Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 03:53:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4713031 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9050 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 22:14:56 »

Remek, holnap megyek nyaralni, ma megjelent a "Service Oil" üzenet....
Olajcsere 2500km-el ezelőtt volt, az azt megelőző meg 19950km-el.
Hibakodot olvastam de nem igazan talaltam relevans DTC-t.
Eloszor regen megszakitasok miatti service oil üzenetre gondoltam, mert megszakitasbol biztosan volt 1db a multheten
de akkor a DTC-k között kellett volna legyen valami ezzel kapcsolatos bejegyzes nem?
Utana gondoltam arra hogy a legutobbi olajcserekor nem resetelték a 20e km-es olajcsere szamlalot,
bar az meg nem pont 20e km-el utana jelzett be hanem csak 19950 kmel, szal az sem passzol pontosan,
arrol nincs infom hogy esetleg 19950e kmenkent vagy pontosan 20e km-enkent kellene jelezzen az olajcserere.

A DPF_LOAD a PCM-bol kiolvasva 55%

azert töröltem a service oil üzit.


 help

Kód:
(OK) [10:55:14.783] Felismert modulok:  PCM - Táplálási Soros Szabályozó Modul
(OK) [10:55:17.035] Felismert modulok:  OBDII - Fedélzeti diagnosztika - OBD-II
(OK) [10:55:18.187] Felismert modulok:  SASM - Kormány szöghelyzet-érzékelő modul
(OK) [10:55:20.329] Felismert modulok:  ABS - Blokkolásgátló fékrendszer / kipörgésgátló vezérlőmodul
(OK) [10:55:23.091] Felismert modulok:  RCM - Visszatartó Vezérlő Modul
(OK) [10:55:26.588] Felismert modulok:  BCMii - Karosszéria vezérlőmodul
(WARN) [10:55:29.217] DTC-k a modulban -  BCMii: B109B:15-68
(OK) [10:55:45.654] Felismert modulok:  PDM - Utasajtó vezérloegység
(OK) [10:55:46.947] Felismert modulok:  DDM - Vezető oldali ajtó modul
(OK) [10:55:48.915] Felismert modulok:  PAM - Parkolás segítő modul
(OK) [10:55:50.388] Felismert modulok:  HVAC - Fűtés, szellőzés, légkondicionálás
(WARN) [10:55:51.132] DTC-k a modulban -  HVAC: B10B9:00-28, U2101:00-28, B1A69:14-28
(OK) [10:55:54.340] Felismert modulok:  ACM - Audioegység-vezérlőmodul
(WARN) [10:55:55.014] DTC-k a modulban -  ACM: U0140:00-28
(OK) [10:55:55.874] Felismert modulok:  IPC - Műszerfal vezérlőegység
(WARN) [10:55:56.965] DTC-k a modulban -  IPC: U3006:17-2B, P1607:82-2A, P1607:87-2A,
 U0140:00-2A, U0151:00-2A, U0401:68-2A, U0416:68-2A
Megszakított regenerációra nincs hibakód, mert nem bug hanem feature (mint ahogy a megszakított közös ülés smile )
PID viszont van rá.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9051 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 22:24:54 »

Megszakított regenerációra nincs hibakód, mert nem bug hanem feature (mint ahogy a megszakított közös ülés smile )
PID viszont van rá.

Nah, melyik PID lenne melyik modulban es mit mutatna a PID?
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9052 Dátum: 2016.08.02 kedd, 07:25:30 »

Nah, melyik PID lenne melyik modulban es mit mutatna a PID?
a sikertelen regenerációk számát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #9053 Dátum: 2016.08.02 kedd, 07:40:43 »

a sikertelen regenerációk számát.

én ilyen pidet nem találtam, pedig már többször is kerestem Sad
melyik modul melyik pidje lenne az?
Naplózva

Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9054 Dátum: 2016.08.02 kedd, 09:17:30 »

én ilyen pidet nem találtam, pedig már többször is kerestem Sad
melyik modul melyik pidje lenne az?
Pcm
Facelift elott biztos van, megnézem majd.
Persze lehet más a megvalósítás, mert ott nincs telítettség pid.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9055 Dátum: 2016.08.02 kedd, 10:39:58 »

Pcm
Facelift elott biztos van, megnézem majd.
Persze lehet más a megvalósítás, mert ott nincs telítettség pid.

Igen van facelift előtt. De szerintem fl esetén is kell lennie forscan írja magyarul meg kell keresni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9056 Dátum: 2016.08.02 kedd, 12:08:20 »

Igen van facelift előtt. De szerintem fl esetén is kell lennie forscan írja magyarul meg kell keresni.
fl után sajnos nincs ilyen pid.csak koromtartalom %-os értékben.2 pid mutatja....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9057 Dátum: 2016.08.02 kedd, 13:06:51 »

fl után sajnos nincs ilyen pid.csak koromtartalom %-os értékben.2 pid mutatja....

Ezt jó tudni az ember azt gondolná hogy egy hasznos funkciót nem szüntetnek meg...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #9058 Dátum: 2016.08.02 kedd, 13:25:37 »

Ezt jó tudni az ember azt gondolná hogy egy hasznos funkciót nem szüntetnek meg...

pedig valahol biztos tárolja, mert valahonnan tudnia kellene, hogy melyik sikertelen regen után kell hibakódot adnia, csak maximum pid nincs rá
Naplózva

Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9059 Dátum: 2016.08.02 kedd, 14:48:27 »

pedig valahol biztos tárolja, mert valahonnan tudnia kellene, hogy melyik sikertelen regen után kell hibakódot adnia, csak maximum pid nincs rá

Meg kéne nézni Delphivel az lehet mutatja, csak a forscan nem. Viszont nekem fl előtti van így én nem tudom megnézni, de ott természetesen a delphi is mutatja.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9060 Dátum: 2016.08.02 kedd, 19:25:55 »

fl után sajnos nincs ilyen pid.csak koromtartalom %-os értékben.2 pid mutatja....
Ma a Palyan regeneralt, akkor vettem eszre amikor az autopalyakapunal megkellett allnom es morgott meg emelte a fogyit, majd ranezek csokkente a dpf tomitrttseg
Naplózva

esen11
Vendég
« Új hozzászólás #9061 Dátum: 2016.08.02 kedd, 20:34:19 »

Sziasztok,

Tud esetleg valaki segiteni?
Szükségem lenne PIERBURG 7.01771.00 számú szelepre, de a neten csak PIERBURG - 7.01771.01.0-t találok. Ezek csereszabatosak? A 7.01771.00-ból csak használtat találok...
Előre is kösz!
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9062 Dátum: 2016.08.02 kedd, 21:45:48 »

Sziasztok,

Tud esetleg valaki segiteni?
Szükségem lenne PIERBURG 7.01771.00 számú szelepre, de a neten csak PIERBURG - 7.01771.01.0-t találok. Ezek csereszabatosak? A 7.01771.00-ból csak használtat találok...
Előre is kösz!

http://mondeo.hu/index.php?topic=23709.0

 wave
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
esen11
Vendég
« Új hozzászólás #9063 Dátum: 2016.08.02 kedd, 22:11:47 »

Igen ezt én is olvasgattam. Számomra azonban nem egyértelmű, hogy a két emlitett tipus kompatibilis-e?
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9064 Dátum: 2016.08.03 szerda, 13:09:09 »

Igen ezt én is olvasgattam. Számomra azonban nem egyértelmű, hogy a két emlitett tipus kompatibilis-e?

A felsoroltak között van mindkettő, igy kompatibilisek valószinüleg.  Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9065 Dátum: 2016.08.03 szerda, 13:11:10 »

Sziasztok!

Forscanben merre találok olyat, hogy a DPF mennyire van eltömödve? Illetve van olyan, hogy nyomás elötte és utána? A két nyomás között mekkora az a max differencia, ami felett már bajok lehetnek?  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9066 Dátum: 2016.08.03 szerda, 14:31:43 »

Sziasztok!

Forscanben merre találok olyat, hogy a DPF mennyire van eltömödve? Illetve van olyan, hogy nyomás elötte és utána? A két nyomás között mekkora az a max differencia, ami felett már bajok lehetnek?  wave

FL előttibe sehol ne is keresd. Lehet nézni igen a nyomáskülönbséget. Fejből meg nem mondom, de mivel magyar a program könnyen megtalálható.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9067 Dátum: 2016.08.03 szerda, 14:50:28 »

FL előttibe sehol ne is keresd. Lehet nézni igen a nyomáskülönbséget. Fejből meg nem mondom, de mivel magyar a program könnyen megtalálható.

A nyomáskülönbség megvan, hogy hol nézhetem, de ott nem tudom mi a jó érték. Valamennyi biztos van a két vége között és gondolom van egy maximum, amit a rendszer is figyel. Az vajon mennyi lenne?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #9068 Dátum: 2016.08.04 csütörtök, 15:48:37 »

Sziasztok!
Ezen a "bőgő", "búgó" hangon én már túlvagyok... Az orvoslás is egyszerű. Az általatok említett elektromos vákuumszabályzó szelep adja, méghozzá amiatt, mert leállítás után leengedi a vákuumot.

Erről a szelepről van szó.
http://www.google.hu/imgres?biw=1280&bih=827&tbm=isch&tbnid=ZlwjjuFxanPP0M:&imgrefurl=http://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220419-kipufogogaz-szelep-alkatreszei/111732-egr-t-vezerlo-vakuumszelep-focus/c-max-2003-2008-2_0tdci&docid=0Yu41Xj0zifejM&imgurl=https://cromax.hu/img/P0324462.JPG&w=1000&h=750&ei=JGDKUp2GEY6ShgfwzYGABQ&zoom=1&iact=rc&dur=110&page=1&tbnh=142&tbnw=180&start=0&ndsp=32&ved=1t:429,r:2,s:0,i:87&tx=111&ty=54

Csupán az a gondja, hogy ahol kiengedi a levegőt, ott elszennyeződött és emiatt megváltozott a hangja. Ha leveszitek a szelepet (2 csavar és két vákuumcső csupán), A vákuumcsövek bekötésére feltétlenül figyelj, érdemes lefényképezni, megjelölni...
Kint kényelmesen leszedhető róla a fekete kis doboz, körmös műanyag fülek fogják, amiben végülis egy szivacsos "zajszűrő" van. Ha ezt kipucolod, a hang megszűnik... Továbbá érdemes egy kis karbantartást is végezni rajt, a vákuumcső nyíláson egy kis féktisztító (portalanítás), finoman sűritett levegő, majd wd-40 (kenésnek).

2.0 tdci esetében 2 db egyforma vákuumszelep van. Egyik a turbó vezérlését szabályozza, másik a leállító csappantyúét. Érdemes mind2-őt kipucolni, bár szerintem a leállító csappantyúé lesz a bűnös.. ha megkérsz valakit, hogy álítsa le az autót, akkor miközben fogod a szelepet, érezni fogsz rajta egy kis rezgést is...

Üdv.: Peti


Szia! Nálam is előjött ez a hiba már kezdtem aggódni hogy valami gond van a turbóval  worship
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9069 Dátum: 2016.08.08 hétfő, 15:32:41 »

Chiptuning műhelyekben meg tudják csinálni.

De kell ismerős műszakira.

Miért is kéne? Nem néznek nudlit sem. Annyit néznek, hogy bármilyen hibalámpa világít-e vagy sem. Ha az autó normális értékeket produkál a kipun és nincs hibajelzés akkor átmegy a vizsgán. Nem tudják megállapítani, hogy mit kapcsoltak ki vagy be az autón
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9070 Dátum: 2016.08.08 hétfő, 16:09:24 »

Miért is kéne? Nem néznek nudlit sem. Annyit néznek, hogy bármilyen hibalámpa világít-e vagy sem. Ha az autó normális értékeket produkál a kipun és nincs hibajelzés akkor átmegy a vizsgán. Nem tudják megállapítani, hogy mit kapcsoltak ki vagy be az autón

Na de a DPF szűrő belseje fizikálisan el van távolítva azaz kiengedi a káros anyagokat ahelyett, hogy felfogná. Ezt meg egy kipuff méréssel meg kell tudni állapítaniuk szerintem mivel nem fogja teljesíteni az autó az EURO 4-es normát. Mindenesetre nekem egy hónap és műszaki majd meglátjuk észre veszik-e vagy nem, úgy is van ismerős szóval majd rákérdek. Cheesy
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9071 Dátum: 2016.08.08 hétfő, 16:11:08 »

Na de a DPF szűrő belseje fizikálisan el van távolítva azaz kiengedi a káros anyagokat ahelyett, hogy felfogná. Ezt meg egy kipuff méréssel meg kell tudni állapítaniuk szerintem. Mindenesetre nekem egy hónap és műszaki majd meglátjuk észre veszik-e vagy nem úgy is van ismerős szóval majd rákérdek. Cheesy

Nekem soha semmit nem vettek észre amig a dolgok a határérték alatt voltak. Nem tudom lehet-e bármit változtatni ahhoz, hogy DPF nélkül is határérték alatt maradjon.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9072 Dátum: 2016.08.08 hétfő, 16:15:07 »

Na de a DPF szűrő belseje fizikálisan el van távolítva azaz kiengedi a káros anyagokat ahelyett, hogy felfogná. Ezt meg egy kipuff méréssel meg kell tudni állapítaniuk szerintem mivel nem fogja teljesíteni az autó az EURO 4-es normát. Mindenesetre nekem egy hónap és műszaki majd meglátjuk észre veszik-e vagy nem, úgy is van ismerős szóval majd rákérdek. Cheesy

A DPF a kormot fogja meg, és amit mérnek az meg nem a korom.  vigyor3

nekem gyárilag dpf nélküli és mégis euro4-es...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9073 Dátum: 2016.08.08 hétfő, 16:24:59 »

A DPF a kormot fogja meg, és amit mérnek az meg nem a korom.  vigyor3

nekem gyárilag dpf nélküli és mégis euro4-es...

Hmm, hát így legyen. Ismerősömnek a Zafiraba is ki van szedve de mindég +5e-be kerül neki hogy átmenjen mert ki van szedve abból is a DPF.

1.8-as? Mer abba tényleg nincs gyárilag DPF, 2.0-ba tudtommal mindbe van.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9074 Dátum: 2016.08.08 hétfő, 17:20:45 »

Hmm, hát így legyen. Ismerősömnek a Zafiraba is ki van szedve de mindég +5e-be kerül neki hogy átmenjen mert ki van szedve abból is a DPF.

1.8-as? Mer abba tényleg nincs gyárilag DPF, 2.0-ba tudtommal mindbe van.

2.0 és smax... Ugye az egy évvel korábban kijött, mint az mk4...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #9075 Dátum: 2016.08.09 kedd, 10:07:07 »

A DPF a kormot fogja meg, és amit mérnek az meg nem a korom.  vigyor3

Tévedés.
http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/cikkek/kipufogogaz-vizsgalat.html
Lásd 5.2.4.1 és 5.2.4.2 pontok.

Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9076 Dátum: 2016.08.09 kedd, 10:53:12 »

Elvileg akkor az EGR dugozás is okozhat gondot műszakin? Vagy az annyira nem számottevő?

Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9077 Dátum: 2016.08.09 kedd, 11:01:18 »

Elvileg akkor az EGR dugozás is okozhat gondot műszakin? Vagy az annyira nem számottevő?


A dugózott egr-től kevesebb a korom, nem?

Nekem le van dugózva, illetve nincs dpf-em gyárilag, és euro 4-es az autó. Simán át szokott menni a vizsgán.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9078 Dátum: 2016.08.09 kedd, 11:52:10 »

A dugózott egr-től kevesebb a korom, nem?

Nekem le van dugózva, illetve nincs dpf-em gyárilag, és euro 4-es az autó. Simán át szokott menni a vizsgán.

Fordítva, nem? Mivel az a feladata, hogy vissza vezeti a kipufogó gázt a motorba amit úgy mond kétszer éget el a motor ezzel csökkentve a károsanyag kibocsájtást. Javítsatok ki, ha nem így van...

Jó, de neked akkor más motorod van, más motorkód más ECU, hiába Euro 4-es az a motor DPF nélkül tudja azt amit a miénk nem. Tehát ne hasonlítsd ehhez. Az 1.8-as is Euro 4-es és arra se került DPF.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9079 Dátum: 2016.08.09 kedd, 11:59:05 »

Fordítva, nem? Mivel az a feladata, hogy vissza vezeti a kipufogó gázt a motorba amit úgy mond kétszer éget el a motor ezzel csökkentve a károsanyag kibocsájtást. Javítsatok ki, ha nem így van...

Jó, de neked akkor más motorod van, más motorkód más ECU, hiába Euro 4-es az a motor DPF nélkül tudja azt amit a miénk nem. Tehát ne hasonlítsd ehhez. Az 1.8-as is Euro 4-es és arra se került DPF.

A dugótól rosszabb lesz a károsanyagkibocsátás, viszont kevesebb lesz a korom.

A motorkód valóban más, nyilván az ecu is, azaz mása sw de ugyanaz a hw... Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a tietek nem tudná az euro4-et, sőt, a dpf-es is megefelel euro 4-nek dpf nélkül szerintem... Sőt, dpf-el valószínű az euro 5-nek is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #9080 Dátum: 2016.08.09 kedd, 12:23:47 »

Fordítva, nem? Mivel az a feladata, hogy vissza vezeti a kipufogó gázt a motorba amit úgy mond kétszer éget el a motor ezzel csökkentve a károsanyag kibocsájtást. Javítsatok ki, ha nem így van...

Jó, de neked akkor más motorod van, más motorkód más ECU, hiába Euro 4-es az a motor DPF nélkül tudja azt amit a miénk nem. Tehát ne hasonlítsd ehhez. Az 1.8-as is Euro 4-es és arra se került DPF.

Visszavezeti, ezáltal a robbanás szempontjából inert gáz kerül be, és ezzel csökkenti az égés hőmérsékletét, amitől kevesebb NOx keletkezik. Ezt viszont nem mérik itthon a műszakin.
Csak kormolást mérnek, amin meg javít, ha nincs EGR. Szóval a dugó nem okoz gondot a műszakin, ha nézelődés közben nem veszik észre.

Euro IV-et még DPF nélküli Mk3 TDCi-k is tudták, szóval igen nagy probléma kéne, hogy egy DPF nélküli ilyen TDCi motoros kocsi megbukjon.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9081 Dátum: 2016.08.09 kedd, 12:44:53 »

Visszavezeti, ezáltal a robbanás szempontjából inert gáz kerül be, és ezzel csökkenti az égés hőmérsékletét, amitől kevesebb NOx keletkezik. Ezt viszont nem mérik itthon a műszakin.
Csak kormolást mérnek, amin meg javít, ha nincs EGR. Szóval a dugó nem okoz gondot a műszakin, ha nézelődés közben nem veszik észre.

Euro IV-et még DPF nélküli Mk3 TDCi-k is tudták, szóval igen nagy probléma kéne, hogy egy DPF nélküli ilyen TDCi motoros kocsi megbukjon.

Értem, komolyan most már várom a műszakit, hogy mi lesz. Cheesy

Nekem azért ha lepadlózom szokott kormolni, amihez nyilván a tuning is hozzá járul.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #9082 Dátum: 2016.08.09 kedd, 14:10:54 »

Miért drága a dízeltechnika? DÍZELT VAGY BENZINEST, HARMADIK RÉSZ - totalcar
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9083 Dátum: 2016.08.09 kedd, 14:39:15 »

Miért drága a dízeltechnika? DÍZELT VAGY BENZINEST, HARMADIK RÉSZ - totalcar

Na végre nem egy marketing cikk...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #9084 Dátum: 2016.08.09 kedd, 15:17:26 »

A dugózott egr-től kevesebb a korom, nem?

Nekem le van dugózva, illetve nincs dpf-em gyárilag, és euro 4-es az autó. Simán át szokott menni a vizsgán.

Jó, de téged meglátnak a vizsgaállomáson és már nyomják is a pecsétet, mert tudják, hogy különben bepereled őket Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9085 Dátum: 2016.08.09 kedd, 15:44:49 »

Jó, de téged meglátnak a vizsgaállomáson és már nyomják is a pecsétet, mert tudják, hogy különben bepereled őket Cheesy

Utoljára akkor voltam bíróságon, mikor muternak be akarták vonni a jogsiját 6 hónapra...  nyes

Nem perelek be én senkit, csak esetleg elmondom a véleményemet, és hogy mi lenne a helyes...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #9086 Dátum: 2016.08.09 kedd, 16:20:51 »

Utoljára akkor voltam bíróságon, mikor muternak be akarták vonni a jogsiját 6 hónapra...  nyes

Nem perelek be én senkit, csak esetleg elmondom a véleményemet, és hogy mi lenne a helyes...  hehe

Áhhááá, szóval csak megfélemlíted őket?! Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9087 Dátum: 2016.08.10 szerda, 11:47:14 »

Vezérlés: ki milyen markát vett a gyári helyett? Vagy esetleg nem tudni a gyárit kitől veszi a ford?

Mert 1-2 hónap és cserélni fogom én a Gatesre gondoltam.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #9088 Dátum: 2016.08.10 szerda, 11:53:22 »

Vezérlés: ki milyen markát vett a gyári helyett? Vagy esetleg nem tudni a gyárit kitől veszi a ford?

Mert 1-2 hónap és cserélni fogom én a Gatesre gondoltam.

Nem tudom években van e különbség, 2012-es 2.0 Tdci-hez:
Gyári szíj Contitech
Gyári vezető görgő SKF
Gyári feszítő  INA
Gyári vízpumpa Pierburg
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9089 Dátum: 2016.08.10 szerda, 12:11:21 »

Nem tudom években van e különbség, 2012-es 2.0 Tdci-hez:
Gyári szíj Contitech
Gyári vezető görgő SKF
Gyári feszítő  INA
Gyári vízpumpa Pierburg

Az igen jó vegyes felvágott. Cheesy

Szíj+görgő+feszítő mind Gatesre gondoltam.
A vizpumpa meg Hepu.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9090 Dátum: 2016.08.10 szerda, 21:57:35 »

Vezérlés: ki milyen markát vett a gyári helyett? Vagy esetleg nem tudni a gyárit kitől veszi a ford?

Mert 1-2 hónap és cserélni fogom én a Gatesre gondoltam.
en dayco-t raktam, nincs vele gond
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nyulbela
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #9091 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 08:31:01 »

ingyendiagban és a hibafeltárásban tudok segíteni délpesten.ha valamit cserélni-javítani kell,oda külön elkell vinned.de így kizárható a szervízek lehúzása....

Üdv!

Nem akarok szemtelen lenni de azt hiszem eljött a pillanat , hogy élnék a lehetőséggel amit felajánlottál. Augusztus 22 illetve 31-én biztosan kell menjek pestre, illetve ha neked ezek az időpontok nem jók természetesen te mondod meg mikor férek bele az idődbe . Köszi -Tamás
Naplózva

Mondeo MKIV 2,2 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9092 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 11:52:54 »

Üdv!

Nem akarok szemtelen lenni de azt hiszem eljött a pillanat , hogy élnék a lehetőséggel amit felajánlottál. Augusztus 22 illetve 31-én biztosan kell menjek pestre, illetve ha neked ezek az időpontok nem jók természetesen te mondod meg mikor férek bele az idődbe . Köszi -Tamás
jó lehet,csak egyeztessünk telefonon.privátban számot cserél(j)ünk,és kb 18óra magasságában összefuthatunk.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9093 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 15:14:35 »

Sziasztok. A vezérlés nagyszervizt mennyi km után javasolt megejteni?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9094 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 15:16:27 »

Sziasztok. A vezérlés nagyszervizt mennyi km után javasolt megejteni?
ha nemrég vetted, akkor kb azonnal, utána 180-200ekm/10év
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9095 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 15:18:12 »

ha nemrég vetted, akkor kb azonnal, utána 180-200ekm/10év

Ha minden igaz jelenleg 78.000 km van benne, és ez valósnak is tűnik. Már ugorjak neki egyből? 2010-es az autó.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9096 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 15:22:25 »

Ha minden igaz jelenleg 78.000 km van benne, és ez valósnak is tűnik. Már ugorjak neki egyből? 2010-es az autó.
6éves dízelben nem annyi lesz, hacsak nem közeli ismerőstől/családtagtól van, akkor én cserélném. (belsejéből nem nagyon lehet megállapítani a futást, ha figyeltek rá, akkor 3-400ekm esen is simán újszerűnek néz ki a beltér)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #9097 Dátum: 2016.08.12 péntek, 20:42:50 »

sziasztok vettem egy 1.6 os tdci mondeot mi a véleményetek rola
Naplózva

1.6 tdci titanium
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #9098 Dátum: 2016.08.12 péntek, 21:03:00 »

sziasztok vettem egy 1.6 os tdci mondeot mi a véleményetek rola
Még mindig jobb, mint az 1.0 ecoboost 3 hengerrel...  Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #9099 Dátum: 2016.08.12 péntek, 22:04:15 »

sziasztok vettem egy 1.6 os tdci mondeot mi a véleményetek rola
Megvétel után kérdezed? Nem fura kicsit? Cheesy
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.