Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:38:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 208 209 210 211 212 213 214 [215] 216 217 218 219 220 221 222 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254688 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
Dexter01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #10700 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 16:52:58 »

nem

Akkor a 140-esét sem kaphatja meg?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #10701 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 17:16:03 »

Akkor a 140-esét sem kaphatja meg?
Ha jól emléxem, mk4 esetén csak nagyon az elején volt (vagy egyáltalán nem) 130 lovas tdci. A fl előtti 140 lovasoknál már több helyen lefialt a ménes, úgy 30 ló a szaporulat. Lehet, hogy mk3-as topik tdci altopikban többen tudnának segíteni neked, ha kevés az erő.    
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.19 vasárnap, 17:19:23 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dexter01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #10702 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 17:31:12 »

Ha jól emléxem, mk4 esetén csak nagyon az elején volt (vagy egyáltalán nem) 130 lovas tdci. A fl előtti 140 lovasoknál már több helyen lefialt a ménes, úgy 30 ló a szaporulat. Lehet, hogy mk3-as topik tdci altopikban többen tudnának segíteni neked, ha kevés az erő.    

Köszönöm a segítséget, ez egy 2007-es mk4 amugy, 130 lovas, nem mondanám kevésnek, csak szemezgetek a lehetőségek közül. chippelni semmiképp sem szeretném, csak ha egyezik a két blokk, és jó rá a másik gyári program
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10703 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 18:43:49 »

Köszönöm a segítséget, ez egy 2007-es mk4 amugy, 130 lovas, nem mondanám kevésnek, csak szemezgetek a lehetőségek közül. chippelni semmiképp sem szeretném, csak ha egyezik a két blokk, és jó rá a másik gyári program

Nekem is a 130-as mk4-em volt, van. Kunmadarason az összes gyári 140 lovast, meg az mk3 nem húzott tdci-ket mind otthagytam.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #10704 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 19:59:27 »

Nekem is a 130-as mk4-em volt, van. Kunmadarason az összes gyári 140 lovast, meg az mk3 nem húzott tdci-ket mind otthagytam.
Tudjuk, jönni kellett haza időben... hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10705 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 20:12:45 »

Köszönöm a segítséget, ez egy 2007-es mk4 amugy, 130 lovas, nem mondanám kevésnek, csak szemezgetek a lehetőségek közül. chippelni semmiképp sem szeretném, csak ha egyezik a két blokk, és jó rá a másik gyári program
akkor ez bizony így marad.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #10706 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 20:48:07 »

Köszönöm a segítséget, ez egy 2007-es mk4 amugy, 130 lovas, nem mondanám kevésnek, csak szemezgetek a lehetőségek közül. chippelni semmiképp sem szeretném, csak ha egyezik a két blokk, és jó rá a másik gyári program

Nekem is ez a motor van, csak S-Max-ban, ezt a kérdés én is körbe jártam. Idő közben megnéztem mi a különbség a motorok között, ezt találtam, érdemes a nyomatékot megnézni:

2006–present Ford S-Max 2.0 TDCi, 130 PS (128 hp/96 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)
2006–present Ford S-Max 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)
2006–present Ford Galaxy 2.0 TDCi, 130 PS (128 hp/96 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)
2006–present Ford Galaxy 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)
2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 248 lb·ft (320 N·m)
2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 160 PS (163 hp/120 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)

Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Dexter01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #10707 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 21:03:54 »

Nekem is ez a motor van, csak S-Max-ban, ezt a kérdés én is körbe jártam. Idő közben megnéztem mi a különbség a motorok között, ezt találtam, érdemes a nyomatékot megnézni:

2006–present Ford S-Max 2.0 TDCi, 130 PS (128 hp/96 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)
2006–present Ford S-Max 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)
2006–present Ford Galaxy 2.0 TDCi, 130 PS (128 hp/96 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)
2006–present Ford Galaxy 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)
2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 248 lb·ft (320 N·m)
2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 160 PS (163 hp/120 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)






Hmm érdekes. Akkor valószínűleg így marad
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #10708 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 21:12:34 »

Nekem is ez a motor van, csak S-Max-ban, ezt a kérdés én is körbe jártam. Idő közben megnéztem mi a különbség a motorok között, ezt találtam, érdemes a nyomatékot megnézni:

2006–present Ford S-Max 2.0 TDCi, 130 PS (128 hp/96 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)
2006–present Ford S-Max 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)
2006–present Ford Galaxy 2.0 TDCi, 130 PS (128 hp/96 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)
2006–present Ford Galaxy 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)
2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 248 lb·ft (320 N·m)
2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 160 PS (163 hp/120 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)


Szvsz: ilyen nem volt.
FL esetén volt azonos motor 140/163 PS sw-vel. Ezeket lehet most kb. 185-ig felhúzni. Egyedileg kb. 50eFT.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #10709 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 21:24:53 »

Nekem is ez a motor van, csak S-Max-ban, ezt a kérdés én is körbe jártam. Idő közben megnéztem mi a különbség a motorok között, ezt találtam, érdemes a nyomatékot megnézni:

2006–present Ford S-Max 2.0 TDCi, 130 PS (128 hp/96 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)
2006–present Ford S-Max 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)
2006–present Ford Galaxy 2.0 TDCi, 130 PS (128 hp/96 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)
2006–present Ford Galaxy 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)
2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 248 lb·ft (320 N·m)
2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 160 PS (163 hp/120 kW) and 251 lb·ft (340 N·m)


hát ilyen az, ha egyforma PSA motor van mindbe és csak vezérlésben különböznek, meg SW-ben Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #10710 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 21:38:47 »

hát ilyen az, ha egyforma PSA motor van mindbe és csak vezérlésben különböznek, meg SW-ben Cheesy
Most akkor irigykedsz, hogy neked csak e8 vagy örülsz, hogy neked nem psa:  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #10711 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 21:55:46 »

Most akkor irigykedsz, hogy neked csak e8 vagy örülsz, hogy neked nem psa:  Grin

 nyes nyes nyes

Nagyon jók azok a PSA motorok, még két henger lenne benne és V alakba rendeznék, akkor meg fenomenális lenne Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #10712 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 22:08:30 »

nyes nyes nyes

Nagyon jók azok a PSA motorok, még két henger lenne benne és V alakba rendeznék, akkor meg fenomenális lenne Cheesy
Persze, ha meg a nagymama sárga lenne és kerekei lennének, ő lenne a villamos...  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10713 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 08:13:50 »

hát ilyen az, ha egyforma PSA motor van mindbe és csak vezérlésben különböznek, meg SW-ben Cheesy

Neked melyik van? Ja, tudom,  Ford Orionba szerelték az 1.8 d-t...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #10714 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 08:54:21 »

Ebben Kottának igazat adok, Mk4-nél elég szerény volt a motorválaszték a FL előtti sorozatban, kellett volna mondjuk egy 2.4.-es turbós gép, amit lehet egy kicsit felhúzni. Mondjuk a Getrag a hosszú távon a 2.0-st sem bírja... Cheesy


Persze, ha meg a nagymama sárga lenne és kerekei lennének, ő lenne a villamos...  Grin
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Kresz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #10715 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 09:34:17 »

Nektek meddig "bírja" a Pierburg szelep? 1 éve vettem/cseréltem aztán megint búg. Normális hogy évente cserélni kell?
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #10716 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 10:26:14 »

Nektek meddig "bírja" a Pierburg szelep? 1 éve vettem/cseréltem aztán megint búg. Normális hogy évente cserélni kell?
nekem legalább 2 éve lett cserélve. semmi baja.
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #10717 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 10:30:02 »

Tudja valaki a választ?
ha üzemmelegen leállítom a motort,majd kb fél óra múlva elindítom, akkor néha olyan mint ha fulladozna.remeg kis ideig az alapjárat.gázadásra meg is szűnik.
ma ránéztem forscannal, és az egr difference between commanded and actual értéke váltakozik 0-99% közt. ha a 0 felé közelít,akkor dögledezik.
amúgy nincs hiba tárolva. dugózva nincs. leállításkor hallani ahogy normálisan végzi a tisztogatást.semmiféle menettulajdonsága nem változott a kocsinak.
Ma rámértem a 200k km izzítókra is. egységesen 0.8ohm.
3éve iylen. nem tudom mitől lehet.
Naplózva
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #10718 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 18:12:14 »

Nektek meddig "bírja" a Pierburg szelep? 1 éve vettem/cseréltem aztán megint búg. Normális hogy évente cserélni kell?


Nekem 7 év után volt a csere!Ez volt egyedül amit 2008 óta cserélnem kellett(a kötelezőkön kívül) taps
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.20 hétfő, 18:14:01 írta fitti2 » Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #10719 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 18:41:52 »

Tudja valaki a választ?
ha üzemmelegen leállítom a motort,majd kb fél óra múlva elindítom, akkor néha olyan mint ha fulladozna.remeg kis ideig az alapjárat.gázadásra meg is szűnik.
ma ránéztem forscannal, és az egr difference between commanded and actual értéke váltakozik 0-99% közt. ha a 0 felé közelít,akkor dögledezik.
amúgy nincs hiba tárolva. dugózva nincs. leállításkor hallani ahogy normálisan végzi a tisztogatást.semmiféle menettulajdonsága nem változott a kocsinak.
Ma rámértem a 200k km izzítókra is. egységesen 0.8ohm.
3éve iylen. nem tudom mitől lehet.
Ha eddig nem zavart, akko' hagyd a fäszba!  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10720 Dátum: 2017.03.22 szerda, 08:03:01 »

Sziasztok!
Valaki szerelt már le EGR-t 2.0-ról tisztítás céljából?
Tavaly ilyenkor nekiveselkedtem, kiszedtem az összes csavart de úgy állt a helyén mintha oda lenne hegesztve.
Kicsit vakaróztam, majd visszacsináltam mindent, ledugóztam és ittam egy sört.
De most újra megpróbálnám (a sört már megvettem  smile).
Van a leszedésről valami info, elérhető leírás, tapasztalat amit megtudtok osztani velem?
Köszönöm.
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #10721 Dátum: 2017.03.22 szerda, 12:18:56 »

Sziasztok!
Valaki szerelt már le EGR-t 2.0-ról tisztítás céljából?
Tavaly ilyenkor nekiveselkedtem, kiszedtem az összes csavart de úgy állt a helyén mintha oda lenne hegesztve.
Kicsit vakaróztam, majd visszacsináltam mindent, ledugóztam és ittam egy sört.
De most újra megpróbálnám (a sört már megvettem  smile).
Van a leszedésről valami info, elérhető leírás, tapasztalat amit megtudtok osztani velem?
Köszönöm.
Szia!
Nagyjából így kell: https://www.youtube.com/watch?v=G0cXkfnVKlY&list=PLDMT022J0u0Sq8QpK_uZ0Xvnpnn2tfk9K&index=26
Mondeonál 3 csavar van, cserébe kicsit könnyebben hozzáférsz.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10722 Dátum: 2017.03.22 szerda, 12:48:10 »

Szia!
Nagyjából így kell: https://www.youtube.com/watch?v=G0cXkfnVKlY&list=PLDMT022J0u0Sq8QpK_uZ0Xvnpnn2tfk9K&index=26
Mondeonál 3 csavar van, cserébe kicsit könnyebben hozzáférsz.
több irányból szivatja magát vigyor3

egr hűtőt kb full felesleges levenni, nem jellemző, hogy eldugulna.
szívósornál elég lenne csak a bilincset szétpattintani.
a gumitömítést pedig véletlen se tenném bele az oldószerbe, vannak olyan tömítés/vegyszer kombók, amitől szépen megdagadnak, kinyúlnak, ellágyúlnak, stb, amivel utána lehet vastagon szívni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10723 Dátum: 2017.03.22 szerda, 14:04:15 »


szívósornál elég lenne csak a bilincset szétpattintani.


A fém csövön lévő bilincsre gondolsz, ami szinte a tövében van? Az egy is bilincs? Ott van valami tömítés, ott hogyan csatlakozik be a cső?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10724 Dátum: 2017.03.22 szerda, 14:30:14 »

A fém csövön lévő bilincsre gondolsz, ami szinte a tövében van? Az egy is bilincs? Ott van valami tömítés, ott hogyan csatlakozik be a cső?
kúposan tömít, bilincs szorítja össze
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10725 Dátum: 2017.03.22 szerda, 15:40:29 »

kúposan tömít, bilincs szorítja össze

Ne mer ott múltkor néztem, hogy nekem a szívósor felé olajpára van rajta... Szedjem szét, tisztítsam meg és összerak, vagy ne piszkáljam?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #10726 Dátum: 2017.03.22 szerda, 17:49:16 »

több irányból szivatja magát vigyor3

egr hűtőt kb full felesleges levenni, nem jellemző, hogy eldugulna.
szívósornál elég lenne csak a bilincset szétpattintani.
a gumitömítést pedig véletlen se tenném bele az oldószerbe, vannak olyan tömítés/vegyszer kombók, amitől szépen megdagadnak, kinyúlnak, ellágyúlnak, stb, amivel utána lehet vastagon szívni.
Én már pont úgy csináltam, ahogy mondod  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10727 Dátum: 2017.03.22 szerda, 20:07:55 »

Szia!
Nagyjából így kell: https://www.youtube.com/watch?v=G0cXkfnVKlY&list=PLDMT022J0u0Sq8QpK_uZ0Xvnpnn2tfk9K&index=26
Mondeonál 3 csavar van, cserébe kicsit könnyebben hozzáférsz.
Köszönöm.
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10728 Dátum: 2017.03.22 szerda, 20:09:47 »

több irányból szivatja magát vigyor3

egr hűtőt kb full felesleges levenni, nem jellemző, hogy eldugulna.
szívósornál elég lenne csak a bilincset szétpattintani.
a gumitömítést pedig véletlen se tenném bele az oldószerbe, vannak olyan tömítés/vegyszer kombók, amitől szépen megdagadnak, kinyúlnak, ellágyúlnak, stb, amivel utána lehet vastagon szívni.
Az EGR hűtő az a húsdaráló forma?
Mivel tisztítanátok? Brigéciol, aztán lemosni?
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10729 Dátum: 2017.03.22 szerda, 20:26:42 »

Az EGR hőcserélő henger alakú és nem kívül koszosodik, hanem belül.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kalmara
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #10730 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 09:57:22 »

Sziasztok!
Valaki szerelt már le EGR-t 2.0-ról tisztítás céljából?
Tavaly ilyenkor nekiveselkedtem, kiszedtem az összes csavart de úgy állt a helyén mintha oda lenne hegesztve.
Kicsit vakaróztam, majd visszacsináltam mindent, ledugóztam és ittam egy sört.
De most újra megpróbálnám (a sört már megvettem  smile).
Van a leszedésről valami info, elérhető leírás, tapasztalat amit megtudtok osztani velem?
Köszönöm.

Ha 2.0 TDCI motorod van, akkor ami miatt az EGR meg sem mozdul az egr hűtő és a 2-2 látható csavar leszedése után az az, hogy van egy csavar alulról az EGR szelepen. Ezt én úgy tudtam kicsavarni, hogy a sört megittam, és talán 5-ös imbusz kulcssal kicsavartam felülről behajolva. Ami kell, az annyi, hogy egy imbuszt fel kell áldozz, le kell vágni a rövid oldalának a felét, úgy férsz egyáltalán a csavarhoz.  Alulról hozzáférhetőbb ha olyan 80cm-el tudsz toldani egy imbuszt.
Üdv.: András
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.23 csütörtök, 10:33:48 írta Zsolteey » Naplózva
batur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #10731 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 19:34:54 »

Sziasztok! Üzemanyag szűrőt cserélt már valaki? Mik a tapasztalatok? Leírást csak mk3 - hoz találtam.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2013 12.hó Titánium 2.0 dízel 140le
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #10732 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 19:38:44 »

Sziasztok! Üzemanyag szűrőt cserélt már valaki? Mik a tapasztalatok? Leírást csak mk3 - hoz találtam.
Akadunk itt néhányan (én eddig leginkább csak láttam, hogy csinálják...) Hol van a szűrőd? Elől vagy hátul? Egy a lényeg, ne felejts el légteleníteni!
És ne higgyél azoknak, akik azt mondják, hogy nem kell! (Szia Bagoly!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10733 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 19:40:14 »

Nem, még sohasem cserélt senki!  eplus2
Milyen kérdés már ez?  vigyor3

A tapasztalat(ok) olyanok, hogy a kivett (kicserélt) szűrő koszos az új tiszta.



Tulajdonképpen mit szeretnél tudni?  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10734 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 19:41:41 »

Nem, még sohasem cserélt senki!  eplus2
Milyen kérdés már ez?  vigyor3

A tapasztalat(ok) olyanok, hogy a kivett (kicserélt) szűrő koszos az új tiszta.



Tulajdonképpen mit szeretnél tudni?  fejvakaras

 taps taps taps
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10735 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 19:42:43 »

Akadunk itt néhányan (én eddig leginkább csak láttam, hogy csinálják...) Hol van a szűrőd? Elől vagy hátul? Egy a lényeg, ne felejts el légteleníteni!
És ne higgyél azoknak, akik azt mondják, hogy nem kell! (Szia Bagoly!  Cheesy

Még jó, hogy itt vagy és te megmondod a frankót......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #10736 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 19:43:44 »

Akadunk itt néhányan (én eddig leginkább csak láttam, hogy csinálják...) Hol van a szűrőd? Elől vagy hátul? Egy a lényeg, ne felejts el légteleníteni!
És ne higgyél azoknak, akik azt mondják, hogy nem kell! (Szia Bagoly!  Cheesy
Én pl. minden 2. olajcserénél cserélek gázolajszűrőt is (lehet túl gyakran)...de mindig imátkozom, h beinduljon:)
az első esetben konkrétan akksi csere lett a vége, sehogy nem sikerült légteleníteni:(
Bezzeg a Citroen C5-ben, aminek 95%-ban ugyanez a motor van, ott figyel a kézi pumpa...
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #10737 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 19:43:55 »

Sziasztok! Üzemanyag szűrőt cserélt már valaki? Mik a tapasztalatok? Leírást csak mk3 - hoz találtam.

Én pont most hétvégén az összes szűrővel együtt, nem egy nagy kunszt. Légtelenítésre figyelni kell a motor tetején van egy szelep én egy manuális ac pumpaval szivattam ki a levegőt és így nem kell kínozni az önindítót na meg a szivattyút sem...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
batur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #10738 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 19:50:42 »

Én pont most hétvégén az összes szűrővel együtt, nem egy nagy kunszt. Légtelenítésre figyelni kell a motor tetején van egy szelep én egy manuális ac pumpaval szivattam ki a levegőt és így nem kell kínozni az önindítót na meg a szivattyút sem...

Na nekem a légtelenítésről kellene infó. Fotó, videó! Smiley
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2013 12.hó Titánium 2.0 dízel 140le
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #10739 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 20:00:19 »

Na nekem a légtelenítésről kellene infó. Fotó, videó! Smiley

https://www.youtube.com/watch?v=F-jTxC1Is-Y
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10740 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 20:02:21 »

Ha 2.0 TDCI motorod van, akkor ami miatt az EGR meg sem mozdul az egr hűtő és a 2-2 látható csavar leszedése után az az, hogy van egy csavar alulról az EGR szelepen. Ezt én úgy tudtam kicsavarni, hogy a sört megittam, és talán 5-ös imbusz kulcssal kicsavartam felülről behajolva. Ami kell, az annyi, hogy egy imbuszt fel kell áldozz, le kell vágni a rövid oldalának a felét, úgy férsz egyáltalán a csavarhoz.  Alulról hozzáférhetőbb ha olyan 80cm-el tudsz toldani egy imbuszt.
Üdv.: András

Köszönöm. Valószínűleg itt véreztem el a múltkor.
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10741 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 20:09:40 »

Azért nyugtassatok meg, hogy a márkaszervizben nem így csinálják.
Ilyen alkar erősítő gyakorlat után csoda, hogy felbírta emelni a sörösüveget. smile
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #10742 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 20:18:43 »

Azért nyugtassatok meg, hogy a márkaszervizben nem így csinálják.
Ilyen alkar erősítő gyakorlat után csoda, hogy felbírta emelni a sörösüveget. smile
a nézéséből úgy tűnik, hogy nem szomjas  Grin  pias
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
batur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #10743 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 21:01:10 »

Nem, még sohasem cserélt senki!  eplus2
Milyen kérdés már ez?  vigyor3

A tapasztalat(ok) olyanok, hogy a kivett (kicserélt) szűrő koszos az új tiszta.



Tulajdonképpen mit szeretnél tudni?  fejvakaras

Köszi! Azt gondoltam mindenki szervíbe hordja! Smiley
Igazából a légtelenítés érdekelne, h kell - e vennem hozzá valami speckós dolgot.!
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2013 12.hó Titánium 2.0 dízel 140le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10744 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 21:11:11 »

Köszi! Azt gondoltam mindenki szervíbe hordja! Smiley
Igazából a légtelenítés érdekelne, h kell - e vennem hozzá valami speckós dolgot.!


http://autofejlesztes.hu/uzemanyag-leszivo-kezipumpa-lampa-38123-p-23258.html

http://www.szekerszerszam.hu/pumpa_kezi_6218?utm_source=olcso&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10745 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 21:20:48 »

Azért nyugtassatok meg, hogy a márkaszervizben nem így csinálják.
Ilyen alkar erősítő gyakorlat után csoda, hogy felbírta emelni a sörösüveget. smile

De, ugyanígy, és ez még szakszerű. A nem szakszerű, amikor letépik a legszűrőre menő csővet és oda féktisztítót fújnak be...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
batur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #10746 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 21:23:28 »

Naplózva

Ford Mondeo mk4 2013 12.hó Titánium 2.0 dízel 140le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10747 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 21:25:01 »


Ezeket beöntésre használod?  eplus2 mert az üzemanyagszűrőhöz ezt bekötni nem nagyon lehet
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
batur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #10748 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 21:25:18 »


Köszi!
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2013 12.hó Titánium 2.0 dízel 140le
batur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #10749 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 21:37:24 »

Ezeket beöntésre használod?  eplus2 mert az üzemanyagszűrőhöz ezt bekötni nem nagyon lehet

Akkor milyen kell?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2013 12.hó Titánium 2.0 dízel 140le
Oldalak: 1 ... 208 209 210 211 212 213 214 [215] 216 217 218 219 220 221 222 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.