Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 08:25:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 620 621 622 623 624 625 626 [627] 628 629 630 631 632 633 634 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13847715 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #31300 Dátum: 2014.04.02 szerda, 12:19:12 »

Bocsi, de mit vártál? Hogy az idők végezetéig fog menni csak néha letilt?
Az tény, hogy *** ez a Delphi rendszer, de ha felújításnál normálisan megcsinálták volna, akkor most vígan autóznál. Arról nem az autó tehet, hogy a kókler szerviz csak a tüneteket kezelte...

Hát igen csak amikor az ember mindent kifizet a felújításra  mindenre odafigyel és mindenböl a legjobbat teszi a kocsiba és mégis rossz az egy kicsit elveszi az ember kedvét ....
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31301 Dátum: 2014.04.02 szerda, 12:50:08 »

Hát igen csak amikor az ember mindent kifizet a felújításra  mindenre odafigyel és mindenböl a legjobbat teszi a kocsiba és mégis rossz az egy kicsit elveszi az ember kedvét ....

Ha mindenre oda lett volna figyelve,mindenből a legjobb lett volna beletéve,akkor nem megy 1 év után tönkre. Ha alapos az ember,körbejárja,mit hogyan kell megcsinálni,hol érdemes,stb.  integet2 Persze,könnyen beszélek,engem is tutira idegesítene,de ha egyszer majd felkell újítani a befecs.rendszert,akkor tutira mindent végig fogok vizsgáltatni,megnézetni,h ne legyen ilyen gond,hogy 1 év után kuka a sokszázezer forint...
Ha elvette a kedved,add el,bontsd el,stb. De ha felgyújtod abból hasznod nem származik.
Naplózva
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #31302 Dátum: 2014.04.02 szerda, 13:09:27 »

Ha mindenre oda lett volna figyelve,mindenből a legjobb lett volna beletéve,akkor nem megy 1 év után tönkre. Ha alapos az ember,körbejárja,mit hogyan kell megcsinálni,hol érdemes,stb.  integet2 Persze,könnyen beszélek,engem is tutira idegesítene,de ha egyszer majd felkell újítani a befecs.rendszert,akkor tutira mindent végig fogok vizsgáltatni,megnézetni,h ne legyen ilyen gond,hogy 1 év után kuka a sokszázezer forint...
Ha elvette a kedved,add el,bontsd el,stb. De ha felgyújtod abból hasznod nem származik.

;-) :-P ;-) ...... Hát igen ... Nemtudom mi lessz még a sorsa.....
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31303 Dátum: 2014.04.02 szerda, 13:21:35 »

;-) :-P ;-) ...... Hát igen ... Nemtudom mi lessz még a sorsa.....

Nem b*szogatásból írtam  worship
Naplózva
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #31304 Dátum: 2014.04.02 szerda, 13:28:36 »

;-) :-P ;-) ...... Hát igen ... Nemtudom mi lessz még a sorsa.....

Bocs hogy beleszólok de ha az enyém megáll akkor kap kintről egy komplett motort 80ezer körül oszt csőőőőőő!
Biztos nem költenék rá többszázezret,vagy 2-3százért kapni donort is.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #31305 Dátum: 2014.04.02 szerda, 15:28:47 »

Bocs hogy beleszólok de ha az enyém megáll akkor kap kintről egy komplett motort 80ezer körül oszt csőőőőőő!
Biztos nem költenék rá többszázezret,vagy 2-3százért kapni donort is.
Ha az üzemanyagrendszer miatt áll meg az autó, akkor hiába cserélsz motort ugyanúgy nem fog beindulni. Cserélhetsz váltót is, akkor sem Wink Üa rendszert kell cserélni, amit persze szintén lehet bontottan, csak nem érdemes...
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31306 Dátum: 2014.04.02 szerda, 15:36:20 »

Ha az üzemanyagrendszer miatt áll meg az autó, akkor hiába cserélsz motort ugyanúgy nem fog beindulni. Cserélhetsz váltót is, akkor sem Wink Üa rendszert kell cserélni, amit persze szintén lehet bontottan, csak nem érdemes...

Szerintem kollégánál a komplett motor az a "minden ami kerreg-csörög-zörög" a motortérben Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #31307 Dátum: 2014.04.02 szerda, 15:44:41 »

Ha az üzemanyagrendszer miatt áll meg az autó, akkor hiába cserélsz motort ugyanúgy nem fog beindulni. Cserélhetsz váltót is, akkor sem Wink Üa rendszert kell cserélni, amit persze szintén lehet bontottan, csak nem érdemes...
:worship:Igazad van!De ugy értettem hogy mindenestől beleérteve üzemanyagrendszert és egyéb sallangokat!
 Nekem már nem érné meg 300-at ráköteni,inkább hazahoznék kintről egy üzemképeset és még maradna is egy csomó alkatrészem tartalékba vagy eladásra.
 
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31308 Dátum: 2014.04.02 szerda, 16:55:58 »

:worship:Igazad van!De ugy értettem hogy mindenestől beleérteve üzemanyagrendszert és egyéb sallangokat!
 Nekem már nem érné meg 300-at ráköteni,inkább hazahoznék kintről egy üzemképeset és még maradna is egy csomó alkatrészem tartalékba vagy eladásra.
 
De abban is egyetértünk,ugye,hogy ha megáll akkor mindig nem lehet másikat venni.és ha tuti amúgy a kocsi akkor mért nem éri meg.??Ezt ismered és mindent tudsz róla akkor  ha veszel másikat kezdődik előlről minden mire egybe lesz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31309 Dátum: 2014.04.02 szerda, 18:33:00 »

:worship:Igazad van!De ugy értettem hogy mindenestől beleérteve üzemanyagrendszert és egyéb sallangokat!
 Nekem már nem érné meg 300-at ráköteni,inkább hazahoznék kintről egy üzemképeset és még maradna is egy csomó alkatrészem tartalékba vagy eladásra.
 
és azt honnan fogod tudni hogy meddig megy az el 10-20e km után megint meghal akkor mégsem olyan jó vétel!jó dízel szervízbe kell vinni és akkor nem lesz gond!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #31310 Dátum: 2014.04.02 szerda, 18:46:42 »

és azt honnan fogod tudni hogy meddig megy az el 10-20e km után megint meghal akkor mégsem olyan jó vétel!jó dízel szervízbe kell vinni és akkor nem lesz gond!

Oké oké!Ne kapjatok szét!!
           Ez csak a személyes véleményem.Mindenki döntsön belátása szerint! worship
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #31311 Dátum: 2014.04.02 szerda, 19:32:17 »

De abban is egyetértünk,ugye,hogy ha megáll akkor mindig nem lehet másikat venni.és ha tuti amúgy a kocsi akkor mért nem éri meg.??Ezt ismered és mindent tudsz róla akkor  ha veszel másikat kezdődik előlről minden mire egybe lesz.
és azt honnan fogod tudni hogy meddig megy az el 10-20e km után megint meghal akkor mégsem olyan jó vétel!jó dízel szervízbe kell vinni és akkor nem lesz gond!

eljen
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31312 Dátum: 2014.04.02 szerda, 21:56:04 »

Oké oké!Ne kapjatok szét!!
           Ez csak a személyes véleményem.Mindenki döntsön belátása szerint! worship
persze nem rosszindulatból mondom.mindekinek magának kell tudni melyiket engedheti meg magának!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31313 Dátum: 2014.04.04 péntek, 18:43:49 »

Sziasztok.Mi a véleményetek a gyárilag fel újított porlasztó csúcsokról?Mert a hogy látom sokkal olcsóbb mint az tök új.A fel újítottaknak csak a külseje a régi és a belseje az ki van cserélve?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31314 Dátum: 2014.04.04 péntek, 18:46:37 »

Sziasztok.Mi a véleményetek a gyárilag fel újított porlasztó csúcsokról?Mert a hogy látom sokkal olcsóbb mint az tök új.A fel újítottaknak csak a külseje a régi és a belseje az ki van cserélve?

Nincsen gyári új  integet2
Naplózva
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #31315 Dátum: 2014.04.04 péntek, 19:33:39 »

 Üdv!

Szeretném a szíjfeszítőmet aluminiumozni de sehol sem lelek alurudat rinya
Hol tudnék beszerezni?Bogarásszak a méh telepen?
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31316 Dátum: 2014.04.04 péntek, 20:24:43 »

De van csak 100000ft/db


Nincsen gyári új  integet2
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31317 Dátum: 2014.04.04 péntek, 22:00:22 »

De van csak 100000ft/db



Azokat is felújítják,vajon miért kérik vissza a régit cseredarabnak  Wink Legalábbis én így emlékszem Smiley
Naplózva
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #31318 Dátum: 2014.04.04 péntek, 22:01:43 »

Üdv!

Szeretném a szíjfeszítőmet aluminiumozni de sehol sem lelek alurudat rinya
Hol tudnék beszerezni?Bogarásszak a méh telepen?

nem lesz jó az alu bele! nagyon feszes lesz és eldurrantja a feszítőt! Műanyag kell bele!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31319 Dátum: 2014.04.04 péntek, 22:52:43 »

nem lesz jó az alu bele! nagyon feszes lesz és eldurrantja a feszítőt! Műanyag kell bele!
Jó lesz bele 20-as kell és pontossan központosan kell kifúrni.Amúgy ha nem vigyázol eltud durrani.van róla leírás ALF írta a cikket,hogy milyen úton kell megoldani.Sokaknak ilyen és gond nélküli.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Sefti
Vendég
« Új hozzászólás #31320 Dátum: 2014.04.05 szombat, 01:33:40 »

Sziasztok!
A múltkor érdeklődtem itt a fórumon egy hibakód miatt konkrétan p0251. Több visszajelzést is kaptam ,és úgy látszik megoldódott a problémám.A szerelő átnézte a rendszert és egy csúcsot cserélt.Én mondtam neki a szivattyút is de rávágta ,hogy az perfect.Rá 300 km-el a motor égtelen karattyolásba kezdett,visszavittem és közölte,hogy a szivattyú és három porlasztó kuka.Csere az egész és most a gép nagyon frankó.Csak itt olvastam a hozzászólásokat hogy mindez kb. 300-ba fáj.
Hát nem. Szivattyú:34000.
porlasztó 30000 / db
szerelés ,tisztítás 65000.
A cuccok beszerzése :Amazon ,E-bay
Idő:kb 4 hét
További szép napot mindenkinek.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #31321 Dátum: 2014.04.05 szombat, 04:45:55 »

Sziasztok!
A múltkor érdeklődtem itt a fórumon egy hibakód miatt konkrétan p0251. Több visszajelzést is kaptam ,és úgy látszik megoldódott a problémám.A szerelő átnézte a rendszert és egy csúcsot cserélt.Én mondtam neki a szivattyút is de rávágta ,hogy az perfect.Rá 300 km-el a motor égtelen karattyolásba kezdett,visszavittem és közölte,hogy a szivattyú és három porlasztó kuka.Csere az egész és most a gép nagyon frankó.Csak itt olvastam a hozzászólásokat hogy mindez kb. 300-ba fáj.
Hát nem. Szivattyú:34000.
porlasztó 30000 / db
szerelés ,tisztítás 65000.
A cuccok beszerzése :Amazon ,E-bay
Idő:kb 4 hét
További szép napot mindenkinek.

Milyen szivattyút vettél 34000-ért?
Bontottat?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
siky
Vendég
« Új hozzászólás #31322 Dátum: 2014.04.05 szombat, 04:46:08 »

Sziasztok!
A múltkor érdeklődtem itt a fórumon egy hibakód miatt konkrétan p0251. Több visszajelzést is kaptam ,és úgy látszik megoldódott a problémám.A szerelő átnézte a rendszert és egy csúcsot cserélt.Én mondtam neki a szivattyút is de rávágta ,hogy az perfect.Rá 300 km-el a motor égtelen karattyolásba kezdett,visszavittem és közölte,hogy a szivattyú és három porlasztó kuka.Csere az egész és most a gép nagyon frankó.Csak itt olvastam a hozzászólásokat hogy mindez kb. 300-ba fáj.
Hát nem. Szivattyú:34000.
porlasztó 30000 / db
szerelés ,tisztítás 65000.
A cuccok beszerzése :Amazon ,E-bay
Idő:kb 4 hét
További szép napot mindenkinek.

Gonbolom akkor ezek bontott és nem felújított cuccok. Kíváncsi vagyok meddig bírják majd  fejvakaras
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31323 Dátum: 2014.04.05 szombat, 09:28:56 »

Sziasztok!
A múltkor érdeklődtem itt a fórumon egy hibakód miatt konkrétan p0251. Több visszajelzést is kaptam ,és úgy látszik megoldódott a problémám.A szerelő átnézte a rendszert és egy csúcsot cserélt.Én mondtam neki a szivattyút is de rávágta ,hogy az perfect.Rá 300 km-el a motor égtelen karattyolásba kezdett,visszavittem és közölte,hogy a szivattyú és három porlasztó kuka.Csere az egész és most a gép nagyon frankó.Csak itt olvastam a hozzászólásokat hogy mindez kb. 300-ba fáj.
Hát nem. Szivattyú:34000.
porlasztó 30000 / db
szerelés ,tisztítás 65000.
A cuccok beszerzése :Amazon ,E-bay
Idő:kb 4 hét
További szép napot mindenkinek.


A szivattyúval mit csináltak ennyiért? Kitisztították? Mind a 4 pcs-t cserélted,vagy csak 3at? 4 hétig nem tudtad használni a kocsit?
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #31324 Dátum: 2014.04.05 szombat, 09:41:58 »

Gonbolom akkor ezek bontott és nem felújított cuccok. Kíváncsi vagyok meddig bírják majd  fejvakaras

Nekem is bontott, de bevizsgált garancias cucc ment bele. Ez szeptemberben azota 43ezer ment bele. 1 porlaszto gyenge de mar van cseredarab.
Naplózva
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #31325 Dátum: 2014.04.05 szombat, 13:29:14 »

nem lesz jó az alu bele! nagyon feszes lesz és eldurrantja a feszítőt! Műanyag kell bele!

Erre alkalmas műanyagom az van itthon,csak azt hogyan bírom rá a bentmaradásra?
Az alut beletömörítjü az ok de a műanyagot hogy?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31326 Dátum: 2014.04.05 szombat, 13:33:09 »

Üdv!

Szeretném a szíjfeszítőmet aluminiumozni de sehol sem lelek alurudat rinya
Hol tudnék beszerezni?Bogarásszak a méh telepen?
esztergályosnál veszel.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31327 Dátum: 2014.04.05 szombat, 13:33:49 »

Erre alkalmas műanyagom az van itthon,csak azt hogyan bírom rá a bentmaradásra?
Az alut beletömörítjü az ok de a műanyagot hogy?

mindkét oldalról alátéttel. De jó az alu nincs vele semmi baj. Van leírás is róla. Nemtom honnan vette ZHG, hogy nem jó.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.05 szombat, 13:36:26 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #31328 Dátum: 2014.04.05 szombat, 15:39:50 »

esztergályosnál veszel.
Tisztelt Fórumtárs!
Bemész bármelyik Ferro centrumba, vasboltba, és veszel egy 10 cm hosszú 20 mm átmérőjű alumínium rudat. Ebből csinálhatsz egy jó pár alupogácsát. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.05 szombat, 15:44:24 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31329 Dátum: 2014.04.05 szombat, 15:42:42 »

nem lesz jó az alu bele! nagyon feszes lesz és eldurrantja a feszítőt! Műanyag kell bele!
nem kell ferdén belekapatni mikor ütöd bele és nem fog az szétmenni!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #31330 Dátum: 2014.04.05 szombat, 15:50:03 »

Erre alkalmas műanyagom az van itthon,csak azt hogyan bírom rá a bentmaradásra?
Az alut beletömörítjü az ok de a műanyagot hogy?

én elvitten a rugót az esztergályoshoz és tized milire megcsinálta.
Az eggyik fele peremezve igy tuti nem esik le a helyéröl.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #31331 Dátum: 2014.04.05 szombat, 15:56:39 »

 worship
nem lesz jó az alu bele! nagyon feszes lesz és eldurrantja a feszítőt! Műanyag kell bele!
Tisztelt Fórumtárs!
Nem értek egyet a véleményeddel. Nekem kb 2 éve van benne az alupogácsázás ahogy azt "alf" megírta a WIKI-be. Az ég világon semmi probléma nincs vele. A lényeg: megfelelően, max 1-1 mm el hosszabban álljon ki a rúd a rugószemből, és óvatosan kell elperemezni. Peremezés közben egy kis WD40-el meglocsolva, majd satuba fogva a még kiálló rúd véget, klasszul megmozgatható a rugószemben lévő pogácsa. Megfelelő síkbareszelés után a pogácsa továbbra is eltud forogni a rugószemben anélkül, hogy szétnyomná vagy kiesne a rugószemből. Csupán finoman kell bánni a tömörítéssel, mint a szűzlánnyal. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.05 szombat, 16:30:34 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
derotos
Vendég
« Új hozzászólás #31332 Dátum: 2014.04.05 szombat, 16:33:26 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.Drága autóm motorteréből furcsa csapágyhangokat hallottam.Sztetoszkóppal hallgatva a magasnyomású (continentál  k10_01)szivattyú hátsó feléről hallatszik.Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet ez?Köszönettel.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #31333 Dátum: 2014.04.05 szombat, 17:39:03 »

én elvitten a rugót az esztergályoshoz és tized milire megcsinálta.
Az eggyik fele peremezve igy tuti nem esik le a helyéröl.

 eljen integet2
...pontosan igy csináltam Én is, egyik oldalon 1 mm váll, másik oldalon zömitve és 8 mm-s furat
a közepébe + feszitőgörgők cserélve  = azóta is hibátlan.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.05 szombat, 19:19:47 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #31334 Dátum: 2014.04.05 szombat, 18:58:27 »

 worship :worship:Nagyon köszönöm a jótanácsokat!Ezek alapján összehozom valahogy ! worship worship
Naplózva
verik
Vendég
« Új hozzászólás #31335 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 13:53:43 »

Sziasztok .
Segitséget kérnék .  A motorba pumpa és üzemanyagszürö lett cserélve .Mi lehet a hiba, a motor kihagyósan jár alapjáraton mintha levegös lenne a rendszer. Fehéres büdös sokfüst jön a kipufogóból. A pumpa nyomása forscannal jó. Nem villog az izzitás jelzö és nincs hibakód.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #31336 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 14:18:13 »

Sziasztok .
Segitséget kérnék .  A motorba pumpa és üzemanyagszürö lett cserélve .Mi lehet a hiba, a motor kihagyósan jár alapjáraton mintha levegös lenne a rendszer. Fehéres büdös sokfüst jön a kipufogóból. A pumpa nyomása forscannal jó. Nem villog az izzitás jelzö és nincs hibakód.

Fehéres füst az leginkább etilénglikol, vagyis fagyálló szokott lenni.

Nézz bele a víztartályba, nem látsz-e olajat benne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
verik
Vendég
« Új hozzászólás #31337 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 14:44:02 »

Fehéres füst az leginkább etilénglikol, vagyis fagyálló szokott lenni.

Nézz bele a víztartályba, nem látsz-e olajat benne.

AndyA

Köszönöm a segitséget megnéztem nincs benne olaj szép piros a szintje is jó
Esetleg vali tipp
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31338 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:11:26 »

Köszönöm a segitséget megnéztem nincs benne olaj szép piros a szintje is jó
Esetleg vali tipp

Szia, mik voltak az előzmények, miért kellett nagynyomásút cserélni, kicsit bővebben.


Üdv,A.
Naplózva
verik
Vendég
« Új hozzászólás #31339 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:17:50 »

Szia, mik voltak az előzmények, miért kellett nagynyomásút cserélni, kicsit bővebben.


Üdv,A.
Szia A szüröben fémszemcse volt és nem akartam megvárni hogy a csucsokat hazavágja.
Naplózva
verik
Vendég
« Új hozzászólás #31340 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:29:40 »

Szia A szüröben fémszemcse volt és nem akartam megvárni hogy a csucsokat hazavágja.
Csináltam egy videot hatha mutat valamit a hibáról.
https://www.youtube.com/watch?v=d-sy-nPd4s8&feature=youtu.be
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31341 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:37:17 »

Csináltam egy videot hatha mutat valamit a hibáról.
https://www.youtube.com/watch?v=d-sy-nPd4s8&feature=youtu.be

Hidegen csinálja csak? ha bemelegszik és megszűnik akkor, valamelyik csúcs már kapott, mondtad hogy van forscannod, nézd meg milyen értékeket hoz a csúcsra.
Naplózva
verik
Vendég
« Új hozzászólás #31342 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 16:16:32 »

Hidegen csinálja csak? ha bemelegszik és megszűnik akkor, valamelyik csúcs már kapott, mondtad hogy van forscannod, nézd meg milyen értékeket hoz a csúcsra.
Hidegen csinálja pumpa csere elött semmi baja nem volt. Ha rossz a porlasztó akkor nincs rá hibakód vagy pumpacserekor mehetett bele valami.
Ultra hangos tissztitó jó lehet vagy kapcsolószelep csere esetleg.
Itt a video az adatokról  https://www.youtube.com/watch?v=NZRBTDMKr8c&feature=youtu.be
Meg mondanád hogy honnét van számozva a befecskendezö a B az váltófelöl hanyadik
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #31343 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 16:29:50 »

Csináltam egy videot hatha mutat valamit a hibáról.
https://www.youtube.com/watch?v=d-sy-nPd4s8&feature=youtu.be
Én csak annyit tudtam megállapítani, hogy hamarosan tankolnod kell  eplus2
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31344 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 16:46:06 »

Hidegen csinálja pumpa csere elött semmi baja nem volt. Ha rossz a porlasztó akkor nincs rá hibakód vagy pumpacserekor mehetett bele valami.
Ultra hangos tissztitó jó lehet vagy kapcsolószelep csere esetleg.
Itt a video az adatokról  https://www.youtube.com/watch?v=NZRBTDMKr8c&feature=youtu.be
Meg mondanád hogy honnét van számozva a befecskendezö a B az váltófelöl hanyadik
hát szerintem ez csúcshiba lesz az első 2 elég sokat korrigál a gyári értékhez viszonyítva!méresd be azokat is!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31345 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 16:56:03 »

Hidegen csinálja pumpa csere elött semmi baja nem volt. Ha rossz a porlasztó akkor nincs rá hibakód vagy pumpacserekor mehetett bele valami.
Ultra hangos tissztitó jó lehet vagy kapcsolószelep csere esetleg.
Itt a video az adatokról  https://www.youtube.com/watch?v=NZRBTDMKr8c&feature=youtu.be
Meg mondanád hogy honnét van számozva a befecskendezö a B az váltófelöl hanyadik
[/qu

Na megvannak a képek:))) eddig kerestem wow1
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31346 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 17:01:58 »

Hidegen csinálja pumpa csere elött semmi baja nem volt. Ha rossz a porlasztó akkor nincs rá hibakód vagy pumpacserekor mehetett bele valami.
Ultra hangos tissztitó jó lehet vagy kapcsolószelep csere esetleg.
Itt a video az adatokról  https://www.youtube.com/watch?v=NZRBTDMKr8c&feature=youtu.be
Meg mondanád hogy honnét van számozva a befecskendezö a B az váltófelöl hanyadik
[/qu

Na megvannak a képek:))) eddig kerestem wow1

http://kepfeltoltes.hu/view/140407/2014_els__bem_sol_s_01.05_002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140407/olajos__g__075_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140407/olajos__g__073_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
remélem tudtam segíteni,
Naplózva
verik
Vendég
« Új hozzászólás #31347 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 17:21:15 »

Köszönöm
http://kepfeltoltes.hu/view/140407/610413251N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png
Akkor a képen lévö b injector adat a váltó felöl a második vagy a vezérlés felöl bocs de nem világos.
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #31348 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 17:24:44 »

Köszönöm
http://kepfeltoltes.hu/view/140407/610413251N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png
Akkor a képen lévö b injector adat a váltó felöl a második vagy a vezérlés felöl bocs de nem világos.

váltó felől, a másika számozás a működési.
Naplózva
verik
Vendég
« Új hozzászólás #31349 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 17:26:24 »

váltó felől, a másika számozás a működési.
Köszönöm
Naplózva
Oldalak: 1 ... 620 621 622 623 624 625 626 [627] 628 629 630 631 632 633 634 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.