Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:03:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
250
251
252
253
254
255
256
[
257
]
258
259
260
261
262
263
264
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5264528 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
sqs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12800 Dátum:
2018.04.18 szerda, 10:50:08 »
Idézetet írta: fektoh - 2018.04.18 szerda, 10:11:08
Nézd meg a szélvédőt, a gyári Pilkington kell legyen, Ford logóval. A DOT számról kiderülhet, hogy cserélték-e (minden bizonnyal, ha nem fűtős): mivel 2010-es az autó, így vagy egy 9-es (2009-es szélvédő) vagy 0-s (2010-es szélvédő) szám kell legyen ott a kis pontok után (vagy előtt?). Más szám arra fog utalni, hogy azóta cserélték, és sajnos nem vettek bele fűtőset, mert az drágább (önmagában a cserélt szélvédő nem gáz, nekem az S-Max-on 4 év alatt 2x is cserélni kellett kőfelverődés miatt)
Más: nem tempomatos az autó, ha ez számít neked (Titaniumban sem tartozott még ekkor a felszereltséghez), de itt a fórumon utána tudsz nézni, lehet bele utólag tenni gyárit, nem is túl drágán)
Teljesen egyértelmű, hogy cserélt, mert nincsenek benne a fűtőszálak. Amit nem is értek, mert most megnéztem, nem olyan horror a fűtött, érzékelős. No mindegy, ez inkább intő jel, hogy esetleg más téren sem kapta meg azt a járgány, amit kellett volna.
A tempomatos kérdést én is körbejártam és már megtaláltam, kit kell keresni és mennyibe lenne (lesz)
Naplózva
2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12801 Dátum:
2018.04.18 szerda, 10:52:13 »
Idézetet írta: sqs - 2018.04.18 szerda, 10:50:08
Teljesen egyértelmű, hogy cserélt, mert nincsenek benne a fűtőszálak. Amit nem is értek, mert most megnéztem, nem olyan horror a fűtött, érzékelős. No mindegy, ez inkább intő jel, hogy esetleg más téren sem kapta meg azt a járgány, amit kellett volna.
A tempomatos kérdést én is körbejártam és már megtaláltam, kit kell keresni és mennyibe lenne (lesz)
Pedig a fűthető szélvédő nagy áldás. Szerintem nem lesz többet autóm e nélkül.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12802 Dátum:
2018.04.18 szerda, 12:17:35 »
Idézetet írta: sqs - 2018.04.18 szerda, 10:50:08
Teljesen egyértelmű, hogy cserélt, mert nincsenek benne a fűtőszálak. Amit nem is értek, mert most megnéztem, nem olyan horror a fűtött, érzékelős. No mindegy, ez inkább intő jel, hogy esetleg más téren sem kapta meg azt a járgány, amit kellett volna.
A tempomatos kérdést én is körbejártam és már megtaláltam, kit kell keresni és mennyibe lenne (lesz)
Ez hülyeség... kapott egy kavicsot,és vett egy szélvédőt.
Ha az enyémen kellene cserélni,én sem rakatnék bele fűthetőt.... este tök tré kilátni az autóból
Szégyen hogy a Fókából este jobban kiláttam.
Azt a két három havas napot ki lehet kaparászásssal is birni.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12803 Dátum:
2018.04.18 szerda, 12:58:17 »
Idézetet írta: wofer - 2018.04.18 szerda, 12:17:35
Ez hülyeség... kapott egy kavicsot,és vett egy szélvédőt.
Ha az enyémen kellene cserélni,én sem rakatnék bele fűthetőt.... este tök tré kilátni az autóból
Szégyen hogy a Fókából este jobban kiláttam.
Azt a két három havas napot ki lehet kaparászásssal is birni.
Majd ha kijózanodtál írj egy másik hsz-t.
Mitől tré kilátni egy fűthető első szélvédőn este? Vagy bármikor? Mivel távolabbra fókuszál a szemed, észre sem veszed a szálakat.
Javaslom a szemorvost, ha neked ez zavarja a látásod....
Sokkal több, mint 2-3 nap havas. Ráadásul a jeges napok a bajosak!
Neked biztosabb jobb kaparászni, mint megnyomni egy gombot.
- Párásodás elleni s kiváló! (Tudom, te letörlöd szivaccsal a párát.
)
Összehasonlíthatatlanul jobb egy fűthető első szélvédő egy simánál.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.18 szerda, 16:47:29 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12804 Dátum:
2018.04.18 szerda, 13:32:07 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.04.18 szerda, 12:58:17
Majd ha kijózanodtál írj egy másik hsz-t.
Mitől tré kilátni egy fűthető első szélvédőn este? Vagy bármikor? Mivel távolabbra fókuszál a szemed, észre sem veszed a szálakat.
Javaslom a szemorvost, ha neked ez zavarja a látásod....
Sokkal több, mint 2-3 nap havas. Ráadásul a jeges napok a bajosak!
Neked biztosabb jobb kaparászni, mint megnyomni egy gombot.
- Párásodás elleni s kiváló! (Tusom, te letörlöd szivaccsal a párát.
)
Összehasonlíthatatlanul jobb egy fűthető első szélvédő egy simánál.
És a nem működő fűthető szélvédő az hol van a skálán?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12805 Dátum:
2018.04.18 szerda, 13:59:25 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.04.18 szerda, 12:58:17
Majd ha kijózanodtál írj egy másik hsz-t.
Mitől tré kilátni egy fűthető első szélvédőn este? Vagy bármikor? Mivel távolabbra fókuszál a szemed, észre sem veszed a szálakat.
Javaslom a szemorvost, ha neked ez zavarja a látásod....
Sokkal több, mint 2-3 nap havas. Ráadásul a jeges napok a bajosak!
Neked biztosabb jobb kaparászni, mint megnyomni egy gombot.
- Párásodás elleni s kiváló! (Tusom, te letörlöd szivaccsal a párát.
)
Összehasonlíthatatlanul jobb egy fűthető első szélvédő egy simánál.
Nabakker, egyet kell értsek Tibivel
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12806 Dátum:
2018.04.18 szerda, 16:17:44 »
Idézetet írta: fektoh - 2018.03.27 kedd, 13:50:11
A Fordomnál nem, de off autómon volt már ilyen. Kipufogósor tömítés csere kell, meg ha esetleg vetemedett a leömlő öntvény is, akkor síkolás a visszarakás előtt.
Nem úsztam meg.
Leömlőt gépmunkára ítélték. ferde. a gyári lemeztömítésnél legalább 4 helyen nyomta a kormot kifele.plusz 4ből 1 izzító halott. csere. remélem nem szakadnak be. erről még nincs hírem. turbo olajos picit, de elvileg nem lötyög a bele
aztán olajcsere.
NGK az jó minőség izzító gyertyába is ugye?Ritka fs helyen van.
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12807 Dátum:
2018.04.18 szerda, 16:25:22 »
Idézetet írta: zsolank - 2018.04.18 szerda, 16:17:44
Nem úsztam meg.
Leömlőt gépmunkára ítélték. ferde. a gyári lemeztömítésnél legalább 4 helyen nyomta a kormot kifele.plusz 4ből 1 izzító halott. csere. remélem nem szakadnak be. erről még nincs hírem. turbo olajos picit, de elvileg nem lötyög a bele
aztán olajcsere.
NGK az jó minőség izzító gyertyába is ugye?Ritka fs helyen van.
"Leömlőt gépmunkára ítélték"
Remélem, nem kérnek el érte egy vagyont, az enyémet a szerelőm anno kézi reszelővel síkolta, mert épp betojt a felsőmarója és jó lett (tizenéve még minden autószerelő iskolában tanították a kézi síkolást alapismeretként).
És igen az NGK jó izzítóban is (asszem a "gyári" is az)
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12808 Dátum:
2018.04.18 szerda, 16:29:32 »
Idézetet írta: wofer - 2018.04.18 szerda, 12:17:35
Ez hülyeség... kapott egy kavicsot,és vett egy szélvédőt.
Ha az enyémen kellene cserélni,én sem rakatnék bele fűthetőt.... este tök tré kilátni az autóból
Szégyen hogy a Fókából este jobban kiláttam.
Azt a két három havas napot ki lehet kaparászásssal is birni.
Ez az első autóm ilyen szélvédővel, pár nap alatt megszoktam, most már észre sem veszem se nappal se éjjel a kis szálakat.
Én is cseréltem/cserélem 1-1 kőfelverődés után is, mivel
1. Az első ilyennél be is repedt vagy 20 centi hosszan, nem volt kérdés a csere
2. A másodiknál pont a látótér közepén volt a lepattanás, esélyes volt, hogy nem megy át a vizsgán
3. Olyan Casco-m van, aminél nincs önrész a üvegkárra, így ingyen volt, akkor meg miért ne (gyárival egyenértékű Pilkington került bele)?
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12809 Dátum:
2018.04.18 szerda, 16:48:03 »
Idézetet írta: Domi - 2018.04.18 szerda, 13:32:07
És a nem működő fűthető szélvédő az hol van a skálán?
A "nincs előnye, de hátránya sincs" helyen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12810 Dátum:
2018.04.18 szerda, 17:47:29 »
Idézetet írta: wofer - 2018.04.18 szerda, 12:17:35
Ez hülyeség... kapott egy kavicsot,és vett egy szélvédőt.
Ha az enyémen kellene cserélni,én sem rakatnék bele fűthetőt.... este tök tré kilátni az autóból
Szégyen hogy a Fókából este jobban kiláttam.
Azt a két három havas napot ki lehet kaparászásssal is birni.
lyally.
A fűthető olcsóbban van,mint a nem fűthető.40cserével csináltatta a kollégám 2hete.A sima lett volna csak az üveg 48.Nincs,nem keresik,nem pörög,elszállt az ára.
Nem is érdemes csak fűtöttet rakni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12811 Dátum:
2018.04.18 szerda, 18:06:58 »
Idézetet írta: fektoh - 2018.04.18 szerda, 16:25:22
"Leömlőt gépmunkára ítélték"
Remélem, nem kérnek el érte egy vagyont, az enyémet a szerelőm anno kézi reszelővel síkolta, mert épp betojt a felsőmarója és jó lett (tizenéve még minden autószerelő iskolában tanították a kézi síkolást alapismeretként).
És igen az NGK jó izzítóban is (asszem a "gyári" is az)
6000 a gépmunka. 5000 az izzito ,per db. Aztán kb 8 ora munkával fenyegetnek
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12812 Dátum:
2018.04.18 szerda, 19:27:25 »
Idézetet írta: wofer - 2018.04.18 szerda, 12:17:35
Ez hülyeség... kapott egy kavicsot,és vett egy szélvédőt.
Ha az enyémen kellene cserélni,én sem rakatnék bele fűthetőt.... este tök tré kilátni az autóból
Szégyen hogy a Fókából este jobban kiláttam.
Azt a két három havas napot ki lehet kaparászásssal is birni.
Én próbáltam. Agyf@szt kaptam a hiányától. A nem fűthető csak akkor jó, ha garázsban parkolsz, vagy ha letakarod a szélvédőt. A csodaoktáv volt fűthető szélvédő nélkül. Út mellett parkolt, ami miatt az autók által felvert por (síkosságmentesítő??) reggelre ráderesedett a szélvédőre. Fújtam rá a jégoldót (büdős, mint állat, stb), de volt, hogy kellett kaparni. Gyári kaparó+ráderesedett "kosz" = sok karc, vízszintesen, függőlegesen. Egy idő után próbáltam csak függőlegesen kaparni, hogy legalább ne négyzetrácsos legyen a szélvédőn a karc. 1 tél után sokkal szarabbul nézetett ki este/ellenfényben, mint a ford fűthetője. Bónuszként a turbó benzin is lassan melegszik, így a belső oldali párátlanítás sem ment hajdegyorsan. Élmény volt. De már elmúlt. (Mazda6 lett helyette cégesben, 1.8szívó, amíg meg nem lesz az eUP)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12813 Dátum:
2018.04.18 szerda, 19:59:20 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.04.18 szerda, 13:59:25
Nabakker, egyet kell értsek Tibivel
Énisénis!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12814 Dátum:
2018.04.18 szerda, 20:19:43 »
Idézetet írta: fektoh - 2018.04.18 szerda, 16:29:32
3. Olyan Casco-m van, aminél nincs önrész a üvegkárra, így ingyen volt, akkor meg miért ne (gyárival egyenértékű Pilkington került bele)?
Hol lehet ilyen "ingyenes" cascot kotni? engem is erdekelne :DDD
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12815 Dátum:
2018.04.18 szerda, 20:56:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.04.18 szerda, 19:27:25
Én próbáltam. Agyf@szt kaptam a hiányától. A nem fűthető csak akkor jó, ha garázsban parkolsz, vagy ha letakarod a szélvédőt. A csodaoktáv volt fűthető szélvédő nélkül. Út mellett parkolt, ami miatt az autók által felvert por (síkosságmentesítő??) reggelre ráderesedett a szélvédőre. Fújtam rá a jégoldót (büdős, mint állat, stb), de volt, hogy kellett kaparni. Gyári kaparó+ráderesedett "kosz" = sok karc, vízszintesen, függőlegesen.
Egy idő után próbáltam csak függőlegesen kaparni, hogy legalább ne négyzetrácsos legyen a szélvédőn a karc.
1 tél után sokkal szarabbul nézetett ki este/ellenfényben, mint a ford fűthetője. Bónuszként a turbó benzin is lassan melegszik, így a belső oldali párátlanítás sem ment hajdegyorsan. Élmény volt. De már elmúlt. (Mazda6 lett helyette cégesben, 1.8szívó, amíg meg nem lesz az eUP)
Pedig utána milyen jót lehetett volna amőbázni rajta
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12816 Dátum:
2018.04.19 csütörtök, 20:55:12 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.04.18 szerda, 20:56:14
Pedig utána milyen jót lehetett volna amőbázni rajta
jövő télen körkörösen kapartam volna, meg X-ben.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
P003A
«
Új hozzászólás #12817 Dátum:
2018.04.19 csütörtök, 20:57:42 »
Srácok, bármi ötlet P003A kódra?
Ha jól olvasom, EGR nyűgnél szokott ilyet dobni annak ellenére, hogy turbó szabályozási hiba.
Megy, hibajelzése nincs. (kissé gyengének érzem, mert 160kmh fölé a német autópályán sem megy...)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: P003A
«
Új hozzászólás #12818 Dátum:
2018.04.19 csütörtök, 21:15:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.04.19 csütörtök, 20:57:42
Srácok, bármi ötlet P003A kódra?
Ha jól olvasom, EGR nyűgnél szokott ilyet dobni annak ellenére, hogy turbó szabályozási hiba.
Megy, hibajelzése nincs. (kissé gyengének érzem, mert 160kmh fölé a német autópályán sem megy...)
PCM modul reset és vagy alapra állítás.
Ha nem jön be szakadás lehet a turbó helyzetérzékelő áramkörében.Csatlakozó,vezetékelés,ilyesmi.
Az egr max nem zár tökéletesen,de azt egy dugóval letudod tesztelni.Illetve igazolná egy turbónyomás mérés is menet közben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12819 Dátum:
2018.04.19 csütörtök, 22:13:44 »
Sziasztok,
A napokban vettem észre, h a motor leállítása után kicsivel a motortérből furcsa hangok jönnek.
Nem a pierburgos phingo hang, hanem 4-5x ütemes “bugyborékolás”.
Felnyitottam a géptetőt, h honnan is jön, és ez is a pierburgos cucc felől.
Innen jön...motor bal oldalán a termosztát fölött...vagy a pierburg szelep vagy ami mögötte van ezüst tárcsaszerű vmi, arra is pierburg van írva vmi vákum pumpa.
Találkozott már vki hasonló jelenséggel?
UFBA motorkód
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.19 csütörtök, 23:17:59 írta BRoland
»
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: P003A
«
Új hozzászólás #12820 Dátum:
2018.04.19 csütörtök, 22:35:47 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.19 csütörtök, 21:15:31
PCM modul reset és vagy alapra állítás.
Ha nem jön be szakadás lehet a turbó helyzetérzékelő áramkörében.Csatlakozó,vezetékelés,ilyesmi.
Az egr max nem zár tökéletesen,de azt egy dugóval letudod tesztelni.Illetve igazolná egy turbónyomás mérés is menet közben.
Elvileg le van dugózva az EGR, még Vik intézte (talán) KottaCs kérésére.
Tölőnyomással elégedetlen vagyok, mértem Alsóörs-BP pályán, 2,4bar fölés csak hirtelen terhelésnél ment.
Az mk3 tudta azt, hogy terhelésre már 2300 1/min körül elérte a 2,5bar-t és 3000 körülig ott is tartotta.
Több helyen látom olajosnak a rendszert, többször kértem is, hogy nézzék át a szervizben, de mindig azt kaptam, hogy rendben van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12821 Dátum:
2018.04.20 péntek, 07:56:27 »
Örök téma
Nálam gyakrabban előkerül. Mikor vettük 30e km-e ezelőtt, akkor is benne volt. Hol eltűnik, hol nem. Vagy sokáig nem is jön elő.
Valójában miktől lehet?
Üzemanyag tele, motorhőmérséklet rendben 90C, Regen hőmérsékletek rendben, nyomások 100-200mbar alatt. Fákja, (porlasztó, vaporiser) rendben. Regeneráció fut, éget. %-pk csökkennek nagymértékben.
Mégis bejön a kód. De nem mindig. Más hibakód nincs!
Hiba (kezelendő) vagy nem? (Ha nem olvassuk ki, észre sem vesszük)
Ha városi menetben történik a regen, változó sebességek, szinte csak 50km/h alatt, megállásokkal? Okozhat ilyen kódot?
Vagy mi lehet az, ami nem megfelelő a regeneráláshoz? (Mondjuk teljes regenerálásához)
Mert feltételezem a részecskeszűrő túl-teltsége más kód kell legyen! Pláne, ha eltömődött és vészüzem lesz. De ilyen nem volt.
FORSCAN DTC
===PCM DTC P246B:00-28===
Code: P246B - Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration
Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.20 péntek, 09:59:33 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: P003A
«
Új hozzászólás #12822 Dátum:
2018.04.20 péntek, 08:55:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.04.19 csütörtök, 20:57:42
Srácok, bármi ötlet P003A kódra?
Ha jól olvasom, EGR nyűgnél szokott ilyet dobni annak ellenére, hogy turbó szabályozási hiba.
Megy, hibajelzése nincs. (kissé gyengének érzem, mert 160kmh fölé a német autópályán sem megy...)
tegnap volt a fb-s mk4 csoportban róla szó.
nem tudom, hogy igaz-e, de hátha segít:
https://www.facebook.com/groups/1256158261096788/permalink/1682006035178673/
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: P003A
«
Új hozzászólás #12823 Dátum:
2018.04.20 péntek, 13:21:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.04.19 csütörtök, 22:35:47
Elvileg le van dugózva az EGR, még Vik intézte (talán) KottaCs kérésére.
Tölőnyomással elégedetlen vagyok, mértem Alsóörs-BP pályán, 2,4bar fölés csak hirtelen terhelésnél ment.
Az mk3 tudta azt, hogy terhelésre már 2300 1/min körül elérte a 2,5bar-t és 3000 körülig ott is tartotta.
Több helyen látom olajosnak a rendszert, többször kértem is, hogy nézzék át a szervizben, de mindig azt kaptam, hogy rendben van.
"magad Uram, ha szolgád nincsen..."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12824 Dátum:
2018.04.20 péntek, 20:13:46 »
Idézetet írta: BRoland - 2018.04.19 csütörtök, 22:13:44
Sziasztok,
A napokban vettem észre, h a motor leállítása után kicsivel a motortérből furcsa hangok jönnek.
Nem a pierburgos phingo hang, hanem 4-5x ütemes “bugyborékolás”.
Felnyitottam a géptetőt, h honnan is jön, és ez is a pierburgos cucc felől.
Innen jön...motor bal oldalán a termosztát fölött...vagy a pierburg szelep vagy ami mögötte van ezüst tárcsaszerű vmi, arra is pierburg van írva vmi vákum pumpa.
Találkozott már vki hasonló jelenséggel?
UFBA motorkód
Közelebb jutottam...nem a vákumszivattyúból jön a hang, hanem az egr szelep kattog motor leállítás után pár másodperccel 4-5x.
Na ez normális?
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12825 Dátum:
2018.04.20 péntek, 20:27:57 »
Idézetet írta: BRoland - 2018.04.20 péntek, 20:13:46
Közelebb jutottam...nem a vákumszivattyúból jön a hang, hanem az egr szelep kattog motor leállítás után pár másodperccel 4-5x.
Na ez normális?
elvileg igen.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12826 Dátum:
2018.04.20 péntek, 22:10:48 »
Idézetet írta: BRoland - 2018.04.20 péntek, 20:13:46
Közelebb jutottam...nem a vákumszivattyúból jön a hang, hanem az egr szelep kattog motor leállítás után pár másodperccel 4-5x.
Na ez normális?
igen, nekem is azt csinalja
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12827 Dátum:
2018.04.21 szombat, 10:26:02 »
Közösségi per eljárást kellene indítani az autógyártók ellen!
Vagy akik ezt "létrehozták" (Ja, hogy alábbi erről is szól.)
Ennyit a sok tömegesen hirdetett kiváló és környezetbarátnak titulált energetikai rendszerről, jelen esetben autómotorokról. Ráadásul tömegesen megbízhatatlanok bolygónk műszaki fejeltségéhez, jelen korunkhoz mérten és képest! (Lásd EGR szelep, DPF és hatásai a motorra, megbízhatóságra, karbantartásra, képzettséghiányra, új kérdőjelesen felépített rendszerekre kialakult gyártó és ezeket karban tartani akaró, próbáló iparágak ... .) Az autók, jelen motorok áráról, vagy inkább megfizethetőségről nem is beszélve. Majd most a benzines törpék, meg a Hybridek megmutatják majd! Manapság nem luxuscikknek kellene lennie a 4 kerekű közlekedésnek! Ehhez képest, meg pláne az lett és lesz! Talán Nyugat-Európában nem tűnik annak. Az emberiség legnagyobb tévedése az autózás, teherfuvarozás
ebben a formában röpke 200 év alatt
. A környezetvédelem, földünk megmentése azt követelné meg, hogy
minimum 15-20 év legyen az élettartama bárminek! Nem pedig, hogy 5 évente újat vetessünk a tervezett elavulással!
A tévutas, pénzhajhászó, korrupciós, erőszakos, megalomániás csoportok fejlesztéseinek összegéből már rég nem itt tartana, tarthatna a villamosított közlekedés és annak energiamegtermelése! És környezetünk sem! És ha még sem jött volna még el a mindenkinek lehet Kánaán? Mi lenne! Semmi! Te többnek lehetne még úgy is! Régen 1000 évig nem változott semmi!
És persze innen már nagyon el lehet kanyarodni ezer felé és persze jóval összetettebb!
De nem ez most a gondolatom lényege!
Itt a folytatás!
Tisztelet a kivételnek! Legyen az gyártó, vagy User!
https://www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/dizelesek_figyelem_szuroprobaszeruen_vizsgalnak_az_autokat.660928.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.21 szombat, 11:52:45 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12828 Dátum:
2018.04.21 szombat, 12:49:07 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2018.04.21 szombat, 10:26:02
Neháborogjál,nem vagy te tenger.Hány éves vagy királylány?
Igyál inkább egy sört,azt meglátszik rajtad.
Az autó sosem volt,sosem lesz környezetkímélő.A többi nem rólad-rólunk szól.Biznisz.Az egyik legnagyobb.Olaj,ipar,szolgáltatás.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.21 szombat, 12:50:45 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12829 Dátum:
2018.04.21 szombat, 13:56:46 »
21
Inkább legyek tenger, mint sza@ tenger, vagy kupac. Még ha nem is könnyebb.
Nem háborgok, nem háborgok nem háborgok ,nem háborgok, ...
Szerencsére van aki megteszi, vagy tesz mindezek ellen, ha már én, meg egyesek, illetve sokan nem elég erősek hozzá.
Nem rólunk szól, pedig mégis. Apáinkról, Anyáinkról, Rólunk, Gyermekeinkről, .... És akkor csak az emberről beszélünk. Holott abból is sok az az igen kevés, ami a földi életet alkotja.
Ja bocs ez itt a TDCI motorok topic. OFF.
Idézetet írta: alf® - 2018.04.21 szombat, 12:49:07
Neháborogjál,nem vagy te tenger.Hány éves vagy királylány?
Igyál inkább egy sört,azt meglátszik rajtad.
Az autó sosem volt,sosem lesz környezetkímélő.A többi nem rólad-rólunk szól.Biznisz.Az egyik legnagyobb.Olaj,ipar,szolgáltatás.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12830 Dátum:
2018.04.21 szombat, 14:53:04 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2018.04.21 szombat, 10:26:02
Közösségi per eljárást kellene indítani az autógyártók ellen!
Vagy akik ezt "létrehozták" (Ja, hogy alábbi erről is szól.)
Ennyit a sok tömegesen hirdetett kiváló és környezetbarátnak titulált energetikai rendszerről, jelen esetben autómotorokról. Ráadásul tömegesen megbízhatatlanok bolygónk műszaki fejeltségéhez, jelen korunkhoz mérten és képest! (Lásd EGR szelep, DPF és hatásai a motorra, megbízhatóságra, karbantartásra, képzettséghiányra, új kérdőjelesen felépített rendszerekre kialakult gyártó és ezeket karban tartani akaró, próbáló iparágak ... .) Az autók, jelen motorok áráról, vagy inkább megfizethetőségről nem is beszélve. Majd most a benzines törpék, meg a Hybridek megmutatják majd! Manapság nem luxuscikknek kellene lennie a 4 kerekű közlekedésnek! Ehhez képest, meg pláne az lett és lesz! Talán Nyugat-Európában nem tűnik annak. Az emberiség legnagyobb tévedése az autózás, teherfuvarozás
ebben a formában röpke 200 év alatt
. A környezetvédelem, földünk megmentése azt követelné meg, hogy
minimum 15-20 év legyen az élettartama bárminek! Nem pedig, hogy 5 évente újat vetessünk a tervezett elavulással!
A tévutas, pénzhajhászó, korrupciós, erőszakos, megalomániás csoportok fejlesztéseinek összegéből már rég nem itt tartana, tarthatna a villamosított közlekedés és annak energiamegtermelése! És környezetünk sem! És ha még sem jött volna még el a mindenkinek lehet Kánaán? Mi lenne! Semmi! Te többnek lehetne még úgy is! Régen 1000 évig nem változott semmi!
És persze innen már nagyon el lehet kanyarodni ezer felé és persze jóval összetettebb!
De nem ez most a gondolatom lényege!
Itt a folytatás!
Tisztelet a kivételnek! Legyen az gyártó, vagy User!
https://www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/dizelesek_figyelem_szuroprobaszeruen_vizsgalnak_az_autokat.660928.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
"Az uniós parlament javaslata alapján minden uniós tagállamnak egységesen, az előző évben fogalomba helyezett gépjárművek közül
40 ezrenként egyet legalább évente biztonsági szempontok alapján ellenőriznie kell, és legalább 20 százalékuk esetében az ellenőrzéseknek a károsanyag-kibocsátására is fókuszálnia kell.
Az új vizsgálati rendszer biztosíthatja, hogy az autók mindvégig a kibocsátási határértékeken belül maradjanak. Ennek érdekében a tesztközpontokat rendszeresen és független hatóság bevonásával ellenőrizni fogják."
Ezt nem egynél kellene, hanem mindegyiknél és nem most kéne feltalálni a spanyol viaszt, hanem azt már rég feltalálták. Úgy hívják, hogy műszaki vizsga. Ja, hogy ott azt az autót is át lehet tolni, aminek se kereke, se kormánya... Hát pech...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12831 Dátum:
2018.04.21 szombat, 15:20:06 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2018.04.21 szombat, 13:56:46
21
Inkább legyek tenger, mint sza@ tenger, vagy kupac. Még ha nem is könnyebb.
Nem háborgok, nem háborgok nem háborgok ,nem háborgok, ...
Szerencsére van aki megteszi, vagy tesz mindezek ellen, ha már én, meg egyesek, illetve sokan nem elég erősek hozzá.
Nem rólunk szól, pedig mégis. Apáinkról, Anyáinkról, Rólunk, Gyermekeinkről, .... És akkor csak az emberről beszélünk. Holott abból is sok az az igen kevés, ami a földi életet alkotja.
Ja bocs ez itt a TDCI motorok topic. OFF.
téged behúztak a csőbe...elengeded a korlátot,amikor lelépsz a járdáról?
Valóban az Off-ban folyasd ha szeretnéd.
Simán letagadtál 28évet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12832 Dátum:
2018.04.21 szombat, 16:43:26 »
Nem tagadtam le semmit
Csak nem írtam mögé, hogy szőke.
Nem engem húztak be, nézz vissza úgy két éve mit írtam itt! Hát most eljött! Hülyeségnek tartottátok.
Idézetet írta: alf® - 2018.04.21 szombat, 15:20:06
téged behúztak a csőbe...elengeded a korlátot,amikor lelépsz a járdáról?
Valóban az Off-ban folyasd ha szeretnéd.
Simán letagadtál 28évet.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.21 szombat, 17:01:00 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12833 Dátum:
2018.04.22 vasárnap, 10:48:51 »
Idézetet írta: BRoland - 2018.04.19 csütörtök, 22:13:44
Sziasztok,
A napokban vettem észre, h a motor leállítása után kicsivel a motortérből furcsa hangok jönnek.
Nem a pierburgos phingo hang, hanem 4-5x ütemes “bugyborékolás”.
Felnyitottam a géptetőt, h honnan is jön, és ez is a pierburgos cucc felől.
Innen jön...motor bal oldalán a termosztát fölött...vagy a pierburg szelep vagy ami mögötte van ezüst tárcsaszerű vmi, arra is pierburg van írva vmi vákum pumpa.
Találkozott már vki hasonló jelenséggel?
UFBA motorkód
Az EGR szelepet "mozgatja" át a vákummal, azért hallasz olyan hangot. kb. 4-5 beállásnál a garázsba nálam szinte mindig hallani. Ez egy "öntisztító" folyamatnak készült műveletke
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12834 Dátum:
2018.04.22 vasárnap, 10:55:34 »
Idézetet írta: zsolank - 2018.04.18 szerda, 16:17:44
Nem úsztam meg.
Leömlőt gépmunkára ítélték. ferde. a gyári lemeztömítésnél legalább 4 helyen nyomta a kormot kifele.plusz 4ből 1 izzító halott. csere. remélem nem szakadnak be. erről még nincs hírem. turbo olajos picit, de elvileg nem lötyög a bele
aztán olajcsere.
NGK az jó minőség izzító gyertyába is ugye?Ritka fs helyen van.
izzító cseréje orbitális szhpás (UFBA) kb. 4 órát vett el az életemből. Még az EGR hűtőt is le kell venni ill. a nem akarod az egész szívósort is leszerelni akkor kell hozzá egy spec kulcs.
A gyári NGK volt, DENSO -t kapott (az összes működött) simán kijöttek. Többször nem cserélném magamnak, inkább vinném szervizbe
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12835 Dátum:
2018.04.22 vasárnap, 10:59:33 »
Srácok,
az EBAY -en kívül, van valakinek emberi arú beszerzési forrása a DPF vákumcsöveire?
thx
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12836 Dátum:
2018.04.22 vasárnap, 11:06:56 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2018.04.22 vasárnap, 10:59:33
Srácok,
az EBAY -en kívül, van valakinek emberi arú beszerzési forrása a DPF vákumcsöveire?
thx
Nem igazán vákuum csövek....
Itt van mindenféle:
http://www.szilikontermekek.hu/szilikon-csovek/szoveterositett-szilikon-cso
Hőállóak.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.22 vasárnap, 11:42:56 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12837 Dátum:
2018.04.22 vasárnap, 11:38:33 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2018.04.22 vasárnap, 10:59:33
Srácok,
az EBAY -en kívül, van valakinek emberi arú beszerzési forrása a DPF vákumcsöveire?
thx
ott nincs vákuum,nyomás van.gyakorlatilag minimális nyomást kell elviselniük.Szövetbetétes gumicsövet kell venned.Bármelyik autósboltban kapsz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12838 Dátum:
2018.04.22 vasárnap, 11:47:58 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.22 vasárnap, 11:38:33
ott nincs vákuum,nyomás van.gyakorlatilag minimális nyomást kell elviselniük.Szövetbetétes gumicsövet kell venned.Bármelyik autósboltban kapsz.
köszi Nektek az infokat!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12839 Dátum:
2018.04.22 vasárnap, 13:37:32 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2018.04.22 vasárnap, 10:55:34
izzító cseréje orbitális szhpás (UFBA) kb. 4 órát vett el az életemből. Még az EGR hűtőt is le kell venni ill. a nem akarod az egész szívósort is leszerelni akkor kell hozzá egy spec kulcs.
A gyári NGK volt, DENSO -t kapott (az összes működött) simán kijöttek. Többször nem cserélném magamnak, inkább vinném szervizbe
Az EGR tomiteseit nem cserelted ki?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12840 Dátum:
2018.04.22 vasárnap, 16:41:07 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.04.22 vasárnap, 13:37:32
Az EGR tomiteseit nem cserelted ki?
ha az EGR hűtőre gondolsz, tök felesleges lett volna. Alu tömítés van rajta ill. semmi baja.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12841 Dátum:
2018.04.22 vasárnap, 22:09:28 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2018.04.22 vasárnap, 10:48:51
Az EGR szelepet "mozgatja" át a vákummal, azért hallasz olyan hangot. kb. 4-5 beállásnál a garázsba nálam szinte mindig hallani. Ez egy "öntisztító" folyamatnak készült műveletke
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12842 Dátum:
2018.04.22 vasárnap, 22:34:24 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2018.04.22 vasárnap, 16:41:07
ha az EGR hűtőre gondolsz, tök felesleges lett volna. Alu tömítés van rajta ill. semmi baja.
nemtom pontosan, nekem azt mondtak 2 EGR tomitest is lekell ilyenkor cserelni ami vagy 25k
igy hagytam is az izzito csere projektet, amugy legutobbi telen nem volt gond inditassal, szerintebb enyhebb is volt a mostani tel
azelottinel volt parszor -15fok korul, na ott azert volt hogy nem poccroff indult, meg nem volt egyenletes az elejen.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12843 Dátum:
2018.04.23 hétfő, 04:52:20 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2018.04.22 vasárnap, 10:55:34
izzító cseréje orbitális szhpás (UFBA) kb. 4 órát vett el az életemből. Még az EGR hűtőt is le kell venni ill. a nem akarod az egész szívósort is leszerelni akkor kell hozzá egy spec kulcs.
A gyári NGK volt, DENSO -t kapott (az összes működött) simán kijöttek. Többször nem cserélném magamnak, inkább vinném szervizbe
Na ezen is túlvan a motor. QXBA.
4 óra volt mire mindent lebontottak hátulról,alulról...hogy kiférjen a műanyag cső a turbótól.A motor teljes hátulját le kellett varázsolni. A Kipufogó öntvényben 1.5mm ferdeség volt.Sikba lett köszörülve.Izzító gyertya csere.Ide NGK ment. Egyik réginél már ellenállást sem tudtam mérni.Gyári,220eKM. plusz egy olajcsere., és mint ha kicserélték volna az autót. 3 hengernél fújt ki. Gépmunkával 2 munkanap alatt kaptam vissza, és 75 darab ezrdesem bánta.
De mitől vetemedik el a motoron egy önöttvas kipufogó?
? ennyire.
A tömítés volt vagy 800 forint.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12844 Dátum:
2018.04.23 hétfő, 17:03:11 »
Idézetet írta: zsolank - 2018.04.23 hétfő, 04:52:20
Na ezen is túlvan a motor. QXBA.
4 óra volt mire mindent lebontottak hátulról,alulról...hogy kiférjen a műanyag cső a turbótól.A motor teljes hátulját le kellett varázsolni. A Kipufogó öntvényben 1.5mm ferdeség volt.Sikba lett köszörülve.Izzító gyertya csere.Ide NGK ment. Egyik réginél már ellenállást sem tudtam mérni.Gyári,220eKM. plusz egy olajcsere., és mint ha kicserélték volna az autót. 3 hengernél fújt ki. Gépmunkával 2 munkanap alatt kaptam vissza, és 75 darab ezrdesem bánta.
De mitől vetemedik el a motoron egy önöttvas kipufogó?
? ennyire.
A tömítés volt vagy 800 forint.
ha nem jól rakták vissza egyszer...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Rzsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12845 Dátum:
2018.04.23 hétfő, 17:43:06 »
Sziasztok!
A következö problémával fordulok hozzátok ,hátha valakinek van ötlete.
Van egy 2008 as mk4 titanium mondeom 2.0 tdci ,és ha egy napot áll az autó akkor nagyon nehezen indul be még +25 fokba is .
Viszont ha ugy inditok ,hogy egyet tekerjen rajta, aztán gyujtás vissza és ujra inditok akkor pöccre beindul.
Melegen semmi gond mindig azonnal indul.megy is rendesen.Már 1 éve van ez a hibája ,sajna egy szerelö sem tudta megcsinállni ,ford szerviz sem.
Kicseréltem szinte mindent benne ,érzékelök jeladók izzitógyertyák ,porlasztokat bemérték azok is jók,nagy nyomású szivattyu feujitva.
Naplózva
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12846 Dátum:
2018.04.23 hétfő, 17:58:43 »
Idézetet írta: Rzsolt - 2018.04.23 hétfő, 17:43:06
Sziasztok!
A következö problémával fordulok hozzátok ,hátha valakinek van ötlete.
Van egy 2008 as mk4 titanium mondeom 2.0 tdci ,és ha egy napot áll az autó akkor nagyon nehezen indul be még +25 fokba is .
Viszont ha ugy inditok ,hogy egyet tekerjen rajta, aztán gyujtás vissza és ujra inditok akkor pöccre beindul.
Melegen semmi gond mindig azonnal indul.megy is rendesen.Már 1 éve van ez a hibája ,sajna egy szerelö sem tudta megcsinállni ,ford szerviz sem.
Kicseréltem szinte mindent benne ,érzékelök jeladók izzitógyertyák ,porlasztokat bemérték azok is jók,nagy nyomású szivattyu feujitva.
levegosodes ?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12847 Dátum:
2018.04.23 hétfő, 18:03:17 »
Idézetet írta: Rzsolt - 2018.04.23 hétfő, 17:43:06
Sziasztok!
A következö problémával fordulok hozzátok ,hátha valakinek van ötlete.
Van egy 2008 as mk4 titanium mondeom 2.0 tdci ,és ha egy napot áll az autó akkor nagyon nehezen indul be még +25 fokba is .
Viszont ha ugy inditok ,hogy egyet tekerjen rajta, aztán gyujtás vissza és ujra inditok akkor pöccre beindul.
Melegen semmi gond mindig azonnal indul.megy is rendesen.Már 1 éve van ez a hibája ,sajna egy szerelö sem tudta megcsinállni ,ford szerviz sem.
Kicseréltem szinte mindent benne ,érzékelök jeladók izzitógyertyák ,porlasztokat bemérték azok is jók,nagy nyomású szivattyu feujitva.
résolajcsöveknél szippanthat fals levegőt.főleg,hogy meglett babrálva.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12848 Dátum:
2018.04.24 kedd, 04:10:19 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.23 hétfő, 17:03:11
ha nem jól rakták vissza egyszer...
3éve hozák németből. gyárinak tűnt minden, és nem látszott,hogy mozgatva lett volna bármi is.Na ezt sose tudjuk me.
Naplózva
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12849 Dátum:
2018.04.25 szerda, 20:48:52 »
...azért remélem legalább 1x cserélt olajszűrőt mk4.5-ön a kedves tervező...ez a megoldás csak kibaszás lehet
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Oldalak:
1
...
250
251
252
253
254
255
256
[
257
]
258
259
260
261
262
263
264
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ