Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:59:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
683
684
685
686
687
688
689
[
690
]
691
692
693
694
695
696
697
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14635224 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
djmedi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34450 Dátum:
2014.10.14 kedd, 09:26:05 »
Sziasztok!
2004-es 2.0 TDCi
Elmesélem a történetemet.
Reggel munkába indultam 1 km kb. Beindítottam az autót, minden rendben, majd megálltam a munkahelyemen, onnan indultam volna tovább (futár vagyok) és elsőre nem indult, másodikra sem, harmadikra igen, viszont felpörgött 3X 4X pirosba, izzitó lámpa villog, leállítottam még pörgött egy kicsit, leállt. Aztán elindítottam, mentem vele nincs gond, ugyanúgy húz, nem füstöl, olyan mint régen. Azóta néha elindul, néha nem. Amit észre vettem, hogy hideg motornál indul, viszont a munkahelyemről már nem tudok tovább indulni, max 2 óra mulva, mert akkor már beindul. Volt, hogy egyszer útközben kezdett el villogni az izzítólámpa, megállt. 15 percig nem indult, utána igen. Megjártam vele Szerbiát oda-vissza semmi baja, majd másnap reggel elindult, munkából mentem volna tovább, akkor már nem. Azóta nem pörgött fel indításnál, amikor elindul normálisan megy.
Ötlet? Hasonló tapasztalat?
Ma megyek hibakód kiolvasásra, fejleményeket írok!
Üdv.
Naplózva
Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34451 Dátum:
2014.10.14 kedd, 09:28:20 »
Idézetet írta: djmedi - 2014.10.14 kedd, 09:26:05
Sziasztok!
2004-es 2.0 TDCi
Elmesélem a történetemet.
Reggel munkába indultam 1 km kb. Beindítottam az autót, minden rendben, majd megálltam a munkahelyemen, onnan indultam volna tovább (futár vagyok) és elsőre nem indult, másodikra sem, harmadikra igen, viszont felpörgött 3X 4X pirosba, izzitó lámpa villog, leállítottam még pörgött egy kicsit, leállt. Aztán elindítottam, mentem vele nincs gond, ugyanúgy húz, nem füstöl, olyan mint régen. Azóta néha elindul, néha nem. Amit észre vettem, hogy hideg motornál indul, viszont a munkahelyemről már nem tudok tovább indulni, max 2 óra mulva, mert akkor már beindul. Volt, hogy egyszer útközben kezdett el villogni az izzítólámpa, megállt. 15 percig nem indult, utána igen. Megjártam vele Szerbiát oda-vissza semmi baja, majd másnap reggel elindult, munkából mentem volna tovább, akkor már nem. Azóta nem pörgött fel indításnál, amikor elindul normálisan megy.
Ötlet? Hasonló tapasztalat?
Ma megyek hibakód kiolvasásra, fejleményeket írok!
Üdv.
Eddig akármi is lehet. Generátor rendben? A hibakódok sokat fognak segíteni, de igazából akkor kellene kiolvasni őket, amikor villog a malacfarok.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
egri04
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34452 Dátum:
2014.10.14 kedd, 21:13:37 »
Hali!
Remélem itt majd választ kapok a kérdéseimre!
Először is. Egy korábbi bejegyzésben találtam, hogy ha menet közben elkezd villogni az izzítás lámpa, akkor az porlasztó hibára utal? (Kb egy hónapja, 8000Km-el ezelőtt lett felújítva.) Ezt most kezdte csinálni a napokban.
Időnként elkezd rángatni, de nem kicsit, hanem durván.
Ha megyek fel egy emelkedőre és akkor kezd el rángatni, akkor mintha ki akarna szakadni a motor, az egész autó rángani kezd.
Egy hete menet közben kigyulladt az abs és az esp visszajelzője. Egy újraindítás után minden visszaállt a rendes kerékvágásba.
Dugóban araszolgatáskor elfogy a kuplungom, egyszerűen bent marad és nem lehet csak padlógázon elindulni vele. Ha vége a dugónak, akkor 10 perc után normális lesz.
Most cseréltem benne egr szelepet és a vákumszabályzót. Ezek miatt állandóan világított a checklámpám.
A többi dologról nem teszek említést, mert elenyészőek. (ablakemelő, klíma,rohadás,*** fékek,szélzaj......)
Természetesem semmi hibát nem ír ki, így hiába viszem szerelőhöz, mert akkor nem produkálja egyiket sem. Ja meg nálunk a szerelők 99%-a vw/audi a maradékhoz pedig inkább el sem viszem!
Help!!!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34453 Dátum:
2014.10.14 kedd, 21:18:53 »
Idézetet írta: egri04 - 2014.10.14 kedd, 21:13:37
Hali!
Remélem itt majd választ kapok a kérdéseimre!
Először is. Egy korábbi bejegyzésben találtam, hogy ha menet közben elkezd villogni az izzítás lámpa, akkor az porlasztó hibára utal? (Kb egy hónapja, 8000Km-el ezelőtt lett felújítva.) Ezt most kezdte csinálni a napokban.
Időnként elkezd rángatni, de nem kicsit, hanem durván.
Ha megyek fel egy emelkedőre és akkor kezd el rángatni, akkor mintha ki akarna szakadni a motor, az egész autó rángani kezd.
Egy hete menet közben kigyulladt az abs és az esp visszajelzője. Egy újraindítás után minden visszaállt a rendes kerékvágásba.
Dugóban araszolgatáskor elfogy a kuplungom, egyszerűen bent marad és nem lehet csak padlógázon elindulni vele. Ha vége a dugónak, akkor 10 perc után normális lesz.
Most cseréltem benne egr szelepet és a vákumszabályzót. Ezek miatt állandóan világított a checklámpám.
A többi dologról nem teszek említést, mert elenyészőek. (ablakemelő, klíma,rohadás,*** fékek,szélzaj......)
Természetesem semmi hibát nem ír ki, így hiába viszem szerelőhöz, mert akkor nem produkálja egyiket sem. Ja meg nálunk a szerelők 99%-a vw/audi a maradékhoz pedig inkább el sem viszem!
Help!!!
Ha villog az izzításjelző, akkor hibát is ír. Egyébként nem feltétlen porlasztó baj. Diag kell mindenképpen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
rottbali
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34454 Dátum:
2014.10.15 szerda, 11:49:28 »
Idézetet írta: egri04 - 2014.10.14 kedd, 21:13:37
Hali!
Remélem itt majd választ kapok a kérdéseimre!
Először is. Egy korábbi bejegyzésben találtam, hogy ha menet közben elkezd villogni az izzítás lámpa, akkor az porlasztó hibára utal? (Kb egy hónapja, 8000Km-el ezelőtt lett felújítva.) Ezt most kezdte csinálni a napokban.
Időnként elkezd rángatni, de nem kicsit, hanem durván.
Ha megyek fel egy emelkedőre és akkor kezd el rángatni, akkor mintha ki akarna szakadni a motor, az egész autó rángani kezd.
Egy hete menet közben kigyulladt az abs és az esp visszajelzője. Egy újraindítás után minden visszaállt a rendes kerékvágásba.
Dugóban araszolgatáskor elfogy a kuplungom, egyszerűen bent marad és nem lehet csak padlógázon elindulni vele. Ha vége a dugónak, akkor 10 perc után normális lesz.
Most cseréltem benne egr szelepet és a vákumszabályzót. Ezek miatt állandóan világított a checklámpám.
A többi dologról nem teszek említést, mert elenyészőek. (ablakemelő, klíma,rohadás,*** fékek,szélzaj......)
Természetesem semmi hibát nem ír ki, így hiába viszem szerelőhöz, mert akkor nem produkálja egyiket sem. Ja meg nálunk a szerelők 99%-a vw/audi a maradékhoz pedig inkább el sem viszem!
Help!!!
Hali!
Nekem porlasztó és magasnyomású felújítást követően kb 1,5-2 hónapra leállás, egyenetlen alapjárat, malacfarok, dombon felfele rángatás stb. jöttek elő. Visszavittem és újra leszedték a tankot kitakarították, átnézték az üzemanyagrendszert és a hiba még továbbra is jelen volt. Nagy nehezen rájöttek, hogy a nagynyomású szivattyú szelep volt a ludas.
Naplózva
Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34455 Dátum:
2014.10.15 szerda, 17:09:30 »
Idézetet írta: rottbali - 2014.10.15 szerda, 11:49:28
Hali!
Nekem porlasztó és magasnyomású felújítást követően kb 1,5-2 hónapra leállás, egyenetlen alapjárat, malacfarok, dombon felfele rángatás stb. jöttek elő. Visszavittem és újra leszedték a tankot kitakarították, átnézték az üzemanyagrendszert és a hiba még továbbra is jelen volt. Nagy nehezen rájöttek, hogy a nagynyomású szivattyú szelep volt a ludas.
Vicces,hogy a szivattyú felujításásnál a szelepet kihagyják.fasza egy cég lehetet.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nomad85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34456 Dátum:
2014.10.15 szerda, 18:17:24 »
Sziasztok!
A fórumon keresztül is meg akarom köszönni, Vik-nek a segítséget és egyben ajánlom mindenkinek, akinek gondja van, nyugodtan fordulhat hozzá, egy hozzáértő jó szakembert ismertem meg benne.
Köszönettel: Norbi
Naplózva
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34457 Dátum:
2014.10.15 szerda, 20:06:51 »
Idézetet írta: rottbali - 2014.10.15 szerda, 11:49:28
Hali!
Nekem porlasztó és magasnyomású felújítást követően kb 1,5-2 hónapra leállás, egyenetlen alapjárat, malacfarok, dombon felfele rángatás stb. jöttek elő. Visszavittem és újra leszedték a tankot kitakarították, átnézték az üzemanyagrendszert és a hiba még továbbra is jelen volt. Nagy nehezen rájöttek, hogy a nagynyomású szivattyú szelep volt a ludas.
Nekem hasonló hibát a vezérműtengely jeladó produkált. Hibakódra meg soha nem mutatta.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34458 Dátum:
2014.10.15 szerda, 21:45:59 »
Idézetet írta: djmedi - 2014.10.14 kedd, 09:26:05
Sziasztok!
2004-es 2.0 TDCi
Elmesélem a történetemet.
Reggel munkába indultam 1 km kb. Beindítottam az autót, minden rendben, majd megálltam a munkahelyemen, onnan indultam volna tovább (futár vagyok) és elsőre nem indult, másodikra sem, harmadikra igen, viszont felpörgött 3X 4X pirosba, izzitó lámpa villog, leállítottam még pörgött egy kicsit, leállt. Aztán elindítottam, mentem vele nincs gond, ugyanúgy húz, nem füstöl, olyan mint régen. Azóta néha elindul, néha nem. Amit észre vettem, hogy hideg motornál indul, viszont a munkahelyemről már nem tudok tovább indulni, max 2 óra mulva, mert akkor már beindul. Volt, hogy egyszer útközben kezdett el villogni az izzítólámpa, megállt. 15 percig nem indult, utána igen. Megjártam vele Szerbiát oda-vissza semmi baja, majd másnap reggel elindult, munkából mentem volna tovább, akkor már nem. Azóta nem pörgött fel indításnál, amikor elindul normálisan megy.
Ötlet? Hasonló tapasztalat?
Ma megyek hibakód kiolvasásra, fejleményeket írok!
Üdv.
Sztem ilyen autóval /2000cm3 diesel/ nem lehet büntetlenül naponta 20x - 30× inditani...
Ha jó a generátor,akkor sem tölti fel ilyen rövid szakaszokon.
Nyilván bármi más is lehet,de ez is lehet a háttérben...voltmérővel ellenőrizni kell.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
djmedi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34459 Dátum:
2014.10.16 csütörtök, 09:27:15 »
Megtörtént a hibakód kiolvasás, olvasgattam addig a fórumot, egy tipikus hiba jött elő vezérműtengely szenzor (CMP szenzor).
Cserélve lett eddig működik minden. 4335 Ft volt
Akksit, generátort bemértem még pár napja, azzal minden ok volt.
Üdv.
Idézetet írta: djmedi - 2014.10.14 kedd, 09:26:05
Sziasztok!
2004-es 2.0 TDCi
Elmesélem a történetemet.
Reggel munkába indultam 1 km kb. Beindítottam az autót, minden rendben, majd megálltam a munkahelyemen, onnan indultam volna tovább (futár vagyok) és elsőre nem indult, másodikra sem, harmadikra igen, viszont felpörgött 3X 4X pirosba, izzitó lámpa villog, leállítottam még pörgött egy kicsit, leállt. Aztán elindítottam, mentem vele nincs gond, ugyanúgy húz, nem füstöl, olyan mint régen. Azóta néha elindul, néha nem. Amit észre vettem, hogy hideg motornál indul, viszont a munkahelyemről már nem tudok tovább indulni, max 2 óra mulva, mert akkor már beindul. Volt, hogy egyszer útközben kezdett el villogni az izzítólámpa, megállt. 15 percig nem indult, utána igen. Megjártam vele Szerbiát oda-vissza semmi baja, majd másnap reggel elindult, munkából mentem volna tovább, akkor már nem. Azóta nem pörgött fel indításnál, amikor elindul normálisan megy.
Ötlet? Hasonló tapasztalat?
Ma megyek hibakód kiolvasásra, fejleményeket írok!
Üdv.
Naplózva
Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34460 Dátum:
2014.10.17 péntek, 08:37:56 »
Idézetet írta: djmedi - 2014.10.16 csütörtök, 09:27:15
Megtörtént a hibakód kiolvasás, olvasgattam addig a fórumot, egy tipikus hiba jött elő vezérműtengely szenzor (CMP szenzor).
Cserélve lett eddig működik minden. 4335 Ft volt
Akksit, generátort bemértem még pár napja, azzal minden ok volt.
Üdv.
Jobb ez igy ,mintha a mäsik verzió lett volna
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34461 Dátum:
2014.10.17 péntek, 08:48:30 »
Megcsináltam az egr dugózásomat......
A. Wikis cikket annyival ki kéne egésziteni,hogy legyen nálunk minimum 2féle méretű dugó,illetve két egr tömités.
Sikerült adniuk egy nagyobb méretű tömitést,amit véres veritékkel kisebbre alakitottam.Ha nem sikerült volna,akkor a tisztitást kezdhettem volna előlről amikorra beszerzem a kövi jó méretűt. Anyagi kár jelentős lett,mivel a fúrógépet mindent összekentem olajjal.
Van ez igy...ugyhogy mindenkit arra biztatnék a szivósort inkább szervizbe mosdassa meg,arra készüljön fel előre.
Ui....sört nem bontottam ...de sikerült
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34462 Dátum:
2014.10.17 péntek, 08:58:29 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.17 péntek, 08:48:30
Megcsináltam az egr dugózásomat......
A. Wikis cikket annyival ki kéne egésziteni,hogy legyen nálunk minimum 2féle méretű dugó,illetve két egr tömités.
Sikerült adniuk egy nagyobb méretű tömitést,amit véres veritékkel kisebbre alakitottam.Ha nem sikerült volna,akkor a tisztitást kezdhettem volna előlről amikorra beszerzem a kövi jó méretűt. Anyagi kár jelentős lett,mivel a fúrógépet mindent összekentem olajjal.
Van ez igy...ugyhogy mindenkit arra biztatnék a szivósort inkább szervizbe mosdassa meg,arra készüljön fel előre.
Ui....sört nem bontottam ...de sikerült
Látod? Ott cseszted el.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34463 Dátum:
2014.10.17 péntek, 09:05:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.10.17 péntek, 08:58:29
Látod? Ott cseszted el.
AndyA
Lehet
De ezzel a szivosort jobb lenne 'mogyorózni'
A képet a tárolja.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.17 péntek, 09:09:38 írta wofer
»
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34464 Dátum:
2014.10.17 péntek, 13:31:50 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.17 péntek, 08:48:30
Megcsináltam az egr dugózásomat......
A. Wikis cikket annyival ki kéne egésziteni,hogy legyen nálunk minimum 2féle méretű dugó,illetve két egr tömités.
Sikerült adniuk egy nagyobb méretű tömitést,amit véres veritékkel kisebbre alakitottam.Ha nem sikerült volna,akkor a tisztitást kezdhettem volna előlről amikorra beszerzem a kövi jó méretűt. Anyagi kár jelentős lett,mivel a fúrógépet mindent összekentem olajjal.
Van ez igy...ugyhogy mindenkit arra biztatnék a szivósort inkább szervizbe mosdassa meg,arra készüljön fel előre.
Ui....sört nem bontottam ...de sikerült
Más az első és hátsó EGR dugó/tömítés mérete.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34465 Dátum:
2014.10.17 péntek, 15:21:08 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.10.17 péntek, 13:31:50
Más az első és hátsó EGR dugó/tömítés mérete.
....és ha a monitoron megmutattam melyiket kérem :-)
....akkor ki a hunyó?
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34466 Dátum:
2014.10.17 péntek, 15:45:51 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.17 péntek, 15:21:08
....és ha a monitoron megmutattam melyiket kérem :-)
....akkor ki a hunyó?
Az eladó.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34467 Dátum:
2014.10.17 péntek, 20:39:28 »
A legendás mk3 tdci motor.....
(ilyet még a benzinesnél nem láttam)
https://www.youtube.com/watch?v=rTfs4zw9FJA
https://www.youtube.com/watch?v=Dh5Bwzqy7ZQ
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34468 Dátum:
2014.10.17 péntek, 21:01:10 »
Idézetet írta: és rendezte: GSR - 2014.10.17 péntek, 20:39:28
A legendás mk3 tdci motor.....
(ilyet még a benzinesnél nem láttam)
https://www.youtube.com/watch?v=rTfs4zw9FJA
https://www.youtube.com/watch?v=Dh5Bwzqy7ZQ
Az első videó mitől érdekes?
A másodikon meg mik azok a xarok amire ráphotoshoppolták a hajszálakat?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34469 Dátum:
2014.10.17 péntek, 21:07:01 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.17 péntek, 21:01:10
Az első videó mitől érdekes
?
A másodikon meg mik azok a xarok amire ráphotoshoppolták a hajszálakat?
Neked semmitől, látszik nem értesz hozzá.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34470 Dátum:
2014.10.17 péntek, 21:10:43 »
Idézetet írta: és rendezte: GSR - 2014.10.17 péntek, 21:07:01
Neked semmitől, látszik nem értesz hozzá.....
Most jön az ami neked sose megy: Nem értek hozzá, és nem is dől össze a világ, hogy ezt elismerem.
Látod milyen könnyű!
Nem arra kell felhívd a figyelmemet, hogy nem értek hozzá, mert azt én is tudom, hanem a kérdésre válaszolj!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34471 Dátum:
2014.10.17 péntek, 21:12:56 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.17 péntek, 21:10:43
Most jön az ami neked sose megy:
Nem értek hozzá, és nem is dől össze a világ, hogy ezt elismerem.
Látod milyen könnyű!
Nem arra kell felhívd a figyelmemet, hogy nem értek hozzá, mert azt én is tudom, hanem a kérdésre válaszolj!
Neked könnyű, mert semmihez nem értesz...és ezt meg is szoktad már!
Kár magyaráznom, ha nem tudod mit kell észrevenni és miért.
Vakoknak minek beszéljek a színekről?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34472 Dátum:
2014.10.17 péntek, 21:14:33 »
Idézetet írta: és rendezte: GSR - 2014.10.17 péntek, 21:12:56
Neked könnyű, mert semmihez nem értesz...és ezt meg is szoktad már!
Kár magyaráznom, ha nem tudod mit kell észrevenni és miért.
Vakoknak minek beszéljek a színekről?
Szóval semmi különös, csak már megint játszod az agyadat! Gyogyó!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34473 Dátum:
2014.10.17 péntek, 21:15:15 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.17 péntek, 21:14:33
Szóval semmi különös, csak már megint játszod az agyadat! Gyogyó!
Hát ez az, neked semmi különös....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34474 Dátum:
2014.10.17 péntek, 21:35:02 »
Idézetet írta: az igazat: GSR - 2014.10.17 péntek, 21:15:15
Hát ez az, neked semmi különös....
Ez nem újdonság, ezt a tényt én tártam fel. Azért kérdeztem, hogy mit kell nézni, mi a fura.
Erre a kérdésre meg nem tudsz érdemben válaszolni, vagy tudsz, csak direkt nem teszed, mert azt gondolod, hogy mekkora nagy jó móka amit most csinálsz.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34475 Dátum:
2014.10.17 péntek, 21:46:58 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.17 péntek, 21:35:02
Ez nem újdonság, ezt a tényt én tártam fel. Azért kérdeztem, hogy mit kell nézni, mi a fura.
Erre a kérdésre meg nem tudsz érdemben válaszolni, vagy tudsz, csak direkt nem teszed, mert azt gondolod, hogy mekkora nagy jó móka amit most csinálsz.
Erre az egészre csak annyit mondok összefoglalva: Tévedni emberi dolog, de te durván visszaélsz ezzel.
Majd jön olyan ember, aki tudja mit kell nézni.
Aki meg nem....az minek nézi?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34476 Dátum:
2014.10.17 péntek, 21:52:57 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.17 péntek, 21:14:33
Szóval semmi különös, csak már megint játszod az agyadat! Gyogyó!
lóg az összes tengely amin mozognak a himbák. amikor emelné a hátulját(nyitná a szelepet) akkor nem csak forog rajta, hanem a csavarnál jól láthatóan felemelkedik a tengely
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34477 Dátum:
2014.10.17 péntek, 21:55:21 »
Idézetet írta: az igazat: GSR - 2014.10.17 péntek, 20:39:28
A legendás mk3 tdci motor.....
(ilyet még a benzinesnél nem láttam)
https://www.youtube.com/watch?v=rTfs4zw9FJA
https://www.youtube.com/watch?v=Dh5Bwzqy7ZQ
ugyanaz a motor?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34478 Dátum:
2014.10.17 péntek, 22:00:21 »
Idézetet írta: az igazat: GSR - 2014.10.17 péntek, 20:39:28
A legendás mk3 tdci motor.....
(ilyet még a benzinesnél nem láttam)
https://www.youtube.com/watch?v=rTfs4zw9FJA
https://www.youtube.com/watch?v=Dh5Bwzqy7ZQ
Elfelejtették meghúzni a csavarokat a gyárban?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34479 Dátum:
2014.10.17 péntek, 22:17:43 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.10.17 péntek, 21:52:57
lóg az összes tengely amin mozognak a himbák. amikor emelné a hátulját(nyitná a szelepet) akkor nem csak forog rajta, hanem a csavarnál jól láthatóan felemelkedik a tengely
Köszi, most már tudom mit kell nézni.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34480 Dátum:
2014.10.17 péntek, 22:21:09 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.10.17 péntek, 21:55:21
ugyanaz a motor?
Persze
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34481 Dátum:
2014.10.17 péntek, 22:54:24 »
Idézetet írta: az igazat: GSR - 2014.10.17 péntek, 21:46:58
Erre az egészre csak annyit mondok összefoglalva: Tévedni emberi dolog, de te durván visszaélsz ezzel.
Majd jön olyan ember, aki tudja mit kell nézni.
Aki meg nem....az minek nézi?
Ezzel az utolsó mondattal meg lenézted a többieket,szerintem nem szép dolog.Ennyire még én sem néztem meg hogy tudjam mi az ,de azért érdekel.és azért szerintem másnak elmondhatod mi a gond ha a szokásos emberekkel ilyen viszonyban vagy,hogy állandóan beszóltok egymásnak.Ez a ti dolgotok,de ha tudsz akkor aki nem ért annyira hozzá nekik segíts légyszi.mert a többséget ez jobban érdekli mint az örökös egymással való civakodásotok.Mindig ha nekem is küldtél bármi tanácsot véleményt szívesen fogadtam és ezek után is jobban venném ezt mint az ilyen fajta lenézést ami az utolsó mondatodban van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34482 Dátum:
2014.10.18 szombat, 07:26:36 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.10.17 péntek, 22:54:24
Ezzel az utolsó mondattal meg lenézted a többieket,szerintem nem szép dolog.Ennyire még én sem néztem meg hogy tudjam mi az ,de azért érdekel.és azért szerintem másnak elmondhatod mi a gond ha a szokásos emberekkel ilyen viszonyban vagy,hogy állandóan beszóltok egymásnak.Ez a ti dolgotok,de ha tudsz akkor aki nem ért annyira hozzá nekik segíts légyszi.mert a többséget ez jobban érdekli mint az örökös egymással való civakodásotok.Mindig ha nekem is küldtél bármi tanácsot véleményt szívesen fogadtam és ezek után is jobban venném ezt mint az ilyen fajta lenézést ami az utolsó mondatodban van.
Egyáltalán nem lenézésről van szó és igazából annak szól közvetlenül, akinek válaszoltam.
Akinek nem inge az ne vegye fel.
Bocsánat ha valakit a saját értelmezése alapján megbántottam volna!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.18 szombat, 20:22:48 írta az igazat: GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34483 Dátum:
2014.10.18 szombat, 13:58:08 »
Idézetet írta: az igazat: GSR - 2014.10.18 szombat, 07:26:36
Egyáltalán nem lépésről van szó és igazából annak szól közvetlenül, akinek válaszoltam.
Akinek nem inge az ne vegye fel.
Bocsánat ha valakit a saját értelmezése alapján megbántottam volna!
Elfogadom a bocsánatkérést.
Azért majd egy benzines motorgenerálról is csinálhatsz videót.....az úgyis gyakrabban fordul elő
.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34484 Dátum:
2014.10.18 szombat, 14:04:28 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.10.18 szombat, 13:58:08
Elfogadom a bocsánatkérést.
Azért majd egy benzines motorgenerálról is csinálhatsz videót.....az úgyis gyakrabban fordul elő
.
Ha elfogadtad a bocsánatkérést, akkor annyit kérdeznék, hogy te mindig más ingét veszed fel?
Benzinesből nincs motorgenerál. Egy van most szétszedve, de hűtőfolyadék nélkül használták (nő)....erről nem a motor tehet, hanem a user.
Ellenben a dízel motor esetében, ilyet aligha lehet használóként előidézni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34485 Dátum:
2014.10.18 szombat, 14:42:30 »
Idézetet írta: az igazat: GSR - 2014.10.18 szombat, 14:04:28
Ha elfogadtad a bocsánatkérést, akkor annyit kérdeznék, hogy te mindig más ingét veszed fel?
Benzinesből nincs motorgenerál. Egy van most szétszedve, de hűtőfolyadék nélkül használták (nő)....erről nem a motor tehet, hanem a user.
Ellenben a dízel motor esetében, ilyet aligha lehet használóként előidézni.
Nem nagyon hordok inget, ha mégis akkor az általában "céges"...tehát nem az enyém.
Azért én olvastam már itt 1-2 benzines motorgenerálról.
Egyébként lehet valamit tenni megelőzés képpen? Mondjuk utánahúzni a himba tengelyt?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34486 Dátum:
2014.10.18 szombat, 15:02:48 »
Idézetet írta: az igazat: GSR - 2014.10.18 szombat, 14:04:28
Ha elfogadtad a bocsánatkérést, akkor annyit kérdeznék, hogy te mindig más ingét veszed fel?
Benzinesből nincs motorgenerál. Egy van most szétszedve, de hűtőfolyadék nélkül használták (nő)....erről nem a motor tehet, hanem a user.
Ellenben a dízel motor esetében, ilyet aligha lehet használóként előidézni.
az is user hiba,te is tudod.nem véletlenül repedt el a szelephimba tartó.valszeg egy töketlen szerelő,mint te,féktisztítóval akarta elindítani azt a mocit,ami a csúcsok cseréje után nem indult,mert nem lettek kiütve a hibakódok,és nem progizta újra őket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34487 Dátum:
2014.10.18 szombat, 15:04:47 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.10.18 szombat, 14:42:30
Nem nagyon hordok inget, ha mégis akkor az általában "céges"...tehát nem az enyém.
Azért én olvastam már itt 1-2 benzines motorgenerálról.
Egyébként lehet valamit tenni megelőzés képpen? Mondjuk utánahúzni a himba tengelyt?
Olvastál, olvashattál.
Szerintem az is felhasználói hiba, ki tudja hogyan bántak szegényekkel.... (biztos csúnyán)
Egyébként azért írtam, hogy nincs motorgenerál, mert motorcsere van. Ahogy ennél a dízelnél is. Amennyi a hengerfej....és ahhoz tömítések és ki tudja mi károsodott még.
Annyiért veszek komplett motort.
Az már okozat.
Előbb repedtek el a vezérműtengely csapágyfedelek, ami miatt fellazultak a himbatengelyek.
Viszont az a nagy kérdés.....hogy az mitől!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34488 Dátum:
2014.10.18 szombat, 15:07:13 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.18 szombat, 15:02:48
az is user hiba,te is tudod.nem véletlenül repedt el a szelephimba tartó.valszeg egy töketlen szerelő,mint te,féktisztítóval akarta elindítani azt a mocit,ami a csúcsok cseréje után nem indult,mert nem lettek kiütve a hibakódok,és nem progizta újra őket.
Az hülye történeted ne itt süsd el.... mert semmi köze nincs ehhez csak hülyeségek sorozata egy mondatban...tőled.
Ebben a motorban garantáltan 116e km van és még nem volt megbontva! Érdekes is lenne, ha kellett volna már.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34489 Dátum:
2014.10.18 szombat, 15:09:14 »
Idézetet írta: az igazat: GSR - 2014.10.18 szombat, 15:07:13
Az hülye történeted ne itt süsd el.... mert semmi köze nincs ehhez csak hülyeségek sorozata egy mondatban...tőled.
Ebben a motorban garantáltan 116e km van és még nem volt megbontva! Érdekes is lenne, ha kellett volna már.....
a másik ok az lehet,ha megpróbálják behúzni az autót...mondjak még pár jó ötletet?
amúgy nálad van ez a verda?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34490 Dátum:
2014.10.18 szombat, 15:12:35 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.18 szombat, 15:09:14
a másik ok az lehet,ha megpróbálják behúzni az autót...mondjak még pár jó ötletet?
amúgy nálad van ez a verda?
Nálam, persze.
Én csináltam a videót és a képeket.
Attól még nem szabad ilyennek történnie. Ha forog a motor van olajnyomás és akkor no problem.
Nem tudom még mi lehet az igazi okozója.....de szerintem nem bontom tovább.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34491 Dátum:
2014.10.18 szombat, 15:13:49 »
Idézetet írta: az igazat: GSR - 2014.10.18 szombat, 15:04:47
Olvastál, olvashattál.
Szerintem az is felhasználói hiba, ki tudja hogyan bántak szegényekkel.... (biztos csúnyán)
Egyébként azért írtam, hogy nincs motorgenerál, mert motorcsere van. Ahogy ennél a dízelnél is. Amennyi a hengerfej....és ahhoz tömítések és ki tudja mi károsodott még.
Annyiért veszek komplett motort.
Az már okozat.
Előbb repedtek el a vezérműtengely csapágyfedelek, ami miatt fellazultak a himbatengelyek.
Viszont az a nagy kérdés.....hogy az mitől!
Mitől?
Mindegyiken ugyanazon ok miatt
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34492 Dátum:
2014.10.18 szombat, 15:17:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.10.18 szombat, 15:13:49
Mitől?
Mindegyiken ugyanazon ok miatt
Még nem tudom, de szerintem nem kell tovább bontanom .... pedig érdekelne engem is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34493 Dátum:
2014.10.18 szombat, 15:20:48 »
Idézetet írta: az igazat: GSR - 2014.10.18 szombat, 15:17:43
Még nem tudom, de szerintem nem kell tovább bontanom .... pedig érdekelne engem is.
Ha ilyen tudatlan vagy akkor minek olvasod amit nem értesz!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34494 Dátum:
2014.10.18 szombat, 15:21:27 »
Idézetet írta: az igazat: GSR - 2014.10.18 szombat, 15:12:35
Nálam, persze.
Én csináltam a videót és a képeket.
Ez az amit gariba vittek vissza!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34495 Dátum:
2014.10.18 szombat, 15:22:21 »
Idézetet írta: az igazat: GSR - 2014.10.18 szombat, 15:17:43
Még nem tudom, de szerintem nem kell tovább bontanom .... pedig érdekelne engem is.
Átugrik 2-3 fogat egyik felén kitámaszt a szelep a dugattyún a másikfelén emeli a vezérműtengely és felszakítja a csavarokat a keretből...csak ennyi.
Mitől ugrik át? Utoljára egy kéziféket nem használó 1 métert 1-esben előre guruló tdci-n láttam feltépve... De ezért miért kell motort cserélni?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34496 Dátum:
2014.10.18 szombat, 15:25:16 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.10.18 szombat, 15:22:21
De ezért miért kell motort cserélni?
Mert mindenkinek benzines motort akar rakni az autójába!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34497 Dátum:
2014.10.18 szombat, 15:28:04 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.18 szombat, 15:25:16
Mert mindenkinek benzines motort akar rakni az autójába!
Hát a benzin sok mindenre jó, de üzemanyagnak pocsék...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34498 Dátum:
2014.10.18 szombat, 15:52:44 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.10.18 szombat, 15:28:04
Hát a benzin sok mindenre jó, de üzemanyagnak pocsék...
Hát az F1-ben mégse dízelek vannak....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34499 Dátum:
2014.10.18 szombat, 15:54:23 »
Idézetet írta: az igazat: GSR - 2014.10.18 szombat, 15:52:44
Hát az F1-ben mégse díszeleg vannak....
díszeleg? ki? Össze vissza beszélsz!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
683
684
685
686
687
688
689
[
690
]
691
692
693
694
695
696
697
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ