Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 252 253 254 255 256 257 258 [259] 260 261 262 263 264 265 266 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263441 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12900 Dátum: 2018.05.09 szerda, 21:10:05 »

Sziasztok,

Okulásul leírom mi volt a gond a klímával, most már eltelt annyi idő, hogy azt mondhassam, hogy ok a rendszer.
Konkrétan semmi meghibásodás nem történt, csupán előzőleg az mk3 hűtőközeg mennyiségével töltötték fel a rendszert, holott ebbe jóval kevesebb (kicsit több mint a fele) kell az mk3 feltöltési mennyiségének...ezért dobta a nyomás hibát.

Lefejtették az egész hűtőközeget és feltöltötték az mk4 -nek megfelelő mennyiséggel, azógta vígan üzemel.
Azt mondták nincs értelme nyomáspróbázni, mert a dupla mennyiséget sem engedte el a rendszer.

Üdv: repepe


Máskor klímáshoz (aki tudja is mit csinál) menj, ne klímagépeshezCool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #12901 Dátum: 2018.05.09 szerda, 21:19:55 »


Máskor klímáshoz (aki tudja is mit csinál) menj, ne klímagépeshezCool

Szia,

Így van, én is oda mentem, vagyis kerestem olyan klímást aki ért hozzá. Wink
Előzőleg a kereskedésben töltették fel rossz mennyiséggel, ahol vettem... falbav

Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
Trilok
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #12902 Dátum: 2018.05.10 csütörtök, 15:59:24 »

valami mégsem stimmel.indítózáskor 250bar körüli nyomásnak kellene lennie.megvan? se több se kevesebb,különben nem indul.Szűrő jó,volt e cserélve, ha igen épp az a baj lehet.Esetleg falsot szívhat. tdci-nek az üzemanyagon kívül már csak helyzet érzékelő okozhat ilyen,cmp,ckp.Rendszerint szokott hibakódjuk lenni,de ha mégsem,azt is lehet diaggal csekkolni esetleg a jelét kimérni.biztos hogy továbbra is van mit keresni a diaggal... Roll Eyes

Akkor lehet hogy az a baj, mintha azt mondta volna hogy 300bar a nyomás. Az akkor túl sok? Linket tudnál küldeni hogy melyik szelep ez? 2007.12 havi a kocsi. 2.0 Diesel. 130 lovas. Köszönöm. Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12903 Dátum: 2018.05.10 csütörtök, 16:06:33 »

Szia,

Így van, én is oda mentem, vagyis kerestem olyan klímást aki ért hozzá. Wink
Előzőleg a kereskedésben töltették fel rossz mennyiséggel, ahol vettem... falbav



A töltőszelep mellet van egy táblácska, elég feltűnően rá van írva miből mennyi kell...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12904 Dátum: 2018.05.10 csütörtök, 17:00:47 »

Akkor lehet hogy az a baj, mintha azt mondta volna hogy 300bar a nyomás. Az akkor túl sok? Linket tudnál küldeni hogy melyik szelep ez? 2007.12 havi a kocsi. 2.0 Diesel. 130 lovas. Köszönöm. Smiley
a nagynyomású pumpán van.de így találgatva biztos nem jutsz előrébb.Talán egy másik szerelőt kellene felkeresned...(?!)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #12905 Dátum: 2018.05.10 csütörtök, 18:59:49 »

A töltőszelep mellet van egy táblácska, elég feltűnően rá van írva miből mennyi kell...

He nem volt még sérülve a gépsárkány és emiatt hiányzik mondjuk róla a táblácska....
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #12906 Dátum: 2018.05.12 szombat, 11:10:04 »

Sziasztok,

a 140 és 163 lovas verzió között csak szoftveres eltérés van?

Csipsztunyinggal meddig húzható még a 163-as változat?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12907 Dátum: 2018.05.12 szombat, 11:39:24 »

Sziasztok,

a 140 és 163 lovas verzió között csak szoftveres eltérés van?

Csipsztunyinggal meddig húzható még a 163-as változat?
értelmesen 200körülig.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #12908 Dátum: 2018.05.12 szombat, 11:53:17 »

értelmesen 200körülig.

Köszi, és csak szoftveres eltérés van?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #12909 Dátum: 2018.05.12 szombat, 12:01:08 »

értelmesen 200körülig.
Inkább csak 190, de az is "kicsit" sok. Olyan 183-185 hozható ki belőle értelmesen. 50eFT volt még tavaly.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12910 Dátum: 2018.05.12 szombat, 12:17:49 »

Inkább csak 190, de az is "kicsit" sok. Olyan 183-185 hozható ki belőle értelmesen. 50eFT volt még tavaly.
25% kb.az inkább kéccá.de mind1  is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12911 Dátum: 2018.05.12 szombat, 12:18:36 »

Köszi, és csak szoftveres eltérés van?
igen.Blau az egyik akinek fel lett húzva a gyárival.(asszem)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #12912 Dátum: 2018.05.12 szombat, 13:41:11 »

igen.Blau az egyik akinek fel lett húzva a gyárival.(asszem)

Az enyém is okosított már 4 éve.  Wink
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12913 Dátum: 2018.05.12 szombat, 20:11:52 »

Az enyém is okosított már 4 éve.  Wink
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #12914 Dátum: 2018.05.12 szombat, 20:39:14 »

igen.Blau az egyik akinek fel lett húzva a gyárival.(asszem)
Y. Bleki 163 lóval közlekedett!  integet2
Titta már írt, a Tonyó féle Hófehérke is járt Predinél... És még sokan mások... 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #12915 Dátum: 2018.05.12 szombat, 21:00:04 »

Y. Bleki 163 lóval közlekedett!  integet2
Titta már írt, a Tonyó féle Hófehérke is járt Predinél... És még sokan mások... 
És van aki megcsinálta magának. Smiley
Nem egy nagy ördöngősség...
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #12916 Dátum: 2018.05.12 szombat, 21:06:42 »

És van aki megcsinálta magának. Smiley
Nem egy nagy ördöngősség...
tapsinteget2
Én már amúgy itten csak "hobbiból"  (5 pias után) írogatok...  Cheesy
Az ördög meg sowieso belebukott:
https://www.youtube.com/watch?v=fetl8Zy3cLU    \m/   git
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #12917 Dátum: 2018.05.13 vasárnap, 22:03:13 »

És van aki megcsinálta magának. Smiley
Nem egy nagy ördöngősség...

azt hogy sikerult megcsinalnod?
Naplózva

bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #12918 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 04:19:21 »

azt hogy sikerult megcsinalnod?
Googli: dw10c 140 to 163
Első találat.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12919 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 07:41:24 »

Googli: dw10c 140 to 163
Első találat.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12920 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 09:08:16 »

Y. Bleki 163 lóval közlekedett!  integet2
Titta már írt, a Tonyó féle Hófehérke is járt Predinél... És még sokan mások... 

Figyelj már Pezsihullámelállókárpit!

A magad nevében beszélgess már magaddal, magadról plíz!  Wink

1. Nincs piros féknyergem, nem is volt, nem is lesz...
2. Soha nem voltam Predinél

Üdv.

Sokan mások  wave wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #12921 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 09:24:17 »

értelmesen 200körülig.
Ha a 140 és a 163 között csak sw-es eltérés van, akkor a 140-es is ugyanaddig húzható értelmesen, mint a 163-as, nem?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #12922 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 11:19:33 »

Ha a 140 és a 163 között csak sw-es eltérés van, akkor a 140-es is ugyanaddig húzható értelmesen, mint a 163-as, nem?

De. Szerintem. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12923 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 11:36:47 »

Ha a 140 és a 163 között csak sw-es eltérés van, akkor a 140-es is ugyanaddig húzható értelmesen, mint a 163-as, nem?

Igen, így van, hiszen ugyanaz a mechanika.

Ezek nagyon jól sikerült motorok és tényleg lehet húzni is 190-200ps köré.

DE: a nyomaték öl, jelen esetben a kt. lendkerék és a kuplung élettartam rövidülése miatt lehet kockázatos, illetve hallottam megolvadt (!!!) dugattyú palástról is.

Pont nagyon elég a 163ps, aki ennél többre vágyna, az szerintem ne mondiban gondolkodjék! Mindenki aztcsál, amitakar egyébiránt, de én nem ajánlom senkinek!

 wave wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12924 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 11:54:05 »



DE: a nyomaték öl, jelen esetben a kt. lendkerék és a kuplung élettartam rövidülése miatt lehet kockázatos, illetve hallottam megolvadt (!!!) dugattyú palástról is.



Ja, unokatesóm férje vett ugye egy porsét, nyomott egy kövéret neki, nem gondolta, hogy ekkora a nyomaték. Klinikai halál állapotába került, de szerencsére ahogy lassult az autó, észhez tért.
Meleg helyzet volt, annyira, hogy nem csak a dugattyú, hanem az ő palástja is megolvadt.
 eplus2 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #12925 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 12:25:25 »

Igen, így van, hiszen ugyanaz a mechanika.

Ezek nagyon jól sikerült motorok és tényleg lehet húzni is 190-200ps köré.

DE: a nyomaték öl, jelen esetben a kt. lendkerék és a kuplung élettartam rövidülése miatt lehet kockázatos, illetve hallottam megolvadt (!!!) dugattyú palástról is.

Pont nagyon elég a 163ps, aki ennél többre vágyna, az szerintem ne mondiban gondolkodjék! Mindenki aztcsál, amitakar egyébiránt, de én nem ajánlom senkinek!

 wave wave wave
Akinek meg kevés a 163LE, az nézzen 2.2-eset, az eleve 200LE. Akinek az is kevés, az húzza fel azt kicsit. Akinek meg az is kevés, az vegyen CTS-V -t  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #12926 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 14:51:04 »

Sziasztok!

Tudja vki, hogy a TDCi 136 és 140 lóerős változat között mi a különbség(tudom 4 Le Smiley ) De miért gyártottak ilyet? Egy 2015-ös smax-ban van 136Le-s (automata)

köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12927 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 15:12:52 »

Ha a 140 és a 163 között csak sw-es eltérés van, akkor a 140-es is ugyanaddig húzható értelmesen, mint a 163-as, nem?
de.apuka...  Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #12928 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 15:15:07 »

de.apuka...  Grin
Pff..  beka3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12929 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 15:17:46 »

Pff..  beka3
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12930 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 15:30:22 »

Pff..  beka3

Gratulálok! Örülök, hogy nem csak úgy szétszórod magvaid a nagyvilágba...  eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #12931 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 15:58:52 »

Sziasztok!

Tudja vki, hogy a TDCi 136 és 140 lóerős változat között mi a különbség(tudom 4 Le Smiley ) De miért gyártottak ilyet? Egy 2015-ös smax-ban van 136Le-s (automata)

köszi
Isu
Valahol azt olvastam, hogy automatákat adtak ki 136LE-s szoftverrel. Nem emlékszem már, hol olvastam, de fizikailag nincs eltérés tudtommal.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #12932 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 16:10:37 »

Gratulálok! Örülök, hogy nem csak úgy szétszórod magvaid a nagyvilágba...  eplus2 hehe
Nem leszek apuka (még), alf más miatt örül. De ez már legyen az ő dolga  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #12933 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 20:49:20 »

sziasztok!
szakértők segitségét kérném elakadtam Cheesy
MK4 2014 2.2 tdci 200LE
anynyi a gond h nincs meg a kellő teljesitmény: tehát a 200 le helyett érzésre csak olyan 120 lovas a kocsi! Hibakód terméyszetesen SEMMI. már vagy 1500 km-t mentem vele semmi egyéb rendellenesség nincsen szépen regenerál keveset fogyaszt minden normálisnak tűnik! diagnosztikával nézve az egyetlen szembetűnő dolog hogy későn jön meg a töltőnyomás(akkos is kicsit alacsony) tehát olyan jó 3000 ig el kell pörgetni hogy leadjon olyan 1,5 bart. namost normál esetben ilyen 1800 nál már oda kéne neki verni ezt a 1,5 bárt ahogy diagoltam egy másik ilyen kocsit. Elöször arra gondoltam h ugymond "nincs füstje" a motornak nem tud felpörögi a turbó. Mivel van "donor" autó szép sorban kapásbol átraktam a komplett üzemyagrendszert nagynyomásu szivattyut porlazstókat ill a rail csőbe is van egy nyomásszabályzó azt is! semmi változás. most aua terv h levesszük a turbót belenézünk kicsit csak érdekesnek tartom hogy ha ot a gond akk miért nem ad hibakódot pedig teljesen elektromos állitású a gaometriája.(mechanikailag amugy minden jó, turbó nem szorul szépen fütyül nincs lyukas cső v ilyesmi)
amit még megnéztem a kipuff gáz hőmérséklet érzékelője ami. szintén ok. esetleg megfordult a fejemben a lambda szonda hiba, de gőzöm sincs mit szabályoz egy dieselben(márpedig van benne)
ill van ezeknél a tankban egy kisnyomásu szivattyú amit gyujtás ráadásakor hallom h búg rövid ideig. ennek mi a szerepe?(mert amugy a gázolajszürőt pl nem tölti fel cserekor v ilyesmi)
jó lenne lassan rájönni a hibájára elég nagy meló levenni a turbót mondom rékérdek előtte hátha valakinek van épitő jellegü ötlete. köszönöm előre is!
ja ilyen map szenzor meg légtömegmérő meg gázolajszűrő csre nyilván az első dolgom volt D
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.14 hétfő, 20:53:34 írta henki » Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12934 Dátum: 2018.05.15 kedd, 12:10:12 »

sziasztok!
szakértők segitségét kérném elakadtam Cheesy
MK4 2014 2.2 tdci 200LE
anynyi a gond h nincs meg a kellő teljesitmény: tehát a 200 le helyett érzésre csak olyan 120 lovas a kocsi! Hibakód terméyszetesen SEMMI. már vagy 1500 km-t mentem vele semmi egyéb rendellenesség nincsen szépen regenerál keveset fogyaszt minden normálisnak tűnik! diagnosztikával nézve az egyetlen szembetűnő dolog hogy későn jön meg a töltőnyomás(akkos is kicsit alacsony) tehát olyan jó 3000 ig el kell pörgetni hogy leadjon olyan 1,5 bart. namost normál esetben ilyen 1800 nál már oda kéne neki verni ezt a 1,5 bárt ahogy diagoltam egy másik ilyen kocsit. Elöször arra gondoltam h ugymond "nincs füstje" a motornak nem tud felpörögi a turbó. Mivel van "donor" autó szép sorban kapásbol átraktam a komplett üzemyagrendszert nagynyomásu szivattyut porlazstókat ill a rail csőbe is van egy nyomásszabályzó azt is! semmi változás. most aua terv h levesszük a turbót belenézünk kicsit csak érdekesnek tartom hogy ha ot a gond akk miért nem ad hibakódot pedig teljesen elektromos állitású a gaometriája.(mechanikailag amugy minden jó, turbó nem szorul szépen fütyül nincs lyukas cső v ilyesmi)
amit még megnéztem a kipuff gáz hőmérséklet érzékelője ami. szintén ok. esetleg megfordult a fejemben a lambda szonda hiba, de gőzöm sincs mit szabályoz egy dieselben(márpedig van benne)
ill van ezeknél a tankban egy kisnyomásu szivattyú amit gyujtás ráadásakor hallom h búg rövid ideig. ennek mi a szerepe?(mert amugy a gázolajszürőt pl nem tölti fel cserekor v ilyesmi)
jó lenne lassan rájönni a hibájára elég nagy meló levenni a turbót mondom rékérdek előtte hátha valakinek van épitő jellegü ötlete. köszönöm előre is!
ja ilyen map szenzor meg légtömegmérő meg gázolajszűrő csre nyilván az első dolgom volt D

Mégegy kört szaladnék a turbócsöveknél, ezeknél gyakori hiba....  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #12935 Dátum: 2018.05.15 kedd, 22:25:11 »

tudom főleg az S alakú fojtószelepházra menő szokott elrepedni. Azt direkt le is vettem nem csak megtapogattam Cheesy máshol sem találok olajpárát v ilyesmit, és ugye az ilyen esetben tipikus süvitő hang sincs meg....de ettől függetlenül átnézem megint
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12936 Dátum: 2018.05.16 szerda, 09:41:09 »

Sziasztok !

Segítsetek légy szíves egy kicsit..

2.2 -es tdci motorral kapcsolatban van tapasztalat?

MK4 mondeo vásárlás előtt  állok. 2.2 és 2.0 TDCi motorban gondlkodom.

Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12937 Dátum: 2018.05.16 szerda, 14:00:16 »

Sziasztok !

Segítsetek légy szíves egy kicsit..

2.2 -es tdci motorral kapcsolatban van tapasztalat?

MK4 mondeo vásárlás előtt  állok. 2.2 és 2.0 TDCi motorban gondlkodom.


megbízható.jó választás.csak ajánlani tudom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12938 Dátum: 2018.05.16 szerda, 15:56:01 »

Sziasztok !

Segítsetek légy szíves egy kicsit..

2.2 -es tdci motorral kapcsolatban van tapasztalat?

MK4 mondeo vásárlás előtt  állok. 2.2 és 2.0 TDCi motorban gondlkodom.



Van.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12939 Dátum: 2018.05.16 szerda, 16:29:00 »

Van.

Akkor segíccs már akkor!

- Fogyasztás?
- költségek
- gumiméret?
- Fenntartás
- Miért jobb a 2.2tdci, mint nem?   help help help
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #12940 Dátum: 2018.05.16 szerda, 17:29:54 »

Akkor segíccs már akkor!

- Fogyasztás?
- költségek
- gumiméret?
- Fenntartás
- Miért jobb a 2.2tdci, mint nem?   help help help
Olvass mán vissza Piroscérna!  Cheesy
Q: 2.2 -es tdci motorral kapcsolatban van tapasztalat?
A: Van. (gyk: Zsoltejinek 2.2 van - az aláírásában)
 falbav
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12941 Dátum: 2018.05.16 szerda, 23:03:11 »

Akkor segíccs már akkor!

- Fogyasztás?
- költségek
- gumiméret?
- Fenntartás
- Miért jobb a 2.2tdci, mint nem?   help help help

- Sok.
- Vannak.
- Nagy.
- Nincsenek fenntartásaim.
- Há' me' mé' ne.

Minden kérdésre választ kaptál? Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12942 Dátum: 2018.05.17 csütörtök, 11:57:40 »

- Sok.
- Vannak.
- Nagy.
- Nincsenek fenntartásaim.
- Há' me' mé' ne.

Minden kérdésre választ kaptál? Cheesy

 worship worship worship  eljen eljen eljen  taps taps taps  Wink Wink Wink  worship worship worship  eljen eljen eljen  wave wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12943 Dátum: 2018.05.17 csütörtök, 11:59:17 »

Olvass mán vissza Piroscérna!  Cheesy
Q: 2.2 -es tdci motorral kapcsolatban van tapasztalat?
A: Van. (gyk: Zsoltejinek 2.2 van - az aláírásában)
 falbav

Temelyk filmet nézed Laci?  Huh? Huh?  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #12944 Dátum: 2018.05.17 csütörtök, 14:12:11 »

Temelyk filmet nézed Laci?  Huh? Huh?  eplus2 eplus2 eplus2
Estére lelassulok már...  wave
Megyek inkább mk5be!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12945 Dátum: 2018.05.17 csütörtök, 14:53:35 »

Köszönöm a segítséget Tongue
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
nagydog
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #12946 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 15:15:00 »

sziasztok!
szakértők segitségét kérném elakadtam Cheesy
MK4 2014 2.2 tdci 200LE
anynyi a gond h nincs meg a kellő teljesitmény: tehát a 200 le helyett érzésre csak olyan 120 lovas a kocsi! Hibakód terméyszetesen SEMMI. már vagy 1500 km-t mentem vele semmi egyéb rendellenesség nincsen szépen regenerál keveset fogyaszt minden normálisnak tűnik! diagnosztikával nézve az egyetlen szembetűnő dolog hogy későn jön meg a töltőnyomás(akkos is kicsit alacsony) tehát olyan jó 3000 ig el kell pörgetni hogy leadjon olyan 1,5 bart. namost normál esetben ilyen 1800 nál már oda kéne neki verni ezt a 1,5 bárt ahogy diagoltam egy másik ilyen kocsit. Elöször arra gondoltam h ugymond "nincs füstje" a motornak nem tud felpörögi a turbó. Mivel van "donor" autó szép sorban kapásbol átraktam a komplett üzemyagrendszert nagynyomásu szivattyut porlazstókat ill a rail csőbe is van egy nyomásszabályzó azt is! semmi változás. most aua terv h levesszük a turbót belenézünk kicsit csak érdekesnek tartom hogy ha ot a gond akk miért nem ad hibakódot pedig teljesen elektromos állitású a gaometriája.(mechanikailag amugy minden jó, turbó nem szorul szépen fütyül nincs lyukas cső v ilyesmi)
amit még megnéztem a kipuff gáz hőmérséklet érzékelője ami. szintén ok. esetleg megfordult a fejemben a lambda szonda hiba, de gőzöm sincs mit szabályoz egy dieselben(márpedig van benne)
ill van ezeknél a tankban egy kisnyomásu szivattyú amit gyujtás ráadásakor hallom h búg rövid ideig. ennek mi a szerepe?(mert amugy a gázolajszürőt pl nem tölti fel cserekor v ilyesmi)
jó lenne lassan rájönni a hibájára elég nagy meló levenni a turbót mondom rékérdek előtte hátha valakinek van épitő jellegü ötlete. köszönöm előre is!
ja ilyen map szenzor meg légtömegmérő meg gázolajszűrő csre nyilván az első dolgom volt D


Nekem is ilyen tüneteim vannak (erőtlen ill.késve késik a gázreakció) magasnyomású,porlasztók,turbó kiszerelve padon bemérve mind jól működik.Természetesen a diag. nem jelez semmit.Amúgy jól indul hidegen is nem füstöl fogyasztás is jó (átlag 6,8 tankolással mérve).Én már feladtam megyek vele míg megy Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12947 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 20:44:38 »

Temelyk filmet nézed Laci?  Huh? Huh?  eplus2 eplus2 eplus2

Főnöködnek nem egy cabrio porséja és mergája van?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12948 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 21:13:58 »

sziasztok!
szakértők segitségét kérném elakadtam Cheesy
MK4 2014 2.2 tdci 200LE
anynyi a gond h nincs meg a kellő teljesitmény: tehát a 200 le helyett érzésre csak olyan 120 lovas a kocsi! Hibakód terméyszetesen SEMMI. már vagy 1500 km-t mentem vele semmi egyéb rendellenesség nincsen szépen regenerál keveset fogyaszt minden normálisnak tűnik! diagnosztikával nézve az egyetlen szembetűnő dolog hogy későn jön meg a töltőnyomás(akkos is kicsit alacsony) tehát olyan jó 3000 ig el kell pörgetni hogy leadjon olyan 1,5 bart. namost normál esetben ilyen 1800 nál már oda kéne neki verni ezt a 1,5 bárt ahogy diagoltam egy másik ilyen kocsit. Elöször arra gondoltam h ugymond "nincs füstje" a motornak nem tud felpörögi a turbó. Mivel van "donor" autó szép sorban kapásbol átraktam a komplett üzemyagrendszert nagynyomásu szivattyut porlazstókat ill a rail csőbe is van egy nyomásszabályzó azt is! semmi változás. most aua terv h levesszük a turbót belenézünk kicsit csak érdekesnek tartom hogy ha ot a gond akk miért nem ad hibakódot pedig teljesen elektromos állitású a gaometriája.(mechanikailag amugy minden jó, turbó nem szorul szépen fütyül nincs lyukas cső v ilyesmi)
amit még megnéztem a kipuff gáz hőmérséklet érzékelője ami. szintén ok. esetleg megfordult a fejemben a lambda szonda hiba, de gőzöm sincs mit szabályoz egy dieselben(márpedig van benne)
ill van ezeknél a tankban egy kisnyomásu szivattyú amit gyujtás ráadásakor hallom h búg rövid ideig. ennek mi a szerepe?(mert amugy a gázolajszürőt pl nem tölti fel cserekor v ilyesmi)
jó lenne lassan rájönni a hibájára elég nagy meló levenni a turbót mondom rékérdek előtte hátha valakinek van épitő jellegü ötlete. köszönöm előre is!
ja ilyen map szenzor meg légtömegmérő meg gázolajszűrő csre nyilván az első dolgom volt D
A szívó oldala nincs eltömőve? A bal lámpa mellett szívja a levegőt a légszűrő házba, a múltkor kitámasztottam  cső végét valami összetekert cuccal, ami hiba volt. KB egyből félig berántotta a szívócsőbe a cuccot (keresztmetszet csökkenés), olyan lusta lett, mint a dög.
MAF tisztítás volt már? EGR nyitva esetleg?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #12949 Dátum: 2018.05.21 hétfő, 19:04:54 »

Ezt hogy mérted?
Mert ez annyi mindentől függ.
Én is csak tapogatózom, kicsit hasonló érzéseim vannak néha.
Az elektronika nagyon sokat játszik, attól függően milyen sebességben vagy, milyen terhelést viszel a motorra, DPF, ....
Csak egy érdekesség, 100km/h állandósult sebesség vízszintes úton, 5. sebesség. A feltöltés +~0,15 bár normál levegőnyomás értékhez képest.
Igen meglepő, vagyis nem, ha jobban belegondolunk, hiszen nem kell a teljesítmény. Alig tölt + nyomás. Vagyis ezek a nagyobb űrtartalmú motorok, ilyen kicsi, állandósult terhelés esetén alig használják ki a turbó adta pluszt, hatásfokjavítást.
És hogy mérted a másik gépet?  beka3

sziasztok!
....
diagnosztikával nézve az egyetlen szembetűnő dolog hogy későn jön meg a töltőnyomás(akkos is kicsit alacsony) tehát olyan jó 3000 ig el kell pörgetni hogy leadjon olyan 1,5 bart. namost normál esetben ilyen 1800 nál már oda kéne neki verni ezt a 1,5 bárt ahogy diagoltam egy másik ilyen kocsit.
......
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.21 hétfő, 19:07:58 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Oldalak: 1 ... 252 253 254 255 256 257 258 [259] 260 261 262 263 264 265 266 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.