Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 11:39:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 257 258 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 270 271 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4662216 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
pt66
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #13150 Dátum: 2018.08.06 hétfő, 15:15:49 »

resetelni illetve alaphelyzetbe kell a hőmérséklet érzékelőket állatani a kipufogó rendszerben.Majd érdemes ellenőrizni a nyomáskülönbség szenzor működését, és a regenerációs folyamat lefutását(akár diaggal indított regenerációval).
Minimum elm327 és forscan vagy IDS.Ha minden igaz nincs nagy baj.

Köszönöm a választ. Remélhetőleg nem nagy ügy, de mindenképp a végére akarok járni, mert nem szeretnék még egyszer egy hirtelen leálló autóval a leállósávba húzódni...
Naplózva

2013 Ford Mondeo Mk IV 2.0L TDCi (140LE) Titanium kombi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13151 Dátum: 2018.08.06 hétfő, 19:45:26 »

Sziasztok!

Hétvégén vezérléscserém lesz. Fordos ismerősöm csinálja.
Már megvan minden hozzá.
INA szíjon nincs futásirány, akkor mindegy hogy van felrakva?
Illetve több helyen láttam, hogy valami kapocs szerűséget használnak a beállításhoz (a retesz helye szélesebb a fogasszíjtárcsán, mint maga a retesz).
erről a FAQ-ban se térnek ki. Erről valaki írna?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #13152 Dátum: 2018.08.07 kedd, 13:25:50 »

Na, erre nem tértem ki a cserénél... Ha szereléskor itt tartasz egy jobb képet betennék a doksiba Smiley Csak homályosan emlékszem, de mintha az ékszíjtárcsa csavarja nyomná össze a fogaskereket a tárcsával. Azt a csavart igen jól meg kellett húzni: 1. lépés 70 Nm, 2. lépés 60°. Javítottam a doksiban a hűtővíz légtelenítése képet, kérlek töltsétek fel a FAQ-ba az újat. QXBA vezérlés csere címen ment.

https://drive.google.com/open?id=0B-4_8uFydxVWYnhqWDBFSkRsTnc

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.07 kedd, 13:51:08 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13153 Dátum: 2018.08.07 kedd, 21:26:32 »

Na, erre nem tértem ki a cserénél... Ha szereléskor itt tartasz egy jobb képet betennék a doksiba Smiley Csak homályosan emlékszem, de mintha az ékszíjtárcsa csavarja nyomná össze a fogaskereket a tárcsával. Azt a csavart igen jól meg kellett húzni: 1. lépés 70 Nm, 2. lépés 60°. Javítottam a doksiban a hűtővíz légtelenítése képet, kérlek töltsétek fel a FAQ-ba az újat. QXBA vezérlés csere címen ment.

https://drive.google.com/open?id=0B-4_8uFydxVWYnhqWDBFSkRsTnc

Bonca
Elvileg a főtengely és a vezérlés is rögzítve van, akkor minek az a kapocs a beállításhoz?
A tárcsa ami a főtengely jeladóhoz van, ahhoz kell beállítani?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #13154 Dátum: 2018.08.08 szerda, 08:16:02 »

Elvileg a főtengely és a vezérlés is rögzítve van, akkor minek az a kapocs a beállításhoz?
A tárcsa ami a főtengely jeladóhoz van, ahhoz kell beállítani?

Az ékre gondolsz? Valami hasonlót tudok elképzelni, mint a régebbi autómnál: a fogaskeréknek (vagy fogaskoszorúnak) az egyik foga egy kicsivel alacsonyabb, és ez ad jelkülönbséget az érzékelőnél a többi foghoz képest. Ezért kell az ék, hogy az alacsonyabb profilú fog "jó helyre" kerüljön, vagyis a motorvezérlő jókor kapjon holtponti jelet. De most csak hangosan gondolkodtam... javítson ki, aki biztosan tudja ezt.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13155 Dátum: 2018.08.08 szerda, 10:07:04 »

Az ékre gondolsz? Valami hasonlót tudok elképzelni, mint a régebbi autómnál: a fogaskeréknek (vagy fogaskoszorúnak) az egyik foga egy kicsivel alacsonyabb, és ez ad jelkülönbséget az érzékelőnél a többi foghoz képest. Ezért kell az ék, hogy az alacsonyabb profilú fog "jó helyre" kerüljön, vagyis a motorvezérlő jókor kapjon holtponti jelet. De most csak hangosan gondolkodtam... javítson ki, aki biztosan tudja ezt.

Bonca

Van egy kis tárcsa ami a fogasszíj tárcsa és a hosszbordás szíjtárcsa között van. Azt figyeli a főtengely jeladója. Én FL-es változatot néztem, nem tudom a QXBA ugyanaz e, elvileg igen.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13156 Dátum: 2018.08.20 hétfő, 10:02:16 »

Segitsetek Légyszi  worship

Van egy 2012 Fl 2.0 TDCI 163 lovas mondeóm. Nálam van 0 km-korától. Csak Prémium gázolajat kapott (ÖMV) 10ezrenként olaj szürök üzemanyagszürövel együtt, a kötelezö cserén kévül ( fékek) semmit nem kellett cserélni rajta, jelenleg 172ezer van benne!
Be van épitve egy led a regeneráció miatt, ami a DPF-ben található "Vaporiser" izzitójának reléjének lábára van kötve.

Az autó új korától kezdve 300-600 km-ként regenerált. Most kb 3000 km-el ezelöttöl össze vissza regenerál és nem megy el 250km-töl többet, de van hogy 100km-enként regeneral, teljesen mindegy, hogy  városban vagy 140km/h autópályán használom. Felkerestem egy " szakit " aki szerint biztos nem megy végig a regeneráció ezért csinált rajta egy kényszert géppel.  Szememböl jött a könnnnny, szegény autó mit kapott, de mind egy lement  a regen teljesen hiba nélkül!

A kérdésem miért mehet ilyen hamar tele a DPF?

Az autó nem füstöl, van benne erö, nincs benne semmi hiba..... nem eszik többet, olajat nem eszi, nincs benne több.....,  igazából semmi baja, csak hamar regenerál. Tegnap jöttem vele Németországba és csináltam vele forscan monitorozást a regenröl, ezt ide linkelem:

http://www.***/view.php?filename=665regen.jpg

http://www.***/view.php?filename=665regen.jpg

Én is látom, hogy regen után 40% körüli a telítettsége, de ez van, hogy lemegy 32% lentebb nem!!
A "szaki" szerint ki kellene tisztíttatnom a DPF-et, ezt meg is csináltatom, de mi van ha másmiatt megy ilyen hamar tele.

Van valami ötletetek, mit tegyek?
Mit nézzek meg még esetleg rajta?
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.20 hétfő, 11:44:57 írta szeszka » Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #13157 Dátum: 2018.08.20 hétfő, 14:49:51 »

Segitsetek Légyszi  worship

Van egy 2012 Fl 2.0 TDCI 163 lovas mondeóm. Nálam van 0 km-korától. Csak Prémium gázolajat kapott (ÖMV) 10ezrenként olaj szürök üzemanyagszürövel együtt, a kötelezö cserén kévül ( fékek) semmit nem kellett cserélni rajta, jelenleg 172ezer van benne!
Be van épitve egy led a regeneráció miatt, ami a DPF-ben található "Vaporiser" izzitójának reléjének lábára van kötve.

Az autó új korától kezdve 300-600 km-ként regenerált. Most kb 3000 km-el ezelöttöl össze vissza regenerál és nem megy el 250km-töl többet, de van hogy 100km-enként regeneral, teljesen mindegy, hogy  városban vagy 140km/h autópályán használom. Felkerestem egy " szakit " aki szerint biztos nem megy végig a regeneráció ezért csinált rajta egy kényszert géppel.  Szememböl jött a könnnnny, szegény autó mit kapott, de mind egy lement  a regen teljesen hiba nélkül!

A kérdésem miért mehet ilyen hamar tele a DPF?

Az autó nem füstöl, van benne erö, nincs benne semmi hiba..... nem eszik többet, olajat nem eszi, nincs benne több.....,  igazából semmi baja, csak hamar regenerál. Tegnap jöttem vele Németországba és csináltam vele forscan monitorozást a regenröl, ezt ide linkelem:

http://www.***/view.php?filename=665regen.jpg

http://www.***/view.php?filename=665regen.jpg

Én is látom, hogy regen után 40% körüli a telítettsége, de ez van, hogy lemegy 32% lentebb nem!!
A "szaki" szerint ki kellene tisztíttatnom a DPF-et, ezt meg is csináltatom, de mi van ha másmiatt megy ilyen hamar tele.

Van valami ötletetek, mit tegyek?
Mit nézzek meg még esetleg rajta?

Csak nem kelenföldön csinaltak azt a kenyszeritett regent?
imgur.com  ide tölts fel képeket
Naplózva

szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13158 Dátum: 2018.08.20 hétfő, 15:13:24 »

Csak nem kelenföldön csinaltak azt a kenyszeritett regent?
imgur.com  ide tölts fel képeket


Miskolcon!!!

https://imgur.com/a/vpc0Chq
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #13159 Dátum: 2018.08.20 hétfő, 15:21:45 »


én elengedném a dolgot, semmi hiba nincs
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13160 Dátum: 2018.08.20 hétfő, 15:23:17 »

Segitsetek Légyszi  worship

Van egy 2012 Fl 2.0 TDCI 163 lovas mondeóm. Nálam van 0 km-korától. Csak Prémium gázolajat kapott (ÖMV) 10ezrenként olaj szürök üzemanyagszürövel együtt, a kötelezö cserén kévül ( fékek) semmit nem kellett cserélni rajta, jelenleg 172ezer van benne!
Be van épitve egy led a regeneráció miatt, ami a DPF-ben található "Vaporiser" izzitójának reléjének lábára van kötve.

Az autó új korától kezdve 300-600 km-ként regenerált. Most kb 3000 km-el ezelöttöl össze vissza regenerál és nem megy el 250km-töl többet, de van hogy 100km-enként regeneral, teljesen mindegy, hogy  városban vagy 140km/h autópályán használom. Felkerestem egy " szakit " aki szerint biztos nem megy végig a regeneráció ezért csinált rajta egy kényszert géppel.  Szememböl jött a könnnnny, szegény autó mit kapott, de mind egy lement  a regen teljesen hiba nélkül!

A kérdésem miért mehet ilyen hamar tele a DPF?

Az autó nem füstöl, van benne erö, nincs benne semmi hiba..... nem eszik többet, olajat nem eszi, nincs benne több.....,  igazából semmi baja, csak hamar regenerál. Tegnap jöttem vele Németországba és csináltam vele forscan monitorozást a regenröl, ezt ide linkelem:

http://www.***/view.php?filename=665regen.jpg

http://www.***/view.php?filename=665regen.jpg

Én is látom, hogy regen után 40% körüli a telítettsége, de ez van, hogy lemegy 32% lentebb nem!!
A "szaki" szerint ki kellene tisztíttatnom a DPF-et, ezt meg is csináltatom, de mi van ha másmiatt megy ilyen hamar tele.

Van valami ötletetek, mit tegyek?
Mit nézzek meg még esetleg rajta?
átkell nézni az autót diaggal.Turbócső ha lukas vagy szelel,máris több a korom.
Aztán ott van kipufogórendszer hiba lehetősége is,és a nyomáskülönbség szenzor működése,csövei épsége.
Szóval ha ezek közül valamelyik nincs rendben,már meg is találtad a probléma okát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #13161 Dátum: 2018.08.22 szerda, 15:17:47 »

Sziasztok!

Olyan jelenség van, hogy a porlasztóknál a szelepfedelen (főképp a jobb oldali kettőnél) áll az üzemanyag kis tocsákban és körülötte minden nedves. Letörlés, felitatás után párszáz kilométer és ugyaugy ott a tócsa. Első körben cserélem a résolajcsövet kompletten, hátha az a ludas, de megkérdezném, hogy tud-e máshonnan is ilyen mértékben szivárogni arrafelé, aminek a tömitése cserélhető!?

 integet2
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13162 Dátum: 2018.08.22 szerda, 15:40:54 »

Sziasztok!

Olyan jelenség van, hogy a porlasztóknál a szelepfedelen (főképp a jobb oldali kettőnél) áll az üzemanyag kis tocsákban és körülötte minden nedves. Letörlés, felitatás után párszáz kilométer és ugyaugy ott a tócsa. Első körben cserélem a résolajcsövet kompletten, hátha az a ludas, de megkérdezném, hogy tud-e máshonnan is ilyen mértékben szivárogni arrafelé, aminek a tömitése cserélhető!?

 integet2
Vagy a résolajcső vagy a bejövő nagy nyomású csatlakozó.
De inkább a résolajcső, az enyémen már 2x volt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #13163 Dátum: 2018.08.22 szerda, 18:24:57 »

Vagy a résolajcső vagy a bejövő nagy nyomású csatlakozó.
De inkább a résolajcső, az enyémen már 2x volt.

Köszi, ezek szerint az kevésbé kitartó alkatrész. Megvettem az újat, a kérdés, hogy van valami trükje a cseeéjének, ami miatt szervízbe kéne menni vele vagy csak a kis dugókat kell kihúzni, újat bedugni? Látok ott valami fém pecket, az esetleg a rögzitője? Ha igen, az merre nyílik?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13164 Dátum: 2018.08.22 szerda, 20:07:12 »

Köszi, ezek szerint az kevésbé kitartó alkatrész. Megvettem az újat, a kérdés, hogy van valami trükje a cseeéjének, ami miatt szervízbe kéne menni vele vagy csak a kis dugókat kell kihúzni, újat bedugni? Látok ott valami fém pecket, az esetleg a rögzitője? Ha igen, az merre nyílik?
Passz.  Én elvittem szervizbe.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #13165 Dátum: 2018.08.22 szerda, 20:26:13 »

Passz.  Én elvittem szervizbe.

Esetleg, ha más csinált ilyet, az elmesélheti, hogy mit hogyan!?  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #13166 Dátum: 2018.08.22 szerda, 20:35:42 »

Vagy a résolajcső vagy a bejövő nagy nyomású csatlakozó.
De inkább a résolajcső, az enyémen már 2x volt.

Nekem is a bejövő nagynyomású csatlakozó volt...

ezt nem neked.. ;-)
a légtelenitést ezen csinálják, és egy idő után nem zár már rendesen.
Nálam az első "kormolás" 3500-4000-es fordulaton jött elő.Kicseréltem azóta frankó.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #13167 Dátum: 2018.08.22 szerda, 22:25:57 »

Sziasztok!

Olyan jelenség van, hogy a porlasztóknál a szelepfedelen (főképp a jobb oldali kettőnél) áll az üzemanyag kis tocsákban és körülötte minden nedves. Letörlés, felitatás után párszáz kilométer és ugyaugy ott a tócsa. Első körben cserélem a résolajcsövet kompletten, hátha az a ludas, de megkérdezném, hogy tud-e máshonnan is ilyen mértékben szivárogni arrafelé, aminek a tömitése cserélhető!?

 integet2

a résolajcső az a gázolaj visszavezető csöve lenne?
Naplózva

ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #13168 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 07:09:25 »

a résolajcső az a gázolaj visszavezető csöve lenne?

Igen.  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Trilok
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #13169 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 10:34:35 »

Sziasztok!
Van egy 2007-es 2.0 TDCI Mondeom, hibajelensége az hogy bemelegedett motorral nem akar indulni, indítózik de nem indul be. Cseréltek rajta már elég sok mindent, nyomás érzékelő szelepet, stb.. A nagynyomású szivattyú kompletten volt bevizsgáláson Keceli bosch szervizbe és minden jó vele. Beszéltem már pár szakival de nem tudják mi lehet, valakinek van valami ötlete? Hibakódként mindig az jön elő hogy nyomásszabályzó szelep, de az is volt már cserélve. Üzemanyagot kap. A nyomás meleg motornál kb 70bar ahogy hűl úgy megy felfelé. Hidegen azonnal pöccre indul, nem füstöl, jól gyorsul, nem rángat. Ha valakinek van valami ötlete vagy tapasztalata, kapcsolata vagy bármi ami segíthet az írjon pls!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13170 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 10:49:48 »

Sziasztok!
Van egy 2007-es 2.0 TDCI Mondeom, hibajelensége az hogy bemelegedett motorral nem akar indulni, indítózik de nem indul be. Cseréltek rajta már elég sok mindent, nyomás érzékelő szelepet, stb.. A nagynyomású szivattyú kompletten volt bevizsgáláson Keceli bosch szervizbe és minden jó vele. Beszéltem már pár szakival de nem tudják mi lehet, valakinek van valami ötlete? Hibakódként mindig az jön elő hogy nyomásszabályzó szelep, de az is volt már cserélve. Üzemanyagot kap. A nyomás meleg motornál kb 70bar ahogy hűl úgy megy felfelé. Hidegen azonnal pöccre indul, nem füstöl, jól gyorsul, nem rángat. Ha valakinek van valami ötlete vagy tapasztalata, kapcsolata vagy bármi ami segíthet az írjon pls!!
fel levegosodik valahol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #13171 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 12:29:38 »

Sziasztok!
Van egy 2007-es 2.0 TDCI Mondeom, hibajelensége az hogy bemelegedett motorral nem akar indulni, indítózik de nem indul be. Cseréltek rajta már elég sok mindent, nyomás érzékelő szelepet, stb.. A nagynyomású szivattyú kompletten volt bevizsgáláson Keceli bosch szervizbe és minden jó vele. Beszéltem már pár szakival de nem tudják mi lehet, valakinek van valami ötlete? Hibakódként mindig az jön elő hogy nyomásszabályzó szelep, de az is volt már cserélve. Üzemanyagot kap. A nyomás meleg motornál kb 70bar ahogy hűl úgy megy felfelé. Hidegen azonnal pöccre indul, nem füstöl, jól gyorsul, nem rángat. Ha valakinek van valami ötlete vagy tapasztalata, kapcsolata vagy bármi ami segíthet az írjon pls!!

Résolajat mért már rajt valaki?
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Trilok
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #13172 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 12:58:27 »

fel levegosodik valahol.

Szia!

Hol levegősödhet fel? Mit kell megnézni? Bármi tipp jól jön.
Naplózva
Trilok
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #13173 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 12:59:41 »

Résolajat mért már rajt valaki?

Szia!
Nem tudom, sajnos nem értek hozzá ennyire. Az mivel függ össze? Vagy hogy mérik? Hátha így tudom...
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13174 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 14:03:53 »

átkell nézni az autót diaggal.Turbócső ha lukas vagy szelel,máris több a korom.
Aztán ott van kipufogórendszer hiba lehetősége is,és a nyomáskülönbség szenzor működése,csövei épsége.
Szóval ha ezek közül valamelyik nincs rendben,már meg is találtad a probléma okát.

Van erre valakid, vagy esetleg te?
Aki átnézné, illetve csinálna egy diagot, de értené is amit csinál?
Miskolci vagyok, de nem gond a Pest sem, 2 hetente járok München-Miskolc utat, be tudnám vinni bárhová, csak ugye otthagyni nem szertném.

Várok bárkitöl bármilyen javaslatot!!!!

Bár itt utána nézve téged tartanak az egyik legnagyobb szakinak :-)))

Köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13175 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 19:01:48 »

Van erre valakid, vagy esetleg te?
Aki átnézné, illetve csinálna egy diagot, de értené is amit csinál?
Miskolci vagyok, de nem gond a Pest sem, 2 hetente járok München-Miskolc utat, be tudnám vinni bárhová, csak ugye otthagyni nem szertném.

Várok bárkitöl bármilyen javaslatot!!!!

Bár itt utána nézve téged tartanak az egyik legnagyobb szakinak :-)))

Köszönöm
divatban karitatíve tudok segiteni delpesten.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13176 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 20:08:39 »

divatban karitatíve tudok segiteni delpesten.


Irtam privátot!
Köszi
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #13177 Dátum: 2018.08.24 péntek, 16:13:30 »

Na úgy látszik végleg megadta magát a résolajcső. Az első hengernél (bal szélső) kipukkadt és ömlik az üzemanyag.  falbav
A kérdésem az, hogy a 3 saroknyira lévő szervízbe bemehetek így, hogy spriccel a résolaj és utolag mossam le a motort vagy esetleg húzzam le annak a porlasztónak a csatiját addig és 3 hengerrel menjek!? Nem tudom melyikkel ártok jobban, de remélem az egyik megoldás kivitelezhető, arra a kb 5-600méterre!?  szomoru1
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13178 Dátum: 2018.08.24 péntek, 16:28:42 »

Na úgy látszik végleg megadta magát a résolajcső. Az első hengernél (bal szélső) kipukkadt és ömlik az üzemanyag.  falbav
A kérdésem az, hogy a 3 saroknyira lévő szervízbe bemehetek így, hogy spriccel a résolaj és utolag mossam le a motort vagy esetleg húzzam le annak a porlasztónak a csatiját addig és 3 hengerrel menjek!? Nem tudom melyikkel ártok jobban, de remélem az egyik megoldás kivitelezhető, arra a kb 5-600méterre!?  szomoru1
Ezt a 3 hengerrel elmegy, felejsd el.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #13179 Dátum: 2018.08.24 péntek, 16:35:51 »

Ezt a 3 hengerrel elmegy, felejsd el.


Nem megyek vele úgy, ha kárt okoz, ezért kérdezem. De mivel vontatni is, ha lenne rá lehetőségem egyáltalán, csak járó motorral tudnám, mert automata, igy mindenképpen telefröcsköli, ugyhogy akkor marad az utólagos motormosás.  rinya
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13180 Dátum: 2018.08.24 péntek, 18:27:55 »

Nem megyek vele úgy, ha kárt okoz, ezért kérdezem. De mivel vontatni is, ha lenne rá lehetőségem egyáltalán, csak járó motorral tudnám, mert automata, igy mindenképpen telefröcsköli, ugyhogy akkor marad az utólagos motormosás.  rinya

Lassan, nem nagy tavolsagra lehet vontatni az automatat is.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #13181 Dátum: 2018.08.24 péntek, 19:05:20 »

Lassan, nem nagy tavolsagra lehet vontatni az automatat is.

Elhiszem, de mint irtam, ha lenne lehetőségem rá, de sajna esélytelen.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13182 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 14:05:12 »

A képeken kék szigszalaggal megjelölt kb 10cm hosszú 8mm külső átmérőjű gumicsövet hol próbáljam beszerezni?

Az autó Mondeo MK4 Facelift EURO5 motorral. Pierburg szelep alatt található a cső.




« Utoljára szerkesztve: 2018.08.27 hétfő, 15:22:51 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #13183 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 20:19:57 »

A képeken kék szigszalaggal megjelölt kb 10cm hosszú 8mm külső átmérőjű gumicsövet hol próbáljam beszerezni?

Az autó Mondeo MK4 Facelift EURO5 motorral. Pierburg szelep alatt található a cső.

Én szakszervizben probálkoznék.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13184 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 20:30:04 »

A képeken kék szigszalaggal megjelölt kb 10cm hosszú 8mm külső átmérőjű gumicsövet hol próbáljam beszerezni?

Az autó Mondeo MK4 Facelift EURO5 motorral. Pierburg szelep alatt található a cső.


vákumcső.bármelyik autósboltban kapsz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #13185 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 16:34:21 »

Sziasztok!

Cserélve, ill javitva lett a résolajcső. A gumigyűrűket kellett cserélni, találtam odavalót, most úgy néz ki jó.
Két dolog van: egyik, hogy maradt egy utángyártott résolajcső szettem, akinek esetleg kellene ilyen, megtalálja az eladó topicban. És kettő, hogy a szelepfedelen az olaj mellett vizet is találtak. A kérdésem, hogy ott, arrafelé milyen vízcső van, amiből szivároghat? Milyen vízcső van arrafelé fent és pontosan melyik az?  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #13186 Dátum: 2018.09.02 vasárnap, 17:57:32 »

Sziasztok!

Cserélve, ill javitva lett a résolajcső. A gumigyűrűket kellett cserélni, találtam odavalót, most úgy néz ki jó.
Két dolog van: egyik, hogy maradt egy utángyártott résolajcső szettem, akinek esetleg kellene ilyen, megtalálja az eladó topicban. És kettő, hogy a szelepfedelen az olaj mellett vizet is találtak. A kérdésem, hogy ott, arrafelé milyen vízcső van, amiből szivároghat? Milyen vízcső van arrafelé fent és pontosan melyik az?  worship


Valaki esetleg ötlet!?  wave
Azt meg tudná írni valaki, hogy hol csatlakozik a hűtővíz bemenő csöve a motorhoz!? Mert a hűtő résznél száraz minden, nem ott szivárog el a víz.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Qulligensz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #13187 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 14:22:43 »

Sziasztok!

Ma menet közben elkezdett világítani a "rettegett"motorhibára utaló visszajelző a műszerfalon.Menet közben hallani is lehetett hogy kicsit máshogy jár a motor ezért gyorsan elvittem a legközelebbi szervizbe ahol rádugták a hibakód leolvasót és az egyik befecskendezőnél hibát észlelt meg a részecskeszűrő is telítődik amiből én eddig semmit nem észleltem,rövid távon sem használtam manapság a kocsit.Hazajöttem onnan majd hétfőn tudom csak otthagyni útközben már nem jelzett a műszerfal se a kocsi újra jól működött. Kb mennyibe fájhat ha mondjuk csak az egyik injektort kell cserélni(felújított vagy bontott vagy vadi új),a részecskeszűrőt meg mondjuk kitisztíttatom jobb esetben?

Naplózva

Mk4  Mondeo Turnier 2.0 TDCI Titanium 08'
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13188 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 15:11:43 »

Sziasztok!

Ma menet közben elkezdett világítani a "rettegett"motorhibára utaló visszajelző a műszerfalon.Menet közben hallani is lehetett hogy kicsit máshogy jár a motor ezért gyorsan elvittem a legközelebbi szervizbe ahol rádugták a hibakód leolvasót és az egyik befecskendezőnél hibát észlelt meg a részecskeszűrő is telítődik amiből én eddig semmit nem észleltem,rövid távon sem használtam manapság a kocsit.Hazajöttem onnan majd hétfőn tudom csak otthagyni útközben már nem jelzett a műszerfal se a kocsi újra jól működött. Kb mennyibe fájhat ha mondjuk csak az egyik injektort kell cserélni(felújított vagy bontott vagy vadi új),a részecskeszűrőt meg mondjuk kitisztíttatom jobb esetben?


nem kérted el a hibakódokat?
Ne hagyd magad megijeszteni,nem eszik olyan forrón a kását...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Qulligensz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #13189 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 18:19:34 »

nem kérted el a hibakódokat?
Ne hagyd magad megijeszteni,nem eszik olyan forrón a kását...

Nem hagyom magam,de az biztos hogy nem jó jel ha kivillan az a piktogram a műszerfalon...most akkor nem kell paráznom vagy mire gondolsz konkrétan?Hétfőn mindenképpen megnézetem mi a baj mert csak akkor nyugszom meg.
Naplózva

Mk4  Mondeo Turnier 2.0 TDCI Titanium 08'
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13190 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 19:59:58 »

Nem hagyom magam,de az biztos hogy nem jó jel ha kivillan az a piktogram a műszerfalon...most akkor nem kell paráznom vagy mire gondolsz konkrétan?Hétfőn mindenképpen megnézetem mi a baj mert csak akkor nyugszom meg.
Konkrétan.
Milyen hibát észleltek a porlasztónál? Csak pontos hibakóddal van hiba,eddig ez csak hangulatkeltés a szerviz részéről.
A részecskeszűrő telítődik? Tényleg? Az a dolga.Majd egyszer egy jót regenerál, és kezdi az egészet előről. Ha van hibakódja,meglehet javítani.
A dpf a motor élettartamáig nem megy tönkre.Eddig ez is csak hangulatkeltés a szerviz részéről.
Szóval erre gondoltam.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
entoni89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #13191 Dátum: 2018.09.07 péntek, 20:05:19 »

Szia.
INA Kit vezérlés szettről vagy maga az INA márka/minőségben mi a tapasztalatotok, véleményetek, mehet bele bátran ez a vezérlés? Elég vegyes pletykákat hallottam, olvasram róla, így inkább szeretnék előtte még jobban tájékozódni.
Köszönöm  worship
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #13192 Dátum: 2018.09.08 szombat, 14:54:21 »

Sziasztok,

Hála "ALF"-nak megvan a sok koromtermelés oka!
Cserélnem kellene egy turböcsövet, de nem tudom a pontos nevét vagy cikszámát, ha valaki tudná legyenszíves írja már meg.

Az autó: 2012-es FL utáni 2.0 TDCI 163 lovas!

Képek:

https://imgur.com/a/Z0qsetx

Köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13193 Dátum: 2018.09.09 vasárnap, 21:42:02 »

Sziasztok,

Hála "ALF"-nak megvan a sok koromtermelés oka!
Cserélnem kellene egy turböcsövet, de nem tudom a pontos nevét vagy cikszámát, ha valaki tudná legyenszíves írja már meg.

Az autó: 2012-es FL utáni 2.0 TDCI 163 lovas!

Képek:

https://imgur.com/a/Z0qsetx

Köszönöm

https://ford.7zap.com/en/car/39/6.42250/26/1562/15607/68148/
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #13194 Dátum: 2018.09.09 vasárnap, 21:54:36 »

Sziasztok,

Hála "ALF"-nak megvan a sok koromtermelés oka!
Cserélnem kellene egy turböcsövet, de nem tudom a pontos nevét vagy cikszámát, ha valaki tudná legyenszíves írja már meg.

Az autó: 2012-es FL utáni 2.0 TDCI 163 lovas!

Képek:

https://imgur.com/a/Z0qsetx

Köszönöm

segitek , 1697700
Naplózva

Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13195 Dátum: 2018.09.10 hétfő, 20:05:52 »

Sziasztok!

Nekem is TXBA FL 163LE-s autóm van és a cooler jobb oldaláról a motor tetejére menő turbó cső brutálisan olajos kívül, főleg a cooler felöli végénél.
Megtapogattam de nem érzem olajosnak, a pillangószelepet levettem, belülről csak olajfilm van a csőben.
Mitől lehet ott tiszta olaj? Bilincses a cooleren?, mert akkor leveszem majd megnézni.

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13196 Dátum: 2018.09.10 hétfő, 20:18:06 »

Sziasztok!

Nekem is TXBA FL 163LE-s autóm van és a cooler jobb oldaláról a motor tetejére menő turbó cső brutálisan olajos kívül, főleg a cooler felöli végénél.
Megtapogattam de nem érzem olajosnak, a pillangószelepet levettem, belülről csak olajfilm van a csőben.
Mitől lehet ott tiszta olaj? Bilincses a cooleren?, mert akkor leveszem majd megnézni.

Köszönöm!
bilincses.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13197 Dátum: 2018.09.10 hétfő, 20:28:42 »

Sziasztok!

Nekem is TXBA FL 163LE-s autóm van és a cooler jobb oldaláról a motor tetejére menő turbó cső brutálisan olajos kívül, főleg a cooler felöli végénél.
Megtapogattam de nem érzem olajosnak, a pillangószelepet levettem, belülről csak olajfilm van a csőben.
Mitől lehet ott tiszta olaj? Bilincses a cooleren?, mert akkor leveszem majd megnézni.

Köszönöm!

Az olajtól lett tiszta olaj.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13198 Dátum: 2018.09.10 hétfő, 20:29:32 »

bilincses.
Ha a nagy alsó motorburkolat le van véve akkor hozzáférni a bilincséhez? vagy csak elölről lehet levenni?

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13199 Dátum: 2018.09.10 hétfő, 20:52:04 »

Ha a nagy alsó motorburkolat le van véve akkor hozzáférni a bilincséhez? vagy csak elölről lehet levenni?

Köszi!
elég xar hozzáférni alulról...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 257 258 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 270 271 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.