Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 20:59:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 518 519 520 521 522 523 524 [525] 526 527 528 529 530 531 532 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13843522 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #26200 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 20:43:03 »

helló !
az autóm olyan dolgot produkál, hogy ,
alapjáraton "huppög "
a normál motorhangnál mélyebb hang halható de csak időszakosan ( egyszer csinálja  egyszer elhalgat ) de ha alapjáraton megy akkor mindig hideg meleg  mind1
 köszi fubu88
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #26201 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 21:02:56 »

helló !
az autóm olyan dolgot produkál, hogy ,
alapjáraton "huppög "

szomoru...
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26202 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 21:14:27 »

Tisztelt Fórumtárs!
Egyetértek. Nálunk nem szabad ilyen nagy beruházásba belevágni, ahol a törvényekés az árak, óráról-órára megváltozhatnak. Volt egy ideig egy alternativ üzemanyag a benzines autóknál, lásd etanol. Az ember még felsem ocsudott és már nem érte meg átalakitani a gépet, pedig az csak egy 40-50 ezer Ft beruházást jelentett. Sajnos, hogy itt tartunk, és kitudja meddig.
Tisztelettel László! worship
ez magyarország sajna! mindenből pénzt kell csinálni a kisembernek nehogy maradjon!  falbav
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26203 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 21:25:25 »

helló !
az autóm olyan dolgot produkál, hogy ,
alapjáraton "huppög "
a normál motorhangnál mélyebb hang halható de csak időszakosan ( egyszer csinálja  egyszer elhalgat ) de ha alapjáraton megy akkor mindig hideg meleg  mind1
 köszi fubu88

http://www.youtube.com/watch?v=rR3FMO_Qjqk  eplus2

Generátor oldali szíjrendszer milyen állapotban van?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #26204 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 21:26:05 »

helló !
az autóm olyan dolgot produkál, hogy ,
alapjáraton "huppög "
a normál motorhangnál mélyebb hang halható de csak időszakosan ( egyszer csinálja  egyszer elhalgat ) de ha alapjáraton megy akkor mindig hideg meleg  mind1
 köszi fubu88

Siratja az előző gazdáját! eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #26205 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 21:33:03 »

http://www.youtube.com/watch?v=rR3FMO_Qjqk  eplus2

Generátor oldali szíjrendszer milyen állapotban van?
föttögésgátló ..LOL
herere herere... LOL


 2funny 2funny
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #26206 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 23:45:32 »

Szerintem vészüzemen van az autód, szerintem. Egy hibakód olvasás nem árt neki. Ha nem csal az emlékezetem csak gyári diaggal tudják normálisan kiolvasni. Amikor vik csinálta a tempomatom, akkor kérdezte, hogy volt-e vészüzemem, mert benne van a gépben. Mondtam, hogy igen, de abbahagyta. Ő meg fogta és kitörölte. Se az ELM-el e az F-superrel nem láttam.
Nemtudom, itt a körynéken már 3 szervízbe jártam mindenhol csak találgatnak.
Magasnyomású szivattyúra gyanakodnak, de vhol már porlasztót is cseréltettek volna.
Nyírteleken vagy egy jóhírű diesel szervíz még oda elviszem, hátha hozzátudnak vmit szólni.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26207 Dátum: 2013.05.03 péntek, 00:11:10 »

Nemtudom, itt a körynéken már 3 szervízbe jártam mindenhol csak találgatnak.
Magasnyomású szivattyúra gyanakodnak, de vhol már porlasztót is cseréltettek volna.
Nyírteleken vagy egy jóhírű diesel szervíz még oda elviszem, hátha hozzátudnak vmit szólni.

Találomra ne cseréltess alkatrészt. Vidd el egy gyári Ford-szervízbe,olvastass egy hibakódot,írd le egy papírra,pötyögd be ide a fórumra,és az okosok majd megmondják,mi a gebasz  integet2 integet2
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #26208 Dátum: 2013.05.03 péntek, 04:31:43 »

Nemtudom, itt a körynéken már 3 szervízbe jártam mindenhol csak találgatnak.
Magasnyomású szivattyúra gyanakodnak, de vhol már porlasztót is cseréltettek volna.
Nyírteleken vagy egy jóhírű diesel szervíz még oda elviszem, hátha hozzátudnak vmit szólni.
Kósához?
Ért is hozzá, meg nem is. Én eddig azt tapasztaltam.  szomoru1
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #26209 Dátum: 2013.05.03 péntek, 08:18:37 »

Kósához?
Ért is hozzá, meg nem is. Én eddig azt tapasztaltam.  szomoru1

Nem tudsz aludni? Smiley
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #26210 Dátum: 2013.05.03 péntek, 12:05:35 »

Siratja az előző gazdáját! eplus2

AndyA
taps  nyes  2funny
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26211 Dátum: 2013.05.03 péntek, 12:09:16 »

helló !
az autóm olyan dolgot produkál, hogy ,
alapjáraton "huppög "
a normál motorhangnál mélyebb hang halható de csak időszakosan ( egyszer csinálja  egyszer elhalgat ) de ha alapjáraton megy akkor mindig hideg meleg  mind1
 köszi fubu88
amikor jár a motor, akkor nyisd fel a légszűrőt és hallgsd meg, hogy abból jön-e a hang
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26212 Dátum: 2013.05.03 péntek, 14:11:34 »

amikor jár a motor, akkor nyisd fel a légszűrőt és hallgsd meg, hogy abból jön-e a hang
igen ilyen gondom nekem is volt lehet szét van csúszva a cső!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #26213 Dátum: 2013.05.03 péntek, 14:53:03 »

Nem tudsz aludni? Smiley
4kor kell kelnem, hogy beérjek melóba.  vigyor3 szomoru1
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26214 Dátum: 2013.05.03 péntek, 15:21:23 »

4kor kell kelnem, hogy beérjek melóba.  vigyor3 szomoru1
Neked is? szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #26215 Dátum: 2013.05.04 szombat, 10:01:28 »

Sziasztok ki tud valami érdemlegeset mondani az al-racing tuningboxrol?
Én betettem jól is megy a Mondika de egy idő után leáll ......esetleg kevés a levegő mikor felmelegszik ?

http://www.al-racing.com
Naplózva

zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #26216 Dátum: 2013.05.04 szombat, 14:59:15 »

Neked is? szomoru1
ilyen ez a cigiértékesítés Cheesy :S főleg így a trafik közeledtével.  szomoru1
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
sala5
Vendég
« Új hozzászólás #26217 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 18:27:03 »

Sziasztok!

Tegnap hazafelé menet az autó vészüzemre kapcsolt és villogni kezdett az izzítás lámpa.
Megálltam újra indítottam és a hiba megszűnt,de csak néhány kilóméteren volt jó,majd
újra vészüzem.Haza poroszkáltam,gondoltam másnap elgurulok kiolvastatni a hibát,de az autó
nem indul.Indítózás közben a motorfigyelmeztető lámpa világít, az izzítás jelző pedig villog.
A segítségeteket szeretném kérni,hogy mielőtt elvitetem szervízbe érdemes-e kicserélnem itthon
a főtengely jeladót, esetleg tehetek-e valamit,hogy beinduljon és a saját lábán guruljon be a szervízbe?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv:sala5
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #26218 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 19:18:21 »

Sziasztok!

Tegnap hazafelé menet az autó vészüzemre kapcsolt és villogni kezdett az izzítás lámpa.
Megálltam újra indítottam és a hiba megszűnt,de csak néhány kilóméteren volt jó,majd
újra vészüzem.Haza poroszkáltam,gondoltam másnap elgurulok kiolvastatni a hibát,de az autó
nem indul.Indítózás közben a motorfigyelmeztető lámpa világít, az izzítás jelző pedig villog.
A segítségeteket szeretném kérni,hogy mielőtt elvitetem szervízbe érdemes-e kicserélnem itthon
a főtengely jeladót, esetleg tehetek-e valamit,hogy beinduljon és a saját lábán guruljon be a szervízbe?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv:sala5

Elsőnek nézd meg, hogy fekete vagy szürke CMP jeladó van benne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #26219 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 19:21:24 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne, mi adhat szerintetek a motorban furcsa fémes hangot?
Kicsit olyan mintha valami hozzáérne valamihez. Egy olyan állandó kicsit karistoló, súgó hang és   valahonnan a motor közepe felől jön. Semmi más problémát nem okoz ez látszólag, csak azért az én fülemet bántja.
( persze tudom ezt igy interneten keresztül nehéz lehet véleményezni de ha van vmelyikőtöknek hasonló referenciája ezen a térem kérem irja már meg nekem!)

Előre is köszi a tippeket!
Üdv!
WM.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #26220 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 20:04:50 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne, mi adhat szerintetek a motorban furcsa fémes hangot?
Kicsit olyan mintha valami hozzáérne valamihez. Egy olyan állandó kicsit karistoló, súgó hang és   valahonnan a motor közepe felől jön. Semmi más problémát nem okoz ez látszólag, csak azért az én fülemet bántja.
( persze tudom ezt igy interneten keresztül nehéz lehet véleményezni de ha van vmelyikőtöknek hasonló referenciája ezen a térem kérem irja már meg nekem!)

Előre is köszi a tippeket!
Üdv!
WM.
szervószíjfeszítő csapágya.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #26221 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 20:18:22 »

És ez nagyon komoly probléma?
macerás a javítása szerinted?

szervószíjfeszítő csapágya.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #26222 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 21:05:05 »

És ez nagyon komoly probléma?
macerás a javítása szerinted?


Nem nagy ügy. Tegyél be helyette golyóscsapágyat, és soha többé nem megy tönkre. Megtalálod a FAQ-ban, hogy mekkora kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26223 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 21:29:44 »

Szia!

Porlasztás lesz, egy újraprogramozás segíthet, de mindenképpen kellene a hibakód!
Hol laksz? Székesfehérváron tudok Neked segíteni! ( vagy Gárdony).

Ha kell, dobj PÜ-t.

Sziasztok!

Tegnap hazafelé menet az autó vészüzemre kapcsolt és villogni kezdett az izzítás lámpa.
Megálltam újra indítottam és a hiba megszűnt,de csak néhány kilóméteren volt jó,majd
újra vészüzem.Haza poroszkáltam,gondoltam másnap elgurulok kiolvastatni a hibát,de az autó
nem indul.Indítózás közben a motorfigyelmeztető lámpa világít, az izzítás jelző pedig villog.
A segítségeteket szeretném kérni,hogy mielőtt elvitetem szervízbe érdemes-e kicserélnem itthon
a főtengely jeladót, esetleg tehetek-e valamit,hogy beinduljon és a saját lábán guruljon be a szervízbe?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv:sala5
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26224 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 21:58:10 »

Sziasztok!

Tegnap hazafelé menet az autó vészüzemre kapcsolt és villogni kezdett az izzítás lámpa.
Megálltam újra indítottam és a hiba megszűnt,de csak néhány kilóméteren volt jó,majd
újra vészüzem.Haza poroszkáltam,gondoltam másnap elgurulok kiolvastatni a hibát,de az autó
nem indul.Indítózás közben a motorfigyelmeztető lámpa világít, az izzítás jelző pedig villog.
A segítségeteket szeretném kérni,hogy mielőtt elvitetem szervízbe érdemes-e kicserélnem itthon
a főtengely jeladót, esetleg tehetek-e valamit,hogy beinduljon és a saját lábán guruljon be a szervízbe?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv:sala5
ha elektromos a turbód akkor az elektronikája meghalt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26225 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 00:31:21 »

Hellósztok! Egyszer már jártam itt, de sajnos nem javul a helyzet.Az lenne a problémám a Mondeommal, hogy mikor hideg a motor kb egy napig vagy pár óráig nincs beindítva akkor pöcc röffre indul de ha már pár km is megyek és leállok akkor nehezen indul tovább kell forgatni de van olyan hogy beindul és kb 500 as fordulaton forog, de akkor sehol semmi nem tudok vele mit csinálni és leállítom. Már próbáltam sok minden pl üzemanyag tisztító Liqui Moly-val,új szűrők, olajcsere másik akksi meg már nézte a szerelőm rá is dugta a gépet is de semmi én láttam valahogy a monitoron a generátorral kapcsolatba egy kiírást de ő azt egyből kinyomta. Azt vágta rá hogy valószínű hogy szivattyú, de valahogy nem arra gondolok mert hozzá teszem semmi baj nem volt vele anno csak egyszer cserélni kellett a lendkereket,kuplungot meg kinyomót és mikor mentem érte akkor kezdődött az egész. Mondeo fedélzeti számítógépén a műszerfalon otthon megnéztem utána és akkor ki volt írva kettő hibakód dtc 9318 (B1318) Battery voltage low (less than 10V) és  9359 (B1359) Ignition run/accessory circuit failure) De akkor az akkumlátornál a testkábelt megtisztítottam és ezek elmúltak. Interneten már annyi mindent találtam hogy mi lehet..pl szoftverfrissítés, meg valami érzékelő amit nem tudom hol keresem. Youtube-on találtam is egy videót ami eléggé hasonlít az én bajomra. http://www.youtube.com/watch?v=RJpMD3eV-_s    hozzáteszem az enyémet nem kell ennyire tekerni hamarabb beindul. Ha tudok valami jó ötletet akkor jó lenne! köszönöm!     falbav

Nem lehet,hogy a generátoroddal nem okés valami?
Naplózva
sala5
Vendég
« Új hozzászólás #26226 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 08:50:30 »

Fekete szerintem gyári ford emblémás



Elsőnek nézd meg, hogy fekete vagy szürke CMP jeladó van benne.

AndyA
Naplózva
sala5
Vendég
« Új hozzászólás #26227 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 08:53:56 »

A forgalmi alapján EU3-as motor ami még úgy tudom nem elektromos



ha elektromos a turbód akkor az elektronikája meghalt.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26228 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 11:05:56 »

Fekete szerintem gyári ford emblémás



Ha fekete akkor azonnal cseréld ki szürkére.5 perc a csere.Ha EU3 akkor nem elektromos a turbó az kilőve.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zafira67
Vendég
« Új hozzászólás #26229 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 13:24:22 »

Sziasztok! A Gépem: MK3 2.0 TDCI 2003.12. FMBA trapézlámpás. Porlasztócsúcs(ok) felől szeretnék Tőletek. Jelenleg valami kínai nonamek vannak benne, mindenféle jelölés nélkül (működik!) de viszont nem engedi a computer a kódolást. A fogyasztásom már az egekben van, 7,6 liter tempomattal hosszútávon. Két éve, amikor vettem az autót, hosszútávon - Bp. Debrecen - 6.2 liter volt. A kérdésem: lehet-e hozzájutni jó minőségű porlasztócsúcsokhoz, van-e a clubtagok között aki ilyen felújítással foglalkozik, vagy tudtok-e valami megoldást ajánlani a fogyasztás csökkentésére. Előzmény: tavaly egyszer letiltott a számítógép, kiderült az egyik pcs megadta magát, kinyílt. Szervízben leellenőrizték, kicserélték azt az egyet, a többi működik, résolajveszteség tűréshatáron belül. Amikor elhoztam, a fogyasztás 6,8-7,0 között. Azóta egyre csak kúszik felfelé. Reggel indításkor fekete pamacs, lámpánál induláskor, előzésnél v. dinamikus gyorsításnál még nem jelentős, de szürke felhő a visszapillantóban. Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv: Zafira67
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26230 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 14:01:00 »

Sziasztok! A Gépem: MK3 2.0 TDCI 2003.12. FMBA trapézlámpás. Porlasztócsúcs(ok) felől szeretnék Tőletek. Jelenleg valami kínai nonamek vannak benne, mindenféle jelölés nélkül (működik!) de viszont nem engedi a computer a kódolást. A fogyasztásom már az egekben van, 7,6 liter tempomattal hosszútávon. Két éve, amikor vettem az autót, hosszútávon - Bp. Debrecen - 6.2 liter volt. A kérdésem: lehet-e hozzájutni jó minőségű porlasztócsúcsokhoz, van-e a clubtagok között aki ilyen felújítással foglalkozik, vagy tudtok-e valami megoldást ajánlani a fogyasztás csökkentésére. Előzmény: tavaly egyszer letiltott a számítógép, kiderült az egyik pcs megadta magát, kinyílt. Szervízben leellenőrizték, kicserélték azt az egyet, a többi működik, résolajveszteség tűréshatáron belül. Amikor elhoztam, a fogyasztás 6,8-7,0 között. Azóta egyre csak kúszik felfelé. Reggel indításkor fekete pamacs, lámpánál induláskor, előzésnél v. dinamikus gyorsításnál még nem jelentős, de szürke felhő a visszapillantóban. Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv: Zafira67

Csak az az egy cserélt pcs a "kínai",vagy a többi is jelöletlen? A teljes üzemanyagrendszert átnézték? Mert ha a magasnyomású ment tökre,akkor lehet teleszórja fémreszelékkel(ha jól emlékszem) a működő porlasztókat,és azok is bekrepálnak. Ha legközelebb go-szűrőt cseréltek,óvatosan egy ollóval vágd körbe/hajtsd le a tetejét,nézz bele miközben egy mágnest mozgatsz alatta. Ha mozog vele fém,akkor drága mulatság lesz.

Más: porlasztó felújítással sok cég foglalkozik,itt a Filep-diesel-t szokták ajánlani. Lehet venni "gyári" csúcsokat is,bemész a Cromaxba(vagy tetszőleges boltba) és megrendeled(igaz a gyári "új" nem két fillér).

Remélem nem mondtam nagy hülyeségeket  integet2
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26231 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 14:06:05 »

Sziasztok! A Gépem: MK3 2.0 TDCI 2003.12. FMBA trapézlámpás. Porlasztócsúcs(ok) felől szeretnék Tőletek. Jelenleg valami kínai nonamek vannak benne, mindenféle jelölés nélkül (működik!) de viszont nem engedi a computer a kódolást. A fogyasztásom már az egekben van, 7,6 liter tempomattal hosszútávon. Két éve, amikor vettem az autót, hosszútávon - Bp. Debrecen - 6.2 liter volt. A kérdésem: lehet-e hozzájutni jó minőségű porlasztócsúcsokhoz, van-e a clubtagok között aki ilyen felújítással foglalkozik, vagy tudtok-e valami megoldást ajánlani a fogyasztás csökkentésére. Előzmény: tavaly egyszer letiltott a számítógép, kiderült az egyik pcs megadta magát, kinyílt. Szervízben leellenőrizték, kicserélték azt az egyet, a többi működik, résolajveszteség tűréshatáron belül. Amikor elhoztam, a fogyasztás 6,8-7,0 között. Azóta egyre csak kúszik felfelé. Reggel indításkor fekete pamacs, lámpánál induláskor, előzésnél v. dinamikus gyorsításnál még nem jelentős, de szürke felhő a visszapillantóban. Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv: Zafira67

Szerintem turbócsöveken keress repedéseket, és az azokat kísérő olajos-koszos foltokat. Szerintem nincs noname porlasztó, csak legfeljebb fel lettek újítva, és a gyári kalibrációs kódokat levették róluk, hogy nehogy valaki azokat vigye be PCM-be.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26232 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 14:06:53 »

Tudtommal nem csinál kína csúcsokat, csak a bosh meg a delphi.
De csatlakozok az előző hozzászóláshoz, meg kell nézni, van-e vasreszelék.

Amúgy az FMBA motorok kényesek, nekem is újraprogramozták a csúcsokat, egy éve semmi baja. Persze lehet holnap megáll.. Sad


Csak az az egy cserélt pcs a "kínai",vagy a többi is jelöletlen? A teljes üzemanyagrendszert átnézték? Mert ha a magasnyomású ment tökre,akkor lehet teleszórja fémreszelékkel(ha jól emlékszem) a működő porlasztókat,és azok is bekrepálnak. Ha legközelebb go-szűrőt cseréltek,óvatosan egy ollóval vágd körbe/hajtsd le a tetejét,nézz bele miközben egy mágnest mozgatsz alatta. Ha mozog vele fém,akkor drága mulatság lesz.

Más: porlasztó felújítással sok cég foglalkozik,itt a Filep-diesel-t szokták ajánlani. Lehet venni "gyári" csúcsokat is,bemész a Cromaxba(vagy tetszőleges boltba) és megrendeled(igaz a gyári "új" nem két fillér).

Remélem nem mondtam nagy hülyeségeket  integet2
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26233 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 14:19:39 »

Tudtommal nem csinál kína csúcsokat, csak a bosh meg a delphi.
De csatlakozok az előző hozzászóláshoz, meg kell nézni, van-e vasreszelék.

Amúgy az FMBA motorok kényesek, nekem is újraprogramozták a csúcsokat, egy éve semmi baja. Persze lehet holnap megáll.. Sad



Én tudom,hogy nincs kínai csúcs,csak a delikvensünk írta azt hogy "noname kínai" van benne Smiley
És igen...a turbócsöveket kihagytam Smiley Meg érdemes az EGR-t dugózni,szívósort pucolni  integet2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26234 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 14:22:24 »

Tudtommal nem csinál kína csúcsokat, csak a bosh meg a delphi.
De csatlakozok az előző hozzászóláshoz, meg kell nézni, van-e vasreszelék.

Amúgy az FMBA motorok kényesek, nekem is újraprogramozták a csúcsokat, egy éve semmi baja. Persze lehet holnap megáll.. Sad



Gyártanak Mondeót is kínában.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26235 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 14:40:00 »

Ja, csak más a neve?

Amerikában is gyártanak, azt hiszem couger a neve?
Smiley


Gyártanak Mondeót is kínában.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26236 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 14:42:08 »

Ja, csak más a neve?

Amerikában is gyártanak, azt hiszem couger a neve?
Smiley



Nem.

http://www.ford.com.cn/cars/mondeo/models
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #26237 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 19:38:02 »

Ha mégsem ez a baj van tippetek, mi lehet?
Ma ugyanis szétszedték és nem onnan jön a hang.Egyelőre el van napolva igy a megoldás holnapig.



szervószíjfeszítő csapágya.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26238 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 19:48:47 »

Ha mégsem ez a baj van tippetek, mi lehet?
Ma ugyanis szétszedték és nem onnan jön a hang.Egyelőre el van napolva igy a megoldás holnapig.



Akkor másik oldal főtengely ékszíjtárcsa?Esetleg turbó hang lapátok elgörbülve hozzá ér a falhoz,Ez a rosszabb.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26239 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 20:00:55 »

gyártanak kinában is csúcsot....sőőőőőt.. eplus2 szinte mindent.
Bosch is Indián át ki tudja hol gyártat...
DElphinek meg aszem Firad gyártja...de ez nem tuti... szomoru1
Na most van a porlasztócsúcs és van a porlasztó(ház)...a kettő nem ugyanaz.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.06 hétfő, 20:02:52 írta Bunyek » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #26240 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 20:14:18 »

Ha mégsem ez a baj van tippetek, mi lehet?
Ma ugyanis szétszedték és nem onnan jön a hang.Egyelőre el van napolva igy a megoldás holnapig.



Ha középről jön a hang biztosan:

-a szervó feszítő csapágya
-a turbó lapátja beleér a házba
-kinyoimócsapágy darál
-a vezérmű tengely végén lévő vákuumszivattyú lapátja darál
-esetleg vízpumpa csapágy,de az már folyatna előtte
-talán még a szervószivattyú is adhat hangot ha xar

szóval nehéz lesz ezt így kitalálni......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #26241 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 20:15:55 »

Köszi! Megmondom a szakiknak!



Ha középről jön a hang biztosan:

-a szervó feszítő csapágya
-a turbó lapátja beleér a házba
-kinyoimócsapágy darál
-a vezérmű tengely végén lévő vákuumszivattyú lapátja darál
-esetleg vízpumpa csapágy,de az már folyatna előtte
-talán még a szervószivattyú is adhat hangot ha xar

szóval nehéz lesz ezt így kitalálni......
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26242 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 23:02:45 »

Na akkor mi?

A couger is mondeo kasztni ha lól tudom.
Smiley

Vagy az a Countour?


Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #26243 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 23:04:02 »

Na akkor mi?

A couger is mondeo kasztni ha lól tudom.
Smiley

Vagy az a Countour?



A Contour, sok szódával egy MK2.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #26244 Dátum: 2013.05.07 kedd, 12:24:40 »

amikor jár a motor, akkor nyisd fel a légszűrőt és hallgsd meg, hogy abból jön-e a hang
helló
igen abból jön . levettem a légszűrőházról a bemenő csövet és akkor is csak hangosabban . tehát a motortól jön
nem voltam mostanában gépközelben de szerelőnél igen. szerinte valameik kipuff szelepem nem zár le rendesen és vissza dolgozik a légszűrőhöz . jövöhéten lesz szétszedve !
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26245 Dátum: 2013.05.07 kedd, 13:32:17 »

helló
igen abból jön . levettem a légszűrőházról a bemenő csövet és akkor is csak hangosabban . tehát a motortól jön
nem voltam mostanában gépközelben de szerelőnél igen. szerinte valameik kipuff szelepem nem zár le rendesen és vissza dolgozik a légszűrőhöz . jövöhéten lesz szétszedve !

valszeg az a gond nekem is ilyen már egy pár éve, én nem foglalkozok vele  vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sala5
Vendég
« Új hozzászólás #26246 Dátum: 2013.05.07 kedd, 14:14:09 »

Kiolvasták a hibát 1-es,4-es porlasztócsúcs feladta a harcot.Tudnátok segíteni,hogy hol tudok beszerezni
4-db új porlasztócsúcsot elfogatható áron.Motor kód FMBA a rendszer delphi. Üdv:sala5



Sziasztok!

Tegnap hazafelé menet az autó vészüzemre kapcsolt és villogni kezdett az izzítás lámpa.
Megálltam újra indítottam és a hiba megszűnt,de csak néhány kilóméteren volt jó,majd
újra vészüzem.Haza poroszkáltam,gondoltam másnap elgurulok kiolvastatni a hibát,de az autó
nem indul.Indítózás közben a motorfigyelmeztető lámpa világít, az izzítás jelző pedig villog.
A segítségeteket szeretném kérni,hogy mielőtt elvitetem szervízbe érdemes-e kicserélnem itthon
a főtengely jeladót, esetleg tehetek-e valamit,hogy beinduljon és a saját lábán guruljon be a szervízbe?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv:sala5
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #26247 Dátum: 2013.05.07 kedd, 14:27:38 »

Kiolvasták a hibát 1-es,4-es porlasztócsúcs feladta a harcot.Tudnátok segíteni,hogy hol tudok beszerezni
4-db új porlasztócsúcsot elfogatható áron.Motor kód FMBA a rendszer delphi. Üdv:sala5

Felújítás 40-45 ezer Ft/db, ez nagyjából a legolcsóbb megoldás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sala5
Vendég
« Új hozzászólás #26248 Dátum: 2013.05.07 kedd, 14:35:39 »

Egyszer már voltak felújítva, fel lehet őket még egyszer?




Felújítás 40-45 ezer Ft/db, ez nagyjából a legolcsóbb megoldás.

AndyA
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #26249 Dátum: 2013.05.07 kedd, 14:52:38 »

Egyszer már voltak felújítva, fel lehet őket még egyszer?

Elvileg igen, hiszen minden mozgó-kopó alkatrészt meg a porlasztócsúcsot magát is kicserélik ilyenkor.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 518 519 520 521 522 523 524 [525] 526 527 528 529 530 531 532 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.186 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.