Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 06:38:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 616 617 618 619 620 621 622 [623] 624 625 626 627 628 629 630 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13846553 alkalommal)
0 Felhasználó és 79 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #31100 Dátum: 2014.03.19 szerda, 12:49:44 »

Urak!

Főtengely szíjtárcsát csak 3 csavar fogja?? Vagy valami más trükk is van?? help   Smiley Smiley
Nincs trükk 3 csavar.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31101 Dátum: 2014.03.19 szerda, 12:50:55 »

Urak!

Főtengely szíjtárcsát csak 3 csavar fogja?? Vagy valami más trükk is van?? help   Smiley Smiley

Csak 3 csavar.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #31102 Dátum: 2014.03.19 szerda, 12:54:23 »

 worship worship Köszönöm!

Feszitő görgö árak kb? lehet az is kuka......
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31103 Dátum: 2014.03.19 szerda, 12:59:07 »

worship worship Köszönöm!

Feszitő görgö árak kb? lehet az is kuka......

Én mindent cseréltem azon az oldalon....
Gates szettet vettem....benne volt a feszítő, 2db vezető görgő és szíj...ez 34 ezer volt. És vettem egy gyári főtengely szíjtárcsát az pedig 33 ezer. Meg a szabadonfutó ami 13-20 ezer között mozog.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #31104 Dátum: 2014.03.19 szerda, 13:36:19 »

worship worship Köszönöm!

Feszitő görgö árak kb? lehet az is kuka......

Csak görgő kell vagy komplett feszítő?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
viktorgy
Vendég
« Új hozzászólás #31105 Dátum: 2014.03.19 szerda, 13:54:21 »

Én nemrég csináltattam csúcsokat. Bosch szervizes szaki stb-stb.....közel 20 éve ez a profil...
101Z ,301Z, 401Z ezeket lehet kombinálni a hosszú csúcsból.
Volt olyan 2003-as tdci nála, ami full német Ford szervizkönyves és 301Z 3 db valamint 101Z 1 db volt benne!

Köszönöm a válaszokat Smiley

Én is arra az eredményre jutottam hogy csereszabatos (fórum visszaolvasás, más leírások + egy szerelő is megerősítette)

Volna még egy olyan kérdésem, hogy ha kicserélem a két autó ECU-ját is, akkor megúszom a "felprogramozást" vagy abból gáz lehet? Smiley
(2002-es mindkettő és ha jól olvastam vissza a bal első doblemez mögött találom? )
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #31106 Dátum: 2014.03.19 szerda, 13:57:42 »

Köszönöm a válaszokat Smiley

Én is arra az eredményre jutottam hogy csereszabatos (fórum visszaolvasás, más leírások + egy szerelő is megerősítette)

Volna még egy olyan kérdésem, hogy ha kicserélem a két autó ECU-ját is, akkor megúszom a "felprogramozást" vagy abból gáz lehet? Smiley
(2002-es mindkettő és ha jól olvastam vissza a bal első doblemez mögött találom? )
Az ecu sokminden máshoz is programozva van, (pl immo) szerintem inkább programoztass  wave
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31107 Dátum: 2014.03.19 szerda, 14:03:54 »

Köszönöm a válaszokat Smiley

Én is arra az eredményre jutottam hogy csereszabatos (fórum visszaolvasás, más leírások + egy szerelő is megerősítette)

Volna még egy olyan kérdésem, hogy ha kicserélem a két autó ECU-ját is, akkor megúszom a "felprogramozást" vagy abból gáz lehet? Smiley
(2002-es mindkettő és ha jól olvastam vissza a bal első doblemez mögött találom? )

Amire te gondolsz az nem ECU, hanem ICU.  A facelift előtti tdci-k külön volt az injector vezérőjük a bal első kerékdob mögött.  A csúcsokat fel kell programozni a mostaniba....ne cserélges.     
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
viktorgy
Vendég
« Új hozzászólás #31108 Dátum: 2014.03.19 szerda, 14:10:11 »

Az ecu sokminden máshoz is programozva van, (pl immo) szerintem inkább programoztass  wave

Köszi!
Rosszul írtam.  Roll Eyes
ICU (injector control unit)

Ha jól olvastam vissza ez tárolja és a bal sárvédő mögött található!? (vagy mi mást tárolódik még itt?)
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #31109 Dátum: 2014.03.19 szerda, 14:14:10 »

Köszi!
Rosszul írtam.  Roll Eyes
ICU (injector control unit)

Ha jól olvastam vissza ez tárolja és a bal sárvédő mögött található!? (vagy mi mást tárolódik még itt?)
Némi sár.  Embarrassed
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
siky
Vendég
« Új hozzászólás #31110 Dátum: 2014.03.19 szerda, 14:15:47 »

Némi sár.  Embarrassed
2funny
Naplózva
viktorgy
Vendég
« Új hozzászólás #31111 Dátum: 2014.03.19 szerda, 15:02:07 »

Amire te gondolsz az nem ECU, hanem ICU.  A facelift előtti tdci-k külön volt az injector vezérőjük a bal első kerékdob mögött.  A csúcsokat fel kell programozni a mostaniba....ne cserélges.     

Közben rájöttem   worship falbav
Az enyémek facelit elöttiek, ezeknél megoldható a csere?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31112 Dátum: 2014.03.19 szerda, 15:05:20 »

Közben rájöttem   worship falbav
Az enyémek facelit elöttiek, ezeknél megoldható a csere?

Az ICU csere? 
Azt nem tudom, de én biztos nem cserélgetném.  Egy 2-3 ezer ft-os diagcuccal be lehet írni a kódokat a mostaniba. Vagy elvinni olyanhoz aki megtudja csinálni...az sem sokkal drágább.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
R.T.
Vendég
« Új hozzászólás #31113 Dátum: 2014.03.19 szerda, 15:13:38 »

Sziasztok.

Végre megvan a hibaforrás a tdci -mnél. Nagynyomású szivattyút kell cserélni. Érdeklődnék, tudtok e jó minőségű felújítottat, illetve hol vegyek ahol normális felújítást végeztek.
2002 130 le.
Köszönettel:

R.T.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31114 Dátum: 2014.03.19 szerda, 15:15:24 »

Sziasztok.

Végre megvan a hibaforrás a tdci -mnél. Nagynyomású szivattyút kell cserélni. Érdeklődnék, tudtok e jó minőségű felújítottat, illetve hol vegyek ahol normális felújítást végeztek.
2002 130 le.
Köszönettel:

R.T.
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=kezdolap
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
viktorgy
Vendég
« Új hozzászólás #31115 Dátum: 2014.03.19 szerda, 15:21:53 »

Az ICU csere? 
Azt nem tudom, de én biztos nem cserélgetném.  Egy 2-3 ezer ft-os diagcuccal be lehet írni a kódokat a mostaniba. Vagy elvinni olyanhoz aki megtudja csinálni...az sem sokkal drágább.

Köszi!

Vmikor régebben terveztem vmi kütyü beszerzését, de olvasgatva a diagnosztika fórumot pont az vetett vissza hogy az enyém még a "bonyolultabb"!?
Most hogy pont porlasztócsúcs gondom van - és egy donor autóból akarom megoldani - eszembe jutott, hogy ha ezt egy külön egység tárolja akkor az lehet a legegyszerűbb ha azt is átrakom!?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31116 Dátum: 2014.03.19 szerda, 15:38:22 »

Köszi!

Vmikor régebben terveztem vmi kütyü beszerzését, de olvasgatva a diagnosztika fórumot pont az vetett vissza hogy az enyém még a "bonyolultabb"!?
Most hogy pont porlasztócsúcs gondom van - és egy donor autóból akarom megoldani - eszembe jutott, hogy ha ezt egy külön egység tárolja akkor az lehet a legegyszerűbb ha azt is átrakom!?

Egy ELM-327 kütyüt nyugodtan vehetsz...későbbiekben még hasznos lehet.
Nem cseréltem még ICU-t....nem tudom mi lesz, ha kicseréled.  Én inkább átírnám/átiratnám a kódokat a mostaniba. 
Azt nem tudom, hogy a facelift előtti TDCi-ket tudja/látja -e a forscan  http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg872070#msg872070 egy próbát biztos megér mielőtt nekiállsz ICU-t cserélni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31117 Dátum: 2014.03.19 szerda, 15:45:35 »

Köszi!

Vmikor régebben terveztem vmi kütyü beszerzését, de olvasgatva a diagnosztika fórumot pont az vetett vissza hogy az enyém még a "bonyolultabb"!?
Most hogy pont porlasztócsúcs gondom van - és egy donor autóból akarom megoldani - eszembe jutott, hogy ha ezt egy külön egység tárolja akkor az lehet a legegyszerűbb ha azt is átrakom!?

Annyi a "bonyolultság" a Tiednél, hogy kiolvasni nem tudod a jelenleg benne lévő kódot, hanem csak az újat tudod beírni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31118 Dátum: 2014.03.19 szerda, 16:00:28 »

Köszi!

Vmikor régebben terveztem vmi kütyü beszerzését, de olvasgatva a diagnosztika fórumot pont az vetett vissza hogy az enyém még a "bonyolultabb"!?
Most hogy pont porlasztócsúcs gondom van - és egy donor autóból akarom megoldani - eszembe jutott, hogy ha ezt egy külön egység tárolja akkor az lehet a legegyszerűbb ha azt is átrakom!?
írd meg hol laksz és a legtöbben tudnak segítei ezügyben Cheesy
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
viktorgy
Vendég
« Új hozzászólás #31119 Dátum: 2014.03.19 szerda, 18:26:52 »

írd meg hol laksz és a legtöbben tudnak segítei ezügyben Cheesy

Monorierdő, de napi szinten járok pesten. (szervizelgetni nem nagyon érek rá, mert hétköznap 7-20h-ig "hajtom" az autót)
ELM-327-tel beírható a facelit elötti is?
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31120 Dátum: 2014.03.19 szerda, 18:52:12 »

Annyi a "bonyolultság" a Tiednél, hogy kiolvasni nem tudod a jelenleg benne lévő kódot, hanem csak az újat tudod beírni.

Ez most csak a kütyüknek szol hogy nem lehet kiolvasni?Huh?Huh?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31121 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:21:28 »

Ez most csak a kütyüknek szol hogy nem lehet kiolvasni?Huh?Huh?

Ezt most nem értem.  Huh?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31122 Dátum: 2014.03.19 szerda, 21:37:49 »

Egy ELM-327 kütyüt nyugodtan vehetsz...későbbiekben még hasznos lehet.
Nem cseréltem még ICU-t....nem tudom mi lesz, ha kicseréled.  Én inkább átírnám/átiratnám a kódokat a mostaniba. 
Azt nem tudom, hogy a facelift előtti TDCi-ket tudja/látja -e a forscan  http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg872070#msg872070 egy próbát biztos megér mielőtt nekiállsz ICU-t cserélni.
Annyit hozzátennék,hogy minek akar valaki ICU-t cserélni,mert a csúcsokat programozni kell.Baromság.meg nem 2 ft.Az uj majdnem 200e ft.Aztán ha cserélik akkor ott komoly gond van.Amúgy meg kell hozzá gyári diag mert programozni kell az egész rendszert.Az vezérli az injektorokat amúgy ott a vezérléshez szükséges dolog tárolódik.Én ilyet még nem hallottam.Amúgy az enyém ilyen ICU-s megoldásu,de mikor cseréltük a csúcsokat,meg a szivattyút ilyen felsem merült.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31123 Dátum: 2014.03.19 szerda, 21:48:00 »

Annyit hozzátennék,hogy minek akar valaki ICU-t cserélni,mert a csúcsokat programozni kell.Baromság.meg nem 2 ft.Az uj majdnem 200e ft.Aztán ha cserélik akkor ott komoly gond van.Amúgy meg kell hozzá gyári diag mert programozni kell az egész rendszert.Az vezérli az injektorokat amúgy ott a vezérléshez szükséges dolog tárolódik.Én ilyet még nem hallottam.Amúgy az enyém ilyen ICU-s megoldásu,de mikor cseréltük a csúcsokat,meg a szivattyút ilyen felsem merült.

Neki van egy donor autója....abból átrakni nem 200 ezer.  Amúgy igazad van...én is azt mondtam, hogy nem cserélném....a régibe írnám be az "új" csúcsok kódját.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31124 Dátum: 2014.03.19 szerda, 21:53:14 »

Neki van egy donor autója....abból átrakni nem 200 ezer.  Amúgy igazad van...én is azt mondtam, hogy nem cserélném....a régibe írnám be az "új" csúcsok kódját.   
Azt nem figyeltem,hogy van donor neki.De a lényeg akkor is amit mondunk:MINEk A CSERE!!!!Azt onnan kiszedni átrakni és rendessen lezárni,hogy ne ázzon be tovább tart mint 4 csúcsot beprogramozni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31125 Dátum: 2014.03.19 szerda, 21:55:47 »

Azt nem figyeltem,hogy van donor neki.De a lényeg akkor is amit mondunk:MINEk A CSERE!!!!Azt onnan kiszedni átrakni és rendessen lezárni,hogy ne ázzon be tovább tart mint 4 csúcsot beprogramozni.

És azt még nem lehet tudni, hogy az ECU mit szólna hozzá, ha csak úgy kicseréled az ICU-t.....szerintem nem nagyon örülne neki.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
viktorgy
Vendég
« Új hozzászólás #31126 Dátum: 2014.03.19 szerda, 22:10:14 »

És azt még nem lehet tudni, hogy az ECU mit szólna hozzá, ha csak úgy kicseréled az ICU-t.....szerintem nem nagyon örülne neki.

Értem, köszönöm  worship

Csak egy kósza ötlet volt  vigyor3
Naplózva
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #31127 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 08:00:39 »

Sziasztok,

a minap egy vízcsővet kellett cserélni az autón, és mivel elég vacak helyen volt, gondoltam a legjobb, ha elviszem egy szervízbe. Három napig csinálták, és a csövet valóban kicserélték. Viszont most úgy tűnik, nem megy a turbó az autón. rinya  Gondolom a kettő nem függ össze, hacsak a csőcsere közben nem bontották szét a túrót is...

Végigolvasgatva a fórumon a hozzászólásokat, látom, hogy léteznek elektromos hibák is, és ebből az jutott eszembe, hogy lehet, hogy csak egy csatlakozót nem dugtak vissza?? Szívesen meg is nézném, de fogalmam sincs, mit és hol keressek. Ebben tudnátok segíteni?

Előre is thnx,

Péter
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31128 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 08:03:49 »

Sziasztok,

a minap egy vízcsővet kellett cserélni az autón, és mivel elég vacak helyen volt, gondoltam a legjobb, ha elviszem egy szervízbe. Három napig csinálták, és a csövet valóban kicserélték. Viszont most úgy tűnik, nem megy a turbó az autón. rinya  Gondolom a kettő nem függ össze, hacsak a csőcsere közben nem bontották szét a túrót is...

Végigolvasgatva a fórumon a hozzászólásokat, látom, hogy léteznek elektromos hibák is, és ebből az jutott eszembe, hogy lehet, hogy csak egy csatlakozót nem dugtak vissza?? Szívesen meg is nézném, de fogalmam sincs, mit és hol keressek. Ebben tudnátok segíteni?

Előre is thnx,

Péter
én visszavinném a szerelőhöz.nézd meg a vákum csövet visszadugták-e vagy nem törték-e meg ami a turbóra megy!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #31129 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 08:08:59 »

én visszavinném a szerelőhöz.nézd meg a vákum csövet visszadugták-e vagy nem törték-e meg ami a turbóra megy!

Épp az imént beszéltem velük, azt mondják, hogy a turbónak a közelében sem jártak... Smiley

Megnézném, de nem tudom, mit és hol keressek. Keresgéltem most valami szerelési leírást, de eddig még nem bukkantam rá.
Annyira nem csinál semmit, hogy csuda... (Nem lehet ez pcs hiba is?? lehet, hogy nem is jó helyen kapirgálok?)
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31130 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 08:14:22 »

Épp az imént beszéltem velük, azt mondják, hogy a turbónak a közelében sem jártak... Smiley

Megnézném, de nem tudom, mit és hol keressek. Keresgéltem most valami szerelési leírást, de eddig még nem bukkantam rá.
Annyira nem csinál semmit, hogy csuda... (Nem lehet ez pcs hiba is?? lehet, hogy nem is jó helyen kapirgálok?)

villogott az izzítójelződ a műszerfalon?a turbónak a tetején kell lennie egy átmérős "labdának"amibe megy egy fekete vékony cső kb 8mm vastag azt kövesd végig hogy nincs-e kirepedve vagy nem húzták-e le a vákumszivattyúról!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #31131 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 08:27:34 »

villogott az izzítójelződ a műszerfalon?a turbónak a tetején kell lennie egy átmérős "labdának"amibe megy egy fekete vékony cső kb 8mm vastag azt kövesd végig hogy nincs-e kirepedve vagy nem húzták-e le a vákumszivattyúról!

Nem, MOST nem villogott az izzításjelző, de korábban már többször is rákezdett, és bizony időnként olyan hangja van, mint egy piros traktornak.  szomoru1

A csöveket csak este fogom tudni ellenőrizni, addig meló van.
A segítségeket köszönöm, ha valami eszedbe jut, szívesen meghallgatnám/elolvasnám!

Péter
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31132 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 08:27:41 »

Épp az imént beszéltem velük, azt mondják, hogy a turbónak a közelében sem jártak... Smiley

Megnézném, de nem tudom, mit és hol keressek. Keresgéltem most valami szerelési leírást, de eddig még nem bukkantam rá.
Annyira nem csinál semmit, hogy csuda... (Nem lehet ez pcs hiba is?? lehet, hogy nem is jó helyen kapirgálok?)


Nyilván nem fogják azt mondani, hogy "ja igen elcsesztük"...

Nézd végig a turbó csöveket, bilincseket, MAF/MAP szenzort, vákumcsövet.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #31133 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 08:32:58 »

Nyilván nem fogják azt mondani, hogy "ja igen elcsesztük"...

Nézd végig a turbó csöveket, bilincseket, MAF/MAP szenzort, vákumcsövet.


Köszönöm, este nekifutok! Addig keresek irodalmakat hozzá Smiley
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
Villast
Vendég
« Új hozzászólás #31134 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 10:39:12 »

Sziasztok!

Tud valaki eladó turbót 2.0 tdci 130 LE vákumos ?

Előre is köszönöm  falbav  help

Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31135 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 10:44:09 »

Sziasztok!

Tud valaki eladó turbót 2.0 tdci 130 LE vákumos ?

Előre is köszönöm  falbav  help


a keres kínálban nagyobb sikerrel fogsz találni.
pl:
http://mondeo.hu/index.php?topic=15734.0
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
licskai90
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #31136 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 23:33:50 »

Na sziasztok fórumtársak.

Mióta tönkrement az EGR és az Interc. közötti turbócsövem , és a szükség végett max 1 hetet használtam a régi rosszal (400-500 km-er) azóta elég "komoly" füstöt bocsát ki komolyabb gázfröccsnél. Mitől lehet? Az egr-em és a szívósorom szombaton lesz kitisztítva és ledugózva Ervinnél.

Várom az ötleteket.

Szép estét!

ui: már az általános kérdések közé beírtam , de nem jött válasz.
Naplózva

2003 03 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE , EGR OFF ,
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31137 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 23:36:53 »

Na sziasztok fórumtársak.

Mióta tönkrement az EGR és az Interc. közötti turbócsövem , és a szükség végett max 1 hetet használtam a régi rosszal (400-500 km-er) azóta elég "komoly" füstöt bocsát ki komolyabb gázfröccsnél. Mitől lehet? Az egr-em és a szívósorom szombaton lesz kitisztítva és ledugózva Ervinnél.

Várom az ötleteket.

Szép estét!

ui: már az általános kérdések közé beírtam , de nem jött válasz.

3 perc alatt este fél12kor ne várj választ. Elég egy topikba írni... integet2 ha valaki tudja a valaszt,meg fogja irni,relax...
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.20 csütörtök, 23:40:21 írta Nika91127 » Naplózva
licskai90
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #31138 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 23:42:35 »

Smiley rendes vagy , hogy figyelsz de már tegnap "már" óta kint van Smiley nem vagyok türelmetlen:) help
Naplózva

2003 03 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE , EGR OFF ,
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31139 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 23:47:43 »

Smiley rendes vagy , hogy figyelsz de már tegnap "már" óta kint van Smiley nem vagyok türelmetlen:) help

De most újra kiraktad oda is Smiley hidd el,ha van ötlet,megírják. Lehet a repedt csöves időszakban a rendszerben vhol korom rakódott le és ez ürül ki,vagy elégtelen az égés vmiért(kevés oxigén?)  integet2
Naplózva
licskai90
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #31140 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 23:48:29 »

De most újra kiraktad oda is Smiley hidd el,ha van ötlet,megírják. Lehet a repedt csöves időszakban a rendszerben vhol korom rakódott le és ez ürül ki,vagy elégtelen az égés vmiért(kevés oxigén?)  integet2

 worship további szép estét.
Naplózva

2003 03 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE , EGR OFF ,
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31141 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 23:50:26 »

worship további szép estét.

Viszont Smiley és bocsi,nem akartalak leteremteni Wink
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #31142 Dátum: 2014.03.21 péntek, 00:15:17 »

Na sziasztok fórumtársak.

Mióta tönkrement az EGR és az Interc. közötti turbócsövem , és a szükség végett max 1 hetet használtam a régi rosszal (400-500 km-er) azóta elég "komoly" füstöt bocsát ki komolyabb gázfröccsnél. Mitől lehet? Az egr-em és a szívósorom szombaton lesz kitisztítva és ledugózva Ervinnél.

Várom az ötleteket.

Szép estét!

ui: már az általános kérdések közé beírtam , de nem jött válasz.
Lehet másik csöved is elrepedt, vagy a csere alkalmával nem lett jól lehúzva a bilincs, vagy másik bilincsnél falsot szív. Mérjél turbó nyomást, abból is kiderülhet valami. Alacsony fordulaton jársz általában és utána lepadlózod, akkor a csőben lévő kormot/szutykot kiköpi.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #31143 Dátum: 2014.03.21 péntek, 08:25:00 »


Köszönöm, este nekifutok! Addig keresek irodalmakat hozzá Smiley

Probléma megoldva, egy vákumcső volt lecsusszanva... Smiley
Szerelési idő: kb 3 perc,
költség: 1 sör.

Köszönöm a javaslatokat, tanácsokat!!!  Wink
Szép napot,

Péter
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
licskai90
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #31144 Dátum: 2014.03.21 péntek, 09:17:29 »

1800-tól mondjuk padló 3000-ig akkor szépen füstöl:D nem tudom alacsonynak számít e Smiley integet2
Naplózva

2003 03 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE , EGR OFF ,
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31145 Dátum: 2014.03.21 péntek, 09:22:16 »

Probléma megoldva, egy vákumcső volt lecsusszanva... Smiley
Szerelési idő: kb 3 perc,
költség: 1 sör.

Köszönöm a javaslatokat, tanácsokat!!!  Wink
Szép napot,

Péter
taps
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31146 Dátum: 2014.03.21 péntek, 20:56:29 »

Szép estét mindenkinek!

 Meg szeretném kérdezni tőletek, hogy mivel szoktátok leszedni az olajszűrő házat?

mert a van két leszedőm is és egyikkel sem bírtam. (ilyenkor az öreg autómba a csavarhúzót más át is ütöttem volna az olajszűrőn falbav) itt nem praktikus.


 Üdv!  András

Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31147 Dátum: 2014.03.21 péntek, 21:09:00 »

Szép estét mindenkinek!

 Meg szeretném kérdezni tőletek, hogy mivel szoktátok leszedni az olajszűrő házat?

mert a van két leszedőm is és egyikkel sem bírtam. (ilyenkor az öreg autómba a csavarhúzót más át is ütöttem volna az olajszűrőn falbav) itt nem praktikus.


 Üdv!  András



36-os crova.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #31148 Dátum: 2014.03.21 péntek, 22:12:00 »

Urak!

Létezik hogy a 115 lovas tdci-n nincs légtömegmérő?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31149 Dátum: 2014.03.21 péntek, 22:14:34 »

Urak!

Létezik hogy a 115 lovas tdci-n nincs légtömegmérő?
ha nem vgt-s turbo van rajta, akkor igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 616 617 618 619 620 621 622 [623] 624 625 626 627 628 629 630 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.