Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:43:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 729 730 731 732 733 734 735 [736] 737 738 739 740 741 742 743 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14648369 alkalommal)
0 Felhasználó és 132 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36750 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 08:04:47 »

és hol kerül annyiba?nézegettm és ilyen 70 körül találtam de ha megtudnád adni a címet megköszönném:)



Bunyekot keresd privátban
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36751 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 08:14:43 »

és hol kerül annyiba?nézegettm és ilyen 70 körül találtam de ha megtudnád adni a címet megköszönném:)



egészen pontosan 40!

http://www.szaboautoszerviz.hu/index_elemei/Page323.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36752 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 08:15:27 »

Jo estet!
Ma "megpoharaztam" a gepet.
Ezt produkalta kb 30 masodperc alatt:
http://www.kephost.com/image/FOoN
Hogyan kell poharazni?
Az üvegezést ismerem, de az itt nem opció Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36753 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 08:17:12 »

Hogyan kell poharazni?
Az üvegezést ismerem, de az itt nem opció Cheesy
https://www.youtube.com/watch?v=soeJsGVNHZs
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36754 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 08:32:14 »

Sziasztok!

Kérdezni szeretném,hogy megéri e lefenekelni az Egr-t és megszüntetni a részecskeszűrőt?Illetve utóbbi el tud e romlani azonnal és van e előjele?(Mert sokat járok külföldön nem szeretném ha ott megállna).
A generátort megéri  90-ről 115A-re feljavítani?Miért jobb az erősebb?
Köszi előre is!

Ha van sok nagyfogyasztó az autóban (hifi, elektromos kieg. fűtés, első szélvédő fűtés, stb), akkor lehet érdekes a nagyobb teljesítményű generátor.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36755 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 09:08:58 »

Koszi.
mennyi a megengedett, vagy jo perc/ml ertek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36756 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 09:17:09 »

Koszi.
mennyi a megengedett, vagy jo perc/ml ertek?

ha az emlékei nem csalnak, 1 perc alatt max 17ml..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36757 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 09:19:47 »

ha az emlékei nem csalnak, 1 perc alatt max 17ml..... Roll Eyes
Köszönöm
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36758 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 09:43:30 »

Sziasztok!

Kérdezni szeretném,hogy megéri e lefenekelni az Egr-t és megszüntetni a részecskeszűrőt?Illetve utóbbi el tud e romlani azonnal és van e előjele?(Mert sokat járok külföldön nem szeretném ha ott megállna).
A generátort megéri  90-ről 115A-re feljavítani?Miért jobb az erősebb?
Köszi előre is!

EGR-dugó: feltétlenül, egy tisztítással egybekötve, szükség esetén a szívósort is.

DPF: Néha ki kell vele menni egy hosszabb útra az országútra, de jobb a pályára, hogy tudja regenerálni magát. Elvileg Forscannel lehet regenerálást indítani kézihajtányos üzemmódban is, de azért az nem az igazi. Kiütni nem érdemes, mert ha észreveszik műszaki vizsgán, nem fognak megdicsérni érte.

Generátor: Attól függ, mi fogyasztó van az autóban, és azokat hogyan használod. Ha mondjuk van benne egyszerre fűtött szélvédő (2 x 25A), ülésfűtés (2 x 5A) és kiegészítő villamos fűtés (3 x 25A) hidegindításhoz a hűtővízkörben, akkor már erősen meggondolandó lehet. Persze a GEM zsonglőrködik a villannyal, hogy nem kapcsolbe mindent egyszerre, hanem váltogatja, de ha eleve 25A-rel többől válogathat, akkor csak jobban fog minden működni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #36759 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 10:33:26 »


40-ért már komolyan elgondolkodnék, kár, hogy nagyon messze van, meg félek, hogy a tartósság rovására megy.  Undecided
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36760 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 10:36:42 »

40-ért már komolyan elgondolkodnék, kár, hogy nagyon messze van, meg félek, hogy a tartósság rovására megy.  Undecided
micsoda megy a tartósság rovására?ha 80ért írná,jobban megbíznál benne? taps

Itt a fórumon sok autót csinált és még mindenki nagy megelégedéssel használja évek óta.

vagy a csiptuning megy  a tartósság rovására? akkor tényleg inkább ne csináltasd.....tarósabb nem lesz tőle....mint ahogy mástól sem.
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.23 hétfő, 10:38:22 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #36761 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 10:41:14 »

micsoda megy a tartósság rovására?ha 80ért írná,jobban megbíznál benne? taps

Itt a fórumon sok autót csinált és még mindenki nagy megelégedéssel használja évek óta.

vagy a csiptuning megy  a tartósság rovására? akkor tényleg inkább ne csináltasd.....


dehogy, nem a kolléga képességeiben kételkedtem, hanem magában a teljesítménynövelésben, mert ismerem magam..  Grin
tudom, hogy sok autó átesett már az optimalizáláson és, hogy nem igazán volt rá panasz, csak, csak..na.tartok tőle, illetve magamtól  nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36762 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 12:53:43 »


dehogy, nem a kolléga képességeiben kételkedtem, hanem magában a teljesítménynövelésben, mert ismerem magam..  Grin
tudom, hogy sok autó átesett már az optimalizáláson és, hogy nem igazán volt rá panasz, csak, csak..na.tartok tőle, illetve magamtól  nyes
ok.értem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #36763 Dátum: 2015.03.24 kedd, 06:52:28 »


dehogy, nem a kolléga képességeiben kételkedtem, hanem magában a teljesítménynövelésben, mert ismerem magam..  Grin
tudom, hogy sok autó átesett már az optimalizáláson és, hogy nem igazán volt rá panasz, csak, csak..na.tartok tőle, illetve magamtól  nyes
Tisztelt Fórumtárs!
A jól megírt program + tojás a talp alá = hosszú élettartam + üzemanyag megtakarítás.
Megjegyzem a tojás, átírt program nélkül is működik. smile
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.24 kedd, 06:54:06 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #36764 Dátum: 2015.03.24 kedd, 11:04:29 »

Köszi

Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #36765 Dátum: 2015.03.24 kedd, 11:10:34 »

Tisztelt Fórumtárs!
A jól megírt program + tojás a talp alá = hosszú élettartam + üzemanyag megtakarítás.
Megjegyzem a tojás, átírt program nélkül is működik. smile
Tisztelettel László! worship

Igen, nálam ez úgy nézne ki, hogy jól megírt program = nagyobb lóerő = zéró tojástalp = zéró üzemanyag megtakarítás

ha megcsináltatnám, nem igazán foglalkoznék a fogyasztással.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #36766 Dátum: 2015.03.24 kedd, 12:11:58 »

Igen, nálam ez úgy nézne ki, hogy jól megírt program = nagyobb lóerő = zéró tojástalp = zéró üzemanyag megtakarítás

ha megcsináltatnám, nem igazán foglalkoznék a fogyasztással.
Tisztelt Fórumtárs!
Ha emlékeim nem csalnak akkor nálad nem is a fogyasztással volt a gond, hanem az élettartammal. A jól megírt program mellet nem árt a kíméletes vezetési stílus, és hosszútávon minden rendben lesz.
Az ajánlott szakember a saját elvárásaidnak megfelelően írja a programot. Ott helyben kipróbálhatod és ha valami nem tetszik, kijavítja, ill a lábadhoz hangolja. Én is csak ajánlani tudom. Hosszútávon mindenképp megéri és ha nem tetszik a program az eredeti programot bármikor vissza tudod rakni, mivel pendriven megkapod. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36767 Dátum: 2015.03.24 kedd, 12:46:32 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha emlékeim nem csalnak akkor nálad nem is a fogyasztással volt a gond, hanem az élettartammal. A jól megírt program mellet nem árt a kíméletes vezetési stílus, és hosszútávon minden rendben lesz.
Az ajánlott szakember a saját elvárásaidnak megfelelően írja a programot. Ott helyben kipróbálhatod és ha valami nem tetszik, kijavítja, ill a lábadhoz hangolja. Én is csak ajánlani tudom. Hosszútávon mindenképp megéri és ha nem tetszik a program az eredeti programot bármikor vissza tudod rakni, mivel pendriven megkapod. wave
Tisztelettel László! worship


Ha többet veszel ki a motorból, hamarabb elfogy. Ennyi, de ez eléggé örök szabály. Azután, hogy csak annyival vesz ki valaki többet, hogy nála ne fogyjon el, míg le nem cseréli, az már vérmérséklet kérdése, nem technikai. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #36768 Dátum: 2015.03.24 kedd, 13:13:45 »

Ha többet veszel ki a motorból, hamarabb elfogy. Ennyi, de ez eléggé örök szabály. Azután, hogy csak annyival vesz ki valaki többet, hogy nála ne fogyjon el, míg le nem cseréli, az már vérmérséklet kérdése, nem technikai. Smiley

AndyA

Hát igen kb ennyi a lényeg. De amúgy fogalmam sincs, meddig lesz meg az autó. 2010 szeptembere óta van nálam, akkor úgy vettem, hogy sokat fogom használni, aztán másfele vitt az élet. Az autó megmaradt, mert megszerettem, meg rendbe is lett téve, de most már évente ha 10.000km-et megyek vele..Ha most vennék autót, biztos nem dizli lenne, hanem inkább egy nagyobb benzines Mondi  Wink
Naplózva
museboy
Vendég
« Új hozzászólás #36769 Dátum: 2015.03.24 kedd, 14:16:27 »

Sziasztok!

Tavaly fél éve vettem egy 11 éves mondeo-t 350000 futott km-el! Vannak apróbb hibái, de az utóbbi napokban észrevettem, hogy reggel és este felé el kezd kerepelni a motor ha gázt adok, üres járatban is, de akkor csak nagyon halkan! Nap közben amikor melegszik az idő akkor szinte nem is kerepel, de hidegebb időben, vagy hideg motorral igen! Úgy érzem, hogy erő van benne, tehát erősebben rálépek a gázra akkor rendesen húz! Több ember véleményét is kikértem már és ők azt mondták, hogy a lendkerék vagy a ventilátor, vagy a dugattyúk! Sajnos én nagyon analfabéta vagyok az autókhoz én csak vezetem! Köszönöm szépen előre is a válaszotokat!
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #36770 Dátum: 2015.03.24 kedd, 16:10:43 »

Sziasztok!

Tavaly fél éve vettem egy 11 éves mondeo-t 350000 futott km-el! Vannak apróbb hibái, de az utóbbi napokban észrevettem, hogy reggel és este felé el kezd kerepelni a motor ha gázt adok, üres járatban is, de akkor csak nagyon halkan! Nap közben amikor melegszik az idő akkor szinte nem is kerepel, de hidegebb időben, vagy hideg motorral igen! Úgy érzem, hogy erő van benne, tehát erősebben rálépek a gázra akkor rendesen húz! Több ember véleményét is kikértem már és ők azt mondták, hogy a lendkerék vagy a ventilátor, vagy a dugattyúk! Sajnos én nagyon analfabéta vagyok az autókhoz én csak vezetem! Köszönöm szépen előre is a válaszotokat!

Kinyomott kuplungnál is csinálja? Leállításkor nem ránt egy nagyot?
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
museboy
Vendég
« Új hozzászólás #36771 Dátum: 2015.03.24 kedd, 16:26:49 »

Kuplungolásnál normálisan működik! Leállításkor pedig semmi szokatlant nem vettem észre!
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #36772 Dátum: 2015.03.24 kedd, 16:46:57 »

Kuplungolásnál normálisan működik! Leállításkor pedig semmi szokatlant nem vettem észre!

Akkor szerintem a lendkereket kilőheted a hibalistából.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
ZBE
Vendég
« Új hozzászólás #36773 Dátum: 2015.03.24 kedd, 17:56:10 »

Köszönöm a válaszokat!! worship
Naplózva
ZBE
Vendég
« Új hozzászólás #36774 Dátum: 2015.03.24 kedd, 18:02:57 »

Annyi segítséget szeretnék még kérni,hogy a Generátort alulról vagy felűről lehet kiszerelni?(2.2 Tdci Mk3),mert postán kell felküldjem a távolság miatt  Undecided.Esetleg ha van valakinek egy videó róla megköszönném....
Kösz még 1X
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36775 Dátum: 2015.03.24 kedd, 18:46:45 »

Annyi segítséget szeretnék még kérni,hogy a Generátort alulról vagy felűről lehet kiszerelni?(2.2 Tdci Mk3),mert postán kell felküldjem a távolság miatt  Undecided.Esetleg ha van valakinek egy videó róla megköszönném....
Kösz még 1X


Lehet mindkét irányból, kinek mi az egyszerűbb......én alulról (oldalról) szoktam.
http://www.fordownersclub.com/forums/topic/48850-mondeo-20-tdi-2004-how-to-easily-remove-the-alternator-and-belt-many-photos/
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36776 Dátum: 2015.03.24 kedd, 20:17:53 »

Annyi segítséget szeretnék még kérni,hogy a Generátort alulról vagy felűről lehet kiszerelni?(2.2 Tdci Mk3),mert postán kell felküldjem a távolság miatt  Undecided.Esetleg ha van valakinek egy videó róla megköszönném....
Kösz még 1X

Én oldalirányba szoktam kiszedni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #36777 Dátum: 2015.03.25 szerda, 07:02:55 »

Sziasztok.

Bocsánat ha nem jó helyre írok, de új vagyok még itt és ebben a témában. Tegnap vettem egy ford mondeo autót és nagyon sok kérdésem lenne. Vagy is írjátok le kérlek szépen amit tudni kell Smiley
Autó: 2002 es évjárat , németből van, 2.0 tdci mondeo turnier trend 131 lóerős. Életem első dízel autója. Mire kell oda figyelni, azon kívül hogy ne benzit tegyek bele Smiley
Voltam 2 autó szerelőnél, elmondtam nekik hogy az autó hosszú távon megy 1000 km úgy megy le hogy 2 szer állok meg maximu,  1 hónapban kB 3000 km teszek bele. Első autó szerelő azt mondta hogy akkor ford olaj, a másik meg hogy castrol olaj.  Mert el akarom vinni olaj, szűrő cserére rögtön.  202 ezer km van a kocsiba.

Légyszíves írjátok le mindent, mire figyeljek oda, milyen olaj és tanácsok.
Köszönöm előre is, bocsánat a hosszú irasert
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36778 Dátum: 2015.03.25 szerda, 07:20:10 »

Sziasztok.

Bocsánat ha nem jó helyre írok, de új vagyok még itt és ebben a témában. Tegnap vettem egy ford mondeo autót és nagyon sok kérdésem lenne. Vagy is írjátok le kérlek szépen amit tudni kell Smiley
Autó: 2002 es évjárat , németből van, 2.0 tdci mondeo turnier trend 131 lóerős. Életem első dízel autója. Mire kell oda figyelni, azon kívül hogy ne benzit tegyek bele Smiley
Voltam 2 autó szerelőnél, elmondtam nekik hogy az autó hosszú távon megy 1000 km úgy megy le hogy 2 szer állok meg maximu,  1 hónapban kB 3000 km teszek bele. Első autó szerelő azt mondta hogy akkor ford olaj, a másik meg hogy castrol olaj.  Mert el akarom vinni olaj, szűrő cserére rögtön.  202 ezer km van a kocsiba.

Légyszíves írjátok le mindent, mire figyeljek oda, milyen olaj és tanácsok.
Köszönöm előre is, bocsánat a hosszú irasert
A ford olaj nem drága, és maximálisan megfelel. Arra figyelj, mindenképp, hogy hagyd kihülni a turbót mielőtt megállsz, és adj időt bemelegedni is.
Hogy hol tankolsz az is érdekes lehet, mert a pocsék gázolajat nem szereti. Sokan öntenek 1-2deci 2t olajat is egy egy telitankba. Állítólag jót tesz, de rosszat nem hinném.
Szűrőket cseréld rendesen, olajat meg inkább 10ezrenként mint 20.
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #36779 Dátum: 2015.03.25 szerda, 07:39:59 »

A ford olaj nem drága, és maximálisan megfelel. Arra figyelj, mindenképp, hogy hagyd kihülni a turbót mielőtt megállsz, és adj időt bemelegedni is.
Hogy hol tankolsz az is érdekes lehet, mert a pocsék gázolajat nem szereti. Sokan öntenek 1-2deci 2t olajat is egy egy telitankba. Állítólag jót tesz, de rosszat nem hinném.
Szűrőket cseréld rendesen, olajat meg inkább 10ezrenként mint 20.

Köszönöm a válaszod. Itthon csak shell kútnál tankolok. Benzines autóm is ott tankoltam. Néha omv.
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36780 Dátum: 2015.03.25 szerda, 07:41:36 »

A ford olaj nem drága, és maximálisan megfelel. Arra figyelj, mindenképp, hogy hagyd kihülni a turbót mielőtt megállsz, és adj időt bemelegedni is.
Hogy hol tankolsz az is érdekes lehet, mert a pocsék gázolajat nem szereti. Sokan öntenek 1-2deci 2t olajat is egy egy telitankba. Állítólag jót tesz, de rosszat nem hinném.
Szűrőket cseréld rendesen, olajat meg inkább 10ezrenként mint 20.

Ha tényleg 1000 km-t megy egy fenéken, akkor a 20 ezres olajcsere pont jó. Gyakrabban akkor illendő, ha sokat megy rövid utakon, városban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36781 Dátum: 2015.03.25 szerda, 08:30:17 »

Ha tényleg 1000 km-t megy egy fenéken, akkor a 20 ezres olajcsere pont jó. Gyakrabban akkor illendő, ha sokat megy rövid utakon, városban.

AndyA

Igazad van.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36782 Dátum: 2015.03.25 szerda, 08:30:40 »

Köszönöm a válaszod. Itthon csak shell kútnál tankolok. Benzines autóm is ott tankoltam. Néha omv.

nekem a shell gázolajjal volt rossz tapasztalatom.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36783 Dátum: 2015.03.25 szerda, 08:33:03 »

Köszönöm a válaszod. Itthon csak shell kútnál tankolok. Benzines autóm is ott tankoltam. Néha omv.

Arra ügyelj, hogy 1/3-1/4 alá soha ne fogyjon a tankban az üzemanyag. Egyesek szerint ez a Delphi dízel rendszer hosszú életének a titka, hogy ne kavard fel a tank alján leülepedett mocskot, GO-szűrő ide vagy oda.

Ja, a GO-szűrőt gyárilag 60 ezrenként, minden harmadik szerviznél kell cserélni, de többen itt a fórumon minden szerviznél, 20 ezrenként cseréltetjük. Az biztos, hogy nem árt. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #36784 Dátum: 2015.03.25 szerda, 08:34:27 »

Ha tényleg 1000 km-t megy egy fenéken, akkor a 20 ezres olajcsere pont jó. Gyakrabban akkor illendő, ha sokat megy rövid utakon, városban.

AndyA

Köszönöm. Igen kint dolgozom. 1000 km háztól házig. Kint meg néha el megyek boltba vele majd. Még valamire oda figyeln?  Magyar kezelési útmutató vagy minek hívjá,  tudna valaki linket küldeni. Mert az nincs a kocsihoz
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #36785 Dátum: 2015.03.25 szerda, 08:38:54 »

Arra ügyelj, hogy 1/3-1/4 alá soha ne fogyjon a tankban az üzemanyag. Egyesek szerint ez a Delphi dízel rendszer hosszú életének a titka, hogy ne kavard fel a tank alján leülepedett mocskot, GO-szűrő ide vagy oda.

Ja, a GO-szűrőt gyárilag 60 ezrenként, minden harmadik szerviznél kell cserélni, de többen itt a fórumon minden szerviznél, 20 ezrenként cseréltetjük. Az biztos, hogy nem árt. Smiley

AndyA

Most amit csinálnak: olaj szűrő, legszuro, pollen, üzemanyag, ford olaj,  meg át nézik a feket, meg amit kell. És így azt mondták hogy maximum 45 ezer lesz. Olaj a legtöbb 14 ezer.
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36786 Dátum: 2015.03.25 szerda, 08:40:50 »

Köszönöm. Igen kint dolgozom. 1000 km háztól házig. Kint meg néha el megyek boltba vele majd. Még valamire oda figyeln?  Magyar kezelési útmutató vagy minek hívjá,  tudna valaki linket küldeni. Mert az nincs a kocsihoz

Főoldalról indulva megtalálod.

Hol dolgozol "kinn"?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #36787 Dátum: 2015.03.25 szerda, 09:06:43 »

A ford olaj nem drága, és maximálisan megfelel. Arra figyelj, mindenképp, hogy hagyd kihülni a turbót mielőtt megállsz, és adj időt bemelegedni is.
Hogy hol tankolsz az is érdekes lehet, mert a pocsék gázolajat nem szereti. Sokan öntenek 1-2deci 2t olajat is egy egy telitankba. Állítólag jót tesz, de rosszat nem hinném.
Szűrőket cseréld rendesen, olajat meg inkább 10ezrenként mint 20.

És ráadásul Castrol ami Fort. Legalábbis pár hónapja a Cromaxban azt mondta a csóka.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #36788 Dátum: 2015.03.25 szerda, 09:08:34 »

Most amit csinálnak: olaj szűrő, legszuro, pollen, üzemanyag, ford olaj,  meg át nézik a feket, meg amit kell. És így azt mondták hogy maximum 45 ezer lesz. Olaj a legtöbb 14 ezer.

Ha ezek megvannak érdemes kicsit jobban beleásnod a témába magad. Gondolok itt elsősorban az EGR dugózásra+szívósor tisztításra. Aztán jöhet a generátor szabadonfutósítása is. Ezek olyan dolgok amik sok bosszúságtól meg fognak majd kímélni az évek során.
Naplózva
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #36789 Dátum: 2015.03.25 szerda, 09:47:25 »

Hello !


Talán már nagyon jól ismert a téma, de mégis kérdeznék.

Tegnap hideg motornál (kb 300 m után ) autopályán 3.ban lepadlóztam az autót.
Malacfarok elkezdett villogni, motor erőtlen lett. Újraindítás után minden ok. Padlózásnál is.

Kérdésem, hogy szerintetek ez pcs, nagynyomású gondja, esetleg a turbó miatt van okvetlenül? Vagy esetleg ráfoghatom a hideg motorra...)
( Shellnél tankolok+ kap mindig Liqui Moly-t , km állás:162000 )

Kezdjek aggódni vagy várjak a következő eseményre?


Előre is köszi!


Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36790 Dátum: 2015.03.25 szerda, 09:48:51 »

Hello !


Talán már nagyon jól ismert a téma, de mégis kérdeznék.

Tegnap hideg motornál (kb 300 m után ) autopályán 3.ban lepadlóztam az autót.
Malacfarok elkezdett villogni, motor erőtlen lett. Újraindítás után minden ok. Padlózásnál is.

Kérdésem, hogy szerintetek ez pcs, nagynyomású gondja, esetleg a turbó miatt van okvetlenül? Vagy esetleg ráfoghatom a hideg motorra...)
( Shellnél tankolok+ kap mindig Liqui Moly-t , km állás:162000 )

Kezdjek aggódni vagy várjak a következő eseményre?


Előre is köszi!



nem.kezeld komoly autósként.olvastass hibakódot. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #36791 Dátum: 2015.03.25 szerda, 09:56:28 »

Esetleg Gödöllő környékén tudtok valakit aki ebben segíthet?









nem.kezeld komoly autósként.olvastass hibakódot. Wink
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36792 Dátum: 2015.03.25 szerda, 10:46:57 »

Esetleg Gödöllő környékén tudtok valakit aki ebben segíthet?

www.dieselgodollo.hu

Papp Csabiék biztosan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #36793 Dátum: 2015.03.25 szerda, 11:45:26 »

Főoldalról indulva megtalálod.

Hol dolgozol "kinn"?

AndyA

Németország wiesental
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #36794 Dátum: 2015.03.25 szerda, 11:49:24 »

Ha ezek megvannak érdemes kicsit jobban beleásnod a témába magad. Gondolok itt elsősorban az EGR dugózásra+szívósor tisztításra. Aztán jöhet a generátor szabadonfutósítása is. Ezek olyan dolgok amik sok bosszúságtól meg fognak majd kímélni az évek során.

Köszönöm utána érdeklődöm, mert amint írtam kezdő vagyok ebben Sad 10 évig benzines autóm volt
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36795 Dátum: 2015.03.25 szerda, 12:03:27 »

Köszönöm utána érdeklődöm, mert amint írtam kezdő vagyok ebben Sad 10 évig benzines autóm volt

Ne érdeklődj, hanem csináld.

Különben inged-gatyád ott fogod hagyni érte a német szerelőket ismerve... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #36796 Dátum: 2015.03.25 szerda, 13:59:43 »

Sziasztok !


Olvastunk hibakódot, a turbót hozta ki problémaként ( pontosan már nem emlékszem a szövegre )

2005 TDCI-ben vátozó geometriáju a turbo ?

Köszi !





nem.kezeld komoly autósként.olvastass hibakódot. Wink
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36797 Dátum: 2015.03.25 szerda, 14:01:24 »

Sziasztok !


Olvastunk hibakódot, a turbót hozta ki problémaként ( pontosan már nem emlékszem a szövegre )

2005 TDCI-ben vátozó geometriáju a turbo ?

Köszi !





természetesen,de fontosabb,hogy elektromos,és valszeg a vezérlője ment tönkre.jóhír,hogy javítható,de a tisztítás elkerülhetetlen a lapátoknál is.
de biztos,hogy most is erről van szó? Roll Eyes  illetve,most olvastátok ki ezek szerint.....akkor ok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #36798 Dátum: 2015.03.25 szerda, 14:18:29 »

Köszi!
Remélem ennyivel megúszom...



természetesen,de fontosabb,hogy elektromos,és valszeg a vezérlője ment tönkre.jóhír,hogy javítható,de a tisztítás elkerülhetetlen a lapátoknál is.
de biztos,hogy most is erről van szó? Roll Eyes  illetve,most olvastátok ki ezek szerint.....akkor ok.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36799 Dátum: 2015.03.25 szerda, 18:05:44 »

Jo estet!
Ma olajcserere szantam el magam.
Olaj leengedve,csavarnam ki az olajszuro plasztik fedelet,es lass csodat rengeteg apro darabra hullot szet.
Ez megtortent velen kb 2 eve is,ugy tunik nem birja az orosz hideget.
Megrendeltem,penteken erkezik.
Erdemes-e rogton egy esztergalyosnak odaadni hogy csinaljon egyet fembol?
Ha igen mibol?Aluminium,Titan?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 729 730 731 732 733 734 735 [736] 737 738 739 740 741 742 743 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.