Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.11 kedd, 05:19:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 734 735 736 737 738 739 740 [741] 742 743 744 745 746 747 748 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13638861 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #37000 Dátum: 2015.04.15 szerda, 23:38:31 »

erre mondjon valaki okosat:

fmba 130le automata, régi termosztáttal a mutatót nem lehetett kimozdítani a lenti állásából, csak 20fok feletti külső hőmérsékletnél és pályatempónál.

ma kapott új termosztátot, a helyzet jobb, de egy rendes megkergetés után műszerteszt után is csak 60 fokos a víz vigyor3 a mutató legalább mostmár 1/3-ig feljön.

a hűtő és a rámenő cső meleg, kézzel fogva szerintem több is, mint a kijelzett 60 fok. létezne, hogy a hőfokjeladó ***? vagy valakinek valami más ötlete? köszi
ahogy László mondja: olajköri termosztát az olajhűtő környékén.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #37001 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 06:43:23 »

?
a 3as 4es távozott az elők sorából....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #37002 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 10:10:44 »

Szia alf.  Meg néztem a szijat.  Én úgy nézem hogy a belső fele ami a motorhoz van közelebb hogy ott kopotabb a szíj ( fényes)  akkor ezzel én tudok valamit kezdeni?  Vagy a szerelő?  Válaszod előre is köszönöm

http://kepfeltoltes.hu/view/150415/DSC_0283_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
nem  a szíjon kll a fényesedést keresni,hanem a feszítő alumínium tartóján,ahol elfut a szíj....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #37003 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 10:13:23 »

Elvittem ezt a sza.os autót egy másik szerelőhöz, azt mondta hogy lehet az aksiban nincs elég töltés, és hirtelen sok áramot kell a generátornak termelni, kenjem be szappannal a szijat majd be kopik a szíj. Feszesege jó azt mondta, nézte a szijat mikor el indítom le állítom, meg nyomkodta. Ez se tudja. 
nem ez okozza a nyikkanást.az is lehet,hogy valamelyik görgő van beállva,és indításkor sír...lekell a szíjat dobni és ellenőrizni a görgöket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
siky
Vendég
« Új hozzászólás #37004 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 15:45:14 »

Rég jártam már itt. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem volt gond a kocsival   szomoru1
2.0 és 2.2 nagynyomású szivattyú között van különbség?
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #37005 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 19:02:00 »

nem ez okozza a nyikkanást.az is lehet,hogy valamelyik görgő van beállva,és indításkor sír...lekell a szíjat dobni és ellenőrizni a görgöket.

Az egyik görgő ad hangot. Hétfőn csere remélem az megoldja a problémát.  Köszönöm
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37006 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 19:14:07 »

Sziasztok,
Tegnap sikerult eljutnom Ervinhez, persze az autopalyan jelentkezett a rangatas (1700 fordulat, illetve 2200 fordulatok kornyeken), de mikor Ervinhez megerkeztem, onnantol minden rendben volt az autoval, nem produkalta a hibat...
Tehat elso korben megpoharazta a csucsokat, a 2-es injektor, azaz a 3-as henger injektora 3-4 ml-rel tobbet engedett vissza, mint a tobbi, de Ervin azt mondta, hogy latott ennel mar sokkal-sokkal rosszabbat is.
Radugta a fordiagot, es ugyanazt mutatta ott is, hogy a 2-es injektor jo nagyokat korrigalt, neha ki is akadt.

Ezutan megpiszkalta a nyomas-szenzor csatijat, meg az osszes kis stekkert szethuzta, megpucolta, befujogatta.

Atnezte az osszes turbocsovet, sehol egy luk. De lyuk sem Smiley
Viszont kiszurta, hogy az olajszuro fedelet nem huztam meg rendesen...  wow1
Mentunk par kort, de minden rendben volt az autoval.
Visszaertunk, megszolalt a kis szijkor gorgoje... Cheesy
Kicserelte szijjal egyutt, aztan ujrairta a befecskendezok kodjait es elkoszontunk.
Gyorig minden oke volt, megaltam tapert a mekibe, aztan fel az autobahn-ra es par perccel kesobb mar megint berangatott 2100-2200 kornyeken.

Azota beszeltunk, neki sincs ra mas otlete, minthogy csucs.
502Z van benne, meg minden gyari, sajnos a CMP jelado is, abbol kell egy masik, hogy nehogy lealljon...

Szoval a kerdesem, hogy esetleg valakinek volna meg otlete, vagy tapasztalata, vagy ez 100%, hogy csucs lesz?
Esetleg erdemes lenne ahhoz a hengerhez egy uj nyomocsovet is beszerezni?
Vagy az felesleges?

Koszi,
T
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.16 csütörtök, 19:18:38 írta tebow » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #37007 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 19:40:24 »

Rég jártam már itt. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem volt gond a kocsival   szomoru1
2.0 és 2.2 nagynyomású szivattyú között van különbség?
szerinted?mérföldek.... vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #37008 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 19:40:39 »

Az egyik görgő ad hangot. Hétfőn csere remélem az megoldja a problémát.  Köszönöm
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37009 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 19:55:19 »

ahogy László mondja: olajköri termosztát az olajhűtő környékén.
az a termosztát a vízpumpán van, nem?

de én még mindig nem arra gyanakodnék, mert

-a műszer szerinti alacsony hőfok ellenére is meleg a vízhűtő és a termosztátról jövő cső. ha valóban 60fok körüli lenne a víz, akkor nem lehetne meleg a termosztáttól jövő vízcső.

-a napközbeni 30 fokokban már bőven be kéne melegedni termoszát nélkül is.

merre van helyileg az a jeladó? gondolom a vízjáratban megy, és ha kitekerem, akkor folyni fog a víz, ugye? Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37010 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 20:48:58 »

Ervin felé félúton... Cheesy
https://vimeo.com/125169095
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37011 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 20:56:07 »

az a termosztát a vízpumpán van, nem?

de én még mindig nem arra gyanakodnék, mert

-a műszer szerinti alacsony hőfok ellenére is meleg a vízhűtő és a termosztátról jövő cső. ha valóban 60fok körüli lenne a víz, akkor nem lehetne meleg a termosztáttól jövő vízcső.

-a napközbeni 30 fokokban már bőven be kéne melegedni termoszát nélkül is.

merre van helyileg az a jeladó? gondolom a vízjáratban megy, és ha kitekerem, akkor folyni fog a víz, ugye? Roll Eyes

Szervópumpát hajtó vezérműtengely-szíjtárcsa mögött.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #37012 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 21:00:10 »

Gázolajszűrő cromaxos cikkszámát tudja valaki?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #37013 Dátum: 2015.04.17 péntek, 01:17:16 »

Gázolajszűrő cromaxos cikkszámát tudja valaki?


A gyári Finis kódja: 1532171
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #37014 Dátum: 2015.04.17 péntek, 09:00:42 »

Sziasztok,

Rövid diagnosztika után Vik szerint a nagynyomású szivattyúm rossz, ezért nincs elegendő üzemanyagnyomás.

Sokan javasoljátok ilyenkor a Filep dízelt, de úgy tudom, hogy oda csak kiszerelt szivattyút lehet vinni, ők nem foglalkoznak kiszereléssel.

Tudtok esetleg más, megbízható szervízt, ahol megcsinálják a ki-beszerelést is?

Előre is köszönöm az ötleteket!

Üdv,
Andor
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37015 Dátum: 2015.04.17 péntek, 09:05:57 »

Tehat elso korben megpoharazta a csucsokat, a 2-es injektor, azaz a 3-as henger injektora 3-4 ml-rel
Radugta a fordiagot, es ugyanazt mutatta ott is, hogy a 2-es injektor jo nagyokat korrigalt, neha ki is akadt.

Szoval a kerdesem, hogy esetleg valakinek volna meg otlete, vagy tapasztalata, vagy ez 100%, hogy csucs less?

Koszi,
T
Mennyi idobe telik 2 injektort felcserelni?
Mondjuk a 2-est a 4-essel?
Mert ha a hiba ezutan is a 2-es injektornal jelentkezne, akkor nem a csuccsal van baj, hanem massal.

A hozamszabalyzo szelep esetleg lehet hibas, vagy akkor az osszes injektornal lenne korrekcio?


Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37016 Dátum: 2015.04.17 péntek, 09:20:22 »

Sziasztok,

Rövid diagnosztika után Vik szerint a nagynyomású szivattyúm rossz, ezért nincs elegendő üzemanyagnyomás.

Sokan javasoljátok ilyenkor a Filep dízelt, de úgy tudom, hogy oda csak kiszerelt szivattyút lehet vinni, ők nem foglalkoznak kiszereléssel.

Tudtok esetleg más, megbízható szervízt, ahol megcsinálják a ki-beszerelést is?

Előre is köszönöm az ötleteket!

Üdv,
Andor

Filepék ki is szedik. Autót odaviszed, A-Z-ig intézik.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #37017 Dátum: 2015.04.17 péntek, 09:26:45 »

Filepék ki is szedik. Autót odaviszed, A-Z-ig intézik.

Köszi szépen! wave
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
siky
Vendég
« Új hozzászólás #37018 Dátum: 2015.04.17 péntek, 09:34:09 »

szerinted?mérföldek.... vigyor3 Wink wave
Volt ahol azt írták, hogy mindkettőre jó. De ha nem, akkor felgyújtom  hehe
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37019 Dátum: 2015.04.17 péntek, 09:49:44 »

Volt ahol azt írták, hogy mindkettőre jó. De ha nem, akkor felgyújtom  hehe

Finis kódjuk biztos más  szomoru1
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
siky
Vendég
« Új hozzászólás #37020 Dátum: 2015.04.17 péntek, 10:34:05 »

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2005/2_2/DIESEL/uzemanyag-rendszer/uzemanyag-szivattyu-es-alkatreszei/

Ez mi?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37021 Dátum: 2015.04.17 péntek, 10:34:22 »

Szervópumpát hajtó vezérműtengely-szíjtárcsa mögött.
köszi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #37022 Dátum: 2015.04.17 péntek, 10:40:04 »



Tddi AC a tanknál.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37023 Dátum: 2015.04.17 péntek, 10:47:26 »

Volt ahol azt írták, hogy mindkettőre jó. De ha nem, akkor felgyújtom  hehe
én is hallottam már olyat, hogy elvileg ugyan az Roll Eyes

2.0 eu3 és eu4 között nincs különbésg, az tuti
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #37024 Dátum: 2015.04.17 péntek, 10:51:09 »

én is hallottam már olyat, hogy elvileg ugyan az Roll Eyes

2.0 eu3 és eu4 között nincs különbésg, az tuti
a 2.0-nál.

picicica megmondja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
siky
Vendég
« Új hozzászólás #37025 Dátum: 2015.04.17 péntek, 15:41:11 »

a 2.0-nál.

picicica megmondja.
Valaki megnézi nekem, ha szépen nézek?  Roll Eyes Shocked wow1
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #37026 Dátum: 2015.04.17 péntek, 15:41:36 »



Tddi AC a tanknál.
Az jó, hogy a Bárdi, az enyémhez hozza  szomoru1
Naplózva
Ferenc74
Vendég
« Új hozzászólás #37027 Dátum: 2015.04.17 péntek, 18:51:51 »

Sziasztok! wave A segítségeteket szeretném kérni. Az beteg Mondeo 2.0 TDCi, 6 sebességes 2007-es a következő tüneteket produkálja: folyamatosan erős dobogó hangot ad kis ha széthúzom a levegőszűrő házról a lefelé menő csövet (nem a turbo felé menőt), akkor a hang még erősebb lesz. Ezt vajon mi okozhatja?   Huh? És nem tudom, hogy összetartozik-e a két hiba, de 2000 fordulatnál erős kopogó hangja lesz a motornak, olyan mint egy traktor. Indulni rendesen indul, nem füstöl, olajat vizet nem használja, hibakód olvasáson minden rendben volt. EGR dugózva.Augusztusban lánccsere volt mindennel együtt. Ha valaki tud valami okosat mondani, megköszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #37028 Dátum: 2015.04.17 péntek, 19:19:05 »

Az jó, hogy a Bárdi, az enyémhez hozza  szomoru1
hát,vegyél 1et! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #37029 Dátum: 2015.04.17 péntek, 19:19:27 »

Valaki megnézi nekem, ha szépen nézek?  Roll Eyes Shocked wow1
talán AndyA....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #37030 Dátum: 2015.04.17 péntek, 19:35:47 »

talán AndyA....

Mindjárt, most értem haza.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #37031 Dátum: 2015.04.17 péntek, 19:47:51 »

Mindjárt, most értem haza.

AndyA

No itten:

http://www.kephost.com/images/2015/04/17/CRszivattyu2.0TDCi.jpg
http://www.kephost.com/images/2015/04/17/CRszivattyu2.2TDCi.jpg

Vagyis a 2.2-esé biztosan passzos a 2.0-ba, de a 2.0-ban lehet gyárilag olyan, amit a 2.2-eshez nem listáz a mikromacska.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #37032 Dátum: 2015.04.18 szombat, 08:29:25 »

Sziasztok, úgy alakult, hogy lekel cserélnem a szervó tartályból a pumpa felé menő csövet mivel kikopott(kis klipsz ami távol tartja a turbó csőtől eltört és kikoptatták egymást). Tudtam szerezni egyet ami komplett és a mai napon cserélném, és a fordos boltban ilyen olajat adtak hozzá: Midland ATF M3 plus http://www.motorolajkiraly.hu/index.php/motorolaj/olaj/Midland_ATF_M3_Plus_Automatavalto_es_szervokormany_olaj_1L/592 . Szerintetek megfelelő a cseréhez?
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #37033 Dátum: 2015.04.18 szombat, 15:21:17 »

Üdv!

Nem lényeges, amit most leírok, csak pár ember kérdésének igazolására írom le ezt:

2003-as 2.0 TDCi Mondeo 254 000 km-el előző tulaj által dugózott EGR-el (nagyon gagyi a dugózás, valami épp olyan széles hosszúkás lemezzel lett megoldva, ami túllógott, az elég csúnyán vissza van hajtva a szelepre), tegnap 2015.04.17 simán leműszakozott/zöldkártyázott, hisz a kettő együtt van.
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #37034 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 15:26:54 »

Sziasztok.  Valaki próbálta már hány km lehet elmenni egy tele tankal.  Kb mennyit eszik autópályán 150 km/ h val?  még kb 3 hét és irány vissza Sad
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37035 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 16:04:57 »

Üdv!

Nem lényeges, amit most leírok, csak pár ember kérdésének igazolására írom le ezt:

2003-as 2.0 TDCi Mondeo 254 000 km-el előző tulaj által dugózott EGR-el (nagyon gagyi a dugózás, valami épp olyan széles hosszúkás lemezzel lett megoldva, ami túllógott, az elég csúnyán vissza van hajtva a szelepre), tegnap 2015.04.17 simán leműszakozott/zöldkártyázott, hisz a kettő együtt van.

Szerintem ez csak a vizsga-állomástól függ, hogy észreveszik-e/mennyire ismerik a típust. NOx-ot meg nem mérnek, amit hivatott csökkenteni, amit mérnek (füst) arra meg pozitív hatással van.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37036 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 16:09:27 »

Sziasztok.  Valaki próbálta már hány km lehet elmenni egy tele tankal.  Kb mennyit eszik autópályán 150 km/ h val?  még kb 3 hét és irány vissza Sad

1000-1100 km-t, vezetési stílustól függő.
Naplózva
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #37037 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 16:39:36 »

1000-1100 km-t, vezetési stílustól függő.


Nekem városban simán elmegy 1000 km-et a 8.0 TDCi...
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #37038 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 17:50:08 »

Nekem városban simán elmegy 1000 km-et a 8.0 TDCi...
Nehezen hihető! ekkora kaszni mozgatása elindulás megállás stb. városban kijönne 6l alatt. Nemsokára megjelennek nálad az autógyártók, hogy lecseréljék a hibridhajtást mert ár érték arányban alig takarékosabbak mint az autód!  wow1
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37039 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 18:17:58 »

12 éve vezetek ilyen autót. Immáron a másodikat.
Ennyi idő alatt egyszer tudtam vele 1040 km-t menni.
Minden más esetben 750 és 950 közé esett a megtehető km.
Valószínűleg megtehető vele 1100 km, csak szárazra kell fogyasztani a tankot, tükör sima, minta nélküli, kőkeményre fújt gumikkal kell járni és úgy kell vezetni, hogy mögötted mindenki kitépje minden szál haját.
Na szóval ilyen simán lehet vele 1100km-et menni "RENDSZERESEN"

1000-1100 km-t, vezetési stílustól függő.

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #37040 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 18:36:59 »

12 éve vezetek ilyen autót. Immáron a másodikat.
Ennyi idő alatt egyszer tudtam vele 1040 km-t menni.
Minden más esetben 750 és 950 közé esett a megtehető km.
Valószínűleg megtehető vele 1100 km, csak szárazra kell fogyasztani a tankot, tükör sima, minta nélküli, kőkeményre fújt gumikkal kell járni és úgy kell vezetni, hogy mögötted mindenki kitépje minden szál haját.
Na szóval ilyen simán lehet vele 1100km-et menni "RENDSZERESEN"


Én elég dinamikusan hajtva 1000 elmegyek egy teletankkal, de akkor az nagyon tele van, és csak párszor volt ilyen, mert minden hónap elején tankolok, inkább nem kísértem a szerencsét, amit egy dizelszervizes cikkben olvastam totalcar-on...
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #37041 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 20:27:27 »

Köszönöm a válaszokat akkor kB 900 km az biztos.  Németbe megyek vele :/ nekem 6.6 ra jött ki a városba a fogyasztás
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #37042 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 10:32:20 »

Sziasztok!

Tanácsot kérek a következőre, (mielőtt szervizbe vinném):

Indításkor a motor főleg hidegben rángatózik, és pár másodpercig büdös fehér füstöt nyom. utána a rángatás és a füst is megszűnik, valamint a múlt heti meleg időben már annyira nem is csinálta. Menetteljesítmény nem változott és csak első indításnál van.

Válaszokat köszi! Smiley

Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #37043 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 10:36:46 »

Sziasztok!

Tanácsot kérek a következőre, (mielőtt szervizbe vinném):

Indításkor a motor főleg hidegben rángatózik, és pár másodpercig büdös fehér füstöt nyom. utána a rángatás és a füst is megszűnik, valamint a múlt heti meleg időben már annyira nem is csinálta. Menetteljesítmény nem változott és csak első indításnál van.

Válaszokat köszi! Smiley

Üdv
generátor,töltés,akku,nagy fogyasztók zárlatban(pl izzítógyertyák).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37044 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 11:12:35 »

12 éve vezetek ilyen autót. Immáron a másodikat.
Ennyi idő alatt egyszer tudtam vele 1040 km-t menni.
Minden más esetben 750 és 950 közé esett a megtehető km.
Valószínűleg megtehető vele 1100 km, csak szárazra kell fogyasztani a tankot, tükör sima, minta nélküli, kőkeményre fújt gumikkal kell járni és úgy kell vezetni, hogy mögötted mindenki kitépje minden szál haját.
Na szóval ilyen simán lehet vele 1100km-et menni "RENDSZERESEN"


Nem kötelező elhinni. Az 1000 km minden egyes tankolásnál meg van és nem száraz a tank, sőt a legtöbb esetben még a nyomorjelző sem világít. Ja és nem mondanám, hogy nagypapa stílusban vezetek. Ha figyelmesen elolvasod, amit írtam, akkor láthatod a végén a vezetési stílustól függő részt is. Amúgy az autóm soha nem evett 6-6,2-nél többet (60-70% városi forgalom mellett). A 750 km 57 literes tankolásnál igen csak 7,6/100km, de ne tankolj annyit, hanem 55 litert, aminél még nem nagyon gyullad a lámpa, akkor is 7,3 liter/100km az átlag, ami valljuk be nem éppen kímélő vezetési stílusra utal.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.20 hétfő, 11:18:33 írta Lacika71 » Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37045 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 11:54:04 »

Nem kötelező elhinni. Az 1000 km minden egyes tankolásnál meg van és nem száraz a tank, sőt a legtöbb esetben még a nyomorjelző sem világít. Ja és nem mondanám, hogy nagypapa stílusban vezetek. Ha figyelmesen elolvasod, amit írtam, akkor láthatod a végén a vezetési stílustól függő részt is. Amúgy az autóm soha nem evett 6-6,2-nél többet (60-70% városi forgalom mellett). A 750 km 57 literes tankolásnál igen csak 7,6/100km, de ne tankolj annyit, hanem 55 litert, aminél még nem nagyon gyullad a lámpa, akkor is 7,3 liter/100km az átlag, ami valljuk be nem éppen kímélő vezetési stílusra utal.
Nekem fent van spritmonitoron az auto, egr dugozas utan kb 0,5-1 literrel, majd szivosor takaritas utan egy picivel csokkent a fogyasztasa.
Viszont nagypapasan falvakon keresztul haladva ertem el a minimum fogyasztasomat, ami 5,5 volt.
Nekem kb 850km korul jelez a lampa, de azt sosem szoktam megvarni... Ebbol adodoan sosem mentem meg 1000-et egy tankkal Smiley
Biztos lehetseges, de az is lehet, hogy turatankod van Smiley
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #37046 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 12:16:05 »

Sziasztok!

Tanácsot kérek a következőre, (mielőtt szervizbe vinném):

Indításkor a motor főleg hidegben rángatózik, és pár másodpercig büdös fehér füstöt nyom. utána a rángatás és a füst is megszűnik, valamint a múlt heti meleg időben már annyira nem is csinálta. Menetteljesítmény nem változott és csak első indításnál van.

Válaszokat köszi! Smiley

Üdv

Néha nekem is szokta csinálni, pl ma reggel.  De ma nem füstölt, csak rangatott ( dadogott)  kb 2 vagy 5 másodpercig.  
Meg úgy vettem észre hogy ha sokszor indítom és állítom le a városba.  Ez lehetséges??  ( mintha nem tudná feltolteni rendesen az akut) mikor nincs hosszú út. vagy én vagyok bolond?  
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #37047 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 12:23:35 »

Sziasztok!

Tanácsot kérek a következőre, (mielőtt szervizbe vinném):

Indításkor a motor főleg hidegben rángatózik, és pár másodpercig büdös fehér füstöt nyom. utána a rángatás és a füst is megszűnik, valamint a múlt heti meleg időben már annyira nem is csinálta. Menetteljesítmény nem változott és csak első indításnál van.

Válaszokat köszi! :)Ez olyan levegősödés vagy izzítógyertya gyanús!

Üdv
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #37048 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 14:10:29 »

generátor,töltés,akku,nagy fogyasztók zárlatban(pl izzítógyertyák).

Ismét igazad lett alf Smiley
Elvittem a kocsit beméretni, és nekem az aksi jött ki hogy rossz.. Most vettem újat bele..
Nyikorgasra vissza terve,  generátor szabadonfutósítását kell megcsinaltatom, meg feszítő csere. De azt mondta szerelő addig használjam így nyugodtan. 
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #37049 Dátum: 2015.04.21 kedd, 08:44:48 »

Sziasztok!

Szerintetek lyukas a turbócsövem? Olajfoltot ugyan nem látok a csöveken.
Viszont kisebb gyorsításnál is porszívószerű, süvítő (nem fütyülő) hang jön a turbó irányából.
Az természetes, hogy álló helyzetben kisebb gázadásra is rögtön reagál a turbó geometriát állító kar?

Feri
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Oldalak: 1 ... 734 735 736 737 738 739 740 [741] 742 743 744 745 746 747 748 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.