Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:23:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
208
209
210
211
212
213
214
[
215
]
216
217
218
219
220
221
222
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254320 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
Dexter01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10700 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 16:52:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.19 vasárnap, 16:26:13
nem
Akkor a 140-esét sem kaphatja meg?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10701 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 17:16:03 »
Idézetet írta: Dexter01 - 2017.03.19 vasárnap, 16:52:58
Akkor a 140-esét sem kaphatja meg?
Ha jól emléxem, mk4 esetén csak nagyon az elején volt (vagy egyáltalán nem) 130 lovas tdci. A fl előtti 140 lovasoknál már több helyen lefialt a ménes, úgy 30 ló a szaporulat. Lehet, hogy mk3-as topik tdci altopikban többen tudnának segíteni neked, ha kevés az erő.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.19 vasárnap, 17:19:23 írta blau4kombi
»
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dexter01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10702 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 17:31:12 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.19 vasárnap, 17:16:03
Ha jól emléxem, mk4 esetén csak nagyon az elején volt (vagy egyáltalán nem) 130 lovas tdci. A fl előtti 140 lovasoknál már több helyen lefialt a ménes, úgy 30 ló a szaporulat. Lehet, hogy mk3-as topik tdci altopikban többen tudnának segíteni neked, ha kevés az erő.
Köszönöm a segítséget, ez egy 2007-es mk4 amugy, 130 lovas, nem mondanám kevésnek, csak szemezgetek a lehetőségek közül. chippelni semmiképp sem szeretném, csak ha egyezik a két blokk, és jó rá a másik gyári program
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10703 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 18:43:49 »
Idézetet írta: Dexter01 - 2017.03.19 vasárnap, 17:31:12
Köszönöm a segítséget, ez egy 2007-es mk4 amugy, 130 lovas, nem mondanám kevésnek, csak szemezgetek a lehetőségek közül. chippelni semmiképp sem szeretném, csak ha egyezik a két blokk, és jó rá a másik gyári program
Nekem is a 130-as mk4-em volt, van. Kunmadarason az összes gyári 140 lovast, meg az mk3 nem húzott tdci-ket mind otthagytam.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10704 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 19:59:27 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.19 vasárnap, 18:43:49
Nekem is a 130-as mk4-em volt, van. Kunmadarason az összes gyári 140 lovast, meg az mk3 nem húzott tdci-ket mind otthagytam.
Tudjuk, jönni kellett haza időben...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10705 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 20:12:45 »
Idézetet írta: Dexter01 - 2017.03.19 vasárnap, 17:31:12
Köszönöm a segítséget, ez egy 2007-es mk4 amugy, 130 lovas, nem mondanám kevésnek, csak szemezgetek a lehetőségek közül. chippelni semmiképp sem szeretném, csak ha egyezik a két blokk, és jó rá a másik gyári program
akkor ez bizony így marad.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10706 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 20:48:07 »
Idézetet írta: Dexter01 - 2017.03.19 vasárnap, 17:31:12
Köszönöm a segítséget, ez egy 2007-es mk4 amugy, 130 lovas, nem mondanám kevésnek, csak szemezgetek a lehetőségek közül. chippelni semmiképp sem szeretném, csak ha egyezik a két blokk, és jó rá a másik gyári program
Nekem is ez a motor van, csak S-Max-ban, ezt a kérdés én is körbe jártam. Idő közben megnéztem mi a különbség a motorok között, ezt találtam, érdemes a nyomatékot megnézni:
2006–present Ford S-Max 2.0 TDCi, 130 PS (128 hp/96 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
2006–present Ford S-Max 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
2006–present Ford Galaxy 2.0 TDCi, 130 PS (128 hp/96 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
2006–present Ford Galaxy 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 248 lb·ft (
320 N·m
)
2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 160 PS (163 hp/120 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Dexter01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10707 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 21:03:54 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.03.19 vasárnap, 20:48:07
Nekem is ez a motor van, csak S-Max-ban, ezt a kérdés én is körbe jártam. Idő közben megnéztem mi a különbség a motorok között, ezt találtam, érdemes a nyomatékot megnézni:
2006–present Ford S-Max 2.0 TDCi, 130 PS (128 hp/96 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
2006–present Ford S-Max 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
2006–present Ford Galaxy 2.0 TDCi, 130 PS (128 hp/96 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
2006–present Ford Galaxy 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 248 lb·ft (
320 N·m
)
2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 160 PS (163 hp/120 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
Hmm érdekes. Akkor valószínűleg így marad
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10708 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 21:12:34 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.03.19 vasárnap, 20:48:07
Nekem is ez a motor van, csak S-Max-ban, ezt a kérdés én is körbe jártam. Idő közben megnéztem mi a különbség a motorok között, ezt találtam, érdemes a nyomatékot megnézni:
2006–present Ford S-Max 2.0 TDCi, 130 PS (128 hp/96 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
2006–present Ford S-Max 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
2006–present Ford Galaxy 2.0 TDCi, 130 PS (128 hp/96 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
2006–present Ford Galaxy 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 248 lb·ft (
320 N·m
)
2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 160 PS (163 hp/120 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
Szvsz: ilyen nem volt.
FL esetén volt azonos motor 140/163 PS sw-vel. Ezeket lehet most kb. 185-ig felhúzni. Egyedileg kb. 50eFT.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10709 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 21:24:53 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.03.19 vasárnap, 20:48:07
Nekem is ez a motor van, csak S-Max-ban, ezt a kérdés én is körbe jártam. Idő közben megnéztem mi a különbség a motorok között, ezt találtam, érdemes a nyomatékot megnézni:
2006–present Ford S-Max 2.0 TDCi, 130 PS (128 hp/96 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
2006–present Ford S-Max 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
2006–present Ford Galaxy 2.0 TDCi, 130 PS (128 hp/96 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
2006–present Ford Galaxy 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 248 lb·ft (
320 N·m
)
2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 160 PS (163 hp/120 kW) and 251 lb·ft (
340 N·m
)
hát ilyen az, ha egyforma PSA motor van mindbe és csak vezérlésben különböznek, meg SW-ben
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10710 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 21:38:47 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2017.03.19 vasárnap, 21:24:53
hát ilyen az, ha egyforma PSA motor van mindbe és csak vezérlésben különböznek, meg SW-ben
Most akkor irigykedsz, hogy neked csak e8 vagy örülsz, hogy neked nem psa:
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10711 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 21:55:46 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.19 vasárnap, 21:38:47
Most akkor irigykedsz, hogy neked csak e8 vagy örülsz, hogy neked nem psa:
Nagyon jók azok a PSA motorok, még két henger lenne benne és V alakba rendeznék, akkor meg fenomenális lenne
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10712 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 22:08:30 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2017.03.19 vasárnap, 21:55:46
Nagyon jók azok a PSA motorok, még két henger lenne benne és V alakba rendeznék, akkor meg fenomenális lenne
Persze, ha meg a nagymama sárga lenne és kerekei lennének, ő lenne a villamos...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10713 Dátum:
2017.03.20 hétfő, 08:13:50 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2017.03.19 vasárnap, 21:24:53
hát ilyen az, ha egyforma PSA motor van mindbe és csak vezérlésben különböznek, meg SW-ben
Neked melyik van? Ja, tudom, Ford Orionba szerelték az 1.8 d-t...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10714 Dátum:
2017.03.20 hétfő, 08:54:21 »
Ebben Kottának igazat adok, Mk4-nél elég szerény volt a motorválaszték a FL előtti sorozatban, kellett volna mondjuk egy 2.4.-es turbós gép, amit lehet egy kicsit felhúzni. Mondjuk a Getrag a hosszú távon a 2.0-st sem bírja...
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.19 vasárnap, 22:08:30
Persze, ha meg a nagymama sárga lenne és kerekei lennének, ő lenne a villamos...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Kresz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10715 Dátum:
2017.03.20 hétfő, 09:34:17 »
Nektek meddig "bírja" a Pierburg szelep? 1 éve vettem/cseréltem aztán megint búg. Normális hogy évente cserélni kell?
Naplózva
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10716 Dátum:
2017.03.20 hétfő, 10:26:14 »
Idézetet írta: Kresz - 2017.03.20 hétfő, 09:34:17
Nektek meddig "bírja" a Pierburg szelep? 1 éve vettem/cseréltem aztán megint búg. Normális hogy évente cserélni kell?
nekem legalább 2 éve lett cserélve. semmi baja.
Naplózva
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10717 Dátum:
2017.03.20 hétfő, 10:30:02 »
Tudja valaki a választ?
ha üzemmelegen leállítom a motort,majd kb fél óra múlva elindítom, akkor néha olyan mint ha fulladozna.remeg kis ideig az alapjárat.gázadásra meg is szűnik.
ma ránéztem forscannal, és az egr difference between commanded and actual értéke váltakozik 0-99% közt. ha a 0 felé közelít,akkor dögledezik.
amúgy nincs hiba tárolva. dugózva nincs. leállításkor hallani ahogy normálisan végzi a tisztogatást.semmiféle menettulajdonsága nem változott a kocsinak.
Ma rámértem a 200k km izzítókra is. egységesen 0.8ohm.
3éve iylen. nem tudom mitől lehet.
Naplózva
fitti2
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10718 Dátum:
2017.03.20 hétfő, 18:12:14 »
Idézetet írta: Kresz - 2017.03.20 hétfő, 09:34:17
Nektek meddig "bírja" a Pierburg szelep? 1 éve vettem/cseréltem aztán megint búg. Normális hogy évente cserélni kell?
Nekem 7 év után volt a csere!Ez volt egyedül amit 2008 óta cserélnem kellett(a kötelezőkön kívül)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.20 hétfő, 18:14:01 írta fitti2
»
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10719 Dátum:
2017.03.20 hétfő, 18:41:52 »
Idézetet írta: zsolank - 2017.03.20 hétfő, 10:30:02
Tudja valaki a választ?
ha üzemmelegen leállítom a motort,majd kb fél óra múlva elindítom, akkor néha olyan mint ha fulladozna.remeg kis ideig az alapjárat.gázadásra meg is szűnik.
ma ránéztem forscannal, és az egr difference between commanded and actual értéke váltakozik 0-99% közt. ha a 0 felé közelít,akkor dögledezik.
amúgy nincs hiba tárolva. dugózva nincs. leállításkor hallani ahogy normálisan végzi a tisztogatást.semmiféle menettulajdonsága nem változott a kocsinak.
Ma rámértem a 200k km izzítókra is. egységesen 0.8ohm.
3éve iylen. nem tudom mitől lehet.
Ha eddig nem zavart, akko' hagyd a fäszba!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10720 Dátum:
2017.03.22 szerda, 08:03:01 »
Sziasztok!
Valaki szerelt már le EGR-t 2.0-ról tisztítás céljából?
Tavaly ilyenkor nekiveselkedtem, kiszedtem az összes csavart de úgy állt a helyén mintha oda lenne hegesztve.
Kicsit vakaróztam, majd visszacsináltam mindent, ledugóztam és ittam egy sört.
De most újra megpróbálnám (a sört már megvettem
).
Van a leszedésről valami info, elérhető leírás, tapasztalat amit megtudtok osztani velem?
Köszönöm.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10721 Dátum:
2017.03.22 szerda, 12:18:56 »
Idézetet írta: Black - 2017.03.22 szerda, 08:03:01
Sziasztok!
Valaki szerelt már le EGR-t 2.0-ról tisztítás céljából?
Tavaly ilyenkor nekiveselkedtem, kiszedtem az összes csavart de úgy állt a helyén mintha oda lenne hegesztve.
Kicsit vakaróztam, majd visszacsináltam mindent, ledugóztam és ittam egy sört.
De most újra megpróbálnám (a sört már megvettem
).
Van a leszedésről valami info, elérhető leírás, tapasztalat amit megtudtok osztani velem?
Köszönöm.
Szia!
Nagyjából így kell:
https://www.youtube.com/watch?v=G0cXkfnVKlY&list=PLDMT022J0u0Sq8QpK_uZ0Xvnpnn2tfk9K&index=26
Mondeonál 3 csavar van, cserébe kicsit könnyebben hozzáférsz.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10722 Dátum:
2017.03.22 szerda, 12:48:10 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.03.22 szerda, 12:18:56
Szia!
Nagyjából így kell:
https://www.youtube.com/watch?v=G0cXkfnVKlY&list=PLDMT022J0u0Sq8QpK_uZ0Xvnpnn2tfk9K&index=26
Mondeonál 3 csavar van, cserébe kicsit könnyebben hozzáférsz.
több irányból szivatja magát
egr hűtőt kb full felesleges levenni, nem jellemző, hogy eldugulna.
szívósornál elég lenne csak a bilincset szétpattintani.
a gumitömítést pedig véletlen se tenném bele az oldószerbe, vannak olyan tömítés/vegyszer kombók, amitől szépen megdagadnak, kinyúlnak, ellágyúlnak, stb, amivel utána lehet vastagon szívni.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10723 Dátum:
2017.03.22 szerda, 14:04:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.22 szerda, 12:48:10
szívósornál elég lenne csak a bilincset szétpattintani.
A fém csövön lévő bilincsre gondolsz, ami szinte a tövében van? Az egy is bilincs? Ott van valami tömítés, ott hogyan csatlakozik be a cső?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10724 Dátum:
2017.03.22 szerda, 14:30:14 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.22 szerda, 14:04:15
A fém csövön lévő bilincsre gondolsz, ami szinte a tövében van? Az egy is bilincs? Ott van valami tömítés, ott hogyan csatlakozik be a cső?
kúposan tömít, bilincs szorítja össze
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10725 Dátum:
2017.03.22 szerda, 15:40:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.22 szerda, 14:30:14
kúposan tömít, bilincs szorítja össze
Ne mer ott múltkor néztem, hogy nekem a szívósor felé olajpára van rajta... Szedjem szét, tisztítsam meg és összerak, vagy ne piszkáljam?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10726 Dátum:
2017.03.22 szerda, 17:49:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.22 szerda, 12:48:10
több irányból szivatja magát
egr hűtőt kb full felesleges levenni, nem jellemző, hogy eldugulna.
szívósornál elég lenne csak a bilincset szétpattintani.
a gumitömítést pedig véletlen se tenném bele az oldószerbe, vannak olyan tömítés/vegyszer kombók, amitől szépen megdagadnak, kinyúlnak, ellágyúlnak, stb, amivel utána lehet vastagon szívni.
Én már pont úgy csináltam, ahogy mondod
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10727 Dátum:
2017.03.22 szerda, 20:07:55 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.03.22 szerda, 12:18:56
Szia!
Nagyjából így kell:
https://www.youtube.com/watch?v=G0cXkfnVKlY&list=PLDMT022J0u0Sq8QpK_uZ0Xvnpnn2tfk9K&index=26
Mondeonál 3 csavar van, cserébe kicsit könnyebben hozzáférsz.
Köszönöm.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10728 Dátum:
2017.03.22 szerda, 20:09:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.22 szerda, 12:48:10
több irányból szivatja magát
egr hűtőt kb full felesleges levenni, nem jellemző, hogy eldugulna.
szívósornál elég lenne csak a bilincset szétpattintani.
a gumitömítést pedig véletlen se tenném bele az oldószerbe, vannak olyan tömítés/vegyszer kombók, amitől szépen megdagadnak, kinyúlnak, ellágyúlnak, stb, amivel utána lehet vastagon szívni.
Az EGR hűtő az a húsdaráló forma?
Mivel tisztítanátok? Brigéciol, aztán lemosni?
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10729 Dátum:
2017.03.22 szerda, 20:26:42 »
Az EGR hőcserélő henger alakú és nem kívül koszosodik, hanem belül.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kalmara
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10730 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 09:57:22 »
Idézetet írta: Black - 2017.03.22 szerda, 08:03:01
Sziasztok!
Valaki szerelt már le EGR-t 2.0-ról tisztítás céljából?
Tavaly ilyenkor nekiveselkedtem, kiszedtem az összes csavart de úgy állt a helyén mintha oda lenne hegesztve.
Kicsit vakaróztam, majd visszacsináltam mindent, ledugóztam és ittam egy sört.
De most újra megpróbálnám (a sört már megvettem
).
Van a leszedésről valami info, elérhető leírás, tapasztalat amit megtudtok osztani velem?
Köszönöm.
Ha 2.0 TDCI motorod van, akkor ami miatt az EGR meg sem mozdul az egr hűtő és a 2-2 látható csavar leszedése után az az, hogy van egy csavar alulról az EGR szelepen. Ezt én úgy tudtam kicsavarni, hogy a sört megittam, és talán 5-ös imbusz kulcssal kicsavartam felülről behajolva. Ami kell, az annyi, hogy egy imbuszt fel kell áldozz, le kell vágni a rövid oldalának a felét, úgy férsz egyáltalán a csavarhoz. Alulról hozzáférhetőbb ha olyan 80cm-el tudsz toldani egy imbuszt.
Üdv.: András
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.23 csütörtök, 10:33:48 írta Zsolteey
»
Naplózva
batur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10731 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 19:34:54 »
Sziasztok! Üzemanyag szűrőt cserélt már valaki? Mik a tapasztalatok? Leírást csak mk3 - hoz találtam.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2013 12.hó Titánium 2.0 dízel 140le
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10732 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 19:38:44 »
Idézetet írta: batur - 2017.03.23 csütörtök, 19:34:54
Sziasztok! Üzemanyag szűrőt cserélt már valaki? Mik a tapasztalatok? Leírást csak mk3 - hoz találtam.
Akadunk itt néhányan (én eddig leginkább csak láttam, hogy csinálják...) Hol van a szűrőd? Elől vagy hátul? Egy a lényeg, ne felejts el légteleníteni!
És ne higgyél azoknak, akik azt mondják, hogy nem kell! (Szia Bagoly!
)
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10733 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 19:40:14 »
Nem, még sohasem cserélt senki!
Milyen kérdés már ez?
A tapasztalat(ok) olyanok, hogy a kivett (kicserélt) szűrő koszos az új tiszta.
Tulajdonképpen mit szeretnél tudni?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10734 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 19:41:41 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.23 csütörtök, 19:40:14
Nem, még sohasem cserélt senki!
Milyen kérdés már ez?
A tapasztalat(ok) olyanok, hogy a kivett (kicserélt) szűrő koszos az új tiszta.
Tulajdonképpen mit szeretnél tudni?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10735 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 19:42:43 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.23 csütörtök, 19:38:44
Akadunk itt néhányan (én eddig leginkább csak láttam, hogy csinálják...) Hol van a szűrőd? Elől vagy hátul? Egy a lényeg, ne felejts el légteleníteni!
És ne higgyél azoknak, akik azt mondják, hogy nem kell!
(Szia Bagoly!
)
Még jó, hogy itt vagy és te megmondod a frankót......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10736 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 19:43:44 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.23 csütörtök, 19:38:44
Akadunk itt néhányan (én eddig leginkább csak láttam, hogy csinálják...) Hol van a szűrőd? Elől vagy hátul? Egy a lényeg, ne felejts el légteleníteni!
És ne higgyél azoknak, akik azt mondják, hogy nem kell! (Szia Bagoly!
)
Én pl. minden 2. olajcserénél cserélek gázolajszűrőt is (lehet túl gyakran)...de mindig imátkozom, h beinduljon:)
az első esetben konkrétan akksi csere lett a vége, sehogy nem sikerült légteleníteni:(
Bezzeg a Citroen C5-ben, aminek 95%-ban ugyanez a motor van, ott figyel a kézi pumpa...
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10737 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 19:43:55 »
Idézetet írta: batur - 2017.03.23 csütörtök, 19:34:54
Sziasztok! Üzemanyag szűrőt cserélt már valaki? Mik a tapasztalatok? Leírást csak mk3 - hoz találtam.
Én pont most hétvégén az összes szűrővel együtt, nem egy nagy kunszt. Légtelenítésre figyelni kell a motor tetején van egy szelep én egy manuális ac pumpaval szivattam ki a levegőt és így nem kell kínozni az önindítót na meg a szivattyút sem...
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
batur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10738 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 19:50:42 »
Idézetet írta: Szlobi - 2017.03.23 csütörtök, 19:43:55
Én pont most hétvégén az összes szűrővel együtt, nem egy nagy kunszt. Légtelenítésre figyelni kell a motor tetején van egy szelep én egy manuális ac pumpaval szivattam ki a levegőt és így nem kell kínozni az önindítót na meg a szivattyút sem...
Na nekem a légtelenítésről kellene infó. Fotó, videó!
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2013 12.hó Titánium 2.0 dízel 140le
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10739 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 20:00:19 »
Idézetet írta: batur - 2017.03.23 csütörtök, 19:50:42
Na nekem a légtelenítésről kellene infó. Fotó, videó!
https://www.youtube.com/watch?v=F-jTxC1Is-Y
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10740 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 20:02:21 »
Idézetet írta: kalmara - 2017.03.23 csütörtök, 09:57:22
Ha 2.0 TDCI motorod van, akkor ami miatt az EGR meg sem mozdul az egr hűtő és a 2-2 látható csavar leszedése után az az, hogy van egy csavar alulról az EGR szelepen. Ezt én úgy tudtam kicsavarni, hogy a sört megittam, és talán 5-ös imbusz kulcssal kicsavartam felülről behajolva. Ami kell, az annyi, hogy egy imbuszt fel kell áldozz, le kell vágni a rövid oldalának a felét, úgy férsz egyáltalán a csavarhoz. Alulról hozzáférhetőbb ha olyan 80cm-el tudsz toldani egy imbuszt.
Üdv.: András
Köszönöm. Valószínűleg itt véreztem el a múltkor.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10741 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 20:09:40 »
Idézetet írta: Jago1 - 2017.03.23 csütörtök, 20:00:19
https://www.youtube.com/watch?v=F-jTxC1Is-Y
Azért nyugtassatok meg, hogy a márkaszervizben nem így csinálják.
Ilyen alkar erősítő gyakorlat után csoda, hogy felbírta emelni a sörösüveget.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10742 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 20:18:43 »
Idézetet írta: Black - 2017.03.23 csütörtök, 20:09:40
Azért nyugtassatok meg, hogy a márkaszervizben nem így csinálják.
Ilyen alkar erősítő gyakorlat után csoda, hogy felbírta emelni a sörösüveget.
a nézéséből úgy tűnik, hogy nem szomjas
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
batur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10743 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 21:01:10 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.23 csütörtök, 19:40:14
Nem, még sohasem cserélt senki!
Milyen kérdés már ez?
A tapasztalat(ok) olyanok, hogy a kivett (kicserélt) szűrő koszos az új tiszta.
Tulajdonképpen mit szeretnél tudni?
Köszi! Azt gondoltam mindenki szervíbe hordja!
Igazából a légtelenítés érdekelne, h kell - e vennem hozzá valami speckós dolgot.!
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2013 12.hó Titánium 2.0 dízel 140le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10744 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 21:11:11 »
Idézetet írta: batur - 2017.03.23 csütörtök, 21:01:10
Köszi! Azt gondoltam mindenki szervíbe hordja!
Igazából a légtelenítés érdekelne, h kell - e vennem hozzá valami speckós dolgot.!
http://autofejlesztes.hu/uzemanyag-leszivo-kezipumpa-lampa-38123-p-23258.html
http://www.szekerszerszam.hu/pumpa_kezi_6218?utm_source=olcso&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10745 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 21:20:48 »
Idézetet írta: Black - 2017.03.23 csütörtök, 20:09:40
Azért nyugtassatok meg, hogy a márkaszervizben nem így csinálják.
Ilyen alkar erősítő gyakorlat után csoda, hogy felbírta emelni a sörösüveget.
De, ugyanígy, és ez még szakszerű. A nem szakszerű, amikor letépik a legszűrőre menő csővet és oda féktisztítót fújnak be...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
batur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10746 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 21:23:28 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.23 csütörtök, 21:11:11
http://autofejlesztes.hu/uzemanyag-leszivo-kezipumpa-lampa-38123-p-23258.html
http://www.szekerszerszam.hu/pumpa_kezi_6218?utm_source=olcso&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link
Köszi!
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2013 12.hó Titánium 2.0 dízel 140le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10747 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 21:25:01 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.23 csütörtök, 21:11:11
http://autofejlesztes.hu/uzemanyag-leszivo-kezipumpa-lampa-38123-p-23258.html
http://www.szekerszerszam.hu/pumpa_kezi_6218?utm_source=olcso&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link
Ezeket beöntésre használod?
mert az üzemanyagszűrőhöz ezt bekötni nem nagyon lehet
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
batur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10748 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 21:25:18 »
Idézetet írta: Jago1 - 2017.03.23 csütörtök, 20:00:19
https://www.youtube.com/watch?v=F-jTxC1Is-Y
Köszi!
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2013 12.hó Titánium 2.0 dízel 140le
batur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10749 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 21:37:24 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.23 csütörtök, 21:25:01
Ezeket beöntésre használod?
mert az üzemanyagszűrőhöz ezt bekötni nem nagyon lehet
Akkor milyen kell?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2013 12.hó Titánium 2.0 dízel 140le
Oldalak:
1
...
208
209
210
211
212
213
214
[
215
]
216
217
218
219
220
221
222
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ