Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:55:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 248 249 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 261 262 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263696 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12700 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 18:12:08 »

A petrányinál vettem végül. Meglepő módon 3700 Ft-ért.

Bonca
ngk kb annyiba kerül a legtöbb helyen. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #12701 Dátum: 2018.03.27 kedd, 04:59:25 »

Üdv.
Találkozott már valaki olyan hibával, hogy dízel MK4 pl qxba mocinál, jön fel a füst a motortérben valahol a kipufogó tömítésnél?
Egr-t cseréltünk,mert a mechanikánál már kormos volt.De a tovább füstölést nem hagyta abba. Ha jár a motor,de áll a kocsi,akkor érezhetően füst szaga van a motor vákumpumpa felöli részének hátulról.
És a kipufogó leömlő egyik csavarja körül kormos.
Naplózva
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #12702 Dátum: 2018.03.27 kedd, 13:50:11 »

Üdv.
Találkozott már valaki olyan hibával, hogy dízel MK4 pl qxba mocinál, jön fel a füst a motortérben valahol a kipufogó tömítésnél?
Egr-t cseréltünk,mert a mechanikánál már kormos volt.De a tovább füstölést nem hagyta abba. Ha jár a motor,de áll a kocsi,akkor érezhetően füst szaga van a motor vákumpumpa felöli részének hátulról.
És a kipufogó leömlő egyik csavarja körül kormos.

A Fordomnál nem, de off autómon volt már ilyen. Kipufogósor tömítés csere kell, meg ha esetleg vetemedett a leömlő öntvény is, akkor síkolás a visszarakás előtt.
 
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12703 Dátum: 2018.03.27 kedd, 17:34:13 »

A Fordomnál nem, de off autómon volt már ilyen. Kipufogósor tömítés csere kell, meg ha esetleg vetemedett a leömlő öntvény is, akkor síkolás a visszarakás előtt.
 
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #12704 Dátum: 2018.03.27 kedd, 21:22:55 »

Tanácsot szeretnék kérni izzítógyertya cserével kapcsolatban. Mi mindent kell lebontani hozzá? Úgy  néztem, hogy az EGR hűtőt mindenképp.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #12705 Dátum: 2018.03.27 kedd, 21:27:43 »

Tanácsot szeretnék kérni izzítógyertya cserével kapcsolatban. Mi mindent kell lebontani hozzá? Úgy  néztem, hogy az EGR hűtőt mindenképp.

Bonca

Nekem azt mondtak (FL-nel), hogy izzito cserekor le kell kapni az EGR-t, ami miatt ki kell cserélni az EGR tomitését is ami cirka 24e FT, igy szereléssel + izzitoval 57e FT lenne.
Szoval maradt a gyari Cheesy
Naplózva

zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #12706 Dátum: 2018.03.28 szerda, 05:09:44 »

A Fordomnál nem, de off autómon volt már ilyen. Kipufogósor tömítés csere kell, meg ha esetleg vetemedett a leömlő öntvény is, akkor síkolás a visszarakás előtt.
 
Köszönöm.Április közepén elébe nézek ennek.
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #12707 Dátum: 2018.03.28 szerda, 05:13:29 »

Nekem azt mondtak (FL-nel), hogy izzito cserekor le kell kapni az EGR-t, ami miatt ki kell cserélni az EGR tomitését is ami cirka 24e FT, igy szereléssel + izzitoval 57e FT lenne.
Szoval maradt a gyari Cheesy
Nekem is azt mondták,hogy ha van csere peridódus ha nincs, nem akar HF-et leszerelni az esetleges beszakadás miatt. Szóval ha nem jelez hibát,nem cseréli ki.
engem ennyivel leléptettek Cheesy Cheesy Mondjuk rendben indult -18ban is, és valóban nincs kedvem egy hf leszedéshez, illetve annak kifizetéséhez.
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #12708 Dátum: 2018.03.28 szerda, 19:16:12 »

Sziasztok!

Használt Galaxy-t vásárolnék és amikor lekérdezem az autodna oldalon akkor két fajta motort is kiír az oldal. Az egyik autóra azt írja, hogy a motor:"2.0L Duratorq-TDCi" , motor típusa: DW, a másiknál pedig motor: 2.0L Duratorq CR TC, motor típusa: DW10C. Mind a kettő 2011-es évjárat de az elsőt 143 a másodikat 140 Le-re írja, ahogy az első körny.védelmi bes.: Stage 4 Requirement LDT, a második Stage V Emissions.
Tudnátok segíteni, hogy ez miért van így?

köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12709 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 10:14:45 »

Sziasztok!

Használt Galaxy-t vásárolnék és amikor lekérdezem az autodna oldalon akkor két fajta motort is kiír az oldal. Az egyik autóra azt írja, hogy a motor:"2.0L Duratorq-TDCi" , motor típusa: DW, a másiknál pedig motor: 2.0L Duratorq CR TC, motor típusa: DW10C. Mind a kettő 2011-es évjárat de az elsőt 143 a másodikat 140 Le-re írja, ahogy az első körny.védelmi bes.: Stage 4 Requirement LDT, a második Stage V Emissions.
Tudnátok segíteni, hogy ez miért van így?

köszi
Isu
Lehet, két motor van benne?  help  smile wave
Vélhetően nem elég pontos az adatbázisuk. Regisztrált felhasználóval a etis.ford.com-on le tudod kérdezni alvázszám alapján. Lehet a motoradatokhoz még regisztráció sem kell.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12710 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 10:39:56 »

Sziasztok!

Használt Galaxy-t vásárolnék és amikor lekérdezem az autodna oldalon akkor két fajta motort is kiír az oldal. Az egyik autóra azt írja, hogy a motor:"2.0L Duratorq-TDCi" , motor típusa: DW, a másiknál pedig motor: 2.0L Duratorq CR TC, motor típusa: DW10C. Mind a kettő 2011-es évjárat de az elsőt 143 a másodikat 140 Le-re írja, ahogy az első körny.védelmi bes.: Stage 4 Requirement LDT, a második Stage V Emissions.
Tudnátok segíteni, hogy ez miért van így?

köszi
Isu
küldj egy alvázszámot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12711 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 12:22:25 »

Sziasztok!

Használt Galaxy-t vásárolnék és amikor lekérdezem az autodna oldalon akkor két fajta motort is kiír az oldal. Az egyik autóra azt írja, hogy a motor:"2.0L Duratorq-TDCi" , motor típusa: DW, a másiknál pedig motor: 2.0L Duratorq CR TC, motor típusa: DW10C. Mind a kettő 2011-es évjárat de az elsőt 143 a másodikat 140 Le-re írja, ahogy az első körny.védelmi bes.: Stage 4 Requirement LDT, a második Stage V Emissions.
Tudnátok segíteni, hogy ez miért van így?

köszi
Isu

Mindkettő info korrekt! A motor EURO5, (Nemétországban ez 4-es körny.v. besorolást jelent). Lehet 140 vagy 163ps. Szerezz egy alvázszámot és oszd meg, kifigyeljük a pontos paramétereket!

 wave wave

 wave wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #12712 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 12:34:50 »

Nekem is azt mondták,hogy ha van csere peridódus ha nincs, nem akar HF-et leszerelni az esetleges beszakadás miatt. Szóval ha nem jelez hibát,nem cseréli ki.
engem ennyivel leléptettek Cheesy Cheesy Mondjuk rendben indult -18ban is, és valóban nincs kedvem egy hf leszedéshez, illetve annak kifizetéséhez.

a HF leszerelés azért már nagyon a legrosszabb esetben kell. Allitolag ezekben kevésbé törik mint pl a Focus 1.6TDCinel, masreszt ha beletörik még mindig jo eséllyel kitudjak szedni HF levetel nelkul.
Naplózva

Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #12713 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 13:44:09 »

Mindkettő info korrekt! A motor EURO5, (Nemétországban ez 4-es körny.v. besorolást jelent). Lehet 140 vagy 163ps. Szerezz egy alvázszámot és oszd meg, kifigyeljük a pontos paramétereket!

 wave wave

 wave wave wave

Ok, köszönöm!
Az alvázszám : wf0mxxgbwmab79025

Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #12714 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 13:52:38 »

Ok, köszönöm!
Az alvázszám : wf0mxxgbwmab79025



Ez euro4-es, francia piacos, 143LE.
Naplózva

Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #12715 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 14:00:40 »

Ez euro4-es, francia piacos, 143LE.

Igen en is ezt irtam lejjebb csak azt nem értem hogy egy masik francia piacos 2011 hogy lehet euro 5-ös 140le? Motor konstrukcioban van különbség vagy miben? Probaltam raguglizni de ugy tunik mintha az eu 4-es egy régebbi mk3-as tdci-bol szarmazna...
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #12716 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 14:04:14 »

Igen en is ezt irtam lejjebb csak azt nem értem hogy egy masik francia piacos 2011 hogy lehet euro 5-ös 140le? Motor konstrukcioban van különbség vagy miben? Probaltam raguglizni de ugy tunik mintha az eu 4-es egy régebbi mk3-as tdci-bol szarmazna...

A ket evjarat között volt a váltás 4-rol 5-re.
Eu5-s tobbnyire 140 vagy 163 lovas volt Mondeobol, gondolom smaxnl is ugyanezek vannak, meg van egy 11x LE-s valtozat is.
En ugytom egyik 2.0-snak sincs koze az MK3-as TDCi-hez mar.
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.29 csütörtök, 14:06:26 írta ReFi » Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12717 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 15:04:26 »

Ok, köszönöm!
Az alvázszám : wf0mxxgbwmab79025


 
* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja
S-Max/Galaxy 2006-2015, 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW, Dark Micastone
Alvázszám (VIN):
WF0MXXGBWMAB79025
Típusjóváhagyási-szám (TAN):
E13*2001/116*0185

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:
28.09.2010
Gépkocsi típus:
S-Max/Galaxy 2006-2015
Karosszéria kialakítás:
5 ajtós LMV
Változat:
50-es sorozat
Motor:
2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Váltó:
6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:
LHD FWD
Emisszió:
Lt Duty Truck Stage 4 előírás
Légkondicionáló:
Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:
(+)"F"
Fényezés:
Dark Micastone
Belső anyag:
Prada/Lux / Ebony

Kisebb jellemzők
 Hátsó sárfogók nélkül
 Teherrögzítő eszköz nélkül
 Belső Csomag nélkül
 Első sárfogók nélkül
 Szabványos csomagtérfedéllel
 (-) Version Packages
 Genkben készült
 Biztonsági Zár Cs. nélkül
 Speciális felsz. csomag nélkül
 SVO matrica nélkül
 RSO díszítés nélkül
 Galaxy Titanium Edition SVP
 Elect.stab.szabályozással
 Teljes-zárással
 Elektronikus hátsó ablakokkal
 Tükrözött üveggel
 Infravörös reflexív szélvédő
 Manuális nyitási hátsó ablak (flip)
 fűtött szélvédővel
 Hűtött kesztyűtartóval
 Kétszínű műszerfallal
 Hosszú tetőtartó B kivitellel
 Teljes padlókonzol kartámasszal
 Textil lábszonyegek elöl
 Textil lábszonyeg hátul
 Napellenzőkkel
 Bal napell. megvilágított tükörrel
 Jobb napell. megvilágított tükörrel
 Csomagtérháló készlet nélkül
 Raktérburkolattal
 Prémium rakományrögzíto hálóval
 naprolóval - 3. sor
 Belső elválasztás nélkül
 Karosszériaszínű első rács
 S Alum. kieg.tetőtartó keresztlécek
 Spoiler nélkül
 Belső kiegészítő visszapillantó
 elektromos működtet.visszap.tükör
 Dupla El./Fűt./Hajt./lámpás Tükör
 Vezetőülés Háttámla Lehajt. Asztal
 Különleg első üléshuz nélk
 Különleg hátsó üléshuz nélk
 Asztal - Első ülés
 2 irányban áll. hátsó fejtámlával
 Kézi hátsó ülés üléstámla-állítóval
 Vezető kézi deréktámasszal
 Utas kézi deréktámasszal
 Hátsó csúszóüléssel
 Ülés alatti tárolóval – vezető
 Ülés alatti tárolóval - utas
 Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés
 Utasülés hőm.vezérlés csökkentés
 Második Sor - 3 Különálló Ülés
 3. sor dupla ülés (side by side)
 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 Krómozott külső ajtófogantyúval
 króm csomagtérajtó fogantyúval
 Gyerekzáras háts ajtózár+el. nyit
 Motoros reteszzár Elekt. Kienged-el
 Távirányító egys - 2 behajt kulcs
 Kulcsnélküli zárműköd rendsz nélkül
 Automata szélvédőtörlővel
 Fűtött mosó fúvókával
 Fényszóró-tisztító nélkül
 Hátsó ül biztonsi övvel 2. 3. sor
 Gumiabroncs-nyomás érzékelők nélkül
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 7.5 X 17" 9 küllős kfém k.tárcsák
 225/50 R 17 W gumiabroncs
 Dĺsztárcsák nélkül
 Nem záródó csap anyák
 Standard felfüggesztéssel
 Első rugó terhelésosztály H
 Hátsó rugó terhelésoszt-L
 Mechanikus rögzítőfékkel
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
 sport elso ülés
 Hátsó kieg. légkondicionáló
 70 literes tartállyal
 Alap pedál kialakítás
 Lágy fogású kormánykerék
 Sebesség szabályozással
 Kiegészítő levegőfűtéssel
 Hagyományos műszerek - 3.szint
 Sávelhagyás figyelm. r. nélkül
 BIS W/Radar-BLIS/CAN LED
 Lopásgátló riasztó nélkül
 Billenésérzékelés nélkül
 Hátsó parkolási segítséggel
 Első parkolássegéllyel
 80 Ah akkumulátor
 BT/VC tel interface + USC csat
 Jelkülönbség-antenna
 Felsőosztály CD és AM/FM Rádió
 11 hangszóróval
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Hangvezérléses modul - francia
 Kamera nélkül
 Halogén fényszóróval
 Első ködlámpákkal
 Belső térképvilágítással
 2. és 3. sor olvasolámpával
 Automata fényszóró be/ki-vel
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #12718 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 16:56:39 »

A ket evjarat között volt a váltás 4-rol 5-re.
Eu5-s tobbnyire 140 vagy 163 lovas volt Mondeobol, gondolom smaxnl is ugyanezek vannak, meg van egy 11x LE-s valtozat is.
En ugytom egyik 2.0-snak sincs koze az MK3-as TDCi-hez mar.

Igen, most mar latom a gyartasi dátum alapjan. Akkor volt a FL. Azt lehet tudni hogy motorikusan milyen valtozast hozott a FL?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #12719 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 17:00:43 »

 
* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja
S-Max/Galaxy 2006-2015, 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW, Dark Micastone
Alvázszám (VIN):
WF0MXXGBWMAB79025
Típusjóváhagyási-szám (TAN):
E13*2001/116*0185

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:
28.09.2010
Gépkocsi típus:
S-Max/Galaxy 2006-2015
Karosszéria kialakítás:
5 ajtós LMV
Változat:
50-es sorozat
Motor:
2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Váltó:
6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:
LHD FWD
Emisszió:
Lt Duty Truck Stage 4 előírás
Légkondicionáló:
Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:
(+)"F"
Fényezés:
Dark Micastone
Belső anyag:
Prada/Lux / Ebony

Köszi Alf! Ezt honnet sikerült kinyerni, mert nekem ennyit csak fizetosen sikerült.? Az etis weboldal pedig egy ideje csak kb. egy sort ir ki a vin alapján.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12720 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 17:05:56 »

Köszi Alf! Ezt honnet sikerült kinyerni, mert nekem ennyit csak fizetosen sikerült.? Az etis weboldal pedig egy ideje csak kb. egy sort ir ki a vin alapján.
etisből.csak regisztrációval.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #12721 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 18:47:18 »

etisből.csak regisztrációval.
Ahha, de nem csak valamilyen partnerek tudnak regisztrálni?  En mint ecceru user tudok? Szerviztortenet nincs véletlenül ebben az etisben? Smiley
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #12722 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 18:47:50 »

Igen, most mar latom a gyartasi dátum alapjan. Akkor volt a FL. Azt lehet tudni hogy motorikusan milyen valtozast hozott a FL?
Igen, lásd TDCI topik!  hehe
Na jó. Most az 1x, mert amúgyis holnap Nagypéntek.
Tehát: a fl előtti 143 lovas (QXBA motorkódos, legalábbis mondeoknál), 2 db pierburg szelep, dpf regenerálás elmaradás esetén hígul az olaj stb.. stb... Chip-pel kb. 170-185 lóra húzható fel. 193nál már füstöl...
A fl 140ló (UFBA motorkód) 1xü sw módosítással 163 lóra felhúzható (optimalizálható  Cheesy) 1 db pierburg szelep van benne, reg esetén direkt befecskendezi a go-t elégetésre... Nem hígul az olaj.
A többit majd az ótoszerelők leírják4  integet2  
Mezei usereknek ennyi elég!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12723 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 18:53:07 »

Ahha, de nem csak valamilyen partnerek tudnak regisztrálni?  En mint ecceru user tudok? Szerviztortenet nincs véletlenül ebben az etisben? Smiley
nincs benne szervíztörténet,sosem volt.
Szerintem bárki regisztrálhat...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #12724 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 19:27:19 »

nincs benne szervíztörténet,sosem volt.
Szerintem bárki regisztrálhat...
Akkor a Veréb az madár, nem pedig bárki  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #12725 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 19:36:55 »

Igen, lásd TDCI topik!  hehe
Na jó. Most az 1x, mert amúgyis holnap Nagypéntek.
Tehát: a fl előtti 143 lovas (QXBA motorkódos, legalábbis mondeoknál), 2 db pierburg szelep, dpf regenerálás elmaradás esetén hígul az olaj stb.. stb... Chip-pel kb. 170-185 lóra húzható fel. 193nál már füstöl...
A fl 140ló (UFBA motorkód) 1xü sw módosítással 163 lóra felhúzható (optimalizálható  Cheesy) 1 db pierburg szelep van benne, reg esetén direkt befecskendezi a go-t elégetésre... Nem hígul az olaj.
A többit majd az ótoszerelők leírják4  integet2  
Mezei usereknek ennyi elég!
Ok, köszi! Bar nem tudom hogy mi az a pierburg szelep es h miért higul az olaj. Sosem volt diesel autom.  Most viszont szeretnék es a kerdes hogy melyiket ajánljátok? A régebbi qxba vagy az ujabb motor? Most egy qxba van a láthatáron. Bocs, galaxy-nal a forgalmi szerint qxwb.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #12726 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 19:59:26 »

Ok, köszi! Bar nem tudom hogy mi az a pierburg szelep es h miért higul az olaj. Sosem volt diesel autom.  Most viszont szeretnék es a kerdes hogy melyiket ajánljátok? A régebbi qxba vagy az ujabb motor? Most egy qxba van a láthatáron. Bocs, galaxy-nal a forgalmi szerint qxwb.
A qxba a régebbi. Amúgy nem sok 20'-as konténer tagunk van...  Cheesy   integet2
Joenak van egy de az elég gázos...  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #12727 Dátum: 2018.03.30 péntek, 08:39:05 »

Akkor a szerelőket szeretném megkérdezni, (ha erre járnak mostanság) hogy mennyire ajánlott motortípus a következő Galaxy motor: 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW (QXWB) ? Mi a tapasztalat vele? Van-e olyan indok amiért mindenképpen az újabb motortípussal rendelkezőt lenne célszerű megvenni?

köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #12728 Dátum: 2018.03.30 péntek, 09:45:57 »

Igen, lásd TDCI topik!  hehe
Na jó. Most az 1x, mert amúgyis holnap Nagypéntek.
Tehát: a fl előtti 143 lovas (QXBA motorkódos, legalábbis mondeoknál), 2 db pierburg szelep, dpf regenerálás elmaradás esetén hígul az olaj stb.. stb... Chip-pel kb. 170-185 lóra húzható fel. 193nál már füstöl...
A fl 140ló (UFBA motorkód) 1xü sw módosítással 163 lóra felhúzható (optimalizálható  Cheesy) 1 db pierburg szelep van benne, reg esetén direkt befecskendezi a go-t elégetésre... Nem hígul az olaj.
A többit majd az ótoszerelők leírják4  integet2  
Mezei usereknek ennyi elég!

Nekem a kettő keveréke. 140 LE, QXBA kód, két pierburg szelep.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #12729 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 23:11:16 »

Sziasztok,

Először is köszönöm, hogy befogadtatok, eddig szinte csak olvastam.

Január vége óta vagyok boldog tulajdonosa egy 2008-as Trend 2.0 TDCI Turneo Mondeo-nak.
Egy kicsit fejlesztettem mióta nálam van (Tempomat, Sony mp3 rádió, plusz pacik - 170 ló köszönettel power_ford-nak).

Ma kitisztítottam a fojtószelep házat, mert 2 napja egy hosszabb út során 4-szer berángatott a kocsi 1800 és 2800-as fordulat között, ebből 2-szer hosszabb kihagyás történt, mint mikor egy benzinesnél kihagy a gyújtás. Volt koksz rendesen a fojtószelep házban és a sznezorokon plusz az egr csőben, de a mai próbakör után minden jónak tűnik. ( For info: A megvásárlás után azonnal szűrők, olaj, vezérlés és termosztát csere történt, mivel 177e km-rel vettem a kocsit és majdnem 10 évesen, nem vártam vele addig míg meglesz a 200ekm, vagy a 10 év.)

A lényeg:
Ma a leállítás után jött a FAQ-ban ecsetelt pukizós hang, vagyis nagy valószínűséggel cserélnem kell a leállításért felelős "Pierburg" szelepet. ( bár a hang nem a szeéep feéőé jött, hanem az egr környékén található, talán nyomástartó valami felől)

A kérdésem a következő lenne:

A kocsin található Pierburg szelepeken a következő jelzést találtam:
>PA6.6-GF35<

Ez alapján melyik a FAQ-ban (http://mondeo.hu/index.php?topic=23709.0) felsorolt Pierburg szelep típust vásárolhatom meg?

A Faq-ban a következő felsorolás található:

2.0 TDCi-be ezek valóak:
FORD - 1 449 602 / 1449602
FORD - 6G9Q-9E882-CA / 6G9Q9E882CA
PIERBURG - 7.01771.00 / 70177100
PIERBURG - 7.01771.00.0 / 701771000
PIERBURG - 7.01771.01 / 70177101
PIERBURG - 7.01771.01.0 / 701771010
VOLVO - 31216025 / 31216025

Ha jól értem ezek közül bármelyik jó lehet a problémás helyett?

A válaszokat előre is köszönöm!

Még egy kérdés jutott eszembe.

Nem hűt a klíma a kocsiban, ellenben hallom, hogy bekapcsol a klímakompresszor, de legalább van egy hibakódom:
P1463 azaz az A/C nyomással valami nem gyere be. Kérlek erősítsetek meg abban, hogy csupán a gázzal kell feltölteni a rendszert.

Tisztelettel: repepe

Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12730 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 23:20:32 »

Sziasztok,

Először is köszönöm, hogy befogadtatok, eddig szinte csak olvastam.

Január vége óta vagyok boldog tulajdonosa egy 2008-as Trend 2.0 TDCI Turneo Mondeo-nak.
Egy kicsit fejlesztettem mióta nálam van (Tempomat, Sony mp3 rádió, plusz pacik - 170 ló köszönettel power_ford-nak).

Ma kitisztítottam a fojtószelep házat, mert 2 napja egy hosszabb út során 4-szer berángatott a kocsi 1800 és 2800-as fordulat között, ebből 2-szer hosszabb kihagyás történt, mint mikor egy benzinesnél kihagy a gyújtás. Volt koksz rendesen a fojtószelep házban és a sznezorokon plusz az egr csőben, de a mai próbakör után minden jónak tűnik. ( For info: A megvásárlás után azonnal szűrők, olaj, vezérlés és termosztát csere történt, mivel 177e km-rel vettem a kocsit és majdnem 10 évesen, nem vártam vele addig míg meglesz a 200ekm, vagy a 10 év.)

A lényeg:
Ma a leállítás után jött a FAQ-ban ecsetelt pukizós hang, vagyis nagy valószínűséggel cserélnem kell a leállításért felelős "Pierburg" szelepet. ( bár a hang nem a szeéep feéőé jött, hanem az egr környékén található, talán nyomástartó valami felől)

A kérdésem a következő lenne:

A kocsin található Pierburg szelepeken a következő jelzést találtam:
>PA6.6-GF35<

Ez alapján melyik a FAQ-ban (http://mondeo.hu/index.php?topic=23709.0) felsorolt Pierburg szelep típust vásárolhatom meg?

A Faq-ban a következő felsorolás található:

2.0 TDCi-be ezek valóak:
FORD - 1 449 602 / 1449602
FORD - 6G9Q-9E882-CA / 6G9Q9E882CA
PIERBURG - 7.01771.00 / 70177100
PIERBURG - 7.01771.00.0 / 701771000
PIERBURG - 7.01771.01 / 70177101
PIERBURG - 7.01771.01.0 / 701771010
VOLVO - 31216025 / 31216025

Ha jól értem ezek közül bármelyik jó lehet a problémás helyett?

A válaszokat előre is köszönöm!

Még egy kérdés jutott eszembe.

Nem hűt a klíma a kocsiban, ellenben hallom, hogy bekapcsol a klímakompresszor, de legalább van egy hibakódom:
P1463 azaz az A/C nyomással valami nem gyere be. Kérlek erősítsetek meg abban, hogy csupán a gázzal kell feltölteni a rendszert.

Tisztelettel: repepe


töltesd fel gázzal.illetve szivárgás ellenőrzés...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #12731 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 23:30:07 »

töltesd fel gázzal.illetve szivárgás ellenőrzés...

Szervusz Alf,

Köszönöm a választ a klímás témára.

Pierburg szelep témakörben is tudnál segíteni?
Melyik cikkszámút vásárolhatom meg a felsoroltak közül?

Köszönettel: repepe
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12732 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 23:40:17 »

Szervusz Alf,

Köszönöm a választ a klímás témára.

Pierburg szelep témakörben is tudnál segíteni?
Melyik cikkszámút vásárolhatom meg a felsoroltak közül?

Köszönettel: repepe

szia.
bármelyiket berakhatod,jól érted.Azt érdemes tudni, hogy ezek sima mágnes szelepek vákumra.Egy tekercs,12v,behúz,kinyit.semmi extra.Ahogy a cikkben van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #12733 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 23:42:23 »

szia.
bármelyiket berakhatod,jól érted.Azt érdemes tudni, hogy ezek sima mágnes szelepek vákumra.Egy tekercs,12v,behúz,kinyit.semmi extra.Ahogy a cikkben van.

Köszönöm, sokat segítettél!
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12734 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 07:58:51 »


bármelyiket berakhatod,jól érted

És bárhova?

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12735 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 12:06:14 »

És bárhova?

 eplus2
szeretnéd?! eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #12736 Dátum: 2018.04.03 kedd, 15:06:01 »

Köszönöm, sokat segítettél!

Sziasztok,

Kicseréltem ma a hűtőhöz közelebb eső szelepet, de megmaradt a pukizó hang.

Cseréljem a tűzfal felé eső szelepet is?

Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12737 Dátum: 2018.04.03 kedd, 15:31:48 »

Sziasztok,

Kicseréltem ma a hűtőhöz közelebb eső szelepet, de megmaradt a pukizó hang.

Cseréljem a tűzfal felé eső szelepet is?



Szerinted?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #12738 Dátum: 2018.04.03 kedd, 15:44:07 »

Szerinted?

Szia,

Ha számomra egyértelmű lenne, nem kérdeztem volna meg nálam hozzáértőbbektől.
A FAQ-ban annyi van leírva, hogy az egyik szelep, értelmezésem szerint a hűtőhöz közelebb eső (az első), amit cseréltem felelős a pukizó hangért, míg a másik a turbó szabályozásáért.
Mivel teljesítmény problémát eddig nem észleltem a kocsin, ezért kérdezem, hogy a turbó szabályozásért felelős (hátsó) szelep miatt is adhat-e ilyen hangot.
Ha igen, nyilván cserélem főleg, ha ez a szelep elhalálozásának előjele.
(Azért szeretném tudni, mert nem vagyok híve az észnélkül mindent kicserélek ha kell, ha nem hozzáállásnak.)
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #12739 Dátum: 2018.04.03 kedd, 19:08:13 »

Sziasztok!  Cry
Minket is elért a részecskeszűrős rákfene, igaz bármi lehet a gond.  falbav
Előző automatikus regennél észrevettem, hogy a regenerációkor a 600 C fok körüli hőmérséklet, csak pár percig volt meg, majd 530C fölé már nem ment.
Akkor szerencsére 120%-ról lement 87%-ig a regeneráció, de utána motorhibát dobott, ami természetesen következő indulásnál eltűnt.
De a DTC-ben benne volt az alacsony DPF regenerációs hőmérséklet hiba. Gondoltam majd 100% nál ismét elindul a próba, de nem történt semmi. Talán azért, mert úgy 15 liter üzemanyag volt már csak a tankban.

Ma kiszedtük a vaporizer-t, vagy fáklyát, vagy mi a manót. Hogy hívják a boltban?  Huh? Nem igazán volt koszos és a furat is csak kicsit volt kormos, hamus belül.
Megmértem az ellenállását a gyertyának: 1,1 Ohm a műszer kábelekkel együtt (így ~0,9 Ohm). Külföldi fórumon azt olvastam 0,8-1,3 közt kell lennie. Gondoltam ez jó még.
Átfújni szájjal nem bírtuk. Kompresszorral megfújtuk, megindult a levegő áramlás. Átmostuk féktisztítóval is, kicsit kalapáltuk is. Eget verő levegő mennyiség azért nem jött, nem tudom mennyire kellene áteresztenie. Kosz nem igazán jött belőle. Most már szájjal is át lehetett fújni.
Visszatettük. Elkövettem hibákat, így utólag belegondolva. Nem mértem rá még egyszer ellenőrzésként, hogy nem sérült-e meg a gyertya az ütéstől.
A biztosítókat ellenőriztem, rendben. De a gyertya relét nem tudtam megnézni. Most, hogy átengedett eszembe sem jutott.
Már ismét regen előtt volt az autó, így útnak indultam. De nem indult el 120%, de 121% sem indult el ahogy szokott.  fejvakaras
Telefonról FORSCAN nel töröltem az alacsony hőmérséklet hibát. A jármű nem felel meg a regenerációnak hibát többszöri próbálkozásra sem bírtam törölni. Többször újraindítottam.  Nem, nem és nem. Tankoltam is fél fölé, még közvetlen csere után. Máskor még fel sem melegszik a motor, lemegy a regen ilyen számok mellett.

Elindultam haza. 125% környékén indult el, de nem ment fel már csak 440 C fokig. A vége megint motorhiba jelzés lett a konzolon is.

Nagyon csúnya számokat kaptam ajánlat gyanánt. Shocked
Most azon vagyok megint nekifogok magam.  boxer  Sok kilométert már nem tudok bele tenni, nem csökkent a telítettség most semmit.

-Mi a pontos magyar kereskedelmi neve egy ilyen vaporizer-nek?
-Mennyibe kerül úgy cirka kézbe ez a fabrikált valami?
-Tapasztalt már valaki olyat, hogy a reléjének az érintkezőjének átmeneti ellenállása nőtt meg annyira, hogy nem fűt esetleg rendesen? (bár akkor a relé is füstölne talán)
-Előfordult már valakivel itt, hogy az impulzus pumpa adta meg magát?
-El tudom indítani valahogy csak a pumpát?
-Bluetooth-on keresztül PC-ről el tudom indítani a kényszerített regent, biztonságos?
-Le tudom állítani a PC indított regent lejárati idő előtt károsodás nélkül? Programból, vagy gyújtás levesz (utóbbi nem volna szerencsés)?
-Mondja már meg valaki, hogy mennyi egy jó részecskeszűrő alapjárati dP, vagy 2000f/p, vagy 100km/h sík terep dP. (1mbar/8mbar/45mbar jó vagy rossz már?)
-Regenerálási ciklusokat tanulja a gép, megjegyzi? (egy rossz szűrő után, takarított, újra cserélt, kell programozni a komputert ?)

Ez a nagy környezetvédelem!  eplus2  levele  7-10 éves autót dobjunk kukába gazdasági "totálkárral". Igaz 1-2 éven belül is leamortizálható a pénztárca. Pert kéne indítani inkább ezekért is!  eplus2

Köszönöm! Üdv!   help   beka3
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.03 kedd, 22:57:55 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #12740 Dátum: 2018.04.03 kedd, 20:12:29 »

Sziasztok!  Cry
Minket is elért a részecskeszűrős rákfene, igaz bármi lehet a gond.  falbav
Előző automatikus regennél észrevettem, hogy a regenerációkor a 600 C fok körüli hőmérséklet, csak pár percig volt meg, majd 530C fölé már nem ment.
Akkor szerencsére 120%-ról lement 87%-ig a regeneráció, de utána motorhibát dobott, ami természetesen következő indulásnál eltűnt.
De a DTC-ben benne volt az alacsony DPF regenerációs hőmérséklet hiba. Gondoltam majd 100% nál ismét elindul a próba, de nem történt semmi. Talán azért, mert úgy 15 liter üzemanyag volt már csak a tankban.

Ma kiszedtük a vaporizer-t, vagy fáklyát, vagy mi a manót. Nem igazán volt koszos és a furat is csak kicsit volt kormos, hamus belül.
Megmértem az ellenállását a gyertyának: 1,1 Ohm a műszer kábelekkel együtt (így ~0,9 Ohm). Külföldi fórumon azt olvastam 0,8-1,3 közt kell lennie. Gondoltam ez jó még.
Átfújni szájjal nem bírtuk. Kompresszorral megfújtuk, megindult a levegő áramlás. Átmostuk féktisztítóval is, kicsit kalapáltuk is. Eget verő levegő mennyiség azért nem jött, nem tudom mennyire kellene áteresztenie. Kosz nem igazán jött belőle.
Visszatettük. Elkövettem hibákat, így utólag belegondolva. Nem mértem rá még egyszer ellenőrzésként, hogy nem sérült-e meg.
A biztosítókat ellenőriztem, rendben. De a relét nem tudtam megnézni.
Már ismét regen előtt voltaz autó, így útnak indultam. De nem indult el 120%, de 121% sem

Folyt köv. bocs

Várom a fejleményeket, én is ezzel küzdök, remélhetőleg a héten meg lesz a tisztítás...
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12741 Dátum: 2018.04.03 kedd, 20:54:13 »

Szia,

Ha számomra egyértelmű lenne, nem kérdeztem volna meg nálam hozzáértőbbektől.
A FAQ-ban annyi van leírva, hogy az egyik szelep, értelmezésem szerint a hűtőhöz közelebb eső (az első), amit cseréltem felelős a pukizó hangért, míg a másik a turbó szabályozásáért.
Mivel teljesítmény problémát eddig nem észleltem a kocsin, ezért kérdezem, hogy a turbó szabályozásért felelős (hátsó) szelep miatt is adhat-e ilyen hangot.
Ha igen, nyilván cserélem főleg, ha ez a szelep elhalálozásának előjele.
(Azért szeretném tudni, mert nem vagyok híve az észnélkül mindent kicserélek ha kell, ha nem hozzáállásnak.)


A tur szabályozó jóval többet dolgozik, és az szokott pukizni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #12742 Dátum: 2018.04.04 szerda, 00:15:31 »

Sziasztok!  Cry
Minket is elért a részecskeszűrős rákfene, igaz bármi lehet a gond.  falbav
Előző automatikus regennél észrevettem, hogy a regenerációkor a 600 C fok körüli hőmérséklet, csak pár percig volt meg, majd 530C fölé már nem ment.
Akkor szerencsére 120%-ról lement 87%-ig a regeneráció, de utána motorhibát dobott, ami természetesen következő indulásnál eltűnt.
De a DTC-ben benne volt az alacsony DPF regenerációs hőmérséklet hiba. Gondoltam majd 100% nál ismét elindul a próba, de nem történt semmi. Talán azért, mert úgy 15 liter üzemanyag volt már csak a tankban.

Ma kiszedtük a vaporizer-t, vagy fáklyát, vagy mi a manót. Hogy hívják a boltban?  Huh? Nem igazán volt koszos és a furat is csak kicsit volt kormos, hamus belül.
Megmértem az ellenállását a gyertyának: 1,1 Ohm a műszer kábelekkel együtt (így ~0,9 Ohm). Külföldi fórumon azt olvastam 0,8-1,3 közt kell lennie. Gondoltam ez jó még.
Átfújni szájjal nem bírtuk. Kompresszorral megfújtuk, megindult a levegő áramlás. Átmostuk féktisztítóval is, kicsit kalapáltuk is. Eget verő levegő mennyiség azért nem jött, nem tudom mennyire kellene áteresztenie. Kosz nem igazán jött belőle. Most már szájjal is át lehetett fújni.
Visszatettük. Elkövettem hibákat, így utólag belegondolva. Nem mértem rá még egyszer ellenőrzésként, hogy nem sérült-e meg a gyertya az ütéstől.
A biztosítókat ellenőriztem, rendben. De a gyertya relét nem tudtam megnézni. Most, hogy átengedett eszembe sem jutott.
Már ismét regen előtt volt az autó, így útnak indultam. De nem indult el 120%, de 121% sem indult el ahogy szokott.  fejvakaras
Telefonról FORSCAN nel töröltem az alacsony hőmérséklet hibát. A jármű nem felel meg a regenerációnak hibát többszöri próbálkozásra sem bírtam törölni. Többször újraindítottam.  Nem, nem és nem. Tankoltam is fél fölé, még közvetlen csere után. Máskor még fel sem melegszik a motor, lemegy a regen ilyen számok mellett.

Elindultam haza. 125% környékén indult el, de nem ment fel már csak 440 C fokig. A vége megint motorhiba jelzés lett a konzolon is.

Nagyon csúnya számokat kaptam ajánlat gyanánt. Shocked
Most azon vagyok megint nekifogok magam.  boxer  Sok kilométert már nem tudok bele tenni, nem csökkent a telítettség most semmit.

-Mi a pontos magyar kereskedelmi neve egy ilyen vaporizer-nek?
-Mennyibe kerül úgy cirka kézbe ez a fabrikált valami?
-Tapasztalt már valaki olyat, hogy a reléjének az érintkezőjének átmeneti ellenállása nőtt meg annyira, hogy nem fűt esetleg rendesen? (bár akkor a relé is füstölne talán)
-Előfordult már valakivel itt, hogy az impulzus pumpa adta meg magát?
-El tudom indítani valahogy csak a pumpát?
-Bluetooth-on keresztül PC-ről el tudom indítani a kényszerített regent, biztonságos?
-Le tudom állítani a PC indított regent lejárati idő előtt károsodás nélkül? Programból, vagy gyújtás levesz (utóbbi nem volna szerencsés)?
-Mondja már meg valaki, hogy mennyi egy jó részecskeszűrő alapjárati dP, vagy 2000f/p, vagy 100km/h sík terep dP. (1mbar/8mbar/45mbar jó vagy rossz már?)
-Regenerálási ciklusokat tanulja a gép, megjegyzi? (egy rossz szűrő után, takarított, újra cserélt, kell programozni a komputert ?)

Ez a nagy környezetvédelem!  eplus2  levele  7-10 éves autót dobjunk kukába gazdasági "totálkárral". Igaz 1-2 éven belül is leamortizálható a pénztárca. Pert kéne indítani inkább ezekért is!  eplus2

Köszönöm! Üdv!   help   beka3

Hát az összes kérdésedre nem tudom a választ...
- magyar neve : dpf tüzelőanyagpára szelep
- ár : akciósan 75255ft, ugy. nincs belőle, de jó hír, h elég csak az izzítót benne cserélni 12954ft-ért, igaz igy kicsit barkácsolni kell.
- gysz: 1856982 ill. 1892119
Adatokat a Petrányitól néztem
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #12743 Dátum: 2018.04.04 szerda, 06:15:40 »

Köszönöm az infót!
Hát nem adják ingyé ezt sem!  csodalk    Hol van polcon ilyen csoda izzítógyertya? beka3

UI: Vettem a csergőbe ~13e Ft. Köszi!
Hát az összes kérdésedre nem tudom a választ...
......
Közben megtaláltam, tavaj nyáron futott már ez a projekt itt. Gyertya cserénél kell kábelt heggeszteni, vagy a csatlakozóból kiszedhető a tüske? Forscan ben el tudok indítani dpf gyertyára, szivattyúra tesztet? Ezt másoktól kérdem!
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.06 péntek, 00:30:48 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12744 Dátum: 2018.04.04 szerda, 10:30:16 »

Folyt köv. Kerestem felakasztommagam smilet, de sajnos nincs szomoru1

Tegnap új hibajelenséggel lepett meg a kocsi, amit eddig soha nem csinált.
kb fél óra autózgatást követően teljesen üzem meleg motornál 5.-ben gurulva, nem gyorsítva rántott párat és aztán leállt. Elmormoltam pár szalonképesnek nem nevezhető imát és beindítottam, indult egyből.
Aztán visszafelé úton megint csak egyenletes tempónál éreztem egy rántást, de nem állt le a ~ 15 km alatt.
Hazaérve a P1632-es hibakód volt benne, de ez még szerintem a múltkori lerobbanós sztory hagyatéka, amikor a hosszbordás szíjfeszítőm megadta magát, aztán rá 4 napra a klímakompresszorom hullott szét. Viszont ami érdekes, hogy törlés után ismételten előjött.

Most reggel összeszámoltam, hogy az elmúlt 9 hónapban 400 fölött költöttem a kocsira és ott tartok, hogy nem merek elindulni vele, szóval bármi segítőkész tippet szívesen fogadok

Opciók:

  • Csak valami egyszerű hiba, amire esetleg tudjátok a megoldást
  • utolsó utáni esélyt adni a kocsinak és betolni valami általatok javasolt helyre
  • C8/807/Ulysse 2.0 benzin
  • Zafira 1.8 benzin
  • Grand Espace 2.0T benzin
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12745 Dátum: 2018.04.04 szerda, 14:08:35 »

Folyt köv. Kerestem felakasztommagam smilet, de sajnos nincs szomoru1

Tegnap új hibajelenséggel lepett meg a kocsi, amit eddig soha nem csinált.
kb fél óra autózgatást követően teljesen üzem meleg motornál 5.-ben gurulva, nem gyorsítva rántott párat és aztán leállt. Elmormoltam pár szalonképesnek nem nevezhető imát és beindítottam, indult egyből.
Aztán visszafelé úton megint csak egyenletes tempónál éreztem egy rántást, de nem állt le a ~ 15 km alatt.
Hazaérve a P1632-es hibakód volt benne, de ez még szerintem a múltkori lerobbanós sztory hagyatéka, amikor a hosszbordás szíjfeszítőm megadta magát, aztán rá 4 napra a klímakompresszorom hullott szét. Viszont ami érdekes, hogy törlés után ismételten előjött.

Most reggel összeszámoltam, hogy az elmúlt 9 hónapban 400 fölött költöttem a kocsira és ott tartok, hogy nem merek elindulni vele, szóval bármi segítőkész tippet szívesen fogadok

Opciók:

  • Csak valami egyszerű hiba, amire esetleg tudjátok a megoldást
  • utolsó utáni esélyt adni a kocsinak és betolni valami általatok javasolt helyre
  • C8/807/Ulysse 2.0 benzin
  • Zafira 1.8 benzin
  • Grand Espace 2.0T benzin

ha újra előjött akkor az a hiba fennáll.
A generátort és az ecu jelét is ellenőrizni kell.Valszeg nincs vagy nem jó a gerjesztő fesz.

P1632 Smart Alternator Faults Sensor/circuit Malfunction
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12746 Dátum: 2018.04.04 szerda, 14:38:08 »

ha újra előjött akkor az a hiba fennáll.
A generátort és az ecu jelét is ellenőrizni kell.Valszeg nincs vagy nem jó a gerjesztő fesz.

P1632 Smart Alternator Faults Sensor/circuit Malfunction

 worship
Totál hülye vagyok a villanyhoz, de ezt egy sima mezei multiméterrel ki lehet mérni vagy autóvillanyász kell hozzá megfelelő műszerrel?
És esetleg ez okozhatta a leállást, megtorpanást?

Mikor széthullott szíjfeszítővel próbáltam hazajutni akkor is rángatott mint a bakkecske és irdatlanul kerepelt
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.04 szerda, 14:39:42 írta zsapeti » Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12747 Dátum: 2018.04.04 szerda, 14:43:13 »

worship
Totál hülye vagyok a villanyhoz, de ezt egy sima mezei multiméterrel ki lehet mérni vagy autóvillanyász kell hozzá megfelelő műszerrel?
És esetleg ez okozhatta a leállást, megtorpanást?

Mikor széthullott szíjfeszítővel próbáltam hazajutni akkor is rángatott mint a bakkecske és irdatlanul kerepelt

szerintem ahhoz komolyabb műszer-diag kell.IDS.
Az a kérdés, hogy a leálláskor mi mindent tárolt hibának. MIL lámpát is kigyújtotta valszeg.De önmagában szerintem ez nem tudja a motort leállítani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12748 Dátum: 2018.04.04 szerda, 14:52:13 »

szerintem ahhoz komolyabb műszer-diag kell.IDS.
Az a kérdés, hogy a leálláskor mi mindent tárolt hibának. MIL lámpát is kigyújtotta valszeg.De önmagában szerintem ez nem tudja a motort leállítani.
Mire észbe kaptam és ránéztem a műszerfalra már állt a motor és csak a szokásos gyújtáskor is megjelenő jelek világítottak, MIL biztos nem volt és indításkor sem maradt égve.
Ma is ha hazaérek ránézek, próbálom törölni és a csatikat vezetékeket átnézem.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #12749 Dátum: 2018.04.04 szerda, 15:55:43 »

Folyt köv. Kerestem felakasztommagam smilet, de sajnos nincs szomoru1

Tegnap új hibajelenséggel lepett meg a kocsi, amit eddig soha nem csinált.
kb fél óra autózgatást követően teljesen üzem meleg motornál 5.-ben gurulva, nem gyorsítva rántott párat és aztán leállt. Elmormoltam pár szalonképesnek nem nevezhető imát és beindítottam, indult egyből.
Aztán visszafelé úton megint csak egyenletes tempónál éreztem egy rántást, de nem állt le a ~ 15 km alatt.
Hazaérve a P1632-es hibakód volt benne, de ez még szerintem a múltkori lerobbanós sztory hagyatéka, amikor a hosszbordás szíjfeszítőm megadta magát, aztán rá 4 napra a klímakompresszorom hullott szét. Viszont ami érdekes, hogy törlés után ismételten előjött.

Most reggel összeszámoltam, hogy az elmúlt 9 hónapban 400 fölött költöttem a kocsira és ott tartok, hogy nem merek elindulni vele, szóval bármi segítőkész tippet szívesen fogadok

Opciók:

  • Csak valami egyszerű hiba, amire esetleg tudjátok a megoldást
  • utolsó utáni esélyt adni a kocsinak és betolni valami általatok javasolt helyre
  • C8/807/Ulysse 2.0 benzin
  • Zafira 1.8 benzin
  • Grand Espace 2.0T benzin


jol remlik, hogy valami hackelt program van a motorvezerlon? nem lehet hogy az okozza ezeket a dolgokat?
Naplózva

Oldalak: 1 ... 248 249 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 261 262 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.