Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:01:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
248
249
250
251
252
253
254
[
255
]
256
257
258
259
260
261
262
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253769 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12700 Dátum:
2018.03.26 hétfő, 18:12:08 »
Idézetet írta: Bonca - 2018.03.26 hétfő, 18:10:14
A petrányinál vettem végül. Meglepő módon 3700 Ft-ért.
Bonca
ngk kb annyiba kerül a legtöbb helyen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12701 Dátum:
2018.03.27 kedd, 04:59:25 »
Üdv.
Találkozott már valaki olyan hibával, hogy dízel MK4 pl qxba mocinál, jön fel a füst a motortérben valahol a kipufogó tömítésnél?
Egr-t cseréltünk,mert a mechanikánál már kormos volt.De a tovább füstölést nem hagyta abba. Ha jár a motor,de áll a kocsi,akkor érezhetően füst szaga van a motor vákumpumpa felöli részének hátulról.
És a kipufogó leömlő egyik csavarja körül kormos.
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12702 Dátum:
2018.03.27 kedd, 13:50:11 »
Idézetet írta: zsolank - 2018.03.27 kedd, 04:59:25
Üdv.
Találkozott már valaki olyan hibával, hogy dízel MK4 pl qxba mocinál, jön fel a füst a motortérben valahol a kipufogó tömítésnél?
Egr-t cseréltünk,mert a mechanikánál már kormos volt.De a tovább füstölést nem hagyta abba. Ha jár a motor,de áll a kocsi,akkor érezhetően füst szaga van a motor vákumpumpa felöli részének hátulról.
És a kipufogó leömlő egyik csavarja körül kormos.
A Fordomnál nem, de off autómon volt már ilyen. Kipufogósor tömítés csere kell, meg ha esetleg vetemedett a leömlő öntvény is, akkor síkolás a visszarakás előtt.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12703 Dátum:
2018.03.27 kedd, 17:34:13 »
Idézetet írta: fektoh - 2018.03.27 kedd, 13:50:11
A Fordomnál nem, de off autómon volt már ilyen. Kipufogósor tömítés csere kell, meg ha esetleg vetemedett a leömlő öntvény is, akkor síkolás a visszarakás előtt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12704 Dátum:
2018.03.27 kedd, 21:22:55 »
Tanácsot szeretnék kérni izzítógyertya cserével kapcsolatban. Mi mindent kell lebontani hozzá? Úgy néztem, hogy az EGR hűtőt mindenképp.
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12705 Dátum:
2018.03.27 kedd, 21:27:43 »
Idézetet írta: Bonca - 2018.03.27 kedd, 21:22:55
Tanácsot szeretnék kérni izzítógyertya cserével kapcsolatban. Mi mindent kell lebontani hozzá? Úgy néztem, hogy az EGR hűtőt mindenképp.
Bonca
Nekem azt mondtak (FL-nel), hogy izzito cserekor le kell kapni az EGR-t, ami miatt ki kell cserélni az EGR tomitését is ami cirka 24e FT, igy szereléssel + izzitoval 57e FT lenne.
Szoval maradt a gyari
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12706 Dátum:
2018.03.28 szerda, 05:09:44 »
Idézetet írta: fektoh - 2018.03.27 kedd, 13:50:11
A Fordomnál nem, de off autómon volt már ilyen. Kipufogósor tömítés csere kell, meg ha esetleg vetemedett a leömlő öntvény is, akkor síkolás a visszarakás előtt.
Köszönöm.Április közepén elébe nézek ennek.
Naplózva
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12707 Dátum:
2018.03.28 szerda, 05:13:29 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.03.27 kedd, 21:27:43
Nekem azt mondtak (FL-nel), hogy izzito cserekor le kell kapni az EGR-t, ami miatt ki kell cserélni az EGR tomitését is ami cirka 24e FT, igy szereléssel + izzitoval 57e FT lenne.
Szoval maradt a gyari
Nekem is azt mondták,hogy ha van csere peridódus ha nincs, nem akar HF-et leszerelni az esetleges beszakadás miatt. Szóval ha nem jelez hibát,nem cseréli ki.
engem ennyivel leléptettek
Mondjuk rendben indult -18ban is, és valóban nincs kedvem egy hf leszedéshez, illetve annak kifizetéséhez.
Naplózva
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12708 Dátum:
2018.03.28 szerda, 19:16:12 »
Sziasztok!
Használt Galaxy-t vásárolnék és amikor lekérdezem az autodna oldalon akkor két fajta motort is kiír az oldal. Az egyik autóra azt írja, hogy a motor:"2.0L Duratorq-TDCi" , motor típusa: DW, a másiknál pedig motor: 2.0L Duratorq CR TC, motor típusa: DW10C. Mind a kettő 2011-es évjárat de az elsőt 143 a másodikat 140 Le-re írja, ahogy az első körny.védelmi bes.: Stage 4 Requirement LDT, a második Stage V Emissions.
Tudnátok segíteni, hogy ez miért van így?
köszi
Isu
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12709 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 10:14:45 »
Idézetet írta: Isu - 2018.03.28 szerda, 19:16:12
Sziasztok!
Használt Galaxy-t vásárolnék és amikor lekérdezem az autodna oldalon akkor két fajta motort is kiír az oldal. Az egyik autóra azt írja, hogy a motor:"2.0L Duratorq-TDCi" , motor típusa: DW, a másiknál pedig motor: 2.0L Duratorq CR TC, motor típusa: DW10C. Mind a kettő 2011-es évjárat de az elsőt 143 a másodikat 140 Le-re írja, ahogy az első körny.védelmi bes.: Stage 4 Requirement LDT, a második Stage V Emissions.
Tudnátok segíteni, hogy ez miért van így?
köszi
Isu
Lehet, két motor van benne?
Vélhetően nem elég pontos az adatbázisuk. Regisztrált felhasználóval a etis.ford.com-on le tudod kérdezni alvázszám alapján. Lehet a motoradatokhoz még regisztráció sem kell.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12710 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 10:39:56 »
Idézetet írta: Isu - 2018.03.28 szerda, 19:16:12
Sziasztok!
Használt Galaxy-t vásárolnék és amikor lekérdezem az autodna oldalon akkor két fajta motort is kiír az oldal. Az egyik autóra azt írja, hogy a motor:"2.0L Duratorq-TDCi" , motor típusa: DW, a másiknál pedig motor: 2.0L Duratorq CR TC, motor típusa: DW10C. Mind a kettő 2011-es évjárat de az elsőt 143 a másodikat 140 Le-re írja, ahogy az első körny.védelmi bes.: Stage 4 Requirement LDT, a második Stage V Emissions.
Tudnátok segíteni, hogy ez miért van így?
köszi
Isu
küldj egy alvázszámot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12711 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 12:22:25 »
Idézetet írta: Isu - 2018.03.28 szerda, 19:16:12
Sziasztok!
Használt Galaxy-t vásárolnék és amikor lekérdezem az autodna oldalon akkor két fajta motort is kiír az oldal. Az egyik autóra azt írja, hogy a motor:"2.0L Duratorq-TDCi" , motor típusa: DW, a másiknál pedig motor: 2.0L Duratorq CR TC, motor típusa: DW10C. Mind a kettő 2011-es évjárat de az elsőt 143 a másodikat 140 Le-re írja, ahogy az első körny.védelmi bes.: Stage 4 Requirement LDT, a második Stage V Emissions.
Tudnátok segíteni, hogy ez miért van így?
köszi
Isu
Mindkettő info korrekt! A motor EURO5, (Nemétországban ez 4-es körny.v. besorolást jelent). Lehet 140 vagy 163ps. Szerezz egy alvázszámot és oszd meg, kifigyeljük a pontos paramétereket!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12712 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 12:34:50 »
Idézetet írta: zsolank - 2018.03.28 szerda, 05:13:29
Nekem is azt mondták,hogy ha van csere peridódus ha nincs, nem akar HF-et leszerelni az esetleges beszakadás miatt. Szóval ha nem jelez hibát,nem cseréli ki.
engem ennyivel leléptettek
Mondjuk rendben indult -18ban is, és valóban nincs kedvem egy hf leszedéshez, illetve annak kifizetéséhez.
a HF leszerelés azért már nagyon a legrosszabb esetben kell. Allitolag ezekben kevésbé törik mint pl a Focus 1.6TDCinel, masreszt ha beletörik még mindig jo eséllyel kitudjak szedni HF levetel nelkul.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12713 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 13:44:09 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.03.29 csütörtök, 12:22:25
Mindkettő info korrekt! A motor EURO5, (Nemétországban ez 4-es körny.v. besorolást jelent). Lehet 140 vagy 163ps. Szerezz egy alvázszámot és oszd meg, kifigyeljük a pontos paramétereket!
Ok, köszönöm!
Az alvázszám : wf0mxxgbwmab79025
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12714 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 13:52:38 »
Idézetet írta: Isu - 2018.03.29 csütörtök, 13:44:09
Ok, köszönöm!
Az alvázszám : wf0mxxgbwmab79025
Ez euro4-es, francia piacos, 143LE.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12715 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 14:00:40 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.03.29 csütörtök, 13:52:38
Ez euro4-es, francia piacos, 143LE.
Igen en is ezt irtam lejjebb csak azt nem értem hogy egy masik francia piacos 2011 hogy lehet euro 5-ös 140le? Motor konstrukcioban van különbség vagy miben? Probaltam raguglizni de ugy tunik mintha az eu 4-es egy régebbi mk3-as tdci-bol szarmazna...
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12716 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 14:04:14 »
Idézetet írta: Isu - 2018.03.29 csütörtök, 14:00:40
Igen en is ezt irtam lejjebb csak azt nem értem hogy egy masik francia piacos 2011 hogy lehet euro 5-ös 140le? Motor konstrukcioban van különbség vagy miben? Probaltam raguglizni de ugy tunik mintha az eu 4-es egy régebbi mk3-as tdci-bol szarmazna...
A ket evjarat között volt a váltás 4-rol 5-re.
Eu5-s tobbnyire 140 vagy 163 lovas volt Mondeobol, gondolom smaxnl is ugyanezek vannak, meg van egy 11x LE-s valtozat is.
En ugytom egyik 2.0-snak sincs koze az MK3-as TDCi-hez mar.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.29 csütörtök, 14:06:26 írta ReFi
»
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12717 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 15:04:26 »
Idézetet írta: Isu - 2018.03.29 csütörtök, 13:44:09
Ok, köszönöm!
Az alvázszám : wf0mxxgbwmab79025
* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja
S-Max/Galaxy 2006-2015, 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW, Dark Micastone
Alvázszám (VIN):
WF0MXXGBWMAB79025
Típusjóváhagyási-szám (TAN):
E13*2001/116*0185
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:
28.09.2010
Gépkocsi típus:
S-Max/Galaxy 2006-2015
Karosszéria kialakítás:
5 ajtós LMV
Változat:
50-es sorozat
Motor:
2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Váltó:
6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:
LHD FWD
Emisszió:
Lt Duty Truck Stage 4 előírás
Légkondicionáló:
Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:
(+)"F"
Fényezés:
Dark Micastone
Belső anyag:
Prada/Lux / Ebony
Kisebb jellemzők
Hátsó sárfogók nélkül
Teherrögzítő eszköz nélkül
Belső Csomag nélkül
Első sárfogók nélkül
Szabványos csomagtérfedéllel
(-) Version Packages
Genkben készült
Biztonsági Zár Cs. nélkül
Speciális felsz. csomag nélkül
SVO matrica nélkül
RSO díszítés nélkül
Galaxy Titanium Edition SVP
Elect.stab.szabályozással
Teljes-zárással
Elektronikus hátsó ablakokkal
Tükrözött üveggel
Infravörös reflexív szélvédő
Manuális nyitási hátsó ablak (flip)
fűtött szélvédővel
Hűtött kesztyűtartóval
Kétszínű műszerfallal
Hosszú tetőtartó B kivitellel
Teljes padlókonzol kartámasszal
Textil lábszonyegek elöl
Textil lábszonyeg hátul
Napellenzőkkel
Bal napell. megvilágított tükörrel
Jobb napell. megvilágított tükörrel
Csomagtérháló készlet nélkül
Raktérburkolattal
Prémium rakományrögzíto hálóval
naprolóval - 3. sor
Belső elválasztás nélkül
Karosszériaszínű első rács
S Alum. kieg.tetőtartó keresztlécek
Spoiler nélkül
Belső kiegészítő visszapillantó
elektromos működtet.visszap.tükör
Dupla El./Fűt./Hajt./lámpás Tükör
Vezetőülés Háttámla Lehajt. Asztal
Különleg első üléshuz nélk
Különleg hátsó üléshuz nélk
Asztal - Első ülés
2 irányban áll. hátsó fejtámlával
Kézi hátsó ülés üléstámla-állítóval
Vezető kézi deréktámasszal
Utas kézi deréktámasszal
Hátsó csúszóüléssel
Ülés alatti tárolóval vezető
Ülés alatti tárolóval - utas
Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés
Utasülés hőm.vezérlés csökkentés
Második Sor - 3 Különálló Ülés
3. sor dupla ülés (side by side)
Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
Krómozott külső ajtófogantyúval
króm csomagtérajtó fogantyúval
Gyerekzáras háts ajtózár+el. nyit
Motoros reteszzár Elekt. Kienged-el
Távirányító egys - 2 behajt kulcs
Kulcsnélküli zárműköd rendsz nélkül
Automata szélvédőtörlővel
Fűtött mosó fúvókával
Fényszóró-tisztító nélkül
Hátsó ül biztonsi övvel 2. 3. sor
Gumiabroncs-nyomás érzékelők nélkül
Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
7.5 X 17" 9 küllős kfém k.tárcsák
225/50 R 17 W gumiabroncs
Dĺsztárcsák nélkül
Nem záródó csap anyák
Standard felfüggesztéssel
Első rugó terhelésosztály H
Hátsó rugó terhelésoszt-L
Mechanikus rögzítőfékkel
Fék vészhelyzeti segítséggel
Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
sport elso ülés
Hátsó kieg. légkondicionáló
70 literes tartállyal
Alap pedál kialakítás
Lágy fogású kormánykerék
Sebesség szabályozással
Kiegészítő levegőfűtéssel
Hagyományos műszerek - 3.szint
Sávelhagyás figyelm. r. nélkül
BIS W/Radar-BLIS/CAN LED
Lopásgátló riasztó nélkül
Billenésérzékelés nélkül
Hátsó parkolási segítséggel
Első parkolássegéllyel
80 Ah akkumulátor
BT/VC tel interface + USC csat
Jelkülönbség-antenna
Felsőosztály CD és AM/FM Rádió
11 hangszóróval
Szórakoztató rendszer nélkül
Hangvezérléses modul - francia
Kamera nélkül
Halogén fényszóróval
Első ködlámpákkal
Belső térképvilágítással
2. és 3. sor olvasolámpával
Automata fényszóró be/ki-vel
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12718 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 16:56:39 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.03.29 csütörtök, 14:04:14
A ket evjarat között volt a váltás 4-rol 5-re.
Eu5-s tobbnyire 140 vagy 163 lovas volt Mondeobol, gondolom smaxnl is ugyanezek vannak, meg van egy 11x LE-s valtozat is.
En ugytom egyik 2.0-snak sincs koze az MK3-as TDCi-hez mar.
Igen, most mar latom a gyartasi dátum alapjan. Akkor volt a FL. Azt lehet tudni hogy motorikusan milyen valtozast hozott a FL?
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12719 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 17:00:43 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.29 csütörtök, 15:04:26
* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja
S-Max/Galaxy 2006-2015, 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW, Dark Micastone
Alvázszám (VIN):
WF0MXXGBWMAB79025
Típusjóváhagyási-szám (TAN):
E13*2001/116*0185
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:
28.09.2010
Gépkocsi típus:
S-Max/Galaxy 2006-2015
Karosszéria kialakítás:
5 ajtós LMV
Változat:
50-es sorozat
Motor:
2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Váltó:
6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:
LHD FWD
Emisszió:
Lt Duty Truck Stage 4 előírás
Légkondicionáló:
Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:
(+)"F"
Fényezés:
Dark Micastone
Belső anyag:
Prada/Lux / Ebony
Köszi Alf! Ezt honnet sikerült kinyerni, mert nekem ennyit csak fizetosen sikerült.? Az etis weboldal pedig egy ideje csak kb. egy sort ir ki a vin alapján.
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12720 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 17:05:56 »
Idézetet írta: Isu - 2018.03.29 csütörtök, 17:00:43
Köszi Alf! Ezt honnet sikerült kinyerni, mert nekem ennyit csak fizetosen sikerült.? Az etis weboldal pedig egy ideje csak kb. egy sort ir ki a vin alapján.
etisből.csak regisztrációval.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12721 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 18:47:18 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.29 csütörtök, 17:05:56
etisből.csak regisztrációval.
Ahha, de nem csak valamilyen partnerek tudnak regisztrálni? En mint ecceru user tudok? Szerviztortenet nincs véletlenül ebben az etisben?
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12722 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 18:47:50 »
Idézetet írta: Isu - 2018.03.29 csütörtök, 16:56:39
Igen, most mar latom a gyartasi dátum alapjan. Akkor volt a FL. Azt lehet tudni hogy motorikusan milyen valtozast hozott a FL?
Igen, lásd TDCI topik!
Na jó. Most az 1x, mert amúgyis holnap Nagypéntek.
Tehát: a fl előtti 143 lovas (QXBA motorkódos, legalábbis mondeoknál), 2 db pierburg szelep, dpf regenerálás elmaradás esetén hígul az olaj stb.. stb... Chip-pel kb. 170-185 lóra húzható fel. 193nál már füstöl...
A fl 140ló (UFBA motorkód) 1xü sw módosítással 163 lóra felhúzható (optimalizálható
) 1 db pierburg szelep van benne, reg esetén direkt befecskendezi a go-t elégetésre... Nem hígul az olaj.
A többit majd az ótoszerelők leírják4
Mezei usereknek ennyi elég!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12723 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 18:53:07 »
Idézetet írta: Isu - 2018.03.29 csütörtök, 18:47:18
Ahha, de nem csak valamilyen partnerek tudnak regisztrálni? En mint ecceru user tudok? Szerviztortenet nincs véletlenül ebben az etisben?
nincs benne szervíztörténet,sosem volt.
Szerintem bárki regisztrálhat...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12724 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 19:27:19 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.29 csütörtök, 18:53:07
nincs benne szervíztörténet,sosem volt.
Szerintem bárki regisztrálhat...
Akkor a Veréb az madár, nem pedig bárki
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12725 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 19:36:55 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.03.29 csütörtök, 18:47:50
Igen, lásd TDCI topik!
Na jó. Most az 1x, mert amúgyis holnap Nagypéntek.
Tehát: a fl előtti 143 lovas (QXBA motorkódos, legalábbis mondeoknál), 2 db pierburg szelep, dpf regenerálás elmaradás esetén hígul az olaj stb.. stb... Chip-pel kb. 170-185 lóra húzható fel. 193nál már füstöl...
A fl 140ló (UFBA motorkód) 1xü sw módosítással 163 lóra felhúzható (optimalizálható
) 1 db pierburg szelep van benne, reg esetén direkt befecskendezi a go-t elégetésre... Nem hígul az olaj.
A többit majd az ótoszerelők leírják4
Mezei usereknek ennyi elég!
Ok, köszi! Bar nem tudom hogy mi az a pierburg szelep es h miért higul az olaj. Sosem volt diesel autom. Most viszont szeretnék es a kerdes hogy melyiket ajánljátok? A régebbi qxba vagy az ujabb motor? Most egy qxba van a láthatáron. Bocs, galaxy-nal a forgalmi szerint qxwb.
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12726 Dátum:
2018.03.29 csütörtök, 19:59:26 »
Idézetet írta: Isu - 2018.03.29 csütörtök, 19:36:55
Ok, köszi! Bar nem tudom hogy mi az a pierburg szelep es h miért higul az olaj. Sosem volt diesel autom. Most viszont szeretnék es a kerdes hogy melyiket ajánljátok? A régebbi qxba vagy az ujabb motor? Most egy qxba van a láthatáron. Bocs, galaxy-nal a forgalmi szerint qxwb.
A qxba a régebbi. Amúgy nem sok 20'-as konténer tagunk van...
Joenak van egy de az elég gázos...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12727 Dátum:
2018.03.30 péntek, 08:39:05 »
Akkor a szerelőket szeretném megkérdezni, (ha erre járnak mostanság) hogy mennyire ajánlott motortípus a következő Galaxy motor: 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW (QXWB) ? Mi a tapasztalat vele? Van-e olyan indok amiért mindenképpen az újabb motortípussal rendelkezőt lenne célszerű megvenni?
köszi
Isu
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12728 Dátum:
2018.03.30 péntek, 09:45:57 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.03.29 csütörtök, 18:47:50
Igen, lásd TDCI topik!
Na jó. Most az 1x, mert amúgyis holnap Nagypéntek.
Tehát: a fl előtti 143 lovas (QXBA motorkódos, legalábbis mondeoknál), 2 db pierburg szelep, dpf regenerálás elmaradás esetén hígul az olaj stb.. stb... Chip-pel kb. 170-185 lóra húzható fel. 193nál már füstöl...
A fl 140ló (UFBA motorkód) 1xü sw módosítással 163 lóra felhúzható (optimalizálható
) 1 db pierburg szelep van benne, reg esetén direkt befecskendezi a go-t elégetésre... Nem hígul az olaj.
A többit majd az ótoszerelők leírják4
Mezei usereknek ennyi elég!
Nekem a kettő keveréke. 140 LE, QXBA kód, két pierburg szelep.
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
repepe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12729 Dátum:
2018.04.01 vasárnap, 23:11:16 »
Sziasztok,
Először is köszönöm, hogy befogadtatok, eddig szinte csak olvastam.
Január vége óta vagyok boldog tulajdonosa egy 2008-as Trend 2.0 TDCI Turneo Mondeo-nak.
Egy kicsit fejlesztettem mióta nálam van (Tempomat, Sony mp3 rádió, plusz pacik - 170 ló köszönettel power_ford-nak).
Ma kitisztítottam a fojtószelep házat, mert 2 napja egy hosszabb út során 4-szer berángatott a kocsi 1800 és 2800-as fordulat között, ebből 2-szer hosszabb kihagyás történt, mint mikor egy benzinesnél kihagy a gyújtás. Volt koksz rendesen a fojtószelep házban és a sznezorokon plusz az egr csőben, de a mai próbakör után minden jónak tűnik. ( For info: A megvásárlás után azonnal szűrők, olaj, vezérlés és termosztát csere történt, mivel 177e km-rel vettem a kocsit és majdnem 10 évesen, nem vártam vele addig míg meglesz a 200ekm, vagy a 10 év.)
A lényeg:
Ma a leállítás után jött a FAQ-ban ecsetelt pukizós hang, vagyis nagy valószínűséggel cserélnem kell a leállításért felelős "Pierburg" szelepet. ( bár a hang nem a szeéep feéőé jött, hanem az egr környékén található, talán nyomástartó valami felől)
A kérdésem a következő lenne:
A kocsin található Pierburg szelepeken a következő jelzést találtam:
>PA6.6-GF35<
Ez alapján melyik a FAQ-ban (
http://mondeo.hu/index.php?topic=23709.0
) felsorolt Pierburg szelep típust vásárolhatom meg?
A Faq-ban a következő felsorolás található:
2.0 TDCi-be ezek valóak:
FORD - 1 449 602 / 1449602
FORD - 6G9Q-9E882-CA / 6G9Q9E882CA
PIERBURG - 7.01771.00 / 70177100
PIERBURG - 7.01771.00.0 / 701771000
PIERBURG - 7.01771.01 / 70177101
PIERBURG - 7.01771.01.0 / 701771010
VOLVO - 31216025 / 31216025
Ha jól értem ezek közül bármelyik jó lehet a problémás helyett?
A válaszokat előre is köszönöm!
Még egy kérdés jutott eszembe.
Nem hűt a klíma a kocsiban, ellenben hallom, hogy bekapcsol a klímakompresszor, de legalább van egy hibakódom:
P1463 azaz az A/C nyomással valami nem gyere be. Kérlek erősítsetek meg abban, hogy csupán a gázzal kell feltölteni a rendszert.
Tisztelettel: repepe
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12730 Dátum:
2018.04.01 vasárnap, 23:20:32 »
Idézetet írta: repepe - 2018.04.01 vasárnap, 23:11:16
Sziasztok,
Először is köszönöm, hogy befogadtatok, eddig szinte csak olvastam.
Január vége óta vagyok boldog tulajdonosa egy 2008-as Trend 2.0 TDCI Turneo Mondeo-nak.
Egy kicsit fejlesztettem mióta nálam van (Tempomat, Sony mp3 rádió, plusz pacik - 170 ló köszönettel power_ford-nak).
Ma kitisztítottam a fojtószelep házat, mert 2 napja egy hosszabb út során 4-szer berángatott a kocsi 1800 és 2800-as fordulat között, ebből 2-szer hosszabb kihagyás történt, mint mikor egy benzinesnél kihagy a gyújtás. Volt koksz rendesen a fojtószelep házban és a sznezorokon plusz az egr csőben, de a mai próbakör után minden jónak tűnik. ( For info: A megvásárlás után azonnal szűrők, olaj, vezérlés és termosztát csere történt, mivel 177e km-rel vettem a kocsit és majdnem 10 évesen, nem vártam vele addig míg meglesz a 200ekm, vagy a 10 év.)
A lényeg:
Ma a leállítás után jött a FAQ-ban ecsetelt pukizós hang, vagyis nagy valószínűséggel cserélnem kell a leállításért felelős "Pierburg" szelepet. ( bár a hang nem a szeéep feéőé jött, hanem az egr környékén található, talán nyomástartó valami felől)
A kérdésem a következő lenne:
A kocsin található Pierburg szelepeken a következő jelzést találtam:
>PA6.6-GF35<
Ez alapján melyik a FAQ-ban (
http://mondeo.hu/index.php?topic=23709.0
) felsorolt Pierburg szelep típust vásárolhatom meg?
A Faq-ban a következő felsorolás található:
2.0 TDCi-be ezek valóak:
FORD - 1 449 602 / 1449602
FORD - 6G9Q-9E882-CA / 6G9Q9E882CA
PIERBURG - 7.01771.00 / 70177100
PIERBURG - 7.01771.00.0 / 701771000
PIERBURG - 7.01771.01 / 70177101
PIERBURG - 7.01771.01.0 / 701771010
VOLVO - 31216025 / 31216025
Ha jól értem ezek közül bármelyik jó lehet a problémás helyett?
A válaszokat előre is köszönöm!
Még egy kérdés jutott eszembe.
Nem hűt a klíma a kocsiban, ellenben hallom, hogy bekapcsol a klímakompresszor, de legalább van egy hibakódom:
P1463 azaz az A/C nyomással valami nem gyere be. Kérlek erősítsetek meg abban, hogy csupán a gázzal kell feltölteni a rendszert.
Tisztelettel: repepe
töltesd fel gázzal.illetve szivárgás ellenőrzés...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
repepe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12731 Dátum:
2018.04.01 vasárnap, 23:30:07 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.01 vasárnap, 23:20:32
töltesd fel gázzal.illetve szivárgás ellenőrzés...
Szervusz Alf,
Köszönöm a választ a klímás témára.
Pierburg szelep témakörben is tudnál segíteni?
Melyik cikkszámút vásárolhatom meg a felsoroltak közül?
Köszönettel: repepe
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12732 Dátum:
2018.04.01 vasárnap, 23:40:17 »
Idézetet írta: repepe - 2018.04.01 vasárnap, 23:30:07
Szervusz Alf,
Köszönöm a választ a klímás témára.
Pierburg szelep témakörben is tudnál segíteni?
Melyik cikkszámút vásárolhatom meg a felsoroltak közül?
Köszönettel: repepe
szia.
bármelyiket berakhatod,jól érted.Azt érdemes tudni, hogy ezek sima mágnes szelepek vákumra.Egy tekercs,12v,behúz,kinyit.semmi extra.Ahogy a cikkben van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
repepe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12733 Dátum:
2018.04.01 vasárnap, 23:42:23 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.01 vasárnap, 23:40:17
szia.
bármelyiket berakhatod,jól érted.Azt érdemes tudni, hogy ezek sima mágnes szelepek vákumra.Egy tekercs,12v,behúz,kinyit.semmi extra.Ahogy a cikkben van.
Köszönöm, sokat segítettél!
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12734 Dátum:
2018.04.02 hétfő, 07:58:51 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.01 vasárnap, 23:40:17
bármelyiket berakhatod,jól érted
És bárhova?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12735 Dátum:
2018.04.02 hétfő, 12:06:14 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.04.02 hétfő, 07:58:51
És bárhova?
szeretnéd?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
repepe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12736 Dátum:
2018.04.03 kedd, 15:06:01 »
Idézetet írta: repepe - 2018.04.01 vasárnap, 23:42:23
Köszönöm, sokat segítettél!
Sziasztok,
Kicseréltem ma a hűtőhöz közelebb eső szelepet, de megmaradt a pukizó hang.
Cseréljem a tűzfal felé eső szelepet is?
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12737 Dátum:
2018.04.03 kedd, 15:31:48 »
Idézetet írta: repepe - 2018.04.03 kedd, 15:06:01
Sziasztok,
Kicseréltem ma a hűtőhöz közelebb eső szelepet, de megmaradt a pukizó hang.
Cseréljem a tűzfal felé eső szelepet is?
Szerinted?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
repepe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12738 Dátum:
2018.04.03 kedd, 15:44:07 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.04.03 kedd, 15:31:48
Szerinted?
Szia,
Ha számomra egyértelmű lenne, nem kérdeztem volna meg nálam hozzáértőbbektől.
A FAQ-ban annyi van leírva, hogy az egyik szelep, értelmezésem szerint a hűtőhöz közelebb eső (az első), amit cseréltem felelős a pukizó hangért, míg a másik a turbó szabályozásáért.
Mivel teljesítmény problémát eddig nem észleltem a kocsin, ezért kérdezem, hogy a turbó szabályozásért felelős (hátsó) szelep miatt is adhat-e ilyen hangot.
Ha igen, nyilván cserélem főleg, ha ez a szelep elhalálozásának előjele.
(Azért szeretném tudni, mert nem vagyok híve az észnélkül mindent kicserélek ha kell, ha nem hozzáállásnak.)
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12739 Dátum:
2018.04.03 kedd, 19:08:13 »
Sziasztok!
Minket is elért a részecskeszűrős rákfene, igaz bármi lehet a gond.
Előző automatikus regennél észrevettem, hogy a regenerációkor a 600 C fok körüli hőmérséklet, csak pár percig volt meg, majd 530C fölé már nem ment.
Akkor szerencsére 120%-ról lement 87%-ig a regeneráció, de utána motorhibát dobott, ami természetesen következő indulásnál eltűnt.
De a DTC-ben benne volt az alacsony DPF regenerációs hőmérséklet hiba. Gondoltam majd 100% nál ismét elindul a próba, de nem történt semmi. Talán azért, mert úgy 15 liter üzemanyag volt már csak a tankban.
Ma kiszedtük a vaporizer-t, vagy fáklyát, vagy mi a manót. Hogy hívják a boltban?
Nem igazán volt koszos és a furat is csak kicsit volt kormos, hamus belül.
Megmértem az ellenállását a gyertyának: 1,1 Ohm a műszer kábelekkel együtt (így ~0,9 Ohm). Külföldi fórumon azt olvastam 0,8-1,3 közt kell lennie. Gondoltam ez jó még.
Átfújni szájjal nem bírtuk. Kompresszorral megfújtuk, megindult a levegő áramlás. Átmostuk féktisztítóval is, kicsit kalapáltuk is. Eget verő levegő mennyiség azért nem jött, nem tudom mennyire kellene áteresztenie. Kosz nem igazán jött belőle. Most már szájjal is át lehetett fújni.
Visszatettük. Elkövettem hibákat, így utólag belegondolva. Nem mértem rá még egyszer ellenőrzésként, hogy nem sérült-e meg a gyertya az ütéstől.
A biztosítókat ellenőriztem, rendben. De a gyertya relét nem tudtam megnézni. Most, hogy átengedett eszembe sem jutott.
Már ismét regen előtt volt az autó, így útnak indultam. De nem indult el 120%, de 121% sem indult el ahogy szokott.
Telefonról FORSCAN nel töröltem az alacsony hőmérséklet hibát. A jármű nem felel meg a regenerációnak hibát többszöri próbálkozásra sem bírtam törölni. Többször újraindítottam. Nem, nem és nem. Tankoltam is fél fölé, még közvetlen csere után. Máskor még fel sem melegszik a motor, lemegy a regen ilyen számok mellett.
Elindultam haza. 125% környékén indult el, de nem ment fel már csak 440 C fokig. A vége megint motorhiba jelzés lett a konzolon is.
Nagyon csúnya számokat kaptam ajánlat gyanánt.
Most azon vagyok megint nekifogok magam.
Sok kilométert már nem tudok bele tenni, nem csökkent a telítettség most semmit.
-Mi a pontos magyar kereskedelmi neve egy ilyen vaporizer-nek?
-Mennyibe kerül úgy cirka kézbe ez a fabrikált valami?
-Tapasztalt már valaki olyat, hogy a reléjének az érintkezőjének átmeneti ellenállása nőtt meg annyira, hogy nem fűt esetleg rendesen? (bár akkor a relé is füstölne talán)
-Előfordult már valakivel itt, hogy az impulzus pumpa adta meg magát?
-El tudom indítani valahogy csak a pumpát?
-Bluetooth-on keresztül PC-ről el tudom indítani a kényszerített regent, biztonságos?
-Le tudom állítani a PC indított regent lejárati idő előtt károsodás nélkül? Programból, vagy gyújtás levesz (utóbbi nem volna szerencsés)?
-Mondja már meg valaki, hogy mennyi egy jó részecskeszűrő alapjárati dP, vagy 2000f/p, vagy 100km/h sík terep dP. (1mbar/8mbar/45mbar jó vagy rossz már?)
-Regenerálási ciklusokat tanulja a gép, megjegyzi? (egy rossz szűrő után, takarított, újra cserélt, kell programozni a komputert ?)
Ez a nagy környezetvédelem!
7-10 éves autót dobjunk kukába gazdasági "totálkárral". Igaz 1-2 éven belül is leamortizálható a pénztárca. Pert kéne indítani inkább ezekért is!
Köszönöm! Üdv!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.03 kedd, 22:57:55 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12740 Dátum:
2018.04.03 kedd, 20:12:29 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2018.04.03 kedd, 19:08:13
Sziasztok!
Minket is elért a részecskeszűrős rákfene, igaz bármi lehet a gond.
Előző automatikus regennél észrevettem, hogy a regenerációkor a 600 C fok körüli hőmérséklet, csak pár percig volt meg, majd 530C fölé már nem ment.
Akkor szerencsére 120%-ról lement 87%-ig a regeneráció, de utána motorhibát dobott, ami természetesen következő indulásnál eltűnt.
De a DTC-ben benne volt az alacsony DPF regenerációs hőmérséklet hiba. Gondoltam majd 100% nál ismét elindul a próba, de nem történt semmi. Talán azért, mert úgy 15 liter üzemanyag volt már csak a tankban.
Ma kiszedtük a vaporizer-t, vagy fáklyát, vagy mi a manót. Nem igazán volt koszos és a furat is csak kicsit volt kormos, hamus belül.
Megmértem az ellenállását a gyertyának: 1,1 Ohm a műszer kábelekkel együtt (így ~0,9 Ohm). Külföldi fórumon azt olvastam 0,8-1,3 közt kell lennie. Gondoltam ez jó még.
Átfújni szájjal nem bírtuk. Kompresszorral megfújtuk, megindult a levegő áramlás. Átmostuk féktisztítóval is, kicsit kalapáltuk is. Eget verő levegő mennyiség azért nem jött, nem tudom mennyire kellene áteresztenie. Kosz nem igazán jött belőle.
Visszatettük. Elkövettem hibákat, így utólag belegondolva. Nem mértem rá még egyszer ellenőrzésként, hogy nem sérült-e meg.
A biztosítókat ellenőriztem, rendben. De a relét nem tudtam megnézni.
Már ismét regen előtt voltaz autó, így útnak indultam. De nem indult el 120%, de 121% sem
Folyt köv. bocs
Várom a fejleményeket, én is ezzel küzdök, remélhetőleg a héten meg lesz a tisztítás...
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12741 Dátum:
2018.04.03 kedd, 20:54:13 »
Idézetet írta: repepe - 2018.04.03 kedd, 15:44:07
Szia,
Ha számomra egyértelmű lenne, nem kérdeztem volna meg nálam hozzáértőbbektől.
A FAQ-ban annyi van leírva, hogy az egyik szelep, értelmezésem szerint a hűtőhöz közelebb eső (az első), amit cseréltem felelős a pukizó hangért, míg a másik a turbó szabályozásáért.
Mivel teljesítmény problémát eddig nem észleltem a kocsin, ezért kérdezem, hogy a turbó szabályozásért felelős (hátsó) szelep miatt is adhat-e ilyen hangot.
Ha igen, nyilván cserélem főleg, ha ez a szelep elhalálozásának előjele.
(Azért szeretném tudni, mert nem vagyok híve az észnélkül mindent kicserélek ha kell, ha nem hozzáállásnak.)
A tur szabályozó jóval többet dolgozik, és az szokott pukizni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12742 Dátum:
2018.04.04 szerda, 00:15:31 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2018.04.03 kedd, 19:08:13
Sziasztok!
Minket is elért a részecskeszűrős rákfene, igaz bármi lehet a gond.
Előző automatikus regennél észrevettem, hogy a regenerációkor a 600 C fok körüli hőmérséklet, csak pár percig volt meg, majd 530C fölé már nem ment.
Akkor szerencsére 120%-ról lement 87%-ig a regeneráció, de utána motorhibát dobott, ami természetesen következő indulásnál eltűnt.
De a DTC-ben benne volt az alacsony DPF regenerációs hőmérséklet hiba. Gondoltam majd 100% nál ismét elindul a próba, de nem történt semmi. Talán azért, mert úgy 15 liter üzemanyag volt már csak a tankban.
Ma kiszedtük a vaporizer-t, vagy fáklyát, vagy mi a manót. Hogy hívják a boltban?
Nem igazán volt koszos és a furat is csak kicsit volt kormos, hamus belül.
Megmértem az ellenállását a gyertyának: 1,1 Ohm a műszer kábelekkel együtt (így ~0,9 Ohm). Külföldi fórumon azt olvastam 0,8-1,3 közt kell lennie. Gondoltam ez jó még.
Átfújni szájjal nem bírtuk. Kompresszorral megfújtuk, megindult a levegő áramlás. Átmostuk féktisztítóval is, kicsit kalapáltuk is. Eget verő levegő mennyiség azért nem jött, nem tudom mennyire kellene áteresztenie. Kosz nem igazán jött belőle. Most már szájjal is át lehetett fújni.
Visszatettük. Elkövettem hibákat, így utólag belegondolva. Nem mértem rá még egyszer ellenőrzésként, hogy nem sérült-e meg a gyertya az ütéstől.
A biztosítókat ellenőriztem, rendben. De a gyertya relét nem tudtam megnézni. Most, hogy átengedett eszembe sem jutott.
Már ismét regen előtt volt az autó, így útnak indultam. De nem indult el 120%, de 121% sem indult el ahogy szokott.
Telefonról FORSCAN nel töröltem az alacsony hőmérséklet hibát. A jármű nem felel meg a regenerációnak hibát többszöri próbálkozásra sem bírtam törölni. Többször újraindítottam. Nem, nem és nem. Tankoltam is fél fölé, még közvetlen csere után. Máskor még fel sem melegszik a motor, lemegy a regen ilyen számok mellett.
Elindultam haza. 125% környékén indult el, de nem ment fel már csak 440 C fokig. A vége megint motorhiba jelzés lett a konzolon is.
Nagyon csúnya számokat kaptam ajánlat gyanánt.
Most azon vagyok megint nekifogok magam.
Sok kilométert már nem tudok bele tenni, nem csökkent a telítettség most semmit.
-Mi a pontos magyar kereskedelmi neve egy ilyen vaporizer-nek?
-Mennyibe kerül úgy cirka kézbe ez a fabrikált valami?
-Tapasztalt már valaki olyat, hogy a reléjének az érintkezőjének átmeneti ellenállása nőtt meg annyira, hogy nem fűt esetleg rendesen? (bár akkor a relé is füstölne talán)
-Előfordult már valakivel itt, hogy az impulzus pumpa adta meg magát?
-El tudom indítani valahogy csak a pumpát?
-Bluetooth-on keresztül PC-ről el tudom indítani a kényszerített regent, biztonságos?
-Le tudom állítani a PC indított regent lejárati idő előtt károsodás nélkül? Programból, vagy gyújtás levesz (utóbbi nem volna szerencsés)?
-Mondja már meg valaki, hogy mennyi egy jó részecskeszűrő alapjárati dP, vagy 2000f/p, vagy 100km/h sík terep dP. (1mbar/8mbar/45mbar jó vagy rossz már?)
-Regenerálási ciklusokat tanulja a gép, megjegyzi? (egy rossz szűrő után, takarított, újra cserélt, kell programozni a komputert ?)
Ez a nagy környezetvédelem!
7-10 éves autót dobjunk kukába gazdasági "totálkárral". Igaz 1-2 éven belül is leamortizálható a pénztárca. Pert kéne indítani inkább ezekért is!
Köszönöm! Üdv!
Hát az összes kérdésedre nem tudom a választ...
- magyar neve : dpf tüzelőanyagpára szelep
- ár : akciósan 75255ft, ugy. nincs belőle, de jó hír, h elég csak az izzítót benne cserélni 12954ft-ért, igaz igy kicsit barkácsolni kell.
- gysz: 1856982 ill. 1892119
Adatokat a Petrányitól néztem
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12743 Dátum:
2018.04.04 szerda, 06:15:40 »
Köszönöm az infót!
Hát nem adják ingyé ezt sem!
Hol van polcon ilyen csoda izzítógyertya?
UI: Vettem a csergőbe ~13e Ft. Köszi!
Idézetet írta: BRoland - 2018.04.04 szerda, 00:15:31
Hát az összes kérdésedre nem tudom a választ...
......
Közben megtaláltam, tavaj nyáron futott már ez a projekt itt. Gyertya cserénél kell kábelt heggeszteni, vagy a csatlakozóból kiszedhető a tüske? Forscan ben el tudok indítani dpf gyertyára, szivattyúra tesztet? Ezt másoktól kérdem!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.06 péntek, 00:30:48 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12744 Dátum:
2018.04.04 szerda, 10:30:16 »
Folyt köv. Kerestem felakasztommagam smilet, de sajnos nincs
Tegnap új hibajelenséggel lepett meg a kocsi, amit eddig soha nem csinált.
kb fél óra autózgatást követően teljesen üzem meleg motornál 5.-ben gurulva, nem gyorsítva rántott párat és aztán leállt. Elmormoltam pár szalonképesnek nem nevezhető imát és beindítottam, indult egyből.
Aztán visszafelé úton megint csak egyenletes tempónál éreztem egy rántást, de nem állt le a ~ 15 km alatt.
Hazaérve a P1632-es hibakód volt benne, de ez még szerintem a múltkori lerobbanós sztory hagyatéka, amikor a hosszbordás szíjfeszítőm megadta magát, aztán rá 4 napra a klímakompresszorom hullott szét. Viszont ami érdekes, hogy törlés után ismételten előjött.
Most reggel összeszámoltam, hogy az elmúlt 9 hónapban 400 fölött költöttem a kocsira és ott tartok, hogy nem merek elindulni vele, szóval bármi segítőkész tippet szívesen fogadok
Opciók:
Csak valami egyszerű hiba, amire esetleg tudjátok a megoldást
utolsó utáni esélyt adni a kocsinak és betolni valami általatok javasolt helyre
C8/807/Ulysse 2.0 benzin
Zafira 1.8 benzin
Grand Espace 2.0T benzin
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12745 Dátum:
2018.04.04 szerda, 14:08:35 »
Idézetet írta: zsapeti - 2018.04.04 szerda, 10:30:16
Folyt köv. Kerestem felakasztommagam smilet, de sajnos nincs
Tegnap új hibajelenséggel lepett meg a kocsi, amit eddig soha nem csinált.
kb fél óra autózgatást követően teljesen üzem meleg motornál 5.-ben gurulva, nem gyorsítva rántott párat és aztán leállt. Elmormoltam pár szalonképesnek nem nevezhető imát és beindítottam, indult egyből.
Aztán visszafelé úton megint csak egyenletes tempónál éreztem egy rántást, de nem állt le a ~ 15 km alatt.
Hazaérve a P1632-es hibakód volt benne, de ez még szerintem a múltkori lerobbanós sztory hagyatéka, amikor a hosszbordás szíjfeszítőm megadta magát, aztán rá 4 napra a klímakompresszorom hullott szét. Viszont ami érdekes, hogy törlés után ismételten előjött.
Most reggel összeszámoltam, hogy az elmúlt 9 hónapban 400 fölött költöttem a kocsira és ott tartok, hogy nem merek elindulni vele, szóval bármi segítőkész tippet szívesen fogadok
Opciók:
Csak valami egyszerű hiba, amire esetleg tudjátok a megoldást
utolsó utáni esélyt adni a kocsinak és betolni valami általatok javasolt helyre
C8/807/Ulysse 2.0 benzin
Zafira 1.8 benzin
Grand Espace 2.0T benzin
ha újra előjött akkor az a hiba fennáll.
A generátort és az ecu jelét is ellenőrizni kell.Valszeg nincs vagy nem jó a gerjesztő fesz.
P1632 Smart Alternator Faults Sensor/circuit Malfunction
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12746 Dátum:
2018.04.04 szerda, 14:38:08 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.04 szerda, 14:08:35
ha újra előjött akkor az a hiba fennáll.
A generátort és az ecu jelét is ellenőrizni kell.Valszeg nincs vagy nem jó a gerjesztő fesz.
P1632 Smart Alternator Faults Sensor/circuit Malfunction
Totál hülye vagyok a villanyhoz, de ezt egy sima mezei multiméterrel ki lehet mérni vagy autóvillanyász kell hozzá megfelelő műszerrel?
És esetleg ez okozhatta a leállást, megtorpanást?
Mikor széthullott szíjfeszítővel próbáltam hazajutni akkor is rángatott mint a bakkecske és irdatlanul kerepelt
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.04 szerda, 14:39:42 írta zsapeti
»
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12747 Dátum:
2018.04.04 szerda, 14:43:13 »
Idézetet írta: zsapeti - 2018.04.04 szerda, 14:38:08
Totál hülye vagyok a villanyhoz, de ezt egy sima mezei multiméterrel ki lehet mérni vagy autóvillanyász kell hozzá megfelelő műszerrel?
És esetleg ez okozhatta a leállást, megtorpanást?
Mikor széthullott szíjfeszítővel próbáltam hazajutni akkor is rángatott mint a bakkecske és irdatlanul kerepelt
szerintem ahhoz komolyabb műszer-diag kell.IDS.
Az a kérdés, hogy a leálláskor mi mindent tárolt hibának. MIL lámpát is kigyújtotta valszeg.De önmagában szerintem ez nem tudja a motort leállítani.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12748 Dátum:
2018.04.04 szerda, 14:52:13 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.04 szerda, 14:43:13
szerintem ahhoz komolyabb műszer-diag kell.IDS.
Az a kérdés, hogy a leálláskor mi mindent tárolt hibának. MIL lámpát is kigyújtotta valszeg.De önmagában szerintem ez nem tudja a motort leállítani.
Mire észbe kaptam és ránéztem a műszerfalra már állt a motor és csak a szokásos gyújtáskor is megjelenő jelek világítottak, MIL biztos nem volt és indításkor sem maradt égve.
Ma is ha hazaérek ránézek, próbálom törölni és a csatikat vezetékeket átnézem.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12749 Dátum:
2018.04.04 szerda, 15:55:43 »
Idézetet írta: zsapeti - 2018.04.04 szerda, 10:30:16
Folyt köv. Kerestem felakasztommagam smilet, de sajnos nincs
Tegnap új hibajelenséggel lepett meg a kocsi, amit eddig soha nem csinált.
kb fél óra autózgatást követően teljesen üzem meleg motornál 5.-ben gurulva, nem gyorsítva rántott párat és aztán leállt. Elmormoltam pár szalonképesnek nem nevezhető imát és beindítottam, indult egyből.
Aztán visszafelé úton megint csak egyenletes tempónál éreztem egy rántást, de nem állt le a ~ 15 km alatt.
Hazaérve a P1632-es hibakód volt benne, de ez még szerintem a múltkori lerobbanós sztory hagyatéka, amikor a hosszbordás szíjfeszítőm megadta magát, aztán rá 4 napra a klímakompresszorom hullott szét. Viszont ami érdekes, hogy törlés után ismételten előjött.
Most reggel összeszámoltam, hogy az elmúlt 9 hónapban 400 fölött költöttem a kocsira és ott tartok, hogy nem merek elindulni vele, szóval bármi segítőkész tippet szívesen fogadok
Opciók:
Csak valami egyszerű hiba, amire esetleg tudjátok a megoldást
utolsó utáni esélyt adni a kocsinak és betolni valami általatok javasolt helyre
C8/807/Ulysse 2.0 benzin
Zafira 1.8 benzin
Grand Espace 2.0T benzin
jol remlik, hogy valami hackelt program van a motorvezerlon? nem lehet hogy az okozza ezeket a dolgokat?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Oldalak:
1
...
248
249
250
251
252
253
254
[
255
]
256
257
258
259
260
261
262
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ