Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:58:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
215
216
217
218
219
220
221
[
222
]
223
224
225
226
227
228
229
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263557 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11050 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 21:44:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.08 hétfő, 19:41:08
izzítógyertyára visszakeresel, leírtam már melyikbe melyik való.
pierburg jó lesz bele, én is unixból rendeltem, ott se hozza mondeo-ra, galaxy, stb-re meg igen
Köszi a válaszokat!
Úgy kezdtem h a keresőbe beírtam...összesen 3 találatot jelenített meg:(
De ahogy Alf linkelte meglesz, csak a zsu.hu-n nem volt motorkód szűrés...
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11051 Dátum:
2017.05.10 szerda, 09:19:32 »
Srácok,
a folytószelep-háznak a vaakum dobját és az ott lévő szenzort tisztította már valaki? Zolitól kaptam egy tanácsot, hogy ezt is csináljam meg, ha valaki már ezt abszolválta, s tapasztalt valamit, amire figyeljek, akkor kérlek jelezzétek! Köszönöm!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11052 Dátum:
2017.05.10 szerda, 09:33:01 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.05.10 szerda, 09:19:32
Srácok,
a folytószelep-háznak a vaakum dobját és az ott lévő szenzort tisztította már valaki? Zolitól kaptam egy tanácsot, hogy ezt is csináljam meg, ha valaki már ezt abszolválta, s tapasztalt valamit, amire figyeljek, akkor kérlek jelezzétek! Köszönöm!
Mi a kérdés? A töltőlevegősre gondolsz? Ott nem a vákuumdob volt nekem a gyenge láncszem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11053 Dátum:
2017.05.10 szerda, 09:36:47 »
Szia Tamás,
igen, kétféle van, ő:
http://www.ebay.com/itm/Genuine-Ford-C-Max-Focus-Mondeo-MK4-2-0-TDCi-Throttle-Body-136-140-BHP-1251250-/121970468584?rmvSB=true
meg ő:
http://www.ebay.com/itm/Genuine-Ford-Mondeo-S-Max-Galaxy-Kuga-2-0-TDCi-Throttle-Body-140-160-BHP-1444851-/122132574495?rmvSB=true
Nekem utóbbi van, amin három csati van, tehát a vákumdobnál is van egy. Gondolom (?), hogy a harmadik csati a pillangó állását figyeli, s ez adja a hibakódot, hogy nem áll megfelelő pozícióba. Leállítás egyébként érezni is, hogy nem olyan lágy a leállítás, hanem rántósabb. Pierburgék jól vannak.
Neked mi volt a gond?
Thx,
Dani
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.05.10 szerda, 09:33:01
Mi a kérdés? A töltőlevegősre gondolsz? Ott nem a vákuumdob volt nekem a gyenge láncszem.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11054 Dátum:
2017.05.10 szerda, 10:02:49 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.05.10 szerda, 09:36:47
Szia Tamás,
igen, kétféle van, ő:
http://www.ebay.com/itm/Genuine-Ford-C-Max-Focus-Mondeo-MK4-2-0-TDCi-Throttle-Body-136-140-BHP-1251250-/121970468584?rmvSB=true
meg ő:
http://www.ebay.com/itm/Genuine-Ford-Mondeo-S-Max-Galaxy-Kuga-2-0-TDCi-Throttle-Body-140-160-BHP-1444851-/122132574495?rmvSB=true
Nekem utóbbi van, amin három csati van, tehát a vákumdobnál is van egy. Gondolom (?), hogy a harmadik csati a pillangó állását figyeli, s ez adja a hibakódot, hogy nem áll megfelelő pozícióba. Leállítás egyébként érezni is, hogy nem olyan lágy a leállítás, hanem rántósabb. Pierburgék jól vannak.
Neked mi volt a gond?
Thx,
Dani
Szóval igen, kétfajta van. 2007-től szerelték a másodikkal, ami annyiban különbözik, hogy helyzetérzékelős. Az első van nekem, elvileg egy hibás sorozat volt, amit elvileg javítottak. (Az újabb verzió 3-szor annyiba kerül, mint az előző, ami számomra érthetetlen) Szóval nekem az volt a gond, hogy az autó nem indult meleg motornál egyszer-egyszer, aztán egyszer csak beindult, de rohadt nagy korommal. Már mindenhol járt az autó, Viknél is állt fél napot, go szűrőházat is cseréltem hátha levegősödés, de se hibakód nem volt, se nem talált senki semmit. Aztán egy angol lapon valahol megtaláltam, hogy ezzel a házzal lehet gond. Illetve Tibcsi is rávezetett, hogy ezt hogy lehet tesztelni.
Az én gyári alkatrészem baja az volt, hogy a ház felmelegszik, viszont menet közben kapja a menetszelet, így belül meleg, kívül felül lehűl. Így maga a ház másképp deformálódott, mint a lapát belül. Ettől leállításkor a vákuum beszívta a lapátot, ami megszorult és elzárta a levegőt. A motor indítgatása közben a rázkódástól amikor kipattant, akkor beindult, de már levegőszegényen így jött egy korompamacs. A vákuumcsövet lehúztam (először nem dugóztam rendesen, szóval elszállt a vákuum is
), amikor tudtam, hogy nyitva van. Onnantól beindulási gond nem volt, így a hiba behatárolódott. Próbáltam tisztítanibelül is, reszelgettem kicsit a lapátot is, de nem segített, így maradt a csere. Nekem kb 35e ft-ból kijött az alktérsz és otthon a pierburg szeleppel cserélve együtt fél óra alatt megcsináltam. Amikor egyébként a lapátot kiiktattam 5 leállításból 3-4 alkalommal úgy állt le, mintha kiesne a motor, szóbal ennek a lapátnak egyetlen funkciója van méghozzá a leállítás simasága. Nagyon nincs mit megpucolni rajta, leszámítva a belül lerakódó retket, ami szintén akadályozhatja a rendes zárást. Próbáld meg.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11055 Dátum:
2017.05.10 szerda, 10:45:14 »
Köszi a leírást Kolléga Úr !!!
Ez a problémád úgy 2014 körül lehetett, olvastam is róla, még MondeoFun-nal is értekeztél e kérdés kapcsán.
Szóval...csak hogy jól értem-e? Ha leállítom a motort, akkor a lapát (csappantyú) teljesen bezár? Jól feltételezem, hogy alapállásban ugye középen (nyitva) van teljesen (rugó visszahúzza, ezzel nincs is gond), s amikor leállítom, akkor zárna, de nem zár tökéletesen valamely okból, ezért ránt is egy kicsit, mert átszivárog a levegő. (Én mikor szétszedtem, akkor mindig középső állásban volt a lapát, nem volt zárva soha, vákumcső akár rajta volt, akár nem, de ezt még meg fogom nézni!).
Összegezve, ha jól gondolom: a folytószelepházra rámenő vákumcső szabályozza a lapát állását is (menet közben mennyi levegőt engedjen be, mert pld. ezzel nincs gond) és azt is, hogy lezárjon (valószínű ezzel már gond van). Jelenség egyébként csupán annyi, hogy P02E2 hibakód van és leállításnál van egy rántás. Új Pierburgok óta egyébként jobban is megy, ezen én is meglepődtem, nyilván 9 év után már nem annyira érzékenyek mint újkorukban...
Köszi!!
Dani
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.05.10 szerda, 10:02:49
Szóval igen, kétfajta van. 2007-től szerelték a másodikkal, ami annyiban különbözik, hogy helyzetérzékelős. Az első van nekem, elvileg egy hibás sorozat volt, amit elvileg javítottak. (Az újabb verzió 3-szor annyiba kerül, mint az előző, ami számomra érthetetlen) Szóval nekem az volt a gond, hogy az autó nem indult meleg motornál egyszer-egyszer, aztán egyszer csak beindult, de rohadt nagy korommal. Már mindenhol járt az autó, Viknél is állt fél napot, go szűrőházat is cseréltem hátha levegősödés, de se hibakód nem volt, se nem talált senki semmit. Aztán egy angol lapon valahol megtaláltam, hogy ezzel a házzal lehet gond. Illetve Tibcsi is rávezetett, hogy ezt hogy lehet tesztelni.
Az én gyári alkatrészem baja az volt, hogy a ház felmelegszik, viszont menet közben kapja a menetszelet, így belül meleg, kívül felül lehűl. Így maga a ház másképp deformálódott, mint a lapát belül. Ettől leállításkor a vákuum beszívta a lapátot, ami megszorult és elzárta a levegőt. A motor indítgatása közben a rázkódástól amikor kipattant, akkor beindult, de már levegőszegényen így jött egy korompamacs. A vákuumcsövet lehúztam (először nem dugóztam rendesen, szóval elszállt a vákuum is
), amikor tudtam, hogy nyitva van. Onnantól beindulási gond nem volt, így a hiba behatárolódott. Próbáltam tisztítanibelül is, reszelgettem kicsit a lapátot is, de nem segített, így maradt a csere. Nekem kb 35e ft-ból kijött az alktérsz és otthon a pierburg szeleppel cserélve együtt fél óra alatt megcsináltam. Amikor egyébként a lapátot kiiktattam 5 leállításból 3-4 alkalommal úgy állt le, mintha kiesne a motor, szóbal ennek a lapátnak egyetlen funkciója van méghozzá a leállítás simasága. Nagyon nincs mit megpucolni rajta, leszámítva a belül lerakódó retket, ami szintén akadályozhatja a rendes zárást. Próbáld meg.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11056 Dátum:
2017.05.10 szerda, 11:22:37 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.05.10 szerda, 10:45:14
Köszi a leírást Kolléga Úr !!!
Ez a problémád úgy 2014 körül lehetett, olvastam is róla, még MondeoFun-nal is értekeztél e kérdés kapcsán.
Szóval...csak hogy jól értem-e? Ha leállítom a motort, akkor a lapát (csappantyú) teljesen bezár? Jól feltételezem, hogy alapállásban ugye középen (nyitva) van teljesen (rugó visszahúzza, ezzel nincs is gond), s amikor leállítom, akkor zárna, de nem zár tökéletesen valamely okból, ezért ránt is egy kicsit, mert átszivárog a levegő. (Én mikor szétszedtem, akkor mindig középső állásban volt a lapát, nem volt zárva soha, vákumcső akár rajta volt, akár nem, de ezt még meg fogom nézni!).
Összegezve, ha jól gondolom: a folytószelepházra rámenő vákumcső szabályozza a lapát állását is (menet közben mennyi levegőt engedjen be, mert pld. ezzel nincs gond) és azt is, hogy lezárjon (valószínű ezzel már gond van). Jelenség egyébként csupán annyi, hogy P02E2 hibakód van és leállításnál van egy rántás. Új Pierburgok óta egyébként jobban is megy, ezen én is meglepődtem, nyilván 9 év után már nem annyira érzékenyek mint újkorukban...
Köszi!!
Dani
Mindent jól értelmezel. Míg a másik pierburg folyamatosan állítja a turbó geometriáját, addig ez a fojtószelepes csak leállításkor berántja zárt állásba a lapátot. Érdemes tisztítani is, mert dugózás nélkül pont ott jön vissza a halom szmötyi az egr-től és iszonyat olajsár rakódik ki ott.
(Nézd végig a vákuumcsövet is, mindenhol rá van e dugva, illetve nincs kirepedezve.)
Ugye a fék is a vákuummal dolgozik, próbáld ki, mikor megállsz, hogy elállítás előtt szétpumpálod a féket és egyből leállítod. Sokkal csúnyábban áll le.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11057 Dátum:
2017.05.10 szerda, 11:38:47 »
Akkor tisztítás elviekben csak a fojtószelep házban és környékén (pld. turbócső és szívósor) lehetséges.
Arra gondolok még, hogy (ha jól láttam egy videót), ebben a fojtószelep házban van egy fogasléc, s ha ez megkopik vagy szorul, akkor már ugye nem tudja teljesen berántani, s így lesz légrés. de itt meg nincs trutymák, maximum ki van száradva, kicsit elkoszolódva, elkopva. Fura nekem, mert én azt hittem elsőre, hogy pont hogy nem azonnal kéne berántsa a lapátot, hanem szépen "lassan", s így áll le a motor is szépen "lassan", de ezek szerint azonnal be kell rántsa.
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.05.10 szerda, 11:22:37
Mindent jól értelmezel. Míg a másik pierburg folyamatosan állítja a turbó geometriáját, addig ez a fojtószelepes csak leállításkor berántja zárt állásba a lapátot. Érdemes tisztítani is, mert dugózás nélkül pont ott jön vissza a halom szmötyi az egr-től és iszonyat olajsár rakódik ki ott.
(Nézd végig a vákuumcsövet is, mindenhol rá van e dugva, illetve nincs kirepedezve.)
Ugye a fék is a vákuummal dolgozik, próbáld ki, mikor megállsz, hogy elállítás előtt szétpumpálod a féket és egyből leállítod. Sokkal csúnyábban áll le.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11058 Dátum:
2017.05.10 szerda, 22:53:46 »
No, Upgrade: egy vákumcsövön volt egy luk (inkább szakadás az egyik hajlatnál), azt megszüntettem (persze egyáltalán nem biztos, hogy ez a cső felelős a fojtószelep lezárásáért, bár néztem, közvetetten ezek egymáshoz kapcsolódnak), de a leállás még szerintem mindig rántós, szinte ugyanolyan, mintha nem lenne rádugva a cső.
A fojtószelepen megnéztem, rohadt nagy erő kell hozzá, hogy behúzza zárt állásba a vákum. Nincs szorulás, úgy tűnik, mintha a rugója ilyen erős lenne. Kézzel mozgatva a szelepet, nem szorul a fogasléc, ha beleszívok a vákumdob csövébe, akkor megmozdul a fojtószelep, de nekem csak kicsit sikerült megmozdítanom. Míg a videón látszik, hogy az ember megszívja a csövet, s úgy mozog a fojtószelep is, nálam nem.
https://www.youtube.com/watch?v=Lrza_ReE37s
(ez ugyan más fojtószelep, mint a mienk, de ez a része ugyanaz).
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11059 Dátum:
2017.05.11 csütörtök, 08:30:51 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.05.10 szerda, 22:53:46
No, Upgrade: egy vákumcsövön volt egy luk (inkább szakadás az egyik hajlatnál), azt megszüntettem (persze egyáltalán nem biztos, hogy ez a cső felelős a fojtószelep lezárásáért, bár néztem, közvetetten ezek egymáshoz kapcsolódnak), de a leállás még szerintem mindig rántós, szinte ugyanolyan, mintha nem lenne rádugva a cső.
A fojtószelepen megnéztem, rohadt nagy erő kell hozzá, hogy behúzza zárt állásba a vákum. Nincs szorulás, úgy tűnik, mintha a rugója ilyen erős lenne. Kézzel mozgatva a szelepet, nem szorul a fogasléc, ha beleszívok a vákumdob csövébe, akkor megmozdul a fojtószelep, de nekem csak kicsit sikerült megmozdítanom. Míg a videón látszik, hogy az ember megszívja a csövet, s úgy mozog a fojtószelep is, nálam nem.
https://www.youtube.com/watch?v=Lrza_ReE37s
(ez ugyan más fojtószelep, mint a mienk, de ez a része ugyanaz).
Ez a faxi olyan, mint egyesek itt a fórumon, jól szív...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11060 Dátum:
2017.05.11 csütörtök, 09:52:28 »
FAQ
2.0. Tdci leállításkor durván beránt (nem szépen áll le, alig érezhetően), OBD lámpa és P02E2 hibakód.
1.) VFL TDCI esetében (ahol két Pierburg szelep dolgozik, pld. QXBA ) az elől lévő Pierburg ( vagyis a hűtőhöz közelebbi) nem dolgozik ( kezdődő gyengeségre utaló jel, ha leállítás után még egy ideig morog (finghik). Ez eddig is a fórumon ismert volt.
2.) Vaacumcső elrepedt, ki van szakadva, főleg az a rész, amely a Pierburgtól megy a fojtószelephez. Célszerű a csöveket a meghajlított részeknél ellenőrizni.
3.) Pierburghoz menő elektromos kábelek egyike el van törve (
nálam ez volt
). Alattomos hiba, mert ahogy nálam jelentkezett, nem is lehetett külsőre látni, maga a szigetelése a kábelnek teljesen épnek tűnt, de alatta már a kábel el volt törve. Kezdetben csak néha, majd egyre gyakrabban lett rántós a leállítás, majd MIL engine lámpa és a fenti hibakód is kijött. Van egy két csavarral a házra rögzített a szenzor, hogy a fojtószelep leállításkor bezár-e. Ha nem, dobja a hibát, s talán 2-3 hiba után adja a lámpát, de a hibákat tárolja.
Célszerű ellenőrizni a fojtószelep állapotát, levéve a fojtószelepházon lévő jelérzékelőt, így láthatóvá válik, hogy a fogasléc fogai rendben vannak-e, szabadon mozog e a léc, a csőbe beleszívva (vagy más megoldással vaacumot képezve) a kis csappantyú mozgását is lehet nézni. Magában a házban ahol a szelep mozog, sok lesz a trutyi, mert az EGR-től jön a korom, a turbótól meg az olajpára. Én féktisztítóval tisztítottam meg a házat, a szenzorokat (kettő van a házon, egy a nyomást, egy a hőmérsékletet figyeli) pedig légtömegmérő tisztító sparyel.
Szóval először kábelekre gyanakodni, utána folytószelep házat vizsgálni, majd a Pierburgokat. Ha a Pierburg nem teljesen 100%, akkor először (ahogy itt olvastam) morog. Ha nincs morgás és mégis van rántás leállításkor, gyanakodni kell arra, hogy a Pierburg valamiért nem kap áramot.
Remélem segítettem
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.05.11 csütörtök, 08:30:51
Ez a faxi olyan, mint egyesek itt a fórumon, jól szív...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11061 Dátum:
2017.05.11 csütörtök, 09:54:47 »
S köszönöm Alf-nak a hibakód kiolvasást, BT-nek pedig a fojtószelep működését illetően adott intelmeket.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Dexter01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11062 Dátum:
2017.05.11 csütörtök, 10:32:51 »
Üdv.
Eddig focusom volt, ha az autó bemelegedett, beállt a vízhőfok és meg sem mozdult. Na most a mondinál ez nem így van. Ugyan, csak a középső tartományban de mindig változik. Ez normális vagy gyanakodhatok termosztátra? 2.0tdci 130le
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11063 Dátum:
2017.05.11 csütörtök, 10:40:46 »
Nyáron és már tavasszal nem normális (pontosabban, ha már jó idő van ), télen főleg motorfék esetén (pld. pályán) tud csalinkázni a mutató, de ott is csak bizonyos tartományon belül.
Idézetet írta: Dexter01 - 2017.05.11 csütörtök, 10:32:51
Üdv.
Eddig focusom volt, ha az autó bemelegedett, beállt a vízhőfok és meg sem mozdult. Na most a mondinál ez nem így van. Ugyan, csak a középső tartományban de mindig változik. Ez normális vagy gyanakodhatok termosztátra? 2.0tdci 130le
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11064 Dátum:
2017.05.11 csütörtök, 11:06:00 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.05.11 csütörtök, 09:52:28
FAQ
2.0. Tdci leállításkor durván beránt (nem szépen áll le, alig érezhetően), OBD lámpa és P02E2 hibakód.
1.) VFL TDCI esetében (ahol két Pierburg szelep dolgozik, pld. QXBA ) az elől lévő Pierburg ( vagyis a hűtőhöz közelebbi) nem dolgozik ( kezdődő gyengeségre utaló jel, ha leállítás után még egy ideig morog (finghik). Ez eddig is a fórumon ismert volt.
2.) Vaacumcső elrepedt, ki van szakadva, főleg az a rész, amely a Pierburgtól megy a fojtószelephez. Célszerű a csöveket a meghajlított részeknél ellenőrizni.
3.) Pierburghoz menő elektromos kábelek egyike el van törve (
nálam ez volt
). Alattomos hiba, mert ahogy nálam jelentkezett, nem is lehetett külsőre látni, maga a szigetelése a kábelnek teljesen épnek tűnt, de alatta már a kábel el volt törve. Kezdetben csak néha, majd egyre gyakrabban lett rántós a leállítás, majd MIL engine lámpa és a fenti hibakód is kijött. Van egy két csavarral a házra rögzített a szenzor, hogy a fojtószelep leállításkor bezár-e. Ha nem, dobja a hibát, s talán 2-3 hiba után adja a lámpát, de a hibákat tárolja.
Célszerű ellenőrizni a fojtószelep állapotát, levéve a fojtószelepházon lévő jelérzékelőt, így láthatóvá válik, hogy a fogasléc fogai rendben vannak-e, szabadon mozog e a léc, a csőbe beleszívva (vagy más megoldással vaacumot képezve) a kis csappantyú mozgását is lehet nézni. Magában a házban ahol a szelep mozog, sok lesz a trutyi, mert az EGR-től jön a korom, a turbótól meg az olajpára. Én féktisztítóval tisztítottam meg a házat, a szenzorokat (kettő van a házon, egy a nyomást, egy a hőmérsékletet figyeli) pedig légtömegmérő tisztító sparyel.
Szóval először kábelekre gyanakodni, utána folytószelep házat vizsgálni, majd a Pierburgokat. Ha a Pierburg nem teljesen 100%, akkor először (ahogy itt olvastam) morog. Ha nincs morgás és mégis van rántás leállításkor, gyanakodni kell arra, hogy a Pierburg valamiért nem kap áramot.
Remélem segítettem
Szépen összeszedted, köszi!
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11065 Dátum:
2017.05.11 csütörtök, 18:24:39 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.05.11 csütörtök, 09:52:28
FAQ
2.0. Tdci leállításkor durván beránt (nem szépen áll le, alig érezhetően), OBD lámpa és P02E2 hibakód.
1.) VFL TDCI esetében (ahol két Pierburg szelep dolgozik, pld. QXBA ) az elől lévő Pierburg ( vagyis a hűtőhöz közelebbi) nem dolgozik ( kezdődő gyengeségre utaló jel, ha leállítás után még egy ideig morog (finghik). Ez eddig is a fórumon ismert volt.
2.) Vaacumcső elrepedt, ki van szakadva, főleg az a rész, amely a Pierburgtól megy a fojtószelephez. Célszerű a csöveket a meghajlított részeknél ellenőrizni.
3.) Pierburghoz menő elektromos kábelek egyike el van törve (
nálam ez volt
). Alattomos hiba, mert ahogy nálam jelentkezett, nem is lehetett külsőre látni, maga a szigetelése a kábelnek teljesen épnek tűnt, de alatta már a kábel el volt törve. Kezdetben csak néha, majd egyre gyakrabban lett rántós a leállítás, majd MIL engine lámpa és a fenti hibakód is kijött. Van egy két csavarral a házra rögzített a szenzor, hogy a fojtószelep leállításkor bezár-e. Ha nem, dobja a hibát, s talán 2-3 hiba után adja a lámpát, de a hibákat tárolja.
Célszerű ellenőrizni a fojtószelep állapotát, levéve a fojtószelepházon lévő jelérzékelőt, így láthatóvá válik, hogy a fogasléc fogai rendben vannak-e, szabadon mozog e a léc, a csőbe beleszívva (vagy más megoldással vaacumot képezve) a kis csappantyú mozgását is lehet nézni. Magában a házban ahol a szelep mozog, sok lesz a trutyi, mert az EGR-től jön a korom, a turbótól meg az olajpára. Én féktisztítóval tisztítottam meg a házat, a szenzorokat (kettő van a házon, egy a nyomást, egy a hőmérsékletet figyeli) pedig légtömegmérő tisztító sparyel.
Szóval először kábelekre gyanakodni, utána folytószelep házat vizsgálni, majd a Pierburgokat. Ha a Pierburg nem teljesen 100%, akkor először (ahogy itt olvastam) morog. Ha nincs morgás és mégis van rántás leállításkor, gyanakodni kell arra, hogy a Pierburg valamiért nem kap áramot.
Remélem segítettem
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11066 Dátum:
2017.05.11 csütörtök, 19:27:27 »
Idézetet írta: Dexter01 - 2017.05.11 csütörtök, 10:32:51
Üdv.
Eddig focusom volt, ha az autó bemelegedett, beállt a vízhőfok és meg sem mozdult. Na most a mondinál ez nem így van. Ugyan, csak a középső tartományban de mindig változik. Ez normális vagy gyanakodhatok termosztátra? 2.0tdci 130le
Tuti MK4-ről beszélünk?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Dexter01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11067 Dátum:
2017.05.11 csütörtök, 19:43:15 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.05.11 csütörtök, 19:27:27
Tuti MK4-ről beszélünk?
Igen 2007
Naplózva
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11068 Dátum:
2017.05.12 péntek, 04:13:51 »
Idézetet írta: Dexter01 - 2017.05.11 csütörtök, 19:43:15
Igen 2007
Enyém is így működik. a mostani 10-25fokban. a középvonal elött áll meg egy mutatónyival,majd visszamozdul néha egy picit. télen is ilyen volt. szerintem nincs baja.
Naplózva
Dexter01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11069 Dátum:
2017.05.12 péntek, 08:18:25 »
Idézetet írta: zsolank - 2017.05.12 péntek, 04:13:51
Enyém is így működik. a mostani 10-25fokban. a középvonal elött áll meg egy mutatónyival,majd visszamozdul néha egy picit. télen is ilyen volt. szerintem nincs baja.
Akkor no para, köszi
Naplózva
ferere
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
2010 Mk4 TDCI 143LE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11070 Dátum:
2017.05.12 péntek, 18:22:09 »
Érdeklőnék nem e volt valakinek ilyen hibajelenség adott egy 2010 es 140le mondeo mk4 nem az euro5 motoros meg.hibajelenség áll a gázolaj a porlasztok körül.cserelve lettek a résolaj csövek meg a tűzkarika a jelenség 100km újra jelentkezett.
Előre is köszönöm a segítségeket
Naplózva
Ford Mondeo 2010 Mk4 TDCI 143LE
ferere
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
2010 Mk4 TDCI 143LE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11071 Dátum:
2017.05.15 hétfő, 20:41:11 »
Idézetet írta: ferere - 2017.05.12 péntek, 18:22:09
Érdeklőnék nem e volt valakinek ilyen hibajelenség adott egy 2010 es 140le mondeo mk4 nem az euro5 motoros meg.hibajelenség áll a gázolaj a porlasztok körül.cserelve lettek a résolaj csövek meg a tűzkarika a jelenség 100km újra jelentkezett.
Előre is köszönöm a segítségeket
Megoldódott hátha más is igy jár résolajcsövek o-gyűrüjének cseréje megoldotta a problémát.
Naplózva
Ford Mondeo 2010 Mk4 TDCI 143LE
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11072 Dátum:
2017.05.16 kedd, 21:29:30 »
Idézetet írta: ferere - 2017.05.12 péntek, 18:22:09
Érdeklőnék nem e volt valakinek ilyen hibajelenség adott egy 2010 es 140le mondeo mk4 nem az euro5 motoros meg.hibajelenség áll a gázolaj a porlasztok körül.cserelve lettek a résolaj csövek meg a tűzkarika a jelenség 100km újra jelentkezett.
Előre is köszönöm a segítségeket
Nekem volt ilyen, és a résolajcsövek (rajta az O gyűrűkkel) cseréje megoldotta a problémát. De ha kicserélték a résolajcsöveket, azokon nem volt O gyűrű?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11073 Dátum:
2017.05.16 kedd, 23:00:27 »
Sziasztok,
a fl utáni 2.2 dizlikről mi a vélemény? Mik a tapasztalatok?
Most nem ilyenekre gondolok, hogy "megy mint állat"
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11074 Dátum:
2017.05.16 kedd, 23:10:17 »
Idézetet írta: tamasia - 2017.05.16 kedd, 23:00:27
Sziasztok,
a fl utáni 2.2 dizlikről mi a vélemény? Mik a tapasztalatok?
Most nem ilyenekre gondolok, hogy "megy mint állat"
pedig megy mint a állat
kevés van belőle, így nagyon sok tapasztalat sincs róluk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11075 Dátum:
2017.05.17 szerda, 07:43:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.16 kedd, 23:10:17
pedig megy mint a állat
kevés van belőle, így nagyon sok tapasztalat sincs róluk
Tényleg ritka a használtautó kínálatban is, de azért akadnak hirdetések. Egyet már kipróbáltam jó pár hete, az szépen ment, járásra kicsit
talán
kulturálatlanabb, mint a 2.0 (legalábbis blekit alapul véve), de az tény, hogy szedi a lábát
. Sajnos az alja tiszta rozsda volt, a motortér és a lemezek is erősen korrodáltak voltak, ehhez az állapothoz képest pedig nagyon drágán kínálták. Aztán a fazon beadta kereskedésbe és most +10% ért hirdetik.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11076 Dátum:
2017.05.17 szerda, 16:05:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.16 kedd, 23:10:17
pedig megy mint a állat
kevés van belőle, így nagyon sok tapasztalat sincs róluk
Én meg pont nem csináltam magam alá tőle. Nincs hipertérugrás a 2.0 - hoz képest. Én csalódtam is kicsit benne, de hogy szétb*szhatatlan, az tény. Tudok 300K+ km est FL ben. De még a DPF sem kakált be rajta... Jó ez a pezsó vasblokk...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
rendol
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11077 Dátum:
2017.05.17 szerda, 17:02:36 »
Sziasztok.
Van egy 2008-as évjáratú MK4-em 140 lovas 2.0 Tdci, ha nagyobb gázt adok neki jellemzően 3-4-5 ben 1800-2200as fordulatig berezonál az autó de gyorsul normálisan utána semmi probléma ,és ha városban közlekedek vele jellemzően 1200-1500 között 3-4 ben akkor pedig néha rángat , hibakódot nem dob be. Tudna valaki esetleg infot adni róla mi lehet az ok?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11078 Dátum:
2017.05.17 szerda, 18:15:24 »
Idézetet írta: rendol - 2017.05.17 szerda, 17:02:36
Sziasztok.
Van egy 2008-as évjáratú MK4-em 140 lovas 2.0 Tdci, ha nagyobb gázt adok neki jellemzően 3-4-5 ben 1800-2200as fordulatig berezonál az autó de gyorsul normálisan utána semmi probléma ,és ha városban közlekedek vele jellemzően 1200-1500 között 3-4 ben akkor pedig néha rángat , hibakódot nem dob be. Tudna valaki esetleg infot adni róla mi lehet az ok?
Motortartó bak!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
rendol
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11079 Dátum:
2017.05.17 szerda, 19:21:17 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.05.17 szerda, 18:15:24
Motortartó bak!
Köszi utánna nézek pénteken ugyis kuplungoznom kell akkor majd ránézek.
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11080 Dátum:
2017.05.17 szerda, 22:47:36 »
Laci,
ez Blau4-ben lett cserélve, hogy így egyből vágod?
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.05.17 szerda, 18:15:24
Motortartó bak!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11081 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 06:01:12 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.05.17 szerda, 22:47:36
Laci,
ez Blau4-ben lett cserélve, hogy így egyből vágod?
N.
Amúgy én a Duna másik partjára jártam iskolába...
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.18 csütörtök, 13:06:42 írta blau4kombi
»
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11082 Dátum:
2017.05.25 csütörtök, 15:06:26 »
Sziasztok.
Egy ismerősöm 2009.évj 2.2-s diziljében meghalt a turbó.Van cég aki foglalkozik felújítással vagy eladással? Bárdi-t már kérdeztem
ott nincs.Címeket,elérhetőségeket kérnék.
turbó kód (1517678)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.25 csütörtök, 15:28:57 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11083 Dátum:
2017.05.25 csütörtök, 16:46:04 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.05.25 csütörtök, 15:06:26
Sziasztok.
Egy ismerősöm 2009.évj 2.2-s diziljében meghalt a turbó.Van cég aki foglalkozik felújítással vagy eladással? Bárdi-t már kérdeztem
ott nincs.Címeket,elérhetőségeket kérnék.
turbó kód (1517678)
http://turbogyar.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11084 Dátum:
2017.05.25 csütörtök, 21:49:38 »
Sziasztok,
ha valakinek EGR-t tiszítani támad kedve, van speciálszerszámom, amivel az alsó anyát (5-ös hatlapfejű kulcs) meg lehet lazítani. Ha meg valaki maga akar csinálni egyet, akkor a rövidebb szár legyen 1 cm, a hosszú kb 4. Kevés a hely, ezért kell szabni.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11085 Dátum:
2017.05.26 péntek, 15:34:22 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.05.25 csütörtök, 21:49:38
Sziasztok,
ha valakinek EGR-t tiszítani támad kedve, van speciálszerszámom, amivel az alsó anyát (5-ös hatlapfejű kulcs) meg lehet lazítani. Ha meg valaki maga akar csinálni egyet, akkor a rövidebb szár legyen 1 cm, a hosszú kb 4. Kevés a hely, ezért kell szabni.
Vagy:
makszmósn go.-al járok mióta megvan, oan tiszta az egr-em, mint a patyolat. Ha asztalalakú lenne, simán vacsiznék róla. Ha ennyi hozadéka van a prémium nyálnak, már megérte...
(de az is lehet, hogy a tit-s ekben van külön dpf egység az egr előtt is...
)
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11086 Dátum:
2017.05.26 péntek, 19:42:21 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.05.26 péntek, 15:34:22
Vagy:
makszmósn go.-al járok mióta megvan, oan tiszta az egr-em, mint a patyolat. Ha asztalalakú lenne, simán vacsiznék róla. Ha ennyi hozadéka van a prémium nyálnak, már megérte...
(de az is lehet, hogy a tit-s ekben van külön dpf egység az egr előtt is...
)
Majd ha hófehérkében annyi km lesz, mint b4k-ban, abba már egr sem lesz, nemhogy még kormosan
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11087 Dátum:
2017.05.26 péntek, 23:24:42 »
Én meg spurizok
Azt, hogy az elmúlt x száz ezer km alatt mennyi korom maradt benne, nem tudom. Mostantól lesz releváns, mert én használom, én tankolom, én adalékolom és én tisztítottam ki. Lehet, hogy 10e km után ugyanúgy néz ki, de lehet, hogy fémes marad. Sok volt a korom, ennek ellenére jól mozgott a szelep.
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.05.26 péntek, 15:34:22
Vagy:
makszmósn go.-al járok mióta megvan, oan tiszta az egr-em, mint a patyolat. Ha asztalalakú lenne, simán vacsiznék róla. Ha ennyi hozadéka van a prémium nyálnak, már megérte...
(de az is lehet, hogy a tit-s ekben van külön dpf egység az egr előtt is...
)
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11088 Dátum:
2017.05.27 szombat, 21:27:53 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.05.26 péntek, 15:34:22
Vagy:
makszmósn go.-al járok mióta megvan, oan tiszta az egr-em, mint a patyolat. Ha asztalalakú lenne, simán vacsiznék róla. Ha ennyi hozadéka van a prémium nyálnak, már megérte...
(de az is lehet, hogy a tit-s ekben van külön dpf egység az egr előtt is...
)
Tamás.azt tudod, hogy ennek ehhez icipici köze van ám....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kofarago
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11089 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 14:44:49 »
Sziasztok!
Ford focus tdci 136LE 2007 euro4 autóm van. Focus fórumon nem tudtak segíteni. Olyan 1500-2150 fordulat között rángat az autóm, ha egyenletes gázzal megyek vele. Hibát nem ír. Minden autószerelő kinél voltam más mondott(Egr, porlasztó, turbó). Egr dugózva volt, hibát ír olyankor és ugyan úgy rángat. A turbó cső mikor vettem szét volt csúszva. Dpf regenerációt, hogy venni észre? Köszi
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11090 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 15:53:53 »
Idézetet írta: alf® - 2017.05.27 szombat, 21:27:53
Tamás.azt tudod, hogy ennek ehhez icipici köze van ám....
Nem tudom, de én megkajáltam! Magamfajtáknak találták ki valszeg.
Oan placebót tolok az EGR - re, hogy 3 év múlva bezacskózza + bar kódozza magát...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11091 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 16:54:07 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.05.29 hétfő, 15:53:53
Nem tudom, de én megkajáltam! Magamfajtáknak találták ki valszeg.
Oan placebót tolok az EGR - re, hogy 3 év múlva bezacskózza + bar kódozza magát...
"A neved legyen ezentúl: Madár......Madár Pali!"
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11092 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 17:11:44 »
Idézetet írta: kofarago - 2017.05.29 hétfő, 14:44:49
Sziasztok!
Ford focus tdci 136LE 2007 euro4 autóm van. Focus fórumon nem tudtak segíteni. Olyan 1500-2150 fordulat között rángat az autóm, ha egyenletes gázzal megyek vele. Hibát nem ír. Minden autószerelő kinél voltam más mondott(Egr, porlasztó, turbó). Egr dugózva volt, hibát ír olyankor és ugyan úgy rángat. A turbó cső mikor vettem szét volt csúszva. Dpf regenerációt, hogy venni észre? Köszi
Esetleg nem cseréltél mostanság gázolaj szűrőt?
Ha beírod a keresőbe, hogy "regen" kb. 5000 hsz-t fox kapni!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kofarago
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11093 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 18:42:02 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.05.29 hétfő, 17:11:44
Esetleg nem cseréltél mostanság gázolaj szűrőt?
Ha beírod a keresőbe, hogy "regen" kb. 5000 hsz-t fox kapni!
Elvileg gázolaj szőrő csere is volt. Attól is szokot ilyent csinálni? Milyen tipust ajánlotok bele? Vagy csak gyári?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11094 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 18:47:50 »
Idézetet írta: kofarago - 2017.05.29 hétfő, 18:42:02
Elvileg gázolaj szőrő csere is volt. Attól is szokot ilyent csinálni? Milyen tipust ajánlotok bele? Vagy csak gyári?
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Nincs rendesen légtelenítve!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kofarago
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11095 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 18:51:21 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.05.29 hétfő, 18:47:50
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Nincs rendesen légtelenítve!
Mondjuk nem szakszerviz volt. Ha ez bejön tartozok egy sörrel! Van valami trükk benne, hogy nem ment nekik?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11096 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 19:26:50 »
Idézetet írta: kofarago - 2017.05.29 hétfő, 18:51:21
Mondjuk nem szakszerviz volt. Ha ez bejön tartozok egy sörrel! Van valami trükk benne, hogy nem ment nekik?
Egy láda sörrel!
A pils a kedvencem! Ja, és üveges!
PS: szűrőcsere után
rendesen
légteleníteni kell. Van hozzá kis kézi pumpa.
https://www.google.hu/search?q=diesel+l%C3%A9gtelen%C3%ADt%C5%91+pumpa&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjRsvfiz5XUAhUkYpoKHTH3ChIQsAQIIQ&biw=1280&bih=671
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kofarago
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11097 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 19:49:38 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.05.29 hétfő, 19:26:50
Egy láda sörrel!
A pils a kedvencem! Ja, és üveges!
PS: szűrőcsere után
rendesen
légteleníteni kell. Van hozzá kis kézi pumpa.
https://www.google.hu/search?q=diesel+l%C3%A9gtelen%C3%ADt%C5%91+pumpa&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjRsvfiz5XUAhUkYpoKHTH3ChIQsAQIIQ&biw=1280&bih=671
Ránéztem az átlátszó csövekre és szerintem buborékok vannak benne.
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11098 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 20:09:07 »
Idézetet írta: kofarago - 2017.05.29 hétfő, 19:49:38
Ránéztem az átlátszó csövekre és szerintem buborékok vannak benne.
Ha az átlátszó csöveken van egy autós szelep legfelül, akkor arra is tekerj kupakot, mert pl nekem ott szivárog be a levegő kupak nélkül, mivel elhasználodik a szelep az évek alatt és nem tömit megfelelően!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kofarago
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11099 Dátum:
2017.05.30 kedd, 10:34:35 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.05.29 hétfő, 18:47:50
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Nincs rendesen légtelenítve!
Az autószerelő szerint ki cserélte a szűrőt, nem számit a buborék benne. Most könyörögni másnak vagy kénytelen leszek magam megcsinálni.
Naplózva
Oldalak:
1
...
215
216
217
218
219
220
221
[
222
]
223
224
225
226
227
228
229
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ