy - 2013.05.02 csütörtök, 23:45:32
Nemtudom, itt a körynéken már 3 szervízbe jártam mindenhol csak találgatnak.
Magasnyomású szivattyúra gyanakodnak, de vhol már porlasztót is cseréltettek volna.
Nyírteleken vagy egy jóhírű diesel szervíz még oda elviszem, hátha hozzátudnak vmit szólni.
Kósához?
Ért is hozzá, meg nem is. Én eddig azt tapasztaltam.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
mendoza
Vendég
Válasz: .
«
Új hozzászólás #26209 Dátum:
2013.05.03 péntek, 08:18:37 »
Idézetet írta: zolas - 2013.05.03 péntek, 04:31:43
Kósához?
Ért is hozzá, meg nem is. Én eddig azt tapasztaltam.
Nem tudsz aludni?
Naplózva
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26210 Dátum:
2013.05.03 péntek, 12:05:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.02 csütörtök, 21:26:05
Siratja az előző gazdáját!
AndyA
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26211 Dátum:
2013.05.03 péntek, 12:09:16 »
Idézetet írta: fubu88 - 2013.05.02 csütörtök, 20:43:03
helló !
az autóm olyan dolgot produkál, hogy ,
alapjáraton "huppög "
a normál motorhangnál mélyebb hang halható de csak időszakosan ( egyszer csinálja egyszer elhalgat ) de ha alapjáraton megy akkor mindig hideg meleg mind1
köszi fubu88
amikor jár a motor, akkor nyisd fel a légszűrőt és hallgsd meg, hogy abból jön-e a hang
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26212 Dátum:
2013.05.03 péntek, 14:11:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.05.03 péntek, 12:09:16
amikor jár a motor, akkor nyisd fel a légszűrőt és hallgsd meg, hogy abból jön-e a hang
igen ilyen gondom nekem is volt lehet szét van csúszva a cső!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: .
«
Új hozzászólás #26213 Dátum:
2013.05.03 péntek, 14:53:03 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.05.03 péntek, 08:18:37
Nem tudsz aludni?
4kor kell kelnem, hogy beérjek melóba.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: .
«
Új hozzászólás #26214 Dátum:
2013.05.03 péntek, 15:21:23 »
Idézetet írta: zolas - 2013.05.03 péntek, 14:53:03
4kor kell kelnem, hogy beérjek melóba.
Neked is?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: TDCi motorok ws tuningbox
«
Új hozzászólás #26215 Dátum:
2013.05.04 szombat, 10:01:28 »
Sziasztok ki tud valami érdemlegeset mondani az al-racing tuningboxrol?
Én betettem jól is megy a Mondika de egy idő után leáll ......esetleg kevés a levegő mikor felmelegszik ?
http://www.al-racing.com
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: .
«
Új hozzászólás #26216 Dátum:
2013.05.04 szombat, 14:59:15 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.05.03 péntek, 15:21:23
Neked is?
ilyen ez a cigiértékesítés
:S főleg így a trafik közeledtével.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
sala5
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26217 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 18:27:03 »
Sziasztok!
Tegnap hazafelé menet az autó vészüzemre kapcsolt és villogni kezdett az izzítás lámpa.
Megálltam újra indítottam és a hiba megszűnt,de csak néhány kilóméteren volt jó,majd
újra vészüzem.Haza poroszkáltam,gondoltam másnap elgurulok kiolvastatni a hibát,de az autó
nem indul.Indítózás közben a motorfigyelmeztető lámpa világít, az izzítás jelző pedig villog.
A segítségeteket szeretném kérni,hogy mielőtt elvitetem szervízbe érdemes-e kicserélnem itthon
a főtengely jeladót, esetleg tehetek-e valamit,hogy beinduljon és a saját lábán guruljon be a szervízbe?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv:sala5
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26218 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 19:18:21 »
Idézetet írta: sala5 - 2013.05.05 vasárnap, 18:27:03
Sziasztok!
Tegnap hazafelé menet az autó vészüzemre kapcsolt és villogni kezdett az izzítás lámpa.
Megálltam újra indítottam és a hiba megszűnt,de csak néhány kilóméteren volt jó,majd
újra vészüzem.Haza poroszkáltam,gondoltam másnap elgurulok kiolvastatni a hibát,de az autó
nem indul.Indítózás közben a motorfigyelmeztető lámpa világít, az izzítás jelző pedig villog.
A segítségeteket szeretném kérni,hogy mielőtt elvitetem szervízbe érdemes-e kicserélnem itthon
a főtengely jeladót, esetleg tehetek-e valamit,hogy beinduljon és a saját lábán guruljon be a szervízbe?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv:sala5
Elsőnek nézd meg, hogy fekete vagy szürke CMP jeladó van benne.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26219 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 19:21:24 »
Sziasztok!
Kérdésem lenne, mi adhat szerintetek a motorban furcsa fémes hangot?
Kicsit olyan mintha valami hozzáérne valamihez. Egy olyan állandó kicsit karistoló, súgó hang és valahonnan a motor közepe felől jön. Semmi más problémát nem okoz ez látszólag, csak azért az én fülemet bántja.
( persze tudom ezt igy interneten keresztül nehéz lehet véleményezni de ha van vmelyikőtöknek hasonló referenciája ezen a térem kérem irja már meg nekem!)
Előre is köszi a tippeket!
Üdv!
WM.
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26220 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 20:04:50 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.05 vasárnap, 19:21:24
Sziasztok!
Kérdésem lenne, mi adhat szerintetek a motorban furcsa fémes hangot?
Kicsit olyan mintha valami hozzáérne valamihez. Egy olyan állandó kicsit karistoló, súgó hang és valahonnan a motor közepe felől jön. Semmi más problémát nem okoz ez látszólag, csak azért az én fülemet bántja.
( persze tudom ezt igy interneten keresztül nehéz lehet véleményezni de ha van vmelyikőtöknek hasonló referenciája ezen a térem kérem irja már meg nekem!)
Előre is köszi a tippeket!
Üdv!
WM.
szervószíjfeszítő csapágya.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26221 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 20:18:22 »
És ez nagyon komoly probléma?
macerás a javítása szerinted?
Idézetet írta: alf - 2013.05.05 vasárnap, 20:04:50
szervószíjfeszítő csapágya.
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26222 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 21:05:05 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.05 vasárnap, 20:18:22
És ez nagyon komoly probléma?
macerás a javítása szerinted?
Nem nagy ügy. Tegyél be helyette golyóscsapágyat, és soha többé nem megy tönkre. Megtalálod a FAQ-ban, hogy mekkora kell.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26223 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 21:29:44 »
Szia!
Porlasztás lesz, egy újraprogramozás segíthet, de mindenképpen kellene a hibakód!
Hol laksz? Székesfehérváron tudok Neked segíteni! ( vagy Gárdony).
Ha kell, dobj PÜ-t.
Idézetet írta: sala5 - 2013.05.05 vasárnap, 18:27:03
Sziasztok!
Tegnap hazafelé menet az autó vészüzemre kapcsolt és villogni kezdett az izzítás lámpa.
Megálltam újra indítottam és a hiba megszűnt,de csak néhány kilóméteren volt jó,majd
újra vészüzem.Haza poroszkáltam,gondoltam másnap elgurulok kiolvastatni a hibát,de az autó
nem indul.Indítózás közben a motorfigyelmeztető lámpa világít, az izzítás jelző pedig villog.
A segítségeteket szeretném kérni,hogy mielőtt elvitetem szervízbe érdemes-e kicserélnem itthon
a főtengely jeladót, esetleg tehetek-e valamit,hogy beinduljon és a saját lábán guruljon be a szervízbe?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv:sala5
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26224 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 21:58:10 »
Idézetet írta: sala5 - 2013.05.05 vasárnap, 18:27:03
Sziasztok!
Tegnap hazafelé menet az autó vészüzemre kapcsolt és villogni kezdett az izzítás lámpa.
Megálltam újra indítottam és a hiba megszűnt,de csak néhány kilóméteren volt jó,majd
újra vészüzem.Haza poroszkáltam,gondoltam másnap elgurulok kiolvastatni a hibát,de az autó
nem indul.Indítózás közben a motorfigyelmeztető lámpa világít, az izzítás jelző pedig villog.
A segítségeteket szeretném kérni,hogy mielőtt elvitetem szervízbe érdemes-e kicserélnem itthon
a főtengely jeladót, esetleg tehetek-e valamit,hogy beinduljon és a saját lábán guruljon be a szervízbe?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv:sala5
ha elektromos a turbód akkor az elektronikája meghalt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26225 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 00:31:21 »
Idézetet írta: kiscsaszi - 2013.05.06 hétfő, 00:13:54
Hellósztok! Egyszer már jártam itt, de sajnos nem javul a helyzet.Az lenne a problémám a Mondeommal, hogy mikor hideg a motor kb egy napig vagy pár óráig nincs beindítva akkor pöcc röffre indul de ha már pár km is megyek és leállok akkor nehezen indul tovább kell forgatni de van olyan hogy beindul és kb 500 as fordulaton forog, de akkor sehol semmi nem tudok vele mit csinálni és leállítom. Már próbáltam sok minden pl üzemanyag tisztító Liqui Moly-val,új szűrők, olajcsere másik akksi meg már nézte a szerelőm rá is dugta a gépet is de semmi én láttam valahogy a monitoron a generátorral kapcsolatba egy kiírást de ő azt egyből kinyomta. Azt vágta rá hogy valószínű hogy szivattyú, de valahogy nem arra gondolok mert hozzá teszem semmi baj nem volt vele anno csak egyszer cserélni kellett a lendkereket,kuplungot meg kinyomót és mikor mentem érte akkor kezdődött az egész. Mondeo fedélzeti számítógépén a műszerfalon otthon megnéztem utána és akkor ki volt írva kettő hibakód dtc 9318 (B1318) Battery voltage low (less than 10V) és 9359 (B1359) Ignition run/accessory circuit failure) De akkor az akkumlátornál a testkábelt megtisztítottam és ezek elmúltak. Interneten már annyi mindent találtam hogy mi lehet..pl szoftverfrissítés, meg valami érzékelő amit nem tudom hol keresem. Youtube-on találtam is egy videót ami eléggé hasonlít az én bajomra.
http://www.youtube.com/watch?v=RJpMD3eV-_s
hozzáteszem az enyémet nem kell ennyire tekerni hamarabb beindul. Ha tudok valami jó ötletet akkor jó lenne! köszönöm!
Nem lehet,hogy a generátoroddal nem okés valami?
Naplózva
sala5
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26226 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 08:50:30 »
Fekete szerintem gyári ford emblémás
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.05 vasárnap, 19:18:21
Elsőnek nézd meg, hogy fekete vagy szürke CMP jeladó van benne.
AndyA
Naplózva
sala5
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26227 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 08:53:56 »
A forgalmi alapján EU3-as motor ami még úgy tudom nem elektromos
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.05.05 vasárnap, 21:58:10
ha elektromos a turbód akkor az elektronikája meghalt.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26228 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 11:05:56 »
Idézetet írta: sala5 - 2013.05.06 hétfő, 08:50:30
Fekete szerintem gyári ford emblémás
Ha fekete akkor azonnal cseréld ki szürkére.5 perc a csere.Ha EU3 akkor nem elektromos a turbó az kilőve.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zafira67
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26229 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 13:24:22 »
Sziasztok! A Gépem: MK3 2.0 TDCI 2003.12. FMBA trapézlámpás. Porlasztócsúcs(ok) felől szeretnék Tőletek. Jelenleg valami kínai nonamek vannak benne, mindenféle jelölés nélkül (működik!) de viszont nem engedi a computer a kódolást. A fogyasztásom már az egekben van, 7,6 liter tempomattal hosszútávon. Két éve, amikor vettem az autót, hosszútávon - Bp. Debrecen - 6.2 liter volt. A kérdésem: lehet-e hozzájutni jó minőségű porlasztócsúcsokhoz, van-e a clubtagok között aki ilyen felújítással foglalkozik, vagy tudtok-e valami megoldást ajánlani a fogyasztás csökkentésére. Előzmény: tavaly egyszer letiltott a számítógép, kiderült az egyik pcs megadta magát, kinyílt. Szervízben leellenőrizték, kicserélték azt az egyet, a többi működik, résolajveszteség tűréshatáron belül. Amikor elhoztam, a fogyasztás 6,8-7,0 között. Azóta egyre csak kúszik felfelé. Reggel indításkor fekete pamacs, lámpánál induláskor, előzésnél v. dinamikus gyorsításnál még nem jelentős, de szürke felhő a visszapillantóban. Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv: Zafira67
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26230 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 14:01:00 »
Idézetet írta: zafira67 - 2013.05.06 hétfő, 13:24:22
Sziasztok! A Gépem: MK3 2.0 TDCI 2003.12. FMBA trapézlámpás. Porlasztócsúcs(ok) felől szeretnék Tőletek. Jelenleg valami kínai nonamek vannak benne, mindenféle jelölés nélkül (működik!) de viszont nem engedi a computer a kódolást. A fogyasztásom már az egekben van, 7,6 liter tempomattal hosszútávon. Két éve, amikor vettem az autót, hosszútávon - Bp. Debrecen - 6.2 liter volt. A kérdésem: lehet-e hozzájutni jó minőségű porlasztócsúcsokhoz, van-e a clubtagok között aki ilyen felújítással foglalkozik, vagy tudtok-e valami megoldást ajánlani a fogyasztás csökkentésére. Előzmény: tavaly egyszer letiltott a számítógép, kiderült az egyik pcs megadta magát, kinyílt. Szervízben leellenőrizték, kicserélték azt az egyet, a többi működik, résolajveszteség tűréshatáron belül. Amikor elhoztam, a fogyasztás 6,8-7,0 között. Azóta egyre csak kúszik felfelé. Reggel indításkor fekete pamacs, lámpánál induláskor, előzésnél v. dinamikus gyorsításnál még nem jelentős, de szürke felhő a visszapillantóban. Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv: Zafira67
Csak az az egy cserélt pcs a "kínai",vagy a többi is jelöletlen? A teljes üzemanyagrendszert átnézték? Mert ha a magasnyomású ment tökre,akkor lehet teleszórja fémreszelékkel(ha jól emlékszem) a működő porlasztókat,és azok is bekrepálnak. Ha legközelebb go-szűrőt cseréltek,óvatosan egy ollóval vágd körbe/hajtsd le a tetejét,nézz bele miközben egy mágnest mozgatsz alatta. Ha mozog vele fém,akkor drága mulatság lesz.
Más: porlasztó felújítással sok cég foglalkozik,itt a Filep-diesel-t szokták ajánlani. Lehet venni "gyári" csúcsokat is,bemész a Cromaxba(vagy tetszőleges boltba) és megrendeled(igaz a gyári "új" nem két fillér).
Remélem nem mondtam nagy hülyeségeket
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26231 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 14:06:05 »
Idézetet írta: zafira67 - 2013.05.06 hétfő, 13:24:22
Sziasztok! A Gépem: MK3 2.0 TDCI 2003.12. FMBA trapézlámpás. Porlasztócsúcs(ok) felől szeretnék Tőletek. Jelenleg valami kínai nonamek vannak benne, mindenféle jelölés nélkül (működik!) de viszont nem engedi a computer a kódolást. A fogyasztásom már az egekben van, 7,6 liter tempomattal hosszútávon. Két éve, amikor vettem az autót, hosszútávon - Bp. Debrecen - 6.2 liter volt. A kérdésem: lehet-e hozzájutni jó minőségű porlasztócsúcsokhoz, van-e a clubtagok között aki ilyen felújítással foglalkozik, vagy tudtok-e valami megoldást ajánlani a fogyasztás csökkentésére. Előzmény: tavaly egyszer letiltott a számítógép, kiderült az egyik pcs megadta magát, kinyílt. Szervízben leellenőrizték, kicserélték azt az egyet, a többi működik, résolajveszteség tűréshatáron belül. Amikor elhoztam, a fogyasztás 6,8-7,0 között. Azóta egyre csak kúszik felfelé. Reggel indításkor fekete pamacs, lámpánál induláskor, előzésnél v. dinamikus gyorsításnál még nem jelentős, de szürke felhő a visszapillantóban. Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv: Zafira67
Szerintem turbócsöveken keress repedéseket, és az azokat kísérő olajos-koszos foltokat. Szerintem nincs noname porlasztó, csak legfeljebb fel lettek újítva, és a gyári kalibrációs kódokat levették róluk, hogy nehogy valaki azokat vigye be PCM-be.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26232 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 14:06:53 »
Tudtommal nem csinál kína csúcsokat, csak a bosh meg a delphi.
De csatlakozok az előző hozzászóláshoz, meg kell nézni, van-e vasreszelék.
Amúgy az FMBA motorok kényesek, nekem is újraprogramozták a csúcsokat, egy éve semmi baja. Persze lehet holnap megáll..
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.05.06 hétfő, 14:01:00
Csak az az egy cserélt pcs a "kínai",vagy a többi is jelöletlen? A teljes üzemanyagrendszert átnézték? Mert ha a magasnyomású ment tökre,akkor lehet teleszórja fémreszelékkel(ha jól emlékszem) a működő porlasztókat,és azok is bekrepálnak. Ha legközelebb go-szűrőt cseréltek,óvatosan egy ollóval vágd körbe/hajtsd le a tetejét,nézz bele miközben egy mágnest mozgatsz alatta. Ha mozog vele fém,akkor drága mulatság lesz.
Más: porlasztó felújítással sok cég foglalkozik,itt a Filep-diesel-t szokták ajánlani. Lehet venni "gyári" csúcsokat is,bemész a Cromaxba(vagy tetszőleges boltba) és megrendeled(igaz a gyári "új" nem két fillér).
Remélem nem mondtam nagy hülyeségeket
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26233 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 14:19:39 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.05.06 hétfő, 14:06:53
Tudtommal nem csinál kína csúcsokat, csak a bosh meg a delphi.
De csatlakozok az előző hozzászóláshoz, meg kell nézni, van-e vasreszelék.
Amúgy az FMBA motorok kényesek, nekem is újraprogramozták a csúcsokat, egy éve semmi baja. Persze lehet holnap megáll..
Én tudom,hogy nincs kínai csúcs,csak a delikvensünk írta azt hogy "noname kínai" van benne
És igen...a turbócsöveket kihagytam
Meg érdemes az EGR-t dugózni,szívósort pucolni
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26234 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 14:22:24 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.05.06 hétfő, 14:06:53
Tudtommal nem csinál kína csúcsokat, csak a bosh meg a delphi.
De csatlakozok az előző hozzászóláshoz, meg kell nézni, van-e vasreszelék.
Amúgy az FMBA motorok kényesek, nekem is újraprogramozták a csúcsokat, egy éve semmi baja. Persze lehet holnap megáll..
Gyártanak Mondeót is kínában.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26235 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 14:40:00 »
Ja, csak más a neve?
Amerikában is gyártanak, azt hiszem couger a neve?
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.06 hétfő, 14:22:24
Gyártanak Mondeót is kínában.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26236 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 14:42:08 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.05.06 hétfő, 14:40:00
Ja, csak más a neve?
Amerikában is gyártanak, azt hiszem couger a neve?
Nem.
http://www.ford.com.cn/cars/mondeo/models
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26237 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 19:38:02 »
Ha mégsem ez a baj van tippetek, mi lehet?
Ma ugyanis szétszedték és nem onnan jön a hang.Egyelőre el van napolva igy a megoldás holnapig.
Idézetet írta: alf - 2013.05.05 vasárnap, 20:04:50
szervószíjfeszítő csapágya.
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26238 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 19:48:47 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.06 hétfő, 19:38:02
Ha mégsem ez a baj van tippetek, mi lehet?
Ma ugyanis szétszedték és nem onnan jön a hang.Egyelőre el van napolva igy a megoldás holnapig.
Akkor másik oldal főtengely ékszíjtárcsa?Esetleg turbó hang lapátok elgörbülve hozzá ér a falhoz,Ez a rosszabb.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26239 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 20:00:55 »
gyártanak kinában is csúcsot....sőőőőőt..
szinte mindent.
Bosch is Indián át ki tudja hol gyártat...
DElphinek meg aszem Firad gyártja...de ez nem tuti...
Na most van a porlasztócsúcs és van a porlasztó(ház)...a kettő nem ugyanaz.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.06 hétfő, 20:02:52 írta Bunyek
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26240 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 20:14:18 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.06 hétfő, 19:38:02
Ha mégsem ez a baj van tippetek, mi lehet?
Ma ugyanis szétszedték és nem onnan jön a hang.Egyelőre el van napolva igy a megoldás holnapig.
Ha középről jön a hang biztosan:
-a szervó feszítő csapágya
-a turbó lapátja beleér a házba
-kinyoimócsapágy darál
-a vezérmű tengely végén lévő vákuumszivattyú lapátja darál
-esetleg vízpumpa csapágy,de az már folyatna előtte
-talán még a szervószivattyú is adhat hangot ha xar
szóval nehéz lesz ezt így kitalálni......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26241 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 20:15:55 »
Köszi! Megmondom a szakiknak!
Idézetet írta: alf - 2013.05.06 hétfő, 20:14:18
Ha középről jön a hang biztosan:
-a szervó feszítő csapágya
-a turbó lapátja beleér a házba
-kinyoimócsapágy darál
-a vezérmű tengely végén lévő vákuumszivattyú lapátja darál
-esetleg vízpumpa csapágy,de az már folyatna előtte
-talán még a szervószivattyú is adhat hangot ha xar
szóval nehéz lesz ezt így kitalálni......
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26242 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 23:02:45 »
Na akkor mi?
A couger is mondeo kasztni ha lól tudom.
Vagy az a Countour?
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.06 hétfő, 14:42:08
Nem.
http://www.ford.com.cn/cars/mondeo/models
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26243 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 23:04:02 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.05.06 hétfő, 23:02:45
Na akkor mi?
A couger is mondeo kasztni ha lól tudom.
Vagy az a Countour?
A Contour, sok szódával egy MK2.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26244 Dátum:
2013.05.07 kedd, 12:24:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.05.03 péntek, 12:09:16
amikor jár a motor, akkor nyisd fel a légszűrőt és hallgsd meg, hogy abból jön-e a hang
helló
igen abból jön . levettem a légszűrőházról a bemenő csövet és akkor is csak hangosabban . tehát a motortól jön
nem voltam mostanában gépközelben de szerelőnél igen. szerinte valameik kipuff szelepem nem zár le rendesen és vissza dolgozik a légszűrőhöz . jövöhéten lesz szétszedve !
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26245 Dátum:
2013.05.07 kedd, 13:32:17 »
Idézetet írta: fubu88 - 2013.05.07 kedd, 12:24:40
helló
igen abból jön . levettem a légszűrőházról a bemenő csövet és akkor is csak hangosabban . tehát a motortól jön
nem voltam mostanában gépközelben de szerelőnél igen. szerinte valameik kipuff szelepem nem zár le rendesen és vissza dolgozik a légszűrőhöz . jövöhéten lesz szétszedve !
valszeg az a gond nekem is ilyen már egy pár éve, én nem foglalkozok vele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sala5
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26246 Dátum:
2013.05.07 kedd, 14:14:09 »
Kiolvasták a hibát 1-es,4-es porlasztócsúcs feladta a harcot.Tudnátok segíteni,hogy hol tudok beszerezni
4-db új porlasztócsúcsot elfogatható áron.Motor kód FMBA a rendszer delphi. Üdv:sala5
Idézetet írta: sala5 - 2013.05.05 vasárnap, 18:27:03
Sziasztok!
Tegnap hazafelé menet az autó vészüzemre kapcsolt és villogni kezdett az izzítás lámpa.
Megálltam újra indítottam és a hiba megszűnt,de csak néhány kilóméteren volt jó,majd
újra vészüzem.Haza poroszkáltam,gondoltam másnap elgurulok kiolvastatni a hibát,de az autó
nem indul.Indítózás közben a motorfigyelmeztető lámpa világít, az izzítás jelző pedig villog.
A segítségeteket szeretném kérni,hogy mielőtt elvitetem szervízbe érdemes-e kicserélnem itthon
a főtengely jeladót, esetleg tehetek-e valamit,hogy beinduljon és a saját lábán guruljon be a szervízbe?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv:sala5
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26247 Dátum:
2013.05.07 kedd, 14:27:38 »
Idézetet írta: sala5 - 2013.05.07 kedd, 14:14:09
Kiolvasták a hibát 1-es,4-es porlasztócsúcs feladta a harcot.Tudnátok segíteni,hogy hol tudok beszerezni
4-db új porlasztócsúcsot elfogatható áron.Motor kód FMBA a rendszer delphi. Üdv:sala5
Felújítás 40-45 ezer Ft/db, ez nagyjából a legolcsóbb megoldás.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sala5
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26248 Dátum:
2013.05.07 kedd, 14:35:39 »
Egyszer már voltak felújítva, fel lehet őket még egyszer?
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.07 kedd, 14:27:38
Felújítás 40-45 ezer Ft/db, ez nagyjából a legolcsóbb megoldás.
AndyA
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26249 Dátum:
2013.05.07 kedd, 14:52:38 »
Idézetet írta: sala5 - 2013.05.07 kedd, 14:35:39
Egyszer már voltak felújítva, fel lehet őket még egyszer?
Elvileg igen, hiszen minden mozgó-kopó alkatrészt meg a porlasztócsúcsot magát is kicserélik ilyenkor.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
518
519
520
521
522
523
524
[
525
]
526
527
528
529
530
531
532
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ