Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:27:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
193
194
195
196
197
198
199
[
200
]
201
202
203
204
205
206
207
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254434 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9950 Dátum:
2016.12.21 szerda, 17:55:06 »
Üdv! 2008 mk4 2.0tdci 143le.Ma műszak után indítottam a kocsit és 15másodpercig remegett a motor mintha egy henger nem ment volna.Szerintem nem is ment.Majd kis gázt adva 2000fordulaton tartva megszünt a jelenség.Hibakód nem volt.Mi lehetett ez?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9951 Dátum:
2016.12.21 szerda, 17:56:42 »
Idézetet írta: Zoli87 - 2016.12.21 szerda, 17:55:06
Üdv! 2008 mk4 2.0tdci 143le.Ma műszak után indítottam a kocsit és 15másodpercig remegett a motor mintha egy henger nem ment volna.Szerintem nem is ment.Majd kis gázt adva 2000fordulaton tartva megszünt a jelenség.Hibakód nem volt.Mi lehetett ez?
Kapott rendesen szaftot?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9952 Dátum:
2016.12.21 szerda, 18:11:45 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.12.21 szerda, 17:56:42
Kapott rendesen szaftot?
passz
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9953 Dátum:
2016.12.21 szerda, 18:17:44 »
Idézetet írta: Zoli87 - 2016.12.21 szerda, 18:11:45
passz
Ha azóta jól megy, akkor használd egészséggel!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9954 Dátum:
2016.12.23 péntek, 07:38:15 »
Sziasztok!
Ha az a gyanu, hogy a fojtoszelep lapátját müködtető pierburg szelep hibás, akkor melyik vákumcsövet lehet levenni, hogy ne huzza be a lapátot? Vagy elég az elektromos csatit lehuzni?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9955 Dátum:
2016.12.23 péntek, 08:11:48 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.12.23 péntek, 07:38:15
Sziasztok!
Ha az a gyanu, hogy a fojtoszelep lapátját müködtető pierburg szelep hibás, akkor melyik vákumcsövet lehet levenni, hogy ne huzza be a lapátot? Vagy elég az elektromos csatit lehuzni?
Az elektromos csatin csak a helyzetérzékelő adja a jelet, szóval mechanikusan az semmit nem számít. A fojtószelepnél lévő csővéget kellene lehúzni és jól ledugózni, hogy ott ne szökjön a vákuum.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9956 Dátum:
2016.12.23 péntek, 09:13:02 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2016.12.23 péntek, 08:11:48
Az elektromos csatin csak a helyzetérzékelő adja a jelet, szóval mechanikusan az semmit nem számít. A fojtószelepnél lévő csővéget kellene lehúzni és jól ledugózni, hogy ott ne szökjön a vákuum.
Köszönöm a gyors és pontos választ!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9957 Dátum:
2016.12.23 péntek, 09:45:02 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.12.23 péntek, 09:13:02
Köszönöm a gyors és pontos választ!
Ne ijedj meg, csúnyán fog leállni az autó...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9958 Dátum:
2016.12.23 péntek, 10:04:21 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2016.12.23 péntek, 09:45:02
Ne ijedj meg, csúnyán fog leállni az autó...
Az miben nyilvánul meg? Elvileg a régebbi autoknál se volt ilyen behuzás, itt mi a célja?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9959 Dátum:
2016.12.23 péntek, 10:15:26 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.12.23 péntek, 10:04:21
Az miben nyilvánul meg? Elvileg a régebbi autoknál se volt ilyen behuzás, itt mi a célja?
Milyen régebbi autókra gondolsz?
Ha lekötöd a vákumcsövet, akkor a lapát nem fog behúzni. A lapát egyébként a szívósorban elveszi a levegőt, azaz levegő hiányában szebben, gyorsabban áll le.
Ha levegő marad akkor a porlasztás hiánya miatt fog csak leállni, ami esetlegesen nagy rántással, határozatlansággal társul.
Egyébként miért kötöd le a vákumcsövet?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9960 Dátum:
2016.12.23 péntek, 10:21:23 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2016.12.23 péntek, 10:15:26
Milyen régebbi autókra gondolsz?
Ha lekötöd a vákumcsövet, akkor a lapát nem fog behúzni. A lapát egyébként a szívósorban elveszi a levegőt, azaz levegő hiányában szebben, gyorsabban áll le.
Ha levegő marad akkor a porlasztás hiánya miatt fog csak leállni, ami esetlegesen nagy rántással, határozatlansággal társul.
Egyébként miért kötöd le a vákumcsövet?
Azokra a régebbiekre, ahol nem volt vákum szelep. Ott behuzta az elektromotor vagy egy rugó. Itt miért kell a vákum?
Egyébként az inditási nehézségek miatt gyanakszom rá. Hideg motornál be-be fullad pár mpig inditás után. De van hogy forog és semmi. Aztán kb 10mp az inditás után és semmi baja. Csak 5 fok alatt, full hideg motornál van ez. Az izzitok cserélve lettek, épp emiatt, de nincs változás.
Gyanum, hogy valami uton modon nem engedi kinyitni a lapátot. Lehetséges?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9961 Dátum:
2016.12.23 péntek, 10:29:57 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.12.23 péntek, 10:21:23
Azokra a régebbiekre, ahol nem volt vákum szelep. Ott behuzta az elektromotor vagy egy rugó. Itt miért kell a vákum?
Egyébként az inditási nehézségek miatt gyanakszom rá. Hideg motornál be-be fullad pár mpig inditás után. De van hogy forog és semmi. Aztán kb 10mp az inditás után és semmi baja. Csak 5 fok alatt, full hideg motornál van ez. Az izzitok cserélve lettek, épp emiatt, de nincs változás.
Gyanum, hogy valami uton modon nem engedi kinyitni a lapátot. Lehetséges?
Lehetséges. Nekem úgy jelentkezett, hogy vagy nem indult, vagy nehezen és akkor egy nagy füstpamacs és dadogás...
Elvileg a 2007 utáni autókban már elektromos helyzetérzékelős, szóval ha nem nyit ki, akkor hibát kellene jeleznie. Nekem még nem az, így hibakód sem lehetett
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9962 Dátum:
2016.12.23 péntek, 11:11:26 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2016.12.23 péntek, 10:29:57
Lehetséges. Nekem úgy jelentkezett, hogy vagy nem indult, vagy nehezen és akkor egy nagy füstpamacs és dadogás...
Elvileg a 2007 utáni autókban már elektromos helyzetérzékelős, szóval ha nem nyit ki, akkor hibát kellene jeleznie. Nekem még nem az, így hibakód sem lehetett
Enyém 2009es, de még a 140 pacis euro4es. Hibát nem dob, de ugyanaz a hibajelenség pont. Gondolom neked a szelep cseréje oldotta meg a bajt!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9963 Dátum:
2016.12.23 péntek, 11:38:16 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.12.23 péntek, 11:11:26
Enyém 2009es, de még a 140 pacis euro4es. Hibát nem dob, de ugyanaz a hibajelenség pont. Gondolom neked a szelep cseréje oldotta meg a bajt!?
Nekem a pierburg szelep légszűrője is le volt törve, illetve maga a lapát is szorult a fojtószelep házban. Mindkettőt kellett cserélnem, de szerncsére nekem az utóbbi nem helyzetérzékelős, így az harmadáron, 30e ft körüli összegből kijött.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9964 Dátum:
2016.12.23 péntek, 11:54:03 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2016.12.23 péntek, 11:38:16
Nekem a pierburg szelep légszűrője is le volt törve, illetve maga a lapát is szorult a fojtószelep házban. Mindkettőt kellett cserélnem, de szerncsére nekem az utóbbi nem helyzetérzékelős, így az harmadáron, 30e ft körüli összegből kijött.
És honnan tudom megállapotani, hogy elektromos helyzetérzékelős vagy sem?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9965 Dátum:
2016.12.23 péntek, 11:57:28 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.12.23 péntek, 11:54:03
És honnan tudom megállapotani, hogy elektromos helyzetérzékelős vagy sem?
Tied biztos, hogy az... Van egy csati a légtömegmérőn és egy másik a lapát tövénél...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9966 Dátum:
2016.12.23 péntek, 12:01:40 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2016.12.23 péntek, 11:57:28
Tied biztos, hogy az... Van egy csati a légtömegmérőn és egy másik a lapát tövénél...
Szuper. Akkor előbb marad a pierburg cseréje, aztán remélhetőleg nem kell cserélni az egészet, hanem rendbejön.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9967 Dátum:
2016.12.23 péntek, 12:04:57 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.12.23 péntek, 12:01:40
Szuper. Akkor előbb marad a pierburg cseréje, aztán remélhetőleg nem kell cserélni az egészet, hanem rendbejön.
először kezd a vákuumcső lekötésével, azzal kiiktatod a pierburg szelepet és a lapátot is...
Aztán próbáld meg felcserélni a pierburg szelepet, vélhetően a trubólapát szabályzó az jó. aztán a végén jöhet a fojtószelepház... Az egyébként érdemes megpucolni, mert tele van olajsárral...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9968 Dátum:
2016.12.23 péntek, 13:46:05 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2016.12.23 péntek, 12:04:57
először kezd a vákuumcső lekötésével, azzal kiiktatod a pierburg szelepet és a lapátot is...
Aztán próbáld meg felcserélni a pierburg szelepet, vélhetően a trubólapát szabályzó az jó. aztán a végén jöhet a fojtószelepház... Az egyébként érdemes megpucolni, mert tele van olajsárral...
A turbós uj, szoval teszthez tökéletes. A pucoláson is gondolkodtam, de igy minuszokban ez elég necces, mert nincs garázs. Valoszinüleg a két szelep cseréje lesz az első vagy a ledugozás.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9969 Dátum:
2016.12.23 péntek, 15:50:12 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.12.23 péntek, 13:46:05
A turbós uj, szoval teszthez tökéletes. A pucoláson is gondolkodtam, de igy minuszokban ez elég necces, mert nincs garázs. Valoszinüleg a két szelep cseréje lesz az első vagy a ledugozás.
Egy bilincs és három csavar... a pucolás már mehet a meleg szobában is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9970 Dátum:
2016.12.23 péntek, 17:45:06 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2016.12.23 péntek, 15:50:12
Egy bilincs és három csavar... a pucolás már mehet a meleg szobában is...
Ezt nem tudtam. De ha ennyire egyszerű a kiszerelés, akkor lehet nekiesek. És mivel pucolhatom? Anno egy ex kocsinál féktisztitot használtam.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9971 Dátum:
2016.12.23 péntek, 17:48:06 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.12.23 péntek, 17:45:06
Ezt nem tudtam. De ha ennyire egyszerű a kiszerelés, akkor lehet nekiesek. És mivel pucolhatom? Anno egy ex kocsinál féktisztitot használtam.
Rongy és rongy, a féktisztító a végén jó, amikor a nagy dzsuva már kijött...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9972 Dátum:
2016.12.23 péntek, 19:03:25 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2016.12.23 péntek, 17:48:06
Rongy és rongy, a féktisztító a végén jó, amikor a nagy dzsuva már kijött...
Érdekes, hogy szűrt levegő kell a motornak, közbe meg, gondolom a kartergáz miatt, tele van a szivórész olajsárral.
Jól van, megpróbálom amint időm engedi.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9973 Dátum:
2016.12.23 péntek, 21:47:07 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2016.12.23 péntek, 15:50:12
Egy bilincs és három csavar... a pucolás már mehet a meleg szobában is...
A konyhában a legjobb...ott még közben kajájni is lehet közben
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9974 Dátum:
2016.12.28 szerda, 11:01:33 »
Sziasztok!
Egr dugozashoz ez jo?
http://www.ebay.com/itm/EGR-VALVE-BLANKING-BLOCK-OFF-PLATE-FORD-2-0-TDCI-FOCUS-KUGA-C-MAX-S-MAX-MONDEO-/161197287049?hash=item25881b6689:g:jkoAAOSwPhdU~vvj&vxp=mtr
Vagy Pesten valahol beszerezheto?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9975 Dátum:
2016.12.28 szerda, 11:23:43 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.12.28 szerda, 11:01:33
Sziasztok!
Egr dugozashoz ez jo?
http://www.ebay.com/itm/EGR-VALVE-BLANKING-BLOCK-OFF-PLATE-FORD-2-0-TDCI-FOCUS-KUGA-C-MAX-S-MAX-MONDEO-/161197287049?hash=item25881b6689:g:jkoAAOSwPhdU~vvj&vxp=mtr
Vagy Pesten valahol beszerezheto?
Én is ilyet vettem, igaz még nem építettem be, de ha szükség lesz rá, csak előkapom...
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
Andras010
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9976 Dátum:
2016.12.28 szerda, 14:04:06 »
Sziasztok. Hátha volt már valakinek hasonló gondja. 2010-es 2.0 tdci dpf probléma. Az autó kidobta az engine malfunction hibát, mert a dpf tele van, mert nem regeneral és 269-es hibát jelez, ami mint kiderült biztosíték probléma volt. Kipufogó utankezeles áramkör szakadt. Kicseréltem az F6-os biztosítékot (engine management), erre eltűnt az engine malfunction. Kb 3 perc vezetés után, amikor elindult végre a regen, újra kivagta a biztosítékot kb fel perc regen után. Úgy gondolom, bizonyos hőfok felett lehet valami gond. Szerintetek mi lehet ez? Lehet esetleg dpf szenzor zárlat, vagy ilyesmi? Hogy tudnám ezt kideriteni drága szervizkoltsegek nélkül? Alaneztem, de nem láttam égett kábelt, bár ez egy dolog. Előre is köszönöm a segítséget. Boldog Új évet mindenkinek.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.12.28 szerda, 14:07:37 írta Andras010
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9977 Dátum:
2016.12.28 szerda, 16:10:05 »
Idézetet írta: Andras010 - 2016.12.28 szerda, 14:04:06
Sziasztok. Hátha volt már valakinek hasonló gondja. 2010-es 2.0 tdci dpf probléma. Az autó kidobta az engine malfunction hibát, mert a dpf tele van, mert nem regeneral és 269-es hibát jelez, ami mint kiderült biztosíték probléma volt. Kipufogó utankezeles áramkör szakadt. Kicseréltem az F6-os biztosítékot (engine management), erre eltűnt az engine malfunction. Kb 3 perc vezetés után, amikor elindult végre a regen, újra kivagta a biztosítékot kb fel perc regen után. Úgy gondolom, bizonyos hőfok felett lehet valami gond. Szerintetek mi lehet ez? Lehet esetleg dpf szenzor zárlat, vagy ilyesmi? Hogy tudnám ezt kideriteni drága szervizkoltsegek nélkül? Alaneztem, de nem láttam égett kábelt, bár ez egy dolog. Előre is köszönöm a segítséget. Boldog Új évet mindenkinek.
gyanítom,hogy ez már a fl-es . regen a kipuffban.Az izzítógyertya lehet zárlatos.Hibakódolvasás ,hibakódszám-pontosan kell,pl p1234...
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Andras010
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9978 Dátum:
2016.12.28 szerda, 16:15:14 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.28 szerda, 16:10:05
gyanítom,hogy ez már a fl-es . regen a kipuffban.Az izzítógyertya lehet zárlatos.Hibakódolvasás ,hibakódszám-pontosan kell,pl p1234...
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
A hibakod p269f, de ez eltunik, amikor kicserelem a biztosítékot. A gond az, hogy újra kivagja és akkor újra elojon a hibakod. Amúgy nem faceliftes, még éppen azelőtti.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9979 Dátum:
2016.12.28 szerda, 16:18:03 »
Idézetet írta: Andras010 - 2016.12.28 szerda, 16:15:14
A hibakod p269f, de ez eltunik, amikor kicserelem a biztosítékot. A gond az, hogy újra kivagja és akkor újra elojon a hibakod. Amúgy nem faceliftes, még éppen azelőtti.
pedig a hibakód alapján a motorod fészliftes.
és itt a hibás alkatrészed is:
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Andras010
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9980 Dátum:
2016.12.28 szerda, 16:20:20 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.28 szerda, 16:18:03
pedig a hibakód alapján a motorod fészliftes.
és itt a hibás alkatrészed is: [img]https://i.ytimg.com/vi/PIOsJ_PxZIo/hqdefault.jpg
Ez egész pontosan ez micsoda és mire alapozod, h ez a rossz? Köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2016.12.28 szerda, 22:07:42 írta Zsolteey
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9981 Dátum:
2016.12.28 szerda, 16:22:58 »
Idézetet írta: Andras010 - 2016.12.28 szerda, 16:20:20
Ez egész pontosan ez micsoda és mire alapozod, h ez a rossz? Köszi
a hibakódod alapján!!! ebben a kis szerkezetben lévő izzítógyetya ármköre zárlatos,ezért veri ki azt a biztosítékot.de rém 1xű.alánézel és rögtön szembetűnik a kézifék alatti dob elejébe van beszerelve.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Andras010
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9982 Dátum:
2016.12.28 szerda, 16:25:51 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.28 szerda, 16:22:58
a hibakódod alapján!!! ebben a kis szerkezetben lévő izzítógyetya ármköre zárlatos,ezért veri ki azt a biztosítékot.de rém 1xű.alánézel és rögtön szembetűnik a kézifék alatti dob elejébe van beszerelve.
És elég lenne szerinted a gyertyát kicserelni benne? Ha igen, meg tudom én azt házilag csinálni? Ha igen, ugyanolyan gyertya kell bele, mint a többi izzítógyertya? Bocs a sok kérdésért.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9983 Dátum:
2016.12.28 szerda, 16:35:13 »
Idézetet írta: Andras010 - 2016.12.28 szerda, 16:25:51
És elég lenne szerinted a gyertyát kicserelni benne? Ha igen, meg tudom én azt házilag csinálni? Ha igen, ugyanolyan gyertya kell bele, mint a többi izzítógyertya? Bocs a sok kérdésért.
mindenképpen körültekintően körbekell járni a témát,hogy valóban erről van-e szó.én pl széthúznám a csatiját,és ellenállást mérnék rajta.a normál gyertya 1 ohm körüli ellenállású.(valszeg testzárlatot lehet majd rajta mérni)Nem hiszem,hogy kompatibilis a sima izzítóval.a gyertya szárán kell lennie egy azonosítónak.na az alapján kell keresni.A fordnál tudom,hogy van,de csak egyben adják a befecskendezővel kb 80 ropi.
Gyanítom,hogy sokkal olcsóbban is meglehet venni,ha sikerül beazonosítanod.
Kicserélni nem nagy művészet,csak kikell szerelni az egységet.Satuban már házilag is megy.
Ha szétvan szedve,akkor érdemes kipucolni a befecskendezőjét is(mint a linkel cikkben).
Légyszíves majd dokumentáld,ha lesz infó a gyertya típusáról,készítünk egy újabb cikket az utókor javára a te segítségeddel!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Andras010
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9984 Dátum:
2016.12.28 szerda, 16:40:31 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.28 szerda, 16:35:13
mindenképpen körültekintően körbekell járni a témát,hogy valóban erről van-e szó.én pl széthúznám a csatiját,és ellenállást mérnék rajta.a normál gyertya 1 ohm körüli ellenállású.(valszeg testzárlatot lehet majd rajta mérni)Nem hiszem,hogy kompatibilis a sima izzítóval.a gyertya szárán kell lennie egy azonosítónak.na az alapján kell keresni.A fordnál tudom,hogy van,de csak egyben adják a befecskendezővel kb 80 ropi.
Gyanítom,hogy sokkal olcsóbban is meglehet venni,ha sikerül beazonosítanod.
Kicserélni nem nagy művészet,csak kikell szerelni az egységet.Satuban már házilag is megy.
Ha szétvan szedve,akkor érdemes kipucolni a befecskendezőjét is(mint a linkel cikkben).
Légyszíves majd dokumentáld,ha lesz infó a gyertya típusáról,készítünk egy újabb cikket az utókor javára a te segítségeddel!
Ok. Annyit még meg tudsz nekem mondani, hogy mi konkrétan az alkatrész neve? Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9985 Dátum:
2016.12.28 szerda, 16:43:09 »
Idézetet írta: Andras010 - 2016.12.28 szerda, 16:40:31
Ok. Annyit még meg tudsz nekem mondani, hogy mi konkrétan az alkatrész neve? Köszi
mk4 mondeo pdf plug
Részecskeszűrőbe izzítógyertya.csak a fészliftesben van.amúgy fordnál is érdemes óvatosan érdeklődni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Andras010
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9986 Dátum:
2016.12.28 szerda, 16:47:00 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.28 szerda, 16:43:09
mk4 mondeo pdf plug
Részecskeszűrőbe izzítógyertya.csak a fészliftesben van.amúgy fordnál is érdemes óvatosan érdeklődni.
Köszönöm szépen. Majd jelentkezem az eredményekkel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9987 Dátum:
2016.12.28 szerda, 16:48:53 »
Idézetet írta: Andras010 - 2016.12.28 szerda, 16:47:00
Köszönöm szépen. Majd jelentkezem az eredményekkel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Andras010
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9988 Dátum:
2016.12.28 szerda, 17:22:44 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.28 szerda, 16:48:53
Még van egy hülye kérdésem. Ha a biztosítékot rövidre zárom arra az időre, h egy regent meg tudjon csinálni a dpf, akkor azzal nagy kárt tudnék okozni? Csak hogy legalább a szűrő ne tomodjon el. Mivel elkezdi a regent, csak leall a biztosíték miatt. Köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9989 Dátum:
2016.12.28 szerda, 17:36:37 »
Idézetet írta: Andras010 - 2016.12.28 szerda, 17:22:44
Még van egy hülye kérdésem. Ha a biztosítékot rövidre zárom arra az időre, h egy regent meg tudjon csinálni a dpf, akkor azzal nagy kárt tudnék okozni? Csak hogy legalább a szűrő ne tomodjon el. Mivel elkezdi a regent, csak leall a biztosíték miatt. Köszi.
igen-nagy kárt.ha zárlat miatt ég ki a bizti(mimás miatt égne ki),akkor akár végig is éghet a vezeték a kötekben,és mindet szétéget maga körül.
Tűzveszélyes helyzet!Soha ne tégy ilyesmit!Autópályás üzemmódban ha eléri a kpufogó a megfelelő hőmérsékletet,akkor talán a gyertya nélkül is sikerül lefuttatnia a regent.Az , hogy elkezdi,nem azt jelenti,hogy az izzító akkor kapcsol be.Valszeg addig csak a hőmérsékletet emeli a kipufogóban.Aztán amikor izzítana is már,akkor kiküldi a biztit.
Szóval javaslom,hogy ne tedd.
A szűrő nem cukorkából készült!
Értsd jól!Nem olyan alkatrész,ami egy ilyen esettől tönkremegy.Eltömődik,aztán újra regenerál majd,amikor már rendberaktad az autót.Ennyitől messze nem megy tönkre!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pityu12
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9990 Dátum:
2016.12.29 csütörtök, 09:58:45 »
Fl előtti mk4-es mondeonál mennyi km-t megy átlag két regen között? Csak kiváncsiságból kérdezem, most obd -n kiolvastam belőle először, 800km el ezelőtt volt az előző regen, de még nem indult újabb.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9991 Dátum:
2016.12.29 csütörtök, 10:01:16 »
Idézetet írta: pityu12 - 2016.12.29 csütörtök, 09:58:45
Fl előtti mk4-es mondeonál mennyi km-t megy átlag két regen között? Csak kiváncsiságból kérdezem, most obd -n kiolvastam belőle először, 800km el ezelőtt volt az előző regen, de még nem indult újabb.
változó.Nekem van,hogy 2e km alatt 6x regenerál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pityu12
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9992 Dátum:
2016.12.29 csütörtök, 11:57:06 »
Mi számít egyébként regen -nek? Amikor telítődik a szűrő és kényszerítve égeti ki? Vagy ez szép lassan mindig megtelik és el kell indulnia a regennek? Autópályán is akár? Észre lehet venni vmiből ha fut a program?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9993 Dátum:
2016.12.29 csütörtök, 12:56:14 »
Idézetet írta: pityu12 - 2016.12.29 csütörtök, 11:57:06
Mi számít egyébként regen -nek? Amikor telítődik a szűrő és kényszerítve égeti ki? Vagy ez szép lassan mindig megtelik és el kell indulnia a regennek? Autópályán is akár? Észre lehet venni vmiből ha fut a program?
észre lehet venni,de nem jelzi semmi a műszerfalon.nem publikus...
A szűrő telítettségét 2 nyomás szenzor méri.Ha megnő a nyomáskülönbség a dpf előtt és után,akkor indul a regeneráció.Ehhez szükséges a megfelelő kipufogóhőmérséklet.Ha megvan,automatikusan elindul a regeneráció.Ha nincs,akkor a motorvezérlés emeli meg a kipofogóhőmérsékletet,és aztán fut le a regeneráció.A sikeres reg után a nyomáskülönbség visszaáll egy kissebb-normál értékre.És ez így megy ciklusról ciklusra nagyvonalakban.
Nem szükséges autópálya,bármilyen körülmények közt indít regent,mint ahogy azt akár állóhelyzetben is el lehet indítani diag eszközzel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9994 Dátum:
2016.12.29 csütörtök, 16:03:12 »
Idézetet írta: pityu12 - 2016.12.29 csütörtök, 09:58:45
Fl előtti mk4-es mondeonál mennyi km-t megy átlag két regen között? Csak kiváncsiságból kérdezem, most obd -n kiolvastam belőle először, 800km el ezelőtt volt az előző regen, de még nem indult újabb.
Én nézem egy ideje. Nekem kb 600 km-enként szokott. Autópályán ritkán járok, de időnként meghuzatom, ahogy lehet.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9995 Dátum:
2016.12.29 csütörtök, 16:16:26 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.12.29 csütörtök, 16:03:12
Én nézem egy ideje. Nekem kb 600 km-enként szokott. Autópályán ritkán járok, de időnként meghuzatom, ahogy lehet.
Mivel lehet kiolvasni az előző reg-et OBD-n?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9996 Dátum:
2016.12.29 csütörtök, 17:10:33 »
Idézetet írta: sinci - 2016.12.29 csütörtök, 16:16:26
Mivel lehet kiolvasni az előző reg-et OBD-n?
Forscannel meg tudod nézni, hogy hány km-rel ezelőtt regenerált. Dashboard/Table menüpont, és azon belül hozzá kell adni ezt a PID-t. Fejből nem tudom a nevét, de megtalálod. Én mobilon nézem, de pc-n is látható elvileg (sőt, ott még talán több minden is, sajna nekem nincs laptopom
)
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9997 Dátum:
2016.12.29 csütörtök, 19:08:47 »
Idézetet írta: pityu12 - 2016.12.29 csütörtök, 11:57:06
Mi számít egyébként regen -nek? Amikor telítődik a szűrő és kényszerítve égeti ki? Vagy ez szép lassan mindig megtelik és el kell indulnia a regennek? Autópályán is akár? Észre lehet venni vmiből ha fut a program?
10ezer km alatt eddig 3x vettem eszre hogy regeneral, direkt szoktam figyelni, de csak alapjaraton tudom eszre venni.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9998 Dátum:
2016.12.29 csütörtök, 19:31:16 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.12.29 csütörtök, 19:08:47
10ezer km alatt eddig 3x vettem eszre hogy regeneral, direkt szoktam figyelni, de csak alapjaraton tudom eszre venni.
Én kb 10.000 km alatt szintén egyszer kaptam rajta alapjáraton megállás után pár mp-ig csúnyább volt a hangja, aztán egyből befejezte.
Kétszer pedig megállás után pattogott a kipufogó picit, megnéztem obd-n, és akkor 0 km-rel előtte regenerált
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9999 Dátum:
2016.12.29 csütörtök, 22:02:18 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.12.29 csütörtök, 19:08:47
10ezer km alatt eddig 3x vettem eszre hogy regeneral, direkt szoktam figyelni, de csak alapjaraton tudom eszre venni.
Városban csalinkázva is észreveszi az ember, kicsit morgósabb, kicsit más a gázreakció. Legalábbis a miénken.
Naplózva
Oldalak:
1
...
193
194
195
196
197
198
199
[
200
]
201
202
203
204
205
206
207
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ