Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:14:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
252
253
254
255
256
257
258
[
259
]
260
261
262
263
264
265
266
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254106 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12900 Dátum:
2018.05.09 szerda, 21:10:05 »
Idézetet írta: repepe - 2018.05.09 szerda, 21:04:32
Sziasztok,
Okulásul leírom mi volt a gond a klímával, most már eltelt annyi idő, hogy azt mondhassam, hogy ok a rendszer.
Konkrétan semmi meghibásodás nem történt, csupán előzőleg az mk3 hűtőközeg mennyiségével töltötték fel a rendszert, holott ebbe jóval kevesebb (kicsit több mint a fele) kell az mk3 feltöltési mennyiségének...ezért dobta a nyomás hibát.
Lefejtették az egész hűtőközeget és feltöltötték az mk4 -nek megfelelő mennyiséggel, azógta vígan üzemel.
Azt mondták nincs értelme nyomáspróbázni, mert a dupla mennyiséget sem engedte el a rendszer.
Üdv: repepe
Máskor
klímáshoz
(aki tudja is mit csinál) menj, ne
klímagépeshez
!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
repepe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12901 Dátum:
2018.05.09 szerda, 21:19:55 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.09 szerda, 21:10:05
Máskor
klímáshoz
(aki tudja is mit csinál) menj, ne
klímagépeshez
!
Szia,
Így van, én is oda mentem, vagyis kerestem olyan klímást aki ért hozzá.
Előzőleg a kereskedésben töltették fel rossz mennyiséggel, ahol vettem...
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
Trilok
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12902 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 15:59:24 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.09 szerda, 21:06:00
valami mégsem stimmel.indítózáskor 250bar körüli nyomásnak kellene lennie.megvan? se több se kevesebb,különben nem indul.Szűrő jó,volt e cserélve, ha igen épp az a baj lehet.Esetleg falsot szívhat. tdci-nek az üzemanyagon kívül már csak helyzet érzékelő okozhat ilyen,cmp,ckp.Rendszerint szokott hibakódjuk lenni,de ha mégsem,azt is lehet diaggal csekkolni esetleg a jelét kimérni.biztos hogy továbbra is van mit keresni a diaggal...
Akkor lehet hogy az a baj, mintha azt mondta volna hogy 300bar a nyomás. Az akkor túl sok? Linket tudnál küldeni hogy melyik szelep ez? 2007.12 havi a kocsi. 2.0 Diesel. 130 lovas. Köszönöm.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12903 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 16:06:33 »
Idézetet írta: repepe - 2018.05.09 szerda, 21:19:55
Szia,
Így van, én is oda mentem, vagyis kerestem olyan klímást aki ért hozzá.
Előzőleg a kereskedésben töltették fel rossz mennyiséggel, ahol vettem...
A töltőszelep mellet van egy táblácska, elég feltűnően rá van írva miből mennyi kell...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12904 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 17:00:47 »
Idézetet írta: Trilok - 2018.05.10 csütörtök, 15:59:24
Akkor lehet hogy az a baj, mintha azt mondta volna hogy 300bar a nyomás. Az akkor túl sok? Linket tudnál küldeni hogy melyik szelep ez? 2007.12 havi a kocsi. 2.0 Diesel. 130 lovas. Köszönöm.
a nagynyomású pumpán van.de így találgatva biztos nem jutsz előrébb.Talán egy másik szerelőt kellene felkeresned...(?!)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12905 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 18:59:49 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.05.10 csütörtök, 16:06:33
A töltőszelep mellet van egy táblácska, elég feltűnően rá van írva miből mennyi kell...
He nem volt még sérülve a gépsárkány és emiatt hiányzik mondjuk róla a táblácska....
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12906 Dátum:
2018.05.12 szombat, 11:10:04 »
Sziasztok,
a 140 és 163 lovas verzió között csak szoftveres eltérés van?
Csipsztunyinggal meddig húzható még a 163-as változat?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12907 Dátum:
2018.05.12 szombat, 11:39:24 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.05.12 szombat, 11:10:04
Sziasztok,
a 140 és 163 lovas verzió között csak szoftveres eltérés van?
Csipsztunyinggal meddig húzható még a 163-as változat?
értelmesen 200körülig.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12908 Dátum:
2018.05.12 szombat, 11:53:17 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.12 szombat, 11:39:24
értelmesen 200körülig.
Köszi, és csak szoftveres eltérés van?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12909 Dátum:
2018.05.12 szombat, 12:01:08 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.12 szombat, 11:39:24
értelmesen 200körülig.
Inkább csak 190, de az is "kicsit" sok. Olyan 183-185 hozható ki belőle értelmesen. 50eFT volt még tavaly.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12910 Dátum:
2018.05.12 szombat, 12:17:49 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.05.12 szombat, 12:01:08
Inkább csak 190, de az is "kicsit" sok. Olyan 183-185 hozható ki belőle értelmesen. 50eFT volt még tavaly.
25% kb.az inkább kéccá.de mind1 is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12911 Dátum:
2018.05.12 szombat, 12:18:36 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.05.12 szombat, 11:53:17
Köszi, és csak szoftveres eltérés van?
igen.Blau az egyik akinek fel lett húzva a gyárival.(asszem)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12912 Dátum:
2018.05.12 szombat, 13:41:11 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.12 szombat, 12:18:36
igen.Blau az egyik akinek fel lett húzva a gyárival.(asszem)
Az enyém is okosított már 4 éve.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12913 Dátum:
2018.05.12 szombat, 20:11:52 »
Idézetet írta: titta - 2018.05.12 szombat, 13:41:11
Az enyém is okosított már 4 éve.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12914 Dátum:
2018.05.12 szombat, 20:39:14 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.12 szombat, 12:18:36
igen.Blau az egyik akinek fel lett húzva a gyárival.(asszem)
Y. Bleki 163 lóval közlekedett!
Titta már írt, a Tonyó féle Hófehérke is járt Predinél... És még sokan mások...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12915 Dátum:
2018.05.12 szombat, 21:00:04 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.05.12 szombat, 20:39:14
Y. Bleki 163 lóval közlekedett!
Titta már írt, a Tonyó féle Hófehérke is járt Predinél... És még sokan mások...
És van aki megcsinálta magának.
Nem egy nagy ördöngősség...
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12916 Dátum:
2018.05.12 szombat, 21:06:42 »
Idézetet írta: bviktr - 2018.05.12 szombat, 21:00:04
És van aki megcsinálta magának.
Nem egy nagy ördöngősség...
,
Én már amúgy itten csak "hobbiból" (5
után) írogatok...
Az ördög meg sowieso belebukott:
https://www.youtube.com/watch?v=fetl8Zy3cLU
\m/
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12917 Dátum:
2018.05.13 vasárnap, 22:03:13 »
Idézetet írta: bviktr - 2018.05.12 szombat, 21:00:04
És van aki megcsinálta magának.
Nem egy nagy ördöngősség...
azt hogy sikerult megcsinalnod?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12918 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 04:19:21 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.05.13 vasárnap, 22:03:13
azt hogy sikerult megcsinalnod?
Googli: dw10c 140 to 163
Első találat.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12919 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 07:41:24 »
Idézetet írta: bviktr - 2018.05.14 hétfő, 04:19:21
Googli: dw10c 140 to 163
Első találat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12920 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 09:08:16 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.05.12 szombat, 20:39:14
Y. Bleki 163 lóval közlekedett!
Titta már írt, a Tonyó féle Hófehérke is járt Predinél... És még sokan mások...
Figyelj már Pezsihullámelállókárpit!
A magad nevében beszélgess már magaddal, magadról plíz!
1. Nincs piros féknyergem, nem is volt, nem is lesz...
2. Soha nem voltam Predinél
Üdv.
Sokan mások
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12921 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 09:24:17 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.12 szombat, 11:39:24
értelmesen 200körülig.
Ha a 140 és a 163 között csak sw-es eltérés van, akkor a 140-es is ugyanaddig húzható értelmesen, mint a 163-as, nem?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12922 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 11:19:33 »
Idézetet írta: Domi - 2018.05.14 hétfő, 09:24:17
Ha a 140 és a 163 között csak sw-es eltérés van, akkor a 140-es is ugyanaddig húzható értelmesen, mint a 163-as, nem?
De. Szerintem.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12923 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 11:36:47 »
Idézetet írta: Domi - 2018.05.14 hétfő, 09:24:17
Ha a 140 és a 163 között csak sw-es eltérés van, akkor a 140-es is ugyanaddig húzható értelmesen, mint a 163-as, nem?
Igen, így van, hiszen ugyanaz a mechanika.
Ezek nagyon jól sikerült motorok és tényleg lehet húzni is 190-200ps köré.
DE: a nyomaték öl, jelen esetben a kt. lendkerék és a kuplung élettartam rövidülése miatt lehet kockázatos, illetve hallottam megolvadt (!!!) dugattyú palástról is.
Pont nagyon elég a 163ps, aki ennél többre vágyna, az szerintem ne mondiban gondolkodjék! Mindenki aztcsál, amitakar egyébiránt, de én nem ajánlom senkinek!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12924 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 11:54:05 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.05.14 hétfő, 11:36:47
DE: a nyomaték öl, jelen esetben a kt. lendkerék és a kuplung élettartam rövidülése miatt lehet kockázatos, illetve hallottam megolvadt (!!!) dugattyú palástról is.
Ja, unokatesóm férje vett ugye egy porsét, nyomott egy kövéret neki, nem gondolta, hogy ekkora a nyomaték. Klinikai halál állapotába került, de szerencsére ahogy lassult az autó, észhez tért.
Meleg helyzet volt, annyira, hogy nem csak a dugattyú, hanem az ő palástja is megolvadt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12925 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 12:25:25 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.05.14 hétfő, 11:36:47
Igen, így van, hiszen ugyanaz a mechanika.
Ezek nagyon jól sikerült motorok és tényleg lehet húzni is 190-200ps köré.
DE: a nyomaték öl, jelen esetben a kt. lendkerék és a kuplung élettartam rövidülése miatt lehet kockázatos, illetve hallottam megolvadt (!!!) dugattyú palástról is.
Pont nagyon elég a 163ps, aki ennél többre vágyna, az szerintem ne mondiban gondolkodjék! Mindenki aztcsál, amitakar egyébiránt, de én nem ajánlom senkinek!
Akinek meg kevés a 163LE, az nézzen 2.2-eset, az eleve 200LE. Akinek az is kevés, az húzza fel azt kicsit. Akinek meg az is kevés, az vegyen CTS-V -t
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12926 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 14:51:04 »
Sziasztok!
Tudja vki, hogy a TDCi 136 és 140 lóerős változat között mi a különbség(tudom 4 Le
) De miért gyártottak ilyet? Egy 2015-ös smax-ban van 136Le-s (automata)
köszi
Isu
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12927 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 15:12:52 »
Idézetet írta: Domi - 2018.05.14 hétfő, 09:24:17
Ha a 140 és a 163 között csak sw-es eltérés van, akkor a 140-es is ugyanaddig húzható értelmesen, mint a 163-as, nem?
de.apuka...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12928 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 15:15:07 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.14 hétfő, 15:12:52
de.apuka...
Pff..
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12929 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 15:17:46 »
Idézetet írta: Domi - 2018.05.14 hétfő, 15:15:07
Pff..
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12930 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 15:30:22 »
Idézetet írta: Domi - 2018.05.14 hétfő, 15:15:07
Pff..
Gratulálok! Örülök, hogy nem csak úgy szétszórod magvaid a nagyvilágba...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12931 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 15:58:52 »
Idézetet írta: Isu - 2018.05.14 hétfő, 14:51:04
Sziasztok!
Tudja vki, hogy a TDCi 136 és 140 lóerős változat között mi a különbség(tudom 4 Le
) De miért gyártottak ilyet? Egy 2015-ös smax-ban van 136Le-s (automata)
köszi
Isu
Valahol azt olvastam, hogy automatákat adtak ki 136LE-s szoftverrel. Nem emlékszem már, hol olvastam, de fizikailag nincs eltérés tudtommal.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12932 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 16:10:37 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.05.14 hétfő, 15:30:22
Gratulálok! Örülök, hogy nem csak úgy szétszórod magvaid a nagyvilágba...
Nem leszek apuka (még), alf más miatt örül. De ez már legyen az ő dolga
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12933 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 20:49:20 »
sziasztok!
szakértők segitségét kérném elakadtam
MK4 2014 2.2 tdci 200LE
anynyi a gond h nincs meg a kellő teljesitmény: tehát a 200 le helyett érzésre csak olyan 120 lovas a kocsi! Hibakód terméyszetesen SEMMI. már vagy 1500 km-t mentem vele semmi egyéb rendellenesség nincsen szépen regenerál keveset fogyaszt minden normálisnak tűnik! diagnosztikával nézve az egyetlen szembetűnő dolog hogy későn jön meg a töltőnyomás(akkos is kicsit alacsony) tehát olyan jó 3000 ig el kell pörgetni hogy leadjon olyan 1,5 bart. namost normál esetben ilyen 1800 nál már oda kéne neki verni ezt a 1,5 bárt ahogy diagoltam egy másik ilyen kocsit. Elöször arra gondoltam h ugymond "nincs füstje" a motornak nem tud felpörögi a turbó. Mivel van "donor" autó szép sorban kapásbol átraktam a komplett üzemyagrendszert nagynyomásu szivattyut porlazstókat ill a rail csőbe is van egy nyomásszabályzó azt is! semmi változás. most aua terv h levesszük a turbót belenézünk kicsit csak érdekesnek tartom hogy ha ot a gond akk miért nem ad hibakódot pedig teljesen elektromos állitású a gaometriája.(mechanikailag amugy minden jó, turbó nem szorul szépen fütyül nincs lyukas cső v ilyesmi)
amit még megnéztem a kipuff gáz hőmérséklet érzékelője ami. szintén ok. esetleg megfordult a fejemben a lambda szonda hiba, de gőzöm sincs mit szabályoz egy dieselben(márpedig van benne)
ill van ezeknél a tankban egy kisnyomásu szivattyú amit gyujtás ráadásakor hallom h búg rövid ideig. ennek mi a szerepe?(mert amugy a gázolajszürőt pl nem tölti fel cserekor v ilyesmi)
jó lenne lassan rájönni a hibájára elég nagy meló levenni a turbót mondom rékérdek előtte hátha valakinek van épitő jellegü ötlete. köszönöm előre is!
ja ilyen map szenzor meg légtömegmérő meg gázolajszűrő csre nyilván az első dolgom volt D
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.14 hétfő, 20:53:34 írta henki
»
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12934 Dátum:
2018.05.15 kedd, 12:10:12 »
Idézetet írta: henki - 2018.05.14 hétfő, 20:49:20
sziasztok!
szakértők segitségét kérném elakadtam
MK4 2014 2.2 tdci 200LE
anynyi a gond h nincs meg a kellő teljesitmény: tehát a 200 le helyett érzésre csak olyan 120 lovas a kocsi! Hibakód terméyszetesen SEMMI. már vagy 1500 km-t mentem vele semmi egyéb rendellenesség nincsen szépen regenerál keveset fogyaszt minden normálisnak tűnik! diagnosztikával nézve az egyetlen szembetűnő dolog hogy későn jön meg a töltőnyomás(akkos is kicsit alacsony) tehát olyan jó 3000 ig el kell pörgetni hogy leadjon olyan 1,5 bart. namost normál esetben ilyen 1800 nál már oda kéne neki verni ezt a 1,5 bárt ahogy diagoltam egy másik ilyen kocsit. Elöször arra gondoltam h ugymond "nincs füstje" a motornak nem tud felpörögi a turbó. Mivel van "donor" autó szép sorban kapásbol átraktam a komplett üzemyagrendszert nagynyomásu szivattyut porlazstókat ill a rail csőbe is van egy nyomásszabályzó azt is! semmi változás. most aua terv h levesszük a turbót belenézünk kicsit csak érdekesnek tartom hogy ha ot a gond akk miért nem ad hibakódot pedig teljesen elektromos állitású a gaometriája.(mechanikailag amugy minden jó, turbó nem szorul szépen fütyül nincs lyukas cső v ilyesmi)
amit még megnéztem a kipuff gáz hőmérséklet érzékelője ami. szintén ok. esetleg megfordult a fejemben a lambda szonda hiba, de gőzöm sincs mit szabályoz egy dieselben(márpedig van benne)
ill van ezeknél a tankban egy kisnyomásu szivattyú amit gyujtás ráadásakor hallom h búg rövid ideig. ennek mi a szerepe?(mert amugy a gázolajszürőt pl nem tölti fel cserekor v ilyesmi)
jó lenne lassan rájönni a hibájára elég nagy meló levenni a turbót mondom rékérdek előtte hátha valakinek van épitő jellegü ötlete. köszönöm előre is!
ja ilyen map szenzor meg légtömegmérő meg gázolajszűrő csre nyilván az első dolgom volt D
Mégegy kört szaladnék a turbócsöveknél, ezeknél gyakori hiba....
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12935 Dátum:
2018.05.15 kedd, 22:25:11 »
tudom főleg az S alakú fojtószelepházra menő szokott elrepedni. Azt direkt le is vettem nem csak megtapogattam
máshol sem találok olajpárát v ilyesmit, és ugye az ilyen esetben tipikus süvitő hang sincs meg....de ettől függetlenül átnézem megint
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12936 Dátum:
2018.05.16 szerda, 09:41:09 »
Sziasztok !
Segítsetek légy szíves egy kicsit..
2.2 -es tdci motorral kapcsolatban van tapasztalat?
MK4 mondeo vásárlás előtt állok. 2.2 és 2.0 TDCi motorban gondlkodom.
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12937 Dátum:
2018.05.16 szerda, 14:00:16 »
Idézetet írta: jasper - 2018.05.16 szerda, 09:41:09
Sziasztok !
Segítsetek légy szíves egy kicsit..
2.2 -es tdci motorral kapcsolatban van tapasztalat?
MK4 mondeo vásárlás előtt állok. 2.2 és 2.0 TDCi motorban gondlkodom.
megbízható.jó választás.csak ajánlani tudom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12938 Dátum:
2018.05.16 szerda, 15:56:01 »
Idézetet írta: jasper - 2018.05.16 szerda, 09:41:09
Sziasztok !
Segítsetek légy szíves egy kicsit..
2.2 -es tdci motorral kapcsolatban van tapasztalat?
MK4 mondeo vásárlás előtt állok. 2.2 és 2.0 TDCi motorban gondlkodom.
Van.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12939 Dátum:
2018.05.16 szerda, 16:29:00 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.05.16 szerda, 15:56:01
Van.
Akkor segíccs már akkor!
- Fogyasztás?
- költségek
- gumiméret?
- Fenntartás
- Miért jobb a 2.2tdci, mint nem?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12940 Dátum:
2018.05.16 szerda, 17:29:54 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.05.16 szerda, 16:29:00
Akkor segíccs már akkor!
- Fogyasztás?
- költségek
- gumiméret?
- Fenntartás
- Miért jobb a 2.2tdci, mint nem?
Olvass mán vissza Piroscérna!
Q: 2.2 -es tdci motorral kapcsolatban van tapasztalat?
A: Van. (gyk: Zsoltejinek 2.2 van - az aláírásában)
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12941 Dátum:
2018.05.16 szerda, 23:03:11 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.05.16 szerda, 16:29:00
Akkor segíccs már akkor!
- Fogyasztás?
- költségek
- gumiméret?
- Fenntartás
- Miért jobb a 2.2tdci, mint nem?
- Sok.
- Vannak.
- Nagy.
- Nincsenek fenntartásaim.
- Há' me' mé' ne.
Minden kérdésre választ kaptál?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12942 Dátum:
2018.05.17 csütörtök, 11:57:40 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.05.16 szerda, 23:03:11
- Sok.
- Vannak.
- Nagy.
- Nincsenek fenntartásaim.
- Há' me' mé' ne.
Minden kérdésre választ kaptál?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12943 Dátum:
2018.05.17 csütörtök, 11:59:17 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.05.16 szerda, 17:29:54
Olvass mán vissza Piroscérna!
Q: 2.2 -es tdci motorral kapcsolatban van tapasztalat?
A: Van. (gyk: Zsoltejinek 2.2 van - az aláírásában)
Temelyk filmet nézed Laci?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12944 Dátum:
2018.05.17 csütörtök, 14:12:11 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.05.17 csütörtök, 11:59:17
Temelyk filmet nézed Laci?
Estére lelassulok már...
Megyek inkább mk5be!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12945 Dátum:
2018.05.17 csütörtök, 14:53:35 »
Köszönöm a segítséget
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
nagydog
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12946 Dátum:
2018.05.20 vasárnap, 15:15:00 »
Idézetet írta: henki - 2018.05.14 hétfő, 20:49:20
sziasztok!
szakértők segitségét kérném elakadtam
MK4 2014 2.2 tdci 200LE
anynyi a gond h nincs meg a kellő teljesitmény: tehát a 200 le helyett érzésre csak olyan 120 lovas a kocsi! Hibakód terméyszetesen SEMMI. már vagy 1500 km-t mentem vele semmi egyéb rendellenesség nincsen szépen regenerál keveset fogyaszt minden normálisnak tűnik! diagnosztikával nézve az egyetlen szembetűnő dolog hogy későn jön meg a töltőnyomás(akkos is kicsit alacsony) tehát olyan jó 3000 ig el kell pörgetni hogy leadjon olyan 1,5 bart. namost normál esetben ilyen 1800 nál már oda kéne neki verni ezt a 1,5 bárt ahogy diagoltam egy másik ilyen kocsit. Elöször arra gondoltam h ugymond "nincs füstje" a motornak nem tud felpörögi a turbó. Mivel van "donor" autó szép sorban kapásbol átraktam a komplett üzemyagrendszert nagynyomásu szivattyut porlazstókat ill a rail csőbe is van egy nyomásszabályzó azt is! semmi változás. most aua terv h levesszük a turbót belenézünk kicsit csak érdekesnek tartom hogy ha ot a gond akk miért nem ad hibakódot pedig teljesen elektromos állitású a gaometriája.(mechanikailag amugy minden jó, turbó nem szorul szépen fütyül nincs lyukas cső v ilyesmi)
amit még megnéztem a kipuff gáz hőmérséklet érzékelője ami. szintén ok. esetleg megfordult a fejemben a lambda szonda hiba, de gőzöm sincs mit szabályoz egy dieselben(márpedig van benne)
ill van ezeknél a tankban egy kisnyomásu szivattyú amit gyujtás ráadásakor hallom h búg rövid ideig. ennek mi a szerepe?(mert amugy a gázolajszürőt pl nem tölti fel cserekor v ilyesmi)
jó lenne lassan rájönni a hibájára elég nagy meló levenni a turbót mondom rékérdek előtte hátha valakinek van épitő jellegü ötlete. köszönöm előre is!
ja ilyen map szenzor meg légtömegmérő meg gázolajszűrő csre nyilván az első dolgom volt D
Nekem is ilyen tüneteim vannak (erőtlen ill.késve késik a gázreakció) magasnyomású,porlasztók,turbó kiszerelve padon bemérve mind jól működik.Természetesen a diag. nem jelez semmit.Amúgy jól indul hidegen is nem füstöl fogyasztás is jó (átlag 6,8 tankolással mérve).Én már feladtam megyek vele míg megy Smiley
Naplózva
Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12947 Dátum:
2018.05.20 vasárnap, 20:44:38 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.05.17 csütörtök, 11:59:17
Temelyk filmet nézed Laci?
Főnöködnek nem egy cabrio porséja és mergája van?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12948 Dátum:
2018.05.20 vasárnap, 21:13:58 »
Idézetet írta: henki - 2018.05.14 hétfő, 20:49:20
sziasztok!
szakértők segitségét kérném elakadtam
MK4 2014 2.2 tdci 200LE
anynyi a gond h nincs meg a kellő teljesitmény: tehát a 200 le helyett érzésre csak olyan 120 lovas a kocsi! Hibakód terméyszetesen SEMMI. már vagy 1500 km-t mentem vele semmi egyéb rendellenesség nincsen szépen regenerál keveset fogyaszt minden normálisnak tűnik! diagnosztikával nézve az egyetlen szembetűnő dolog hogy későn jön meg a töltőnyomás(akkos is kicsit alacsony) tehát olyan jó 3000 ig el kell pörgetni hogy leadjon olyan 1,5 bart. namost normál esetben ilyen 1800 nál már oda kéne neki verni ezt a 1,5 bárt ahogy diagoltam egy másik ilyen kocsit. Elöször arra gondoltam h ugymond "nincs füstje" a motornak nem tud felpörögi a turbó. Mivel van "donor" autó szép sorban kapásbol átraktam a komplett üzemyagrendszert nagynyomásu szivattyut porlazstókat ill a rail csőbe is van egy nyomásszabályzó azt is! semmi változás. most aua terv h levesszük a turbót belenézünk kicsit csak érdekesnek tartom hogy ha ot a gond akk miért nem ad hibakódot pedig teljesen elektromos állitású a gaometriája.(mechanikailag amugy minden jó, turbó nem szorul szépen fütyül nincs lyukas cső v ilyesmi)
amit még megnéztem a kipuff gáz hőmérséklet érzékelője ami. szintén ok. esetleg megfordult a fejemben a lambda szonda hiba, de gőzöm sincs mit szabályoz egy dieselben(márpedig van benne)
ill van ezeknél a tankban egy kisnyomásu szivattyú amit gyujtás ráadásakor hallom h búg rövid ideig. ennek mi a szerepe?(mert amugy a gázolajszürőt pl nem tölti fel cserekor v ilyesmi)
jó lenne lassan rájönni a hibájára elég nagy meló levenni a turbót mondom rékérdek előtte hátha valakinek van épitő jellegü ötlete. köszönöm előre is!
ja ilyen map szenzor meg légtömegmérő meg gázolajszűrő csre nyilván az első dolgom volt D
A szívó oldala nincs eltömőve? A bal lámpa mellett szívja a levegőt a légszűrő házba, a múltkor kitámasztottam cső végét valami összetekert cuccal, ami hiba volt. KB egyből félig berántotta a szívócsőbe a cuccot (keresztmetszet csökkenés), olyan lusta lett, mint a dög.
MAF tisztítás volt már? EGR nyitva esetleg?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12949 Dátum:
2018.05.21 hétfő, 19:04:54 »
Ezt hogy mérted?
Mert ez annyi mindentől függ.
Én is csak tapogatózom, kicsit hasonló érzéseim vannak néha.
Az elektronika nagyon sokat játszik, attól függően milyen sebességben vagy, milyen terhelést viszel a motorra, DPF, ....
Csak egy érdekesség, 100km/h állandósult sebesség vízszintes úton, 5. sebesség. A feltöltés +~0,15 bár normál levegőnyomás értékhez képest.
Igen meglepő, vagyis nem, ha jobban belegondolunk, hiszen nem kell a teljesítmény. Alig tölt + nyomás. Vagyis ezek a nagyobb űrtartalmú motorok, ilyen kicsi, állandósult terhelés esetén alig használják ki a turbó adta pluszt, hatásfokjavítást.
És hogy mérted a másik gépet?
Idézetet írta: henki - 2018.05.14 hétfő, 20:49:20
sziasztok!
....
diagnosztikával nézve az egyetlen szembetűnő dolog hogy későn jön meg a töltőnyomás(akkos is kicsit alacsony) tehát olyan jó 3000 ig el kell pörgetni hogy leadjon olyan 1,5 bart. namost normál esetben ilyen 1800 nál már oda kéne neki verni ezt a 1,5 bárt ahogy diagoltam egy másik ilyen kocsit.
......
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.21 hétfő, 19:07:58 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Oldalak:
1
...
252
253
254
255
256
257
258
[
259
]
260
261
262
263
264
265
266
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ