Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:31:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 654 655 656 657 658 659 660 [661] 662 663 664 665 666 667 668 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14633945 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33000 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 10:20:36 »

A malacfarok rapszódikus,hol azonnal van,hol meg mész x km és utána váratlanul.Bocs,hogy kérdezem,de mit fújt le a bontós ha nem találta meg a MAF szenzort.???Neked van olyan hisz változó geometriás a turbód mivel 130 lovas a kocsid.

Szerintem ő arra gondolt, hogy a bontós nem talált MAF szenzort, ezért lefújta az övében levőt. Ha talált volna, akkor eladja neki.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33001 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 10:30:59 »

Szerintem ő arra gondolt, hogy a bontós nem talált MAF szenzort, ezért lefújta az övében levőt. Ha talált volna, akkor eladja neki.
Vagy a másik akkor mi van ha a MAP-ot fújta le és az most szarakodik neki vagyis nincs terhelésen turbo?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33002 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 10:35:54 »

Tedd vissza a dugót, vegyél egy ELM327-et, és Androidos telefonnal 1 perc alatt törlöd bármikor. Melegben, alacsony fordulatszámon járva gyakrabban kapcsolja a lámpát.

Olaj: 5w30 !
Gyári előírás 20e km-ként csere. Lehet rövidebb periódusonként is cserélni. Van aki 10, van aki 15 ezrenként cseréli. Ezt neked kell eldöntened!
Cserélheted 30 után is, de ahhoz taxisnak kell lenned.  Wink

És akkor is csak bontott olajra. eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #33003 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 10:51:12 »

Vagy a másik akkor mi van ha a MAP-ot fújta le és az most szarakodik neki vagyis nincs terhelésen turbo?Huh?

Lehet hülye kérdés, de ha nincs turbo, akkor füstölnie kéne, mert elfogy a légfelesleg, nem? vagy érzi, hogy kevesebb levegőt szív és kevesebb gázolajat is küld Huh?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
siky
Vendég
« Új hozzászólás #33004 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 10:58:33 »

Lehet hülye kérdés, de ha nincs turbo, akkor füstölnie kéne, mert elfogy a légfelesleg, nem? vagy érzi, hogy kevesebb levegőt szív és kevesebb gázolajat is küld Huh?
Ha a computer tiltja le a turbót, akkor nem füstöl, mert hozzá igazitja a go-t. Ha van turbó, de elszökik a nyomás akkor füstöl.
Naplózva
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #33005 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 11:14:19 »

Ha a computer tiltja le a turbót, akkor nem füstöl, mert hozzá igazitja a go-t. Ha van turbó, de elszökik a nyomás akkor füstöl.

Neki 2002-es autója van, az még nem elektromos turbós. Ez annál is így van?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
siky
Vendég
« Új hozzászólás #33006 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 11:24:38 »

Neki 2002-es autója van, az még nem elektromos turbós. Ez annál is így van?
Ha vészüzemben van a computer akkor elvileg igen, ha simán rossz a turbó akkor nem tudom, de a rossz turbónak elég nagy sivító hangja van.
Naplózva
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #33007 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 11:30:15 »

Ha vészüzemben van a computer akkor elvileg igen, ha simán rossz a turbó akkor nem tudom, de a rossz turbónak elég nagy sivító hangja van.
Ha vészüzem van, akkor malacfarok is van, nem?
Ha jól emlékszem azt írta, hogy nincs malacfarok, csak nem megy. Rail nyomásnak van vmi a referencia értéke nagy terhelésnél?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
siky
Vendég
« Új hozzászólás #33008 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 11:33:30 »

Ha vészüzem van, akkor malacfarok is van, nem?
Ha jól emlékszem azt írta, hogy nincs malacfarok, csak nem megy. Rail nyomásnak van vmi a referencia értéke nagy terhelésnél?
Igen, vészüzemnél van malacfarok, meg húsüzemnél is, de ez nem ide tartozik  hehe
Naplózva
gaborp
Vendég
« Új hozzászólás #33009 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 18:37:10 »

Sziasztok!
A 2002-es gépem minden nap 1x-2x leáll. A korábbi ajánlások közül nem sikerült a bal első kerékjárati ív előtti vezérlőegységhez hozzáférnem. A főrelét nem cseréltem, mert azt kérdezték a boltban melyiket? :-) Most viszont napi szinten leáll és minden esetben probléma nélkül újraindul és minden rendben van vele egyébként (budapesti utakon áll le csak!). 1 hete a Cromaxnál van és elvileg az üzemanyag rendszer vezérlő jellel van gond (valószínűleg a tavalyi diag. alapján mondják) és vagy vezérlő egység hiba vagy kábelhiba, keresik. Minden esetre a türelmem fogytán. Egy ismerősöm ma azt mondta, hogy az ő Galaxy-ja is leállt gyakran és nem volt egyéb hiba, nála a CMP főtengely-jeladó megoldatta a problémát. Szerintetek az én gépem estében is lehet ez a probléma?
Köszönettel
Gáborp
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33010 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 19:49:09 »

Sziasztok!
A 2002-es gépem minden nap 1x-2x leáll. A korábbi ajánlások közül nem sikerült a bal első kerékjárati ív előtti vezérlőegységhez hozzáférnem. A főrelét nem cseréltem, mert azt kérdezték a boltban melyiket? :-) Most viszont napi szinten leáll és minden esetben probléma nélkül újraindul és minden rendben van vele egyébként (budapesti utakon áll le csak!). 1 hete a Cromaxnál van és elvileg az üzemanyag rendszer vezérlő jellel van gond (valószínűleg a tavalyi diag. alapján mondják) és vagy vezérlő egység hiba vagy kábelhiba, keresik. Minden esetre a türelmem fogytán. Egy ismerősöm ma azt mondta, hogy az ő Galaxy-ja is leállt gyakran és nem volt egyéb hiba, nála a CMP főtengely-jeladó megoldatta a problémát. Szerintetek az én gépem estében is lehet ez a probléma?
Köszönettel
Gáborp
lehet,sőt!
de annak lennie kell saját hibakódjának....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gaborp
Vendég
« Új hozzászólás #33011 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 22:16:22 »

Lehet hogy azért nincs hibakód, mert nem villog az izzítójel és törli leállításnál. Most akkor a CMP a vezérműtengely jeladó lehet a probléma, vagy a CKP főtengely-jeladó? Keverem a 2-t!
Kösz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33012 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 22:44:52 »

Lehet hogy azért nincs hibakód, mert nem villog az izzítójel és törli leállításnál. Most akkor a CMP a vezérműtengely jeladó lehet a probléma, vagy a CKP főtengely-jeladó? Keverem a 2-t!
Kösz
cmp.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #33013 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 23:17:49 »

Sziasztok! Koszi az epito jellegu hozzaszolasokat! Majd referalok. Udv!
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #33014 Dátum: 2014.07.08 kedd, 08:55:49 »

Szia!

Nekem a CPM is adott hibakódot nem is kicsit...


Lehet hogy azért nincs hibakód, mert nem villog az izzítójel és törli leállításnál. Most akkor a CMP a vezérműtengely jeladó lehet a probléma, vagy a CKP főtengely-jeladó? Keverem a 2-t!
Kösz

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #33015 Dátum: 2014.07.08 kedd, 17:32:22 »

a nagynyomású csöveknél nincs tömítés, hanem kúpos a csatlakozás. próbálj óvatosan mozdítani a hollanderen

Köszi a tippet, ugy néz ki az volt a ludas a szivárgásban. Bár lecseréltem a résolaj csöveket, de nem baj, legalább nem lesz baja jó ideig.  vigyor3
Viszont az durva volt, hogy a nyomocsőre menő egy vezeték hollanderét könnyedén rá tudtam huzni kicsit a menetre. Ott szivárgott lehinkább. Azota pár agresszivebb próba után is száraz a motortér.   taps
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #33016 Dátum: 2014.07.09 szerda, 20:16:09 »

Sziasztok !

Keresek EGR szelep lezárásához készre formázott lemezt Budapesten.
Sürgős jelige ! Smiley
Természetesen nem ingyen kérem.

« Utoljára szerkesztve: 2014.07.10 csütörtök, 18:38:07 írta Hokusz » Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33017 Dátum: 2014.07.09 szerda, 21:11:26 »

Sziasztok !

Keresek EGR szelep lezárásához készre formázott lemezt Budapesten.
Sürgős jelige ! Smiley
Természetesen nem ingyen kérem.

Szerintem fel sem merült ez senkiben....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33018 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 15:17:53 »

Sziasztok !

Keresek EGR szelep lezárásához készre formázott lemezt Budapesten.
Sürgős jelige ! Smiley
Természetesen nem ingyen kérem.

Kérdezd meg Tisler19-et, hátha maradt neki.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #33019 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 18:01:52 »

Tisztelt Fórumtársak!
ma kicseréltem a gázolaj szűrőt a régi tartalmát leengedtem a leeresztőn egy műa. dobozba hosszasan mozgattam alatta a mágnest és egy idő után kb gombostűfej méretű fémszemcsekupac jött össze!kezdhetem a szivattyú felújítást?de a történethez hozzá tartozik hogy el volt repedve a régi szűrő leeresztője ezért ideiglenesen egy csavart raktam bele míg kicseréltem a szűrőt kb 60km-t mentem vele így!!hidegen indításkor van egy kis hangja a kocsinak de semmi több se füstölés se hibakód!
köszi!
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33020 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 18:10:56 »

Tisztelt Fórumtársak!
ma kicseréltem a gázolaj szűrőt a régi tartalmát leengedtem a leeresztőn egy műa. dobozba hosszasan mozgattam alatta a mágnest és egy idő után kb gombostűfej méretű fémszemcsekupac jött össze!kezdhetem a szivattyú felújítást?de a történethez hozzá tartozik hogy el volt repedve a régi szűrő leeresztője ezért ideiglenesen egy csavart raktam bele míg kicseréltem a szűrőt kb 60km-t mentem vele így!!hidegen indításkor van egy kis hangja a kocsinak de semmi több se füstölés se hibakód!
köszi!
üdv Attila

Nem kell kapkodni. Tudni fogod, ha felújításra van szükség.

Azért gyűjteni már elkezdhetsz rá... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #33021 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 18:15:02 »

Nem kell kapkodni. Tudni fogod, ha felújításra van szükség.

Azért gyűjteni már elkezdhetsz rá... Smiley

AndyA
csak nem akarom hogy porlasztókat is kelljen!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33022 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 18:17:11 »

csak nem akarom hogy porlasztókat is kelljen!

Nem akarat kérdése....ahogy az élet hozza....  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #33023 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 18:18:44 »

Nem akarat kérdése....ahogy az élet hozza....  Undecided
akkor amíg nincsen hibakód hagyjam ?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33024 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 18:22:23 »

akkor amíg nincsen hibakód hagyjam ?
persze.
ami nem hibás, nem kell megjavítani
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33025 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 18:25:57 »

persze.
ami nem hibás, nem kell megjavítani

Ez nem teljesen igaz mindenben.
TMK
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33026 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 18:27:19 »

Ez nem teljesen igaz mindenben.
TMK
az karbantartás
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33027 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 18:31:20 »

az karbantartás

Megelőző......  nem csak azt és akkor kell kicserélni valamin, amikor már elromlott.  Cool

Nyilván most már nem konkrétan a porlasztóról van szó.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #33028 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 18:38:34 »

Sziasztok !

Keresek EGR szelep lezárásához készre formázott lemezt Budapesten.
Sürgős jelige ! Smiley
Természetesen nem ingyen kérem.



Probléma megoldva , lemez legyártva és betéve. Várom a fejleményt, mert most még nem érzek semmi változást az eddig megtett kb. 1 km-en. Smiley
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33029 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 20:18:15 »

Probléma megoldva , lemez legyártva és betéve. Várom a fejleményt, mert most még nem érzek semmi változást az eddig megtett kb. 1 km-en. Smiley

Nem is fogsz nagyon. A szívósort kitakarítottátok? Ha nem, akkor pláne nem fogsz észrevenni semmi változást. Hacsak azt nem, hogy néha kapsz egy csekk endzsín lámpát az EGR miatt.
Naplózva
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #33030 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 21:12:52 »

Nem is fogsz nagyon. A szívósort kitakarítottátok? Ha nem, akkor pláne nem fogsz észrevenni semmi változást. Hacsak azt nem, hogy néha kapsz egy csekk endzsín lámpát az EGR miatt.

Persze, szívósorból is egy kiló olajos kormos dzsuva kiszedve, féktisztítóval átmosva. Csak vákum cső van az EGR szelepen remélem nem fog csekk lámpa világítani.
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33031 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 23:16:59 »

Persze, szívósorból is egy kiló olajos kormos dzsuva kiszedve, féktisztítóval átmosva. Csak vákum cső van az EGR szelepen remélem nem fog csekk lámpa világítani.
ha kiírnád aláírásba a kocsid adatait mint többünknek van akkor most már mondtuk volna többen lesz-e lámpa világítás vagy nem.Aláírásba tedd ki az adatokat!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #33032 Dátum: 2014.07.11 péntek, 00:02:24 »

ha kiírnád aláírásba a kocsid adatait mint többünknek van akkor most már mondtuk volna többen lesz-e lámpa világítás vagy nem.Aláírásba tedd ki az adatokat!!!

Hiányzó adatok pótolva.
Az EGR szelepen csak vákum cső van, elektromos csatlakozó nincs.
Felkészülnék a csekklámpa hiba házi törlésére, milyen odb2-es szerkót kell hozzá venni ?
Amennyiben megoldható a törlés android verziós készülékkel az előnyt élvezne.
Ha valaki árulna is ilyet vevő lennék rá.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.11 péntek, 00:40:20 írta Hokusz » Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33033 Dátum: 2014.07.11 péntek, 07:43:39 »

Hiányzó adatok pótolva.
Az EGR szelepen csak vákum cső van, elektromos csatlakozó nincs.
Felkészülnék a csekklámpa hiba házi törlésére, milyen odb2-es szerkót kell hozzá venni ?
Amennyiben megoldható a törlés android verziós készülékkel az előnyt élvezne.
Ha valaki árulna is ilyet vevő lennék rá.

ELM327-USB + notebook.
ELM327-BlueTooth + Androidos telo.
Kézi hibakódolvasó.

Tetszés szerint.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33034 Dátum: 2014.07.11 péntek, 08:21:07 »

Hiányzó adatok pótolva.
Az EGR szelepen csak vákum cső van, elektromos csatlakozó nincs.
Felkészülnék a csekklámpa hiba házi törlésére, milyen odb2-es szerkót kell hozzá venni ?
Amennyiben megoldható a törlés android verziós készülékkel az előnyt élvezne.
Ha valaki árulna is ilyet vevő lennék rá.

Ebay-ről 2-3ezerért lehet rendelni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33035 Dátum: 2014.07.11 péntek, 08:38:02 »

ELM327-USB + notebook.
ELM327-BlueTooth + Androidos telo.
Kézi hibakódolvasó.

Tetszés szerint.

AndyA

Plusz letölti pl. innen a ForDtc-t.
Naplózva
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #33036 Dátum: 2014.07.11 péntek, 09:47:07 »

Sziasztok! Hol lehet a legolcdobban legtomegmerot venni a verdamhoz, ujat? Ebay-en 30 font (de nem er ki addig, amig hazaindulok), a legolcsobb ajanlat, amit allitolag orszagos adatbazisbol kaptam 48000 forint.
Koszi, udv!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33037 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:05:32 »

Sziasztok! Hol lehet a legolcdobban legtomegmerot venni a verdamhoz, ujat? Ebay-en 30 font (de nem er ki addig, amig hazaindulok), a legolcsobb ajanlat, amit allitolag orszagos adatbazisbol kaptam 48000 forint.
Koszi, udv!

Magyarul egy MAF kellene? Mi történt a régivel, miért kell cserélni?

Bontósoktól kapsz szerintem. Ez nem olyan alkatrész, ami nagyon gyakran megy tönkre, egy használt is pont jó lehet óccóér'.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #33038 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:19:36 »

Magyarul egy MAF kellene? Mi történt a régivel, miért kell cserélni?

Bontósoktól kapsz szerintem. Ez nem olyan alkatrész, ami nagyon gyakran megy tönkre, egy használt is pont jó lehet óccóér'.

AndyA
A regi ***. Bontosokat se ismerek, meg nem akartam diot mogyorora cserelni. De ott nem is lehet tesztelni. Szivem szerint kiprobalnam tiz percre a kocsim egy joval, vagy valaki, akinek jo, kiprobalna az en szaromat.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33039 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:32:18 »

A regi ***. Bontosokat se ismerek, meg nem akartam diot mogyorora cserelni. De ott nem is lehet tesztelni. Szivem szerint kiprobalnam tiz percre a kocsim egy joval, vagy valaki, akinek jo, kiprobalna az en szaromat.

Keres-kínál topicban nézz körül, biztos lesz, akinek van.
Bontással foglalkoznak pl mk2 (őt telefonon keresd!), Motorcraft, Banje, Pizzi, Wili75, alkatresz stb.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33040 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:32:50 »

A regi ***. Bontosokat se ismerek, meg nem akartam diot mogyorora cserelni. De ott nem is lehet tesztelni. Szivem szerint kiprobalnam tiz percre a kocsim egy joval, vagy valaki, akinek jo, kiprobalna az en szaromat.

Újonnan 23-24 ezer körül megvan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #33041 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:59:12 »

Koszi fiuk!
Naplózva
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #33042 Dátum: 2014.07.11 péntek, 16:53:21 »

ELM327-USB + notebook.
ELM327-BlueTooth + Androidos telo.
Kézi hibakódolvasó.

Tetszés szerint.

AndyA

A képen látható ELM 327 mini Bloototh csatlakozót tudtam szerezni gyorsban, de ez nem kommunikál a ForDTC progival. A Torque progival igen.

« Utoljára szerkesztve: 2014.07.16 szerda, 18:54:24 írta Hokusz » Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33043 Dátum: 2014.07.11 péntek, 16:56:25 »

Ilyenből van a kínai klónnak a klónja is........ ami ugyanúgy néz ki, de ***........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #33044 Dátum: 2014.07.11 péntek, 17:02:43 »

Ilyenből van a kínai klónnak a klónja is........ ami ugyanúgy néz ki, de ***........

Mutassatok már egy olyat ami biztos hogy működik MK3-al és azzal a ForDTc progival együtt, mert akkor azt kezdem el kajtatni.
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33045 Dátum: 2014.07.11 péntek, 17:31:16 »

Mutassatok már egy olyat ami biztos hogy működik MK3-al és azzal a ForDTc progival együtt, mert akkor azt kezdem el kajtatni.

http://www.aliexpress.com/store/product/ELM327-Bluetooth-V1-5-Car-Diagnostic-Scanner-for-all-OBD2-OBD-II-Compliant-Vehicles-Can-Work/505576_420328117.html
Nekem ilyen (kinézetű) van BT-s és USB-s is....mindkettő látja az autót. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #33046 Dátum: 2014.07.11 péntek, 20:10:06 »

Mutassatok már egy olyat ami biztos hogy működik MK3-al és azzal a ForDTc progival együtt, mert akkor azt kezdem el kajtatni.

Szia!

Szerintem velük vedd fel a kapcsolatot: www.eobdbt.hu

Ilyenjük is van: http://bolthely.hu/obddiag/id/14875_ELM327_BLUETOOTH_diagnosztika_INTERFESZ

és ilyenjük is: http://bolthely.hu/obddiag/id/14874_ELM327_USB_MULTIPROTOKOLL_diagnosztika_INTERFESZ

Nem tudom, hogy az MK3-asokkal kompatibilisek-e, de egy kérdést megér...

Naplózva
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #33047 Dátum: 2014.07.11 péntek, 21:42:49 »

Szia!

Szerintem velük vedd fel a kapcsolatot: www.eobdbt.hu

Ilyenjük is van: http://bolthely.hu/obddiag/id/14875_ELM327_BLUETOOTH_diagnosztika_INTERFESZ

és ilyenjük is: http://bolthely.hu/obddiag/id/14874_ELM327_USB_MULTIPROTOKOLL_diagnosztika_INTERFESZ

Nem tudom, hogy az MK3-asokkal kompatibilisek-e, de egy kérdést megér...



Köszi.

Most vettem egy másik ELM327-es Blutooth csatis adaptert és megvettem a Torque pro verzio progit. Ezzel a párossal legalább már fogom tudni törölni az EGR hibát ha előjönne.
A FordTC viszont ezzel sem megy, interface gondot ír ezzel is.
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
siky
Vendég
« Új hozzászólás #33048 Dátum: 2014.07.11 péntek, 23:07:24 »

Köszi.

Most vettem egy másik ELM327-es Blutooth csatis adaptert és megvettem a Torque pro verzio progit. Ezzel a párossal legalább már fogom tudni törölni az EGR hibát ha előjönne.
A FordTC viszont ezzel sem megy, interface gondot ír ezzel is.
Akkor a hiba benned van. Valamit nem jól csinálsz  wave
Naplózva
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #33049 Dátum: 2014.07.11 péntek, 23:37:25 »

Akkor a hiba benned van. Valamit nem jól csinálsz  wave

Valahol valami hiba biztos van, mert a ForDTC progi az eszköz párosítás után a connectre kattintva azt írja hogy connect failed, HSCAN error.
Pedig elnézve a ForDTC többet tud mint a Torque.
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Oldalak: 1 ... 654 655 656 657 658 659 660 [661] 662 663 664 665 666 667 668 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.