Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:11:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 193 194 195 196 197 198 199 [200] 201 202 203 204 205 206 207 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263481 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #9950 Dátum: 2016.12.21 szerda, 17:55:06 »

Üdv! 2008 mk4 2.0tdci 143le.Ma műszak után indítottam a kocsit és 15másodpercig remegett a motor mintha egy henger nem ment volna.Szerintem nem is ment.Majd kis gázt adva 2000fordulaton tartva megszünt a jelenség.Hibakód nem volt.Mi lehetett ez?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #9951 Dátum: 2016.12.21 szerda, 17:56:42 »

Üdv! 2008 mk4 2.0tdci 143le.Ma műszak után indítottam a kocsit és 15másodpercig remegett a motor mintha egy henger nem ment volna.Szerintem nem is ment.Majd kis gázt adva 2000fordulaton tartva megszünt a jelenség.Hibakód nem volt.Mi lehetett ez?
Kapott rendesen szaftot?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #9952 Dátum: 2016.12.21 szerda, 18:11:45 »

Kapott rendesen szaftot?
passz
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #9953 Dátum: 2016.12.21 szerda, 18:17:44 »

passz
Ha azóta jól megy, akkor használd egészséggel!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9954 Dátum: 2016.12.23 péntek, 07:38:15 »

Sziasztok!

Ha az a gyanu, hogy a fojtoszelep lapátját müködtető pierburg szelep hibás, akkor melyik vákumcsövet lehet levenni, hogy ne huzza be a lapátot? Vagy elég az elektromos csatit lehuzni?  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9955 Dátum: 2016.12.23 péntek, 08:11:48 »

Sziasztok!

Ha az a gyanu, hogy a fojtoszelep lapátját müködtető pierburg szelep hibás, akkor melyik vákumcsövet lehet levenni, hogy ne huzza be a lapátot? Vagy elég az elektromos csatit lehuzni?  wave

Az elektromos csatin csak a helyzetérzékelő adja a jelet, szóval mechanikusan az semmit nem számít. A fojtószelepnél lévő csővéget kellene lehúzni és jól ledugózni, hogy ott ne szökjön a vákuum.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9956 Dátum: 2016.12.23 péntek, 09:13:02 »

Az elektromos csatin csak a helyzetérzékelő adja a jelet, szóval mechanikusan az semmit nem számít. A fojtószelepnél lévő csővéget kellene lehúzni és jól ledugózni, hogy ott ne szökjön a vákuum.

Köszönöm a gyors és pontos választ!   worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9957 Dátum: 2016.12.23 péntek, 09:45:02 »

Köszönöm a gyors és pontos választ!   worship

Ne ijedj meg, csúnyán fog leállni az autó...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9958 Dátum: 2016.12.23 péntek, 10:04:21 »

Ne ijedj meg, csúnyán fog leállni az autó...

Az miben nyilvánul meg? Elvileg a régebbi autoknál se volt ilyen behuzás, itt mi a célja?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9959 Dátum: 2016.12.23 péntek, 10:15:26 »

Az miben nyilvánul meg? Elvileg a régebbi autoknál se volt ilyen behuzás, itt mi a célja?

Milyen régebbi autókra gondolsz?

Ha lekötöd a vákumcsövet, akkor a lapát nem fog behúzni. A lapát egyébként a szívósorban elveszi a levegőt, azaz levegő hiányában szebben, gyorsabban áll le.
Ha levegő marad akkor a porlasztás hiánya miatt fog csak leállni, ami esetlegesen nagy rántással, határozatlansággal társul.

Egyébként miért kötöd le a vákumcsövet?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9960 Dátum: 2016.12.23 péntek, 10:21:23 »

Milyen régebbi autókra gondolsz?

Ha lekötöd a vákumcsövet, akkor a lapát nem fog behúzni. A lapát egyébként a szívósorban elveszi a levegőt, azaz levegő hiányában szebben, gyorsabban áll le.
Ha levegő marad akkor a porlasztás hiánya miatt fog csak leállni, ami esetlegesen nagy rántással, határozatlansággal társul.

Egyébként miért kötöd le a vákumcsövet?

Azokra a régebbiekre, ahol nem volt vákum szelep. Ott behuzta az elektromotor vagy egy rugó. Itt miért kell a vákum?
Egyébként az inditási nehézségek miatt gyanakszom rá. Hideg motornál be-be fullad pár mpig inditás után. De van hogy forog és semmi. Aztán kb 10mp az inditás után és semmi baja. Csak 5 fok alatt, full hideg motornál van ez. Az izzitok cserélve lettek, épp emiatt, de nincs változás.
Gyanum, hogy valami uton modon nem engedi kinyitni a lapátot. Lehetséges?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9961 Dátum: 2016.12.23 péntek, 10:29:57 »

Azokra a régebbiekre, ahol nem volt vákum szelep. Ott behuzta az elektromotor vagy egy rugó. Itt miért kell a vákum?
Egyébként az inditási nehézségek miatt gyanakszom rá. Hideg motornál be-be fullad pár mpig inditás után. De van hogy forog és semmi. Aztán kb 10mp az inditás után és semmi baja. Csak 5 fok alatt, full hideg motornál van ez. Az izzitok cserélve lettek, épp emiatt, de nincs változás.
Gyanum, hogy valami uton modon nem engedi kinyitni a lapátot. Lehetséges?

Lehetséges. Nekem úgy jelentkezett, hogy vagy nem indult, vagy nehezen és akkor egy nagy füstpamacs és dadogás...
Elvileg a 2007 utáni autókban már elektromos helyzetérzékelős, szóval ha nem nyit ki, akkor hibát kellene jeleznie. Nekem még nem az, így hibakód sem lehetett

 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9962 Dátum: 2016.12.23 péntek, 11:11:26 »

Lehetséges. Nekem úgy jelentkezett, hogy vagy nem indult, vagy nehezen és akkor egy nagy füstpamacs és dadogás...
Elvileg a 2007 utáni autókban már elektromos helyzetérzékelős, szóval ha nem nyit ki, akkor hibát kellene jeleznie. Nekem még nem az, így hibakód sem lehetett

 Enyém 2009es, de még a 140 pacis euro4es. Hibát nem dob, de ugyanaz a hibajelenség pont. Gondolom neked a szelep cseréje oldotta meg a bajt!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9963 Dátum: 2016.12.23 péntek, 11:38:16 »

Enyém 2009es, de még a 140 pacis euro4es. Hibát nem dob, de ugyanaz a hibajelenség pont. Gondolom neked a szelep cseréje oldotta meg a bajt!?

Nekem a pierburg szelep légszűrője is le volt törve, illetve maga a lapát is szorult a fojtószelep házban. Mindkettőt kellett cserélnem, de szerncsére nekem az utóbbi nem helyzetérzékelős, így az harmadáron, 30e ft körüli összegből kijött.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9964 Dátum: 2016.12.23 péntek, 11:54:03 »

Nekem a pierburg szelep légszűrője is le volt törve, illetve maga a lapát is szorult a fojtószelep házban. Mindkettőt kellett cserélnem, de szerncsére nekem az utóbbi nem helyzetérzékelős, így az harmadáron, 30e ft körüli összegből kijött.

És honnan tudom megállapotani, hogy elektromos helyzetérzékelős vagy sem?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9965 Dátum: 2016.12.23 péntek, 11:57:28 »

És honnan tudom megállapotani, hogy elektromos helyzetérzékelős vagy sem?

Tied biztos, hogy az... Van egy csati a légtömegmérőn és egy másik a lapát tövénél...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9966 Dátum: 2016.12.23 péntek, 12:01:40 »

Tied biztos, hogy az... Van egy csati a légtömegmérőn és egy másik a lapát tövénél...

Szuper. Akkor előbb marad a pierburg cseréje, aztán remélhetőleg nem kell cserélni az egészet, hanem rendbejön.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9967 Dátum: 2016.12.23 péntek, 12:04:57 »

Szuper. Akkor előbb marad a pierburg cseréje, aztán remélhetőleg nem kell cserélni az egészet, hanem rendbejön.

először kezd a vákuumcső lekötésével, azzal kiiktatod a pierburg szelepet és a lapátot is...

Aztán próbáld meg felcserélni a pierburg szelepet, vélhetően a trubólapát szabályzó az jó. aztán a végén jöhet a fojtószelepház... Az egyébként érdemes megpucolni, mert tele van olajsárral...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9968 Dátum: 2016.12.23 péntek, 13:46:05 »

először kezd a vákuumcső lekötésével, azzal kiiktatod a pierburg szelepet és a lapátot is...

Aztán próbáld meg felcserélni a pierburg szelepet, vélhetően a trubólapát szabályzó az jó. aztán a végén jöhet a fojtószelepház... Az egyébként érdemes megpucolni, mert tele van olajsárral...

A turbós uj, szoval teszthez tökéletes. A pucoláson is gondolkodtam, de igy minuszokban ez elég necces, mert nincs garázs. Valoszinüleg a két szelep cseréje lesz az első vagy a ledugozás.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9969 Dátum: 2016.12.23 péntek, 15:50:12 »

A turbós uj, szoval teszthez tökéletes. A pucoláson is gondolkodtam, de igy minuszokban ez elég necces, mert nincs garázs. Valoszinüleg a két szelep cseréje lesz az első vagy a ledugozás.

Egy bilincs és három csavar... a pucolás már mehet a meleg szobában is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9970 Dátum: 2016.12.23 péntek, 17:45:06 »

Egy bilincs és három csavar... a pucolás már mehet a meleg szobában is...

Ezt nem tudtam. De ha ennyire egyszerű a kiszerelés, akkor lehet nekiesek. És mivel pucolhatom? Anno egy ex kocsinál féktisztitot használtam.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9971 Dátum: 2016.12.23 péntek, 17:48:06 »

Ezt nem tudtam. De ha ennyire egyszerű a kiszerelés, akkor lehet nekiesek. És mivel pucolhatom? Anno egy ex kocsinál féktisztitot használtam.

Rongy és rongy, a féktisztító a végén jó, amikor a nagy dzsuva már kijött...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9972 Dátum: 2016.12.23 péntek, 19:03:25 »

Rongy és rongy, a féktisztító a végén jó, amikor a nagy dzsuva már kijött...

Érdekes, hogy szűrt levegő kell a motornak, közbe meg, gondolom a kartergáz miatt, tele van a szivórész olajsárral.  falbav
Jól van, megpróbálom amint időm engedi.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #9973 Dátum: 2016.12.23 péntek, 21:47:07 »

Egy bilincs és három csavar... a pucolás már mehet a meleg szobában is...

A konyhában a legjobb...ott még közben kajájni is lehet közben   vigyor3 nyes eplus2  Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9974 Dátum: 2016.12.28 szerda, 11:01:33 »

Sziasztok!

Egr dugozashoz ez jo? http://www.ebay.com/itm/EGR-VALVE-BLANKING-BLOCK-OFF-PLATE-FORD-2-0-TDCI-FOCUS-KUGA-C-MAX-S-MAX-MONDEO-/161197287049?hash=item25881b6689:g:jkoAAOSwPhdU~vvj&vxp=mtr

Vagy Pesten valahol beszerezheto?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9975 Dátum: 2016.12.28 szerda, 11:23:43 »


Én is ilyet vettem, igaz még nem építettem be, de ha szükség lesz rá, csak előkapom...  nyes nyes
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Andras010
Vendég
« Új hozzászólás #9976 Dátum: 2016.12.28 szerda, 14:04:06 »

Sziasztok. Hátha volt már valakinek hasonló gondja. 2010-es 2.0 tdci dpf probléma. Az autó kidobta az engine malfunction hibát, mert a dpf tele van, mert nem regeneral és 269-es hibát jelez, ami mint kiderült biztosíték probléma volt. Kipufogó utankezeles áramkör szakadt. Kicseréltem az F6-os biztosítékot (engine management), erre eltűnt az engine malfunction. Kb 3 perc vezetés után, amikor elindult végre a regen, újra kivagta a biztosítékot kb fel perc regen után. Úgy gondolom, bizonyos hőfok felett lehet valami gond. Szerintetek mi lehet ez? Lehet esetleg dpf szenzor zárlat, vagy ilyesmi? Hogy tudnám ezt kideriteni drága szervizkoltsegek nélkül? Alaneztem, de nem láttam égett kábelt, bár ez egy dolog. Előre is köszönöm a segítséget. Boldog Új évet mindenkinek.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.28 szerda, 14:07:37 írta Andras010 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9977 Dátum: 2016.12.28 szerda, 16:10:05 »

Sziasztok. Hátha volt már valakinek hasonló gondja. 2010-es 2.0 tdci dpf probléma. Az autó kidobta az engine malfunction hibát, mert a dpf tele van, mert nem regeneral és 269-es hibát jelez, ami mint kiderült biztosíték probléma volt. Kipufogó utankezeles áramkör szakadt. Kicseréltem az F6-os biztosítékot (engine management), erre eltűnt az engine malfunction. Kb 3 perc vezetés után, amikor elindult végre a regen, újra kivagta a biztosítékot kb fel perc regen után. Úgy gondolom, bizonyos hőfok felett lehet valami gond. Szerintetek mi lehet ez? Lehet esetleg dpf szenzor zárlat, vagy ilyesmi? Hogy tudnám ezt kideriteni drága szervizkoltsegek nélkül? Alaneztem, de nem láttam égett kábelt, bár ez egy dolog. Előre is köszönöm a segítséget. Boldog Új évet mindenkinek.
gyanítom,hogy ez már a fl-es . regen a kipuffban.Az izzítógyertya lehet zárlatos.Hibakódolvasás ,hibakódszám-pontosan kell,pl p1234...

http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andras010
Vendég
« Új hozzászólás #9978 Dátum: 2016.12.28 szerda, 16:15:14 »

gyanítom,hogy ez már a fl-es . regen a kipuffban.Az izzítógyertya lehet zárlatos.Hibakódolvasás ,hibakódszám-pontosan kell,pl p1234...

http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0

A hibakod p269f, de ez eltunik, amikor kicserelem a biztosítékot. A gond az, hogy újra kivagja és akkor újra elojon a hibakod. Amúgy nem faceliftes, még éppen azelőtti.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9979 Dátum: 2016.12.28 szerda, 16:18:03 »

A hibakod p269f, de ez eltunik, amikor kicserelem a biztosítékot. A gond az, hogy újra kivagja és akkor újra elojon a hibakod. Amúgy nem faceliftes, még éppen azelőtti.
pedig a hibakód alapján a motorod fészliftes.

és itt a hibás alkatrészed is:
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andras010
Vendég
« Új hozzászólás #9980 Dátum: 2016.12.28 szerda, 16:20:20 »

pedig a hibakód alapján a motorod fészliftes.

és itt a hibás alkatrészed is: [img]https://i.ytimg.com/vi/PIOsJ_PxZIo/hqdefault.jpg

Ez egész pontosan ez micsoda és mire alapozod, h ez a rossz? Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.28 szerda, 22:07:42 írta Zsolteey » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9981 Dátum: 2016.12.28 szerda, 16:22:58 »



Ez egész pontosan ez micsoda és mire alapozod, h ez a rossz? Köszi
a hibakódod alapján!!! ebben a kis szerkezetben lévő izzítógyetya ármköre zárlatos,ezért veri ki azt a biztosítékot.de rém 1xű.alánézel és rögtön szembetűnik a kézifék alatti dob elejébe van beszerelve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andras010
Vendég
« Új hozzászólás #9982 Dátum: 2016.12.28 szerda, 16:25:51 »

a hibakódod alapján!!! ebben a kis szerkezetben lévő izzítógyetya ármköre zárlatos,ezért veri ki azt a biztosítékot.de rém 1xű.alánézel és rögtön szembetűnik a kézifék alatti dob elejébe van beszerelve.

És elég lenne szerinted a gyertyát kicserelni benne? Ha igen, meg  tudom én azt házilag csinálni? Ha igen, ugyanolyan gyertya kell bele, mint a többi izzítógyertya? Bocs a sok kérdésért.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9983 Dátum: 2016.12.28 szerda, 16:35:13 »

És elég lenne szerinted a gyertyát kicserelni benne? Ha igen, meg  tudom én azt házilag csinálni? Ha igen, ugyanolyan gyertya kell bele, mint a többi izzítógyertya? Bocs a sok kérdésért.
mindenképpen körültekintően körbekell járni a témát,hogy valóban erről van-e szó.én pl széthúznám a csatiját,és ellenállást mérnék rajta.a normál gyertya 1 ohm körüli ellenállású.(valszeg testzárlatot lehet majd rajta mérni)Nem hiszem,hogy kompatibilis a sima izzítóval.a gyertya szárán kell lennie egy azonosítónak.na az alapján kell  keresni.A fordnál tudom,hogy van,de csak egyben adják a befecskendezővel kb 80 ropi.
Gyanítom,hogy sokkal olcsóbban is meglehet venni,ha sikerül beazonosítanod.
Kicserélni nem nagy művészet,csak kikell szerelni az egységet.Satuban már házilag is megy.
Ha szétvan szedve,akkor érdemes kipucolni a befecskendezőjét is(mint a linkel cikkben).

Légyszíves majd dokumentáld,ha lesz infó a gyertya típusáról,készítünk egy újabb cikket az utókor javára a te segítségeddel! worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andras010
Vendég
« Új hozzászólás #9984 Dátum: 2016.12.28 szerda, 16:40:31 »

mindenképpen körültekintően körbekell járni a témát,hogy valóban erről van-e szó.én pl széthúznám a csatiját,és ellenállást mérnék rajta.a normál gyertya 1 ohm körüli ellenállású.(valszeg testzárlatot lehet majd rajta mérni)Nem hiszem,hogy kompatibilis a sima izzítóval.a gyertya szárán kell lennie egy azonosítónak.na az alapján kell  keresni.A fordnál tudom,hogy van,de csak egyben adják a befecskendezővel kb 80 ropi.
Gyanítom,hogy sokkal olcsóbban is meglehet venni,ha sikerül beazonosítanod.
Kicserélni nem nagy művészet,csak kikell szerelni az egységet.Satuban már házilag is megy.
Ha szétvan szedve,akkor érdemes kipucolni a befecskendezőjét is(mint a linkel cikkben).

Légyszíves majd dokumentáld,ha lesz infó a gyertya típusáról,készítünk egy újabb cikket az utókor javára a te segítségeddel! worship
Ok. Annyit még meg tudsz nekem mondani, hogy mi konkrétan az alkatrész neve? Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9985 Dátum: 2016.12.28 szerda, 16:43:09 »

Ok. Annyit még meg tudsz nekem mondani, hogy mi konkrétan az alkatrész neve? Köszi
mk4 mondeo pdf plug

Részecskeszűrőbe izzítógyertya.csak a fészliftesben van.amúgy fordnál is érdemes óvatosan érdeklődni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andras010
Vendég
« Új hozzászólás #9986 Dátum: 2016.12.28 szerda, 16:47:00 »

mk4 mondeo pdf plug

Részecskeszűrőbe izzítógyertya.csak a fészliftesben van.amúgy fordnál is érdemes óvatosan érdeklődni.
Köszönöm szépen. Majd jelentkezem az eredményekkel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9987 Dátum: 2016.12.28 szerda, 16:48:53 »

Köszönöm szépen. Majd jelentkezem az eredményekkel.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andras010
Vendég
« Új hozzászólás #9988 Dátum: 2016.12.28 szerda, 17:22:44 »

eljen
Még van egy hülye kérdésem. Ha a biztosítékot rövidre zárom arra az időre, h egy regent meg tudjon csinálni a dpf, akkor azzal nagy kárt tudnék okozni? Csak hogy legalább a szűrő ne tomodjon el. Mivel elkezdi a regent, csak leall a biztosíték miatt. Köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9989 Dátum: 2016.12.28 szerda, 17:36:37 »

Még van egy hülye kérdésem. Ha a biztosítékot rövidre zárom arra az időre, h egy regent meg tudjon csinálni a dpf, akkor azzal nagy kárt tudnék okozni? Csak hogy legalább a szűrő ne tomodjon el. Mivel elkezdi a regent, csak leall a biztosíték miatt. Köszi.
igen-nagy kárt.ha zárlat miatt ég ki a bizti(mimás miatt égne ki),akkor akár végig is éghet a vezeték a kötekben,és mindet szétéget maga körül.
Tűzveszélyes helyzet!Soha ne tégy ilyesmit!Autópályás üzemmódban ha eléri a kpufogó a megfelelő hőmérsékletet,akkor talán a gyertya nélkül is sikerül lefuttatnia a regent.Az , hogy elkezdi,nem azt jelenti,hogy az izzító akkor kapcsol be.Valszeg addig csak a hőmérsékletet emeli a kipufogóban.Aztán amikor izzítana is már,akkor kiküldi a biztit.

Szóval javaslom,hogy ne tedd.

A szűrő nem cukorkából készült!
Értsd jól!Nem olyan alkatrész,ami egy ilyen esettől tönkremegy.Eltömődik,aztán újra regenerál majd,amikor már rendberaktad az autót.Ennyitől messze nem megy tönkre!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #9990 Dátum: 2016.12.29 csütörtök, 09:58:45 »

Fl előtti mk4-es mondeonál mennyi km-t megy átlag két regen között? Csak kiváncsiságból kérdezem, most obd -n kiolvastam belőle először, 800km el ezelőtt volt az előző regen, de még nem indult újabb.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9991 Dátum: 2016.12.29 csütörtök, 10:01:16 »

Fl előtti mk4-es mondeonál mennyi km-t megy átlag két regen között? Csak kiváncsiságból kérdezem, most obd -n kiolvastam belőle először, 800km el ezelőtt volt az előző regen, de még nem indult újabb.
változó.Nekem van,hogy 2e km alatt 6x regenerál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #9992 Dátum: 2016.12.29 csütörtök, 11:57:06 »

Mi számít egyébként regen -nek? Amikor telítődik a szűrő és kényszerítve égeti ki? Vagy ez szép lassan mindig megtelik és el kell indulnia a regennek? Autópályán is akár? Észre lehet venni vmiből ha fut a program?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9993 Dátum: 2016.12.29 csütörtök, 12:56:14 »

Mi számít egyébként regen -nek? Amikor telítődik a szűrő és kényszerítve égeti ki? Vagy ez szép lassan mindig megtelik és el kell indulnia a regennek? Autópályán is akár? Észre lehet venni vmiből ha fut a program?

észre lehet venni,de nem jelzi semmi a műszerfalon.nem publikus...

A szűrő telítettségét 2 nyomás szenzor méri.Ha megnő a nyomáskülönbség a dpf előtt és után,akkor indul a regeneráció.Ehhez szükséges a megfelelő kipufogóhőmérséklet.Ha megvan,automatikusan elindul a regeneráció.Ha nincs,akkor a motorvezérlés emeli meg a kipofogóhőmérsékletet,és aztán fut le a regeneráció.A sikeres reg után a nyomáskülönbség visszaáll egy kissebb-normál értékre.És ez így megy ciklusról ciklusra nagyvonalakban.
Nem szükséges autópálya,bármilyen körülmények közt indít regent,mint ahogy azt akár állóhelyzetben is el lehet indítani diag eszközzel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9994 Dátum: 2016.12.29 csütörtök, 16:03:12 »

Fl előtti mk4-es mondeonál mennyi km-t megy átlag két regen között? Csak kiváncsiságból kérdezem, most obd -n kiolvastam belőle először, 800km el ezelőtt volt az előző regen, de még nem indult újabb.
Én nézem egy ideje. Nekem kb 600 km-enként szokott. Autópályán ritkán járok, de időnként meghuzatom, ahogy lehet.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9995 Dátum: 2016.12.29 csütörtök, 16:16:26 »

Én nézem egy ideje. Nekem kb 600 km-enként szokott. Autópályán ritkán járok, de időnként meghuzatom, ahogy lehet.  vigyor3

Mivel lehet kiolvasni az előző reg-et OBD-n?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9996 Dátum: 2016.12.29 csütörtök, 17:10:33 »

Mivel lehet kiolvasni az előző reg-et OBD-n?
Forscannel meg tudod nézni, hogy hány km-rel ezelőtt regenerált. Dashboard/Table menüpont, és azon belül hozzá kell adni ezt a PID-t. Fejből nem tudom a nevét, de megtalálod. Én mobilon nézem, de pc-n is látható elvileg (sőt, ott még talán több minden is, sajna nekem nincs laptopom  Cry)
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9997 Dátum: 2016.12.29 csütörtök, 19:08:47 »

Mi számít egyébként regen -nek? Amikor telítődik a szűrő és kényszerítve égeti ki? Vagy ez szép lassan mindig megtelik és el kell indulnia a regennek? Autópályán is akár? Észre lehet venni vmiből ha fut a program?

10ezer km alatt eddig  3x vettem eszre hogy regeneral, direkt szoktam figyelni, de csak alapjaraton tudom eszre venni.
Naplózva

xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9998 Dátum: 2016.12.29 csütörtök, 19:31:16 »

10ezer km alatt eddig  3x vettem eszre hogy regeneral, direkt szoktam figyelni, de csak alapjaraton tudom eszre venni.
Én kb 10.000 km alatt szintén egyszer kaptam rajta alapjáraton megállás után pár mp-ig csúnyább volt a hangja, aztán egyből befejezte.
Kétszer pedig megállás után pattogott a kipufogó picit, megnéztem obd-n, és akkor 0 km-rel előtte regenerált  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #9999 Dátum: 2016.12.29 csütörtök, 22:02:18 »

10ezer km alatt eddig  3x vettem eszre hogy regeneral, direkt szoktam figyelni, de csak alapjaraton tudom eszre venni.

Városban csalinkázva is észreveszi az ember, kicsit morgósabb, kicsit más a gázreakció. Legalábbis a miénken.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 193 194 195 196 197 198 199 [200] 201 202 203 204 205 206 207 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.