Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:22:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
219
220
221
222
223
224
225
[
226
]
227
228
229
230
231
232
233
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5259391 alkalommal)
0 Felhasználó és 293 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11250 Dátum:
2017.06.28 szerda, 12:27:23 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.06.27 kedd, 22:27:23
Igen, az lett volna a kérdés. Köszönöm. Akkor ebből kiindulva annak a tömitését lehet-e házilag cserélni vagy érdemesebb szakira bizni!?
Még egy kérdés, bár a leszereléswel kapcsolatos infókat is várom, hogy ha ennél a vákuumszivattyúnál jön ki az olaj, akkor előfordulhat, hogy a vákuumot se képes olyan hatékonyan előállitani? Csak azért kérdem, mert bár uj pierburg van a turbónál, mióta itt megjelent az olajsár, azóta ismét kezd kissé hullámosodni a gyorsulás. Pont mint a pierburg csere elött, csak jóval kevésbé érezhető.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11251 Dátum:
2017.06.28 szerda, 12:45:04 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.06.28 szerda, 12:27:23
Még egy kérdés, bár a leszereléswel kapcsolatos infókat is várom, hogy ha ennél a vákuumszivattyúnál jön ki az olaj, akkor előfordulhat, hogy a vákuumot se képes olyan hatékonyan előállitani? Csak azért kérdem, mert bár uj pierburg van a turbónál, mióta itt megjelent az olajsár, azóta ismét kezd kissé hullámosodni a gyorsulás. Pont mint a pierburg csere elött, csak jóval kevésbé érezhető.
A két dologban nincs kapcsolat.
Az olaj a vákuumszivattyúban nem a vákuum előállításához kell, hanem a mozgó/forgó alkatrészek kenéséhez.
A szolenoid szelep csere nem jelent garanciát semmire. Sajnos (saját tapasztalat is) elég hamar kezdenek újra hibajelenségeket produkálni.
Egyik másodkézből kapható sem olyan tartós, mint a gyári felszerelés.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11252 Dátum:
2017.06.28 szerda, 12:53:30 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.28 szerda, 12:45:04
A két dologban nincs kapcsolat.
Az olaj a vákuumszivattyúban nem a vákuum előállításához kell, hanem a mozgó/forgó alkatrészek kenéséhez.
A szolenoid szelep csere nem jelent garanciát semmire. Sajnos (saját tapasztalat is) elég hamar kezdenek újra hibajelenségeket produkálni.
Egyik másodkézből kapható sem olyan tartós, mint a gyári felszerelés.
de mérhető a rendszervákuum és ha hullámzik akkor kiderül rögtön
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11253 Dátum:
2017.06.28 szerda, 12:57:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.28 szerda, 12:53:30
de mérhető a rendszervákuum és ha hullámzik akkor kiderül rögtön
Persze, hogy mérhető.
Le is írtam, hogy kell rá kötni egy analóg vákuum mérő órát.....de aztán kitöröltem. Gondolom nincs éppen neki a kesztyűtartóban egy.
De a vákuum alakulásához még mindig nincs köze annak, hogy szivárog a szivattyú alól az olaj.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11254 Dátum:
2017.06.28 szerda, 13:01:29 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.28 szerda, 12:57:54
Persze, hogy mérhető.
Le is írtam, hogy kell rá kötni egy analóg vákuum mérő órát.....de aztán kitöröltem. Gondolom nincs éppen neki a kesztyűtartóban egy.
De a vákuum alakulásához még mindig nincs köze annak, hogy szivárog a szivattyú alól az olaj.
én se a kesztyűtartóban tárolom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11255 Dátum:
2017.06.28 szerda, 13:34:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.28 szerda, 12:53:30
de mérhető a rendszervákuum és ha hullámzik akkor kiderül rögtön
Gondolom ezt forscanben nem lehet megnézni, mint pl egy turbónyomást!?
És a tömitését lehet alkateészboltban is venni vagy menjek márkakereskedésbe egyből? Illetve ha lehúzom a vákuumcsüvet és kitekerem a 3 csavart, akkor azon kivül, hogy leveszem és aztán vissza az uj tömitéssel, van valami trükkje vagy valami, amire figyelni kell!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11256 Dátum:
2017.06.28 szerda, 20:00:29 »
Mostanában egyre sűrűbben regenerál a DPF szűrő. Az tény, hogy városban használom, na de eddig is ott használtam, de most sajnos besűrűsödött. Ez már a végét jelentheti a szűrőnek, vagy valahogy még lehet rajta alkotni valamit, amivel meghosszabbítható az élettartama?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11257 Dátum:
2017.06.28 szerda, 20:10:25 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.06.28 szerda, 13:34:43
Gondolom ezt forscanben nem lehet megnézni, mint pl egy turbónyomást!?
És a tömitését lehet alkateészboltban is venni vagy menjek márkakereskedésbe egyből? Illetve ha lehúzom a vákuumcsüvet és kitekerem a 3 csavart, akkor azon kivül, hogy leveszem és aztán vissza az uj tömitéssel, van valami trükkje vagy valami, amire figyelni kell!?
forscanben nem fogod látni. ehhez fizikai mérő kell.
nem tom, hogy van-e utángyártott tömítés, még sose kerestem ilyet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11258 Dátum:
2017.06.28 szerda, 20:14:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.28 szerda, 20:10:25
forscanben nem fogod látni. ehhez fizikai mérő kell.
nem tom, hogy van-e utángyártott tömítés, még sose kerestem ilyet
Akkor holnap beugrok fordékhoz, megkérdem, csak nem horror áron adják.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11259 Dátum:
2017.06.28 szerda, 20:14:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.28 szerda, 20:10:25
forscanben nem fogod látni. ehhez fizikai mérő kell.
nem tom, hogy van-e utángyártott tömítés, még sose kerestem ilyet
Ilyen helyekre szinte minden esetben csak gyári (spec alakú) tömítés létezik....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11260 Dátum:
2017.06.28 szerda, 20:17:06 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.28 szerda, 20:14:44
Ilyen helyekre szinte minden esetben csak gyári (spec alakú) tömítés létezik....
tömítéskészletekben van rá esély, olyanból már sikerült kihalászni 1-2 amúgy nem rendelhető tömítést. de ilyet még nem kerestem mk4hez, úgyhogy nem tom abban lehet-e ilyen. (mk3 tddi-nél pl olcsóbbra jön ki egy szelepfedél tömítéskészlet, mint külön a 4db porlasztótömítés)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11261 Dátum:
2017.06.28 szerda, 20:19:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.28 szerda, 20:17:06
tömítéskészletekben van rá esély, olyanból már sikerült kihalászni 1-2 amúgy nem rendelhető tömítést. de ilyet még nem kerestem mk4hez, úgyhogy nem tom abban lehet-e ilyen. (mk3 tddi-nél pl olcsóbbra jön ki egy szelepfedél tömítéskészlet, mint külön a 4db porlasztótömítés)
Ja, ha van "felső" tömítéskészlet. Lehet benne sincs, ha igen, akkor egy ilyen készlet sok tízezer pénz is....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11262 Dátum:
2017.06.28 szerda, 20:21:08 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.28 szerda, 20:19:04
Ja, ha van "felső" tömítéskészlet. Lehet benne sincs, ha igen, akkor egy ilyen készlet sok tízezer pénz is....
ha jól nézem 2010ig itt csak egy o gyűrű van
akkor szoktam ilyen készletekkel élni, ha sos kell, akkor gyorsabb mint a gyáriból az 1db ot megvárni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11263 Dátum:
2017.06.28 szerda, 20:23:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.28 szerda, 20:21:08
ha jól nézem 2010ig itt csak egy o gyűrű van
akkor szoktam ilyen készletekkel élni, ha sos kell, akkor gyorsabb mint a gyáriból az 1db ot megvárni
Én csak kovácséknál néztem, ott is csak ó gyűrű volt felsorolva a motor tömitéseknél, aminél nem volt irva semmi, de látatlanba nem rendelem meg. Gondolom fordéknál se lehet 1000nél több egy ilyen kis tömités!? Annyit megér, hogy ne szivárogjon.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11264 Dátum:
2017.06.28 szerda, 20:27:19 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.06.28 szerda, 20:14:03
Akkor holnap beugrok fordékhoz, megkérdem, csak nem horror áron adják.
Szerintem is a legjobb megoldás a gyári. Mivel 2 db "O" gyűrű van ott. (Megnéztem.) így nem lehet olyan drága és a gyárival nem kell próbálkozni a tömítés vastagságával, megfelelő átmérőjével...stb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11265 Dátum:
2017.06.28 szerda, 20:27:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.28 szerda, 20:21:08
ha jól nézem 2010ig itt csak egy o gyűrű van
akkor szoktam ilyen készletekkel élni, ha sos kell, akkor gyorsabb mint a gyáriból az 1db ot megvárni
2
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11266 Dátum:
2017.06.28 szerda, 20:33:08 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.28 szerda, 20:27:48
2
melyik résznél látod ecatban? keresem vagy 10perce de nincs meg a pumpa
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11267 Dátum:
2017.06.28 szerda, 20:39:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.28 szerda, 20:33:08
melyik résznél látod ecatban? keresem vagy 10perce de nincs meg a pumpa
Chassis - Chassis.Brake Boost, Vac Pump & Air Brakes
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11268 Dátum:
2017.06.28 szerda, 21:03:26 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.28 szerda, 20:27:19
Szerintem is a legjobb megoldás a gyári. Mivel 2 db "O" gyűrű van ott. (Megnéztem.) így nem lehet olyan drága és a gyárival nem kell próbálkozni a tömítés vastagságával, megfelelő átmérőjével...stb.
Köszönöm a képet!
Gondolom fordéknál lesz valami felismerhető robbantott ábra, hogy ha netán nem szaki ül ott, akkor meg tudjam mutatni melyik az.
A szivattyú levételekor számithatok valami kis alkatrészre, ami kieshet belőle?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11269 Dátum:
2017.06.28 szerda, 21:35:00 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.28 szerda, 20:39:16
Chassis - Chassis.Brake Boost, Vac Pump & Air Brakes
áááááááá, én motoron kerestem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11270 Dátum:
2017.06.28 szerda, 23:15:40 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.28 szerda, 09:00:23
Nem csak az a kábel lehet sérült -belül- amelyiken kívül is látszik. Valamint a MAF-nál pár centimétert látsz ebből. A többi a kábelkötegben van, amit szerintem nem néztél/tudtál még fizikailag sem ellenőrizni. Lehet az ECU csatlakozóban is kontakt hiba az érintkezőnél, de lehet ECU-n belül is. De az a legutolsó lépés, amikor már minden 100%-osan ki van zárva, ellenőrizve.
Tudsz valakit ajánlani, akinek van tapasztalata ebben?
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11271 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 07:56:22 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.28 szerda, 11:52:11
Még annyi, hogy tegnap gyorsan egy stat regent elindítottam, Forscan szerint lefutott, de semmi nem történt szerintem abban a pár percben. Végig alapjáraton ketyegett. Gondolom azért, mert a regen alapfeltétele a hibakódmentes állapot. Csak akkor azt nem értem miért nem reklamált az indításnál
Az jó opció lehet, ha törlöm a hibakódot, rakok bele Pro-Tec DPF cleanert (jókat lehet olvasni róla) és próbálkozok egy stat regen indításával?
Amit még sikerült kiolvasni tegnap, hogy 128 km-t mentem el vele az utolsó sikeres regen óta és a kiolvasás pillanatában már 14km-et mentem el ezzel a hibakóddal. Nekem ez gyanúsan gyorsan bekövetkezett a regen után. Ebből lehet bármire következtetni?
Már úton vannak a LED-ek a regen visszajelzéshez. Szerintem annál jobban, mint ahogy vigyázok rá nem lehet normál használat mellett vigyázni.
Tegnap este ki lett olvasva a hibakód márkafüggetlen szervízben is. "részecskeszűrő hatásfok küszöb alatt". Hibakód ki lett törölve, egészen ma reggelig nem is jött vissza
Még tegnap vettem Autochem 132-es DPF tisztító adalékot. Ma teletankolom, beleöntöm és ha hazaértem remélem nem lesz meleg és próbálok indítani egy statikus regent. Aztán szombaton lesz egy kb 220 km-es utam, amiben benne lesz Pest-Hatvan M3-as oda-vissza. Nem fog 6.-at látni a kocsi, 5-ben kb 2500-ös ford. számon fogok menni oda vissza, aztán kiderül.
Megállhat a kocsi alattam?
Tegnap ahol voltam szervizben épp egy Transitot csináltak eltömődött DPF hibával, de az el se indult míg ki nem tisztították
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11272 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 09:41:42 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.29 csütörtök, 07:56:22
Tegnap este ki lett olvasva a hibakód márkafüggetlen szervízben is. "részecskeszűrő hatásfok küszöb alatt". Hibakód ki lett törölve, egészen ma reggelig nem is jött vissza
Még tegnap vettem Autochem 132-es DPF tisztító adalékot. Ma teletankolom, beleöntöm és ha hazaértem remélem nem lesz meleg és próbálok indítani egy statikus regent. Aztán szombaton lesz egy kb 220 km-es utam, amiben benne lesz Pest-Hatvan M3-as oda-vissza. Nem fog 6.-at látni a kocsi, 5-ben kb 2500-ös ford. számon fogok menni oda vissza, aztán kiderül.
Megállhat a kocsi alattam?
Tegnap ahol voltam szervizben épp egy Transitot csináltak eltömődött DPF hibával, de az el se indult míg ki nem tisztították
Max vészüzembe kerül. Lehet, hogy a tranzittal már jó ideje úgy jártak, és teljesen eltömődött szerintem.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11273 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 09:57:03 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.29 csütörtök, 07:56:22
Tegnap este ki lett olvasva a hibakód márkafüggetlen szervízben is. "részecskeszűrő hatásfok küszöb alatt". Hibakód ki lett törölve, egészen ma reggelig nem is jött vissza
Még tegnap vettem Autochem 132-es DPF tisztító adalékot. Ma teletankolom, beleöntöm és ha hazaértem remélem nem lesz meleg és próbálok indítani egy statikus regent. Aztán szombaton lesz egy kb 220 km-es utam, amiben benne lesz Pest-Hatvan M3-as oda-vissza. Nem fog 6.-at látni a kocsi, 5-ben kb 2500-ös ford. számon fogok menni oda vissza, aztán kiderül.
Megállhat a kocsi alattam?
Tegnap ahol voltam szervizben épp egy Transitot csináltak eltömődött DPF hibával, de az el se indult míg ki nem tisztították
Amúgy ha elkezdi a regenerálást, akkor mindegy, hogy 5. vagy 6.-ban mész vele, ugyis tartani fogja a 600 fokos kipufogó hőmérsékletet. Onnan tudom, hogy végig néztem a múltkor az értékeket. Regen alatt 580-620 között volt végig, ahogy abbahagyja lemegy 300 körülre, és nem nagyon tudsz úgy menni vele, hogy ez sokkal magasabb legyen. Asszem amikor régen néztem, és az üres gerincúton olyan 4000-ig pörgettem minden fokozatban, akkor felment 400-450-re, de ezt csak kíváncsiságból csináltam, és már nagyon nem volt szabályos a sebesség.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11274 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 10:00:58 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.06.29 csütörtök, 09:57:03
Amúgy ha elkezdi a regenerálást, akkor mindegy, hogy 5. vagy 6.-ban mész vele, ugyis tartani fogja a 600 fokos kipufogó hőmérsékletet. Onnan tudom, hogy végig néztem a múltkor az értékeket. Regen alatt 580-620 között volt végig, ahogy abbahagyja lemegy 300 körülre, és nem nagyon tudsz úgy menni vele, hogy ez sokkal magasabb legyen. Asszem amikor régen néztem, és az üres gerincúton olyan 4000-ig pörgettem minden fokozatban, akkor felment 400-450-re, de ezt csak kíváncsiságból csináltam, és már nagyon nem volt szabályos a sebesség.
A hőmérséklet az egy dolog, de gondolom nem ugyan az az áramlási sebessége a gázoknak 1200 as és mondjuk 2500-as fordulatnál. A Stat regen se véletlenül fut magas fordulatszámon.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11275 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 10:01:27 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.29 csütörtök, 10:00:58
A hőmérséklet az egy dolog, de gondolom nem ugyan az az áramlási sebessége a gázoknak 1200 as és mondjuk 2500-as fordulatnál. A Stat regen se véletlenül fut magas fordulatszámon.
Ez így igaz, én 4-esben 110-el csináltam.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11276 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 16:41:37 »
Nos, megjártam a ford márkakereskedést! Eddig nem volt szerencsém, de most megtapasztaltam a gyártó undoritóságát!
Röviden: ha szivárog az amugy tökéletesen működő vákumszivattyú tömitése ( két egyszerű O gyűrű ), akkor semmi gond, 135ezerért adnak új szivattyút, mert a tömitést külön nem adják!
Szóval most kérnék egy kis segitséget valaki olyantól, akinek akad ilyen alkatrész a polcán és meg tudná mérni a tömités pontos méretét nekem, hogy kereshessek helyettesítő O gyűrűket!
Remélem sikerül!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11277 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 17:03:02 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.06.29 csütörtök, 16:41:37
Nos, megjártam a ford márkakereskedést! Eddig nem volt szerencsém, de most megtapasztaltam a gyártó undoritóságát!
Röviden: ha szivárog az amugy tökéletesen működő vákumszivattyú tömitése ( két egyszerű O gyűrű ), akkor semmi gond, 135ezerért adnak új szivattyút, mert a tömitést külön nem adják!
Szóval most kérnék egy kis segitséget valaki olyantól, akinek akad ilyen alkatrész a polcán és meg tudná mérni a tömités pontos méretét nekem, hogy kereshessek helyettesítő O gyűrűket!
Remélem sikerül!
Marad az, hogy le kell venni a szivattyút. Kivenni a két O gyűrűt és szépen elballagni egy spec tömítés üzletbe. Aztán kell kérni olyan méretű O gyűrűket, de olajálló kell legyen! Ennyi
ui: Megelőzvén, senki nem tudja fejből, hogy milyen méretű a két O gyűrű. Ezért írtam, hogy mintával kell menni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11278 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 17:10:40 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.29 csütörtök, 17:03:02
Marad az, hogy le kell venni a szivattyút. Kivenni a két O gyűrűt és szépen elballagni egy spec tömítés üzletbe. Aztán kell kérni olyan méretű O gyűrűket, de olajálló kell legyen! Ennyi
ui: Megelőzvén, senki nem tudja fejből, hogy milyen méretű a két O gyűrű. Ezért írtam, hogy mintával kell menni.
A gond az, hogy hétvégén tudok szerelni, de a boltok csak hétköznap vannak nyitva. Ezért kéne előre beszereznem, ezért is irtam ide, mert van, aki bont vagy épp szerel és talán meg tudja mérni nekem. Amugy pesten ismer valaki efféle speckó tömitéses boltot?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.29 csütörtök, 17:14:29 írta ManiMondeo
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11279 Dátum:
2017.06.30 péntek, 08:17:56 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.28 szerda, 20:27:19
Szerintem is a legjobb megoldás a gyári. Mivel 2 db "O" gyűrű van ott. (Megnéztem.) így nem lehet olyan drága és a gyárival nem kell próbálkozni a tömítés vastagságával, megfelelő átmérőjével...stb.
Ahogy látom, ez egy Bosch vákumpumpa. A Boschnál sincs hozzá?
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11280 Dátum:
2017.06.30 péntek, 08:54:38 »
Idézetet írta: beikes - 2017.06.30 péntek, 08:17:56
Ahogy látom, ez egy Bosch vákumpumpa. A Boschnál sincs hozzá?
Nem találtam külön.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11281 Dátum:
2017.06.30 péntek, 09:10:38 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.29 csütörtök, 07:56:22
Tegnap este ki lett olvasva a hibakód márkafüggetlen szervízben is. "részecskeszűrő hatásfok küszöb alatt". Hibakód ki lett törölve, egészen ma reggelig nem is jött vissza
Még tegnap vettem Autochem 132-es DPF tisztító adalékot. Ma teletankolom, beleöntöm és ha hazaértem remélem nem lesz meleg és próbálok indítani egy statikus regent. Aztán szombaton lesz egy kb 220 km-es utam, amiben benne lesz Pest-Hatvan M3-as oda-vissza. Nem fog 6.-at látni a kocsi, 5-ben kb 2500-ös ford. számon fogok menni oda vissza, aztán kiderül.
Megállhat a kocsi alattam?
Tegnap ahol voltam szervizben épp egy Transitot csináltak eltömődött DPF hibával, de az el se indult míg ki nem tisztították
Tegnap este beletoltam az adalékot, töröltem a hibakódot és ahogy picit hűvösödött motorháztető fel, motorburkolat le és elindítottam a regent.
2500 körüli fordulaton forgott kb 10 percet, durrogott, puffogott, büdös volt. Hát nem volt szép hangja és ellenben majd leégette kezemet mikor megnéztem mi jön ki a kipuffból
Mikor leállt megnéztem és megint csak 0,1kpa-t írt ki differenciál nyomásnak. Hagytam picit visszahűlni és leállítottam.
Most reggel menet közben nem dobott eddig MIL lámpát, pedig ahogy bemelegszik nem nagyon volt 2000 alatt a fordulat. Aztán holnap kap az M3-ason is egy keményebb 100km-t.
Viszont normális ez a diff. nyomás érték? Vagy mit kell nézni amiből tudok következtetni a szűrő állapotára?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11282 Dátum:
2017.06.30 péntek, 09:36:08 »
Idézetet írta: beikes - 2017.06.30 péntek, 08:17:56
Ahogy látom, ez egy Bosch vákumpumpa. A Boschnál sincs hozzá?
Sajnos nincs mit tenni, kelleni fog egy szabi és akkor reggel ki a szivattyú, aztán irány a bolt, találtam egyet a bajza utca közelében, ahol nagyon nagy a választék. Remélhetőleg lesz ilyenhez is.
De szánalmas akkor is, hogy egy 500ftos tömités miatt vegyek a fordtól 135ezerért uj szivattyút!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11283 Dátum:
2017.06.30 péntek, 09:51:18 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.30 péntek, 09:10:38
Tegnap este beletoltam az adalékot, töröltem a hibakódot és ahogy picit hűvösödött motorháztető fel, motorburkolat le és elindítottam a regent.
2500 körüli fordulaton forgott kb 10 percet, durrogott, puffogott, büdös volt. Hát nem volt szép hangja és ellenben majd leégette kezemet mikor megnéztem mi jön ki a kipuffból
Mikor leállt megnéztem és megint csak 0,1kpa-t írt ki differenciál nyomásnak. Hagytam picit visszahűlni és leállítottam.
Most reggel menet közben nem dobott eddig MIL lámpát, pedig ahogy bemelegszik nem nagyon volt 2000 alatt a fordulat. Aztán holnap kap az M3-ason is egy keményebb 100km-t.
Viszont normális ez a diff. nyomás érték? Vagy mit kell nézni amiből tudok következtetni a szűrő állapotára?
Nekem anno 0,7-1 között volt alapjáraton, és menet közb en ment feljebb csak. A 0,1 szerintem nagyon jó.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11284 Dátum:
2017.06.30 péntek, 10:28:02 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.06.30 péntek, 09:51:18
Nekem anno 0,7-1 között volt alapjáraton, és menet közb en ment feljebb csak. A 0,1 szerintem nagyon jó.
Viszont regen előtt is ennyi volt, nem nagyon változott, de regen után gázadásra változott, de az értékre már nem emlékszem
Lehet hogy a végén tényleg az érzékelő lesz a gond nem a szűrő
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11285 Dátum:
2017.06.30 péntek, 11:06:46 »
Sziasztok,
Úgy 1000-1500 km -enként eltömődik a DPF előtti üzemanyag befecskendező szelepem. Természetesen az ebből adódó hibajelenség a szokásos, nem megy végbe a regen, hibakód P244C stb. Kitakarítom és szépen megy minden tovább. Vélhetően túl sok korom van a rendszerben valami miatt, igaz az izzítókat még nem cseréltem, pedig már kellett volna (ezeket most fogom). A szelepben az izzítógyertya működik. Most szedem ki 3x emiatt...
Valaki találkozott már illetve van ötlete a következő hibajelenség vonatkozásában?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11286 Dátum:
2017.06.30 péntek, 11:11:14 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.06.30 péntek, 11:06:46
Sziasztok,
Úgy 1000-1500 km -enként eltömődik a DPF előtti üzemanyag befecskendező szelepem. Természetesen az ebből adódó hibajelenség a szokásos, nem megy végbe a regen, hibakód P244C stb. Kitakarítom és szépen megy minden tovább. Vélhetően túl sok korom van a rendszerben valami miatt, igaz az izzítókat még nem cseréltem, pedig már kellett volna (ezeket most fogom). A szelepben az izzítógyertya működik. Most szedem ki 3x emiatt...
Valaki találkozott már illetve van ötlete a következő hibajelenség vonatkozásában?
turbocső rendszer tomitetlenseg.és vagy egr dugozas.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11287 Dátum:
2017.06.30 péntek, 11:15:32 »
Idézetet írta: alf® - 2017.06.30 péntek, 11:11:14
turbocső rendszer tomitetlenseg.és vagy egr dugozas.
egr dugózva.
ha "lyukas" vagy szivárog vmelyik bilincsnél nem dobna rá hibát? Ill. nem látok ilyet sehol
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11288 Dátum:
2017.06.30 péntek, 11:16:54 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.06.30 péntek, 11:15:32
egr dugózva.
ha "lyukas" vagy szivárog vmelyik bilincsnél nem dobna rá hibát? Ill. nem látok ilyet sehol
nem.csak jobban kormol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11289 Dátum:
2017.06.30 péntek, 11:20:48 »
Idézetet írta: alf® - 2017.06.30 péntek, 11:16:54
nem.csak jobban kormol.
Egy picit reménykedem abban, hogy teljesen szharok az izzítók és a ciklikus regennél van rosszabb égés ezért lentebb a sok korom.
átnézem megint, köszönöm a gyors választ!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11290 Dátum:
2017.06.30 péntek, 11:23:08 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.06.30 péntek, 11:20:48
Egy picit reménykedem abban, hogy teljesen szharok az izzítók és a ciklikus regennél van rosszabb égés ezért lentebb a sok korom.
átnézem megint, köszönöm a gyors választ!
azok is kellenek.ha meg nem cserélték akkor mindenképp.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11291 Dátum:
2017.06.30 péntek, 11:31:28 »
Idézetet írta: alf® - 2017.06.30 péntek, 11:23:08
azok is kellenek.ha meg nem cserélték akkor mindenképp.
már úton vannak a horror árú Denso-k.
a lenti szelep szerinted el tud "használódni" ? Nem az izzító hanem az áramlás részére gondolok. Ill. van előtte egy kis szivattyú ami tolja bele a lötyit. Az is eszembe jutott, hogy annak csökkent a teljesítménye..
de valójában nagyon nagyon nagyon kivan a fhom. a DPF el és az egész rendszerrel
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11292 Dátum:
2017.06.30 péntek, 11:34:29 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.06.30 péntek, 11:31:28
már úton vannak a horror árú Denso-k.
a lenti szelep szerinted el tud "használódni" ? Nem az izzító hanem az áramlás részére gondolok. Ill. van előtte egy kis szivattyú ami tolja bele a lötyit. Az is eszembe jutott, hogy annak csökkent a teljesítménye..
de valójában nagyon nagyon nagyon kivan a fhom. a DPF el és az egész rendszerrel
a nyomás miatt jut be a korom.nem tud ön tisztulni.
Én nem szenvedek a dpf el.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11293 Dátum:
2017.06.30 péntek, 11:36:44 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.06.30 péntek, 11:31:28
már úton vannak a horror árú Denso-k.
a lenti szelep szerinted el tud "használódni" ? Nem az izzító hanem az áramlás részére gondolok. Ill. van előtte egy kis szivattyú ami tolja bele a lötyit. Az is eszembe jutott, hogy annak csökkent a teljesítménye..
de valójában nagyon nagyon nagyon kivan a fhom. a DPF el és az egész rendszerrel
Az aláírásodban az van, hogy chipelve van az autó. Esetleg lehet, hogy az nem 100%-os.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11294 Dátum:
2017.06.30 péntek, 11:43:34 »
Idézetet írta: alf® - 2017.06.30 péntek, 11:34:29
a nyomás miatt jut be a korom.nem tud ön tisztulni.
Én nem szenvedek a dpf el.
szerintem annak a szelepnek nem is feladata az öntisztulás inkább a koromnak nem kellen ott lennie, ami valamiért vélhetően több, mint amennyit elbír a rendszer.
én nagyon utálom a DPF -et nálam sok szempontból behatárolja az autózás élményét, mivel figyelem a működését. ..igaz lehet velem van a baj. most úgy érzem ez az uccsó dieselem
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11295 Dátum:
2017.06.30 péntek, 11:44:39 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.06.30 péntek, 11:36:44
Az aláírásodban az van, hogy chipelve van az autó. Esetleg lehet, hogy az nem 100%-os.
2013 óta ez a progi fut rajta, ezért nem hinném, hogy emiatt lenne.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11296 Dátum:
2017.06.30 péntek, 12:14:41 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.06.30 péntek, 11:43:34
szerintem annak a szelepnek nem is feladata az öntisztulás inkább a koromnak nem kellen ott lennie, ami valamiért vélhetően több, mint amennyit elbír a rendszer.
én nagyon utálom a DPF -et nálam sok szempontból behatárolja az autózás élményét, mivel figyelem a működését. ..igaz lehet velem van a baj. most úgy érzem ez az uccsó dieselem
hát hol kellene lennie? A korom közepén van az egész cucc. Annak szelepesnek kellene lennie, hogy ne tudjon a korom visszajutni bele.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11297 Dátum:
2017.06.30 péntek, 12:22:08 »
Idézetet írta: alf® - 2017.06.30 péntek, 12:14:41
hát hol kellene lennie? A korom közepén van az egész cucc. Annak szelepesnek kellene lennie, hogy ne tudjon a korom visszajutni bele.
ezen nincs semmiféle mozgó alkatrész. csak egy sima "L" alakú cső melyen van egy kb. 5mm széles ovális lyuk az áramlással megegyező irányba fordítva, hogy ne rakódjon tele.
épp most jött ki, el volt tömődve bár nincs benne sok kosz ellenben már nem bírta átnyomni rajta a gázolajat a szivattyú. nagyon fura.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11298 Dátum:
2017.06.30 péntek, 15:13:03 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.06.30 péntek, 12:22:08
ezen nincs semmiféle mozgó alkatrész. csak egy sima "L" alakú cső melyen van egy kb. 5mm széles ovális lyuk az áramlással megegyező irányba fordítva, hogy ne rakódjon tele.
épp most jött ki, el volt tömődve bár nincs benne sok kosz ellenben már nem bírta átnyomni rajta a gázolajat a szivattyú. nagyon fura.
ezt mondom! Ha szelepes lenne, ez nem fordulna elő soha.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11299 Dátum:
2017.07.01 szombat, 12:00:35 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.30 péntek, 09:10:38
Tegnap este beletoltam az adalékot, töröltem a hibakódot és ahogy picit hűvösödött motorháztető fel, motorburkolat le és elindítottam a regent.
2500 körüli fordulaton forgott kb 10 percet, durrogott, puffogott, büdös volt. Hát nem volt szép hangja és ellenben majd leégette kezemet mikor megnéztem mi jön ki a kipuffból
Mikor leállt megnéztem és megint csak 0,1kpa-t írt ki differenciál nyomásnak. Hagytam picit visszahűlni és leállítottam.
Most reggel menet közben nem dobott eddig MIL lámpát, pedig ahogy bemelegszik nem nagyon volt 2000 alatt a fordulat. Aztán holnap kap az M3-ason is egy keményebb 100km-t.
Viszont normális ez a diff. nyomás érték? Vagy mit kell nézni amiből tudok következtetni a szűrő állapotára?
Tegnap hazafele csak megjott a MIL lampa. Ma reggel megint hibatorles dpf tarolt ertek torles es indultam.
Keresztul Dobogokon aztan M3 Hatvanig versenytempoban. Semmi hibakod. Aztan kb 2 ora mulva inditanam de semmi. Vilagit a MIL. Ugyan az a P2002-es kod. Torles utan egybol indult. Megy mint a barom, nincs semmi eszreveheto.
Delutan indulok vissza, remelem nem lesz gond az uton.
Lehet barmi nagyobb gond abbol ha torolgetem es igy hasznalom? Jovo heten elviszem valahova szervizbe, ez nem fog magatol rendbe jonni sajnos
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.01 szombat, 12:40:19 írta zsapeti
»
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Oldalak:
1
...
219
220
221
222
223
224
225
[
226
]
227
228
229
230
231
232
233
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ