Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.13 szerda, 07:31:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 551 552 553 554 555 556 557 [558] 559 560 561 562 563 564 565 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14575953 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27850 Dátum: 2013.09.06 péntek, 14:15:57 »

Az olaj gyári, 4000km van benne. A hűtő tiszta.
Ha dugulás van, azzal mit lehet kezdeni? Van valami tisztító adalék, vagy bontani kell?


Hát ha úgy lenne akkor már csak egy elolvadt gumimaradvány lenne szíj helyett, nem beszélve visításról amit adna a megcsúszó szíj. Olaj mennyi van benne vagy mikor volt cserélve attól is melegedhet. Vízkőr dugulás kövesedés, hűtő tele van bogarakkal  szívatyú stb.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27851 Dátum: 2013.09.06 péntek, 14:16:30 »

akkor az a baj.a vákumlabdát nem szabad tudnod kézzel mozgatni.abban van egy bitang erejű rugó.szerintem az ment tönkre.
a map azért lett gyanús,mert nemrég volt egy kolléga itt,aki hasonló panasszal élt,miután megpuszolta a szenzort.

kézzel kell tudni mozgatni a labdát, nem olyan erős az a rugó....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27852 Dátum: 2013.09.06 péntek, 14:17:22 »

kézzel kell tudni mozgatni a labdát, nem olyan erős az a rugó....
konkrétan 2 ujjal összenyomható
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27853 Dátum: 2013.09.06 péntek, 14:49:36 »

konkrétan 2 ujjal összenyomható

kb.. eplus2
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27854 Dátum: 2013.09.06 péntek, 15:24:22 »

Kicseréltem mindkét termosztátot és a probléma továbbra is fennáll.  Embarrassed
Kényelmes tempóban sose melegszik túl, még városban se. De, ha kicsit meghajtom, akkor a pirosig megy a mutató. (és valóban meleg, nem mérési hiba.
Valami plusz hőt termel nagy terhelésen? Ugye nem hengerfejes?! A kocsi jól húz egyébként.

 help



Ezek szerint van két gyári termosztátom (egy fő- és egy olajköri), ami hibátlanul működik. Ha esetleg valakit érdekel, keressen!
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27855 Dátum: 2013.09.06 péntek, 15:27:05 »

vízpumpa,vízhűtő dugulás-leszűkülés-elszennyeződés.

Azt hiszem, következő lépésként megkínálom a hűtőkört valami tisztító adalékkal. Esetleg javaslat? Liqui-Moly?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27856 Dátum: 2013.09.06 péntek, 15:29:29 »

konkrétan 2 ujjal összenyomható
igen vissza is húzta szépen!akkor mi más lehet még?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #27857 Dátum: 2013.09.06 péntek, 20:00:38 »

Sziasztok!

Adódott egy problémám,ugyanis nem indul a autóm.(2002-es 2.0 TDCi)
Ma mentem vele minden probléma nélkül.Hazaérve leállítottam,majd kb. 10 perc múlva állnék be a garázsba,de csak kattan egyet a motornál mikor el akarom indítani és annyi.Az aksi gondolom jó mert minden elektromos berendezés megfelelően működik.Talán az önindító?

Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27858 Dátum: 2013.09.06 péntek, 20:02:52 »

Sziasztok!

Adódott egy problémám,ugyanis nem indul a autóm.(2002-es 2.0 TDCi)
Ma mentem vele minden probléma nélkül.Hazaérve leállítottam,majd kb. 10 perc múlva állnék be a garázsba,de csak kattan egyet a motornál mikor el akarom indítani és annyi.Az aksi gondolom jó mert minden elektromos berendezés megfelelően működik.Talán az önindító?


Nincs kizárva,de lehet a motorvezérlő relé is,vagy a felső holtponti jel adód is.!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27859 Dátum: 2013.09.06 péntek, 21:14:11 »

Sziasztok!

Adódott egy problémám,ugyanis nem indul a autóm.(2002-es 2.0 TDCi)
Ma mentem vele minden probléma nélkül.Hazaérve leállítottam,majd kb. 10 perc múlva állnék be a garázsba,de csak kattan egyet a motornál mikor el akarom indítani és annyi.Az aksi gondolom jó mert minden elektromos berendezés megfelelően működik.Talán az önindító?


nekem jeladó volt erre a hibára.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27860 Dátum: 2013.09.06 péntek, 21:20:00 »

konkrétan 2 ujjal összenyomható
az enyémet nem nyomod össze két ujjal.nem vagy te terminátor! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27861 Dátum: 2013.09.06 péntek, 21:21:03 »

kézzel kell tudni mozgatni a labdát, nem olyan erős az a rugó....
max jó megrángatva megmozdul.amúgy meg stabil mint a forint...... pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27862 Dátum: 2013.09.06 péntek, 21:41:32 »

max jó megrángatva megmozdul.amúgy meg stabil mint a forint...... pias

nem tudom mire gondolsz hogy stabil...vákumlabda minden csak nem stabil...vákum nélkül azt ahogy Hzsolt irta kb 2 ujjal felhúzod...ha nem az nem jó... szomoru1
ezt egy videoval is tudom prezentálni....bár én nagyon kajak vagyok és 1 ujjal nyomom.. eplus2

https://www.youtube.com/watch?v=hEDogQ_Csp4
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.06 péntek, 21:44:40 írta Bunyek » Naplózva
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #27863 Dátum: 2013.09.06 péntek, 22:44:35 »

nekem jeladó volt erre a hibára.

Köszönöm a válaszokat.
Azt lehet tudni,hogy ha mondjuk jeladó hiba van,annak kb.mennyi a javítási költsége?
Vagy ha motorvezérlő relé a ludas,az mennyi ? (Kb.)

Köszi!
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27864 Dátum: 2013.09.06 péntek, 22:57:55 »

Köszönöm a válaszokat.
Azt lehet tudni,hogy ha mondjuk jeladó hiba van,annak kb.mennyi a javítási költsége?
Vagy ha motorvezérlő relé a ludas,az mennyi ? (Kb.)

Köszi!
15eft körül van a felső holtponti jel adó a Cromax-ban.Motorvezérlő relé is van 10 e ft.Javítást te is megtudod csinálni max 5 perc.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27865 Dátum: 2013.09.07 szombat, 01:03:47 »

Köszönöm a válaszokat.
Azt lehet tudni,hogy ha mondjuk jeladó hiba van,annak kb.mennyi a javítási költsége?
Vagy ha motorvezérlő relé a ludas,az mennyi ? (Kb.)

Köszi!

Ha csak kattan valami a motortérben, akkor vagy érintkezés/ főkábelek vagy önindító lehetséges.
Ezt érdemes megvizsgálni.

Ha forgat a motor, akkor más lehet a hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27866 Dátum: 2013.09.07 szombat, 01:12:14 »

Sziasztok!

Adódott egy problémám,ugyanis nem indul a autóm.(2002-es 2.0 TDCi)
Ma mentem vele minden probléma nélkül.Hazaérve leállítottam,majd kb. 10 perc múlva állnék be a garázsba,de csak kattan egyet a motornál mikor el akarom indítani és annyi.Az aksi gondolom jó mert minden elektromos berendezés megfelelően működik.Talán az önindító?



Próbáld meg azt, hogy beteszed 2-esbe, és megmozgatod előre-hátra az autót. Az előző mondimnál ez segített. Lehet, hogy a bendix köszönt el az önindítóból.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27867 Dátum: 2013.09.07 szombat, 06:48:09 »

nem tudom mire gondolsz hogy stabil...vákumlabda minden csak nem stabil...vákum nélkül azt ahogy Hzsolt irta kb 2 ujjal felhúzod...ha nem az nem jó... szomoru1
ezt egy videoval is tudom prezentálni....bár én nagyon kajak vagyok és 1 ujjal nyomom.. eplus2

https://www.youtube.com/watch?v=hEDogQ_Csp4
az enyém pont így mozog!bár nem volt még kipucolva!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #27868 Dátum: 2013.09.07 szombat, 07:01:56 »

Próbáld meg azt, hogy beteszed 2-esbe, és megmozgatod előre-hátra az autót. Az előző mondimnál ez segített. Lehet, hogy a bendix köszönt el az önindítóból.
                                                                                                                                                                          Bocsánat azt elfelejtettem megírni,hogy automata váltós a kocsi.Mindenesetre köszönöm a válaszokat.Nem nagyon vagyok otthon az autószerelésben,de ha jeladó hiba vagy relét kell cserélni jó lenne ha én is meg tudnám csinálni.Ezek a kütyük merre vannak az autóban?
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27869 Dátum: 2013.09.07 szombat, 08:05:27 »

                                                                                                                                                                          Bocsánat azt elfelejtettem megírni,hogy automata váltós a kocsi.Mindenesetre köszönöm a válaszokat.Nem nagyon vagyok otthon az autószerelésben,de ha jeladó hiba vagy relét kell cserélni jó lenne ha én is meg tudnám csinálni.Ezek a kütyük merre vannak az autóban?
azóta sem indult? Amikor kattan indításkor a muszerfalon ki alszik minden?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #27870 Dátum: 2013.09.07 szombat, 08:20:13 »

azóta sem indult? Amikor kattan indításkor a muszerfalon ki alszik minden?
       Azóta sem indul,indításkor a km-számláló meg a többfunkciós kijelző kialszik,csak az ellenőrző lámpák égnek amíg a gyújtás rajta van.
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #27871 Dátum: 2013.09.07 szombat, 09:07:12 »

Ha csak kattan valami a motortérben, akkor vagy érintkezés/ főkábelek vagy önindító lehetséges.
Ezt érdemes megvizsgálni.

Ha forgat a motor, akkor más lehet a hiba.
                                                                                                                                                                               Valószínű ezeknél lehet a hiba mert a motort nem forgatja.
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27872 Dátum: 2013.09.07 szombat, 09:17:25 »

       Azóta sem indul,indításkor a km-számláló meg a többfunkciós kijelző kialszik,csak az ellenőrző lámpák égnek amíg a gyújtás rajta van.
inditozas alatt közben mi történik?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #27873 Dátum: 2013.09.07 szombat, 09:41:49 »

inditozas alatt közben mi történik?
Az égvilágon semmi.Mikor elfordítom a kulcsot,motortérnél kattan egyet,ahhoz hasonló mint mikor kimegy egy biztosíték.A motor meg sem moccan.
Ezért gondolom,hogy elektromos hibája lehet.
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27874 Dátum: 2013.09.07 szombat, 09:48:38 »

Az égvilágon semmi.Mikor elfordítom a kulcsot,motortérnél kattan egyet,ahhoz hasonló mint mikor kimegy egy biztosíték.A motor meg sem moccan.
Ezért gondolom,hogy elektromos hibája lehet.
lehet csak egy test hiányban szenved az onindito.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27875 Dátum: 2013.09.07 szombat, 09:55:22 »

Az égvilágon semmi.Mikor elfordítom a kulcsot,motortérnél kattan egyet,ahhoz hasonló mint mikor kimegy egy biztosíték.A motor meg sem moccan.
Ezért gondolom,hogy elektromos hibája lehet.

Próbáld meg a váltókart többször ide-oda mozgatni és próbáld még N-ben is indítani.
Az automata P és N állásban indítható és ha a pozició kapcsoló meghibásodik, attól sem indulhat.

Helyileg merrr vagy?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27876 Dátum: 2013.09.07 szombat, 10:09:52 »

nem tudom mire gondolsz hogy stabil...vákumlabda minden csak nem stabil...vákum nélkül azt ahogy Hzsolt irta kb 2 ujjal felhúzod...ha nem az nem jó... szomoru1
ezt egy videoval is tudom prezentálni....bár én nagyon kajak vagyok és 1 ujjal nyomom.. eplus2

https://www.youtube.com/watch?v=hEDogQ_Csp4

Úgy tűnik, turbója válogatja. Amit mi Győrben az Audinál beépítünk, azt nem tudod így összenyomni.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #27877 Dátum: 2013.09.07 szombat, 11:25:35 »

Próbáld meg a váltókart többször ide-oda mozgatni és próbáld még N-ben is indítani.
Az automata P és N állásban indítható és ha a pozició kapcsoló meghibásodik, attól sem indulhat.

Helyileg merrr vagy?
Megmozgattam a váltót ide-oda P,N állásban indítani de semmi.
Helyileg Szeged mellett Sándorfalván vagyok.
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27878 Dátum: 2013.09.07 szombat, 12:14:26 »

Az égvilágon semmi.Mikor elfordítom a kulcsot,motortérnél kattan egyet,ahhoz hasonló mint mikor kimegy egy biztosíték.A motor meg sem moccan.
Ezért gondolom,hogy elektromos hibája lehet.

Rossz az aksi... lépj be az info menübe, és nézd meg, hány voltot mutat, indítózás előtt és alatt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27879 Dátum: 2013.09.07 szombat, 12:23:03 »

Úgy tűnik, turbója válogatja. Amit mi Győrben az Audinál beépítünk, azt nem tudod így összenyomni.

ha vákumos akkor pedig kb ilyennek kell lennie rugóerő miatt...nyomásosnál pont forditottja a dolog értelemszerűen. ezért nem mindegy milyen rugó van benne...de néztük már mi is pdtdi,merga,stb vákumlabdája mind ugyanolyan kb, csak a mérete más....

mi a tipusa annak a turbónak...?
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.07 szombat, 13:07:33 írta Bunyek » Naplózva
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #27880 Dátum: 2013.09.07 szombat, 13:41:41 »

Rossz az aksi... lépj be az info menübe, és nézd meg, hány voltot mutat, indítózás előtt és alatt.
Azt meg tudnád mondani hogyan kell belépni az info menübe?Mert nézegettem de még nem sikerült.
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27881 Dátum: 2013.09.07 szombat, 13:47:06 »

Azt meg tudnád mondani hogyan kell belépni az info menübe?Mert nézegettem de még nem sikerült.

Beteszed a kulcsot a gyújtáskapcsolóba->megnyomod a napi számláló nullázóját és nyomva tartod->gyújtásra teszed és vársz, amíg a gage felirat meg nem jelenik a kijelzőn->utána elengeded a gombot, majd addig nyomkodod, amíg a bat felirat meg nem jelenik->annélkül, hogy levennéd gyújtásról elindítod az autót. Figyeled, hogy mit ír ki álló motornál és akkor, amikor indítózol.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.09 hétfő, 10:18:44 írta Lacika71 » Naplózva
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #27882 Dátum: 2013.09.07 szombat, 13:54:24 »

Rossz az aksi... lépj be az info menübe, és nézd meg, hány voltot mutat, indítózás előtt és alatt.
                                                                                                                                                                      -          Na az előbbi kérdésem rossz helyre ment. Szóval annyit kérdeznék,hogy hogyan tudok belépni az info menübe mert eddig nem sikerült.Viszont ha az aksi a rossz akkor is működnének az ablakok meg a központi zár?Mert ezek nem lassultak be,ugyanolyan gyorsak mint előtte.
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #27883 Dátum: 2013.09.07 szombat, 14:08:57 »

                                                                                                                                                                      -          Na az előbbi kérdésem rossz helyre ment. Szóval annyit kérdeznék,hogy hogyan tudok belépni az info menübe mert eddig nem sikerült.Viszont ha az aksi a rossz akkor is működnének az ablakok meg a központi zár?Mert ezek nem lassultak be,ugyanolyan gyorsak mint előtte.
Közben sikerült belépnem a menübe,szóval álló motornál 123 és 124 között ugrál,mikor pedig indítanám 121-et mutat.Egy pillanatra lement 119-re is,de inkább 121.
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27884 Dátum: 2013.09.07 szombat, 14:15:06 »

Közben sikerült belépnem a menübe,szóval álló motornál 123 és 124 között ugrál,mikor pedig indítanám 121-et mutat.Egy pillanatra lement 119-re is,de inkább 121.

szerintem bendix-ed rossz/megragadt....egy kis kalapáccsal kocogtasd meg hátha csak megszorult.
Most mondanám toljátok be 2 vagy 3- ba finoman ráengedve a kuplungot beindul e, de automata a tied.
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27885 Dátum: 2013.09.07 szombat, 15:10:57 »

ha vákumos akkor pedig kb ilyennek kell lennie rugóerő miatt...nyomásosnál pont forditottja a dolog értelemszerűen. ezért nem mindegy milyen rugó van benne...de néztük már mi is pdtdi,merga,stb vákumlabdája mind ugyanolyan kb, csak a mérete más....

mi a tipusa annak a turbónak...?

Ezek vákuumdobos turbók, amiről én beszélek. 2 literes és 1,6-os dízelmotorok, mindegyikre vákkumos turbó megy és kézzel nem lehet őket összenyomni. (két újjal legalábbis biztos nem)
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27886 Dátum: 2013.09.07 szombat, 15:21:49 »

Azt hiszem, következő lépésként megkínálom a hűtőkört valami tisztító adalékkal. Esetleg javaslat? Liqui-Moly?

Megjárattam két különböző tisztító adalékkal és a helyzet változatlan, továbbra is melegszik nagy terhelésnél. Most akkor vagy valami olyan dugulás van, amit ezek a szerek nem tudnak fellazítani, vagy  a kipufogógáz beledolgozik valahol a vízbe nagy terhelésnél. A hengerfejre gondolni se merek. EGR hűtőnél nem fordulhat elő, hogy van egy pici lyuk és nagy nyomásnál a gáz átjut a vízbe?
Úgy tudom, azt műszerrel ki lehet mutatni, ha égéstermék kerül a hűtőfolyadékba. Majd hétfőn megpróbálok keresni egy szervizt, ahol ki tudják nekem ezt mérni. Győr környékén esetleg valaki tud ilyet?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27887 Dátum: 2013.09.07 szombat, 19:22:23 »

Megjárattam két különböző tisztító adalékkal és a helyzet változatlan, továbbra is melegszik nagy terhelésnél. Most akkor vagy valami olyan dugulás van, amit ezek a szerek nem tudnak fellazítani, vagy  a kipufogógáz beledolgozik valahol a vízbe nagy terhelésnél. A hengerfejre gondolni se merek. EGR hűtőnél nem fordulhat elő, hogy van egy pici lyuk és nagy nyomásnál a gáz átjut a vízbe?
Úgy tudom, azt műszerrel ki lehet mutatni, ha égéstermék kerül a hűtőfolyadékba. Majd hétfőn megpróbálok keresni egy szervizt, ahol ki tudják nekem ezt mérni. Győr környékén esetleg valaki tud ilyet?

Na fejlemény van. Most már könnyű tempónál is forralja a vizet, nem csak akkor, ha nyomom neki.  Angry
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27888 Dátum: 2013.09.07 szombat, 20:01:58 »

Na fejlemény van. Most már könnyű tempónál is forralja a vizet, nem csak akkor, ha nyomom neki.  Angry
hidd el,hogy ez vízpumpa lesz.Amit még megtudsz tenni,hogy kiveszed a főköri termot.ha akkor is melegszik a motor,akkor vízpumpa.
megkell nézni mindenképp.ha ott rendben van minden,akkor a hűtőd van eldugulva.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27889 Dátum: 2013.09.07 szombat, 20:04:34 »

Megjárattam két különböző tisztító adalékkal és a helyzet változatlan, továbbra is melegszik nagy terhelésnél. Most akkor vagy valami olyan dugulás van, amit ezek a szerek nem tudnak fellazítani, vagy  a kipufogógáz beledolgozik valahol a vízbe nagy terhelésnél. A hengerfejre gondolni se merek. EGR hűtőnél nem fordulhat elő, hogy van egy pici lyuk és nagy nyomásnál a gáz átjut a vízbe?
Úgy tudom, azt műszerrel ki lehet mutatni, ha égéstermék kerül a hűtőfolyadékba. Majd hétfőn megpróbálok keresni egy szervizt, ahol ki tudják nekem ezt mérni. Győr környékén esetleg valaki tud ilyet?
nem kell mérni semmit!

Kinyitod a kiegyenlítő tetejét!ha buborékor-forr,akkor hengerfejes a verda,vagy akár az egr hűtőd lukas(ha igen,tudok neked adni másikat).
Ha olajos a víz a tartályban,akkor tuti a hengerfejhalál.
Ha semmi különöset nem látsz ,akkor lásd az előző hsz-t!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27890 Dátum: 2013.09.07 szombat, 20:24:25 »

nem kell mérni semmit!

Kinyitod a kiegyenlítő tetejét!ha buborékor-forr,akkor hengerfejes a verda,vagy akár az egr hűtőd lukas(ha igen,tudok neked adni másikat).
Ha olajos a víz a tartályban,akkor tuti a hengerfejhalál.
Ha semmi különöset nem látsz ,akkor lásd az előző hsz-t!

OK, holnap megvizsgálom ezeket.
Ha kiveszem a termót és úgy járatom a motort, akkor a kiegyenlítő tartálynál a visszatérő csőből (ami felül van vékonyabb cső) folyamatosan kell áramlania a víznek igaz? Vagy rosszul gondolom?


Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27891 Dátum: 2013.09.07 szombat, 20:30:20 »

OK, holnap megvizsgálom ezeket.
Ha kiveszem a termót és úgy járatom a motort, akkor a kiegyenlítő tartálynál a visszatérő csőből (ami felül van vékonyabb cső) folyamatosan kell áramlania a víznek igaz? Vagy rosszul gondolom?



igen.mert ott mindig folynia kell a víznek.ha nyom a vízpumpa,akkor ott áramlania kell,mert azon légteleniti le a rendszer,Van egy pici golyócska a termó külső gyűrűjében,de az nem zár le teljesen soha,így ott szinte mindig folyik a víz a tartályba.

Tehát ha benn van a termo,ha nincs,ott folynia kell majd a víznek.igazolhatja a vízpumpa működését.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27892 Dátum: 2013.09.07 szombat, 20:31:14 »

Ezek vákuumdobos turbók, amiről én beszélek. 2 literes és 1,6-os dízelmotorok, mindegyikre vákkumos turbó megy és kézzel nem lehet őket összenyomni. (két újjal legalábbis biztos nem)

elhiszem ha te mondod, de én még nem láttam ilyen erős vákumlabdát...azért kérdeztem a tipusát a turbónak..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27893 Dátum: 2013.09.07 szombat, 20:36:00 »

elhiszem ha te mondod, de én még nem láttam ilyen erős vákumlabdát...azért kérdeztem a tipusát a turbónak..
mondom,hogy az enyém is ilyen volt a lepukkant turbómon. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27894 Dátum: 2013.09.07 szombat, 20:38:35 »

igen.mert ott mindig folynia kell a víznek.ha nyom a vízpumpa,akkor ott áramlania kell,mert azon légteleniti le a rendszer,Van egy pici golyócska a termó külső gyűrűjében,de az nem zár le teljesen soha,így ott szinte mindig folyik a víz a tartályba.

Tehát ha benn van a termo,ha nincs,ott folynia kell majd a víznek.igazolhatja a vízpumpa működését.....

Na, akkor holnap ezzel kezdem. Köszi!
Ha meg bizonytalan vagyok, akkor leveszem a vízpumpát, aztán megvizsgálom.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27895 Dátum: 2013.09.07 szombat, 20:41:32 »

elhiszem ha te mondod, de én még nem láttam ilyen erős vákumlabdát...azért kérdeztem a tipusát a turbónak..

Ezek Garrett turbók, sokféle típus.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27896 Dátum: 2013.09.07 szombat, 20:42:14 »

Na, akkor holnap ezzel kezdem. Köszi!
Ha meg bizonytalan vagyok, akkor leveszem a vízpumpát, aztán megvizsgálom.

eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27897 Dátum: 2013.09.07 szombat, 21:14:46 »

mondom,hogy az enyém is ilyen volt a lepukkant turbómon. vigyor3

és nem lehet hogy épp emiatt pukkant le?  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27898 Dátum: 2013.09.07 szombat, 21:17:08 »

és nem lehet hogy épp emiatt pukkant le?  eplus2
de. beka3 pias Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27899 Dátum: 2013.09.07 szombat, 21:17:28 »

Ezek Garrett turbók, sokféle típus.

na most engem konkrét tipus érdekelne...nem igazán értem miért kellene bele olyan erős rugó, mikor egy szelep szabályozza amugy is...de utánna nézek most énis ennek.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 551 552 553 554 555 556 557 [558] 559 560 561 562 563 564 565 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.