Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:58:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 215 216 217 218 219 220 221 [222] 223 224 225 226 227 228 229 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263557 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #11050 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 21:44:25 »

izzítógyertyára visszakeresel, leírtam már melyikbe melyik való.

pierburg jó lesz bele, én is unixból rendeltem, ott se hozza mondeo-ra, galaxy, stb-re meg igen

Köszi a válaszokat!
Úgy kezdtem h a keresőbe beírtam...összesen 3 találatot jelenített meg:(
De ahogy Alf linkelte meglesz, csak a zsu.hu-n nem volt motorkód szűrés...
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11051 Dátum: 2017.05.10 szerda, 09:19:32 »

Srácok,

a folytószelep-háznak a vaakum dobját és az ott lévő szenzort tisztította már valaki? Zolitól kaptam egy tanácsot, hogy ezt is csináljam meg, ha valaki már ezt abszolválta, s tapasztalt valamit, amire figyeljek, akkor kérlek jelezzétek! Köszönöm!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11052 Dátum: 2017.05.10 szerda, 09:33:01 »

Srácok,

a folytószelep-háznak a vaakum dobját és az ott lévő szenzort tisztította már valaki? Zolitól kaptam egy tanácsot, hogy ezt is csináljam meg, ha valaki már ezt abszolválta, s tapasztalt valamit, amire figyeljek, akkor kérlek jelezzétek! Köszönöm!

Mi a kérdés? A töltőlevegősre gondolsz? Ott nem a vákuumdob volt nekem a gyenge láncszem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11053 Dátum: 2017.05.10 szerda, 09:36:47 »

Szia Tamás,

igen, kétféle van, ő: http://www.ebay.com/itm/Genuine-Ford-C-Max-Focus-Mondeo-MK4-2-0-TDCi-Throttle-Body-136-140-BHP-1251250-/121970468584?rmvSB=true

meg ő: http://www.ebay.com/itm/Genuine-Ford-Mondeo-S-Max-Galaxy-Kuga-2-0-TDCi-Throttle-Body-140-160-BHP-1444851-/122132574495?rmvSB=true

Nekem utóbbi van, amin három csati van, tehát a vákumdobnál is van egy. Gondolom (?), hogy a harmadik csati a pillangó állását figyeli, s ez adja a hibakódot, hogy nem áll megfelelő pozícióba. Leállítás egyébként érezni is, hogy nem olyan lágy a leállítás, hanem rántósabb. Pierburgék jól vannak. Smiley

Neked mi volt a gond?

Thx,
Dani

Mi a kérdés? A töltőlevegősre gondolsz? Ott nem a vákuumdob volt nekem a gyenge láncszem.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11054 Dátum: 2017.05.10 szerda, 10:02:49 »

Szia Tamás,

igen, kétféle van, ő: http://www.ebay.com/itm/Genuine-Ford-C-Max-Focus-Mondeo-MK4-2-0-TDCi-Throttle-Body-136-140-BHP-1251250-/121970468584?rmvSB=true

meg ő: http://www.ebay.com/itm/Genuine-Ford-Mondeo-S-Max-Galaxy-Kuga-2-0-TDCi-Throttle-Body-140-160-BHP-1444851-/122132574495?rmvSB=true

Nekem utóbbi van, amin három csati van, tehát a vákumdobnál is van egy. Gondolom (?), hogy a harmadik csati a pillangó állását figyeli, s ez adja a hibakódot, hogy nem áll megfelelő pozícióba. Leállítás egyébként érezni is, hogy nem olyan lágy a leállítás, hanem rántósabb. Pierburgék jól vannak. Smiley

Neked mi volt a gond?

Thx,
Dani


Szóval igen, kétfajta van. 2007-től szerelték a másodikkal, ami annyiban különbözik, hogy helyzetérzékelős. Az első van nekem, elvileg egy hibás sorozat volt, amit elvileg javítottak. (Az újabb verzió 3-szor annyiba kerül, mint az előző, ami számomra érthetetlen) Szóval nekem az volt a gond, hogy az autó nem indult meleg motornál egyszer-egyszer, aztán egyszer csak beindult, de rohadt nagy korommal. Már mindenhol járt az autó, Viknél is állt fél napot, go szűrőházat is cseréltem hátha levegősödés, de se hibakód nem volt, se nem talált senki semmit. Aztán egy angol lapon valahol megtaláltam, hogy ezzel a házzal lehet gond. Illetve Tibcsi is rávezetett, hogy ezt hogy lehet tesztelni.

Az én gyári alkatrészem baja az volt, hogy a ház felmelegszik, viszont menet közben kapja a menetszelet, így belül meleg, kívül felül lehűl. Így maga a ház másképp deformálódott, mint  a lapát belül. Ettől leállításkor a vákuum beszívta a lapátot, ami megszorult és elzárta a levegőt. A motor indítgatása közben a rázkódástól amikor kipattant, akkor beindult, de már levegőszegényen így jött egy korompamacs. A vákuumcsövet lehúztam (először nem dugóztam rendesen, szóval elszállt a vákuum is  vigyor3), amikor tudtam, hogy nyitva van. Onnantól beindulási gond nem volt, így a hiba behatárolódott. Próbáltam tisztítanibelül is, reszelgettem kicsit a lapátot is, de nem segített, így maradt a csere. Nekem kb 35e ft-ból kijött az alktérsz és otthon a pierburg szeleppel cserélve együtt fél óra alatt megcsináltam. Amikor egyébként a lapátot kiiktattam 5 leállításból 3-4 alkalommal úgy állt le, mintha kiesne a motor, szóbal ennek a lapátnak egyetlen funkciója van méghozzá a leállítás simasága. Nagyon nincs mit megpucolni rajta, leszámítva a belül lerakódó retket, ami szintén akadályozhatja a rendes zárást. Próbáld meg.
 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11055 Dátum: 2017.05.10 szerda, 10:45:14 »

Köszi a leírást Kolléga Úr !!!

Ez a problémád úgy 2014 körül lehetett, olvastam is róla, még MondeoFun-nal is értekeztél e kérdés kapcsán.

Szóval...csak hogy jól értem-e?  Ha leállítom a motort, akkor a lapát (csappantyú) teljesen bezár? Jól feltételezem, hogy alapállásban ugye középen (nyitva) van teljesen  (rugó visszahúzza, ezzel nincs is gond), s amikor leállítom, akkor zárna, de nem zár tökéletesen valamely okból, ezért ránt is egy kicsit, mert átszivárog a levegő.  (Én mikor szétszedtem, akkor mindig középső állásban volt a lapát, nem volt zárva soha, vákumcső akár rajta volt, akár nem, de ezt még meg fogom nézni!).

Összegezve, ha jól gondolom: a folytószelepházra rámenő vákumcső szabályozza a lapát állását is (menet közben mennyi levegőt engedjen be, mert pld. ezzel nincs gond) és azt is, hogy lezárjon (valószínű ezzel már gond van). Jelenség egyébként csupán annyi, hogy P02E2 hibakód van és leállításnál van egy rántás. Új Pierburgok óta egyébként jobban is megy, ezen én is meglepődtem, nyilván 9 év után már nem annyira érzékenyek mint újkorukban...

Köszi!!
Dani




Szóval igen, kétfajta van. 2007-től szerelték a másodikkal, ami annyiban különbözik, hogy helyzetérzékelős. Az első van nekem, elvileg egy hibás sorozat volt, amit elvileg javítottak. (Az újabb verzió 3-szor annyiba kerül, mint az előző, ami számomra érthetetlen) Szóval nekem az volt a gond, hogy az autó nem indult meleg motornál egyszer-egyszer, aztán egyszer csak beindult, de rohadt nagy korommal. Már mindenhol járt az autó, Viknél is állt fél napot, go szűrőházat is cseréltem hátha levegősödés, de se hibakód nem volt, se nem talált senki semmit. Aztán egy angol lapon valahol megtaláltam, hogy ezzel a házzal lehet gond. Illetve Tibcsi is rávezetett, hogy ezt hogy lehet tesztelni.

Az én gyári alkatrészem baja az volt, hogy a ház felmelegszik, viszont menet közben kapja a menetszelet, így belül meleg, kívül felül lehűl. Így maga a ház másképp deformálódott, mint  a lapát belül. Ettől leállításkor a vákuum beszívta a lapátot, ami megszorult és elzárta a levegőt. A motor indítgatása közben a rázkódástól amikor kipattant, akkor beindult, de már levegőszegényen így jött egy korompamacs. A vákuumcsövet lehúztam (először nem dugóztam rendesen, szóval elszállt a vákuum is  vigyor3), amikor tudtam, hogy nyitva van. Onnantól beindulási gond nem volt, így a hiba behatárolódott. Próbáltam tisztítanibelül is, reszelgettem kicsit a lapátot is, de nem segített, így maradt a csere. Nekem kb 35e ft-ból kijött az alktérsz és otthon a pierburg szeleppel cserélve együtt fél óra alatt megcsináltam. Amikor egyébként a lapátot kiiktattam 5 leállításból 3-4 alkalommal úgy állt le, mintha kiesne a motor, szóbal ennek a lapátnak egyetlen funkciója van méghozzá a leállítás simasága. Nagyon nincs mit megpucolni rajta, leszámítva a belül lerakódó retket, ami szintén akadályozhatja a rendes zárást. Próbáld meg.
 
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11056 Dátum: 2017.05.10 szerda, 11:22:37 »

Köszi a leírást Kolléga Úr !!!

Ez a problémád úgy 2014 körül lehetett, olvastam is róla, még MondeoFun-nal is értekeztél e kérdés kapcsán.

Szóval...csak hogy jól értem-e?  Ha leállítom a motort, akkor a lapát (csappantyú) teljesen bezár? Jól feltételezem, hogy alapállásban ugye középen (nyitva) van teljesen  (rugó visszahúzza, ezzel nincs is gond), s amikor leállítom, akkor zárna, de nem zár tökéletesen valamely okból, ezért ránt is egy kicsit, mert átszivárog a levegő.  (Én mikor szétszedtem, akkor mindig középső állásban volt a lapát, nem volt zárva soha, vákumcső akár rajta volt, akár nem, de ezt még meg fogom nézni!).

Összegezve, ha jól gondolom: a folytószelepházra rámenő vákumcső szabályozza a lapát állását is (menet közben mennyi levegőt engedjen be, mert pld. ezzel nincs gond) és azt is, hogy lezárjon (valószínű ezzel már gond van). Jelenség egyébként csupán annyi, hogy P02E2 hibakód van és leállításnál van egy rántás. Új Pierburgok óta egyébként jobban is megy, ezen én is meglepődtem, nyilván 9 év után már nem annyira érzékenyek mint újkorukban...

Köszi!!
Dani





Mindent jól értelmezel. Míg a másik pierburg folyamatosan állítja a turbó geometriáját, addig ez a fojtószelepes csak leállításkor berántja zárt állásba a lapátot. Érdemes tisztítani is, mert dugózás nélkül pont ott jön vissza a halom szmötyi az egr-től és iszonyat olajsár rakódik ki ott.

(Nézd végig a vákuumcsövet is, mindenhol rá van e dugva, illetve nincs kirepedezve.)

Ugye a fék is a vákuummal dolgozik, próbáld ki, mikor megállsz, hogy elállítás előtt szétpumpálod a féket és egyből leállítod. Sokkal csúnyábban áll le.





Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11057 Dátum: 2017.05.10 szerda, 11:38:47 »

Akkor tisztítás elviekben csak a fojtószelep házban és környékén (pld. turbócső és szívósor) lehetséges.

Arra gondolok még, hogy (ha jól láttam egy videót), ebben a fojtószelep házban van egy fogasléc, s ha ez megkopik vagy szorul, akkor már ugye nem tudja teljesen berántani, s így lesz légrés. de itt meg nincs trutymák, maximum ki van száradva, kicsit elkoszolódva, elkopva. Fura nekem, mert én azt hittem elsőre, hogy pont hogy nem azonnal kéne berántsa a lapátot, hanem szépen "lassan", s így áll le a motor is szépen "lassan", de ezek szerint azonnal be kell rántsa.


 
Mindent jól értelmezel. Míg a másik pierburg folyamatosan állítja a turbó geometriáját, addig ez a fojtószelepes csak leállításkor berántja zárt állásba a lapátot. Érdemes tisztítani is, mert dugózás nélkül pont ott jön vissza a halom szmötyi az egr-től és iszonyat olajsár rakódik ki ott.

(Nézd végig a vákuumcsövet is, mindenhol rá van e dugva, illetve nincs kirepedezve.)

Ugye a fék is a vákuummal dolgozik, próbáld ki, mikor megállsz, hogy elállítás előtt szétpumpálod a féket és egyből leállítod. Sokkal csúnyábban áll le.






Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11058 Dátum: 2017.05.10 szerda, 22:53:46 »

No, Upgrade: egy vákumcsövön volt egy luk (inkább szakadás az egyik hajlatnál), azt megszüntettem (persze egyáltalán nem biztos, hogy ez a cső felelős a fojtószelep lezárásáért, bár néztem, közvetetten ezek egymáshoz kapcsolódnak), de a leállás még szerintem mindig rántós, szinte ugyanolyan, mintha nem lenne rádugva a cső.

A fojtószelepen megnéztem, rohadt nagy erő kell hozzá, hogy behúzza zárt állásba a vákum. Nincs szorulás, úgy tűnik, mintha a rugója ilyen erős lenne.  Kézzel mozgatva a szelepet, nem szorul a fogasléc, ha beleszívok a vákumdob csövébe, akkor megmozdul a fojtószelep, de nekem csak kicsit sikerült megmozdítanom. Míg a videón látszik, hogy az ember megszívja a csövet, s úgy mozog a fojtószelep is, nálam nem. 

https://www.youtube.com/watch?v=Lrza_ReE37s

(ez ugyan más fojtószelep, mint a mienk, de ez a része ugyanaz).
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11059 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 08:30:51 »

No, Upgrade: egy vákumcsövön volt egy luk (inkább szakadás az egyik hajlatnál), azt megszüntettem (persze egyáltalán nem biztos, hogy ez a cső felelős a fojtószelep lezárásáért, bár néztem, közvetetten ezek egymáshoz kapcsolódnak), de a leállás még szerintem mindig rántós, szinte ugyanolyan, mintha nem lenne rádugva a cső.

A fojtószelepen megnéztem, rohadt nagy erő kell hozzá, hogy behúzza zárt állásba a vákum. Nincs szorulás, úgy tűnik, mintha a rugója ilyen erős lenne.  Kézzel mozgatva a szelepet, nem szorul a fogasléc, ha beleszívok a vákumdob csövébe, akkor megmozdul a fojtószelep, de nekem csak kicsit sikerült megmozdítanom. Míg a videón látszik, hogy az ember megszívja a csövet, s úgy mozog a fojtószelep is, nálam nem. 

https://www.youtube.com/watch?v=Lrza_ReE37s

(ez ugyan más fojtószelep, mint a mienk, de ez a része ugyanaz).

Ez a faxi olyan, mint egyesek itt a fórumon, jól szív...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11060 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 09:52:28 »

FAQ

2.0. Tdci leállításkor durván beránt  (nem szépen áll le, alig érezhetően), OBD lámpa és P02E2 hibakód.

1.) VFL  TDCI esetében (ahol két Pierburg szelep dolgozik, pld. QXBA ) az elől lévő Pierburg ( vagyis a hűtőhöz közelebbi) nem dolgozik ( kezdődő gyengeségre  utaló jel, ha leállítás után még egy ideig morog (finghik). Ez eddig is a fórumon ismert volt.

2.) Vaacumcső elrepedt, ki van szakadva, főleg az a rész, amely a Pierburgtól megy a fojtószelephez.  Célszerű a csöveket a meghajlított részeknél ellenőrizni.

3.) Pierburghoz menő elektromos kábelek egyike el van törve (nálam ez volt). Alattomos hiba, mert ahogy nálam jelentkezett, nem is lehetett külsőre látni, maga a szigetelése a kábelnek teljesen épnek tűnt, de alatta már a kábel el volt törve. Kezdetben csak néha, majd egyre gyakrabban lett rántós a leállítás, majd MIL engine lámpa és a fenti hibakód is kijött. Van egy két csavarral a házra rögzített a szenzor, hogy a fojtószelep  leállításkor bezár-e. Ha nem, dobja a hibát, s talán 2-3 hiba után adja a lámpát, de a hibákat tárolja.

Célszerű ellenőrizni a fojtószelep állapotát, levéve a fojtószelepházon lévő jelérzékelőt, így láthatóvá válik, hogy a fogasléc fogai rendben vannak-e, szabadon mozog e a léc, a csőbe beleszívva (vagy más megoldással vaacumot képezve) a kis csappantyú mozgását is lehet nézni. Magában a házban ahol a szelep mozog, sok lesz a trutyi, mert az EGR-től jön a korom, a turbótól meg az olajpára. Én féktisztítóval tisztítottam meg a házat, a szenzorokat (kettő van a házon, egy a nyomást, egy a hőmérsékletet figyeli) pedig légtömegmérő tisztító sparyel.

Szóval először kábelekre gyanakodni, utána folytószelep házat vizsgálni, majd a Pierburgokat. Ha a Pierburg nem teljesen 100%, akkor először (ahogy itt olvastam) morog. Ha nincs morgás és mégis van rántás leállításkor, gyanakodni kell arra, hogy a Pierburg valamiért nem kap áramot.

Remélem segítettem Wink


Ez a faxi olyan, mint egyesek itt a fórumon, jól szív...  eplus2
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11061 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 09:54:47 »

S köszönöm Alf-nak a hibakód kiolvasást, BT-nek pedig a fojtószelep működését illetően adott intelmeket.  worship
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Dexter01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #11062 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 10:32:51 »

Üdv.
Eddig focusom volt, ha az autó bemelegedett, beállt a vízhőfok és meg sem mozdult. Na most a mondinál ez nem így van. Ugyan, csak a középső tartományban de mindig változik. Ez normális vagy gyanakodhatok termosztátra? 2.0tdci 130le
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11063 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 10:40:46 »

Nyáron és már tavasszal nem normális (pontosabban, ha már jó idő van ), télen főleg motorfék esetén (pld. pályán) tud csalinkázni a mutató, de ott is csak bizonyos tartományon belül.

Üdv.
Eddig focusom volt, ha az autó bemelegedett, beállt a vízhőfok és meg sem mozdult. Na most a mondinál ez nem így van. Ugyan, csak a középső tartományban de mindig változik. Ez normális vagy gyanakodhatok termosztátra? 2.0tdci 130le
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11064 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 11:06:00 »

FAQ

2.0. Tdci leállításkor durván beránt  (nem szépen áll le, alig érezhetően), OBD lámpa és P02E2 hibakód.

1.) VFL  TDCI esetében (ahol két Pierburg szelep dolgozik, pld. QXBA ) az elől lévő Pierburg ( vagyis a hűtőhöz közelebbi) nem dolgozik ( kezdődő gyengeségre  utaló jel, ha leállítás után még egy ideig morog (finghik). Ez eddig is a fórumon ismert volt.

2.) Vaacumcső elrepedt, ki van szakadva, főleg az a rész, amely a Pierburgtól megy a fojtószelephez.  Célszerű a csöveket a meghajlított részeknél ellenőrizni.

3.) Pierburghoz menő elektromos kábelek egyike el van törve (nálam ez volt). Alattomos hiba, mert ahogy nálam jelentkezett, nem is lehetett külsőre látni, maga a szigetelése a kábelnek teljesen épnek tűnt, de alatta már a kábel el volt törve. Kezdetben csak néha, majd egyre gyakrabban lett rántós a leállítás, majd MIL engine lámpa és a fenti hibakód is kijött. Van egy két csavarral a házra rögzített a szenzor, hogy a fojtószelep  leállításkor bezár-e. Ha nem, dobja a hibát, s talán 2-3 hiba után adja a lámpát, de a hibákat tárolja.

Célszerű ellenőrizni a fojtószelep állapotát, levéve a fojtószelepházon lévő jelérzékelőt, így láthatóvá válik, hogy a fogasléc fogai rendben vannak-e, szabadon mozog e a léc, a csőbe beleszívva (vagy más megoldással vaacumot képezve) a kis csappantyú mozgását is lehet nézni. Magában a házban ahol a szelep mozog, sok lesz a trutyi, mert az EGR-től jön a korom, a turbótól meg az olajpára. Én féktisztítóval tisztítottam meg a házat, a szenzorokat (kettő van a házon, egy a nyomást, egy a hőmérsékletet figyeli) pedig légtömegmérő tisztító sparyel.

Szóval először kábelekre gyanakodni, utána folytószelep házat vizsgálni, majd a Pierburgokat. Ha a Pierburg nem teljesen 100%, akkor először (ahogy itt olvastam) morog. Ha nincs morgás és mégis van rántás leállításkor, gyanakodni kell arra, hogy a Pierburg valamiért nem kap áramot.

Remélem segítettem Wink


Szépen összeszedted, köszi!  worship
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11065 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 18:24:39 »

FAQ

2.0. Tdci leállításkor durván beránt  (nem szépen áll le, alig érezhetően), OBD lámpa és P02E2 hibakód.

1.) VFL  TDCI esetében (ahol két Pierburg szelep dolgozik, pld. QXBA ) az elől lévő Pierburg ( vagyis a hűtőhöz közelebbi) nem dolgozik ( kezdődő gyengeségre  utaló jel, ha leállítás után még egy ideig morog (finghik). Ez eddig is a fórumon ismert volt.

2.) Vaacumcső elrepedt, ki van szakadva, főleg az a rész, amely a Pierburgtól megy a fojtószelephez.  Célszerű a csöveket a meghajlított részeknél ellenőrizni.

3.) Pierburghoz menő elektromos kábelek egyike el van törve (nálam ez volt). Alattomos hiba, mert ahogy nálam jelentkezett, nem is lehetett külsőre látni, maga a szigetelése a kábelnek teljesen épnek tűnt, de alatta már a kábel el volt törve. Kezdetben csak néha, majd egyre gyakrabban lett rántós a leállítás, majd MIL engine lámpa és a fenti hibakód is kijött. Van egy két csavarral a házra rögzített a szenzor, hogy a fojtószelep  leállításkor bezár-e. Ha nem, dobja a hibát, s talán 2-3 hiba után adja a lámpát, de a hibákat tárolja.

Célszerű ellenőrizni a fojtószelep állapotát, levéve a fojtószelepházon lévő jelérzékelőt, így láthatóvá válik, hogy a fogasléc fogai rendben vannak-e, szabadon mozog e a léc, a csőbe beleszívva (vagy más megoldással vaacumot képezve) a kis csappantyú mozgását is lehet nézni. Magában a házban ahol a szelep mozog, sok lesz a trutyi, mert az EGR-től jön a korom, a turbótól meg az olajpára. Én féktisztítóval tisztítottam meg a házat, a szenzorokat (kettő van a házon, egy a nyomást, egy a hőmérsékletet figyeli) pedig légtömegmérő tisztító sparyel.

Szóval először kábelekre gyanakodni, utána folytószelep házat vizsgálni, majd a Pierburgokat. Ha a Pierburg nem teljesen 100%, akkor először (ahogy itt olvastam) morog. Ha nincs morgás és mégis van rántás leállításkor, gyanakodni kell arra, hogy a Pierburg valamiért nem kap áramot.

Remélem segítettem Wink


eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11066 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 19:27:27 »

Üdv.
Eddig focusom volt, ha az autó bemelegedett, beállt a vízhőfok és meg sem mozdult. Na most a mondinál ez nem így van. Ugyan, csak a középső tartományban de mindig változik. Ez normális vagy gyanakodhatok termosztátra? 2.0tdci 130le
Tuti MK4-ről beszélünk?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Dexter01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #11067 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 19:43:15 »

Tuti MK4-ről beszélünk?

Igen 2007
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #11068 Dátum: 2017.05.12 péntek, 04:13:51 »

Igen 2007
Enyém is így működik. a mostani 10-25fokban. a középvonal elött áll meg egy mutatónyival,majd visszamozdul néha egy picit. télen is ilyen volt. szerintem nincs baja.
Naplózva
Dexter01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #11069 Dátum: 2017.05.12 péntek, 08:18:25 »

Enyém is így működik. a mostani 10-25fokban. a középvonal elött áll meg egy mutatónyival,majd visszamozdul néha egy picit. télen is ilyen volt. szerintem nincs baja.

Akkor no para, köszi
Naplózva
ferere
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2010 Mk4 TDCI 143LE


E-mail
« Új hozzászólás #11070 Dátum: 2017.05.12 péntek, 18:22:09 »

Érdeklőnék nem e volt valakinek ilyen hibajelenség adott egy 2010 es 140le mondeo mk4 nem az euro5 motoros meg.hibajelenség áll a gázolaj a porlasztok körül.cserelve lettek a résolaj csövek meg a tűzkarika a jelenség 100km újra jelentkezett.
 Előre is köszönöm a segítségeket Smiley



Naplózva

Ford Mondeo 2010 Mk4 TDCI 143LE
ferere
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2010 Mk4 TDCI 143LE


E-mail
« Új hozzászólás #11071 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 20:41:11 »

Érdeklőnék nem e volt valakinek ilyen hibajelenség adott egy 2010 es 140le mondeo mk4 nem az euro5 motoros meg.hibajelenség áll a gázolaj a porlasztok körül.cserelve lettek a résolaj csövek meg a tűzkarika a jelenség 100km újra jelentkezett.
 Előre is köszönöm a segítségeket Smiley


Megoldódott hátha más is igy jár résolajcsövek o-gyűrüjének cseréje megoldotta a problémát.Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2010 Mk4 TDCI 143LE
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11072 Dátum: 2017.05.16 kedd, 21:29:30 »

Érdeklőnék nem e volt valakinek ilyen hibajelenség adott egy 2010 es 140le mondeo mk4 nem az euro5 motoros meg.hibajelenség áll a gázolaj a porlasztok körül.cserelve lettek a résolaj csövek meg a tűzkarika a jelenség 100km újra jelentkezett.
 Előre is köszönöm a segítségeket Smiley




Nekem volt ilyen, és a résolajcsövek (rajta az O gyűrűkkel) cseréje megoldotta a problémát. De ha kicserélték a résolajcsöveket, azokon nem volt O gyűrű?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #11073 Dátum: 2017.05.16 kedd, 23:00:27 »

Sziasztok,
a fl utáni 2.2 dizlikről mi a vélemény? Mik a tapasztalatok?
Most nem ilyenekre gondolok, hogy "megy mint állat" Smiley
 worship
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11074 Dátum: 2017.05.16 kedd, 23:10:17 »

Sziasztok,
a fl utáni 2.2 dizlikről mi a vélemény? Mik a tapasztalatok?
Most nem ilyenekre gondolok, hogy "megy mint állat" Smiley
 worship
pedig megy mint a állat vigyor3

kevés van belőle, így nagyon sok tapasztalat sincs róluk
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #11075 Dátum: 2017.05.17 szerda, 07:43:25 »

pedig megy mint a állat vigyor3

kevés van belőle, így nagyon sok tapasztalat sincs róluk
Tényleg ritka a használtautó kínálatban is, de azért akadnak hirdetések. Egyet már kipróbáltam jó pár hete, az szépen ment, járásra kicsit talán kulturálatlanabb, mint a 2.0 (legalábbis blekit alapul véve), de az tény, hogy szedi a lábát Smiley. Sajnos az alja tiszta rozsda volt, a motortér és a lemezek is erősen korrodáltak voltak, ehhez az állapothoz képest pedig nagyon drágán kínálták. Aztán a fazon beadta kereskedésbe és most +10% ért hirdetik.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #11076 Dátum: 2017.05.17 szerda, 16:05:26 »

pedig megy mint a állat vigyor3

kevés van belőle, így nagyon sok tapasztalat sincs róluk

Én meg pont nem csináltam magam alá tőle. Nincs hipertérugrás a 2.0 - hoz képest. Én csalódtam is kicsit benne, de hogy szétb*szhatatlan, az tény. Tudok 300K+ km est FL ben. De még a DPF sem kakált be rajta... Jó ez a pezsó vasblokk...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
rendol
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #11077 Dátum: 2017.05.17 szerda, 17:02:36 »

Sziasztok.

Van egy 2008-as évjáratú MK4-em 140 lovas 2.0 Tdci, ha nagyobb gázt adok neki jellemzően 3-4-5 ben 1800-2200as fordulatig berezonál az autó de gyorsul normálisan utána semmi probléma ,és ha városban közlekedek vele jellemzően 1200-1500 között 3-4 ben akkor pedig néha rángat , hibakódot nem dob be. Tudna valaki esetleg infot adni róla mi lehet az ok?

Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #11078 Dátum: 2017.05.17 szerda, 18:15:24 »

Sziasztok.

Van egy 2008-as évjáratú MK4-em 140 lovas 2.0 Tdci, ha nagyobb gázt adok neki jellemzően 3-4-5 ben 1800-2200as fordulatig berezonál az autó de gyorsul normálisan utána semmi probléma ,és ha városban közlekedek vele jellemzően 1200-1500 között 3-4 ben akkor pedig néha rángat , hibakódot nem dob be. Tudna valaki esetleg infot adni róla mi lehet az ok?


Motortartó bak!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
rendol
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #11079 Dátum: 2017.05.17 szerda, 19:21:17 »

Motortartó bak!

Köszi utánna nézek pénteken ugyis kuplungoznom kell akkor majd ránézek.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11080 Dátum: 2017.05.17 szerda, 22:47:36 »

Laci,

ez Blau4-ben lett cserélve, hogy így egyből vágod?

Motortartó bak!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #11081 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 06:01:12 »

Laci,

ez Blau4-ben lett cserélve, hogy így egyből vágod?

N.
Amúgy én a Duna másik partjára jártam iskolába...  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.18 csütörtök, 13:06:42 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11082 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 15:06:26 »

Sziasztok.
Egy ismerősöm 2009.évj 2.2-s diziljében meghalt a turbó.Van cég aki foglalkozik felújítással vagy eladással? Bárdi-t már kérdeztem
 ott nincs.Címeket,elérhetőségeket kérnék. worship
 turbó kód (1517678)
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.25 csütörtök, 15:28:57 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11083 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 16:46:04 »

Sziasztok.
Egy ismerősöm 2009.évj 2.2-s diziljében meghalt a turbó.Van cég aki foglalkozik felújítással vagy eladással? Bárdi-t már kérdeztem
 ott nincs.Címeket,elérhetőségeket kérnék. worship
 turbó kód (1517678)
http://turbogyar.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11084 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:49:38 »

Sziasztok,

ha valakinek EGR-t tiszítani támad kedve, van speciálszerszámom, amivel az alsó anyát (5-ös hatlapfejű kulcs) meg lehet lazítani. Ha meg valaki maga akar csinálni egyet, akkor a rövidebb szár legyen 1 cm, a hosszú kb 4. Kevés a hely, ezért kell szabni.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #11085 Dátum: 2017.05.26 péntek, 15:34:22 »

Sziasztok,

ha valakinek EGR-t tiszítani támad kedve, van speciálszerszámom, amivel az alsó anyát (5-ös hatlapfejű kulcs) meg lehet lazítani. Ha meg valaki maga akar csinálni egyet, akkor a rövidebb szár legyen 1 cm, a hosszú kb 4. Kevés a hely, ezért kell szabni.

Vagy:

makszmósn go.-al járok mióta megvan, oan tiszta az egr-em, mint a patyolat. Ha asztalalakú lenne, simán vacsiznék róla. Ha ennyi hozadéka van a prémium nyálnak, már megérte... 

(de az is lehet, hogy a tit-s ekben van külön dpf egység az egr előtt is... eplus2 eplus2)
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #11086 Dátum: 2017.05.26 péntek, 19:42:21 »

Vagy:

makszmósn go.-al járok mióta megvan, oan tiszta az egr-em, mint a patyolat. Ha asztalalakú lenne, simán vacsiznék róla. Ha ennyi hozadéka van a prémium nyálnak, már megérte... 

(de az is lehet, hogy a tit-s ekben van külön dpf egység az egr előtt is... eplus2 eplus2)
Majd ha hófehérkében annyi km lesz, mint b4k-ban, abba már egr sem lesz, nemhogy még kormosan  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11087 Dátum: 2017.05.26 péntek, 23:24:42 »

Én meg spurizok Smiley Azt, hogy az elmúlt x száz ezer km alatt mennyi korom maradt benne, nem tudom. Mostantól lesz releváns, mert én használom, én tankolom, én adalékolom és én tisztítottam ki. Lehet, hogy 10e km után ugyanúgy néz ki, de lehet, hogy fémes marad. Sok volt a korom, ennek ellenére jól mozgott a szelep.

Vagy:

makszmósn go.-al járok mióta megvan, oan tiszta az egr-em, mint a patyolat. Ha asztalalakú lenne, simán vacsiznék róla. Ha ennyi hozadéka van a prémium nyálnak, már megérte... 

(de az is lehet, hogy a tit-s ekben van külön dpf egység az egr előtt is... eplus2 eplus2)
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11088 Dátum: 2017.05.27 szombat, 21:27:53 »

Vagy:

makszmósn go.-al járok mióta megvan, oan tiszta az egr-em, mint a patyolat. Ha asztalalakú lenne, simán vacsiznék róla. Ha ennyi hozadéka van a prémium nyálnak, már megérte... 

(de az is lehet, hogy a tit-s ekben van külön dpf egység az egr előtt is... eplus2 eplus2)
Tamás.azt tudod, hogy ennek ehhez icipici köze van ám....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kofarago
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #11089 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 14:44:49 »

Sziasztok!
Ford focus tdci 136LE 2007 euro4 autóm van. Focus fórumon nem tudtak segíteni. Olyan 1500-2150 fordulat között rángat az autóm, ha egyenletes gázzal megyek vele. Hibát nem ír. Minden autószerelő kinél voltam más mondott(Egr, porlasztó, turbó). Egr dugózva volt, hibát ír olyankor és ugyan úgy rángat. A turbó cső mikor vettem szét volt csúszva. Dpf regenerációt, hogy venni észre? Köszi
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #11090 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 15:53:53 »

Tamás.azt tudod, hogy ennek ehhez icipici köze van ám....

Nem tudom, de én megkajáltam! Magamfajtáknak találták ki valszeg.

Oan placebót tolok az EGR - re, hogy 3 év múlva bezacskózza + bar kódozza magát...  vigyor3 vigyor3

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11091 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 16:54:07 »

Nem tudom, de én megkajáltam! Magamfajtáknak találták ki valszeg.

Oan placebót tolok az EGR - re, hogy 3 év múlva bezacskózza + bar kódozza magát...  vigyor3 vigyor3


"A neved legyen ezentúl: Madár......Madár Pali!" eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #11092 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 17:11:44 »

Sziasztok!
Ford focus tdci 136LE 2007 euro4 autóm van. Focus fórumon nem tudtak segíteni. Olyan 1500-2150 fordulat között rángat az autóm, ha egyenletes gázzal megyek vele. Hibát nem ír. Minden autószerelő kinél voltam más mondott(Egr, porlasztó, turbó). Egr dugózva volt, hibát ír olyankor és ugyan úgy rángat. A turbó cső mikor vettem szét volt csúszva. Dpf regenerációt, hogy venni észre? Köszi

Esetleg nem cseréltél mostanság gázolaj szűrőt?
Ha beírod a keresőbe, hogy "regen" kb. 5000 hsz-t fox kapni!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kofarago
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #11093 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 18:42:02 »

Esetleg nem cseréltél mostanság gázolaj szűrőt?
Ha beírod a keresőbe, hogy "regen" kb. 5000 hsz-t fox kapni!
Elvileg gázolaj szőrő csere is volt. Attól is szokot ilyent csinálni? Milyen tipust ajánlotok bele? Vagy csak gyári?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #11094 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 18:47:50 »

Elvileg gázolaj szőrő csere is volt. Attól is szokot ilyent csinálni? Milyen tipust ajánlotok bele? Vagy csak gyári?
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!  falbav Nincs rendesen légtelenítve!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kofarago
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #11095 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 18:51:21 »

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!  falbav Nincs rendesen légtelenítve!
Mondjuk nem szakszerviz volt. Ha ez bejön tartozok egy sörrel! Van valami trükk benne, hogy nem ment nekik?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #11096 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 19:26:50 »

Mondjuk nem szakszerviz volt. Ha ez bejön tartozok egy sörrel! Van valami trükk benne, hogy nem ment nekik?
Egy láda sörrel!  Cheesy A pils a kedvencem! Ja, és üveges!
PS: szűrőcsere után rendesen légteleníteni kell. Van hozzá kis kézi pumpa.
https://www.google.hu/search?q=diesel+l%C3%A9gtelen%C3%ADt%C5%91+pumpa&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjRsvfiz5XUAhUkYpoKHTH3ChIQsAQIIQ&biw=1280&bih=671
 integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kofarago
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #11097 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 19:49:38 »

Egy láda sörrel!  Cheesy A pils a kedvencem! Ja, és üveges!
PS: szűrőcsere után rendesen légteleníteni kell. Van hozzá kis kézi pumpa.
https://www.google.hu/search?q=diesel+l%C3%A9gtelen%C3%ADt%C5%91+pumpa&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjRsvfiz5XUAhUkYpoKHTH3ChIQsAQIIQ&biw=1280&bih=671
 integet2
Ránéztem az átlátszó csövekre és szerintem buborékok vannak benne.
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11098 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 20:09:07 »

Ránéztem az átlátszó csövekre és szerintem buborékok vannak benne.

Ha az átlátszó csöveken van egy autós szelep legfelül, akkor arra is tekerj kupakot, mert pl nekem ott szivárog be a levegő kupak nélkül, mivel elhasználodik a szelep az évek alatt és nem tömit megfelelően!  Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kofarago
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #11099 Dátum: 2017.05.30 kedd, 10:34:35 »

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!  falbav Nincs rendesen légtelenítve!
Az autószerelő szerint ki cserélte a szűrőt, nem számit a buborék benne. Most könyörögni másnak vagy kénytelen leszek magam megcsinálni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 215 216 217 218 219 220 221 [222] 223 224 225 226 227 228 229 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.