Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:46:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
654
655
656
657
658
659
660
[
661
]
662
663
664
665
666
667
668
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683626 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33000 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 10:20:36 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.07.07 hétfő, 10:18:55
A malacfarok rapszódikus,hol azonnal van,hol meg mész x km és utána váratlanul.Bocs,hogy kérdezem,de mit fújt le a bontós ha nem találta meg a MAF szenzort.???Neked van olyan hisz változó geometriás a turbód mivel 130 lovas a kocsid.
Szerintem ő arra gondolt, hogy a bontós nem talált MAF szenzort, ezért lefújta az övében levőt. Ha talált volna, akkor eladja neki.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33001 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 10:30:59 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.07.07 hétfő, 10:20:36
Szerintem ő arra gondolt, hogy a bontós nem talált MAF szenzort, ezért lefújta az övében levőt. Ha talált volna, akkor eladja neki.
Vagy a másik akkor mi van ha a MAP-ot fújta le és az most szarakodik neki vagyis nincs terhelésen turbo?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33002 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 10:35:54 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.06 vasárnap, 17:37:02
Tedd vissza a dugót, vegyél egy ELM327-et, és Androidos telefonnal 1 perc alatt törlöd bármikor. Melegben, alacsony fordulatszámon járva gyakrabban kapcsolja a lámpát.
Olaj: 5w30 !
Gyári előírás 20e km-ként csere. Lehet rövidebb periódusonként is cserélni. Van aki 10, van aki 15 ezrenként cseréli. Ezt neked kell eldöntened!
Cserélheted 30 után is, de ahhoz taxisnak kell lenned.
És akkor is csak bontott olajra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33003 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 10:51:12 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.07.07 hétfő, 10:30:59
Vagy a másik akkor mi van ha a MAP-ot fújta le és az most szarakodik neki vagyis nincs terhelésen turbo?
Lehet hülye kérdés, de ha nincs turbo, akkor füstölnie kéne, mert elfogy a légfelesleg, nem? vagy érzi, hogy kevesebb levegőt szív és kevesebb gázolajat is küld
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33004 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 10:58:33 »
Idézetet írta: tamasia - 2014.07.07 hétfő, 10:51:12
Lehet hülye kérdés, de ha nincs turbo, akkor füstölnie kéne, mert elfogy a légfelesleg, nem? vagy érzi, hogy kevesebb levegőt szív és kevesebb gázolajat is küld
Ha a computer tiltja le a turbót, akkor nem füstöl, mert hozzá igazitja a go-t. Ha van turbó, de elszökik a nyomás akkor füstöl.
Naplózva
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33005 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 11:14:19 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.07 hétfő, 10:58:33
Ha a computer tiltja le a turbót, akkor nem füstöl, mert hozzá igazitja a go-t. Ha van turbó, de elszökik a nyomás akkor füstöl.
Neki 2002-es autója van, az még nem elektromos turbós. Ez annál is így van?
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33006 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 11:24:38 »
Idézetet írta: tamasia - 2014.07.07 hétfő, 11:14:19
Neki 2002-es autója van, az még nem elektromos turbós. Ez annál is így van?
Ha vészüzemben van a computer akkor elvileg igen, ha simán rossz a turbó akkor nem tudom, de a rossz turbónak elég nagy sivító hangja van.
Naplózva
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33007 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 11:30:15 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.07 hétfő, 11:24:38
Ha vészüzemben van a computer akkor elvileg igen, ha simán rossz a turbó akkor nem tudom, de a rossz turbónak elég nagy sivító hangja van.
Ha vészüzem van, akkor malacfarok is van, nem?
Ha jól emlékszem azt írta, hogy nincs malacfarok, csak nem megy. Rail nyomásnak van vmi a referencia értéke nagy terhelésnél?
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33008 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 11:33:30 »
Idézetet írta: tamasia - 2014.07.07 hétfő, 11:30:15
Ha vészüzem van, akkor malacfarok is van, nem?
Ha jól emlékszem azt írta, hogy nincs malacfarok, csak nem megy. Rail nyomásnak van vmi a referencia értéke nagy terhelésnél?
Igen, vészüzemnél van malacfarok, meg húsüzemnél is, de ez nem ide tartozik
Naplózva
gaborp
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33009 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 18:37:10 »
Sziasztok!
A 2002-es gépem minden nap 1x-2x leáll. A korábbi ajánlások közül nem sikerült a bal első kerékjárati ív előtti vezérlőegységhez hozzáférnem. A főrelét nem cseréltem, mert azt kérdezték a boltban melyiket? :-) Most viszont napi szinten leáll és minden esetben probléma nélkül újraindul és minden rendben van vele egyébként (budapesti utakon áll le csak!). 1 hete a Cromaxnál van és elvileg az üzemanyag rendszer vezérlő jellel van gond (valószínűleg a tavalyi diag. alapján mondják) és vagy vezérlő egység hiba vagy kábelhiba, keresik. Minden esetre a türelmem fogytán. Egy ismerősöm ma azt mondta, hogy az ő Galaxy-ja is leállt gyakran és nem volt egyéb hiba, nála a CMP főtengely-jeladó megoldatta a problémát. Szerintetek az én gépem estében is lehet ez a probléma?
Köszönettel
Gáborp
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33010 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 19:49:09 »
Idézetet írta: gaborp - 2014.07.07 hétfő, 18:37:10
Sziasztok!
A 2002-es gépem minden nap 1x-2x leáll. A korábbi ajánlások közül nem sikerült a bal első kerékjárati ív előtti vezérlőegységhez hozzáférnem. A főrelét nem cseréltem, mert azt kérdezték a boltban melyiket? :-) Most viszont napi szinten leáll és minden esetben probléma nélkül újraindul és minden rendben van vele egyébként (budapesti utakon áll le csak!). 1 hete a Cromaxnál van és elvileg az üzemanyag rendszer vezérlő jellel van gond (valószínűleg a tavalyi diag. alapján mondják) és vagy vezérlő egység hiba vagy kábelhiba, keresik. Minden esetre a türelmem fogytán. Egy ismerősöm ma azt mondta, hogy az ő Galaxy-ja is leállt gyakran és nem volt egyéb hiba, nála a CMP főtengely-jeladó megoldatta a problémát. Szerintetek az én gépem estében is lehet ez a probléma?
Köszönettel
Gáborp
lehet,sőt!
de annak lennie kell saját hibakódjának....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gaborp
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33011 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 22:16:22 »
Lehet hogy azért nincs hibakód, mert nem villog az izzítójel és törli leállításnál. Most akkor a CMP a vezérműtengely jeladó lehet a probléma, vagy a CKP főtengely-jeladó? Keverem a 2-t!
Kösz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33012 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 22:44:52 »
Idézetet írta: gaborp - 2014.07.07 hétfő, 22:16:22
Lehet hogy azért nincs hibakód, mert nem villog az izzítójel és törli leállításnál. Most akkor a CMP a vezérműtengely jeladó lehet a probléma, vagy a CKP főtengely-jeladó? Keverem a 2-t!
Kösz
cmp.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33013 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 23:17:49 »
Sziasztok! Koszi az epito jellegu hozzaszolasokat! Majd referalok. Udv!
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33014 Dátum:
2014.07.08 kedd, 08:55:49 »
Szia!
Nekem a CPM is adott hibakódot nem is kicsit...
Idézetet írta: gaborp - 2014.07.07 hétfő, 22:16:22
Lehet hogy azért nincs hibakód, mert nem villog az izzítójel és törli leállításnál. Most akkor a CMP a vezérműtengely jeladó lehet a probléma, vagy a CKP főtengely-jeladó? Keverem a 2-t!
Kösz
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33015 Dátum:
2014.07.08 kedd, 17:32:22 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.05 szombat, 08:17:14
a nagynyomású csöveknél nincs tömítés, hanem kúpos a csatlakozás. próbálj óvatosan mozdítani a hollanderen
Köszi a tippet, ugy néz ki az volt a ludas a szivárgásban. Bár lecseréltem a résolaj csöveket, de nem baj, legalább nem lesz baja jó ideig.
Viszont az durva volt, hogy a nyomocsőre menő egy vezeték hollanderét könnyedén rá tudtam huzni kicsit a menetre. Ott szivárgott lehinkább. Azota pár agresszivebb próba után is száraz a motortér.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33016 Dátum:
2014.07.09 szerda, 20:16:09 »
Sziasztok !
Keresek EGR szelep lezárásához készre formázott lemezt Budapesten.
Sürgős jelige !
Természetesen nem ingyen kérem.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.10 csütörtök, 18:38:07 írta Hokusz
»
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33017 Dátum:
2014.07.09 szerda, 21:11:26 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.09 szerda, 20:16:09
Sziasztok !
Keresek EGR szelep lezárásához készre formázott lemezt Budapesten.
Sürgős jelige !
Természetesen nem ingyen kérem.
Szerintem fel sem merült ez senkiben....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33018 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 15:17:53 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.09 szerda, 20:16:09
Sziasztok !
Keresek EGR szelep lezárásához készre formázott lemezt Budapesten.
Sürgős jelige !
Természetesen nem ingyen kérem.
Kérdezd meg Tisler19-et, hátha maradt neki.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33019 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 18:01:52 »
Tisztelt Fórumtársak!
ma kicseréltem a gázolaj szűrőt a régi tartalmát leengedtem a leeresztőn egy műa. dobozba hosszasan mozgattam alatta a mágnest és egy idő után kb gombostűfej méretű fémszemcsekupac jött össze!kezdhetem a szivattyú felújítást?de a történethez hozzá tartozik hogy el volt repedve a régi szűrő leeresztője ezért ideiglenesen egy csavart raktam bele míg kicseréltem a szűrőt kb 60km-t mentem vele így!!hidegen indításkor van egy kis hangja a kocsinak de semmi több se füstölés se hibakód!
köszi!
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33020 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 18:10:56 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.07.10 csütörtök, 18:01:52
Tisztelt Fórumtársak!
ma kicseréltem a gázolaj szűrőt a régi tartalmát leengedtem a leeresztőn egy műa. dobozba hosszasan mozgattam alatta a mágnest és egy idő után kb gombostűfej méretű fémszemcsekupac jött össze!kezdhetem a szivattyú felújítást?de a történethez hozzá tartozik hogy el volt repedve a régi szűrő leeresztője ezért ideiglenesen egy csavart raktam bele míg kicseréltem a szűrőt kb 60km-t mentem vele így!!hidegen indításkor van egy kis hangja a kocsinak de semmi több se füstölés se hibakód!
köszi!
üdv Attila
Nem kell kapkodni. Tudni fogod, ha felújításra van szükség.
Azért gyűjteni már elkezdhetsz rá...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33021 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 18:15:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.10 csütörtök, 18:10:56
Nem kell kapkodni. Tudni fogod, ha felújításra van szükség.
Azért gyűjteni már elkezdhetsz rá...
AndyA
csak nem akarom hogy porlasztókat is kelljen!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33022 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 18:17:11 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.07.10 csütörtök, 18:15:02
csak nem akarom hogy porlasztókat is kelljen!
Nem akarat kérdése....ahogy az élet hozza....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33023 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 18:18:44 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.10 csütörtök, 18:17:11
Nem akarat kérdése....ahogy az élet hozza....
akkor amíg nincsen hibakód hagyjam ?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33024 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 18:22:23 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.07.10 csütörtök, 18:18:44
akkor amíg nincsen hibakód hagyjam ?
persze.
ami nem hibás, nem kell megjavítani
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33025 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 18:25:57 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.10 csütörtök, 18:22:23
persze.
ami nem hibás, nem kell megjavítani
Ez nem teljesen igaz mindenben.
TMK
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33026 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 18:27:19 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.10 csütörtök, 18:25:57
Ez nem teljesen igaz mindenben.
TMK
az karbantartás
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33027 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 18:31:20 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.10 csütörtök, 18:27:19
az karbantartás
Megelőző...... nem csak azt és akkor kell kicserélni valamin, amikor már elromlott.
Nyilván most már nem konkrétan a porlasztóról van szó.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33028 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 18:38:34 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.09 szerda, 20:16:09
Sziasztok !
Keresek EGR szelep lezárásához készre formázott lemezt Budapesten.
Sürgős jelige !
Természetesen nem ingyen kérem.
Probléma megoldva , lemez legyártva és betéve. Várom a fejleményt, mert most még nem érzek semmi változást az eddig megtett kb. 1 km-en.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33029 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 20:18:15 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.10 csütörtök, 18:38:34
Probléma megoldva , lemez legyártva és betéve. Várom a fejleményt, mert most még nem érzek semmi változást az eddig megtett kb. 1 km-en.
Nem is fogsz nagyon. A szívósort kitakarítottátok? Ha nem, akkor pláne nem fogsz észrevenni semmi változást. Hacsak azt nem, hogy néha kapsz egy csekk endzsín lámpát az EGR miatt.
Naplózva
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33030 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 21:12:52 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.07.10 csütörtök, 20:18:15
Nem is fogsz nagyon. A szívósort kitakarítottátok? Ha nem, akkor pláne nem fogsz észrevenni semmi változást. Hacsak azt nem, hogy néha kapsz egy csekk endzsín lámpát az EGR miatt.
Persze, szívósorból is egy kiló olajos kormos dzsuva kiszedve, féktisztítóval átmosva. Csak vákum cső van az EGR szelepen remélem nem fog csekk lámpa világítani.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33031 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 23:16:59 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.10 csütörtök, 21:12:52
Persze, szívósorból is egy kiló olajos kormos dzsuva kiszedve, féktisztítóval átmosva. Csak vákum cső van az EGR szelepen remélem nem fog csekk lámpa világítani.
ha kiírnád aláírásba a kocsid adatait mint többünknek van akkor most már mondtuk volna többen lesz-e lámpa világítás vagy nem.Aláírásba tedd ki az adatokat!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33032 Dátum:
2014.07.11 péntek, 00:02:24 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.07.10 csütörtök, 23:16:59
ha kiírnád aláírásba a kocsid adatait mint többünknek van akkor most már mondtuk volna többen lesz-e lámpa világítás vagy nem.Aláírásba tedd ki az adatokat!!!
Hiányzó adatok pótolva.
Az EGR szelepen csak vákum cső van, elektromos csatlakozó nincs.
Felkészülnék a csekklámpa hiba házi törlésére, milyen odb2-es szerkót kell hozzá venni ?
Amennyiben megoldható a törlés android verziós készülékkel az előnyt élvezne.
Ha valaki árulna is ilyet vevő lennék rá.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.11 péntek, 00:40:20 írta Hokusz
»
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33033 Dátum:
2014.07.11 péntek, 07:43:39 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.11 péntek, 00:02:24
Hiányzó adatok pótolva.
Az EGR szelepen csak vákum cső van, elektromos csatlakozó nincs.
Felkészülnék a csekklámpa hiba házi törlésére, milyen odb2-es szerkót kell hozzá venni ?
Amennyiben megoldható a törlés android verziós készülékkel az előnyt élvezne.
Ha valaki árulna is ilyet vevő lennék rá.
ELM327-USB + notebook.
ELM327-BlueTooth + Androidos telo.
Kézi hibakódolvasó.
Tetszés szerint.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33034 Dátum:
2014.07.11 péntek, 08:21:07 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.11 péntek, 00:02:24
Hiányzó adatok pótolva.
Az EGR szelepen csak vákum cső van, elektromos csatlakozó nincs.
Felkészülnék a csekklámpa hiba házi törlésére, milyen odb2-es szerkót kell hozzá venni ?
Amennyiben megoldható a törlés android verziós készülékkel az előnyt élvezne.
Ha valaki árulna is ilyet vevő lennék rá.
Ebay-ről 2-3ezerért lehet rendelni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33035 Dátum:
2014.07.11 péntek, 08:38:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.11 péntek, 07:43:39
ELM327-USB + notebook.
ELM327-BlueTooth + Androidos telo.
Kézi hibakódolvasó.
Tetszés szerint.
AndyA
Plusz letölti pl.
innen a ForDtc-t
.
Naplózva
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33036 Dátum:
2014.07.11 péntek, 09:47:07 »
Sziasztok! Hol lehet a legolcdobban legtomegmerot venni a verdamhoz, ujat? Ebay-en 30 font (de nem er ki addig, amig hazaindulok), a legolcsobb ajanlat, amit allitolag orszagos adatbazisbol kaptam 48000 forint.
Koszi, udv!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33037 Dátum:
2014.07.11 péntek, 10:05:32 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.07.11 péntek, 09:47:07
Sziasztok! Hol lehet a legolcdobban legtomegmerot venni a verdamhoz, ujat? Ebay-en 30 font (de nem er ki addig, amig hazaindulok), a legolcsobb ajanlat, amit allitolag orszagos adatbazisbol kaptam 48000 forint.
Koszi, udv!
Magyarul egy MAF kellene? Mi történt a régivel, miért kell cserélni?
Bontósoktól kapsz szerintem. Ez nem olyan alkatrész, ami nagyon gyakran megy tönkre, egy használt is pont jó lehet óccóér'.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33038 Dátum:
2014.07.11 péntek, 10:19:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.11 péntek, 10:05:32
Magyarul egy MAF kellene? Mi történt a régivel, miért kell cserélni?
Bontósoktól kapsz szerintem. Ez nem olyan alkatrész, ami nagyon gyakran megy tönkre, egy használt is pont jó lehet óccóér'.
AndyA
A regi ***. Bontosokat se ismerek, meg nem akartam diot mogyorora cserelni. De ott nem is lehet tesztelni. Szivem szerint kiprobalnam tiz percre a kocsim egy joval, vagy valaki, akinek jo, kiprobalna az en szaromat.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33039 Dátum:
2014.07.11 péntek, 10:32:18 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.07.11 péntek, 10:19:36
A regi ***. Bontosokat se ismerek, meg nem akartam diot mogyorora cserelni. De ott nem is lehet tesztelni. Szivem szerint kiprobalnam tiz percre a kocsim egy joval, vagy valaki, akinek jo, kiprobalna az en szaromat.
Keres-kínál topicban nézz körül, biztos lesz, akinek van.
Bontással foglalkoznak pl mk2 (őt telefonon keresd!), Motorcraft, Banje, Pizzi, Wili75, alkatresz stb.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33040 Dátum:
2014.07.11 péntek, 10:32:50 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.07.11 péntek, 10:19:36
A regi ***. Bontosokat se ismerek, meg nem akartam diot mogyorora cserelni. De ott nem is lehet tesztelni. Szivem szerint kiprobalnam tiz percre a kocsim egy joval, vagy valaki, akinek jo, kiprobalna az en szaromat.
Újonnan 23-24 ezer körül megvan.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33041 Dátum:
2014.07.11 péntek, 10:59:12 »
Koszi fiuk!
Naplózva
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33042 Dátum:
2014.07.11 péntek, 16:53:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.11 péntek, 07:43:39
ELM327-USB + notebook.
ELM327-BlueTooth + Androidos telo.
Kézi hibakódolvasó.
Tetszés szerint.
AndyA
A képen látható ELM 327 mini Bloototh csatlakozót tudtam szerezni gyorsban, de ez nem kommunikál a ForDTC progival. A Torque progival igen.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.16 szerda, 18:54:24 írta Hokusz
»
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33043 Dátum:
2014.07.11 péntek, 16:56:25 »
Ilyenből van a kínai klónnak a klónja is........ ami ugyanúgy néz ki, de ***........
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33044 Dátum:
2014.07.11 péntek, 17:02:43 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.11 péntek, 16:56:25
Ilyenből van a kínai klónnak a klónja is........ ami ugyanúgy néz ki, de ***........
Mutassatok már egy olyat ami biztos hogy működik MK3-al és azzal a ForDTc progival együtt, mert akkor azt kezdem el kajtatni.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33045 Dátum:
2014.07.11 péntek, 17:31:16 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.11 péntek, 17:02:43
Mutassatok már egy olyat ami biztos hogy működik MK3-al és azzal a ForDTc progival együtt, mert akkor azt kezdem el kajtatni.
http://www.aliexpress.com/store/product/ELM327-Bluetooth-V1-5-Car-Diagnostic-Scanner-for-all-OBD2-OBD-II-Compliant-Vehicles-Can-Work/505576_420328117.html
Nekem ilyen (kinézetű) van BT-s és USB-s is....mindkettő látja az autót.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ManoWar
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33046 Dátum:
2014.07.11 péntek, 20:10:06 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.11 péntek, 17:02:43
Mutassatok már egy olyat ami biztos hogy működik MK3-al és azzal a ForDTc progival együtt, mert akkor azt kezdem el kajtatni.
Szia!
Szerintem velük vedd fel a kapcsolatot:
www.eobdbt.hu
Ilyenjük is van:
http://bolthely.hu/obddiag/id/14875_ELM327_BLUETOOTH_diagnosztika_INTERFESZ
és ilyenjük is:
http://bolthely.hu/obddiag/id/14874_ELM327_USB_MULTIPROTOKOLL_diagnosztika_INTERFESZ
Nem tudom, hogy az MK3-asokkal kompatibilisek-e, de egy kérdést megér...
Naplózva
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33047 Dátum:
2014.07.11 péntek, 21:42:49 »
Idézetet írta: ManoWar - 2014.07.11 péntek, 20:10:06
Szia!
Szerintem velük vedd fel a kapcsolatot:
www.eobdbt.hu
Ilyenjük is van:
http://bolthely.hu/obddiag/id/14875_ELM327_BLUETOOTH_diagnosztika_INTERFESZ
és ilyenjük is:
http://bolthely.hu/obddiag/id/14874_ELM327_USB_MULTIPROTOKOLL_diagnosztika_INTERFESZ
Nem tudom, hogy az MK3-asokkal kompatibilisek-e, de egy kérdést megér...
Köszi.
Most vettem egy másik ELM327-es Blutooth csatis adaptert és megvettem a Torque pro verzio progit. Ezzel a párossal legalább már fogom tudni törölni az EGR hibát ha előjönne.
A FordTC viszont ezzel sem megy, interface gondot ír ezzel is.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33048 Dátum:
2014.07.11 péntek, 23:07:24 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.11 péntek, 21:42:49
Köszi.
Most vettem egy másik ELM327-es Blutooth csatis adaptert és megvettem a Torque pro verzio progit. Ezzel a párossal legalább már fogom tudni törölni az EGR hibát ha előjönne.
A FordTC viszont ezzel sem megy, interface gondot ír ezzel is.
Akkor a hiba benned van. Valamit nem jól csinálsz
Naplózva
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33049 Dátum:
2014.07.11 péntek, 23:37:25 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.11 péntek, 23:07:24
Akkor a hiba benned van. Valamit nem jól csinálsz
Valahol valami hiba biztos van, mert a ForDTC progi az eszköz párosítás után a connectre kattintva azt írja hogy connect failed, HSCAN error.
Pedig elnézve a ForDTC többet tud mint a Torque.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Oldalak:
1
...
654
655
656
657
658
659
660
[
661
]
662
663
664
665
666
667
668
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ