Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:56:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 252 253 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263698 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12250 Dátum: 2017.11.17 péntek, 09:28:19 »

S basszus, ez egyik pillanatról a másikra történt? Mármint, h egyszer csak elkezdett füstölni?
Ahogy hűlt a levegő úgy jött elő
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12251 Dátum: 2017.11.17 péntek, 09:55:50 »

ha nehezen indul,akkor tuti levegő.
Egyszerűen nem értem mi van.
Tegnap reggel percekig füstölt, volt hogy pár óra állás után nem indult, ma meg a tegnapihoz képest alig volt fűst és indult egyből.
Tegnap este még elmentem egy szerelőhöz (Nem mertem lehúzni a csatit a szivattyúházról). Lehúzta a csatit és szemre semmi baja nem volt a két tömítőgyűrűnek, ami benne volt. Tudom, itt nagyon kicsi eltérésekről, esetleges deformáltságok is okozhatnak gondot... De! az volt a furcsa, hogy miután levette a csövet, majd visszatettük, lelégtelenítettük és indítottuk, a szűrőből még komoly mennyiségű levegőt kiszippantott és a motor járásán nem lehetett észre venni semmit és persze fűst sem volt (ez esetben üzem-meleg motorról beszélünk).
Aztán hazaértem, még hagytam kihűlni, meg akartam nézni, hogy van-e izzítás. Széthúztam az izzítókhoz menő csatit és multimétert toltam a csatiba. Közbe diaggal néztem, nem emlékszem pontosan milyen hőmérsékleti PID-et raktam be, de 10 fokot mutatott, és izzítózára a multiméter meg se mozdult egy pillanatra sem. Most vagy nem volt még eléggé áthűlve ehhez a rendszer, vagy rossz helyre tettem a testhez a kábelt, de semmi. Ma reggel erre nem volt időm, ma meg elutazunk, de meg akarom ezt az eshetőséget is nézni jövő héten, hogy kap-e áramot az izzítógyertya. Nem-e a relé sz@r. (offban az halt meg, de ott be se lehetett indítani, csak ha megkopogtattam a relét)
Tegnap este még a diagnál megnéztem csúcsos kiegyensúlyozós PID-eket és alapjáraton 1. - 0,91; 2 - 0,85; 3 - 0,1; 4 - 1,24 értékeket mutatott. Visszaolvastam és ez elméletileg rendben van. Tudom, ez nem sokat árul el, komoly következtetések nem lehet levonni a csúcsok állapotáról, de attól még e-szerint a csúcsok rendben vannak. Felvettem a kapcsolatot egy műhellyel, ahol talán ki tudják mérni a csúcsokat, de ez még pontosítás alatt... Ha egy mód van rá akkor a kevésbé költséges beavatkozás felől szeretnék a drágábbak irányába indulni hogy megtudjam mi a baj

Ha ez a probléma letisztázódik és megoldódik szerintem meg lesz hirdetve az autó. Bármennyire is vigyázok rá és bármennyire is szeretjük, be kell látni, hogy ez a technika nem arra van kitalálva, hogy napi 2X10 km menjek vele, és ritkán kap hosszabb utakat, havonta egyszer meg kb 70 km autópályát
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12252 Dátum: 2017.11.17 péntek, 10:26:18 »

Egyszerűen nem értem mi van.
Tegnap reggel percekig füstölt, volt hogy pár óra állás után nem indult, ma meg a tegnapihoz képest alig volt fűst és indult egyből.
Tegnap este még elmentem egy szerelőhöz (Nem mertem lehúzni a csatit a szivattyúházról). Lehúzta a csatit és szemre semmi baja nem volt a két tömítőgyűrűnek, ami benne volt. Tudom, itt nagyon kicsi eltérésekről, esetleges deformáltságok is okozhatnak gondot... De! az volt a furcsa, hogy miután levette a csövet, majd visszatettük, lelégtelenítettük és indítottuk, a szűrőből még komoly mennyiségű levegőt kiszippantott és a motor járásán nem lehetett észre venni semmit és persze fűst sem volt (ez esetben üzem-meleg motorról beszélünk).
Aztán hazaértem, még hagytam kihűlni, meg akartam nézni, hogy van-e izzítás. Széthúztam az izzítókhoz menő csatit és multimétert toltam a csatiba. Közbe diaggal néztem, nem emlékszem pontosan milyen hőmérsékleti PID-et raktam be, de 10 fokot mutatott, és izzítózára a multiméter meg se mozdult egy pillanatra sem. Most vagy nem volt még eléggé áthűlve ehhez a rendszer, vagy rossz helyre tettem a testhez a kábelt, de semmi. Ma reggel erre nem volt időm, ma meg elutazunk, de meg akarom ezt az eshetőséget is nézni jövő héten, hogy kap-e áramot az izzítógyertya. Nem-e a relé sz@r. (offban az halt meg, de ott be se lehetett indítani, csak ha megkopogtattam a relét)
Tegnap este még a diagnál megnéztem csúcsos kiegyensúlyozós PID-eket és alapjáraton 1. - 0,91; 2 - 0,85; 3 - 0,1; 4 - 1,24 értékeket mutatott. Visszaolvastam és ez elméletileg rendben van. Tudom, ez nem sokat árul el, komoly következtetések nem lehet levonni a csúcsok állapotáról, de attól még e-szerint a csúcsok rendben vannak. Felvettem a kapcsolatot egy műhellyel, ahol talán ki tudják mérni a csúcsokat, de ez még pontosítás alatt... Ha egy mód van rá akkor a kevésbé költséges beavatkozás felől szeretnék a drágábbak irányába indulni hogy megtudjam mi a baj

Ha ez a probléma letisztázódik és megoldódik szerintem meg lesz hirdetve az autó. Bármennyire is vigyázok rá és bármennyire is szeretjük, be kell látni, hogy ez a technika nem arra van kitalálva, hogy napi 2X10 km menjek vele, és ritkán kap hosszabb utakat, havonta egyszer meg kb 70 km autópályát

galaxyban a hátsó hídon van egy szelep az üzemanyagrenszerben. szerintem az egy visszacsapó lehet, mert azokat sokkal könnyebb légteleníteni mint a mondeokat. biztosra nem tudom, mert még nem néztem bele, hogy mi is az pontosan.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #12253 Dátum: 2017.11.18 szombat, 20:58:11 »

galaxyban a hátsó hídon van egy szelep az üzemanyagrenszerben. szerintem az egy visszacsapó lehet, mert azokat sokkal könnyebb légteleníteni mint a mondeokat. biztosra nem tudom, mert még nem néztem bele, hogy mi is az pontosan.

Nem akarok beleokoskodni, de legjobb tudomásom szerint a csúcs korrekcióknak 1-hez kell igazodniuk, de mindenképpen azonos tartományba lenni...itt azt írod, h 0,85-1,24, kivéve a 3. 0,1...nekem ebből az az üzenet, ott vmi nem oké.
Az én értékeim: 0,98-1,14-0,98-0,89
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Dexter01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #12254 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 01:59:49 »

Üdv.
Az normális dolog 2.0tdci-nél hogy egyfolytában ingadozik a vízhőfok?
Lassabb, motorfékes szakaszoknál visszább esik, gyorsítósabb, előzhetősebb részeken beáll középre.
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #12255 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 04:24:22 »

Üdv.
Az normális dolog 2.0tdci-nél hogy egyfolytában ingadozik a vízhőfok?
Lassabb, motorfékes szakaszoknál visszább esik, gyorsítósabb, előzhetősebb részeken beáll középre.
Normális.
A Predi féle convers okosítás után, tök jól látható.
Kb 60foktól indul a skálázása a mutatós résznek.a második osztás 70. nekem 71és 78közt mozog. 78 at mutat regeneráció közben is.
Naplózva
Dexter01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #12256 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 05:40:00 »

Normális.
A Predi féle convers okosítás után, tök jól látható.
Kb 60foktól indul a skálázása a mutatós résznek.a második osztás 70. nekem 71és 78közt mozog. 78 at mutat regeneráció közben is.

Kicsit keveslem üzemi hőfoknak csak azért kérdeztem.
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12257 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 07:51:13 »

Nem akarok beleokoskodni, de legjobb tudomásom szerint a csúcs korrekcióknak 1-hez kell igazodniuk, de mindenképpen azonos tartományba lenni...itt azt írod, h 0,85-1,24, kivéve a 3. 0,1...nekem ebből az az üzenet, ott vmi nem oké.
Az én értékeim: 0,98-1,14-0,98-0,89
Bocs, elírtam. A 0,1-et elírtam. 0,99...
Most reggel 2 napi állás után egyből indult, 15-20 mp-nyi füstöléssel. A héten kiderül mikor tudja fogadni a szerelő és elindul a hibakeresés
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12258 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 10:29:03 »

Bocs, elírtam. A 0,1-et elírtam. 0,99...
Most reggel 2 napi állás után egyből indult, 15-20 mp-nyi füstöléssel. A héten kiderül mikor tudja fogadni a szerelő és elindul a hibakeresés
Azzal csinálhatok valami rosszat, ha megpróbálom úgy indítani, hogy széthúzom az izzítógyertyákhoz vezető csatit a szelepfedélnél és úgy próbálom reggel indítani? Csak abban akarok biztos lenni, hogy izzítás nélkül sokkal rosszabb a helyzet, és mondjuk nem a relével van valami.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #12259 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 00:06:16 »

Ez a füstöléses dolog engem is érint, ugyan ezeket a tüneteket tapasztalom, bár én a színét kékesnek mondanám.
Én a videódon is kékesnek látom, ezért megkérdeztem a családom többi tagját, hogy ők milyennek látják az autónkból hideg indításkor távozó füstöt és ők legnagyobb meglepetésemre inkább fehérnek mondták.
Ugyhogy szerintem erről ne nyissunk vitát, bár az is lehet pont ebben van a megoldás kulcsa.
Nálam is a hőmérséklet a leglényegesebb a füst nagysága szempontjából, 5-10 Celsius fok alatt kezd jelentősen felerősödni.
Azt hiszem te egy dologra nem panaszkodtál ami nálam is fennáll, hogy a füstölés időtartama alatt (kb. 10-20 másodperc) a motor elég egyenlőtlenül, (tarakírozva) jár, ez a videodon jól hallatszik szerintem.
Régóta keresem a megoldást. Autószerelő a szakmám csak ehhez a márkához nincs típusismeretem, feleslegesen meg nem kezdek alkatrészeket cserélgetni.
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12260 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 17:09:49 »

Ez a füstöléses dolog engem is érint, ugyan ezeket a tüneteket tapasztalom, bár én a színét kékesnek mondanám.
Én a videódon is kékesnek látom, ezért megkérdeztem a családom többi tagját, hogy ők milyennek látják az autónkból hideg indításkor távozó füstöt és ők legnagyobb meglepetésemre inkább fehérnek mondták.
Ugyhogy szerintem erről ne nyissunk vitát, bár az is lehet pont ebben van a megoldás kulcsa.
Nálam is a hőmérséklet a leglényegesebb a füst nagysága szempontjából, 5-10 Celsius fok alatt kezd jelentősen felerősödni.
Azt hiszem te egy dologra nem panaszkodtál ami nálam is fennáll, hogy a füstölés időtartama alatt (kb. 10-20 másodperc) a motor elég egyenlőtlenül, (tarakírozva) jár, ez a videodon jól hallatszik szerintem.
Régóta keresem a megoldást. Autószerelő a szakmám csak ehhez a márkához nincs típusismeretem, feleslegesen meg nem kezdek alkatrészeket cserélgetni.
nem is biztos, hogy bármi baja van.Hidegen megemeli az alapjárati üzanyomást a rendszer,a töltés is közel maximumon megy,ezért van egy kis ingadozás.Amikor a töltőáram kicsit visszaesik,a járás egyenetlenség megszűnik.Ezért fontos, hogy az akku mindig legyen 100%-os állapotban,főleg télen.A füst ha fehér,simán lehet kondenzvíz ebben a hideg időben.Ha bemelegedett a moci, az alapjárati nyomás is visszaáll.Ekkorra már rendszerint fehér füst sincs.
Szerintem-ezt nem kell ennyire komolyan venni.
A probléma talán kék, vagy fekete füstölésnél keresendő.
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.23 csütörtök, 17:31:06 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12261 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 17:18:10 »

Estére megpróbálom valahogy megnézni amihez hozzá lehet férni.
Reggel csináltam egy videót. -1,5 fok volt a készülőfélben lévő kocsibeálló alatt.

https://www.youtube.com/watch?v=y8-tg-GYAew&feature=em-upload_owner

Jó lenne találni valami gázolajos csövet vagy csatlakozót, ami megoldaná ezt a tünetet szomoru1

most nézem, hogy az akkuddal sincs teljesen rendben valami,ami akár a generátor irányából negatívan érintheti a problémádat.
Indítózáskor égve marad az esp és az ABS lámpád.Ez egyértelműen arra utal,hogy 11-10V alá esik az akkufesz indítózáskor.
Én ezt sem engedném el,sőt mindenképp utánanéznék az akku állapotának.Mielőtt bármi mást csináltatsz az autón,az akkud legyen 100%-os!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #12262 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 17:27:39 »

Ez a füstöléses dolog engem is érint, ugyan ezeket a tüneteket tapasztalom, bár én a színét kékesnek mondanám.
Én a videódon is kékesnek látom, ezért megkérdeztem a családom többi tagját, hogy ők milyennek látják az autónkból hideg indításkor távozó füstöt és ők legnagyobb meglepetésemre inkább fehérnek mondták.
Ugyhogy szerintem erről ne nyissunk vitát, bár az is lehet pont ebben van a megoldás kulcsa.
Nálam is a hőmérséklet a leglényegesebb a füst nagysága szempontjából, 5-10 Celsius fok alatt kezd jelentősen felerősödni.
Azt hiszem te egy dologra nem panaszkodtál ami nálam is fennáll, hogy a füstölés időtartama alatt (kb. 10-20 másodperc) a motor elég egyenlőtlenül, (tarakírozva) jár, ez a videodon jól hallatszik szerintem.
Régóta keresem a megoldást. Autószerelő a szakmám csak ehhez a márkához nincs típusismeretem, feleslegesen meg nem kezdek alkatrészeket cserélgetni.

Olvass bele az MK3 TDCi motorok topikba, ott is küzdenek hasonló problémával.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Sik Zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #12263 Dátum: 2017.11.24 péntek, 18:29:48 »

Szeretnék segítséget kérni a probléma megoldásához!!!! Van egy 2 literes tdci 140le ford mondeom mk4-em 170000 km-rel magyarországi végig márka szervizben szervizelt,vezetett szervizkönyvvel, a közel múltban olyan probléma jelentkezett nála, hogy gyorsításkor megtorpant ,ha gázról nem veszem le a lábam valószínűleg le fullad,(A jelenség időszakosan fordul elő) amikor elsőnek tapasztaltam ezt a jelenséget az autó utána soha többet nem volt olyan dinamikus mint előtte, sőt kigyorsításkor enyhe rángatásokat éreztem,első próbálkozásom a hiba megoldására a go szűrő cseréje,majd tisztító adalék alkalmazása volt,hát nem jött be, irány a szerelő, a szerelő le vakolta az egr szelepet, de ez sem oldotta meg a problémám,porlasztók bemérve azok jók, a héten elküldték bemérésre a nagynyomású szivattyút,arról annyi információm van,hogy idegen anyagot nem találtak benne.A diagnosztika kiolvasáskor első pár hétben nem találtunk hiba kódot,viszont az utóbbi kiolvasáskor már dobot hiba üzenetet nyomásszabályzó szelep hiba, most már a autón jelentkezett plusz olyan hiba is,hogy amikor meghúzatom akkor váltásnál mintha rajta hagytam volna a lábam a gázpedálon,meg mintha nyersebb-kerepelőbb lenne a motor hangja,de ezt inkább gyorsításkor tapasztalom.Segítségeteket előre is köszönöm. Zsolt
Naplózva
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #12264 Dátum: 2017.11.24 péntek, 18:51:51 »

Szeretnék segítséget kérni a probléma megoldásához!!!! Van egy 2 literes tdci 140le ford mondeom mk4-em 170000 km-rel magyarországi végig márka szervizben szervizelt,vezetett szervizkönyvvel, a közel múltban olyan probléma jelentkezett nála, hogy gyorsításkor megtorpant ,ha gázról nem veszem le a lábam valószínűleg le fullad,(A jelenség időszakosan fordul elő) amikor elsőnek tapasztaltam ezt a jelenséget az autó utána soha többet nem volt olyan dinamikus mint előtte, sőt kigyorsításkor enyhe rángatásokat éreztem,első próbálkozásom a hiba megoldására a go szűrő cseréje,majd tisztító adalék alkalmazása volt,hát nem jött be, irány a szerelő, a szerelő le vakolta az egr szelepet, de ez sem oldotta meg a problémám,porlasztók bemérve azok jók, a héten elküldték bemérésre a nagynyomású szivattyút,arról annyi információm van,hogy idegen anyagot nem találtak benne.A diagnosztika kiolvasáskor első pár hétben nem találtunk hiba kódot,viszont az utóbbi kiolvasáskor már dobot hiba üzenetet nyomásszabályzó szelep hiba, most már a autón jelentkezett plusz olyan hiba is,hogy amikor meghúzatom akkor váltásnál mintha rajta hagytam volna a lábam a gázpedálon,meg mintha nyersebb-kerepelőbb lenne a motor hangja,de ezt inkább gyorsításkor tapasztalom.Segítségeteket előre is köszönöm. Zsolt

Azt jó lenne tudni, hogy üzemanyag vagy szívócső nyomás?
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12265 Dátum: 2017.11.24 péntek, 18:54:54 »

Szeretnék segítséget kérni a probléma megoldásához!!!! Van egy 2 literes tdci 140le ford mondeom mk4-em 170000 km-rel magyarországi végig márka szervizben szervizelt,vezetett szervizkönyvvel, a közel múltban olyan probléma jelentkezett nála, hogy gyorsításkor megtorpant ,ha gázról nem veszem le a lábam valószínűleg le fullad,(A jelenség időszakosan fordul elő) amikor elsőnek tapasztaltam ezt a jelenséget az autó utána soha többet nem volt olyan dinamikus mint előtte, sőt kigyorsításkor enyhe rángatásokat éreztem,első próbálkozásom a hiba megoldására a go szűrő cseréje,majd tisztító adalék alkalmazása volt,hát nem jött be, irány a szerelő, a szerelő le vakolta az egr szelepet, de ez sem oldotta meg a problémám,porlasztók bemérve azok jók, a héten elküldték bemérésre a nagynyomású szivattyút,arról annyi információm van,hogy idegen anyagot nem találtak benne.A diagnosztika kiolvasáskor első pár hétben nem találtunk hiba kódot,viszont az utóbbi kiolvasáskor már dobot hiba üzenetet nyomásszabályzó szelep hiba, most már a autón jelentkezett plusz olyan hiba is,hogy amikor meghúzatom akkor váltásnál mintha rajta hagytam volna a lábam a gázpedálon,meg mintha nyersebb-kerepelőbb lenne a motor hangja,de ezt inkább gyorsításkor tapasztalom.Segítségeteket előre is köszönöm. Zsolt
nincs go szivárgás sehol?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12266 Dátum: 2017.11.24 péntek, 19:27:13 »

Szeretnék segítséget kérni a probléma megoldásához!!!! Van egy 2 literes tdci 140le ford mondeom mk4-em 170000 km-rel magyarországi végig márka szervizben szervizelt,vezetett szervizkönyvvel, a közel múltban olyan probléma jelentkezett nála, hogy gyorsításkor megtorpant ,ha gázról nem veszem le a lábam valószínűleg le fullad,(A jelenség időszakosan fordul elő) amikor elsőnek tapasztaltam ezt a jelenséget az autó utána soha többet nem volt olyan dinamikus mint előtte, sőt kigyorsításkor enyhe rángatásokat éreztem,első próbálkozásom a hiba megoldására a go szűrő cseréje,majd tisztító adalék alkalmazása volt,hát nem jött be, irány a szerelő, a szerelő le vakolta az egr szelepet, de ez sem oldotta meg a problémám,porlasztók bemérve azok jók, a héten elküldték bemérésre a nagynyomású szivattyút,arról annyi információm van,hogy idegen anyagot nem találtak benne.A diagnosztika kiolvasáskor első pár hétben nem találtunk hiba kódot,viszont az utóbbi kiolvasáskor már dobot hiba üzenetet nyomásszabályzó szelep hiba, most már a autón jelentkezett plusz olyan hiba is,hogy amikor meghúzatom akkor váltásnál mintha rajta hagytam volna a lábam a gázpedálon,meg mintha nyersebb-kerepelőbb lenne a motor hangja,de ezt inkább gyorsításkor tapasztalom.Segítségeteket előre is köszönöm. Zsolt

Szia!

Turbót vezérlő mágnesszelep esetleg? (érdemes felcserélni a leállító csappantyúéval, mivel ugyanaz a kettő)
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sik Zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #12267 Dátum: 2017.11.26 vasárnap, 18:14:42 »

nincs go szivárgás sehol?
Szia köszi a segítséget,nincs go szivárgás,viszont hiba üzenet az van, nyomásszabályzó szelep hiba,(gondolom üzemanyag rendszerről van szó,mert a szerelő a porlasztókat meg a nagynyomású rendszert vizsgálgatja, a porlasztók jók,a nagynyomású szivattyú most van vizsgálaton első infóm róla hogy idegen anyagot nem találtak benne a próbapadi mérés eredményéről még nincs információm)hiba törlés után azonnal visszajön,érdekes,hogy amikor elsőnek tapasztaltam a hibát akkor az első hónapokban nem volt tárolt hiba.
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12268 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 07:56:16 »

Úgy néz ki meghalt (legalább) egy porlasztóm.
Lucas van benne, ezzel lehet kezdeni valamit, vagy csere?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #12269 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 08:12:25 »

Úgy néz ki meghalt (legalább) egy porlasztóm.
Lucas van benne, ezzel lehet kezdeni valamit, vagy csere?

az nem siemens?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12270 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 08:30:14 »

az nem siemens?
azt mondta reggel a szerelő hogy ez van ráírva
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12271 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 08:55:47 »

Úgy néz ki meghalt (legalább) egy porlasztóm.
Lucas van benne, ezzel lehet kezdeni valamit, vagy csere?

lucas a régebbi neve a delphinek. rég elhagyták a lucas nevet(2000). siemensnek kéne benne lenni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12272 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 09:10:10 »

azt mondta reggel a szerelő hogy ez van ráírva


Hány lóerős a paripa, mi a motorkódod?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12273 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 09:15:03 »

Hány lóerős a paripa, mi a motorkódod?
QXWA --> 140ló
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12274 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 12:37:38 »

QXWA --> 140ló
km sok?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #12275 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 12:39:15 »

km sok?

Nem, csak dízel... eplus2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12276 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 12:58:22 »

km sok?
237 ezer. És szerintem valós
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12277 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 14:11:39 »

Nem, csak dízel... eplus2
benzinesek se jobbak. nézz meg egy közvelten bevecskendezős injector árát. forma forma a cr dízel és turbós közvetlenes autó fenntartása
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #12278 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 14:29:44 »

benzinesek se jobbak. nézz meg egy közvelten bevecskendezős injector árát. forma forma a cr dízel és turbós közvetlenes autó fenntartása

Ez csak alfnak szólt, mert állandóan ekézi a benzineseket, meg a hordósra kopással jön. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12279 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 15:00:44 »

benzinesek se jobbak. nézz meg egy közvelten bevecskendezős injector árát. forma forma a cr dízel és turbós közvetlenes autó fenntartása
Jól sejtem hogy ezek a csúcsok olyan 70-80 körül vannak / db?
A keresőkbe egyszerűen nem találom az ehhez a motorhoz valót. Meló után megyek a szerelőhöz, meglátjuk mi lesz...
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #12280 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 15:17:47 »

Jól sejtem hogy ezek a csúcsok olyan 70-80 körül vannak / db?
A keresőkbe egyszerűen nem találom az ehhez a motorhoz valót. Meló után megyek a szerelőhöz, meglátjuk mi lesz...
attól függ, hogy milyen van benne, a lucassal nincs tapasztalatom  Smiley
a siemens sajnos nem javítható. cserélni lehet gyári újra vagy gyári felújítottra.
előbb bevizsgálásra vittük, az ultrahangos tisztítás után is jobb lett egy picivel, de sajnos kettőt cserélni kellett. nekem felújított ment bele (55e/db + besz.)
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12281 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 15:23:23 »

attól függ, hogy milyen van benne, a lucassal nincs tapasztalatom  Smiley
a siemens sajnos nem javítható. cserélni lehet gyári újra vagy gyári felújítottra.
előbb bevizsgálásra vittük, az ultrahangos tisztítás után is jobb lett egy picivel, de sajnos kettőt cserélni kellett. nekem felújított ment bele (55e/db + besz.)
Köszi az infót!

Jól hangzik így Karácsony előtt falbav
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #12282 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 15:36:20 »

Köszi az infót!

Jól hangzik így Karácsony előtt falbav
ja, meg a régi bevizsgálása sem volt ám ingyen
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12283 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 17:59:26 »

Ez csak alfnak szólt, mert állandóan ekézi a benzineseket, meg a hordósra kopással jön. vigyor3
természetesen.Há' nem,.....há' de! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12284 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 18:02:35 »

237 ezer. És szerintem valós
lehet,de az én autóm 4évvel fiatalabb, és ennyi van benne.
Én hiszek egy istent,.....de ezeket az autókat nem bevásárlásra használták. Hacsak nem ismered a teljes előéletét 0-tól.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12285 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 18:03:42 »

Ez csak alfnak szólt, mert állandóan ekézi a benzineseket, meg a hordósra kopással jön. vigyor3
hamajd belenyúlsz a benzines turbóba.....majd megtudod az igazi cumit. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12286 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 18:53:12 »

hamajd belenyúlsz a benzines turbóba.....majd megtudod az igazi cumit. nyes
Főleg, ha majd azokon is lesz DPF.
Ugyan olyan problémás tud lenni a downsize benzines turbó, mint a tdci.
Nem tudom elképzelni, hogy egy 1.4 benzines turbó tartósan elviseli, ha 1500-2000 között használják. Felkormolódik, hidegüzem, stb.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12287 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 19:00:31 »

Főleg, ha majd azokon is lesz DPF.
Ugyan olyan problémás tud lenni a downsize benzines turbó, mint a tdci.
Nem tudom elképzelni, hogy egy 1.4 benzines turbó tartósan elviseli, ha 1500-2000 között használják. Felkormolódik, hidegüzem, stb.

Pedig lassan az eu normát csak azzal fogja megkapni.Meg az addblue-val... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12288 Dátum: 2017.11.28 kedd, 07:46:33 »

lehet,de az én autóm 4évvel fiatalabb, és ennyi van benne.
Én hiszek egy istent,.....de ezeket az autókat nem bevásárlásra használták. Hacsak nem ismered a teljes előéletét 0-tól.
Itt vettem a fórumon, szerintem valós a km. Javításokról van számlám. Ennél biztosabbra ott akkor nem tudtam menni.

Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #12289 Dátum: 2017.11.28 kedd, 09:42:45 »

lehet,de az én autóm 4évvel fiatalabb, és ennyi van benne.
Én hiszek egy istent,.....de ezeket az autókat nem bevásárlásra használták. Hacsak nem ismered a teljes előéletét 0-tól.
nekem 109-nél kellett kettőt cserélni  szomoru1
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12290 Dátum: 2017.11.28 kedd, 09:58:32 »

nekem 109-nél kellett kettőt cserélni  szomoru1
egynyóc...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #12291 Dátum: 2017.11.28 kedd, 10:00:51 »

egynyóc...
ezt az injektor nem tudta
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12292 Dátum: 2017.11.28 kedd, 16:54:10 »

egynyóc...
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12293 Dátum: 2017.11.28 kedd, 16:54:30 »

ezt az injektor nem tudta
deho'nnem. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12294 Dátum: 2017.11.28 kedd, 16:54:59 »

Itt vettem a fórumon, szerintem valós a km. Javításokról van számlám. Ennél biztosabbra ott akkor nem tudtam menni.


csak nem Trekx-é volt?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12295 Dátum: 2017.11.29 szerda, 08:12:14 »

csak nem Trekx-é volt?
http://mondeo.hu/index.php?topic=22041.0

Úgy néz ki az egyik porlasztó teljesen qka, ma lesz padra téve mind és kiderül.
Tényleg létezik olyan, hogy teljesen menthetetlen? Most azt nem számítva hogy nincs roncsolva, stb...

Ha igen és kell új/felújított abban esetleg nem tudtok segíteni hogy hol érdemes kérdezősködni?
 worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #12296 Dátum: 2017.11.29 szerda, 09:15:17 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=22041.0

Úgy néz ki az egyik porlasztó teljesen qka, ma lesz padra téve mind és kiderül.
Tényleg létezik olyan, hogy teljesen menthetetlen? Most azt nem számítva hogy nincs roncsolva, stb...

Ha igen és kell új/felújított abban esetleg nem tudtok segíteni hogy hol érdemes kérdezősködni?
 worship

nekem az egyik annyira kevés üzemanyagot szállított, hogy be sem tudta mérni a gép.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12297 Dátum: 2017.11.29 szerda, 16:57:44 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=22041.0

Úgy néz ki az egyik porlasztó teljesen qka, ma lesz padra téve mind és kiderül.
Tényleg létezik olyan, hogy teljesen menthetetlen? Most azt nem számítva hogy nincs roncsolva, stb...

Ha igen és kell új/felújított abban esetleg nem tudtok segíteni hogy hol érdemes kérdezősködni?
 worship

persze, hogy létezik.Ha csak egyet kell cserélni, én a szervízben rendelnék...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12298 Dátum: 2017.11.30 csütörtök, 07:45:04 »

persze, hogy létezik.Ha csak egyet kell cserélni, én a szervízben rendelnék...
Update:

Padon bemérve mind a 4 csúcs OK.
Őszintén jobban örültem volna neki, ha kiderül hogy egy sz@r és akkor talán megoldódik a dolog.
Szerintetek merre tovább? Szivattyú?
Tényleg semmi más baja nincs, mint az indítás utáni füstölés, meg hogy hidegen néha leáll ha finoman manőverezek vele.
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.30 csütörtök, 07:50:49 írta zsapeti » Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12299 Dátum: 2017.11.30 csütörtök, 09:12:33 »

A helyzet az, hogy az egyik csúcsnál magas a résolaj a szerelőm szerint, viszont a padon nem bukott ki, hogy rossz lenne a csúcs.
Lehet összefüggés a tünetek és a résolajmennyiségekben jelentkező különbségek közt?

QXWA 140 Lóhoz mibe kerül egy csúcs? Lehet ezeket felújítani?

Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 252 253 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.