Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:03:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
288
289
290
291
292
293
294
[
295
]
296
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253830 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14700 Dátum:
2023.12.12 kedd, 18:51:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2023.12.12 kedd, 18:11:19
szenzor csal a gyárit at kell rakni
Az a baj hogy a gyari is 70 korul tartotta, sot meg alatta is ha kint mentem vele. Lehet olyan hogy a szenzor jol mutatta a masikon csak az hamar nyitott? Ezen (uj) meg rosz a szenzor es jokor nyit? Es ahogy irtam ez iden mar a masodik, kulonbozo markaknal. Esetleg az utangyartott szenzorok nem kompatibilisek az autoval?
«
Utoljára szerkesztve: 2023.12.12 kedd, 18:53:06 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14701 Dátum:
2023.12.12 kedd, 22:48:16 »
Idézetet írta: alf® - 2023.12.12 kedd, 16:08:29
nincs ilyen információm.De az akkusarut levehetnéd 15percig,és forscennel alapra állíthatnád pl a PCM-et.Ezeket kipróbálhatod.
Esetleg a mutató tesztét is lefuttathatod a rejtett menüben....
Persze ma este kipróbáltam mindegyiket. Mutatók működnek, de se az akku saru levétel és az alapra állítás sem segített. Vajon meddig engedi az autót így használni a rendszer? Páromért ezzel mentem összesen 8km-rt 0 km megtehető km mellett és minden működött, de külföldi fórumokon olvastam, hogy valakinek be se indult így vagy menet közben dadogva leállt. Ez utóbbit azért szeretném elkerülni, ha viszem szervízbe.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14702 Dátum:
2023.12.13 szerda, 02:53:07 »
Idézetet írta: toby_as - 2023.12.12 kedd, 18:51:34
Az a baj hogy a gyari is 70 korul tartotta, sot meg alatta is ha kint mentem vele. Lehet olyan hogy a szenzor jol mutatta a masikon csak az hamar nyitott? Ezen (uj) meg rosz a szenzor es jokor nyit? Es ahogy irtam ez iden mar a masodik, kulonbozo markaknal. Esetleg az utangyartott szenzorok nem kompatibilisek az autoval?
eddig a gates-volt az egyedüli amiben pontos volt a szenzor, az összes többiben csalt lefelé
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14703 Dátum:
2023.12.13 szerda, 17:41:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2023.12.13 szerda, 02:53:07
eddig a gates-volt az egyedüli amiben pontos volt a szenzor, az összes többiben csalt lefelé
Ha ezt hamarabb tudom olyat veszek
Mar mindegy , mostmar csak az a kerdes valyon a regi termosztat rosz volt e, vagy azon is a szenzor a ludas(mondjuk azon kevesebbet is lattam , akar 68-69 C is volt). Mondjuk meg megvan a Focus-bol kivett termosztat is, de az is stabilan 73 korul mozgott mielott lecsereltem. Latom ez a 73 egy magikus szam....
«
Utoljára szerkesztve: 2023.12.17 vasárnap, 07:51:03 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14704 Dátum:
2023.12.13 szerda, 19:28:58 »
Idézetet írta: Trekxc - 2023.12.12 kedd, 22:48:16
Persze ma este kipróbáltam mindegyiket. Mutatók működnek, de se az akku saru levétel és az alapra állítás sem segített. Vajon meddig engedi az autót így használni a rendszer? Páromért ezzel mentem összesen 8km-rt 0 km megtehető km mellett és minden működött, de külföldi fórumokon olvastam, hogy valakinek be se indult így vagy menet közben dadogva leállt. Ez utóbbit azért szeretném elkerülni, ha viszem szervízbe.
azt olvasom,hogy a tank leszedést nem úszod meg,és a szenzor lesz a ludas.
Ám az ellenőrzés megelőzi.Hibakódolvasás. Forscan-el élő adatok közt megkeresed a PCM-ben az üzemanyag mennyiséget vagy szintet.Ha ott sincs jel,akkor a szintjelzőtől nem érkezik.
Vezetékezés ellenőrzése,szakadás vizsgálata.Majd ha nincs hiba a vezetékben,akkor szintjelző csere.Tank le.
De a fordmanual azt is írja,hogy resetelni vagy diagolni kell az Üzemanyag-szivattyú meghajtó modult (FPDM), a szintjelző cserét megelőzően.
Ha dadogva leáll,azt ez a modul okozza,blokkolja a szivattyú működését a szintjel hiánya miatt.
Azt nem tudom,hogy a Forscan erre képes-e,lehet,hogy csak gyári célműszerrel.Nézz rá a forscan-ben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14705 Dátum:
2023.12.13 szerda, 21:30:13 »
Idézetet írta: alf® - 2023.12.13 szerda, 19:28:58
azt olvasom,hogy a tank leszedést nem úszod meg,és a szenzor lesz a ludas.
Ám az ellenőrzés megelőzi.Hibakódolvasás. Forscan-el élő adatok közt megkeresed a PCM-ben az üzemanyag mennyiséget vagy szintet.Ha ott sincs jel,akkor a szintjelzőtől nem érkezik.
Vezetékezés ellenőrzése,szakadás vizsgálata.Majd ha nincs hiba a vezetékben,akkor szintjelző csere.Tank le.
De a fordmanual azt is írja,hogy resetelni vagy diagolni kell az Üzemanyag-szivattyú meghajtó modult (FPDM), a szintjelző cserét megelőzően.
Ha dadogva leáll,azt ez a modul okozza,blokkolja a szivattyú működését a szintjel hiánya miatt.
Azt nem tudom,hogy a Forscan erre képes-e,lehet,hogy csak gyári célműszerrel.Nézz rá a forscan-ben.
pcm-ben felesleges keresni, ic-be fut be a jel. fpdm nincs mk4ben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14706 Dátum:
2023.12.13 szerda, 21:31:18 »
Idézetet írta: toby_as - 2023.12.13 szerda, 17:41:10
Ha ezt hamarabb tudom olyat veszek
Mar mindegy , mostmar csak az a kerdes valyon a regi termosztat rosz volt e, vagy azon is a szenzor a ludas(mondjuk azon kevesebbet is lattam , akar 68-69 C is volt). Mondjuk meg megvan a Focus-bol kivett termosztat is, de az is stabilan 73 korul mozgott mielott lecsereltem. Latom ez a 73 egy magikus szam....
ha stabilan tartja a hőfokot (+-3celsius) akkor jeladó, ha terhelve felmegy, üresben gurulva visszamegy akkor termosztát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14707 Dátum:
2023.12.14 csütörtök, 07:39:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2023.12.13 szerda, 21:31:18
ha stabilan tartja a hőfokot (+-3celsius) akkor jeladó, ha terhelve felmegy, üresben gurulva visszamegy akkor termosztát
A regi terhelve felment , de ahogy levettem a terhelest rogton visszahult akar 68-ra is. Ez a mostani , bar meg nem tudtam letesztelni rendesen, ugy nezem hogy stabilan tartja a 73+- fokot. Persze ha nagyon nyomom feljebb megy , de visszahul erre a 73-ra. Szoval nehez eldonteni, de majd kicserelem a regirol a homerot lassuk azzal mit mutat.
«
Utoljára szerkesztve: 2023.12.17 vasárnap, 07:52:45 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14708 Dátum:
2023.12.14 csütörtök, 09:47:26 »
Idézetet írta: alf® - 2023.12.13 szerda, 19:28:58
azt olvasom,hogy a tank leszedést nem úszod meg,és a szenzor lesz a ludas.
Ám az ellenőrzés megelőzi.Hibakódolvasás. Forscan-el élő adatok közt megkeresed a PCM-ben az üzemanyag mennyiséget vagy szintet.Ha ott sincs jel,akkor a szintjelzőtől nem érkezik.
Vezetékezés ellenőrzése,szakadás vizsgálata.Majd ha nincs hiba a vezetékben,akkor szintjelző csere.Tank le.
De a fordmanual azt is írja,hogy resetelni vagy diagolni kell az Üzemanyag-szivattyú meghajtó modult (FPDM), a szintjelző cserét megelőzően.
Ha dadogva leáll,azt ez a modul okozza,blokkolja a szivattyú működését a szintjel hiánya miatt.
Azt nem tudom,hogy a Forscan erre képes-e,lehet,hogy csak gyári célműszerrel.Nézz rá a forscan-ben.
Koszonet Alf es Zsolt
! Sajnos a szintjelzo halott, mert minden esetben ures tankot mutat
. A lenyeg, hogy a szerviz befoglalva, ha ideer az alkatresz nemetorszagbol akkor kicserelik szerdan. Csutortokon szeretnek vele hazautazni. Valaki probalt mar belole gazolajat leszivni? Lehetseges? 60 liter lehet benne es van egy 20 literes kannank es gondoltam annyival konnyebb dolga lesz majd a szerviznek, de lehet teljesen felesleges probalkoznom?!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14709 Dátum:
2023.12.14 csütörtök, 10:03:12 »
Idézetet írta: Trekxc - 2023.12.14 csütörtök, 09:47:26
Koszonet Alf es Zsolt
! Sajnos a szintjelzo halott, mert minden esetben ures tankot mutat
. A lenyeg, hogy a szerviz befoglalva, ha ideer az alkatresz nemetorszagbol akkor kicserelik szerdan. Csutortokon szeretnek vele hazautazni. Valaki probalt mar belole gazolajat leszivni? Lehetseges? 60 liter lehet benne es van egy 20 literes kannank es gondoltam annyival konnyebb dolga lesz majd a szerviznek, de lehet teljesen felesleges probalkoznom?!
smaxnál egyszer engedtem le belőle.Alul a tank előtt lévő gyors csatit széthúzva lecsorog.Akna kell hozzá.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14710 Dátum:
2023.12.14 csütörtök, 10:06:36 »
Gondolom eladas elott
Koszi Alf, de sajnos nincs aknam. Akkor majd a szerviz megoldja
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14711 Dátum:
2023.12.14 csütörtök, 12:42:42 »
Idézetet írta: Trekxc - 2023.12.14 csütörtök, 10:06:36
Gondolom eladas elott
Koszi Alf, de sajnos nincs aknam. Akkor majd a szerviz megoldja
nem benzint tankolt bele a feleségem...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14712 Dátum:
2023.12.14 csütörtök, 13:40:05 »
Ertem
S-max-ban nincs benne ez: Ford Easy-Fuel rendszer az egyszerű tankolásért? Nekem a mondinal nem lehet sztm benzines toltopisztollyal tankloni
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14713 Dátum:
2023.12.14 csütörtök, 15:00:47 »
Idézetet írta: Trekxc - 2023.12.14 csütörtök, 13:40:05
Ertem
S-max-ban nincs benne ez: Ford Easy-Fuel rendszer az egyszerű tankolásért? Nekem a mondinal nem lehet sztm benzines toltopisztollyal tankloni
nem emlékszem már,4éve eladtam a 2.2-est, az az előző generáció volt.
az valahogy úgy volt,hogy a benzines pisztoly a kissebb,és a simán bement a dizil nyílásba...fordítva nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14714 Dátum:
2023.12.14 csütörtök, 17:29:35 »
Idézetet írta: alf® - 2023.12.14 csütörtök, 15:00:47
nem emlékszem már,4éve eladtam a 2.2-est, az az előző generáció volt.
az valahogy úgy volt,hogy a benzines pisztoly a kissebb,és a simán bement a dizil nyílásba...fordítva nem.
Pont az lenne a lényege a Ford megoldásának, hogy ne lehessen a vékonyabbat beledugni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14715 Dátum:
2023.12.16 szombat, 20:38:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2023.12.13 szerda, 21:31:18
ha stabilan tartja a hőfokot (+-3celsius) akkor jeladó, ha terhelve felmegy, üresben gurulva visszamegy akkor termosztát
Atraktam a regi termosztatrol a szenzort az ujra (persze ujra le kelett venni a termosztatot mert maskep ki meg csak-csak kivettem a homerot, de vissza....na az mar lehetetlen:)....81-82 fokot mutat, be is indult rogton egy regen.
Azert erdekes hogy manapsag hires gyartok nem kepesek kalibralni egy sz..ros homerot.
Koszonom a tanacsot
«
Utoljára szerkesztve: 2023.12.17 vasárnap, 07:47:01 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14716 Dátum:
2023.12.16 szombat, 23:19:49 »
Idézetet írta: toby_as - 2023.12.16 szombat, 20:38:23
Atraktam a regi termosztatrol a szenzort az ujra (persze ujra le kelett venni a termosztatot mert maskep ki meg csak-csak kivettem a homerot, de vissza....na az mar lehetetlen:)....81-82 fokot mutat, be is indult rogton egy regen.
Azert erdekes hogy manapsag hires gyartok nem kepesek kalibralni egy sz..ros homerot.
Koszonom a tanacsot :worship
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oszi101
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14717 Dátum:
2023.12.29 péntek, 16:34:28 »
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
Van egy 2008 -as évjáratú 140 lovas TDCI mondim.Cseréltettem az autóban dpf filtert szenzorokkal csövekkel.Az autóval mentem kb 1200 km -t Kivillant az olajszervíz ikon felhígult az olaj.Tanácskoztunk a szervízel porlasztócsúcs csere.OK kapott 4 vadiúj csúcsot friss olajat.MegInt autózgatok kb 1200 km-t ismét friss olajat kér megint felhígult az olaj.Folyamatosan ellenőriztem az olajszintet 100 km-ként tökéletes volt a szint egész addig amíg be nem kapcsolt a dpf.Kb 4 dl üzemanyagot kever az olajhoz nívópálcához viszonyítom. 90%autópályán használom minimális városi használat.HIbakód nincs a tárolóból ki lehetett olvasni hogy sikertelen regeneráció.Kwik fitt szervízben néznek fogalmuk sincs,Ford hivatalos márkaszervízben szintén.Az autó soha nem csinált ilyet, azóta rossz amióta dpf lett cserélve .Valakivel történt már ilyen? Valakinek lenne bármi ötlete szívesen venném.Segítségeteket előre is köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14718 Dátum:
2023.12.29 péntek, 17:22:29 »
Idézetet írta: oszi101 - 2023.12.29 péntek, 16:34:28
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
Van egy 2008 -as évjáratú 140 lovas TDCI mondim.Cseréltettem az autóban dpf filtert szenzorokkal csövekkel.Az autóval mentem kb 1200 km -t Kivillant az olajszervíz ikon felhígult az olaj.Tanácskoztunk a szervízel porlasztócsúcs csere.OK kapott 4 vadiúj csúcsot friss olajat.MegInt autózgatok kb 1200 km-t ismét friss olajat kér megint felhígult az olaj.Folyamatosan ellenőriztem az olajszintet 100 km-ként tökéletes volt a szint egész addig amíg be nem kapcsolt a dpf.Kb 4 dl üzemanyagot kever az olajhoz nívópálcához viszonyítom. 90%autópályán használom minimális városi használat.HIbakód nincs a tárolóból ki lehetett olvasni hogy sikertelen regeneráció.Kwik fitt szervízben néznek fogalmuk sincs,Ford hivatalos márkaszervízben szintén.Az autó soha nem csinált ilyet, azóta rossz amióta dpf lett cserélve .Valakivel történt már ilyen? Valakinek lenne bármi ötlete szívesen venném.Segítségeteket előre is köszönöm
nem sikerült a regeneráció.Ahol beszerelték az új(utángyártott) dpf-et,oda vidd vissza.Csináljanak rajta kényszerített regenerációt.Ha nem fut le a regen,addig csinálják gariba,amíg jó nem lesz az autó. Minden bizonnyal a beépített részecskeszűrő körül van a baj.Hőmérséklet érzékelők,nyomáskülönbség szenzor,ezeket élő adatokkal lehet ellenőrizni.Csodálkozom,hogy márkaszervíz se foglalkozott vele komolyan.Diaggal megtalálható mi a probléma.Csak csinálni kell...
Az olajcsere szervízt azért dobja be,mert sok a sikertelen regeneráció-gyakorlatilag nem fut le soha.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14719 Dátum:
2023.12.29 péntek, 20:12:01 »
Na ma nekem is előjött egy nem várt hiba. Dugóban araszolva elkezdett kelepelni a motor
Hibakód nincs a Carly diagnosztikával. Szerencsére hazahozott. Egyenletesen jár, gyorsul rendesen, de a hangja szörnyű
. Remélem vasárnap kiderül mi a hiba. Ford gyári cuccok megnézzük
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
oszi101
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14720 Dátum:
2023.12.29 péntek, 20:42:14 »
Idézetet írta: alf® - 2023.12.29 péntek, 17:22:29
nem sikerült a regeneráció.Ahol beszerelték az új(utángyártott) dpf-et,oda vidd vissza.Csináljanak rajta kényszerített regenerációt.Ha nem fut le a regen,addig csinálják gariba,amíg jó nem lesz az autó. Minden bizonnyal a beépített részecskeszűrő körül van a baj.Hőmérséklet érzékelők,nyomáskülönbség szenzor,ezeket élő adatokkal lehet ellenőrizni.Csodálkozom,hogy márkaszervíz se foglalkozott vele komolyan.Diaggal megtalálható mi a probléma.Csak csinálni kell...
Az olajcsere szervízt azért dobja be,mert sok a sikertelen regeneráció-gyakorlatilag nem fut le soha.
Köszi a választ Nincs hibakód ezt mondja a szervíz és nem is tudják elképzelni hogy mehet be ennyi gázolaj . Produkálhat egy rosz szenzor is ekkora hibát?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14721 Dátum:
2023.12.29 péntek, 22:21:29 »
Idézetet írta: Trekxc - 2023.12.29 péntek, 20:12:01
Na ma nekem is előjött egy nem várt hiba. Dugóban araszolva elkezdett kelepelni a motor
Hibakód nincs a Carly diagnosztikával. Szerencsére hazahozott. Egyenletesen jár, gyorsul rendesen, de a hangja szörnyű
. Remélem vasárnap kiderül mi a hiba. Ford gyári cuccok megnézzük
mérjetek turbonyomast is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14722 Dátum:
2023.12.29 péntek, 22:23:39 »
Idézetet írta: oszi101 - 2023.12.29 péntek, 20:42:14
Köszi a választ Nincs hibakód ezt mondja a szervíz és nem is tudják elképzelni hogy mehet be ennyi gázolaj . Produkálhat egy rosz szenzor is ekkora hibát?
hogyne. A tiéd a hengerbe fecskendez go-t a regenhez. Az izzítógyertya hibája is befolyásolja....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14723 Dátum:
2023.12.30 szombat, 10:05:01 »
Idézetet írta: alf® - 2023.12.29 péntek, 22:21:29
mérjetek turbonyomast is.
Megmérjük köszi
Turbócső repedés miatt is lehet ez a kelepelés? Alapjáraton is hallani.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14724 Dátum:
2023.12.30 szombat, 10:15:05 »
Idézetet írta: Trekxc - 2023.12.30 szombat, 10:05:01
Megmérjük köszi
Turbócső repedés miatt is lehet ez a kelepelés? Alapjáraton is hallani.
inkább-talán turbó tengely törés...nekem mk3-nál volt.Zajos volt...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14725 Dátum:
2023.12.30 szombat, 15:03:57 »
Idézetet írta: Trekxc - 2023.12.30 szombat, 10:05:01
Megmérjük köszi
Turbócső repedés miatt is lehet ez a kelepelés? Alapjáraton is hallani.
Lendkerek? Ha benyomod a kuplungot is hallani? Nalam is kelepel de kuplungra elhalgat
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14726 Dátum:
2023.12.31 vasárnap, 11:11:53 »
Idézetet írta: toby_as - 2023.12.30 szombat, 15:03:57
Lendkerek? Ha benyomod a kuplungot is hallani? Nalam is kelepel de kuplungra elhalgat
Nem az sztm, mert a kuplung benyomásnál is hallani. Remélem hamarosan kiderül a gyári ford diaggal. Mindent megnézünk a turbónyomást is
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Rozilaci57
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14727 Dátum:
2024.01.06 szombat, 16:51:44 »
Sziasztok!
Segítségeteket kérném.
2.0 L Duatorg Dw 10 C , 120 KW TXBB motorral szerelt Mondeo mk4-s van.
A hibakód olvasó a következőt írta ki: P269F- kipufogógáz utókezelő izzítógyertya áramkör szakadt.
Kérdésem hol található ez a gyertya? És a motor üzemeltetésre milyen hatással van ?
Köszönöm!
Rózsa László
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14728 Dátum:
2024.01.07 vasárnap, 10:27:42 »
Idézetet írta: Rozilaci57 - 2024.01.06 szombat, 16:51:44
Sziasztok!
Segítségeteket kérném.
2.0 L Duatorg Dw 10 C , 120 KW TXBB motorral szerelt Mondeo mk4-s van.
A hibakód olvasó a következőt írta ki: P269F- kipufogógáz utókezelő izzítógyertya áramkör szakadt.
Kérdésem hol található ez a gyertya? És a motor üzemeltetésre milyen hatással van ?
Köszönöm!
Rózsa László
nincs regeneráció a részecske szűrőben.Vészüzem lesz a vége.
A gyertya minden bizonnyal az autó hasa alatt a dpf dob elejében van.
De lehet a biztije szakadt,ellenőrizd mindkettőt.És lehet a vaporizert is tisztítani kell majd.Ha kézben van,minden egyértelmű lesz.
És tanulmányozd ezeket a cikkeket:
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=26794.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14729 Dátum:
2024.01.11 csütörtök, 21:02:17 »
Idézetet írta: alf® - 2023.12.30 szombat, 10:15:05
inkább-talán turbó tengely törés...nekem mk3-nál volt.Zajos volt...
Minden rendben volt a gyári diaggal, így elvittük egy szerelőhöz aki azóta is beteg és nem tudott még hozzányúlni.
Persze én balga nem vettem le a motorburkolatot, mert lehet csak az egyik tűzkarika kifúj a porlasztó alatt és azért van ez a fura hangja. Szerintetek?
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14730 Dátum:
2024.01.12 péntek, 08:12:55 »
Tiszteletem az Uraknak!
Az autó Mondeo mk4, 2008-as, 2,2TDCI.
Két gyors kérdésben szeretnék segítséget kérni:
1. Bizonyos viszonyok között becsörög a motor.
Azt hallottam, hogy ez minden dízelnél így van, normális.
Valóban az, mert a működési metodika adja vagy van valami alkatrész, melynek cseréjével ez orvosolható?
2. Random felvillan a töltés lámpa. Valóban jelezheti a generátor közeledő elhalását?
Köszönöm szépen!
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14731 Dátum:
2024.01.12 péntek, 09:06:33 »
Nem lehet, hogy a kettőstömegű miatt van? Amikor leállítod pl akkor is csörög?
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14732 Dátum:
2024.01.12 péntek, 10:30:47 »
Idézetet írta: Trekxc - 2024.01.12 péntek, 09:06:33
Nem lehet, hogy a kettőstömegű miatt van? Amikor leállítod pl akkor is csörög?
Leállításkor nem. Menet közben, bizonyos terhelési tartomány / sebesség függvényében.
Inkább csak becsörren, de olyasmi, mint a benzineseknél a detonációs égé esetében vagy mint a régi dízeleknél
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14733 Dátum:
2024.01.12 péntek, 11:34:40 »
Idézetet írta: Caruso - 2024.01.12 péntek, 10:30:47
Leállításkor nem. Menet közben, bizonyos terhelési tartomány / sebesség függvényében.
Inkább csak becsörren, de olyasmi, mint a benzineseknél a detonációs égé esetében vagy mint a régi dízeleknél
Értem és sztm ez nem probléma, de biztos, hogy ebben a terhelési tartományban akkor figyelned kell jobban. Nekem is 2008-as 2.2 tdci-m van és nem csörög szvsz, de az biztos, hogy 1.700-as fordulat allat nem szereti az intenzívebb kigyorsításokat és ezert ilyenkor inkább visszaváltok
.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14734 Dátum:
2024.01.12 péntek, 12:05:52 »
Idézetet írta: Trekxc - 2024.01.12 péntek, 11:34:40
Értem és sztm ez nem probléma, de biztos, hogy ebben a terhelési tartományban akkor figyelned kell jobban. Nekem is 2008-as 2.2 tdci-m van és nem csörög szvsz, de az biztos, hogy 1.700-as fordulat allat nem szereti az intenzívebb kigyorsításokat és ezert ilyenkor inkább visszaváltok
.
Értem és köszönöm!
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14735 Dátum:
2024.01.12 péntek, 14:22:59 »
Idézetet írta: Trekxc - 2024.01.11 csütörtök, 21:02:17
Minden rendben volt a gyári diaggal, így elvittük egy szerelőhöz aki azóta is beteg és nem tudott még hozzányúlni.
Persze én balga nem vettem le a motorburkolatot, mert lehet csak az egyik tűzkarika kifúj a porlasztó alatt és azért van ez a fura hangja. Szerintetek?
vedd le a burkolatot.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14736 Dátum:
2024.01.12 péntek, 14:43:53 »
Le kellett volna, de most már nem megoldható sajnos. Visszautaztunk az autó meg odahaza...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14737 Dátum:
2024.01.16 kedd, 22:13:29 »
Idézetet írta: alf® - 2024.01.12 péntek, 14:22:59
vedd le a burkolatot.....
Szerelő levette a burkolatot és sajna nem a tűzkarikánál fújt ki. Hibakód nincs minden rendben a diag szerint, de a motor csak kelepel.
Megkérdezte, hogy elkezdhetik-e szetszedni?! Sajna nincsennek jó kilátások
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14738 Dátum:
2024.01.30 kedd, 10:47:46 »
Szeretnék segítséget kérni abban, hogy a turbótól a szívósorig milyen csövek és bilincsek kellenek?
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14739 Dátum:
2024.01.31 szerda, 08:04:48 »
Tiszteletem az Uraknak!
Az autó '08-as 2.0 TDCI.
Van plusz info.
Tegnap előtt este, M6, 150-es tempó. Motor elkezd rángatni, gyengülni.
Leállósáv, lendületből gurulás közben újra indít, beindul.
Kúton rátankol, pöccre indul.
6-8 km után rángat, leáll.
Önindító teker, nem kapja el. Motor hiba sárgán világít.
Tréler.
Tegnap EGR leszed, lefalaz. Nem indul csak teker.
EGR leszed, kitakarít, falazás megszüntet, pöccre indul.
Kertben pörget, padlógáz, leállít, indít, leállít, indít, pöccre indul.
Próbakör.
Gázadásnál húz, mint a ló, gyorsul, király.
1 km után, menet közben, 50-60 km-es tempónál leáll. Elsőre beindul pöccre, de 3 mp után leáll.
Teker, de nem indul. Motor hiba sárgán világít.
Ma próbálunk egy üzemanyag szűrőt cserélni.
Ennek alapján már lehet tippelni?
Köszönöm szépen!
«
Utoljára szerkesztve: 2024.02.01 csütörtök, 08:05:16 írta Caruso
»
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
oszi101
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14740 Dátum:
2024.01.31 szerda, 18:29:09 »
Idézetet írta: alf® - 2023.12.29 péntek, 22:23:39
hogyne. A tiéd a hengerbe fecskendez go-t a regenhez. Az izzítógyertya hibája is befolyásolja....
Na voltam fordéknál sikerült a területi vezetővel beszélnem egy végtelenül segítőkész srác.Rögtön mentünk élő adatokkal és sajna az autó kb 40 kilóméterenként regenerál mint a hülyegyerek.Néztük a nyomásszenzort nem lehetett alaphelyzetbe állítani,és a nyomásra 2000 fordulaton nullát mutatott ami lehetetlen.Két hétre rá kaptam is időpontot a szervízbe gariba ki is cserélték. Megint futottam egy ezrest és megint elkezdte a 40 km enkénti reget.Azt is megfejtettük ha nullázod a Dpf ez 1000 km ig nem fog semmit csinálni ezért nem higul az olaj de utánna aztán reggel rendesen.Na itt tartok jövőhét kedden jön az új filter aztán írom hogy mizu
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14741 Dátum:
2024.02.01 csütörtök, 10:47:41 »
Nem találtam megfelelő topicot, de aktuális a kérdés.
Van tapasztalat, hogy milyen OBDs hibakiolvasót érdemes vennem, ami működik és nem kell eladni érte a fél vesémet?
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14742 Dátum:
2024.02.01 csütörtök, 11:17:04 »
Idézetet írta: Caruso - 2024.02.01 csütörtök, 10:47:41
Nem találtam megfelelő topicot, de aktuális a kérdés.
Van tapasztalat, hogy milyen OBDs hibakiolvasót érdemes vennem, ami működik és nem kell eladni érte a fél vesémet?
Szia!
Forscan + vLinker FS
https://vi.aliexpress.com/item/1005003116796694.html?gatewayAdapt=glo2vnm
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14743 Dátum:
2024.02.02 péntek, 15:02:56 »
Idézetet írta: Caruso - 2024.01.31 szerda, 08:04:48
Tiszteletem az Uraknak!
Az autó '08-as 2.0 TDCI.
Van plusz info.
Tegnap előtt este, M6, 150-es tempó. Motor elkezd rángatni, gyengülni.
Leállósáv, lendületből gurulás közben újra indít, beindul.
Kúton rátankol, pöccre indul.
6-8 km után rángat, leáll.
Önindító teker, nem kapja el. Motor hiba sárgán világít.
Tréler.
Tegnap EGR leszed, lefalaz. Nem indul csak teker.
EGR leszed, kitakarít, falazás megszüntet, pöccre indul.
Kertben pörget, padlógáz, leállít, indít, leállít, indít, pöccre indul.
Próbakör.
Gázadásnál húz, mint a ló, gyorsul, király.
1 km után, menet közben, 50-60 km-es tempónál leáll. Elsőre beindul pöccre, de 3 mp után leáll.
Teker, de nem indul. Motor hiba sárgán világít.
Ma próbálunk egy üzemanyag szűrőt cserélni.
Ennek alapján már lehet tippelni?
Köszönöm szépen!
hibakód olvasás,célirányos javítás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14744 Dátum:
2024.02.05 hétfő, 12:13:01 »
Uraim!
Hol található a résolaj cső?
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
BZs
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14745 Dátum:
2024.02.07 szerda, 19:51:00 »
Sziasztok,
Autóm 2009-es 2.0 QXBA, és nincs benne DPF. Ki van ütve a regeneráció is a computerből.
Szeretném bele visszarakatni a DPF-et. Azt még nem tudom, hogy bontottat, vagy utángyártottat.
Persze utána a regenerációra is szükség lesz aztán.
Kérdésem az, hogy a regenerálást hogyan lehet újra engedélyezni?
Forscan + Bluetooth ELM327 van, de így első nekifutásra nem találtam benne semmi erre vonatkozót.
Köszönöm!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14746 Dátum:
2024.02.07 szerda, 20:19:59 »
Idézetet írta: BZs - 2024.02.07 szerda, 19:51:00
Sziasztok,
Autóm 2009-es 2.0 QXBA, és nincs benne DPF. Ki van ütve a regeneráció is a computerből.
Szeretném bele visszarakatni a DPF-et. Azt még nem tudom, hogy bontottat, vagy utángyártottat.
Persze utána a regenerációra is szükség lesz aztán.
Kérdésem az, hogy a regenerálást hogyan lehet újra engedélyezni?
Forscan + Bluetooth ELM327 van, de így első nekifutásra nem találtam benne semmi erre vonatkozót.
Köszönöm!
Szia! Utángyártottat kerüld, vagy bontottgyári vagy új gyári. De számíts rá, hogy a dpf mellé a nyomáskülönbség szenzor és a hőmérséklet szenzorok is bejelentkezhetnek egy kis cserére.
Programozás, gyári műszerrel kell visszatölteni az eredeti programot. Fordszervíz, vagy Predi (fb: Predrag Todic), itt: PowerFord, vagy egyéb gyári szontű diaggal rendelkező műhely
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14747 Dátum:
2024.02.08 csütörtök, 10:52:58 »
Idézetet írta: Caruso - 2024.02.05 hétfő, 12:13:01
Uraim!
Hol található a résolaj cső?
a csúcsoknál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BZs
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14748 Dátum:
2024.02.09 péntek, 18:22:39 »
Idézetet írta: Ferqo - 2024.02.07 szerda, 20:19:59
Szia! Utángyártottat kerüld, vagy bontottgyári vagy új gyári. De számíts rá, hogy a dpf mellé a nyomáskülönbség szenzor és a hőmérséklet szenzorok is bejelentkezhetnek egy kis cserére.
Programozás, gyári műszerrel kell visszatölteni az eredeti programot. Fordszervíz, vagy Predi (fb: Predrag Todic), itt: PowerFord, vagy egyéb gyári szontű diaggal rendelkező műhely
Szia!
Köszönöm a választ.
Mi a baj az utángyártott szűrővel?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14749 Dátum:
2024.02.09 péntek, 19:22:44 »
Idézetet írta: BZs - 2024.02.09 péntek, 18:22:39
Szia!
Köszönöm a választ.
Mi a baj az utángyártott szűrővel?
semmi, ha a gyári technológiájú kerül bele, csak nem azt szokták venni, mert az pont annyi mint a gyári új
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
288
289
290
291
292
293
294
[
295
]
296
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ