Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:29:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
255
256
257
258
259
260
261
[
262
]
263
264
265
266
267
268
269
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254460 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13050 Dátum:
2018.06.20 szerda, 21:07:50 »
Idézetet írta: Trilok - 2018.06.20 szerda, 12:42:07
Hát igen. Nekem is ez a bajom. Sok mindent kicseréltünk már benne. De még nem találtuk meg a hibát. De ha Szigetszentmiklós környékén valaki tud megbízható szerelőt aki érti is a Fordokat akkor azt megköszönném.
Ha Üllőig (Vecsés) elgurulnál az M0-n, érdekelne segítség?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Trilok
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13051 Dátum:
2018.06.20 szerda, 22:33:15 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.06.20 szerda, 21:07:50
Ha Üllőig (Vecsés) elgurulnál az M0-n, érdekelne segítség?
Akár igen bár az nekem majdnem 40 perc. És ha ott kell hagynom akkor nem tudok hazajutni. Mennyi idő lenne? Mikor tudnám vinni? :/
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13052 Dátum:
2018.06.20 szerda, 22:50:43 »
Idézetet írta: Trilok - 2018.06.20 szerda, 22:33:15
Akár igen bár az nekem majdnem 40 perc. És ha ott kell hagynom akkor nem tudok hazajutni. Mennyi idő lenne? Mikor tudnám vinni? :/
Van egy volt ford kereskedő/szerelő SzSzmiklóson, ahol blekit vettem. Ott voltál már?
Persze, tudom én, nem 1xü hazajutni Üllő-Szszmiklós viszonylatban, de megoldható. Kb. 2 óra. Még mindig 1xübb, mint árnyékolástechnikus szerelőt találni júniusban... 7 hete jelentettem náluk a hibát...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Trilok
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13053 Dátum:
2018.06.21 csütörtök, 07:23:32 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.06.20 szerda, 22:50:43
Van egy volt ford kereskedő/szerelő SzSzmiklóson, ahol blekit vettem. Ott voltál már?
Persze, tudom én, nem 1xü hazajutni Üllő-Szszmiklós viszonylatban, de megoldható. Kb. 2 óra. Még mindig 1xübb, mint árnyékolástechnikus szerelőt találni júniusban... 7 hete jelentettem náluk a hibát...
Nem voltam még, kontaktot tudsz adni? Pont az idővel van bajom. Sajnos nem nagyon tudnék rá kiszorítani 2órát arra hogy csak utazzak. :/
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13054 Dátum:
2018.06.21 csütörtök, 07:35:41 »
Idézetet írta: Trilok - 2018.06.21 csütörtök, 07:23:32
Nem voltam még, kontaktot tudsz adni? Pont az idővel van bajom. Sajnos nem nagyon tudnék rá kiszorítani 2órát arra hogy csak utazzak. :/
miklóson a gyári úton a tüzéppel majdnem szemben van egy "volt" Forsz szervíz.Őket tudom javasolni.Most független szervízként működik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13055 Dátum:
2018.06.21 csütörtök, 11:25:57 »
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni. Vasárnap elugrottunk a családdal Bp.-ről Körmendre welnessezni. Az út vég előtt 20 km-el kigyulladt a motorfigyelmeztető lámpa, majd 5 km után jött a motor hibaüzenet+vészüzem. Kiolvastam a hibakódot:
P2463 - Dízel-részecskeszűrő - Korom összegyűlés,
P242F - Diesel részecskeszűrő eltömődés - hamu tárolódás,
P244B - Dízel részecskeszűrő nyomáskülönbség túl magas.
természetesen a statikus regen nem futott le, így elindultam tegnap 2 gyerekkel meg az asszonnyal vészüzemben a 260 km-es útra. egyszer megálltam az M1-esen pihenni és induláskor vettem észre, hogy a vészüzem törlődött, és bár a motorhiba ikon megmaradt, az autó tökéletesen működik.
Szóval úgy gondoltam, elviszem azért a részecskeszűrőt kitisztíttatni, ezzel kapcsolatos tapasztalatokra lennék kíváncsi. Az autó egy 2007-es S-max 2.0 Tdci 130 le változat. Van tisztítással kapcsolatban tapasztalata valakinek? Esetleg után gyártott szűrőt rakott be valaki? Én ide viszem az autót pénteken, ők nem savazzák, hanem valamilyen más eljárással tisztítják:
http://reszecskeszuro-tisztitas.info/
Szóval tapasztalat, vélemény?
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Trilok
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13056 Dátum:
2018.06.21 csütörtök, 12:04:26 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.21 csütörtök, 07:35:41
miklóson a gyári úton a tüzéppel majdnem szemben van egy "volt" Forsz szervíz.Őket tudom javasolni.Most független szervízként működik.
Köszönöm, benézek hozzájuk.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13057 Dátum:
2018.06.21 csütörtök, 12:21:34 »
Idézetet írta: Filewalker - 2018.06.21 csütörtök, 11:25:57
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni. Vasárnap elugrottunk a családdal Bp.-ről Körmendre welnessezni. Az út vég előtt 20 km-el kigyulladt a motorfigyelmeztető lámpa, majd 5 km után jött a motor hibaüzenet+vészüzem. Kiolvastam a hibakódot:
P2463 - Dízel-részecskeszűrő - Korom összegyűlés,
P242F - Diesel részecskeszűrő eltömődés - hamu tárolódás,
P244B - Dízel részecskeszűrő nyomáskülönbség túl magas.
természetesen a statikus regen nem futott le, így elindultam tegnap 2 gyerekkel meg az asszonnyal vészüzemben a 260 km-es útra. egyszer megálltam az M1-esen pihenni és induláskor vettem észre, hogy a vészüzem törlődött, és bár a motorhiba ikon megmaradt, az autó tökéletesen működik.
Szóval úgy gondoltam, elviszem azért a részecskeszűrőt kitisztíttatni, ezzel kapcsolatos tapasztalatokra lennék kíváncsi. Az autó egy 2007-es S-max 2.0 Tdci 130 le változat. Van tisztítással kapcsolatban tapasztalata valakinek? Esetleg után gyártott szűrőt rakott be valaki? Én ide viszem az autót pénteken, ők nem savazzák, hanem valamilyen más eljárással tisztítják:
http://reszecskeszuro-tisztitas.info/
Szóval tapasztalat, vélemény?
Most 2006-os vagy 2007-es?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13058 Dátum:
2018.06.21 csütörtök, 12:55:11 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.06.21 csütörtök, 12:21:34
Most 2006-os vagy 2007-es?
Gyártási év 2006, első forgalomba helyezés 2007. Néha keverem, de szerintem ennek most nincs nagy jelentősége. Vagy mégis?
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13059 Dátum:
2018.06.21 csütörtök, 15:22:24 »
Sziasztok!
2.0 TDCi turbójáról mit lehet tudni? Mikor kapcsol be, milyen fordulatnál, mekkora fordulatig, milyen nyomással? Gondolom azért nem ilyen eccerűen működik, de nagyjából... Van erről vmi görbe mint a nyomatékról?
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13060 Dátum:
2018.06.21 csütörtök, 15:56:39 »
Idézetet írta: Trilok - 2018.06.21 csütörtök, 07:23:32
Nem voltam még, kontaktot tudsz adni? Pont az idővel van bajom. Sajnos nem nagyon tudnék rá kiszorítani 2órát arra hogy csak utazzak. :/
Sajnos nem.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13061 Dátum:
2018.06.21 csütörtök, 16:42:05 »
Idézetet írta: Isu - 2018.06.21 csütörtök, 15:22:24
Sziasztok!
2.0 TDCi turbójáról mit lehet tudni? Mikor kapcsol be, milyen fordulatnál, mekkora fordulatig, milyen nyomással? Gondolom azért nem ilyen eccerűen működik, de nagyjából... Van erről vmi görbe mint a nyomatékról?
ne kapcsol be.Az folyamatosan forog,hajtja a kipufogógáz.A fordulatszáma változik a lapátok állásátl és a kipufogógáz mennyiségétől függően.
pl:
https://superchipsltd.files.wordpress.com/2011/10/superchips-ford-2-0-tdci-163ps-copy.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.21 csütörtök, 16:44:00 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13062 Dátum:
2018.06.21 csütörtök, 19:32:59 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.21 csütörtök, 16:42:05
ne kapcsol be.Az folyamatosan forog,hajtja a kipufogógáz.A fordulatszáma változik a lapátok állásátl és a kipufogógáz mennyiségétől függően.
pl:
https://superchipsltd.files.wordpress.com/2011/10/superchips-ford-2-0-tdci-163ps-copy.jpg
köszi! De akkor mitől függ hogy mekkora a nyomás? Illetve írtatok olyat is hogy ha állandó a sebesség, akkor visszaveszi a töltőnyomast 0.1-re vagy vmi hasonló kis értékre?
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13063 Dátum:
2018.06.21 csütörtök, 20:12:40 »
Idézetet írta: Isu - 2018.06.21 csütörtök, 19:32:59
köszi! De akkor mitől függ hogy mekkora a nyomás? Illetve írtatok olyat is hogy ha állandó a sebesség, akkor visszaveszi a töltőnyomast 0.1-re vagy vmi hasonló kis értékre?
a nyomás akkora,amekkora szükséges.A PCM modul határozza meg a megkívánt értékeket.A turbó ezt a kipufogó oldali változó geometriájú lapátokkal tudja beállítani,ezért is hívják VGT-nek a turbót.
https://www.youtube.com/watch?v=69B5K3OX6Pw
És ha beáll egy állandó sebesség és nem kell az a plusz energia a fentartásához,mint amenyi az elérésehez, természetesen leszabályoz a töltőnyomás kisebbre, vagy akár nulla közelire.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13064 Dátum:
2018.06.21 csütörtök, 20:44:15 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.21 csütörtök, 20:12:40
a nyomás akkora,amekkora szükséges.A PCM modul határozza meg a megkívánt értékeket.A turbó ezt a kipufogó oldali változó geometriájú lapátokkal tudja beállítani,ezért is hívják VGT-nek a turbót.
https://www.youtube.com/watch?v=69B5K3OX6Pw
És ha beáll egy állandó sebesség és nem kell az a plusz energia a fentartásához,mint amenyi az elérésehez, természetesen leszabályoz a töltőnyomás kisebbre, vagy akár nulla közelire.
aham, tehat akkor a lapatok allasaval van szabalyozva a nyomas.
köszönöm!
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13065 Dátum:
2018.06.22 péntek, 15:02:05 »
A feleségem MK4 Faceliftes mondeója motorhibát jelez.
OBD-n keresztül ezt a hibaüzenetet kaptam:
P003A:00-2F
A neten ezt találtam róla: The last part of the dtc 2F indicates an erratic signal was received which could be caused by a faulty connector or wire damage.
A hibaüzenet törlése után a következő indításnál újra megjelent a hibaüzenet.
Volt valakinek már ilyen hibája, mivel lehet orvosolni a hibát? Mit nézzek meg?
Nem tudom, hogy az is okozhatja a hibát, hogy a motortéri biztosítékdobozt többször nyitogattuk, akksi sarut többször le és feltettük, valamelyik kábelt csatlakozás kilazulhatott. (BT-os akkumulátor lemerítés után nyomoztunk).
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13066 Dátum:
2018.06.24 vasárnap, 14:29:29 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2018.06.22 péntek, 15:02:05
A feleségem MK4 Faceliftes mondeója motorhibát jelez.
OBD-n keresztül ezt a hibaüzenetet kaptam:
img width=337 height=600]http://keptarhely.eu/download.php?file=20180622v00oqukn6.jpeg[/img]
P003A:00-2F
A neten ezt találtam róla: The last part of the dtc 2F indicates an erratic signal was received which could be caused by a faulty connector or wire damage.
A hibaüzenet törlése után a következő indításnál újra megjelent a hibaüzenet.
Volt valakinek már ilyen hibája, mivel lehet orvosolni a hibát? Mit nézzek meg?
Nem tudom, hogy az is okozhatja a hibát, hogy a motortéri biztosítékdobozt többször nyitogattuk, akksi sarut többször le és feltettük, valamelyik kábelt csatlakozás kilazulhatott. (BT-os akkumulátor lemerítés után nyomoztunk).
Pierburg szelep nem volt piszkalva?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.24 vasárnap, 14:46:57 írta Zsolteey
»
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13067 Dátum:
2018.06.24 vasárnap, 14:56:14 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2018.06.22 péntek, 15:02:05
A feleségem MK4 Faceliftes mondeója motorhibát jelez.
OBD-n keresztül ezt a hibaüzenetet kaptam:
[img width=337 height=600]http://keptarhely.eu/download.php?file=20180622v00oqukn6.jpeg
P003A:00-2F
A neten ezt találtam róla: The last part of the dtc 2F indicates an erratic signal was received which could be caused by a faulty connector or wire damage.
A hibaüzenet törlése után a következő indításnál újra megjelent a hibaüzenet.
Volt valakinek már ilyen hibája, mivel lehet orvosolni a hibát? Mit nézzek meg?
Nem tudom, hogy az is okozhatja a hibát, hogy a motortéri biztosítékdobozt többször nyitogattuk, akksi sarut többször le és feltettük, valamelyik kábelt csatlakozás kilazulhatott. (BT-os akkumulátor lemerítés után nyomoztunk).
https://www.gyakorikerdesek.hu/elektronikus-eszkozok__mobiltelefonok__2836171-hogy-lehet-a-samsung-galaxy-ace-en-kepernyofelvetelt-csinalni
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Plebi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13068 Dátum:
2018.06.24 vasárnap, 20:07:40 »
Sziasztok, többeknél olvastam, hogy a dízelében van némi tuning. Egy 2007-es 130 lovas automata váltós 2.0 TDCI-n mennyit egészséges emelni?
Nem vagyok a tuning híve, de most érett meg, hogy részecskeszűrővel kezdeni kell valamit és mellé lehet ebbe is érdemes lenne belenyúlni. Nekem elég a jelenlegi ereje is, csak az érdekelne, hogy szerintetek mennyi az az emelés ami még hosszú távon is egészséges. Nem akarok elszállni vele, nem akarom magam hülyeségre sem rábeszélni. Siemens porlasztók vannak benne, gondolom siemens a vezérlő is. Óra állás 343000 km, a gyári részecskeszűrő most került ki belőle, városi használatra nem ajánlották, hogy vegyek bele újat, tisztíttattam is már, de érezhetően megfogta a kocsit, nagyon gyakran regenerált. Most érezhetően jobban megy.
Naplózva
2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13069 Dátum:
2018.06.25 hétfő, 08:45:01 »
Idézetet írta: Plebi - 2018.06.24 vasárnap, 20:07:40
Sziasztok, többeknél olvastam, hogy a dízelében van némi tuning. Egy 2007-es 130 lovas automata váltós 2.0 TDCI-n mennyit egészséges emelni?
Nem vagyok a tuning híve, de most érett meg, hogy részecskeszűrővel kezdeni kell valamit és mellé lehet ebbe is érdemes lenne belenyúlni. Nekem elég a jelenlegi ereje is, csak az érdekelne, hogy szerintetek mennyi az az emelés ami még hosszú távon is egészséges. Nem akarok elszállni vele, nem akarom magam hülyeségre sem rábeszélni. Siemens porlasztók vannak benne, gondolom siemens a vezérlő is. Óra állás 343000 km, a gyári részecskeszűrő most került ki belőle, városi használatra nem ajánlották, hogy vegyek bele újat, tisztíttattam is már, de érezhetően megfogta a kocsit, nagyon gyakran regenerált. Most érezhetően jobban megy.
Gondold ki, mennyit ér meg neked!
A teljesítmény és nyomaték növelésével exponenciálisan nő a meghibásodás kockázata! 190ps-is biztosan lehet húzni... Az AT-k nem véleltlenül 130lovasak!
(Én tuti nem nyúlnék hozzá...)
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13070 Dátum:
2018.06.25 hétfő, 08:55:42 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.06.25 hétfő, 08:45:01
Gondold ki, mennyit ér meg neked!
A teljesítmény és nyomaték növelésével exponenciálisan nő a meghibásodás kockázata! 190ps-is biztosan lehet húzni... Az AT-k nem véleltlenül 130lovasak!
(Én tuti nem nyúlnék hozzá...)
160le-ig ésszerű állapotba lehet húzni.Az a kb25% simán belefér jövőbeli gondok nélkül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13071 Dátum:
2018.06.25 hétfő, 09:03:52 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.06.25 hétfő, 08:45:01
Gondold ki, mennyit ér meg neked!
A teljesítmény és nyomaték növelésével exponenciálisan nő a meghibásodás kockázata! 190ps-is biztosan lehet húzni... Az AT-k nem véleltlenül 130lovasak!
(Én tuti nem nyúlnék hozzá...)
nem csak at AT-k 130lovasak, elején mind az volt, aztán lett AT és MT is 140lovas
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13072 Dátum:
2018.06.25 hétfő, 10:33:26 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.25 hétfő, 08:55:42
160le-ig ésszerű állapotba lehet húzni.Az a kb25% simán belefér jövőbeli gondok nélkül.
Évekkel ezelőtt foglalkoztam ezzel iparszerűen. Tapasztalataink szerint történtek dugattyú megolvadások és befecskendező gondok a pug motoroknál. Hogy pontosan mennyi volt az annyi, nem derült ki, mert padon nem mérette meg senki anno. Mostanság a remapolt 2.0tdci ~185ps-t tud padon ~390nm mellett, de nem tenném le a nagyesküt, hogy tartós lesz, márcsak a működésből adódó többletterhelések miatt sem. Egy 240ps körülre húzott 2.2-es már 200k km alatt kifingatta a kuplung + kinyomó + KT csapatot. Tudom, használatfüggő, de meggyőződésem, hogy nem használ a tartósságnak. Én nem is fogom soha megiratni az enyémet.
Különben meg mindenki azt csinál, amit akar!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13073 Dátum:
2018.06.25 hétfő, 10:41:44 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.06.25 hétfő, 10:33:26
Évekkel ezelőtt foglalkoztam ezzel iparszerűen. Tapasztalataink szerint történtek dugattyú megolvadások és befecskendező gondok a pug motoroknál. Hogy pontosan mennyi volt az annyi, nem derült ki, mert padon nem mérette meg senki anno. Mostanság a remapolt 2.0tdci ~185ps-t tud padon ~390nm mellett, de nem tenném le a nagyesküt, hogy tartós lesz, márcsak a működésből adódó többletterhelések miatt sem. Egy 240ps körülre húzott 2.2-es már 200k km alatt kifingatta a kuplung + kinyomó + KT csapatot. Tudom, használatfüggő, de meggyőződésem, hogy nem használ a tartósságnak. Én nem is fogom soha megiratni az enyémet.
Különben meg mindenki azt csinál, amit akar!
Még az elején gondolkodtam rajta, hogy pár pacit még ki kéne hozni belőle. De félek, hogy az automata nem bírná hosszabb távon
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13074 Dátum:
2018.06.25 hétfő, 11:09:24 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.06.24 vasárnap, 14:29:29
Pierburg szelep nem volt piszkalva?
Most nem piszkáltuk, de 1 évvel ezelőtt a Pierburg szelepet szétszedtem és a szivacsot kitisztítottam.
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a tulajdonunkban lévő két mondi teljesen ugyanaz, motorkód és évjárat azonos, csak 3 hónap van közöttük, és így a könnyen kiszerelhető alkatrészeket tudom cserélni egymás között.
Ha a Pierburg szelep cserét követően nem kell újraprogramozni, akkor kicserélem őket, egy próbát megér. A "motorhiba" jelzés indításkor azonnal megjelenik.
Tegnap mentem a mondival egyet, de nem érzek semmi gyengeséget benne, szépen húz.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Plebi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13075 Dátum:
2018.06.25 hétfő, 11:17:04 »
Nem akarok eszetlen határokat döngetni. 160 lóerő a maximális cél.
Naplózva
2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13076 Dátum:
2018.06.25 hétfő, 13:02:41 »
Idézetet írta: Plebi - 2018.06.25 hétfő, 11:17:04
Nem akarok eszetlen határokat döngetni. 160 lóerő a maximális cél.
Ezzel csak annyi a bibi, hogy xy tuning kft./bt.k előre megírt vezérlőket töltenek fel. Aki speciálisan egyénre szabott progit ír, az nem az 50k Ft-os kategória. Utcáról betérve egy akármilyen műhely kész anyaggal dolgozik, abból pedig vagy van olyan, amit szeretnél vagy nincs. 2 olyan programozót (tehát ők nem veszik, hanem írják a vezérlő szoftvereket) ismerek, akikre rábíznám az autómat, de ők sem ajánlják.
Sok szerencsét neked hozzá!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13077 Dátum:
2018.06.25 hétfő, 13:05:35 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.06.25 hétfő, 10:41:44
Még az elején gondolkodtam rajta, hogy pár pacit még ki kéne hozni belőle. De félek, hogy az automata nem bírná hosszabb távon
Kilehet, sokat is. Kérdés, hogy érdemes-e. A tied ráadásul automata is...
Kérdezték is annon tőlem, mit ajánlok? 3.0d - t.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13078 Dátum:
2018.06.25 hétfő, 13:34:24 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.06.25 hétfő, 13:05:35
Kilehet, sokat is. Kérdés, hogy érdemes-e. A tied ráadásul automata is...
Kérdezték is annon tőlem, mit ajánlok? 3.0d - t.
Igen, automata és az AWF-et olyan 440 Nm-ig tervezték tudomásom szerint. 420-ról 440-re "tuningolni" nincs értelme. Ha hozzányúlnék, akkor min 500, de akkor már a váltót is meg kéne piszkálni. Na ennyit nem ér már a dolog, illetve fontosabb az üzembiztonság.
Majd egyszer veszek valami V8-at
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Csaba8164
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13079 Dátum:
2018.06.26 kedd, 10:02:51 »
Sziasztok!
Néha azt tapasztalom, hogy egyszerűen nem akar gyorsulni az autó. Hibaüzenet nincsen, és pár másodperc után meg mintha mi sem történne megy minden rendben tovább. MI lehet az oka? Turbo probléma, EGR?
1.6 TDCi-m van MKIV-es Mondeoba.
Köszönöm válaszotokat előre is!
Naplózva
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13080 Dátum:
2018.06.26 kedd, 10:19:15 »
Idézetet írta: Csaba8164 - 2018.06.26 kedd, 10:02:51
Sziasztok!
Néha azt tapasztalom, hogy egyszerűen nem akar gyorsulni az autó. Hibaüzenet nincsen, és pár másodperc után meg mintha mi sem történne megy minden rendben tovább. MI lehet az oka? Turbo probléma, EGR?
1.6 TDCi-m van MKIV-es Mondeoba.
Köszönöm válaszotokat előre is!
nem a klíma fogja meg?
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13081 Dátum:
2018.06.26 kedd, 10:41:34 »
Idézetet írta: Csaba8164 - 2018.06.26 kedd, 10:02:51
Sziasztok!
Néha azt tapasztalom, hogy egyszerűen nem akar gyorsulni az autó. Hibaüzenet nincsen, és pár másodperc után meg mintha mi sem történne megy minden rendben tovább. MI lehet az oka? Turbo probléma, EGR?
1.6 TDCi-m van MKIV-es Mondeoba.
Köszönöm válaszotokat előre is!
A motorral van a gond. hiányzik belőle minimum 400 ccm. Csoda, hogy elindul.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13082 Dátum:
2018.06.26 kedd, 15:00:41 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2018.06.25 hétfő, 11:09:24
Most nem piszkáltuk, de 1 évvel ezelőtt a Pierburg szelepet szétszedtem és a szivacsot kitisztítottam.
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a tulajdonunkban lévő két mondi teljesen ugyanaz, motorkód és évjárat azonos, csak 3 hónap van közöttük, és így a könnyen kiszerelhető alkatrészeket tudom cserélni egymás között.
Ha a Pierburg szelep cserét követően nem kell újraprogramozni, akkor kicserélem őket, egy próbát megér. A "motorhiba" jelzés indításkor azonnal megjelenik.
Tegnap mentem a mondival egyet, de nem érzek semmi gyengeséget benne, szépen húz.
A Pierburgokat nyugodtan cserélgetheted, nem kell semmit programozni utána.
Nekem amúgy az elülső Pierburg egyik vezetéke volt kitörve alattomosan, közvetlen a stekker tövében, még megmozgatva sem lehetett látni, csak amikor levettem a csatlakozót a helyéről. De annak nem ez volt a hibakódja, hanem p02e2 (asszem)
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13083 Dátum:
2018.06.27 szerda, 09:27:44 »
Idézetet írta: fektoh - 2018.06.26 kedd, 15:00:41
A Pierburgokat nyugodtan cserélgetheted, nem kell semmit programozni utána.
Nekem amúgy az elülső Pierburg egyik vezetéke volt kitörve alattomosan, közvetlen a stekker tövében, még megmozgatva sem lehetett látni, csak amikor levettem a csatlakozót a helyéről. De annak nem ez volt a hibakódja, hanem p02e2 (asszem)
Köszi az infót!.
Nekünk facelifteseink vannak, amiben csak egy Pierburg szelep van, most nyaralni megyünk, majd ha visszajöttünk csinálok egy cserét.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13084 Dátum:
2018.06.27 szerda, 10:07:41 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2018.06.27 szerda, 09:27:44
Köszi az infót!.
Nekünk facelifteseink vannak, amiben csak egy Pierburg szelep van, most nyaralni megyünk, majd ha visszajöttünk csinálok egy cserét.
Egy Pierburg tizenpárezer forint, és kb 3-4 évet bír. Már nekem is cserélve lett. Szerintem ne a két autó között cseréld, inkább újat vegyél, nem egy tehén ára...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13085 Dátum:
2018.06.27 szerda, 10:11:28 »
Idézetet írta: titta - 2018.06.27 szerda, 10:07:41
Egy Pierburg tizenpárezer forint, és kb 3-4 évet bír. Már nekem is cserélve lett. Szerintem ne a két autó között cseréld, inkább újat vegyél, nem egy tehén ára...
Mivel nem biztos, hogy rossz, ezért szerintem érdemes a két autóét megcserélni, mert így gyorsan kiderül, hogy tényleg bekrepált-e.
Én anno vettem plusz egyet feleslegesen, pedig csak a kábel volt törött.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13086 Dátum:
2018.06.27 szerda, 10:26:23 »
Idézetet írta: fektoh - 2018.06.27 szerda, 10:11:28
Mivel nem biztos, hogy rossz, ezért szerintem érdemes a két autóét megcserélni, mert így gyorsan kiderül, hogy tényleg bekrepált-e.
Én anno vettem plusz egyet feleslegesen, pedig csak a kábel volt törött.
A Faceliftesben mint Tibor is írta már csak egy szelep van. Hallani és érezni is ha rossz.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13087 Dátum:
2018.06.27 szerda, 10:56:29 »
Idézetet írta: titta - 2018.06.27 szerda, 10:26:23
A Faceliftesben mint Tibor is írta már csak egy szelep van. Hallani és érezni is ha rossz.
Sziasztok,
Találtam két érdekes videót a pierburg szelep élettartam növeléssel és javításával kapcsolatban.
Kicsit barkács megoldás, de nem rossz az elgondolás. Vállalkozó kedvűeknek jó szórakozást jelenthet:
https://www.youtube.com/watch?v=tvxi6-TWcSM
https://www.youtube.com/watch?v=OWtTENCXI4M
Üdv BL.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13088 Dátum:
2018.06.27 szerda, 14:05:50 »
Idézetet írta: bakolaci - 2018.06.27 szerda, 10:56:29
Sziasztok,
Találtam két érdekes videót a pierburg szelep élettartam növeléssel és javításával kapcsolatban.
Kicsit barkács megoldás, de nem rossz az elgondolás. Vállalkozó kedvűeknek jó szórakozást jelenthet:
https://www.youtube.com/watch?v=tvxi6-TWcSM
https://www.youtube.com/watch?v=OWtTENCXI4M
Üdv BL.
Merényletek ellenem ezek a videók! Én alig várom már, hogy letérdeljen valami a kocsin, amit kicserélhetek újra...
(nem vagyok valami sikeres eddig ezen a téren...
)
Lássuk a hibatengert 208k km-ig.:
- 135k - nál első fékek komplett csé
- 140k - nál hátső fékek komplett csé
- 160k - nél 1 Pierburg szelep csé
- 206k - nál kormányösszekötő gömbfej
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13089 Dátum:
2018.06.27 szerda, 14:42:17 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.06.27 szerda, 14:05:50
Merényletek ellenem ezek a videók! Én alig várom már, hogy letérdeljen valami a kocsin, amit kicserélhetek újra...
(nem vagyok valami sikeres eddig ezen a téren...
)
Lássuk a hibatengert 208k km-ig.:
- 135k - nál első fékek komplett csé
- 140k - nál hátső fékek komplett csé
- 160k - nél 1 Pierburg szelep csé
- 206k - nál kormányösszekötő gömbfej
Mert csak felbakolva pörgeted a garázsban, azé'
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13090 Dátum:
2018.06.27 szerda, 15:03:13 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.06.27 szerda, 14:42:17
Mert csak felbakolva pörgeted a garázsban, azé'
Mé' szokta pörgetni is?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13091 Dátum:
2018.06.27 szerda, 15:15:55 »
Idézetet írta: fektoh - 2018.06.27 szerda, 10:11:28
Mivel nem biztos, hogy rossz, ezért szerintem érdemes a két autóét megcserélni, mert így gyorsan kiderül, hogy tényleg bekrepált-e.
Én anno vettem plusz egyet feleslegesen, pedig csak a kábel volt törött.
Én is így gondolkodom, ha mégsem a cserélt alkatrész okozza a hibát, az elég ciki lenne.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13092 Dátum:
2018.06.27 szerda, 17:29:21 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.06.27 szerda, 14:05:50
Merényletek ellenem ezek a videók! Én alig várom már, hogy letérdeljen valami a kocsin, amit kicserélhetek újra...
(nem vagyok valami sikeres eddig ezen a téren...
)
Lássuk a hibatengert 208k km-ig.:
- 135k - nál első fékek komplett csé
- 140k - nál hátső fékek komplett csé
- 160k - nél 1 Pierburg szelep csé
- 206k - nál kormányösszekötő gömbfej
Tudod, van egy igaz mondás, hogy ami késik, nem múlik.
Szóval minket szépen apránként kóstolgat az élet, de te egyszer nagyon rá fogsz baxni és akkor egy ilyen pierburg szelep cserén se fogsz viccelődni Humor Herold...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13093 Dátum:
2018.07.02 hétfő, 13:04:15 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.06.27 szerda, 17:29:21
Tudod, van egy igaz mondás, hogy ami késik, nem múlik.
Szóval minket szépen apránként kóstolgat az élet, de te egyszer nagyon rá fogsz baxni és akkor egy ilyen pierburg szelep cserén se fogsz viccelődni Humor Herold...
Spirizem Kálmi, spirizem!
Felkhúrja az agyam, megint eladom és lehet kergetni megint a szellemeket, mint legutóbb!
Van egy kiszemeltem, de eléggé iggénytelenke:
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13094 Dátum:
2018.07.02 hétfő, 13:16:41 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.07.02 hétfő, 13:04:15
Spirizem Kálmi, spirizem!
Felkhúrja az agyam, megint eladom és lehet kergetni megint a szellemeket, mint legutóbb!
Van egy kiszemeltem, de eléggé iggénytelenke:
[img]https://preview.ibb.co/hrq2cJ/20180526_162433.jpg
Szélvédőragasztó, azt csókolom
«
Utoljára szerkesztve: 2018.07.02 hétfő, 16:40:52 írta alf®
»
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13095 Dátum:
2018.07.02 hétfő, 13:47:47 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.07.02 hétfő, 13:16:41
Szélvédőragasztó, azt csókolom
Ennyi pénzért ragasztgassa már a gyártó!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
entoni89
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13096 Dátum:
2018.07.03 kedd, 19:37:54 »
Sziasztok.
2008-as Mondeo (MK4) 2.0 TDCi, motortartó bakok cseréje hozhat némi javulást a rezonanciában? Tudom, hogy dizel az ilyen meg stb, de amikor megállok vele igen erősen rezonál (nem a kettőstömegű végett).
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13097 Dátum:
2018.07.03 kedd, 20:06:08 »
Idézetet írta: entoni89 - 2018.07.03 kedd, 19:37:54
Sziasztok.
2008-as Mondeo (MK4) 2.0 TDCi, motortartó bakok cseréje hozhat némi javulást a rezonanciában? Tudom, hogy dizel az ilyen meg stb, de amikor megállok vele igen erősen rezonál (nem a kettőstömegű végett).
Y.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13098 Dátum:
2018.07.05 csütörtök, 21:10:50 »
Idézetet írta: beikes - 2018.06.07 csütörtök, 18:08:37
Mekkora volt a kijelzett üzemanyaghőmérséklet? Nekem ilyen 45-50 fokot jelez. Mondjuk az enyémben nincs hibakód.
Baj van
95 fokot mutatott ma ....Mi lehet az ok? üzemanyag hűtő koszos? vagy mi?
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13099 Dátum:
2018.07.05 csütörtök, 21:26:49 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2018.07.05 csütörtök, 21:10:50
Baj van
95 fokot mutatott ma ....Mi lehet az ok? üzemanyag hűtő koszos? vagy mi?
A hűtő nem lehet koszos.Akkor nem menne az autód egyáltalán ha az eldugulna.
Én inkább szűrőcserével folytatnám-ha még nem volt mostanában.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
255
256
257
258
259
260
261
[
262
]
263
264
265
266
267
268
269
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ