Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.13 szerda, 07:31:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
551
552
553
554
555
556
557
[
558
]
559
560
561
562
563
564
565
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14575953 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27850 Dátum:
2013.09.06 péntek, 14:15:57 »
Az olaj gyári, 4000km van benne. A hűtő tiszta.
Ha dugulás van, azzal mit lehet kezdeni? Van valami tisztító adalék, vagy bontani kell?
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.09.06 péntek, 14:05:29
Hát ha úgy lenne akkor már csak egy elolvadt gumimaradvány lenne szíj helyett, nem beszélve visításról amit adna a megcsúszó szíj. Olaj mennyi van benne vagy mikor volt cserélve attól is melegedhet. Vízkőr dugulás kövesedés, hűtő tele van bogarakkal szívatyú stb.
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27851 Dátum:
2013.09.06 péntek, 14:16:30 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.06 péntek, 12:56:13
akkor az a baj.a vákumlabdát nem szabad tudnod kézzel mozgatni.abban van egy bitang erejű rugó.szerintem az ment tönkre.
a map azért lett gyanús,mert nemrég volt egy kolléga itt,aki hasonló panasszal élt,miután megpuszolta a szenzort.
kézzel kell tudni mozgatni a labdát, nem olyan erős az a rugó....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27852 Dátum:
2013.09.06 péntek, 14:17:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.06 péntek, 14:16:30
kézzel kell tudni mozgatni a labdát, nem olyan erős az a rugó....
konkrétan 2 ujjal összenyomható
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27853 Dátum:
2013.09.06 péntek, 14:49:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.09.06 péntek, 14:17:22
konkrétan 2 ujjal összenyomható
kb..
Naplózva
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27854 Dátum:
2013.09.06 péntek, 15:24:22 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.09.06 péntek, 13:09:04
Kicseréltem mindkét termosztátot és a probléma továbbra is fennáll.
Kényelmes tempóban sose melegszik túl, még városban se. De, ha kicsit meghajtom, akkor a pirosig megy a mutató. (és valóban meleg, nem mérési hiba.
Valami plusz hőt termel nagy terhelésen? Ugye nem hengerfejes?! A kocsi jól húz egyébként.
Ezek szerint van két gyári termosztátom (egy fő- és egy olajköri), ami hibátlanul működik. Ha esetleg valakit érdekel, keressen!
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27855 Dátum:
2013.09.06 péntek, 15:27:05 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.06 péntek, 14:10:56
vízpumpa,vízhűtő dugulás-leszűkülés-elszennyeződés.
Azt hiszem, következő lépésként megkínálom a hűtőkört valami tisztító adalékkal. Esetleg javaslat? Liqui-Moly?
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27856 Dátum:
2013.09.06 péntek, 15:29:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.09.06 péntek, 14:17:22
konkrétan 2 ujjal összenyomható
igen vissza is húzta szépen!akkor mi más lehet még?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27857 Dátum:
2013.09.06 péntek, 20:00:38 »
Sziasztok!
Adódott egy problémám,ugyanis nem indul a autóm.(2002-es 2.0 TDCi)
Ma mentem vele minden probléma nélkül.Hazaérve leállítottam,majd kb. 10 perc múlva állnék be a garázsba,de csak kattan egyet a motornál mikor el akarom indítani és annyi.Az aksi gondolom jó mert minden elektromos berendezés megfelelően működik.Talán az önindító?
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27858 Dátum:
2013.09.06 péntek, 20:02:52 »
Idézetet írta: Laci74 - 2013.09.06 péntek, 20:00:38
Sziasztok!
Adódott egy problémám,ugyanis nem indul a autóm.(2002-es 2.0 TDCi)
Ma mentem vele minden probléma nélkül.Hazaérve leállítottam,majd kb. 10 perc múlva állnék be a garázsba,de csak kattan egyet a motornál mikor el akarom indítani és annyi.Az aksi gondolom jó mert minden elektromos berendezés megfelelően működik.Talán az önindító?
Nincs kizárva,de lehet a motorvezérlő relé is,vagy a felső holtponti jel adód is.!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27859 Dátum:
2013.09.06 péntek, 21:14:11 »
Idézetet írta: Laci74 - 2013.09.06 péntek, 20:00:38
Sziasztok!
Adódott egy problémám,ugyanis nem indul a autóm.(2002-es 2.0 TDCi)
Ma mentem vele minden probléma nélkül.Hazaérve leállítottam,majd kb. 10 perc múlva állnék be a garázsba,de csak kattan egyet a motornál mikor el akarom indítani és annyi.Az aksi gondolom jó mert minden elektromos berendezés megfelelően működik.Talán az önindító?
nekem jeladó volt erre a hibára.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27860 Dátum:
2013.09.06 péntek, 21:20:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.09.06 péntek, 14:17:22
konkrétan 2 ujjal összenyomható
az enyémet nem nyomod össze két ujjal.nem vagy te terminátor!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27861 Dátum:
2013.09.06 péntek, 21:21:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.06 péntek, 14:16:30
kézzel kell tudni mozgatni a labdát, nem olyan erős az a rugó....
max jó megrángatva megmozdul.amúgy meg stabil mint a forint......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27862 Dátum:
2013.09.06 péntek, 21:41:32 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.06 péntek, 21:21:03
max jó megrángatva megmozdul.amúgy meg stabil mint a forint......
nem tudom mire gondolsz hogy stabil...vákumlabda minden csak nem stabil...vákum nélkül azt ahogy Hzsolt irta kb 2 ujjal felhúzod...ha nem az nem jó...
ezt egy videoval is tudom prezentálni....bár én nagyon kajak vagyok és 1 ujjal nyomom..
https://www.youtube.com/watch?v=hEDogQ_Csp4
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.06 péntek, 21:44:40 írta Bunyek
»
Naplózva
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27863 Dátum:
2013.09.06 péntek, 22:44:35 »
Idézetet írta: coboy - 2013.09.06 péntek, 21:14:11
nekem jeladó volt erre a hibára.
Köszönöm a válaszokat.
Azt lehet tudni,hogy ha mondjuk jeladó hiba van,annak kb.mennyi a javítási költsége?
Vagy ha motorvezérlő relé a ludas,az mennyi ? (Kb.)
Köszi!
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27864 Dátum:
2013.09.06 péntek, 22:57:55 »
Idézetet írta: Laci74 - 2013.09.06 péntek, 22:44:35
Köszönöm a válaszokat.
Azt lehet tudni,hogy ha mondjuk jeladó hiba van,annak kb.mennyi a javítási költsége?
Vagy ha motorvezérlő relé a ludas,az mennyi ? (Kb.)
Köszi!
15eft körül van a felső holtponti jel adó a Cromax-ban.Motorvezérlő relé is van 10 e ft.Javítást te is megtudod csinálni max 5 perc.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27865 Dátum:
2013.09.07 szombat, 01:03:47 »
Idézetet írta: Laci74 - 2013.09.06 péntek, 22:44:35
Köszönöm a válaszokat.
Azt lehet tudni,hogy ha mondjuk jeladó hiba van,annak kb.mennyi a javítási költsége?
Vagy ha motorvezérlő relé a ludas,az mennyi ? (Kb.)
Köszi!
Ha csak kattan valami a motortérben, akkor vagy érintkezés/ főkábelek vagy önindító lehetséges.
Ezt érdemes megvizsgálni.
Ha forgat a motor, akkor más lehet a hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27866 Dátum:
2013.09.07 szombat, 01:12:14 »
Idézetet írta: Laci74 - 2013.09.06 péntek, 20:00:38
Sziasztok!
Adódott egy problémám,ugyanis nem indul a autóm.(2002-es 2.0 TDCi)
Ma mentem vele minden probléma nélkül.Hazaérve leállítottam,majd kb. 10 perc múlva állnék be a garázsba,de csak kattan egyet a motornál mikor el akarom indítani és annyi.Az aksi gondolom jó mert minden elektromos berendezés megfelelően működik.Talán az önindító?
Próbáld meg azt, hogy beteszed 2-esbe, és megmozgatod előre-hátra az autót. Az előző mondimnál ez segített. Lehet, hogy a bendix köszönt el az önindítóból.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27867 Dátum:
2013.09.07 szombat, 06:48:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.06 péntek, 21:41:32
nem tudom mire gondolsz hogy stabil...vákumlabda minden csak nem stabil...vákum nélkül azt ahogy Hzsolt irta kb 2 ujjal felhúzod...ha nem az nem jó...
ezt egy videoval is tudom prezentálni....bár én nagyon kajak vagyok és 1 ujjal nyomom..
https://www.youtube.com/watch?v=hEDogQ_Csp4
az enyém pont így mozog!bár nem volt még kipucolva!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27868 Dátum:
2013.09.07 szombat, 07:01:56 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.07 szombat, 01:12:14
Próbáld meg azt, hogy beteszed 2-esbe, és megmozgatod előre-hátra az autót. Az előző mondimnál ez segített. Lehet, hogy a bendix köszönt el az önindítóból.
Bocsánat azt elfelejtettem megírni,hogy automata váltós a kocsi.Mindenesetre köszönöm a válaszokat.Nem nagyon vagyok otthon az autószerelésben,de ha jeladó hiba vagy relét kell cserélni jó lenne ha én is meg tudnám csinálni.Ezek a kütyük merre vannak az autóban?
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27869 Dátum:
2013.09.07 szombat, 08:05:27 »
Idézetet írta: Laci74 - 2013.09.07 szombat, 07:01:56
Bocsánat azt elfelejtettem megírni,hogy automata váltós a kocsi.Mindenesetre köszönöm a válaszokat.Nem nagyon vagyok otthon az autószerelésben,de ha jeladó hiba vagy relét kell cserélni jó lenne ha én is meg tudnám csinálni.Ezek a kütyük merre vannak az autóban?
azóta sem indult? Amikor kattan indításkor a muszerfalon ki alszik minden?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27870 Dátum:
2013.09.07 szombat, 08:20:13 »
Idézetet írta: coboy - 2013.09.07 szombat, 08:05:27
azóta sem indult? Amikor kattan indításkor a muszerfalon ki alszik minden?
Azóta sem indul,indításkor a km-számláló meg a többfunkciós kijelző kialszik,csak az ellenőrző lámpák égnek amíg a gyújtás rajta van.
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27871 Dátum:
2013.09.07 szombat, 09:07:12 »
Idézetet írta: GSR - 2013.09.07 szombat, 01:03:47
Ha csak kattan valami a motortérben, akkor vagy érintkezés/ főkábelek vagy önindító lehetséges.
Ezt érdemes megvizsgálni.
Ha forgat a motor, akkor más lehet a hiba.
Valószínű ezeknél lehet a hiba mert a motort nem forgatja.
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27872 Dátum:
2013.09.07 szombat, 09:17:25 »
Idézetet írta: Laci74 - 2013.09.07 szombat, 08:20:13
Azóta sem indul,indításkor a km-számláló meg a többfunkciós kijelző kialszik,csak az ellenőrző lámpák égnek amíg a gyújtás rajta van.
inditozas alatt közben mi történik?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27873 Dátum:
2013.09.07 szombat, 09:41:49 »
Idézetet írta: coboy - 2013.09.07 szombat, 09:17:25
inditozas alatt közben mi történik?
Az égvilágon semmi.Mikor elfordítom a kulcsot,motortérnél kattan egyet,ahhoz hasonló mint mikor kimegy egy biztosíték.A motor meg sem moccan.
Ezért gondolom,hogy elektromos hibája lehet.
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27874 Dátum:
2013.09.07 szombat, 09:48:38 »
Idézetet írta: Laci74 - 2013.09.07 szombat, 09:41:49
Az égvilágon semmi.Mikor elfordítom a kulcsot,motortérnél kattan egyet,ahhoz hasonló mint mikor kimegy egy biztosíték.A motor meg sem moccan.
Ezért gondolom,hogy elektromos hibája lehet.
lehet csak egy test hiányban szenved az onindito.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27875 Dátum:
2013.09.07 szombat, 09:55:22 »
Idézetet írta: Laci74 - 2013.09.07 szombat, 09:41:49
Az égvilágon semmi.Mikor elfordítom a kulcsot,motortérnél kattan egyet,ahhoz hasonló mint mikor kimegy egy biztosíték.A motor meg sem moccan.
Ezért gondolom,hogy elektromos hibája lehet.
Próbáld meg a váltókart többször ide-oda mozgatni és próbáld még N-ben is indítani.
Az automata P és N állásban indítható és ha a pozició kapcsoló meghibásodik, attól sem indulhat.
Helyileg merrr vagy?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27876 Dátum:
2013.09.07 szombat, 10:09:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.06 péntek, 21:41:32
nem tudom mire gondolsz hogy stabil...vákumlabda minden csak nem stabil...vákum nélkül azt ahogy Hzsolt irta kb 2 ujjal felhúzod...ha nem az nem jó...
ezt egy videoval is tudom prezentálni....bár én nagyon kajak vagyok és 1 ujjal nyomom..
https://www.youtube.com/watch?v=hEDogQ_Csp4
Úgy tűnik, turbója válogatja. Amit mi Győrben az Audinál beépítünk, azt nem tudod így összenyomni.
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27877 Dátum:
2013.09.07 szombat, 11:25:35 »
Idézetet írta: GSR - 2013.09.07 szombat, 09:55:22
Próbáld meg a váltókart többször ide-oda mozgatni és próbáld még N-ben is indítani.
Az automata P és N állásban indítható és ha a pozició kapcsoló meghibásodik, attól sem indulhat.
Helyileg merrr vagy?
Megmozgattam a váltót ide-oda P,N állásban indítani de semmi.
Helyileg Szeged mellett Sándorfalván vagyok.
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27878 Dátum:
2013.09.07 szombat, 12:14:26 »
Idézetet írta: Laci74 - 2013.09.07 szombat, 09:41:49
Az égvilágon semmi.Mikor elfordítom a kulcsot,motortérnél kattan egyet,ahhoz hasonló mint mikor kimegy egy biztosíték.A motor meg sem moccan.
Ezért gondolom,hogy elektromos hibája lehet.
Rossz az aksi... lépj be az info menübe, és nézd meg, hány voltot mutat, indítózás előtt és alatt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27879 Dátum:
2013.09.07 szombat, 12:23:03 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.09.07 szombat, 10:09:52
Úgy tűnik, turbója válogatja. Amit mi Győrben az Audinál beépítünk, azt nem tudod így összenyomni.
ha vákumos akkor pedig
kb
ilyennek kell lennie rugóerő miatt...nyomásosnál pont forditottja a dolog értelemszerűen. ezért nem mindegy milyen rugó van benne...de néztük már mi is pdtdi,merga,stb vákumlabdája mind ugyanolyan kb, csak a mérete más....
mi a tipusa annak a turbónak...?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.07 szombat, 13:07:33 írta Bunyek
»
Naplózva
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27880 Dátum:
2013.09.07 szombat, 13:41:41 »
Idézetet írta: Angel - 2013.09.07 szombat, 12:14:26
Rossz az aksi... lépj be az info menübe, és nézd meg, hány voltot mutat, indítózás előtt és alatt.
Azt meg tudnád mondani hogyan kell belépni az info menübe?Mert nézegettem de még nem sikerült.
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27881 Dátum:
2013.09.07 szombat, 13:47:06 »
Idézetet írta: Laci74 - 2013.09.07 szombat, 13:41:41
Azt meg tudnád mondani hogyan kell belépni az info menübe?Mert nézegettem de még nem sikerült.
Beteszed a kulcsot a gyújtáskapcsolóba->megnyomod a napi számláló nullázóját és nyomva tartod->gyújtásra teszed és vársz, amíg a gage felirat meg nem jelenik a kijelzőn->utána elengeded a gombot, majd addig nyomkodod, amíg a bat felirat meg nem jelenik->annélkül, hogy levennéd gyújtásról elindítod az autót. Figyeled, hogy mit ír ki álló motornál és akkor, amikor indítózol.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.09 hétfő, 10:18:44 írta Lacika71
»
Naplózva
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27882 Dátum:
2013.09.07 szombat, 13:54:24 »
Idézetet írta: Angel - 2013.09.07 szombat, 12:14:26
Rossz az aksi... lépj be az info menübe, és nézd meg, hány voltot mutat, indítózás előtt és alatt.
- Na az előbbi kérdésem rossz helyre ment. Szóval annyit kérdeznék,hogy hogyan tudok belépni az info menübe mert eddig nem sikerült.Viszont ha az aksi a rossz akkor is működnének az ablakok meg a központi zár?Mert ezek nem lassultak be,ugyanolyan gyorsak mint előtte.
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27883 Dátum:
2013.09.07 szombat, 14:08:57 »
Idézetet írta: Laci74 - 2013.09.07 szombat, 13:54:24
- Na az előbbi kérdésem rossz helyre ment. Szóval annyit kérdeznék,hogy hogyan tudok belépni az info menübe mert eddig nem sikerült.Viszont ha az aksi a rossz akkor is működnének az ablakok meg a központi zár?Mert ezek nem lassultak be,ugyanolyan gyorsak mint előtte.
Közben sikerült belépnem a menübe,szóval álló motornál 123 és 124 között ugrál,mikor pedig indítanám 121-et mutat.Egy pillanatra lement 119-re is,de inkább 121.
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27884 Dátum:
2013.09.07 szombat, 14:15:06 »
Idézetet írta: Laci74 - 2013.09.07 szombat, 14:08:57
Közben sikerült belépnem a menübe,szóval álló motornál 123 és 124 között ugrál,mikor pedig indítanám 121-et mutat.Egy pillanatra lement 119-re is,de inkább 121.
szerintem bendix-ed rossz/megragadt....egy kis kalapáccsal kocogtasd meg hátha csak megszorult.
Most mondanám toljátok be 2 vagy 3- ba finoman ráengedve a kuplungot beindul e, de automata a tied.
Naplózva
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27885 Dátum:
2013.09.07 szombat, 15:10:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.07 szombat, 12:23:03
ha vákumos akkor pedig
kb
ilyennek kell lennie rugóerő miatt...nyomásosnál pont forditottja a dolog értelemszerűen. ezért nem mindegy milyen rugó van benne...de néztük már mi is pdtdi,merga,stb vákumlabdája mind ugyanolyan kb, csak a mérete más....
mi a tipusa annak a turbónak...?
Ezek vákuumdobos turbók, amiről én beszélek. 2 literes és 1,6-os dízelmotorok, mindegyikre vákkumos turbó megy és kézzel nem lehet őket összenyomni. (két újjal legalábbis biztos nem)
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27886 Dátum:
2013.09.07 szombat, 15:21:49 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.09.06 péntek, 15:27:05
Azt hiszem, következő lépésként megkínálom a hűtőkört valami tisztító adalékkal. Esetleg javaslat? Liqui-Moly?
Megjárattam két különböző tisztító adalékkal és a helyzet változatlan, továbbra is melegszik nagy terhelésnél. Most akkor vagy valami olyan dugulás van, amit ezek a szerek nem tudnak fellazítani, vagy a kipufogógáz beledolgozik valahol a vízbe nagy terhelésnél. A hengerfejre gondolni se merek. EGR hűtőnél nem fordulhat elő, hogy van egy pici lyuk és nagy nyomásnál a gáz átjut a vízbe?
Úgy tudom, azt műszerrel ki lehet mutatni, ha égéstermék kerül a hűtőfolyadékba. Majd hétfőn megpróbálok keresni egy szervizt, ahol ki tudják nekem ezt mérni. Győr környékén esetleg valaki tud ilyet?
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27887 Dátum:
2013.09.07 szombat, 19:22:23 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.09.07 szombat, 15:21:49
Megjárattam két különböző tisztító adalékkal és a helyzet változatlan, továbbra is melegszik nagy terhelésnél. Most akkor vagy valami olyan dugulás van, amit ezek a szerek nem tudnak fellazítani, vagy a kipufogógáz beledolgozik valahol a vízbe nagy terhelésnél. A hengerfejre gondolni se merek. EGR hűtőnél nem fordulhat elő, hogy van egy pici lyuk és nagy nyomásnál a gáz átjut a vízbe?
Úgy tudom, azt műszerrel ki lehet mutatni, ha égéstermék kerül a hűtőfolyadékba. Majd hétfőn megpróbálok keresni egy szervizt, ahol ki tudják nekem ezt mérni. Győr környékén esetleg valaki tud ilyet?
Na fejlemény van. Most már könnyű tempónál is forralja a vizet, nem csak akkor, ha nyomom neki.
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27888 Dátum:
2013.09.07 szombat, 20:01:58 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.09.07 szombat, 19:22:23
Na fejlemény van. Most már könnyű tempónál is forralja a vizet, nem csak akkor, ha nyomom neki.
hidd el,hogy ez vízpumpa lesz.Amit még megtudsz tenni,hogy kiveszed a főköri termot.ha akkor is melegszik a motor,akkor vízpumpa.
megkell nézni mindenképp.ha ott rendben van minden,akkor a hűtőd van eldugulva.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27889 Dátum:
2013.09.07 szombat, 20:04:34 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.09.07 szombat, 15:21:49
Megjárattam két különböző tisztító adalékkal és a helyzet változatlan, továbbra is melegszik nagy terhelésnél. Most akkor vagy valami olyan dugulás van, amit ezek a szerek nem tudnak fellazítani, vagy a kipufogógáz beledolgozik valahol a vízbe nagy terhelésnél. A hengerfejre gondolni se merek. EGR hűtőnél nem fordulhat elő, hogy van egy pici lyuk és nagy nyomásnál a gáz átjut a vízbe?
Úgy tudom, azt műszerrel ki lehet mutatni, ha égéstermék kerül a hűtőfolyadékba. Majd hétfőn megpróbálok keresni egy szervizt, ahol ki tudják nekem ezt mérni. Győr környékén esetleg valaki tud ilyet?
nem kell mérni semmit!
Kinyitod a kiegyenlítő tetejét!ha buborékor-forr,akkor hengerfejes a verda,vagy akár az egr hűtőd lukas(ha igen,tudok neked adni másikat).
Ha olajos a víz a tartályban,akkor tuti a hengerfejhalál.
Ha semmi különöset nem látsz ,akkor lásd az előző hsz-t!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27890 Dátum:
2013.09.07 szombat, 20:24:25 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.07 szombat, 20:04:34
nem kell mérni semmit!
Kinyitod a kiegyenlítő tetejét!ha buborékor-forr,akkor hengerfejes a verda,vagy akár az egr hűtőd lukas(ha igen,tudok neked adni másikat).
Ha olajos a víz a tartályban,akkor tuti a hengerfejhalál.
Ha semmi különöset nem látsz ,akkor lásd az előző hsz-t!
OK, holnap megvizsgálom ezeket.
Ha kiveszem a termót és úgy járatom a motort, akkor a kiegyenlítő tartálynál a visszatérő csőből (ami felül van vékonyabb cső) folyamatosan kell áramlania a víznek igaz? Vagy rosszul gondolom?
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27891 Dátum:
2013.09.07 szombat, 20:30:20 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.09.07 szombat, 20:24:25
OK, holnap megvizsgálom ezeket.
Ha kiveszem a termót és úgy járatom a motort, akkor a kiegyenlítő tartálynál a visszatérő csőből (ami felül van vékonyabb cső) folyamatosan kell áramlania a víznek igaz? Vagy rosszul gondolom?
igen.mert ott mindig folynia kell a víznek.ha nyom a vízpumpa,akkor ott áramlania kell,mert azon légteleniti le a rendszer,Van egy pici golyócska a termó külső gyűrűjében,de az nem zár le teljesen soha,így ott szinte mindig folyik a víz a tartályba.
Tehát ha benn van a termo,ha nincs,ott folynia kell majd a víznek.igazolhatja a vízpumpa működését.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27892 Dátum:
2013.09.07 szombat, 20:31:14 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.09.07 szombat, 15:10:57
Ezek vákuumdobos turbók, amiről én beszélek. 2 literes és 1,6-os dízelmotorok, mindegyikre vákkumos turbó megy és kézzel nem lehet őket összenyomni. (két újjal legalábbis biztos nem)
elhiszem ha te mondod, de én még nem láttam ilyen erős vákumlabdát...azért kérdeztem a tipusát a turbónak..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27893 Dátum:
2013.09.07 szombat, 20:36:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.07 szombat, 20:31:14
elhiszem ha te mondod, de én még nem láttam ilyen erős vákumlabdát...azért kérdeztem a tipusát a turbónak..
mondom,hogy az enyém is ilyen volt a lepukkant turbómon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27894 Dátum:
2013.09.07 szombat, 20:38:35 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.07 szombat, 20:30:20
igen.mert ott mindig folynia kell a víznek.ha nyom a vízpumpa,akkor ott áramlania kell,mert azon légteleniti le a rendszer,Van egy pici golyócska a termó külső gyűrűjében,de az nem zár le teljesen soha,így ott szinte mindig folyik a víz a tartályba.
Tehát ha benn van a termo,ha nincs,ott folynia kell majd a víznek.igazolhatja a vízpumpa működését.....
Na, akkor holnap ezzel kezdem. Köszi!
Ha meg bizonytalan vagyok, akkor leveszem a vízpumpát, aztán megvizsgálom.
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27895 Dátum:
2013.09.07 szombat, 20:41:32 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.07 szombat, 20:31:14
elhiszem ha te mondod, de én még nem láttam ilyen erős vákumlabdát...azért kérdeztem a tipusát a turbónak..
Ezek Garrett turbók, sokféle típus.
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27896 Dátum:
2013.09.07 szombat, 20:42:14 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.09.07 szombat, 20:38:35
Na, akkor holnap ezzel kezdem. Köszi!
Ha meg bizonytalan vagyok, akkor leveszem a vízpumpát, aztán megvizsgálom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27897 Dátum:
2013.09.07 szombat, 21:14:46 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.07 szombat, 20:36:00
mondom,hogy az enyém is ilyen volt a lepukkant turbómon.
és nem lehet hogy épp emiatt pukkant le?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27898 Dátum:
2013.09.07 szombat, 21:17:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.07 szombat, 21:14:46
és nem lehet hogy épp emiatt pukkant le?
de.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27899 Dátum:
2013.09.07 szombat, 21:17:28 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.09.07 szombat, 20:41:32
Ezek Garrett turbók, sokféle típus.
na most engem konkrét tipus érdekelne...nem igazán értem miért kellene bele olyan erős rugó, mikor egy szelep szabályozza amugy is...de utánna nézek most énis ennek.
Naplózva
Oldalak:
1
...
551
552
553
554
555
556
557
[
558
]
559
560
561
562
563
564
565
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ