Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:29:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 652 653 654 655 656 657 658 [659] 660 661 662 663 664 665 666 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14640806 alkalommal)
0 Felhasználó és 135 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32900 Dátum: 2014.07.01 kedd, 17:37:53 »

Sziasztok!
Mar par hete leirtam a tortenetem. Olcson vettem a mondit, tudtam, hogy baja van, azert volt olcso, ugy is hirdettek. Melegen, nagy fordulaton malacfarok, olykor leallas, inditas rogvest, ero vissza. Cserelve uzemanyagszuro, jobb lett, de nem tokeletes, olaj, szuro, legszuro, meg mindig nem lett tokeletes, cam shaft sensor, crank shaft sensor cserelve, semmi valtozas, manifold absolute sensor csere, onnantol mar nem harapott egyaltalan, vissza az eredeti, de a harapas nem jott vissza. Gyakorlatilag semmi nem valtozott, de megse harap. Ja, EGR kipucolva, rendben, ket vakuumcso cserelve, de a csere mar azota, amiota nem harap. Mi a francot lehet meg csinalni? A diesel specialistak foglaltak es dragak, holnap nagy ut varna rank, de az emelkedokon gyenge. Cseszhetem, hogy nincs malacfarok, amiota gyenge.
Elore is koszi. Magyarban elvinnem altalatok javasolt szerelohoz, de odaig meg el kene jutnom. Udv!

Kódot kellene olvasni, amikor villog az izzításjelző, azután tudnánk okosabbak lenni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32901 Dátum: 2014.07.01 kedd, 17:40:24 »

Kódot kellene olvasni, amikor villog az izzításjelző, azután tudnánk okosabbak lenni.

AndyA
[/quote
Koszonom, elfelejtettem emliteni, hogy az megtortent. U1900 can bus - wiring.
Naplózva
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #32902 Dátum: 2014.07.01 kedd, 18:08:33 »

Kódot kellene olvasni, amikor villog az izzításjelző, azután tudnánk okosabbak lenni.

AndyA
[/quote
Koszonom, elfelejtettem emliteni, hogy az megtortent. U1900 can bus - wiring.

"U1900 - Can Communication Bus Fault - ezt a scanootl nem megfelelő csatlakoztatása  okozhatja."
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32903 Dátum: 2014.07.01 kedd, 18:48:29 »

Nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32904 Dátum: 2014.07.01 kedd, 18:52:22 »

Nem.
Mi nem?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32905 Dátum: 2014.07.01 kedd, 18:53:31 »

Mi nem?


""U1900 - Can Communication Bus Fault - ezt a scanootl nem megfelelő csatlakoztatása  okozhatja.""

Csak én tudok a sorok között is olvasni, még ha rosszul is írja a hsz-t.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32906 Dátum: 2014.07.01 kedd, 18:54:12 »

Mi nem?

Teljesen bedilizett, már akkor is cáfol, amikor nincs mit  hehe
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32907 Dátum: 2014.07.01 kedd, 18:56:25 »

""U1900 - Can Communication Bus Fault - ezt a scanootl nem megfelelő csatlakoztatása  okozhatja.""

Csak én tudok a sorok között is olvasni, még ha rosszul is írja a hsz-t.  Cool
Ez esetben tényleg nem. még, ha rosszul is használod az idézést  hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32908 Dátum: 2014.07.01 kedd, 18:59:53 »

Ez esetben tényleg nem. még, ha rosszul is használod az idézést  hehe
Nem tudott szegény idézni, mert szöveget kellett volna másolni, és az már túl bonyolult lett volna   Cheesy
Naplózva
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32909 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:03:45 »

""U1900 - Can Communication Bus Fault - ezt a scanootl nem megfelelő csatlakoztatása  okozhatja.""

Csak én tudok a sorok között is olvasni, még ha rosszul is írja a hsz-t.  Cool
Persze, hogy rosszul irom, sik ideg a kocsi miatt, nagy ut elott, tapicskolos telefonrol, eleven kisfiam a kornyeken... Cheesy
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32910 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:05:43 »

Nem tudott szegény idézni, mert szöveget kellett volna másolni, és az már túl bonyolult lett volna   Cheesy
nem kellett volna másolni semmit. ha rámész "laza" hsz-én a válaszra, kiadja ezt a sort
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32911 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:05:49 »

Persze, hogy rosszul irom, sik ideg a kocsi miatt, nagy ut elott, tapicskolos telefonrol, eleven kisfiam a kornyeken... Cheesy

Add az ő kezébe a telefont....ő jobban ért hozzá!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32912 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:07:44 »

nem kellett volna másolni semmit. ha rámész "laza" hsz-én a válaszra, kiadja ezt a sort
Tényleg kiadja  wow1
Ma is tanultunk valamit, igaz Tipcsi?  laugh
Naplózva
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32913 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:09:46 »

Add az ő kezébe a telefont....ő jobban ért hozzá!  vigyor3
Mondjuk tenyleg ert hozza, pedig csak 40 honapos. Cheesy
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #32914 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:58:22 »

Helló melyik motorolajat ajánljátok?eddig gyári fordot tettem bete 10w 40-et de nem vagyok elájulva tőlle.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32915 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:59:44 »

Helló melyik motorolajat ajánljátok?eddig gyári fordot tettem bete 10w 40-et de nem vagyok elájulva tőlle.
hát nem is kell elájulni tőle. jobb lenne valami bele való. a fordos is jó, csak olyat kéne bele tenni, ami jó bele
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32916 Dátum: 2014.07.01 kedd, 20:01:44 »

Helló melyik motorolajat ajánljátok?eddig gyári fordot tettem bete 10w 40-et de nem vagyok elájulva tőlle.

Gyári Ford 5W-30
Ps: mi olyat kéne tudjon egy olaj, amitől el lehet ájulni?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32917 Dátum: 2014.07.01 kedd, 20:24:03 »

Gyári Ford 5W-30
Ps: mi olyat kéne tudjon egy olaj, amitől el lehet ájulni?
Persze. Az olaj égése során rengeteg egészségre ártalmas gáz szabadul fel, amitől el lehet ájulni  hehe

ui: az agyamra tudnak menni ezzel, hogy "nem vagyok megelégedve az olajjal"  falbav
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32918 Dátum: 2014.07.01 kedd, 20:27:08 »

Persze. Az olaj égése során rengeteg egészségre ártalmas gáz szabadul fel, amitől el lehet ájulni  hehe

ui: az agyamra tudnak menni ezzel, hogy "nem vagyok megelégedve az olajjal"  falbav
mit idegesít téged, hogy nincsenek vele megelégedve? olaj gyárad van?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32919 Dátum: 2014.07.01 kedd, 21:28:07 »

mit idegesít téged, hogy nincsenek vele megelégedve? olaj gyárad van?

De mi jelenti egy olajnál azt, hogy meg vagy vele elégedve?

Gyár előirja, hogy milyen szabványoknak megfelelő olaj kell az autóba. Én azt beletöltöm. Az elgurgulázik egy fél évet a motorban, együtt vannak jóban, rosszban. Ha letellik a km, akkor leengedem és kezdődik minden előlről.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32920 Dátum: 2014.07.01 kedd, 21:38:52 »

Persze. Az olaj égése során rengeteg egészségre ártalmas gáz szabadul fel, amitől el lehet ájulni  hehe

ui: az agyamra tudnak menni ezzel, hogy "nem vagyok megelégedve az olajjal"  falbav
Értjük, hogy nem érted. Hogy értenéd, mikor neked a bontott olaj is jó amiben csak 15ezer van, ellenben a te olajaddal amiben már 40ezer.  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32921 Dátum: 2014.07.02 szerda, 07:28:30 »

Értjük, hogy nem érted. Hogy értenéd, mikor neked a bontott olaj is jó amiben csak 15ezer van, ellenben a te olajaddal amiben már 40ezer.  eplus2

"bontott olaj"

Ez jó.....  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32922 Dátum: 2014.07.02 szerda, 08:08:59 »

"bontott olaj"

Ez jó.....  Cheesy
bontott csirke, bontott sör. Ez mind egy kategória taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32923 Dátum: 2014.07.02 szerda, 08:54:43 »

Értjük, hogy nem érted. Hogy értenéd, mikor neked a bontott olaj is jó amiben csak 15ezer van, ellenben a te olajaddal amiben már 40ezer.  eplus2

 nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32924 Dátum: 2014.07.02 szerda, 09:29:46 »

Értjük, hogy nem érted. Hogy értenéd, mikor neked a bontott olaj is jó amiben csak 15ezer van, ellenben a te olajaddal amiben már 40ezer.  eplus2
Ez most biztos vicces, csak nem értem, mert nincs összefüggésben azzal amit írtam  wave
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32925 Dátum: 2014.07.02 szerda, 09:37:40 »

Értjük, hogy nem érted. Hogy értenéd, mikor neked a bontott olaj is jó amiben csak 15ezer van, ellenben a te olajaddal amiben már 40ezer.  eplus2

Szájki nem használ bontott olajat.  taps  Abból is csak a bosch-t veszi meg!  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32926 Dátum: 2014.07.02 szerda, 10:12:25 »

Szájki nem használ bontott olajat.  taps  Abból is csak a bosch-t veszi meg!  laugh
A fékolajam tényleg Bosch  eplus2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32927 Dátum: 2014.07.02 szerda, 10:18:57 »

A fékolajam tényleg Bosch  eplus2

És azt használod a motorba? Bátor! wow1

 eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32928 Dátum: 2014.07.02 szerda, 10:49:45 »

És azt használod a motorba? Bátor! wow1

 eplus2

AndyA
Persze, az a lényeg, hogy Bosch legyen  nyes
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #32929 Dátum: 2014.07.02 szerda, 16:09:03 »

Mondjuk olyat kéne tudni egy motorolajnak hogy ha frissen öntöd az autódba akkor kismértékben csökkenek a motorzajok a másik pedig hogy egy hét után kihúzod a nívót és nem korom fekete az olajad mert meg van égve olyan gyenge minőségű pedig nincs hajtva az autó vágesz észkombánykám.mielőtt háborogsz gondolkozz egyébként még van más 50 ok is beszélj egy szerelővel.........
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32930 Dátum: 2014.07.02 szerda, 17:27:13 »

Mondjuk olyat kéne tudni egy motorolajnak hogy ha frissen öntöd az autódba akkor kismértékben csökkenek a motorzajok a másik pedig hogy egy hét után kihúzod a nívót és nem korom fekete az olajad mert meg van égve olyan gyenge minőségű pedig nincs hajtva az autó vágesz észkombánykám.mielőtt háborogsz gondolkozz egyébként még van más 50 ok is beszélj egy szerelővel.........
Kedves Feketegyöngy!

Nem válaszoltál senkinek, de gondolom nekem szántad ezt a kis szösszenetet.

1. Nem hiszem, hogy észkombány lennék, bár nem tudom mi az a kombány, lehet, hogy az vagyok.

2. Nekem nem csökkennek a motorzajok egy olajcsere után, mert én olyan olajat használok, amit a gyártó előír, valamit 15 ezrenként lecserélem, szűrővel együtt. Ebből következik, hogy a periódus végén is még kellő kenést biztosít az olaj, tehát nem lesz hangosabb a motor.

3. Egy jó olaj egyik alapvető tulajdonsága a korom megkötése. Ebből következik, (főleg egy dízel autónál) hogy a friss olaj rövid időn belül fekete lesz, hiszen megköti azokat a koromrészecskéket, amelyeket a használt olaj telítettsége miatt már nem volt képes. Ez nem megégéstől van.

4. Valóban sokmindenben különböznek egymástól az olajak, mind minőség, mind tulajdonságok tekintetében, de ezek közül egy átlagos felhasználó egy olajcsereperiódus alatt szinte semmit nem tud észrevenni.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.02 szerda, 17:29:20 írta siky » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32931 Dátum: 2014.07.02 szerda, 17:42:08 »

Kedves Feketegyöngy!

Nem válaszoltál senkinek, de gondolom nekem szántad ezt a kis szösszenetet.

1. Nem hiszem, hogy észkombány lennék, bár nem tudom mi az a kombány, lehet, hogy az vagyok.

2. Nekem nem csökkennek a motorzajok egy olajcsere után, mert én olyan olajat használok, amit a gyártó előír, valamit 15 ezrenként lecserélem, szűrővel együtt. Ebből következik, hogy a periódus végén is még kellő kenést biztosít az olaj, tehát nem lesz hangosabb a motor.

3. Egy jó olaj egyik alapvető tulajdonsága a korom megkötése. Ebből következik, (főleg egy dízel autónál) hogy a friss olaj rövid időn belül fekete lesz, hiszen megköti azokat a koromrészecskéket, amelyeket a használt olaj telítettsége miatt már nem volt képes. Ez nem megégéstől van.

4. Valóban sokmindenben különböznek egymástól az olajak, mind minőség, mind tulajdonságok tekintetében, de ezek közül egy átlagos felhasználó egy olajcsereperiódus alatt szinte semmit nem tud észrevenni.

Pedig biztos, hogy az vagy! Ezt szerintem többen tanúsíthatjuk! Smiley

Motorzaj az határeset, kinél hogyan, autója és motorja, plusz motorolaja válogatja.

A korom megkötés az viszont teljesen igaz, azt nagyon jól mondod.

Aki meg fülre megmondja, milyen olaj van az autóban, azt szerintem a nagy olajcégek szívesen foglalkoztatnák főállásban. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32932 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 06:39:17 »

Mondjuk olyat kéne tudni egy motorolajnak hogy ha frissen öntöd az autódba akkor kismértékben csökkenek a motorzajok a másik pedig hogy egy hét után kihúzod a nívót és nem korom fekete az olajad mert meg van égve olyan gyenge minőségű pedig nincs hajtva az autó vágesz észkombánykám.mielőtt háborogsz gondolkozz egyébként még van más 50 ok is beszélj egy szerelővel.........
Ugyan már leírták, de az olaj nem a megégéstől lesz fekete, sőt nekem a tdci-ben még mindig nem fekete, a td-ben már másnap az volt.
Ne a húsboltban, vagy a tesco-ban vásárolj olajat, és nem lesz vele bajod!
Te is nagy észkombány lehetsz. Nem is írom, hogy kombájn, mert ezek után nem vagyok biztos, hogy tudnád mi az.
Írd már be nekünk, ó mester azt az 50 okot, amit tudni kell az olajnak!
Ezt gondolom ugyanaz a "szerelő" mesélte, aki 10w40-et rakatott a kocsidba. hehe
Együtt jártatok kombányszerelő iskolába, vagy csak nyelvtan órára?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32933 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 11:42:19 »

Írd már be nekünk, ó mester azt az 50 okot, amit tudni kell az olajnak!
Ezt gondolom ugyanaz a "szerelő" mesélte, aki 10w40-et rakatott a kocsidba. hehe

taps eljen
Naplózva
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #32934 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 12:46:16 »

Üdv Mindenkinek!

Tudom hogy valahol van az oldalon,de tudnátok írni 2003 tdci hjjb kombi hosszbordásszíj méretet.

Köszi!!
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32935 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 14:06:13 »

Ugyan már leírták, de az olaj nem a megégéstől lesz fekete, sőt nekem a tdci-ben még mindig nem fekete, a td-ben már másnap az volt.
Ne a húsboltban, vagy a tesco-ban vásárolj olajat, és nem lesz vele bajod!
Te is nagy észkombány lehetsz. Nem is írom, hogy kombájn, mert ezek után nem vagyok biztos, hogy tudnád mi az.
Írd már be nekünk, ó mester azt az 50 okot, amit tudni kell az olajnak!
Ezt gondolom ugyanaz a "szerelő" mesélte, aki 10w40-et rakatott a kocsidba. hehe
Együtt jártatok kombányszerelő iskolába, vagy csak nyelvtan órára?


Ezért inkább olvasom a fórumot és jókat röhögök, mint hogy marhaságot írjak ha már nem értek hozzá. A végén még én is kombány leszek mint Siky, azt' mehetek taxizni. És az autóm színe se jó hozzá... nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32936 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 14:36:22 »

Üdv Mindenkinek!

Tudom hogy valahol van az oldalon,de tudnátok írni 2003 tdci hjjb kombi hosszbordásszíj méretet.

Köszi!!

Generátor oldal:
1S7Q-6C301-CA
EJ6K1642

Szervó oldal:
XS7E-6C301-CC
EJ4K0735
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GERYKE
Vendég
« Új hozzászólás #32937 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 15:33:08 »

Sziasztok Segítség kellene,

1 probléma, P2339 kód 4 henger kopogó égés , és nem tudjuk törölni az kódot, sem bosch sem egyéb rendszerekkel, (kb 5 szerelőnél voltam az illesztési kódok rendben) a vészüzem miatt állandóan leáll a kocsi kb 50-60 km/h-nál. 20-el ezelőtt lett cserélve a csúcsok, garis gyári felújítottakra.

2, amikor lenyomom a gázpedált elektromos hangot hallok ki a motortérből, (zümmogést) ez eddig ilyet nem csinált, és van amikor nem akar indulni csak köszörül. ja és ha nincs gyújtás akkor is hallani a hangot a gázpedál lenyomásakor.

3, volt egy vezérműtengely jeladó hibakódom is, de azt töröltük és tettem bele egy másikat, bár a régivel is indult hibakód nélkül.

előre is köszönöm a segítséget

Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32938 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 18:04:20 »

Sziasztok Segítség kellene,

1 probléma, P2339 kód 4 henger kopogó égés , és nem tudjuk törölni az kódot, sem bosch sem egyéb rendszerekkel, (kb 5 szerelőnél voltam az illesztési kódok rendben) a vészüzem miatt állandóan leáll a kocsi kb 50-60 km/h-nál. 20-el ezelőtt lett cserélve a csúcsok, garis gyári felújítottakra.

2, amikor lenyomom a gázpedált elektromos hangot hallok ki a motortérből, (zümmogést) ez eddig ilyet nem csinált, és van amikor nem akar indulni csak köszörül. ja és ha nincs gyújtás akkor is hallani a hangot a gázpedál lenyomásakor.

3, volt egy vezérműtengely jeladó hibakódom is, de azt töröltük és tettem bele egy másikat, bár a régivel is indult hibakód nélkül.

előre is köszönöm a segítséget


1. A hiba folyamatosan fennáll, ezért nem tudod törölni.
Naplózva
Jani001
Vendég
« Új hozzászólás #32939 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 20:28:24 »

Üdv mindenkinek!
Ismét kérdésem lenne.
Másfél hónap szervíz után visszakaptam a mondit, porlasztók, nagynyomású szivattyú felújítva, turbó elektromos része felújítva, motorvezérlő computer kicserélve, új EGR szelep.Egy hete járok vele kb 800 km. után ma 4 szer megállt a motor , a malacfarok villog, ha újra indítom megy egy darabig, de bizonytalan időközönként 80-100 között megáll. Van valami ötletetek, mert hétfőn indulunk a családdal Görögbe,és nem szeretném tréleren hazahozatni. Előre is köszi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32940 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 20:31:20 »

Üdv mindenkinek!
Ismét kérdésem lenne.
Másfél hónap szervíz után visszakaptam a mondit, porlasztók, nagynyomású szivattyú felújítva, turbó elektromos része felújítva, motorvezérlő computer kicserélve, új EGR szelep.Egy hete járok vele kb 800 km. után ma 4 szer megállt a motor , a malacfarok villog, ha újra indítom megy egy darabig, de bizonytalan időközönként 80-100 között megáll. Van valami ötletetek, mert hétfőn indulunk a családdal Görögbe,és nem szeretném tréleren hazahozatni. Előre is köszi.

Ezzel én így nem indulnék el...

Mindenesetre olvass hibakódot, azután meglátjuk.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32941 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 20:47:09 »

Üdv mindenkinek!
Ismét kérdésem lenne.
Másfél hónap szervíz után visszakaptam a mondit, porlasztók, nagynyomású szivattyú felújítva, turbó elektromos része felújítva, motorvezérlő computer kicserélve, új EGR szelep.Egy hete járok vele kb 800 km. után ma 4 szer megállt a motor , a malacfarok villog, ha újra indítom megy egy darabig, de bizonytalan időközönként 80-100 között megáll. Van valami ötletetek, mert hétfőn indulunk a családdal Görögbe,és nem szeretném tréleren hazahozatni. Előre is köszi.

Ha nem titok, mindezért mennyit fizettél?
Mondjuk bármennyit is, sok volt azért, hogy ilyen legyen.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32942 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 21:01:59 »

Ha nem titok, mindezért mennyit fizettél?
Mondjuk bármennyit is, sok volt azért, hogy ilyen legyen.....

Hát igen. Ez itt tipikusan a garanciális javítás szükségességének tipikus esete...

Keress egy kölcsönautót a görög úthoz, hogy mire hazajössz, pont össze tudják szögecselni a sajátodat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #32943 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 21:02:05 »

Sziasztok. Van egy kis szivárgási problémám. Az üzemanyag visszavezető csöveknél az egyik elosztó kis müanyag pöcöknél szivárog a gázolaj. A kérdésem az, hogy miként keressem ezt az alkatrészt? És ha valaki cserélte, akkor mennyire bonyolult? Köszi előre is.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32944 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 21:35:35 »

Generátor oldal:
1S7Q-6C301-CA
EJ6K1642

Szervó oldal:
XS7E-6C301-CC
EJ4K0735
A generátor oldalra felmegy az 1637-es és 1640-es is.Nekem most az utóbbi van.Amit írtál az a gyári méret.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32945 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 21:37:31 »

Üdv mindenkinek!
Ismét kérdésem lenne.
Másfél hónap szervíz után visszakaptam a mondit, porlasztók, nagynyomású szivattyú felújítva, turbó elektromos része felújítva, motorvezérlő computer kicserélve, új EGR szelep.Egy hete járok vele kb 800 km. után ma 4 szer megállt a motor , a malacfarok villog, ha újra indítom megy egy darabig, de bizonytalan időközönként 80-100 között megáll. Van valami ötletetek, mert hétfőn indulunk a családdal Görögbe,és nem szeretném tréleren hazahozatni. Előre is köszi.

Vidd vissza, ahol csinálták, oldják meg.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32946 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 21:37:57 »

A generátor oldalra felmegy az 1637-es és 1640-es is.Nekem most az utóbbi van.Amit írtál az a gyári méret.

Igen, picicica ezeket adta Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32947 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 21:58:22 »

Üdv mindenkinek!
Ismét kérdésem lenne.
Másfél hónap szervíz után visszakaptam a mondit, porlasztók, nagynyomású szivattyú felújítva, turbó elektromos része felújítva, motorvezérlő computer kicserélve, új EGR szelep.Egy hete járok vele kb 800 km. után ma 4 szer megállt a motor , a malacfarok villog, ha újra indítom megy egy darabig, de bizonytalan időközönként 80-100 között megáll. Van valami ötletetek, mert hétfőn indulunk a családdal Görögbe,és nem szeretném tréleren hazahozatni. Előre is köszi.
Visszavinném gariba. Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32948 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 21:59:35 »

Sziasztok Segítség kellene,

1 probléma, P2339 kód 4 henger kopogó égés , és nem tudjuk törölni az kódot, sem bosch sem egyéb rendszerekkel, (kb 5 szerelőnél voltam az illesztési kódok rendben) a vészüzem miatt állandóan leáll a kocsi kb 50-60 km/h-nál. 20-el ezelőtt lett cserélve a csúcsok, garis gyári felújítottakra.

2, amikor lenyomom a gázpedált elektromos hangot hallok ki a motortérből, (zümmogést) ez eddig ilyet nem csinált, és van amikor nem akar indulni csak köszörül. ja és ha nincs gyújtás akkor is hallani a hangot a gázpedál lenyomásakor.

3, volt egy vezérműtengely jeladó hibakódom is, de azt töröltük és tettem bele egy másikat, bár a régivel is indult hibakód nélkül.

előre is köszönöm a segítséget


Ezt is visszavinném gariba.  Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Jani001
Vendég
« Új hozzászólás #32949 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 22:00:29 »

Vidd vissza, ahol csinálták, oldják meg.
Ma vissza vittem ,talán holnap kiderül valami.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 652 653 654 655 656 657 658 [659] 660 661 662 663 664 665 666 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.