Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:13:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 219 220 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 232 233 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254068 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11250 Dátum: 2017.06.28 szerda, 12:27:23 »

Igen, az lett volna a kérdés. Köszönöm. Akkor ebből kiindulva annak a tömitését lehet-e házilag cserélni vagy érdemesebb szakira bizni!?

Még egy kérdés, bár a leszereléswel kapcsolatos infókat is várom, hogy ha ennél a vákuumszivattyúnál jön ki az olaj, akkor előfordulhat, hogy a vákuumot se képes olyan hatékonyan előállitani? Csak azért kérdem, mert bár uj pierburg van a turbónál, mióta itt megjelent az olajsár, azóta ismét kezd kissé hullámosodni a gyorsulás. Pont mint a pierburg csere elött, csak jóval kevésbé érezhető.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11251 Dátum: 2017.06.28 szerda, 12:45:04 »

Még egy kérdés, bár a leszereléswel kapcsolatos infókat is várom, hogy ha ennél a vákuumszivattyúnál jön ki az olaj, akkor előfordulhat, hogy a vákuumot se képes olyan hatékonyan előállitani? Csak azért kérdem, mert bár uj pierburg van a turbónál, mióta itt megjelent az olajsár, azóta ismét kezd kissé hullámosodni a gyorsulás. Pont mint a pierburg csere elött, csak jóval kevésbé érezhető.

A két dologban nincs kapcsolat.
Az olaj a vákuumszivattyúban nem a vákuum előállításához kell, hanem a mozgó/forgó alkatrészek kenéséhez.

A szolenoid szelep csere nem jelent garanciát semmire. Sajnos (saját tapasztalat is) elég hamar kezdenek újra hibajelenségeket produkálni.
Egyik másodkézből kapható sem olyan tartós, mint a gyári felszerelés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11252 Dátum: 2017.06.28 szerda, 12:53:30 »

A két dologban nincs kapcsolat.
Az olaj a vákuumszivattyúban nem a vákuum előállításához kell, hanem a mozgó/forgó alkatrészek kenéséhez.

A szolenoid szelep csere nem jelent garanciát semmire. Sajnos (saját tapasztalat is) elég hamar kezdenek újra hibajelenségeket produkálni.
Egyik másodkézből kapható sem olyan tartós, mint a gyári felszerelés.
de mérhető a rendszervákuum és ha hullámzik akkor kiderül rögtön
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11253 Dátum: 2017.06.28 szerda, 12:57:54 »

de mérhető a rendszervákuum és ha hullámzik akkor kiderül rögtön

Persze, hogy mérhető.
Le is írtam, hogy kell rá kötni egy analóg vákuum mérő órát.....de aztán kitöröltem. Gondolom nincs éppen neki a kesztyűtartóban egy.

De a vákuum alakulásához még mindig nincs köze annak, hogy szivárog a szivattyú alól az olaj.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11254 Dátum: 2017.06.28 szerda, 13:01:29 »

Persze, hogy mérhető.
Le is írtam, hogy kell rá kötni egy analóg vákuum mérő órát.....de aztán kitöröltem. Gondolom nincs éppen neki a kesztyűtartóban egy.

De a vákuum alakulásához még mindig nincs köze annak, hogy szivárog a szivattyú alól az olaj.  vigyor3
én se a kesztyűtartóban tárolom vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11255 Dátum: 2017.06.28 szerda, 13:34:43 »

de mérhető a rendszervákuum és ha hullámzik akkor kiderül rögtön

Gondolom ezt forscanben nem lehet megnézni, mint pl egy turbónyomást!?
És a tömitését lehet alkateészboltban is venni vagy menjek márkakereskedésbe egyből? Illetve ha lehúzom a vákuumcsüvet és kitekerem a 3 csavart, akkor azon kivül, hogy leveszem és aztán vissza az uj tömitéssel, van valami trükkje vagy valami, amire figyelni kell!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #11256 Dátum: 2017.06.28 szerda, 20:00:29 »

Mostanában egyre sűrűbben regenerál a DPF szűrő. Az tény, hogy városban használom, na de eddig is ott használtam, de most sajnos besűrűsödött. Ez már a végét jelentheti a szűrőnek, vagy valahogy még lehet rajta alkotni valamit, amivel meghosszabbítható az élettartama?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11257 Dátum: 2017.06.28 szerda, 20:10:25 »

Gondolom ezt forscanben nem lehet megnézni, mint pl egy turbónyomást!?
És a tömitését lehet alkateészboltban is venni vagy menjek márkakereskedésbe egyből? Illetve ha lehúzom a vákuumcsüvet és kitekerem a 3 csavart, akkor azon kivül, hogy leveszem és aztán vissza az uj tömitéssel, van valami trükkje vagy valami, amire figyelni kell!?
forscanben nem fogod látni. ehhez fizikai mérő kell.

nem tom, hogy van-e utángyártott tömítés, még sose kerestem ilyet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11258 Dátum: 2017.06.28 szerda, 20:14:03 »

forscanben nem fogod látni. ehhez fizikai mérő kell.

nem tom, hogy van-e utángyártott tömítés, még sose kerestem ilyet

Akkor holnap beugrok fordékhoz, megkérdem, csak nem horror áron adják.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11259 Dátum: 2017.06.28 szerda, 20:14:44 »

forscanben nem fogod látni. ehhez fizikai mérő kell.

nem tom, hogy van-e utángyártott tömítés, még sose kerestem ilyet

Ilyen helyekre szinte minden esetben csak gyári (spec alakú) tömítés létezik....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11260 Dátum: 2017.06.28 szerda, 20:17:06 »

Ilyen helyekre szinte minden esetben csak gyári (spec alakú) tömítés létezik....
tömítéskészletekben van rá esély, olyanból már sikerült kihalászni 1-2 amúgy nem rendelhető tömítést. de ilyet még nem kerestem mk4hez, úgyhogy nem tom abban lehet-e ilyen. (mk3 tddi-nél pl olcsóbbra jön ki egy szelepfedél tömítéskészlet, mint külön a 4db porlasztótömítés)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11261 Dátum: 2017.06.28 szerda, 20:19:04 »

tömítéskészletekben van rá esély, olyanból már sikerült kihalászni 1-2 amúgy nem rendelhető tömítést. de ilyet még nem kerestem mk4hez, úgyhogy nem tom abban lehet-e ilyen. (mk3 tddi-nél pl olcsóbbra jön ki egy szelepfedél tömítéskészlet, mint külön a 4db porlasztótömítés)

Ja, ha van "felső" tömítéskészlet. Lehet benne sincs, ha igen, akkor egy ilyen készlet sok tízezer pénz is....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11262 Dátum: 2017.06.28 szerda, 20:21:08 »

Ja, ha van "felső" tömítéskészlet. Lehet benne sincs, ha igen, akkor egy ilyen készlet sok tízezer pénz is....
ha jól nézem 2010ig itt csak egy o gyűrű van

akkor szoktam ilyen készletekkel élni, ha sos kell, akkor gyorsabb mint a gyáriból az 1db ot megvárni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11263 Dátum: 2017.06.28 szerda, 20:23:18 »

ha jól nézem 2010ig itt csak egy o gyűrű van

akkor szoktam ilyen készletekkel élni, ha sos kell, akkor gyorsabb mint a gyáriból az 1db ot megvárni

Én csak kovácséknál néztem, ott is csak ó gyűrű volt felsorolva a motor tömitéseknél, aminél nem volt irva semmi, de látatlanba nem rendelem meg. Gondolom fordéknál se lehet 1000nél több egy ilyen kis tömités!? Annyit megér, hogy ne szivárogjon.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11264 Dátum: 2017.06.28 szerda, 20:27:19 »

Akkor holnap beugrok fordékhoz, megkérdem, csak nem horror áron adják.

Szerintem is a legjobb megoldás a gyári. Mivel 2 db "O" gyűrű van ott. (Megnéztem.) így nem lehet olyan drága és a gyárival nem kell próbálkozni a tömítés vastagságával, megfelelő átmérőjével...stb.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11265 Dátum: 2017.06.28 szerda, 20:27:48 »

ha jól nézem 2010ig itt csak egy o gyűrű van

akkor szoktam ilyen készletekkel élni, ha sos kell, akkor gyorsabb mint a gyáriból az 1db ot megvárni

2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11266 Dátum: 2017.06.28 szerda, 20:33:08 »

2
eljen melyik résznél látod ecatban? keresem vagy 10perce de nincs meg a pumpa vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11267 Dátum: 2017.06.28 szerda, 20:39:16 »

eljen melyik résznél látod ecatban? keresem vagy 10perce de nincs meg a pumpa vigyor3

Chassis -  Chassis.Brake Boost, Vac Pump & Air Brakes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11268 Dátum: 2017.06.28 szerda, 21:03:26 »

Szerintem is a legjobb megoldás a gyári. Mivel 2 db "O" gyűrű van ott. (Megnéztem.) így nem lehet olyan drága és a gyárival nem kell próbálkozni a tömítés vastagságával, megfelelő átmérőjével...stb.



Köszönöm a képet!  worship Gondolom fordéknál lesz valami felismerhető robbantott ábra, hogy ha netán nem szaki ül ott, akkor meg tudjam mutatni melyik az.  smile
A szivattyú levételekor számithatok valami kis alkatrészre, ami kieshet belőle?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11269 Dátum: 2017.06.28 szerda, 21:35:00 »

Chassis -  Chassis.Brake Boost, Vac Pump & Air Brakes
áááááááá, én motoron kerestem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #11270 Dátum: 2017.06.28 szerda, 23:15:40 »

Nem csak az a kábel lehet sérült -belül- amelyiken kívül is látszik. Valamint a MAF-nál pár centimétert látsz ebből. A többi a kábelkötegben van, amit szerintem nem néztél/tudtál még fizikailag sem ellenőrizni. Lehet az ECU csatlakozóban is kontakt hiba az érintkezőnél, de lehet ECU-n belül is. De az a legutolsó lépés, amikor már minden 100%-osan ki van zárva, ellenőrizve.




Tudsz valakit ajánlani, akinek van tapasztalata ebben?
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #11271 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 07:56:22 »

Még annyi, hogy tegnap gyorsan egy stat regent elindítottam, Forscan szerint lefutott, de semmi nem történt szerintem abban a pár percben. Végig alapjáraton ketyegett. Gondolom azért, mert a regen alapfeltétele a hibakódmentes állapot. Csak akkor azt nem értem miért nem reklamált az indításnál Huh?
Az jó opció lehet, ha törlöm a hibakódot, rakok bele Pro-Tec DPF cleanert (jókat lehet olvasni róla) és próbálkozok egy stat regen indításával?
Amit még sikerült kiolvasni tegnap, hogy 128 km-t mentem el vele az utolsó sikeres regen óta és a kiolvasás pillanatában már 14km-et mentem el ezzel a hibakóddal. Nekem ez gyanúsan gyorsan bekövetkezett a regen után. Ebből lehet bármire következtetni?

Már úton vannak a LED-ek a regen visszajelzéshez. Szerintem annál jobban, mint ahogy vigyázok rá nem lehet normál használat mellett vigyázni.
Tegnap este ki lett olvasva a hibakód márkafüggetlen szervízben is. "részecskeszűrő hatásfok küszöb alatt". Hibakód ki lett törölve, egészen ma reggelig nem is jött vissza szomoru1
Még tegnap vettem Autochem 132-es DPF tisztító adalékot. Ma teletankolom, beleöntöm és ha hazaértem remélem nem lesz meleg és próbálok indítani egy statikus regent. Aztán szombaton lesz egy kb 220 km-es utam, amiben benne lesz Pest-Hatvan M3-as oda-vissza. Nem fog 6.-at  látni a kocsi, 5-ben kb 2500-ös ford. számon fogok menni oda vissza, aztán kiderül.
Megállhat a kocsi alattam?
Tegnap ahol voltam szervizben épp egy Transitot csináltak eltömődött DPF hibával, de az el se indult míg ki nem tisztították szomoru1
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11272 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 09:41:42 »

Tegnap este ki lett olvasva a hibakód márkafüggetlen szervízben is. "részecskeszűrő hatásfok küszöb alatt". Hibakód ki lett törölve, egészen ma reggelig nem is jött vissza szomoru1
Még tegnap vettem Autochem 132-es DPF tisztító adalékot. Ma teletankolom, beleöntöm és ha hazaértem remélem nem lesz meleg és próbálok indítani egy statikus regent. Aztán szombaton lesz egy kb 220 km-es utam, amiben benne lesz Pest-Hatvan M3-as oda-vissza. Nem fog 6.-at  látni a kocsi, 5-ben kb 2500-ös ford. számon fogok menni oda vissza, aztán kiderül.
Megállhat a kocsi alattam?
Tegnap ahol voltam szervizben épp egy Transitot csináltak eltömődött DPF hibával, de az el se indult míg ki nem tisztították szomoru1
Max vészüzembe kerül. Lehet, hogy a tranzittal már jó ideje úgy jártak, és teljesen eltömődött szerintem.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11273 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 09:57:03 »

Tegnap este ki lett olvasva a hibakód márkafüggetlen szervízben is. "részecskeszűrő hatásfok küszöb alatt". Hibakód ki lett törölve, egészen ma reggelig nem is jött vissza szomoru1
Még tegnap vettem Autochem 132-es DPF tisztító adalékot. Ma teletankolom, beleöntöm és ha hazaértem remélem nem lesz meleg és próbálok indítani egy statikus regent. Aztán szombaton lesz egy kb 220 km-es utam, amiben benne lesz Pest-Hatvan M3-as oda-vissza. Nem fog 6.-at  látni a kocsi, 5-ben kb 2500-ös ford. számon fogok menni oda vissza, aztán kiderül.
Megállhat a kocsi alattam?
Tegnap ahol voltam szervizben épp egy Transitot csináltak eltömődött DPF hibával, de az el se indult míg ki nem tisztították szomoru1
Amúgy ha elkezdi a regenerálást, akkor mindegy, hogy 5. vagy 6.-ban mész vele, ugyis tartani fogja a 600 fokos kipufogó hőmérsékletet. Onnan tudom, hogy végig néztem a múltkor az értékeket. Regen alatt 580-620 között volt végig, ahogy abbahagyja lemegy 300 körülre, és nem nagyon tudsz úgy menni vele, hogy ez sokkal magasabb legyen. Asszem amikor régen néztem, és az üres gerincúton olyan 4000-ig pörgettem minden fokozatban, akkor felment 400-450-re, de ezt csak kíváncsiságból csináltam, és már nagyon nem volt szabályos a sebesség.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #11274 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 10:00:58 »

Amúgy ha elkezdi a regenerálást, akkor mindegy, hogy 5. vagy 6.-ban mész vele, ugyis tartani fogja a 600 fokos kipufogó hőmérsékletet. Onnan tudom, hogy végig néztem a múltkor az értékeket. Regen alatt 580-620 között volt végig, ahogy abbahagyja lemegy 300 körülre, és nem nagyon tudsz úgy menni vele, hogy ez sokkal magasabb legyen. Asszem amikor régen néztem, és az üres gerincúton olyan 4000-ig pörgettem minden fokozatban, akkor felment 400-450-re, de ezt csak kíváncsiságból csináltam, és már nagyon nem volt szabályos a sebesség.  vigyor3
A hőmérséklet az egy dolog, de gondolom nem ugyan az az áramlási sebessége a gázoknak 1200 as és mondjuk 2500-as fordulatnál. A Stat regen se véletlenül fut magas fordulatszámon.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11275 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 10:01:27 »

A hőmérséklet az egy dolog, de gondolom nem ugyan az az áramlási sebessége a gázoknak 1200 as és mondjuk 2500-as fordulatnál. A Stat regen se véletlenül fut magas fordulatszámon.
Ez így igaz, én 4-esben 110-el csináltam.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11276 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 16:41:37 »

Nos, megjártam a ford márkakereskedést! Eddig nem volt szerencsém, de most megtapasztaltam a gyártó undoritóságát!
Röviden: ha szivárog az amugy tökéletesen működő vákumszivattyú tömitése ( két egyszerű O gyűrű ), akkor semmi gond, 135ezerért adnak új szivattyút, mert a tömitést külön nem adják!  falbav

Szóval most kérnék egy kis segitséget valaki olyantól, akinek akad ilyen alkatrész a polcán és meg tudná mérni a tömités pontos méretét nekem, hogy kereshessek helyettesítő O gyűrűket!  help Remélem sikerül!  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11277 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 17:03:02 »

Nos, megjártam a ford márkakereskedést! Eddig nem volt szerencsém, de most megtapasztaltam a gyártó undoritóságát!
Röviden: ha szivárog az amugy tökéletesen működő vákumszivattyú tömitése ( két egyszerű O gyűrű ), akkor semmi gond, 135ezerért adnak új szivattyút, mert a tömitést külön nem adják!  falbav

Szóval most kérnék egy kis segitséget valaki olyantól, akinek akad ilyen alkatrész a polcán és meg tudná mérni a tömités pontos méretét nekem, hogy kereshessek helyettesítő O gyűrűket!  help Remélem sikerül!  wave

Marad az, hogy le kell venni a szivattyút. Kivenni a két O gyűrűt és szépen elballagni egy spec tömítés üzletbe. Aztán kell kérni olyan méretű O gyűrűket, de olajálló kell legyen! Ennyi


ui: Megelőzvén, senki nem tudja fejből, hogy milyen méretű a két O gyűrű. Ezért írtam, hogy mintával kell menni.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11278 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 17:10:40 »

Marad az, hogy le kell venni a szivattyút. Kivenni a két O gyűrűt és szépen elballagni egy spec tömítés üzletbe. Aztán kell kérni olyan méretű O gyűrűket, de olajálló kell legyen! Ennyi


ui: Megelőzvén, senki nem tudja fejből, hogy milyen méretű a két O gyűrű. Ezért írtam, hogy mintával kell menni.  wave

A gond az, hogy hétvégén tudok szerelni, de a boltok csak hétköznap vannak nyitva. Ezért kéne előre beszereznem, ezért is irtam ide, mert van, aki bont vagy épp szerel és talán meg tudja mérni nekem. Amugy pesten ismer valaki efféle speckó tömitéses boltot?
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.29 csütörtök, 17:14:29 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #11279 Dátum: 2017.06.30 péntek, 08:17:56 »

Szerintem is a legjobb megoldás a gyári. Mivel 2 db "O" gyűrű van ott. (Megnéztem.) így nem lehet olyan drága és a gyárival nem kell próbálkozni a tömítés vastagságával, megfelelő átmérőjével...stb.



Ahogy látom, ez egy Bosch vákumpumpa. A Boschnál sincs hozzá?
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11280 Dátum: 2017.06.30 péntek, 08:54:38 »

Ahogy látom, ez egy Bosch vákumpumpa. A Boschnál sincs hozzá?

Nem találtam külön.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #11281 Dátum: 2017.06.30 péntek, 09:10:38 »

Tegnap este ki lett olvasva a hibakód márkafüggetlen szervízben is. "részecskeszűrő hatásfok küszöb alatt". Hibakód ki lett törölve, egészen ma reggelig nem is jött vissza szomoru1
Még tegnap vettem Autochem 132-es DPF tisztító adalékot. Ma teletankolom, beleöntöm és ha hazaértem remélem nem lesz meleg és próbálok indítani egy statikus regent. Aztán szombaton lesz egy kb 220 km-es utam, amiben benne lesz Pest-Hatvan M3-as oda-vissza. Nem fog 6.-at  látni a kocsi, 5-ben kb 2500-ös ford. számon fogok menni oda vissza, aztán kiderül.
Megállhat a kocsi alattam?
Tegnap ahol voltam szervizben épp egy Transitot csináltak eltömődött DPF hibával, de az el se indult míg ki nem tisztították szomoru1
Tegnap este beletoltam az adalékot, töröltem a hibakódot és ahogy picit hűvösödött motorháztető fel, motorburkolat le és elindítottam a regent.
2500 körüli fordulaton forgott kb 10 percet, durrogott, puffogott, büdös volt. Hát nem volt szép hangja és ellenben majd leégette kezemet mikor megnéztem mi jön ki a kipuffból vigyor3
Mikor leállt megnéztem és megint csak 0,1kpa-t írt ki differenciál nyomásnak. Hagytam picit visszahűlni és leállítottam.
Most reggel menet közben nem dobott eddig MIL lámpát, pedig ahogy bemelegszik nem nagyon volt 2000 alatt a fordulat. Aztán holnap kap az M3-ason is egy keményebb 100km-t.

Viszont normális ez a diff. nyomás érték? Vagy mit kell nézni amiből tudok következtetni a szűrő állapotára?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11282 Dátum: 2017.06.30 péntek, 09:36:08 »

Ahogy látom, ez egy Bosch vákumpumpa. A Boschnál sincs hozzá?

Sajnos nincs mit tenni, kelleni fog egy szabi és akkor reggel ki a szivattyú, aztán irány a bolt, találtam egyet a bajza utca közelében, ahol nagyon nagy a választék. Remélhetőleg lesz ilyenhez is.  eljen
De szánalmas akkor is, hogy egy 500ftos tömités miatt vegyek a fordtól 135ezerért uj szivattyút!  falbav
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11283 Dátum: 2017.06.30 péntek, 09:51:18 »

Tegnap este beletoltam az adalékot, töröltem a hibakódot és ahogy picit hűvösödött motorháztető fel, motorburkolat le és elindítottam a regent.
2500 körüli fordulaton forgott kb 10 percet, durrogott, puffogott, büdös volt. Hát nem volt szép hangja és ellenben majd leégette kezemet mikor megnéztem mi jön ki a kipuffból vigyor3
Mikor leállt megnéztem és megint csak 0,1kpa-t írt ki differenciál nyomásnak. Hagytam picit visszahűlni és leállítottam.
Most reggel menet közben nem dobott eddig MIL lámpát, pedig ahogy bemelegszik nem nagyon volt 2000 alatt a fordulat. Aztán holnap kap az M3-ason is egy keményebb 100km-t.

Viszont normális ez a diff. nyomás érték? Vagy mit kell nézni amiből tudok következtetni a szűrő állapotára?
Nekem anno 0,7-1 között volt alapjáraton, és menet közb en ment feljebb csak. A 0,1 szerintem nagyon jó.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #11284 Dátum: 2017.06.30 péntek, 10:28:02 »

Nekem anno 0,7-1 között volt alapjáraton, és menet közb en ment feljebb csak. A 0,1 szerintem nagyon jó.
Viszont regen előtt is ennyi volt, nem nagyon változott, de regen után gázadásra változott, de az értékre már nem emlékszem
Lehet hogy a végén tényleg az érzékelő lesz a gond nem a szűrő
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #11285 Dátum: 2017.06.30 péntek, 11:06:46 »

Sziasztok,



Úgy 1000-1500 km -enként eltömődik a DPF előtti üzemanyag befecskendező szelepem. Természetesen az ebből adódó hibajelenség a szokásos, nem megy végbe a regen, hibakód P244C stb. Kitakarítom és szépen megy minden tovább. Vélhetően túl sok korom van a rendszerben valami miatt, igaz az izzítókat még nem cseréltem, pedig már kellett volna (ezeket most fogom). A szelepben az izzítógyertya működik. Most szedem ki 3x emiatt... szomoru1  falbav falbav falbav

Valaki találkozott már illetve van ötlete a következő hibajelenség vonatkozásában?


 wave
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11286 Dátum: 2017.06.30 péntek, 11:11:14 »

Sziasztok,



Úgy 1000-1500 km -enként eltömődik a DPF előtti üzemanyag befecskendező szelepem. Természetesen az ebből adódó hibajelenség a szokásos, nem megy végbe a regen, hibakód P244C stb. Kitakarítom és szépen megy minden tovább. Vélhetően túl sok korom van a rendszerben valami miatt, igaz az izzítókat még nem cseréltem, pedig már kellett volna (ezeket most fogom). A szelepben az izzítógyertya működik. Most szedem ki 3x emiatt... szomoru1  falbav falbav falbav

Valaki találkozott már illetve van ötlete a következő hibajelenség vonatkozásában?


 wave
turbocső rendszer tomitetlenseg.és vagy egr dugozas.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #11287 Dátum: 2017.06.30 péntek, 11:15:32 »

turbocső rendszer tomitetlenseg.és vagy egr dugozas.

egr dugózva.
ha "lyukas" vagy szivárog vmelyik bilincsnél nem dobna rá hibát? Ill. nem látok ilyet sehol  szomoru1
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11288 Dátum: 2017.06.30 péntek, 11:16:54 »

egr dugózva.
ha "lyukas" vagy szivárog vmelyik bilincsnél nem dobna rá hibát? Ill. nem látok ilyet sehol  szomoru1
nem.csak jobban kormol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #11289 Dátum: 2017.06.30 péntek, 11:20:48 »

nem.csak jobban kormol.


Egy picit reménykedem abban, hogy teljesen szharok az izzítók és a ciklikus regennél van rosszabb égés ezért lentebb a sok korom.  Huh?

átnézem megint, köszönöm a gyors választ!  worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11290 Dátum: 2017.06.30 péntek, 11:23:08 »


Egy picit reménykedem abban, hogy teljesen szharok az izzítók és a ciklikus regennél van rosszabb égés ezért lentebb a sok korom.  Huh?

átnézem megint, köszönöm a gyors választ!  worship
azok is kellenek.ha meg nem cserélték akkor mindenképp.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #11291 Dátum: 2017.06.30 péntek, 11:31:28 »

azok is kellenek.ha meg nem cserélték akkor mindenképp.

már úton vannak a horror árú Denso-k.

a lenti szelep szerinted el tud "használódni" ? Nem az izzító hanem az áramlás részére gondolok. Ill. van előtte egy kis szivattyú ami tolja bele a lötyit. Az is eszembe jutott, hogy annak csökkent a teljesítménye..

de valójában nagyon nagyon nagyon kivan a fhom. a DPF el és az egész rendszerrel  falbav
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11292 Dátum: 2017.06.30 péntek, 11:34:29 »

már úton vannak a horror árú Denso-k.

a lenti szelep szerinted el tud "használódni" ? Nem az izzító hanem az áramlás részére gondolok. Ill. van előtte egy kis szivattyú ami tolja bele a lötyit. Az is eszembe jutott, hogy annak csökkent a teljesítménye..

de valójában nagyon nagyon nagyon kivan a fhom. a DPF el és az egész rendszerrel  falbav
a nyomás miatt jut be a korom.nem tud ön tisztulni.

Én nem szenvedek a dpf el.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11293 Dátum: 2017.06.30 péntek, 11:36:44 »

már úton vannak a horror árú Denso-k.

a lenti szelep szerinted el tud "használódni" ? Nem az izzító hanem az áramlás részére gondolok. Ill. van előtte egy kis szivattyú ami tolja bele a lötyit. Az is eszembe jutott, hogy annak csökkent a teljesítménye..

de valójában nagyon nagyon nagyon kivan a fhom. a DPF el és az egész rendszerrel  falbav

Az aláírásodban az van, hogy chipelve van az autó. Esetleg lehet, hogy az nem 100%-os.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #11294 Dátum: 2017.06.30 péntek, 11:43:34 »

a nyomás miatt jut be a korom.nem tud ön tisztulni.

Én nem szenvedek a dpf el.

szerintem annak a szelepnek nem is feladata az öntisztulás inkább a koromnak nem kellen ott lennie, ami valamiért vélhetően több, mint amennyit elbír a rendszer.  szomoru1

én nagyon utálom a DPF -et nálam sok szempontból behatárolja az autózás élményét, mivel figyelem a működését. ..igaz lehet velem van a baj. most úgy érzem ez az uccsó dieselem  Shocked
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #11295 Dátum: 2017.06.30 péntek, 11:44:39 »

Az aláírásodban az van, hogy chipelve van az autó. Esetleg lehet, hogy az nem 100%-os.

2013 óta ez a progi fut rajta, ezért nem hinném, hogy emiatt lenne.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11296 Dátum: 2017.06.30 péntek, 12:14:41 »

szerintem annak a szelepnek nem is feladata az öntisztulás inkább a koromnak nem kellen ott lennie, ami valamiért vélhetően több, mint amennyit elbír a rendszer.  szomoru1

én nagyon utálom a DPF -et nálam sok szempontból behatárolja az autózás élményét, mivel figyelem a működését. ..igaz lehet velem van a baj. most úgy érzem ez az uccsó dieselem  Shocked
hát hol kellene lennie? A korom közepén van az egész cucc. Annak szelepesnek kellene lennie, hogy ne tudjon a korom visszajutni bele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #11297 Dátum: 2017.06.30 péntek, 12:22:08 »

hát hol kellene lennie? A korom közepén van az egész cucc. Annak szelepesnek kellene lennie, hogy ne tudjon a korom visszajutni bele.

 ezen nincs semmiféle mozgó alkatrész. csak egy sima "L" alakú cső melyen van egy kb. 5mm széles ovális lyuk az áramlással megegyező irányba fordítva, hogy ne rakódjon tele.

épp most jött ki, el volt tömődve bár nincs benne sok kosz ellenben már nem bírta átnyomni rajta a gázolajat a szivattyú. nagyon fura.  wow1
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11298 Dátum: 2017.06.30 péntek, 15:13:03 »

ezen nincs semmiféle mozgó alkatrész. csak egy sima "L" alakú cső melyen van egy kb. 5mm széles ovális lyuk az áramlással megegyező irányba fordítva, hogy ne rakódjon tele.

épp most jött ki, el volt tömődve bár nincs benne sok kosz ellenben már nem bírta átnyomni rajta a gázolajat a szivattyú. nagyon fura.  wow1
ezt mondom! Ha szelepes lenne, ez nem fordulna elő soha.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #11299 Dátum: 2017.07.01 szombat, 12:00:35 »

Tegnap este beletoltam az adalékot, töröltem a hibakódot és ahogy picit hűvösödött motorháztető fel, motorburkolat le és elindítottam a regent.
2500 körüli fordulaton forgott kb 10 percet, durrogott, puffogott, büdös volt. Hát nem volt szép hangja és ellenben majd leégette kezemet mikor megnéztem mi jön ki a kipuffból vigyor3
Mikor leállt megnéztem és megint csak 0,1kpa-t írt ki differenciál nyomásnak. Hagytam picit visszahűlni és leállítottam.
Most reggel menet közben nem dobott eddig MIL lámpát, pedig ahogy bemelegszik nem nagyon volt 2000 alatt a fordulat. Aztán holnap kap az M3-ason is egy keményebb 100km-t.

Viszont normális ez a diff. nyomás érték? Vagy mit kell nézni amiből tudok következtetni a szűrő állapotára?
Tegnap hazafele csak megjott a MIL lampa. Ma reggel megint hibatorles dpf tarolt ertek torles es indultam.
Keresztul Dobogokon aztan M3 Hatvanig versenytempoban. Semmi hibakod. Aztan kb 2 ora mulva inditanam de semmi. Vilagit a MIL. Ugyan az a P2002-es kod. Torles utan egybol indult. Megy mint a barom, nincs semmi eszreveheto.
Delutan indulok vissza, remelem nem lesz gond az uton.
Lehet barmi nagyobb gond abbol ha torolgetem es igy hasznalom? Jovo heten elviszem valahova szervizbe, ez nem fog magatol rendbe jonni sajnos szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.01 szombat, 12:40:19 írta zsapeti » Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Oldalak: 1 ... 219 220 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 232 233 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.