Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:49:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
652
653
654
655
656
657
658
[
659
]
660
661
662
663
664
665
666
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683650 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32900 Dátum:
2014.07.01 kedd, 17:37:53 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.07.01 kedd, 17:26:03
Sziasztok!
Mar par hete leirtam a tortenetem. Olcson vettem a mondit, tudtam, hogy baja van, azert volt olcso, ugy is hirdettek. Melegen, nagy fordulaton malacfarok, olykor leallas, inditas rogvest, ero vissza. Cserelve uzemanyagszuro, jobb lett, de nem tokeletes, olaj, szuro, legszuro, meg mindig nem lett tokeletes, cam shaft sensor, crank shaft sensor cserelve, semmi valtozas, manifold absolute sensor csere, onnantol mar nem harapott egyaltalan, vissza az eredeti, de a harapas nem jott vissza. Gyakorlatilag semmi nem valtozott, de megse harap. Ja, EGR kipucolva, rendben, ket vakuumcso cserelve, de a csere mar azota, amiota nem harap. Mi a francot lehet meg csinalni? A diesel specialistak foglaltak es dragak, holnap nagy ut varna rank, de az emelkedokon gyenge. Cseszhetem, hogy nincs malacfarok, amiota gyenge.
Elore is koszi. Magyarban elvinnem altalatok javasolt szerelohoz, de odaig meg el kene jutnom. Udv!
Kódot kellene olvasni, amikor villog az izzításjelző, azután tudnánk okosabbak lenni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32901 Dátum:
2014.07.01 kedd, 17:40:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.01 kedd, 17:37:53
Kódot kellene olvasni, amikor villog az izzításjelző, azután tudnánk okosabbak lenni.
AndyA
[/quote
Koszonom, elfelejtettem emliteni, hogy az megtortent. U1900 can bus - wiring.
Naplózva
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32902 Dátum:
2014.07.01 kedd, 18:08:33 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.07.01 kedd, 17:40:24
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.01 kedd, 17:37:53
Kódot kellene olvasni, amikor villog az izzításjelző, azután tudnánk okosabbak lenni.
AndyA
[/quote
Koszonom, elfelejtettem emliteni, hogy az megtortent. U1900 can bus - wiring.
"U1900 - Can Communication Bus Fault - ezt a scanootl nem megfelelő csatlakoztatása okozhatja."
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32903 Dátum:
2014.07.01 kedd, 18:48:29 »
Nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32904 Dátum:
2014.07.01 kedd, 18:52:22 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.01 kedd, 18:48:29
Nem.
Mi nem?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32905 Dátum:
2014.07.01 kedd, 18:53:31 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.01 kedd, 18:52:22
Mi nem?
""U1900 - Can Communication Bus Fault - ezt a scanootl nem megfelelő csatlakoztatása okozhatja.""
Csak én tudok a sorok között is olvasni, még ha rosszul is írja a hsz-t.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32906 Dátum:
2014.07.01 kedd, 18:54:12 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.01 kedd, 18:52:22
Mi nem?
Teljesen bedilizett, már akkor is cáfol, amikor nincs mit
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32907 Dátum:
2014.07.01 kedd, 18:56:25 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.01 kedd, 18:53:31
""U1900 - Can Communication Bus Fault - ezt a scanootl nem megfelelő csatlakoztatása okozhatja.""
Csak én tudok a sorok között is olvasni, még ha rosszul is írja a hsz-t.
Ez esetben tényleg nem. még, ha rosszul is használod az idézést
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32908 Dátum:
2014.07.01 kedd, 18:59:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.01 kedd, 18:56:25
Ez esetben tényleg nem. még, ha rosszul is használod az idézést
Nem tudott szegény idézni, mert szöveget kellett volna másolni, és az már túl bonyolult lett volna
Naplózva
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32909 Dátum:
2014.07.01 kedd, 19:03:45 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.01 kedd, 18:53:31
""U1900 - Can Communication Bus Fault - ezt a scanootl nem megfelelő csatlakoztatása okozhatja.""
Csak én tudok a sorok között is olvasni, még ha rosszul is írja a hsz-t.
Persze, hogy rosszul irom, sik ideg a kocsi miatt, nagy ut elott, tapicskolos telefonrol, eleven kisfiam a kornyeken...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32910 Dátum:
2014.07.01 kedd, 19:05:43 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.01 kedd, 18:59:53
Nem tudott szegény idézni, mert szöveget kellett volna másolni, és az már túl bonyolult lett volna
nem kellett volna másolni semmit. ha rámész "laza" hsz-én a válaszra, kiadja ezt a sort
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32911 Dátum:
2014.07.01 kedd, 19:05:49 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.07.01 kedd, 19:03:45
Persze, hogy rosszul irom, sik ideg a kocsi miatt, nagy ut elott, tapicskolos telefonrol, eleven kisfiam a kornyeken...
Add az ő kezébe a telefont....ő jobban ért hozzá!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32912 Dátum:
2014.07.01 kedd, 19:07:44 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.01 kedd, 19:05:43
nem kellett volna másolni semmit. ha rámész "laza" hsz-én a válaszra, kiadja ezt a sort
Tényleg kiadja
Ma is tanultunk valamit, igaz Tipcsi?
Naplózva
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32913 Dátum:
2014.07.01 kedd, 19:09:46 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.01 kedd, 19:05:49
Add az ő kezébe a telefont....ő jobban ért hozzá!
Mondjuk tenyleg ert hozza, pedig csak 40 honapos.
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32914 Dátum:
2014.07.01 kedd, 19:58:22 »
Helló melyik motorolajat ajánljátok?eddig gyári fordot tettem bete 10w 40-et de nem vagyok elájulva tőlle.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32915 Dátum:
2014.07.01 kedd, 19:59:44 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2014.07.01 kedd, 19:58:22
Helló melyik motorolajat ajánljátok?eddig gyári fordot tettem bete 10w 40-et de nem vagyok elájulva tőlle.
hát nem is kell elájulni tőle. jobb lenne valami bele való. a fordos is jó, csak olyat kéne bele tenni, ami jó bele
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32916 Dátum:
2014.07.01 kedd, 20:01:44 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2014.07.01 kedd, 19:58:22
Helló melyik motorolajat ajánljátok?eddig gyári fordot tettem bete 10w 40-et de nem vagyok elájulva tőlle.
Gyári Ford 5W-30
Ps: mi olyat kéne tudjon egy olaj, amitől el lehet ájulni?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32917 Dátum:
2014.07.01 kedd, 20:24:03 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.07.01 kedd, 20:01:44
Gyári Ford 5W-30
Ps: mi olyat kéne tudjon egy olaj, amitől el lehet ájulni?
Persze. Az olaj égése során rengeteg egészségre ártalmas gáz szabadul fel, amitől el lehet ájulni
ui: az agyamra tudnak menni ezzel, hogy "nem vagyok megelégedve az olajjal"
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32918 Dátum:
2014.07.01 kedd, 20:27:08 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.01 kedd, 20:24:03
Persze. Az olaj égése során rengeteg egészségre ártalmas gáz szabadul fel, amitől el lehet ájulni
ui: az agyamra tudnak menni ezzel, hogy "nem vagyok megelégedve az olajjal"
mit idegesít téged, hogy nincsenek vele megelégedve? olaj gyárad van?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32919 Dátum:
2014.07.01 kedd, 21:28:07 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.01 kedd, 20:27:08
mit idegesít téged, hogy nincsenek vele megelégedve? olaj gyárad van?
De mi jelenti egy olajnál azt, hogy meg vagy vele elégedve?
Gyár előirja, hogy milyen szabványoknak megfelelő olaj kell az autóba. Én azt beletöltöm. Az elgurgulázik egy fél évet a motorban, együtt vannak jóban, rosszban. Ha letellik a km, akkor leengedem és kezdődik minden előlről.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32920 Dátum:
2014.07.01 kedd, 21:38:52 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.01 kedd, 20:24:03
Persze. Az olaj égése során rengeteg egészségre ártalmas gáz szabadul fel, amitől el lehet ájulni
ui: az agyamra tudnak menni ezzel, hogy "nem vagyok megelégedve az olajjal"
Értjük, hogy nem érted. Hogy értenéd, mikor neked a bontott olaj is jó amiben csak 15ezer van, ellenben a te olajaddal amiben már 40ezer.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32921 Dátum:
2014.07.02 szerda, 07:28:30 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.01 kedd, 21:38:52
Értjük, hogy nem érted. Hogy értenéd, mikor neked a bontott olaj is jó amiben csak 15ezer van, ellenben a te olajaddal amiben már 40ezer.
"bontott olaj"
Ez jó.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32922 Dátum:
2014.07.02 szerda, 08:08:59 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.02 szerda, 07:28:30
"bontott olaj"
Ez jó.....
bontott csirke, bontott sör. Ez mind egy kategória
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32923 Dátum:
2014.07.02 szerda, 08:54:43 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.01 kedd, 21:38:52
Értjük, hogy nem érted. Hogy értenéd, mikor neked a bontott olaj is jó amiben csak 15ezer van, ellenben a te olajaddal amiben már 40ezer.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32924 Dátum:
2014.07.02 szerda, 09:29:46 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.01 kedd, 21:38:52
Értjük, hogy nem érted. Hogy értenéd, mikor neked a bontott olaj is jó amiben csak 15ezer van, ellenben a te olajaddal amiben már 40ezer.
Ez most biztos vicces, csak nem értem, mert nincs összefüggésben azzal amit írtam
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32925 Dátum:
2014.07.02 szerda, 09:37:40 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.01 kedd, 21:38:52
Értjük, hogy nem érted. Hogy értenéd, mikor neked a bontott olaj is jó amiben csak 15ezer van, ellenben a te olajaddal amiben már 40ezer.
Szájki nem használ bontott olajat.
Abból is csak a bosch-t veszi meg!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32926 Dátum:
2014.07.02 szerda, 10:12:25 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.02 szerda, 09:37:40
Szájki nem használ bontott olajat.
Abból is csak a bosch-t veszi meg!
A fékolajam tényleg Bosch
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32927 Dátum:
2014.07.02 szerda, 10:18:57 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.02 szerda, 10:12:25
A fékolajam tényleg Bosch
És azt használod a motorba? Bátor!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32928 Dátum:
2014.07.02 szerda, 10:49:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.02 szerda, 10:18:57
És azt használod a motorba? Bátor!
AndyA
Persze, az a lényeg, hogy Bosch legyen
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32929 Dátum:
2014.07.02 szerda, 16:09:03 »
Mondjuk olyat kéne tudni egy motorolajnak hogy ha frissen öntöd az autódba akkor kismértékben csökkenek a motorzajok a másik pedig hogy egy hét után kihúzod a nívót és nem korom fekete az olajad mert meg van égve olyan gyenge minőségű pedig nincs hajtva az autó vágesz észkombánykám.mielőtt háborogsz gondolkozz egyébként még van más 50 ok is beszélj egy szerelővel.........
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32930 Dátum:
2014.07.02 szerda, 17:27:13 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2014.07.02 szerda, 16:09:03
Mondjuk olyat kéne tudni egy motorolajnak hogy ha frissen öntöd az autódba akkor kismértékben csökkenek a motorzajok a másik pedig hogy egy hét után kihúzod a nívót és nem korom fekete az olajad mert meg van égve olyan gyenge minőségű pedig nincs hajtva az autó vágesz észkombánykám.mielőtt háborogsz gondolkozz egyébként még van más 50 ok is beszélj egy szerelővel.........
Kedves Feketegyöngy!
Nem válaszoltál senkinek, de gondolom nekem szántad ezt a kis szösszenetet.
1. Nem hiszem, hogy észkombány lennék, bár nem tudom mi az a kombány, lehet, hogy az vagyok.
2. Nekem nem csökkennek a motorzajok egy olajcsere után, mert én olyan olajat használok, amit a gyártó előír, valamit 15 ezrenként lecserélem, szűrővel együtt. Ebből következik, hogy a periódus végén is még kellő kenést biztosít az olaj, tehát nem lesz hangosabb a motor.
3. Egy jó olaj egyik alapvető tulajdonsága a korom megkötése. Ebből következik, (főleg egy dízel autónál) hogy a friss olaj rövid időn belül fekete lesz, hiszen megköti azokat a koromrészecskéket, amelyeket a használt olaj telítettsége miatt már nem volt képes. Ez nem megégéstől van.
4. Valóban sokmindenben különböznek egymástól az olajak, mind minőség, mind tulajdonságok tekintetében, de ezek közül egy átlagos felhasználó egy olajcsereperiódus alatt szinte semmit nem tud észrevenni.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.02 szerda, 17:29:20 írta siky
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32931 Dátum:
2014.07.02 szerda, 17:42:08 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.02 szerda, 17:27:13
Kedves Feketegyöngy!
Nem válaszoltál senkinek, de gondolom nekem szántad ezt a kis szösszenetet.
1. Nem hiszem, hogy észkombány lennék, bár nem tudom mi az a kombány, lehet, hogy az vagyok.
2. Nekem nem csökkennek a motorzajok egy olajcsere után, mert én olyan olajat használok, amit a gyártó előír, valamit 15 ezrenként lecserélem, szűrővel együtt. Ebből következik, hogy a periódus végén is még kellő kenést biztosít az olaj, tehát nem lesz hangosabb a motor.
3. Egy jó olaj egyik alapvető tulajdonsága a korom megkötése. Ebből következik, (főleg egy dízel autónál) hogy a friss olaj rövid időn belül fekete lesz, hiszen megköti azokat a koromrészecskéket, amelyeket a használt olaj telítettsége miatt már nem volt képes. Ez nem megégéstől van.
4. Valóban sokmindenben különböznek egymástól az olajak, mind minőség, mind tulajdonságok tekintetében, de ezek közül egy átlagos felhasználó egy olajcsereperiódus alatt szinte semmit nem tud észrevenni.
Pedig biztos, hogy az vagy! Ezt szerintem többen tanúsíthatjuk!
Motorzaj az határeset, kinél hogyan, autója és motorja, plusz motorolaja válogatja.
A korom megkötés az viszont teljesen igaz, azt nagyon jól mondod.
Aki meg fülre megmondja, milyen olaj van az autóban, azt szerintem a nagy olajcégek szívesen foglalkoztatnák főállásban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32932 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 06:39:17 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2014.07.02 szerda, 16:09:03
Mondjuk olyat kéne tudni egy motorolajnak hogy ha frissen öntöd az autódba akkor kismértékben csökkenek a motorzajok a másik pedig hogy egy hét után kihúzod a nívót és nem korom fekete az olajad mert meg van égve olyan gyenge minőségű pedig nincs hajtva az autó vágesz észkombánykám.mielőtt háborogsz gondolkozz egyébként még van más 50 ok is beszélj egy szerelővel.........
Ugyan már leírták, de az olaj nem a megégéstől lesz fekete, sőt nekem a tdci-ben még mindig nem fekete, a td-ben már másnap az volt.
Ne a húsboltban, vagy a tesco-ban vásárolj olajat, és nem lesz vele bajod!
Te is nagy észkombány lehetsz. Nem is írom, hogy kombájn, mert ezek után nem vagyok biztos, hogy tudnád mi az.
Írd már be nekünk, ó mester azt az 50 okot, amit tudni kell az olajnak!
Ezt gondolom ugyanaz a "szerelő" mesélte, aki 10w40-et rakatott a kocsidba.
Együtt jártatok kombányszerelő iskolába, vagy csak nyelvtan órára?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32933 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 11:42:19 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.03 csütörtök, 06:39:17
Írd már be nekünk, ó mester azt az 50 okot, amit tudni kell az olajnak!
Ezt gondolom ugyanaz a "szerelő" mesélte, aki 10w40-et rakatott a kocsidba.
Naplózva
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32934 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 12:46:16 »
Üdv Mindenkinek!
Tudom hogy valahol van az oldalon,de tudnátok írni 2003 tdci hjjb kombi hosszbordásszíj méretet.
Köszi!!
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32935 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 14:06:13 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.03 csütörtök, 06:39:17
Ugyan már leírták, de az olaj nem a megégéstől lesz fekete, sőt nekem a tdci-ben még mindig nem fekete, a td-ben már másnap az volt.
Ne a húsboltban, vagy a tesco-ban vásárolj olajat, és nem lesz vele bajod!
Te is nagy észkombány lehetsz. Nem is írom, hogy kombájn, mert ezek után nem vagyok biztos, hogy tudnád mi az.
Írd már be nekünk, ó mester azt az 50 okot, amit tudni kell az olajnak!
Ezt gondolom ugyanaz a "szerelő" mesélte, aki 10w40-et rakatott a kocsidba.
Együtt jártatok kombányszerelő iskolába, vagy csak nyelvtan órára?
Ezért inkább olvasom a fórumot és jókat röhögök, mint hogy marhaságot írjak ha már nem értek hozzá. A végén még én is kombány leszek mint Siky, azt' mehetek taxizni. És az autóm színe se jó hozzá...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32936 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 14:36:22 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.07.03 csütörtök, 12:46:16
Üdv Mindenkinek!
Tudom hogy valahol van az oldalon,de tudnátok írni 2003 tdci hjjb kombi hosszbordásszíj méretet.
Köszi!!
Generátor oldal:
1S7Q-6C301-CA
EJ6K1642
Szervó oldal:
XS7E-6C301-CC
EJ4K0735
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GERYKE
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32937 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 15:33:08 »
Sziasztok Segítség kellene,
1 probléma, P2339 kód 4 henger kopogó égés , és nem tudjuk törölni az kódot, sem bosch sem egyéb rendszerekkel, (kb 5 szerelőnél voltam az illesztési kódok rendben) a vészüzem miatt állandóan leáll a kocsi kb 50-60 km/h-nál. 20-el ezelőtt lett cserélve a csúcsok, garis gyári felújítottakra.
2, amikor lenyomom a gázpedált elektromos hangot hallok ki a motortérből, (zümmogést) ez eddig ilyet nem csinált, és van amikor nem akar indulni csak köszörül. ja és ha nincs gyújtás akkor is hallani a hangot a gázpedál lenyomásakor.
3, volt egy vezérműtengely jeladó hibakódom is, de azt töröltük és tettem bele egy másikat, bár a régivel is indult hibakód nélkül.
előre is köszönöm a segítséget
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32938 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 18:04:20 »
Idézetet írta: GERYKE - 2014.07.03 csütörtök, 15:33:08
Sziasztok Segítség kellene,
1 probléma, P2339 kód 4 henger kopogó égés , és nem tudjuk törölni az kódot, sem bosch sem egyéb rendszerekkel, (kb 5 szerelőnél voltam az illesztési kódok rendben) a vészüzem miatt állandóan leáll a kocsi kb 50-60 km/h-nál. 20-el ezelőtt lett cserélve a csúcsok, garis gyári felújítottakra.
2, amikor lenyomom a gázpedált elektromos hangot hallok ki a motortérből, (zümmogést) ez eddig ilyet nem csinált, és van amikor nem akar indulni csak köszörül. ja és ha nincs gyújtás akkor is hallani a hangot a gázpedál lenyomásakor.
3, volt egy vezérműtengely jeladó hibakódom is, de azt töröltük és tettem bele egy másikat, bár a régivel is indult hibakód nélkül.
előre is köszönöm a segítséget
1. A hiba folyamatosan fennáll, ezért nem tudod törölni.
Naplózva
Jani001
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32939 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 20:28:24 »
Üdv mindenkinek!
Ismét kérdésem lenne.
Másfél hónap szervíz után visszakaptam a mondit, porlasztók, nagynyomású szivattyú felújítva, turbó elektromos része felújítva, motorvezérlő computer kicserélve, új EGR szelep.Egy hete járok vele kb 800 km. után ma 4 szer megállt a motor , a malacfarok villog, ha újra indítom megy egy darabig, de bizonytalan időközönként 80-100 között megáll. Van valami ötletetek, mert hétfőn indulunk a családdal Görögbe,és nem szeretném tréleren hazahozatni. Előre is köszi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32940 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 20:31:20 »
Idézetet írta: Jani001 - 2014.07.03 csütörtök, 20:28:24
Üdv mindenkinek!
Ismét kérdésem lenne.
Másfél hónap szervíz után visszakaptam a mondit, porlasztók, nagynyomású szivattyú felújítva, turbó elektromos része felújítva, motorvezérlő computer kicserélve, új EGR szelep.Egy hete járok vele kb 800 km. után ma 4 szer megállt a motor , a malacfarok villog, ha újra indítom megy egy darabig, de bizonytalan időközönként 80-100 között megáll. Van valami ötletetek, mert hétfőn indulunk a családdal Görögbe,és nem szeretném tréleren hazahozatni. Előre is köszi.
Ezzel én így nem indulnék el...
Mindenesetre olvass hibakódot, azután meglátjuk.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32941 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 20:47:09 »
Idézetet írta: Jani001 - 2014.07.03 csütörtök, 20:28:24
Üdv mindenkinek!
Ismét kérdésem lenne.
Másfél hónap szervíz után visszakaptam a mondit, porlasztók, nagynyomású szivattyú felújítva, turbó elektromos része felújítva, motorvezérlő computer kicserélve, új EGR szelep.Egy hete járok vele kb 800 km. után ma 4 szer megállt a motor , a malacfarok villog, ha újra indítom megy egy darabig, de bizonytalan időközönként 80-100 között megáll. Van valami ötletetek, mert hétfőn indulunk a családdal Görögbe,és nem szeretném tréleren hazahozatni. Előre is köszi.
Ha nem titok, mindezért mennyit fizettél?
Mondjuk bármennyit is, sok volt azért, hogy ilyen legyen.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32942 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 21:01:59 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.03 csütörtök, 20:47:09
Ha nem titok, mindezért mennyit fizettél?
Mondjuk bármennyit is, sok volt azért, hogy ilyen legyen.....
Hát igen. Ez itt tipikusan a garanciális javítás szükségességének tipikus esete...
Keress egy kölcsönautót a görög úthoz, hogy mire hazajössz, pont össze tudják szögecselni a sajátodat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32943 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 21:02:05 »
Sziasztok. Van egy kis szivárgási problémám. Az üzemanyag visszavezető csöveknél az egyik elosztó kis müanyag pöcöknél szivárog a gázolaj. A kérdésem az, hogy miként keressem ezt az alkatrészt? És ha valaki cserélte, akkor mennyire bonyolult? Köszi előre is.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32944 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 21:35:35 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.07.03 csütörtök, 14:36:22
Generátor oldal:
1S7Q-6C301-CA
EJ6K1642
Szervó oldal:
XS7E-6C301-CC
EJ4K0735
A generátor oldalra felmegy az 1637-es és 1640-es is.Nekem most az utóbbi van.Amit írtál az a gyári méret.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32945 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 21:37:31 »
Idézetet írta: Jani001 - 2014.07.03 csütörtök, 20:28:24
Üdv mindenkinek!
Ismét kérdésem lenne.
Másfél hónap szervíz után visszakaptam a mondit, porlasztók, nagynyomású szivattyú felújítva, turbó elektromos része felújítva, motorvezérlő computer kicserélve, új EGR szelep.Egy hete járok vele kb 800 km. után ma 4 szer megállt a motor , a malacfarok villog, ha újra indítom megy egy darabig, de bizonytalan időközönként 80-100 között megáll. Van valami ötletetek, mert hétfőn indulunk a családdal Görögbe,és nem szeretném tréleren hazahozatni. Előre is köszi.
Vidd vissza, ahol csinálták, oldják meg.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32946 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 21:37:57 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.07.03 csütörtök, 21:35:35
A generátor oldalra felmegy az 1637-es és 1640-es is.Nekem most az utóbbi van.Amit írtál az a gyári méret.
Igen, picicica ezeket adta
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32947 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 21:58:22 »
Idézetet írta: Jani001 - 2014.07.03 csütörtök, 20:28:24
Üdv mindenkinek!
Ismét kérdésem lenne.
Másfél hónap szervíz után visszakaptam a mondit, porlasztók, nagynyomású szivattyú felújítva, turbó elektromos része felújítva, motorvezérlő computer kicserélve, új EGR szelep.Egy hete járok vele kb 800 km. után ma 4 szer megállt a motor , a malacfarok villog, ha újra indítom megy egy darabig, de bizonytalan időközönként 80-100 között megáll. Van valami ötletetek, mert hétfőn indulunk a családdal Görögbe,és nem szeretném tréleren hazahozatni. Előre is köszi.
Visszavinném gariba.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32948 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 21:59:35 »
Idézetet írta: GERYKE - 2014.07.03 csütörtök, 15:33:08
Sziasztok Segítség kellene,
1 probléma, P2339 kód 4 henger kopogó égés , és nem tudjuk törölni az kódot, sem bosch sem egyéb rendszerekkel, (kb 5 szerelőnél voltam az illesztési kódok rendben) a vészüzem miatt állandóan leáll a kocsi kb 50-60 km/h-nál. 20-el ezelőtt lett cserélve a csúcsok, garis gyári felújítottakra.
2, amikor lenyomom a gázpedált elektromos hangot hallok ki a motortérből, (zümmogést) ez eddig ilyet nem csinált, és van amikor nem akar indulni csak köszörül. ja és ha nincs gyújtás akkor is hallani a hangot a gázpedál lenyomásakor.
3, volt egy vezérműtengely jeladó hibakódom is, de azt töröltük és tettem bele egy másikat, bár a régivel is indult hibakód nélkül.
előre is köszönöm a segítséget
Ezt is visszavinném gariba.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Jani001
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32949 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 22:00:29 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.07.03 csütörtök, 21:37:31
Vidd vissza, ahol csinálták, oldják meg.
Ma vissza vittem ,talán holnap kiderül valami.
Naplózva
Oldalak:
1
...
652
653
654
655
656
657
658
[
659
]
660
661
662
663
664
665
666
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ