Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:18:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 640 641 642 643 644 645 646 [647] 648 649 650 651 652 653 654 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14653223 alkalommal)
0 Felhasználó és 154 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32300 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 16:47:11 »

Akkor azt el tudod magyrázni, hogy mitől van az, hogy a Németországban tankolt benzinből 1 literrel kevesebbet evett az autó, mint az itthon tankoltból(autópálya 140-150 km/ó, klímával, 4 személy+full csomag párszor fél órás araszolással), ha annyira egyformák az üzemanyagok mindenhol?
Az hogy adott üzemanyaggal mennyi km-et tudsz megtenni annak semmi köze  a kenéshez (a száraz hazai üzemanyag badarsághoz) annak az energiatartamhoz van köze, de ott sincs eltérés. Hatalmas lehet a rejtély mert én is ha megyek ki a labancokhoz megtankolok a magyar határon és azzal a tankkal vissza is szoktam érni a határra. Így végig magyar üzemanyagot használva és mégis 1 literrel több kifele a fogyasztásom mint visszafele lefele.  Wink Egyébként meg az egy adott úton mennyi a fogyasztás az meg nagyban függ az út minőségétől, időjárási körülmények stb.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32301 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 17:02:20 »

Tisztelt Fórumtárs!
Még egyszer kihangsúlyozom. A diesel gépeknél a porlasztócsúcs csere és javítás akár több száz ezer Ft kiadást is jelenthet. Csak komoly diagnosztikai mérés után érdemes a rendszert megbontani. A szerelődnek azt is megkellet volna mondania, milyen hiba kódot olvasott ki a gépezetből. A porlasztókkal összefüggésben csak kifejezetten megbízható céggel szabad elvégeztetni a munkát mert nagyon sokba kerülhet a sufnituning és a kísérletezés. Nagyon sokszor nem csak a porlasztókat kell cserélni, hanem leellenőrzik, a magasnyomású szivattyú működését kopását is. Valamint ezzel egy időben cserélik az össze magasnyomású csövet, tisztítják a tankot és cserélik a gázolaj szűrőt. Mindez mai áron számolva is legjobb esetben is meghaladja az 500 ezer Ft-ot. Itt a topikban kérdezd meg lakik-e a fórumtársak közül valaki a közeledben, és csináltass egy megbízható diagot. wave
Tisztelettel László! worship
Tisztelt László!
Az 500 ezer ft jócskán túlzás. Vannak valóban megbízható cégek, akik nem a lehúzásból akarnak meggazdagodni. Körül kell nézni a neten, a porlasztó javítás 20-50 között van, a nagynyomású, ha nem átverésről van szó, 50e körül,
a rendszertisztítást  egy kicsit "túl komolyan veszik" azt bárki megoldja párezerből, amíg a többit javítják, ezért nagy pénzt kiadni felesleges. Ez így inkább a 300 körül van, mint 500, bár ugye ez is sok. (Ezek filep-es árak)
Tisztelettel
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32302 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 17:05:35 »

Megnéztem, a turbó pálca szorul 1 ponton.
Kérdésem, nagy szívás leszedni a turbót, és kitisztítani?

Tamás

Ha még nem csináltál ilyet, akkor igen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32303 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 17:07:00 »

Üdv.
A 2T olaj minek? és mennyi kell? ( kezdő vagyok)

Hozzáértő szerint (dízeles-adagolós szervizes) szerint "még nem bizonyosodott be, hogy ártana". Smiley

Amúgy tankolásonként 1-1,5 deci, attól függően, mennyire jártad üresre a tankot előtte.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32304 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 17:08:02 »

eljen
Nekem is adagolós szaki mondta, hogy nincs bizonyítva se pozitív, se negatív hatása......nyugodtan önthetem bele, ha engem az megnyugtat.  

A 2T olaj tulajdonképpen egy igen jó minőségű üzemanyagként is felfogható. Simán csak azzal is elmenne a Mondeo, csak nem kicsit drágán. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32305 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 17:09:14 »

ti tudjátok mit öntötök bele. mondjuk bennem azért felvetődik a kérdés, hogy ha ennyire tré a gázolaj akkor miért mennek el vele a kocsik 5-600 ezer km-et. Mert ha reálisak vagyunk bejön a dízeles kocsi németből. kb 300-ról visszatekerve 175-re. utána az első gazdija megint feltornássza 300-ra. megint vissza tekeri és eladja, ismét 200 aléá tekerve. a balek aki megveszi, megint megy vele vagy 50-et mikor nézi, hogy milyen szarok ek a mai autók, hogy 220ezernél széthullanak. közben a valóságban már 500 ezer környékén jár a kocsi.

Nemigen mennek el vele annyit... Ismerek magyar forgalombahelyezésű autót, amiben garantáltan 145 ezer km volt, amikor csak magyar GO-val tankolva a PCS-k már kezdtek erősen kukaéretté válni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32306 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 17:10:51 »

Hát mi elég sokat dolgozunk itthon és külföldön is (főleg szeretünk Ausztriában dolgozni , mert csak) Hát, hogy is mondjam olyan "szakértőket" akik ekkora baromságokat hablatyolnak, mi nem ismerünk, nekünk csak szakembereink vannak de szerintük meg ugyanaz a gázolaj külföldön is mint itthon. (nem a malom és lisztiparban utazunk, hanem főleg olajipari cégeknek szolgáltatunk hitelesítünk, -kalibrálunk karbantartási munkákat végzünk. Többnyire jobban tudjuk mint az üzemeltetők, hogy éppen milyen anyaggal dolgoznak mert a saját embereiknek nem kell tocsogni a gázolajban (jó esetben) ha elcsesznek valamit hanem nekünk  falbav

Sokadszor a szokásos válasz:

Mindegy, mit adtok ki a tartályautóban, ha kúthálózatonként (kutanként?) egyedileg tovább adagolják (vagy spórolják el az adalékot).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32307 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 17:12:40 »

Akkor azt el tudod magyrázni, hogy mitől van az, hogy a Németországban tankolt benzinből 1 literrel kevesebbet evett az autó, mint az itthon tankoltból(autópálya 140-150 km/ó, klímával, 4 személy+full csomag párszor fél órás araszolással), ha annyira egyformák az üzemanyagok mindenhol?

Erre még sosem érkezett érdemi válasz.

De különben is csak te érzed úgy, hogy kevesebbet fogyaszt/jobban megy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32308 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 17:14:29 »

Sokadszor a szokásos válasz:

Mindegy, mit adtok ki a tartályautóban, ha kúthálózatonként (kutanként?) egyedileg tovább adagolják (vagy spórolják el az adalékot).

AndyA
A kúton már nem adalékolnak semmit. ehhez azért komoly keverő berendezés kéne, mint csak úgy beleöntünk valamit a 20000 literes bödönbe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #32309 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 17:16:36 »

Erre még sosem érkezett érdemi válasz.

De különben is csak te érzed úgy, hogy kevesebbet fogyaszt/jobban megy.

AndyA

azért azt ne felejtsük el, hogy ausztria felé van némi emelkedés + ha nagyon belekeverjük a földrajzot bejön, hogy a szél é-ny irányból fúj általában. ami kifelé szembe visszafelé hátszelet jelent.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32310 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 17:31:06 »

azért azt ne felejtsük el, hogy ausztria felé van némi emelkedés + ha nagyon belekeverjük a földrajzot bejön, hogy a szél é-ny irányból fúj általában. ami kifelé szembe visszafelé hátszelet jelent.

Tééééényleg...?!?!

Nem mondod komolyan...  worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #32311 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 17:49:44 »

Tééééényleg...?!?!

Nem mondod komolyan...  worship worship worship worship worship

AndyA

egy ezres lesz az információ nezze ravasz1 bee1
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #32312 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 18:01:24 »

A 2T olaj tulajdonképpen egy igen jó minőségű üzemanyagként is felfogható. Simán csak azzal is elmenne a Mondeo, csak nem kicsit drágán. Smiley

AndyA

Én állom neked a 60L 2T-t, ha betöltöd és megnézzük hogy megy a mondeod....na?
Viszek popcornt meg egy széket is.. eplus2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32313 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 18:29:30 »

Akkor azt el tudod magyrázni, hogy mitől van az, hogy a Németországban tankolt benzinből 1 literrel kevesebbet evett az autó, mint az itthon tankoltból(autópálya 140-150 km/ó, klímával, 4 személy+full csomag párszor fél órás araszolással), ha annyira egyformák az üzemanyagok mindenhol?
Hamár itt tárgyaljátok az üzemanyagot 1 válasszal több már nem játszik.haver mi autónk nevü járgány MOL-nál 1 literrel többet evett itt a városban mint a Shell-nél.nem kell ezért külföldre menni.Majd most megyek Németbe és én is tapasztalom ha lesz különbség itthoni OMV és kinti OMV között.majd meglátyjuk.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #32314 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 19:07:21 »

Tisztelt László!
Az 500 ezer ft jócskán túlzás. Vannak valóban megbízható cégek, akik nem a lehúzásból akarnak meggazdagodni. Körül kell nézni a neten, a porlasztó javítás 20-50 között van, a nagynyomású, ha nem átverésről van szó, 50e körül,
a rendszertisztítást  egy kicsit "túl komolyan veszik" azt bárki megoldja párezerből, amíg a többit javítják, ezért nagy pénzt kiadni felesleges. Ez így inkább a 300 körül van, mint 500, bár ugye ez is sok. (Ezek filep-es árak)
Tisztelettel
Tisztelt Fórumtárs!
Azt írtam csere és javítás esetén. 4 vadi új porlasztó közel 400 ezer Ft és a sallangok közel 100 ezer, hidd el nem túlzás az 500 ezer Ft ha valaki tényleg rendesen megakarja csináltatni. Olcsó húsnak híg a leve, tapasztalat szerint az olcsó sokszor többe van a végén. A lényeg senkinek nem kívánom az ilyen jellegű tetemes kiadást. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32315 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 19:13:11 »

Tisztelt Fórumtárs!
Azt írtam csere és javítás esetén. 4 vadi új porlasztó közel 400 ezer Ft és a sallangok közel 100 ezer, hidd el nem túlzás az 500 ezer Ft ha valaki tényleg rendesen megakarja csináltatni. Olcsó húsnak híg a leve, tapasztalat szerint az olcsó sokszor többe van a végén. A lényeg senkinek nem kívánom az ilyen jellegű tetemes kiadást. wave
Tisztelettel László! worship
Hát aki vesz vadi új porlasztót(ami szintén nem vadi új) annak úgy is kell. Ezért írtam, meg kell nézni, hová viszi az ember csináltatni, és nem lesz különbség a "vadi új"-ként árultakhoz képest
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32316 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 19:36:26 »

Használt vagy felújított porlasztócsúcsnál hogy tudok kb. biztosra menni?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32317 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 19:37:57 »

Használt vagy felújított porlasztócsúcsnál hogy tudok kb. biztosra menni?

Van itt egy kis képzavar.....

" kb. biztosra"   Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32318 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 19:41:07 »

Azért írtam így mert teljesen nem lehet biztosra menni használt alkatrésznél.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32319 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 19:42:10 »

Azért írtam így mert teljesen nem lehet biztosra menni használt alkatrésznél.

Akkor már a választ is tudod.  wave


A biztos az, amit te újíttatsz fel, garanciával.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32320 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 19:44:11 »

Na pont egy ilyen helyre volna szükségem.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32321 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 19:45:44 »

Na pont egy ilyen helyre volna szükségem.
http://www.filepdiesel.hu/

jó drágák, viszont profik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32322 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 19:46:42 »

Na pont egy ilyen helyre volna szükségem.
Már írták is utánam.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32323 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 19:51:12 »

És egy felújítottat bevizsgáltatni butaság volna?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32324 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 19:52:31 »

És egy felújítottat bevizsgáltatni butaság volna?

Hát ez eleve érdekes........
Mert aki felújítja, annak be is kell tudni vizsgálni. Egyébként hogyan tudná, hogy működik-e rendesen....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32325 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 19:53:54 »

És egy felújítottat bevizsgáltatni butaság volna?
aki felújítja, annak be kell tudni vizsgálni, úgy ad neki új kódot
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32326 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 19:56:56 »

Magánszemélyre gondoltam,hogy attól venni és úgy bevizsgáltatni.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32327 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 19:58:17 »

Magánszemélyre gondoltam,hogy attól venni és úgy bevizsgáltatni.
kérj tőle mérési jegyzőkönyvet, anélkül ne vegyél használtat
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32328 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 19:58:45 »

Magánszemélyre gondoltam,hogy attól venni és úgy bevizsgáltatni.

Erre írtam, hogy az a biztos, amit te újíttatsz fel.

Semmi garanciád nincs egy bizonytalan használt vásárlásánál. Mondani bármit lehet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32329 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 19:59:32 »

kérj tőle mérési jegyzőkönyvet, anélkül ne vegyél használtat
Ilyet biztos nem fog csináltatni aki használtat árul.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32330 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:00:56 »

Magánszemélyre gondoltam,hogy attól venni és úgy bevizsgáltatni.

Ha jól értem venni akarsz bontott csúcsot....azt bevizsgátatni...ha jó örülsz, ha nem...kidobott pénz.
Nem lenne egyszerűbb (olcsóbb), ha a saját csúcsaidat vinnéd el bevizsgáltatni?  Szükség esetén felújíttatod őket.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32331 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:01:48 »

Ha jól értem venni akarsz bontott csúcsot....azt bevizsgátatni...ha jó örülsz, ha nem...kidobott pénz.
Nem lenne egyszerűbb (olcsóbb), ha a saját csúcsaidat vinnéd el bevizsgáltatni?  Szükség esetén felújíttatod őket.


Ezt írom már egy ideje.......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32332 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:02:33 »

Ilyet biztos nem fog csináltatni aki használtat árul.
aki korrektül akar eljárni, az megcsináltatja. aki nem, attól nem kell venni. nekem is ez a tervem. meg kell nézetni, hogy jó-e, vagy kuka. ha kuka nem lehet eladni, ha azt mondják jó, arról papírt is adnak. ezután persze nem 5e/4db lesz az ár, de legalább nincs anyázás
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32333 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:03:15 »

Ha jól értem venni akarsz bontott csúcsot....azt bevizsgátatni...ha jó örülsz, ha nem...kidobott pénz.
Nem lenne egyszerűbb (olcsóbb), ha a saját csúcsaidat vinnéd el bevizsgáltatni?  Szükség esetén felújíttatod őket.

igazad van. a legolcsóbb ez lenne hosszú távon
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32334 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:03:36 »

Ezt írom már egy ideje.......

Látod....hiába írod.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32335 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:04:29 »

Látod....hiába írod.  vigyor3

Látom  Undecided

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32336 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:04:54 »

És mi a reális ára a felújításnak?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32337 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:07:04 »

És mi a reális ára a felújításnak?


Már linkelték a weboldalt. Náluk érdeklődj, de ők is csak vizsgálat és szétszedés után fognak mondani valamit. Nem tudják, hogy milyen mértékben kell felújítani.
Látatlanba a komplett felújítást mondják csak, ami pl. 50e / db.......ez csak egy példa volt.


http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32338 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:07:18 »

És mi a reális ára a felújításnak?


"Delphi Cr porlasztó vizsgálat, javítás, kódolás       br. 6 - 15.000 Ft"
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=arajanlat
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32339 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:08:09 »

És mi a reális ára a felújításnak?
filepnél nekem annyit mondtak, állapottól függően 20-50 darabja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32340 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:09:35 »


"Delphi Cr porlasztó vizsgálat, javítás, kódolás       br. 6 - 15.000 Ft"
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=arajanlat

Ebben nincs benne a kicserélendő alkatrészek árai.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32341 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:09:54 »

Köszönöm szépen.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32342 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:10:22 »

Ebben nincs benne a kicserélendő alkatrészek árai.
így van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32343 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:11:30 »

Mik lehetnek a kicserélendő illetve felújítandó alkatrészek?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32344 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:13:26 »

Bocs,de hozzátok képest laikus vagyok légyszi nézzétek ezt el nekem.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32345 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 20:15:47 »

Mik lehetnek a kicserélendő illetve felújítandó alkatrészek?

Ami belül van, bármi.



Ezt a felújításnál úgyis elmondják, hogy mit szükséges kicserélni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #32346 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 21:44:03 »

Sziasztok!

Sikerült szemrevételeznem egy gépjárművet.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ambiente_navi_digitklima_alufelni-7756410

A szemmel látható-tapintható részek kifogástalan állapotban vannak, belülről-kívülről egyaránt. Nem tudom hogy a megadott km mennyire valós, mindenesetre gyári szőnyeg van benne és kb ugyanannyira van elkopva, mint az enyém volt ennyi km-nél. Vagy 10-20 ezerrel többnél.

Érdeklődöm, hogy itt a fórumozók között akad-e olyan, aki bevállalná hogy eljön-megnézi, diag adatokat is, és elmondja a véleményét. Természetesen nem ingyen kérném. Nekem is van obd adapterem, és a torque nevű cuccal pár dolgot meg tudok nézni, de az adatok fele nekem semmit nem mond. Még a saját benzinesemnél sem, diesel-em még soha nem volt.

Szentmihályi út, Shell kút mellett. De a hirdetésben van térkép. Díjazást-időpontot emailben, telefonon, privát üzenetben is meg tudunk beszélni. Nem tudom hogy helyszínen mennyi mindent lehet felmérni, de elvinni egyeztetett időpontra be a városba valahova nekem is macera, és általában a kereskedőknek is, főleg ahol egyedül vannak.

(ha van már ilyen topic, akkor légyszi irányítsatok oda, nem találtam)

Köszönöm!

Megveheted az Én kocsimat is,az 1év 1hónappal fiatalabb magyarországi és szinte újkorától az enyém...jó kicsit kell még dobni az árra de nem kapol zsákba cicát!  Grin
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #32347 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 19:26:12 »

Azt jól láttam hogy a vizpumpa egyben van a szervoval?
Nekem ez új,de igy sztem olcsobb a javitás ha épp aktuális,mármint hogy kevesebbet kell bontani,meg vakarászni.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32348 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 19:40:58 »

Azt jól láttam hogy a vizpumpa egyben van a szervoval?
Nekem ez új,de igy sztem olcsobb a javitás ha épp aktuális,mármint hogy kevesebbet kell bontani,meg vakarászni.

Külön van....csak össze van csavarozva.
A szervótól kapja a hajtást a vízpumpa.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #32349 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 20:10:07 »

Külön van....csak össze van csavarozva.
A szervótól kapja a hajtást a vízpumpa.

Nem rossz,ötletes.Mennyi egy ilyen egység?
érdeklődés szintjén..egyenlőre nem kell.....
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Oldalak: 1 ... 640 641 642 643 644 645 646 [647] 648 649 650 651 652 653 654 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.